Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Φαίη_Κ

Members
  • Περιεχόμενα

    17
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Ιδιώτης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Φαίη_Κ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

5

Φήμη στην κοινότητα

  1. Και θα ρθει ο πελατης και θα σου πει.7200 μπήκανε εγω γιατι δεν μπηκα?
  2. Βγαζουν και ανακοινωση οτι ειναι ολα οκ.Δλδ ελεος.Λίγη τσίπα.Τουλάχιστον οι προηγούμενοι είχαν την ευθιξία να το ρίξουν και να ξαναρχισουν τις αιτήσεις μια βδομαδα μετα.
  3. Σε παρακαλώ μπορείς να μου δώσεις το τηλέφωνο που έχεις καλέσει?Γιατί στο τηλέφωνο που καλέσαμε εμείς μας είπαν ότι έχει πρόβλημα και δεν γίνεται καμία αίτηση.
  4. Το θέμα είναι να έπαιρνε θεση το ΤΕΕ για παραδειγμα.Αλλα πού....Θα κοιτάζουν όλοι να ετοιμάσουν τα ψηφοδέλτια τώρα.
  5. Το τραγικότερο είναι ότι δεν βγαίνουν να κάνουν μια ριμαδοανακοίνωση. Εχουμε πρόβλημα. Θα το φτιάξουμε και τα λέμε.
  6. Στη Δυτική Ελλάδα η πρώτη αίτηση που μας έβγαλε το μνμ ότι είναι σε λίστα επιλαχόντων είχε αριθμό πρωτοκόλλου 023078.
  7. Ας συνοψίσουμε λοιπόν. Κονδύλια τέλος σε Δυτική Ελλάδα, Ήπειρο και Θεσσαλία.
  8. Δυτική Ελλάδα μόλις έβγαλε μνμ σε αίτηση ότι είναι επιλαχόντες και σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν άλλες αιτήσεις. Κονδυλια τελος!
  9. Εγώ προσωπικά δήλωσα ένα συνάδελφο για να μπορέσω να συνεχίσω και να μην χάσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου παύλα. Κάποιοι είπαν πως ίσως να πρέπει να συνδεθούμε με το ΑΦΜ του νομίμου εκπροσώπου αλλά ούτε και αυτό έχει λογική κατά τη γνώμη μου. Το ΑΦΜ του νομίμου εκπροσώπου και στη συνέχεια παραστατικό από το εταιρικό? Πρόβλημα!
  10. Σε ποιό τηλέφωνο?Γιατί εγώ νωρίτερα που πήρα μου είπαν ότι ξέρουν για την κατάσταση και τα προβλήματα και ότι έχουμε δίκιο που διαμαρτυρόμαστε αλλά δεν ξέρουν και αυτοί τίποτα.
  11. Και το ερώτημα είναι το εξής: Προχωράμε τις αιτήσεις και παίρνουμε παύλες για πρωτόκολλα ή σταματάμε και περιμένουμε γιατί μετά θα μας πουν να τις ακυρώσουμε όλες?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.