Μετάβαση στο περιεχόμενο

Dimitris_Mech

Members
  • Περιεχόμενα

    13
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dimitris_Mech's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε συνέχεια του θέματος, έπεσα κι εγώ στο ερώτημα DIN77 ή ΕΝ 12831. Χρησιμοποιώ κι εγώ το πρόγραμμα της 4Μ και όπως αναφέρθηκε πιο πάνω στη μία περίπτωση γίνεται υπερδιαστασιολόγηση και στην άλλη μετριούνται οι απώλειες λόγω θερμογεφυρών(ΕΝ12831). Πάνω-κάτω βγαίνουν τα ίδια νούμερα αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι σωστά καθώς στη περίπτωση του ΕΝ12831 δεν είμαι σίγουρος αν έχω ορίσει σωστά τις παραμέτρους (δεν έχω βρει κάπου το ΕΝ 12831, πρέπει να το αγοράσω). Να αναφέρω ότι υπολογίζω 19.000kcal/h τις απώλειες για καινούργιο κτίριο με μόνωση οροφής/δαπέδου 8cm με γραφίτη περιμετρικά 6-7cm. Την θεωρείται λογική την τιμή των απωλειών? Ευχαριστώ
  2. Καλημέρα, Έχω να κάνω μια μελέτη κλιματισμού για ένα μικρό κατάστημα. Το πρόβλημά μου είναι το που θα προβλέψω την εγκατάσταση της εξωτερικής μονάδας του κλιματιστικού (VRV). Μου είπαν από την πολεοδομία ότι απαγορεύεται στον ακάλυπτο και στην πρόσοψη του κτιρίου. Σύμφωνα όμως με τον ΓΟΚ 2831/2000 μπορείς να βάλεις την εξωτερική μονάδα στην πρόσοψη εφόσον δε ξεπερνάει τα 40cm από αυτή. Επίσης, σχετικά με τον ακάλυπτο, ενημερώθηκα από συνάδελφο οτί μπορείς να βάλεις μονάδα εφόσον είναι κλεισμένη σε κουτί (συγκεκριμένες διαστάσεις?) με γρύλια για παροχή αέρα. Προσωπικά απορρίπτω την επιλογή του δώματος καθώς το κατάστημα είναι στο ισόγειο. Τι μου προτείνετε ώστε να γίνει δεκτό στην πολεοδομία? Σας ευχαριστώ
  3. Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το google sketchup όσο κι αν ακούγεται περιέργο είναι καλό εργαλείο. Το ήδη έχω χρησιμοποιήσει αλλά δεν καλύπτει κάποιες ανάγκες που έχω. Θα δοκιμάσω τα εργαλεία που μου προτείνεις αν και με μια γρήγορη ματιά πιστεύω απαντούν μόνο στο σχεδιαστικό κομμάτι. Για να καταλάβεις τι ψάχνω, αυτή είναι μία από τις μικρές αποθήκες . Εγώ θέλω ένα απλό-ευέλικτο πρόγραμμα, στο οποίο να μπορώ να κάνω τη διαμόρφωση του νέου layout γρήγορα (π.χ. εισαγωγή νέων coil,παλετών κλπ) και να μου δείχνει επακριβώς τι είναι το κάθε τι.
  4. Ψάχνω να βρω ένα πρόγραμμα το οποίο να μου παραουσιάζει σε 3d περιβάλλον την εικόνα της αποθήκης (την οποία θα έχω πρώτα σχεδιάσει) και θα μπορώ να παίρνω απλά δεδομένα όπως πόσος χώρος είναι ελεύθερος, που βρίσκεται το κάθε αντικείμενο κλπ. Μπορείτε να προτείνετε κάποιο? Σας ευχαριστώ
  5. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει συγκεκριμένη ευρωπαϊκή οδηγία που να ορίζει τον ελάχιστο χρόνο εγγύησης για υλικά κατασκευών (συγκεκριμένα πανελ πολυουρεθάνης) ή ορίζεται από την εταιρεία παραγωγής του προϊόντος? Ευχαριστώ
  6. Αναφέρθηκα στο ειδικό βάρος γιατί κάτι αντίστοιχο ισχύει για το υγραέριο. Για παράδειγμα, αναφερόμενοι σε υπόγεια δεξαμενή (ανεξαρτήτου μεγέθους), για θερμοκρασία 13 βαθμών κελσίου με ειδικό βάρος υγραερίου 0,5gr/cm3, ο μέγιστος επιτρεπόμενος όγκος αντιστοιχεί στο 89% του όγκου της δεξαμενής. Φυσικά αυτά τα δεδομένα μπορείς να τα πάρεις έτοιμα. Χμ...για τη χαμηλότερη θερμοκρασία, πρέπει να το τσεκάρω. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ήμουν καλός στη χημεία....
  7. Το δοχείο βρίσκεται υπό σταθερή θερμοκρασία 12-13 βαθμούς κελσίου. Τι εννοείς πως είναι κατασκευασμένο? Έχει μήκος 10000mm και διάμετρο 2000mm, διπλού τοιχώματος με άζωτο, χωρητικότητας 30000lt και τοποθετημένο 2,3m κάτω από το έδαφος. Τον δείκτη θερμικής διαστολής που ανέφερες δεν τον γνωρίζω. Άλλωστε ποιο σημαντικό πιστεύω είναι το ειδικό βάρος για να βγει η αναλογία που ψάχνω.
  8. Ψάχνω να βρω τις προδιαγραφές-κανονισμούς σχετικά με την αποθήκευση πεντανίου. Ανήκει στα εξαιρετικά εύφλεκτα υλικά και το μόνο σχετικό που έχω βρει είναι για το υγραέριο. Ισχύουν τα ίδια??? Συγκεκριμένα ψάχνω τη σχέση μεταξύ μέγιστου επιτρεπόμενου όγκου υγρού πεντανίου και όγκου της δεξαμενής (υπόγεια). Το MSDS του υλικού δεν αναφέρει κάτι σχετικό. Ευχαριστώ
  9. Ενδιαφέρομαι για τη βαφή βιομηχανικού δαπέδου.Συγκεκριμένα διαγράμμιση του χώρου κίνησης των πεζών και αντίστοιχα των περονοφόρων οχημάτων. Έχω πάρει κάποιες προσφορές αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας για το είδος του χρώματος(ακρυλικό ή εποξειδικό το οποίο αυξάνει κατακόρυφα το κόστος). Το δάπεδο είναι από τσιμέντο. Ευχαριστώ
  10. Ευχαριστώ καταρχήν για τις άμεσες απαντήσεις. Συμφωνώ οτί κάνοντας την διαδικασία πιο πολύπλοκη μπορεί να έχουμε άλλα θέματα, πόσο μάλιστα όταν γίνεται με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία δέκα χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρητικά κάποιος πρέπει να είναι παρόν όσο κρατάει η μετάγγιση, πρακτικά όμως δεν συμβαίνει (διάρκεια μέχρι και 6 ώρες). Και έτσι από τη μία είναι εργάτες που διαμαρτύρονται ότι σε περίπτωση που συμβεί το οτιδήποτε θα την πληρώσουν αυτοί και απο την άλλη η διεύθυνση της παραγωγής που δεν έχει περιθώριο να λείπει κάποιο άτομο. Γι'αυτό ψάχνω μία λυση να αποφευχθεί διαρροή του φορτίου σε περίπτωση που δεν είναι κάποιος παρόν. Η ιδέα του διαφορικού μανόμετρου ίσως βοηθήσει. (ακόμα όμως και για μικρές διαρροές???)
  11. Το πρόβλημα έχει ως εξής: Έχουμε ένα βυτιοφόρο με ισοκυάνιο. Κατά την ξεφόρτωση εισάγεται αέρας στο βυτίο και το ισοκυάνιο μεταφέρεται μέσω σωλήνα (2",40 bar) στις κεντρικές δεξαμενές. Υπάρχει τρόπος/μηχανισμός σε περίπτωση αστοχίας του σωλήνα, κακής συνδεσμολογίας κλπ να σταματάει αυτόματα η παροχή?(η μετάγγιση γίνεται υπο πίεση 2 bar) Ευχαριστώ
  12. Τις γενικές οδηγίες τις γνωρίζω.Απλά προσπαθώ να βρω ασφαλές τρόπο φόρτωσης στην περίπτωση μεικτού φορτίου (συγκεκριμένα χαλυβδόφυλλα και πανελς).Το πρόβλημα είναι το ακανόνιστο σχήμα των χαλυβδόφυλλων και το μεγάλο τους βάρος (δεν μπορούν να τοποθετηθούν ψηλά).Θεωρητικά θα έπρεπε να μεταφέρονται ξεχωριστά (που ίσως είναι και η μόνη απάντηση στο ερώτημά μου) αλλά για λόγους κόστους η μεταφορά τους γίνεται με τον τρόπο που φαίνεται στις φωτογραφίες (πατέντες με φελιζολ κλπ...).Το μόνο ημίμετρο που μπορώ να σκεφτώ είναι η χρήση επικαθήμενων με μεταλλικά πλαϊνά στηρίγματα (που όμως δεν διαθέτουν όλοι).
  13. Προσπαθώ να βρω εναλλακτικές μεθόδους φόρτωσης μεικτών φορτίων σε επικαθήμενο, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες ή τρόπους να αυξηθεί ασφάλεια κατά την μεταφορά τους.Καμιά ιδέα?Ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.