Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

delta_delta

Members
  • Περιεχόμενα

    42
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

delta_delta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Φήμη στην κοινότητα

  1. delta_delta

    ΔΕΔΟΤΑ 2014

    Πολύ καλό, ευχαριστώ!!!
  2. Άντε, και καλή μας τύχη... Ωραίο το νέο σύστημα, με 0,47% πιθανότητες αυτή την στιγμή...
  3. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες Την δημοπράτηση της κατασκευής του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι του Ηρακλείου σε περίπου έναν μήνα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Το νέο έργο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης σε ορίζοντα πέντε ετών, θα οδηγήσει σε παύση της λειτουργίας του υφιστάμενου αερολιμένα «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου. Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα έχει «πλαφόν» στις αεροπορικές χρεώσεις, θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν κι εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο. Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, είπε ο υπουργός Υποδομών. Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), διερευνώντας την δυνατότητα κάλυψης της χρηματοδοτικής συμβολής του δημοσίου με δανεισμό, ενώ ως εναλλακτική λύση εξετάζεται και το ενδεχόμενο χρήσης κοινοτικών πόρων. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες. Η συμβολή του δημοσίου, το κόστους του έργου, τα ιδιωτικά κεφάλαια και τα δάνεια που θα αντλήσει ο παραχωρησιούχος θα αποτελέσουν αντικείμενο της διαγωνιστικής διαδικασίας και θα προκριθούν οι πλέον συμφέρουσες οικονομικά προτάσεις. Παράλληλα, ο κ. Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε ότι σύντομα θα μεταβεί στο Ηράκλειο προκειμένου να εξεταστούν βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις στο υφιστάμενο αεροδρόμιο. Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη. «Θα επισκεφθώ το Ηράκλειο ώστε να προχωρήσουμε σε μία σειρά από αναγκαίες βελτιώσεις» είπε και σημείωσε ότι στόχος είναι η αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου. Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη. Η μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών πρόκειται για την μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα, για την οποία καταγράφεται έντονο ενδιαφέρον από την επενδυτική κοινότητα. Ο κ. Χρυσοχοϊδης συσχέτισε το μομέντουμ της κήρυξης του διαγωνισμού με την επανεκκίνηση των έργων στους οδικούς άξονες, που πραγματοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης. «Από τις 35 τράπεζες οι 31 είναι ξένες. Αυτό δείχνει και τον βαθμό της εμπιστοσύνης των ξένων επενδυτών στην Ελληνική οικονομία» είπε, συνδέοντας αυτή την εξέλιξη με το ενδιαφέρον που παρουσιάζεται για το Καστέλι. Ο κ. Χρυσοχοϊδης χαρακτήρισε ως επίτευγμα την σταθεροποίηση της χώρας και την αποφυγή εξόδου από το ευρώ, την ικανοποίηση βασικών στόχων που επανέφεραν την Ελλάδα στο διεθνές οικονομικό σύστημα. Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοϊδη, οι νέες επενδύσεις αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας. «Βρισκόμαστε στην καλύτερη στιγμή μετά την προχθεσινή απόφαση του Eurogroup. Αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού» είπε και συμπλήρωσε ότι η έξοδος στις αγορές, η ρύθμιση του χρέους και ανάπτυξη είναι πια κοντά, καθώς τα μεν έργα θα δώσουν 1,5% στο ΑΕΠ, ενώ ο τουρισμός δείχνει ότι θα ξεπεραστεί το όριο των 20 εκατ. τουριστών. Η αγορά θα καθορίσει τα μεγέθη του έργου Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Infrastructure Finance, κ. Κωνσταντίνο Νικολόπουλο, ο οποίος είναι ο χρηματοικονομικός σύμβουλος του έργου, τα οικονομικά μεγέθη του διαγωνισμού θα προσδιοριστούν από την ίδια την αγορά. Όπως παρατήρησε, η διεθνής αεροπορική αγορά ανακάμπτει και η ΙΑΤΑ αναμένει τα υψηλότερα κέρδη της ιστορίας του κλάδου. «Το αεροδρόμιο αυτό "κάθεται" στις αεροπορικές διαδρομές με την μεγαλύτερη ανάπτυξη» είπε και συμπλήρωσε ότι αυτό φαίνεται και στην υφιστάμενη κατάσταση, καθώς το 2013 το «Ν.Καζαντζάκης» είχε 6 εκατ. επιβάτες. Το Ηράκλειο χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, με το 80% της επιβατικής κίνησης να έρχεται από το εξωτερικό και με ισχυρό το στοιχείο των τσάρτερ πτήσεων. Έτσι, το νέο αεροδρόμιο έρχεται να καλύψει αυτές τις νέες ανάγκες, πρόσθεσε. Ο διαγωνισμός θα περιλαμβάνει τις ελάχιστες απαιτήσεις που θα θέσει το δημόσιο και οι προσφορές θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών των υποψήφιων παραχωρησιούχων, οι οποίες και θα αξιολογηθούν. Ειδικότερα, η διαδικασία θα περιλαμβάνει τον χρηματοοικονομικό έλεγχο των εταιριών και την υποβολή των τεχνικών προτάσεων και των οικονομικών προσφορών, η συμφερότερη οποίων θα κερδίσει το έργο. Πρώτος ρόλος για τα ιδιωτικά κεφάλαια Το «μείγμα» της χρηματοδότησης θα είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, ο τραπεζικός δανεισμός και η συμβολή του δημοσίου. Επίσης, τα τέλη και οι χρεώσεις θα ρυθμίζονται με βάση μέγιστο όριο που θα μπορεί να έχει ο φορέας εκμετάλλευσης από έσοδα προερχόμενα από αεροναυτικές δραστηριότητες, ενώ δεν θα υπάρξει κρατική εγγυοδοσία στα δάνεια των επενδυτών. Το ποσοστό διοίκησης του δημοσίου θα είναι επίσης διαγωνιστικό μέγεθος. Παράλληλα, θα υπάρχει μηχανισμός ελέγχου των εσόδων που θα επιτρέπει στο αεροδρόμιο να μην γίνει πιο ακριβό. Επίσης, μέσα στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ. Παράλληλα, το αεροδρόμιο θα διαθέτει εμπορική ζώνη. Η απαλλοτρίωση της αεροπορικής έκτασης θα γίνει με την λεγόμενη Ολυμπιακή διαδικασία. Η περίοδος κατασκευής θα διαρκέσει έως και πέντε χρόνια. Η διαδικασία θα ξεκινήσει σε περίπου 30 ημέρες, όταν θα βγουν στον «αέρα» τα σχέδια της σύμβασης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης του διαγωνισμού σε 11 μήνες. Ο προϋπολογισμός για απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ και το υπουργείο Υποδομών έχει ζητήσει την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Επίσης, προβλέπεται ότι έναν χρόνο μετά τη θέση σε λειτουργία του νέου αεροδρομίου, θα γίνουν ειδικές μετρήσεις θορύβου και εάν η όχληση είναι υπαρκτή, θα ληφθούν μέτρα, καθώς επηρεάζονται δύο χωριά: ο Αρχάγγελος και τα Ρουσσοχώρια. Ακόμη, το στρατιωτικό αεροδρόμιο θα παραμείνει στο σημείο και θα λειτουργεί ανεξάρτητα. Μη αναστρέψιμη η μεταφορά Σύμφωνα με τον διευθυντή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Μελετών Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, κ. Ιωάννη Καρνέση, από την δεκαετία του 1990 που είχαν εξεταστεί εναλλακτικά σενάρια για το υφιστάμενο αεροδρόμιο, οι μελέτες έδειξαν ότι ο αερολιμένας θα έπρεπε να μεταφερθεί σε νέο σημείο. Το υφιστάμενο αεροδρόμιο ανήκει στο υπουργείο Άμυνας, ξεκαθάρισε ο κ. Χρυσοχοϊδης, ο οποίος σύντομα θα επισκεφθεί το Ηράκλειο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν διάφορα προβλήματα του υφιστάμενου αερολιμένα. «Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί σχεδόν μέσα στην πόλη το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Τα προβλήματα είναι τεράστια. Είναι σχεδόν αδύνατες οι επεκτάσεις. Ας μην κάνουμε τέτοια κουβέντα» είπε ο υπουργός Υποδομών. «Το θέμα των τελών είναι δεδομένο. Το "Ελ.Βενιζέλος" έχει μία σειρά από κρατήσεις, το οποίο το καθιστούν ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης. Από την άλλη πλευρά, αυτή η δυνατότητα του επιτρέπει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ασφάλεια και να αναδεικνύεται ως ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ας το κρατήσουμε ως μία σημαντική περιουσία για τη χώρα» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης. Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=583313 Click here to view the είδηση
  4. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες Την δημοπράτηση της κατασκευής του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι του Ηρακλείου σε περίπου έναν μήνα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Το νέο έργο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης σε ορίζοντα πέντε ετών, θα οδηγήσει σε παύση της λειτουργίας του υφιστάμενου αερολιμένα «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου. Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα έχει «πλαφόν» στις αεροπορικές χρεώσεις, θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν κι εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο. Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, είπε ο υπουργός Υποδομών. Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), διερευνώντας την δυνατότητα κάλυψης της χρηματοδοτικής συμβολής του δημοσίου με δανεισμό, ενώ ως εναλλακτική λύση εξετάζεται και το ενδεχόμενο χρήσης κοινοτικών πόρων. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 11 μήνες. Η συμβολή του δημοσίου, το κόστους του έργου, τα ιδιωτικά κεφάλαια και τα δάνεια που θα αντλήσει ο παραχωρησιούχος θα αποτελέσουν αντικείμενο της διαγωνιστικής διαδικασίας και θα προκριθούν οι πλέον συμφέρουσες οικονομικά προτάσεις. Παράλληλα, ο κ. Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε ότι σύντομα θα μεταβεί στο Ηράκλειο προκειμένου να εξεταστούν βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις στο υφιστάμενο αεροδρόμιο. Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη. «Θα επισκεφθώ το Ηράκλειο ώστε να προχωρήσουμε σε μία σειρά από αναγκαίες βελτιώσεις» είπε και σημείωσε ότι στόχος είναι η αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου. Πάντως, πλάνο αξιοποίησης του «Νίκος Καζαντζάκης» για την μετά την παύση της λειτουργίας του περίοδο, δεν υπάρχει ακόμη. Η μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών πρόκειται για την μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα, για την οποία καταγράφεται έντονο ενδιαφέρον από την επενδυτική κοινότητα. Ο κ. Χρυσοχοϊδης συσχέτισε το μομέντουμ της κήρυξης του διαγωνισμού με την επανεκκίνηση των έργων στους οδικούς άξονες, που πραγματοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης. «Από τις 35 τράπεζες οι 31 είναι ξένες. Αυτό δείχνει και τον βαθμό της εμπιστοσύνης των ξένων επενδυτών στην Ελληνική οικονομία» είπε, συνδέοντας αυτή την εξέλιξη με το ενδιαφέρον που παρουσιάζεται για το Καστέλι. Ο κ. Χρυσοχοϊδης χαρακτήρισε ως επίτευγμα την σταθεροποίηση της χώρας και την αποφυγή εξόδου από το ευρώ, την ικανοποίηση βασικών στόχων που επανέφεραν την Ελλάδα στο διεθνές οικονομικό σύστημα. Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοϊδη, οι νέες επενδύσεις αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας. «Βρισκόμαστε στην καλύτερη στιγμή μετά την προχθεσινή απόφαση του Eurogroup. Αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού» είπε και συμπλήρωσε ότι η έξοδος στις αγορές, η ρύθμιση του χρέους και ανάπτυξη είναι πια κοντά, καθώς τα μεν έργα θα δώσουν 1,5% στο ΑΕΠ, ενώ ο τουρισμός δείχνει ότι θα ξεπεραστεί το όριο των 20 εκατ. τουριστών. Η αγορά θα καθορίσει τα μεγέθη του έργου Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda Infrastructure Finance, κ. Κωνσταντίνο Νικολόπουλο, ο οποίος είναι ο χρηματοικονομικός σύμβουλος του έργου, τα οικονομικά μεγέθη του διαγωνισμού θα προσδιοριστούν από την ίδια την αγορά. Όπως παρατήρησε, η διεθνής αεροπορική αγορά ανακάμπτει και η ΙΑΤΑ αναμένει τα υψηλότερα κέρδη της ιστορίας του κλάδου. «Το αεροδρόμιο αυτό "κάθεται" στις αεροπορικές διαδρομές με την μεγαλύτερη ανάπτυξη» είπε και συμπλήρωσε ότι αυτό φαίνεται και στην υφιστάμενη κατάσταση, καθώς το 2013 το «Ν.Καζαντζάκης» είχε 6 εκατ. επιβάτες. Το Ηράκλειο χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, με το 80% της επιβατικής κίνησης να έρχεται από το εξωτερικό και με ισχυρό το στοιχείο των τσάρτερ πτήσεων. Έτσι, το νέο αεροδρόμιο έρχεται να καλύψει αυτές τις νέες ανάγκες, πρόσθεσε. Ο διαγωνισμός θα περιλαμβάνει τις ελάχιστες απαιτήσεις που θα θέσει το δημόσιο και οι προσφορές θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών των υποψήφιων παραχωρησιούχων, οι οποίες και θα αξιολογηθούν. Ειδικότερα, η διαδικασία θα περιλαμβάνει τον χρηματοοικονομικό έλεγχο των εταιριών και την υποβολή των τεχνικών προτάσεων και των οικονομικών προσφορών, η συμφερότερη οποίων θα κερδίσει το έργο. Πρώτος ρόλος για τα ιδιωτικά κεφάλαια Το «μείγμα» της χρηματοδότησης θα είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, ο τραπεζικός δανεισμός και η συμβολή του δημοσίου. Επίσης, τα τέλη και οι χρεώσεις θα ρυθμίζονται με βάση μέγιστο όριο που θα μπορεί να έχει ο φορέας εκμετάλλευσης από έσοδα προερχόμενα από αεροναυτικές δραστηριότητες, ενώ δεν θα υπάρξει κρατική εγγυοδοσία στα δάνεια των επενδυτών. Το ποσοστό διοίκησης του δημοσίου θα είναι επίσης διαγωνιστικό μέγεθος. Παράλληλα, θα υπάρχει μηχανισμός ελέγχου των εσόδων που θα επιτρέπει στο αεροδρόμιο να μην γίνει πιο ακριβό. Επίσης, μέσα στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ. Παράλληλα, το αεροδρόμιο θα διαθέτει εμπορική ζώνη. Η απαλλοτρίωση της αεροπορικής έκτασης θα γίνει με την λεγόμενη Ολυμπιακή διαδικασία. Η περίοδος κατασκευής θα διαρκέσει έως και πέντε χρόνια. Η διαδικασία θα ξεκινήσει σε περίπου 30 ημέρες, όταν θα βγουν στον «αέρα» τα σχέδια της σύμβασης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης του διαγωνισμού σε 11 μήνες. Ο προϋπολογισμός για απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ και το υπουργείο Υποδομών έχει ζητήσει την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Επίσης, προβλέπεται ότι έναν χρόνο μετά τη θέση σε λειτουργία του νέου αεροδρομίου, θα γίνουν ειδικές μετρήσεις θορύβου και εάν η όχληση είναι υπαρκτή, θα ληφθούν μέτρα, καθώς επηρεάζονται δύο χωριά: ο Αρχάγγελος και τα Ρουσσοχώρια. Ακόμη, το στρατιωτικό αεροδρόμιο θα παραμείνει στο σημείο και θα λειτουργεί ανεξάρτητα. Μη αναστρέψιμη η μεταφορά Σύμφωνα με τον διευθυντή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Μελετών Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, κ. Ιωάννη Καρνέση, από την δεκαετία του 1990 που είχαν εξεταστεί εναλλακτικά σενάρια για το υφιστάμενο αεροδρόμιο, οι μελέτες έδειξαν ότι ο αερολιμένας θα έπρεπε να μεταφερθεί σε νέο σημείο. Το υφιστάμενο αεροδρόμιο ανήκει στο υπουργείο Άμυνας, ξεκαθάρισε ο κ. Χρυσοχοϊδης, ο οποίος σύντομα θα επισκεφθεί το Ηράκλειο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν διάφορα προβλήματα του υφιστάμενου αερολιμένα. «Δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί σχεδόν μέσα στην πόλη το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Τα προβλήματα είναι τεράστια. Είναι σχεδόν αδύνατες οι επεκτάσεις. Ας μην κάνουμε τέτοια κουβέντα» είπε ο υπουργός Υποδομών. «Το θέμα των τελών είναι δεδομένο. Το "Ελ.Βενιζέλος" έχει μία σειρά από κρατήσεις, το οποίο το καθιστούν ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης. Από την άλλη πλευρά, αυτή η δυνατότητα του επιτρέπει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ασφάλεια και να αναδεικνύεται ως ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ας το κρατήσουμε ως μία σημαντική περιουσία για τη χώρα» δήλωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης. Πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=583313
  5. Εάν ένα οικόπεδο ανήκει σε πολλούς ιδιοκτήτες, οι «αμαρτίες» του ενός δεν βαραίνουν τους υπολοίπους. Αρκεί να έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία έως τις 28.7.2011. Στην περίπτωση αυτή, για την έκδοση έγκρισης και άδειας δόµησης και τον υπολογισµό των πολεοδοµικών μεγεθών που αναλογούν στα ιδανικά µερίδια ενός συνιδιοκτήτη δεν λαµβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία. Η κατ΄ εξαίρεση υπέρβαση των επιτρεπόμενων πολεοδομικών μεγεθών μπορεί να γίνει βάσει του άρθρου 25 (παρ. 1 και 2) του ν.4178/13) όπως αναφέρεται σε διευκρινιστικό έγγραφο (αριθμ. πρωτ : ΟΙΚ.925) του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργεια και Κλιματικής Αλλαγής κ. Σωκράτη Αλεξιάδη, το οποίο δημοσιεύθηκε σήμερα Τρίτη. Όταν όμως δεν υπάρχουν συνιδιοκτησίες σε ένα ακίνητο, σύµφωνα µε το άρθρο 23 παρ.2α και 3 του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ν.4067/12) «στην κάλυψη και στο συντελεστή δόµησης του οικοπέδου, που έχει πραγµατοποιηθεί, προσµετρώνται τα υπάρχοντα κτίσµατα, νοµίµως υφιστάµενα ή όχι… Η συνολική εκμετάλλευση δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ισχύοντα - κατά το χρόνο χορήγησης της άδειας δόµησης προσθήκης -, συντελεστή δόµησης της περιοχής». Σε περίπτωση έκδοσης άδειας δόµησης για ανέγερση νέας κατασκευής σε οικόπεδο όπου έχει ανεγερθεί κτίριο µε αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις, στο διάγραµµα δόµησης θα πρέπει να απεικονίζονται πέραν των νοµίµως υφισταµένων χώρων και οι παραπάνω χώροι, οι οποίοι προσµετρούνται στα συνολικά επιτρεπόµενα πολεοδοµικά µεγέθη του οικοπέδου (δόµηση, κάλυψη, ύψος κ.λ.π). Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=571126 Click here to view the είδηση
  6. Εάν ένα οικόπεδο ανήκει σε πολλούς ιδιοκτήτες, οι «αμαρτίες» του ενός δεν βαραίνουν τους υπολοίπους. Αρκεί να έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία έως τις 28.7.2011. Στην περίπτωση αυτή, για την έκδοση έγκρισης και άδειας δόµησης και τον υπολογισµό των πολεοδοµικών μεγεθών που αναλογούν στα ιδανικά µερίδια ενός συνιδιοκτήτη δεν λαµβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία. Η κατ΄ εξαίρεση υπέρβαση των επιτρεπόμενων πολεοδομικών μεγεθών μπορεί να γίνει βάσει του άρθρου 25 (παρ. 1 και 2) του ν.4178/13) όπως αναφέρεται σε διευκρινιστικό έγγραφο (αριθμ. πρωτ : ΟΙΚ.925) του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργεια και Κλιματικής Αλλαγής κ. Σωκράτη Αλεξιάδη, το οποίο δημοσιεύθηκε σήμερα Τρίτη. Όταν όμως δεν υπάρχουν συνιδιοκτησίες σε ένα ακίνητο, σύµφωνα µε το άρθρο 23 παρ.2α και 3 του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ν.4067/12) «στην κάλυψη και στο συντελεστή δόµησης του οικοπέδου, που έχει πραγµατοποιηθεί, προσµετρώνται τα υπάρχοντα κτίσµατα, νοµίµως υφιστάµενα ή όχι… Η συνολική εκμετάλλευση δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ισχύοντα - κατά το χρόνο χορήγησης της άδειας δόµησης προσθήκης -, συντελεστή δόµησης της περιοχής». Σε περίπτωση έκδοσης άδειας δόµησης για ανέγερση νέας κατασκευής σε οικόπεδο όπου έχει ανεγερθεί κτίριο µε αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις, στο διάγραµµα δόµησης θα πρέπει να απεικονίζονται πέραν των νοµίµως υφισταµένων χώρων και οι παραπάνω χώροι, οι οποίοι προσµετρούνται στα συνολικά επιτρεπόµενα πολεοδοµικά µεγέθη του οικοπέδου (δόµηση, κάλυψη, ύψος κ.λ.π). Πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=571126
  7. Ο διαγωνισμός σήμερα τελείωσε και ο συνάδελφος τερμάτισε τελικά στην 3η θέση. Τώρα η εταιρεία θα εξετάσει προσεκτικά τις 3 τελικές υποψηφιότητες για το εάν πληρούν όλα τα κριτήρια και η τελική κατάταξη θα ανακοινωθεί στα μέσα του Ιανουαρίου που έρχεται. Ένα μεγάλο συγχαρητήρια από πλευράς μου, πάντα τέτοιες επιτυχίες και εις ανώτερα!!! Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην ομάδα του michanikos.gr για την άδεια ώστε να αναρτήσω την είδηση αλλά και σε όσους υποστήριξαν την συμμετοχή αυτή. Στο link που ακολουθεί είναι η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας για την τελική 3άδα: http://vencer.nl/en/vencer-design-contest-top-three/
  8. Οι παραθεριστικές κατοικίες θα μπορούν να χτιστούν στα 30 μέτρα από τον αιγιαλό! Παραθεριστικό − Τουριστικό Χωριό προβλέπεται να κατασκευαστεί στην Κασσιώπη της Κέρκυρας, μια παρθένα έκταση περίπου 500 στρεμμάτων, η οποία είχε περάσει στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) για πώληση. Συνολικά θα επιτραπεί η δόμηση 36.400 τ.μ. εκ των οποίων τα 7.280 τ.μ. θα είναι ξενοδοχείο και τα υπόλοιπα τουριστική κατοικία, αθλητικές εγκαταστάσεις καφέ, εστιατόρια κλπ. Με το Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) που δημοσιεύθηκε χθες, Τετάρτη, και με το οποίο εγκρίνεται το πρώτο Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου (ΕΣΧΑΔΑ) με την ονομασία «Κασσιώπη Κέρκυρας», στην Περιοχή Ερημίτης, ξεκαθαρίζουν ζητήματα που αφορούν την κατανομή της οικοδομήσιμης επιφάνειας και τις χρήσεις σε αυτή. Στη Ζώνη Ι, συνολικής εκτάσεως περίπου 182 στρεμμάτων, επιτρέπονται χρήσεις παραθεριστικής κατοικίας και ξενοδοχείου, η επιφάνεια του οποίου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% της συνολικώς επιτρεπόμενης δόμησης (ήτοι τα 7.280 τ.μ.). Επίσης μπορούν να κατασκευαστούν αθλητικές εγκαταστάσεις, τουριστική λιμενική εγκατάσταση (ύστερα από εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων), κέντρα αναζωογόνησης, εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής, εμπορικά καταστήματα, χώροι συνάθροισης κοινού. Δεν θα επιτρέπονται εγκαταστάσεις γκολφ. Ειδικότερα, το ΠΔ προβλέπει τα εξής: - Μέγιστο επιτρεπόμενο συντελεστής δόμησης: 0,2 στο σύνολο της εκτάσεως της ζώνης Ι. - Μέγιστη επιτρεπόμενη κάλυψη: 50% στο σύνολο της εκτάσεως της ζώνης Ι. - Το κτίριο του ξενοδοχείου και τα κτίρια των υποδομών εστίασης και αναψυχής τοποθετούνται σε απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων από τον αιγιαλό - Τα κτίρια κατοικίας και τα υπόλοιπα κτίρια μπορούν να κτιστούν σε απόσταση 30 μέτρων από τον αιγιαλό. - Oι κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι που θα δημιουργηθούν μετά την πολεοδόμηση του παραθεριστικού − τουριστικού χωριού πρέπει να ανέρχονται σε τουλάχιστον 50% της προς πολεοδόμηση έκτασης. Στη Ζώνη ΙΙ (265 στρεμμάτων), η οποία αποτελείται από τις δασικού χαρακτήρα εκτάσεις που περιλαμβάνονται στο ακίνητο, απαγορεύεται η δόμηση. Επιτρέπεται ωστόσο, η διαμόρφωση διαδρομών περιπάτου και ποδηλάτου, η τοποθέτηση ξύλινων περιπτέρων και υπαίθριων καθιστικών, καθώς και η διάνοιξη δασικών οδών και εκτέλεση έργων αντιπυρικής προστασίας κατόπιν συνολικής μελέτης πυροπροστασίας. Μάλιστα, για την εξυπηρέτηση της προσπελάσεως στο ακίνητο, επιτρέπεται, διαμέσου την Ζώνης ΙΙ, η οδική σύνδεση των δύο τμημάτων της Ζώνης Ι. Δημιουργία τοπικού οδικού δικτύου Στο πλαίσιο της πολεοδόμησης του ακινήτου, θα δημιουργεί τοπικό οδικό δίκτυο με πρόσβαση στο ναυτικό οχυρό. Επίσης, για την αποφυγή διαμπερούς κυκλοφορίας στην προς πολεοδόμηση έκταση του παραθεριστικού − τουριστικού χωριού, επιτρέπεται η τροποποίηση της χάραξης της υφιστάμενης οδού που συνδέει τον οικισμό του Αγίου Στεφάνου με το κύριο οδικό δίκτυο του νησιού, κατά το τμήμα της που διέρχεται μέσα από τη Ζώνη Ι, στη δυτική πλευρά του ακινήτου. Για τη διαχείριση των υγρών αποβλήτων του τουριστικού χωριού θα εγκατασταθεί ειδική μονάδα επεξεργασίας. Μέρος των ομβρίων υδάτων θα συλλέγεται προς άρδευση του πρασίνου ενώ η κάλυψη των αναγκών ύδρευσης θα γίνεται είτε από τοπική μονάδα, είτε από μονάδα αφαλάτωσης. Το «φιλέτο» της Κέρκυρας Η περιοχή Ερημίτης περιλαμβάνει μία συνέχεια έξι παραλιών, ένα σύμπλεγμα τριών λιμνών (Βρωμόλιμνη, Ακολη, Σαβούρα) και αποτελεί ενιαίο σύνολο με τον αρχαιότερο φάρο της Ελλάδας (1828) στο απέναντι κοντινό νησί, το Καπαρέλι. Ο Ερημίτης έχει παραμείνει ανέγγιχτος από την τουριστική λαίλαπα καθώς είναι προσβάσιμος μόνο με τα πόδια από μονοπάτια - απαιτείται περίπου μιάμιση ώρα να τον διασχίσει κάποιος κατά μήκος - ή με πλωτό μέσο από τη θάλασσα. Η περιοχή είναι κατάφυτη με πολύ πυκνή βλάστηση και είναι ακατόρθωτο να τη διασχίσει κάποιος εκτός των μονοπατιών. Αποτελεί καταφύγιο για πλήθος σπάνιων πτηνών (υδρόβιων και μη), αλλά και ζώων, όπως η σπάνια βίδρα. Εγκρίθηκε το ΕΣΧΑΔΑ και για το «Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης» Εγκρίθηκε σήμερα το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου και για το «Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης» στο Μαρούσι Αττικής και επί των Λεωφόρων Κηφισίας και Κύμης. Συγκεκριμένα, οι ειδικότερες χρήσεις γης, που επιτρέπονται στο δυτικό τμήμα του κτιρίου είναι Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων, εμπορικά καταστήματα έως 2.000 τ.μ., χώροι εκδηλώσεων και παραστάσεων, εστιατόρια, καφετέριες, γραφεία έως 3.000 τ.μ., υπόγειος χώρος στάθμευσης 250 θέσεων κλπ. Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=548010 Click here to view the είδηση
  9. Οι παραθεριστικές κατοικίες θα μπορούν να χτιστούν στα 30 μέτρα από τον αιγιαλό! Παραθεριστικό − Τουριστικό Χωριό προβλέπεται να κατασκευαστεί στην Κασσιώπη της Κέρκυρας, μια παρθένα έκταση περίπου 500 στρεμμάτων, η οποία είχε περάσει στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) για πώληση. Συνολικά θα επιτραπεί η δόμηση 36.400 τ.μ. εκ των οποίων τα 7.280 τ.μ. θα είναι ξενοδοχείο και τα υπόλοιπα τουριστική κατοικία, αθλητικές εγκαταστάσεις καφέ, εστιατόρια κλπ. Με το Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) που δημοσιεύθηκε χθες, Τετάρτη, και με το οποίο εγκρίνεται το πρώτο Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου (ΕΣΧΑΔΑ) με την ονομασία «Κασσιώπη Κέρκυρας», στην Περιοχή Ερημίτης, ξεκαθαρίζουν ζητήματα που αφορούν την κατανομή της οικοδομήσιμης επιφάνειας και τις χρήσεις σε αυτή. Στη Ζώνη Ι, συνολικής εκτάσεως περίπου 182 στρεμμάτων, επιτρέπονται χρήσεις παραθεριστικής κατοικίας και ξενοδοχείου, η επιφάνεια του οποίου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% της συνολικώς επιτρεπόμενης δόμησης (ήτοι τα 7.280 τ.μ.). Επίσης μπορούν να κατασκευαστούν αθλητικές εγκαταστάσεις, τουριστική λιμενική εγκατάσταση (ύστερα από εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων), κέντρα αναζωογόνησης, εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής, εμπορικά καταστήματα, χώροι συνάθροισης κοινού. Δεν θα επιτρέπονται εγκαταστάσεις γκολφ. Ειδικότερα, το ΠΔ προβλέπει τα εξής: - Μέγιστο επιτρεπόμενο συντελεστής δόμησης: 0,2 στο σύνολο της εκτάσεως της ζώνης Ι. - Μέγιστη επιτρεπόμενη κάλυψη: 50% στο σύνολο της εκτάσεως της ζώνης Ι. - Το κτίριο του ξενοδοχείου και τα κτίρια των υποδομών εστίασης και αναψυχής τοποθετούνται σε απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων από τον αιγιαλό - Τα κτίρια κατοικίας και τα υπόλοιπα κτίρια μπορούν να κτιστούν σε απόσταση 30 μέτρων από τον αιγιαλό. - Oι κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι που θα δημιουργηθούν μετά την πολεοδόμηση του παραθεριστικού − τουριστικού χωριού πρέπει να ανέρχονται σε τουλάχιστον 50% της προς πολεοδόμηση έκτασης. Στη Ζώνη ΙΙ (265 στρεμμάτων), η οποία αποτελείται από τις δασικού χαρακτήρα εκτάσεις που περιλαμβάνονται στο ακίνητο, απαγορεύεται η δόμηση. Επιτρέπεται ωστόσο, η διαμόρφωση διαδρομών περιπάτου και ποδηλάτου, η τοποθέτηση ξύλινων περιπτέρων και υπαίθριων καθιστικών, καθώς και η διάνοιξη δασικών οδών και εκτέλεση έργων αντιπυρικής προστασίας κατόπιν συνολικής μελέτης πυροπροστασίας. Μάλιστα, για την εξυπηρέτηση της προσπελάσεως στο ακίνητο, επιτρέπεται, διαμέσου την Ζώνης ΙΙ, η οδική σύνδεση των δύο τμημάτων της Ζώνης Ι. Δημιουργία τοπικού οδικού δικτύου Στο πλαίσιο της πολεοδόμησης του ακινήτου, θα δημιουργεί τοπικό οδικό δίκτυο με πρόσβαση στο ναυτικό οχυρό. Επίσης, για την αποφυγή διαμπερούς κυκλοφορίας στην προς πολεοδόμηση έκταση του παραθεριστικού − τουριστικού χωριού, επιτρέπεται η τροποποίηση της χάραξης της υφιστάμενης οδού που συνδέει τον οικισμό του Αγίου Στεφάνου με το κύριο οδικό δίκτυο του νησιού, κατά το τμήμα της που διέρχεται μέσα από τη Ζώνη Ι, στη δυτική πλευρά του ακινήτου. Για τη διαχείριση των υγρών αποβλήτων του τουριστικού χωριού θα εγκατασταθεί ειδική μονάδα επεξεργασίας. Μέρος των ομβρίων υδάτων θα συλλέγεται προς άρδευση του πρασίνου ενώ η κάλυψη των αναγκών ύδρευσης θα γίνεται είτε από τοπική μονάδα, είτε από μονάδα αφαλάτωσης. Το «φιλέτο» της Κέρκυρας Η περιοχή Ερημίτης περιλαμβάνει μία συνέχεια έξι παραλιών, ένα σύμπλεγμα τριών λιμνών (Βρωμόλιμνη, Ακολη, Σαβούρα) και αποτελεί ενιαίο σύνολο με τον αρχαιότερο φάρο της Ελλάδας (1828) στο απέναντι κοντινό νησί, το Καπαρέλι. Ο Ερημίτης έχει παραμείνει ανέγγιχτος από την τουριστική λαίλαπα καθώς είναι προσβάσιμος μόνο με τα πόδια από μονοπάτια - απαιτείται περίπου μιάμιση ώρα να τον διασχίσει κάποιος κατά μήκος - ή με πλωτό μέσο από τη θάλασσα. Η περιοχή είναι κατάφυτη με πολύ πυκνή βλάστηση και είναι ακατόρθωτο να τη διασχίσει κάποιος εκτός των μονοπατιών. Αποτελεί καταφύγιο για πλήθος σπάνιων πτηνών (υδρόβιων και μη), αλλά και ζώων, όπως η σπάνια βίδρα. Εγκρίθηκε το ΕΣΧΑΔΑ και για το «Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης» Εγκρίθηκε σήμερα το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου και για το «Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης» στο Μαρούσι Αττικής και επί των Λεωφόρων Κηφισίας και Κύμης. Συγκεκριμένα, οι ειδικότερες χρήσεις γης, που επιτρέπονται στο δυτικό τμήμα του κτιρίου είναι Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων, εμπορικά καταστήματα έως 2.000 τ.μ., χώροι εκδηλώσεων και παραστάσεων, εστιατόρια, καφετέριες, γραφεία έως 3.000 τ.μ., υπόγειος χώρος στάθμευσης 250 θέσεων κλπ. Πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=548010
  10. Καλημέρα συνάδελφοι! Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείχνετε ως προς την δουλειά του συναδέλφου. Στην ουσία αυτό κάνει. Λόγω του ότι είναι πολύ καλός μου φίλος και συνάδελφος, πήρα την πρωτοβουλία (αφού τον ρώτησα πρώτα) να το βοηθήσω μέσω του michanikos.gr Έτσι ανέβασα την δουλειά του ώστε να μπορεί να κριθεί. Σήμερα είναι η τελευταία μέρα του διαγωνισμού. Αύριο τελειώνει. Όποιος θέλει, του αρέσει το σχέδιο και έχει λογαριασμό στο facebook ας του ρίξει μια ψήφο (Like) και γενικά όποιος μπορεί ας το διαδώσει. Παραθέτω ξανά το link: http://vencer.nl/contest/view/303 Όπου μπαίνεις και στα δεξιά κάνεις Like...
  11. Καλημέρα συνάδελφοι! Giorgos1987 σωστός είσαι (για την σοβαρότητα του διαγωνισμού μέσω facebook), οι άλλοι διαγωνιζόμενοι δεν γνωρίζω τι κάνουν. Θα μιλήσω μόνο για τον συνάδελφο που γνωρίζω προσωπικά πολλά χρόνια τώρα και ξέρω την δουλειά του πολύ καλά. Fake account δεν έχει δημιουργήσει και είμαι σίγουρος γι'αυτό. Και είναι κάπως δύσκολο να δημιουργήσεις κάποιες χιλιάδες λογαριασμούς. Άσε που αν οι ψήφοι είναι από την ίδια IP αυτό θα χτυπήσει και το πιο πιθανό είναι να αποβληθείς από τον διαγωνισμό. Και εγώ μαζί σας συνάδελφοι! Δυστυχώς αυτοί είναι οι κανόνες του διαγωνισμού. Εάν σας αρέσει η ιδέα, μπορείτε απλά να την διαδώσετε. Η ψηφοφορία τελειώνει στις 13/12/2013. Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ.
  12. Kαι εγώ μαζί σου είμαι, αλλά δυστυχώς έτσι είναι οι κανόνες του διαγωνισμού. Σας ευχαριστώ, εκ μέρους του συναδέλφου και όποιος μπορεί ας το διαδώσει. Καλημέρα!
  13. Χαιρετώ όλα τα μέλη και τους επισκέπτες του michanikos.gr Ένας συνάδελφος Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. έχει λάβει μέρος σε διεθνή διαγωνισμό σχεδίασης αυτοκινήτου. Με αυτή την ανακοίνωση θα ήθελα να σας προσκαλέσω να στηρίξετε την συμμετοχή του και όποιος θέλει και του αρέσει το σχέδιο, να τον ψηφίσει. Για να ψηφίσει κάποιος την συγκεκριμένη συμμετοχή κάνει κλικ στο: http://vencer.nl/contest/view/303 και εάν του αρέσει πατά Like (πρέπει να υπάρχει λογαριασμός στο facebook) στα δεξιά της οθόνης. Σε αυτό το στάδιο δεν φαίνεται όλη η δουλειά που έχει κάνει ο συνάδελφος (και που πραγματικά αξίζει το κόπο να την δει κανείς μιας και δεν έχει μελετήσει - σχεδιάσει μόνο το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου αλλά έχει ασχοληθεί τόσο με τα μηχανολογικά αλλά και αεροδυναμικά μέρη του αυτοκινήτου, καθώς επίσης και με τα θέματα της ασφάλειας). Όλη του την δουλειά μπορεί κανείς να την δει εδώ: http://www.behance.net/gallery/Vencer-Galina-Concept-Car-Design/10052603 Ευχαριστώ και όποιος θέλει ας στηρίξει την συμμετοχή και ας την διαδώσει...
  14. Τους περιβαλλοντικούς όρους για την κατασκευή και λειτουργία επτά μεγάλων Αιολικών Σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συνολικής ισχύος 204,2 MW υπέγραψε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ. Γιάννης Μανιάτης. Η κατασκευή των έργων στις Περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας υπολογίζεται ότι θα αποφέρει περίπου 245 εκατ. ευρώ στην πραγματική οικονομία, ενώ με την έναρξη λειτουργίας τους θα προσφέρουν ετησίως περίπου 472 GWh πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, σχεδόν της 1% της ηλεκτρικής ζήτησης στο διασυνδεδεμένο ηλεκτρικό σύστημα. Ειδικότερα, οι εγκρίσεις των περιβαλλοντικών όρων, αφορούν έργα ισχύος: - 30,6 MW στον δήμο Πάτρας της ΘΕΜΕΛΗ ΑΤΕ, - 39 ΜW στον δήμο Ερυμάνθου, της εταιρείας «ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΕΠΕ», - 39,95 ΜW στο Αμύνταιο της εταιρείας «ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΚΕΛΛΑΣ Α. Ε.» - 12 ΜW στο δήμο Βοϊου της εταιρείας «VOLTERRA Α. Ε» - 24,65 ΜW στο δήμο Πύλη από την «ΑΝΕΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α. Ε. Ε.» - 26 ΜW στο δήμο Γρεβενών από την «ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ RENWIND A. E.» - 32 ΜW στο δήμο Γρεβενών από την «ΑΝΕΜΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ Α. Ε. Ε.» Οι Ανανεώσιµες Πηγές Ενέργειας ακολουθούσαν µια ραγδαία αναπτυσσόµενη πορεία τα τελευταία χρόνια, η οποία δεν ανεστάλη στα χρόνια της ύφεσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2011 ήταν έτος ρεκόρ για την αιολική ενέργεια και το 2012 για τα φωτοβολταϊκά. Συνολικά, από την αρχή του 2011 έως και το τέλος του 2012, είχαν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα επενδύσεις περίπου 3 δις ευρώ. Παράλληλα, η αιολική ενέργεια στην Ελλάδα έχει δηµιουργήσει περισσότερες θέσεις ανά εγκατεστηµένο MW σε σχέση µε τις σύγχρονες µονάδες φυσικού αερίου. Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=546241 Click here to view the είδηση
  15. Τους περιβαλλοντικούς όρους για την κατασκευή και λειτουργία επτά μεγάλων Αιολικών Σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συνολικής ισχύος 204,2 MW υπέγραψε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ. Γιάννης Μανιάτης. Η κατασκευή των έργων στις Περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας υπολογίζεται ότι θα αποφέρει περίπου 245 εκατ. ευρώ στην πραγματική οικονομία, ενώ με την έναρξη λειτουργίας τους θα προσφέρουν ετησίως περίπου 472 GWh πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, σχεδόν της 1% της ηλεκτρικής ζήτησης στο διασυνδεδεμένο ηλεκτρικό σύστημα. Ειδικότερα, οι εγκρίσεις των περιβαλλοντικών όρων, αφορούν έργα ισχύος: - 30,6 MW στον δήμο Πάτρας της ΘΕΜΕΛΗ ΑΤΕ, - 39 ΜW στον δήμο Ερυμάνθου, της εταιρείας «ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΕΠΕ», - 39,95 ΜW στο Αμύνταιο της εταιρείας «ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΚΕΛΛΑΣ Α. Ε.» - 12 ΜW στο δήμο Βοϊου της εταιρείας «VOLTERRA Α. Ε» - 24,65 ΜW στο δήμο Πύλη από την «ΑΝΕΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α. Ε. Ε.» - 26 ΜW στο δήμο Γρεβενών από την «ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ RENWIND A. E.» - 32 ΜW στο δήμο Γρεβενών από την «ΑΝΕΜΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ Α. Ε. Ε.» Οι Ανανεώσιµες Πηγές Ενέργειας ακολουθούσαν µια ραγδαία αναπτυσσόµενη πορεία τα τελευταία χρόνια, η οποία δεν ανεστάλη στα χρόνια της ύφεσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2011 ήταν έτος ρεκόρ για την αιολική ενέργεια και το 2012 για τα φωτοβολταϊκά. Συνολικά, από την αρχή του 2011 έως και το τέλος του 2012, είχαν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα επενδύσεις περίπου 3 δις ευρώ. Παράλληλα, η αιολική ενέργεια στην Ελλάδα έχει δηµιουργήσει περισσότερες θέσεις ανά εγκατεστηµένο MW σε σχέση µε τις σύγχρονες µονάδες φυσικού αερίου. Πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=546241
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.