Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Electrical MSc

Members
  • Περιεχόμενα

    31
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Electrical MSc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μπορείς και αν σου πούνε κατι άλλο ρώτα που σε ποιό νόμο ειναι γραμμένο...
  2. Aν είναι νέα οικοδομή θέλει και θεμελιάκη γείωση.
  3. Μπορεί να σου ζητήσουν (υποχρεώσουν ) να βάλεις μέση τάση. Δες τον ΓΟΚ, εκεί ορίζει απο πόσα m2 απαιτείται να μπεί υποσταθμός....
  4. Αυτοί που τα έχουν υπογράψει αυτά ειναι εγκληματίες ΄....
  5. Στο σημείο που θα τοποθετηθεί τι ιδιαιτερότητες παρουσιάζονται ??? Μήπως πρέπει να αρχίσεις απο εκεί πρώτα....
  6. Καλησπερα και απο μενα, Ειπα να μην απαντησω αλλα δεν μπορεσα να αντισταθω. Ποια ειναι ή δωρεαν παιδεια (μαλλον αυτη στα φροντιστηρια) Που ειναι η αξιοκρατια ??? (Σε ποιο κομμα ειναι ο καθηγητης να μιλησουμε στην αντιστοιχη κομματικη παραταξη) Ενδιαφερον για το αντικειμενο ( χμμ σε ποιο ευρωπαικο προγραμμα ειναι κρυμενο μεσα, εχει επιδοτηση??? ) Οταν μπορεσουμε και αποβαλλουμε τα παραπανω αλλα και καποια ακομα (πχ αν σε ψηφισω για πρυτανη τι εχω να παιρνω... ) τοτε ισως να δουμε και κανα ιδρυμα απο 1-100 Οσον αφορα το ΕΤΗ, καλυτερα να προσεχουμε τι λεμε γιατι πολλοι απο εμας ουτε απο εξω δεν θα μπορουσαν να περασουν, αλλη νοοτροπια, αλλη κουλτουρα.
  7. Εγώ πάντως θεωρώ οτι θα πρέπει να κοιτάξετε τα του οίκου σας πρώτα για την κατάντια που υπάρχει.
  8. Αν θέλετε είμαι πολύ περίεργος να δώ την γνώμη των συναδέλφων μας.... το link είναι το ακόλουθο http://www.ntua.gr/announcements/rector/an_16_8342.html Στα επισυναπτόμενα με τίτλο " ΜΝΗΜΟΝΙΟ" ΜΝΗΜΟΝΙΟ Συνάντησης της 19ης Ιανουαρίου 2010 των Μελών της Επιτροπής ΣΑΠΕ “Διαμόρφωσης ενιαίου πλαισίου πρόσβασης σε επαγγελματικές δραστηριότητες βάσει προσόντων των Διπλωματούχων Μηχανικών και των Πτυχιούχων ΤΕΙ και άλλων» (βάσει της από 26/5/2009 και της από 4/6/2009 αποφάσεων του Ε.ΣΥ.Π.)” Τα κάτωθι μέλη της παραπάνω Επιτροπής: κ. Κωνσταντίνος Μουτζούρης, Πρύτανης Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ. Σταύρος Κουμπιάς, Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών κ. Ιωακείμ Γρυσπολάκης, Πρύτανης Πολυτεχνείου Κρήτης κ. Νικόλαος Μουσιόπουλος, Κοσμήτορας Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ. κ. Αντώνιος Καλοκαιρινός, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Μέλος ΣΑΠΕ κ. Νικόλαος Αντώνογλου, Μέλος ΓΕΩΤΕΕ και ο κ. Γ. Ζέρβας, Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και η κα. Αντωνία Μοροπούλου, Μέλος ΤΕΕ, Καθηγήτρια Ε.Μ.Π., Συντονίστρια της Επιτροπής συναντήθηκαν στην Πρυτανεία του Ε.Μ.Π. στις 19/1/2010 υπό την Προεδρεία του Πρύτανη κ. Κ. Μουτζούρη. Μετά από συζήτηση, συμφώνησαν ομόφωνα στα κάτωθι: 1. Στην ανάγκη θέσπισης Εθνικού Πλαισίου Προσόντων που θα συνδέει την Εκπαίδευση με την άσκηση του Επαγγέλματος, ως υποχρέωση της Πολιτείας προς όλους τους Έλληνες πολίτες. Είναι αδιανόητο η χώρα μας να κατατάσσεται μαζί με την FYROM και την Μολδαβία στις χώρες της Ε.Ε. που δεν έχουν θεσπίσει ακόμη την δυνατότητα πρόσβασης σε Επαγγελματικές Δραστηριότητες με βάση Προσόντα. Στο πλαίσιο αυτό και όσον αφορά στα τεχνικά επαγγέλματα: Ι. Κατάταξη σε Επίπεδα Προσόντων Ως προς τα Επίπεδα Προσόντων που προσδιορίζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα προτείνεται η κατάταξη: • Επίπεδο 1 : τεχνίτες, εμπειροτέχνες ή με κάποια ταχύρρυθμη μη-τυπική κατάρτιση. • Επίπεδο 2: απόφοιτοι των ΕΠΑΣ (σήμερα) και των παλαιοτέρων ΤΕΕ 1ου κύκλου (2 έτη φοίτησης), των διετών ΤΕΣ και των κατωτέρων Τεχνικών Σχολών. • Επίπεδο 3: απόφοιτοι των ΕΠΑΛ και των παλαιοτέρων ΤΕΕ 2ου κύκλου (2+1 έτη φοίτησης), των ΤΕΛ, οι απόφοιτοι του Τμήματος Ειδίκευσης του Πολυκλαδικού και οι απόφοιτοι των παλαιών Σχολών Εργοδηγών. Στο Επίπεδο 3 κατατάσσονται επίσης οι απόφοιτοι ΙΕΚ, ΚΕΣ. Οι απόφοιτοι Κολλεγίων-παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων-κατατάσσονται στο 3ο ή 4ο Επίπεδο, ανάλογα με την αξιολόγηση τους. • Επίπεδο 4: απόφοιτοι Κολλεγίων -παραρτήματων ξένων πανεπιστημίων- με κριτήρια υψηλής ποιότητας, μετά από αξιολόγηση. Όσοι κατατάσσονται στο Επίπεδο 4, μπορούν να ασκήσουν αυτοδιαχείριση βάσει κατευθύνσεων σε περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής που είναι συνήθως προβλέψιμα, αλλά υπόκεινται σε αλλαγές. Μπορούν να επιβλέψουν την συνήθη εργασία άλλων ατόμων, αναλαμβάνοντας κάποια ευθύνη για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των δραστηριοτήτων εργασίας ή σπουδής. 1 • Επίπεδο 5: οι Πτυχιούχοι των ΤΕΙ. Οι ευρισκόμενοι στο Επίπεδο 5 με εκπαιδευτική γέφυρα σε Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση μπορούν να μεταβούν στο Επίπεδο 6. Όσοι κατατάσσονται στο Επίπεδο 5, μπορούν να ασκήσουν διαχείριση και επίβλεψη στο πλαίσιο δραστηριοτήτων εργασίας ή σπουδής όπου συμβαίνουν απρόβλεπτες αλλαγές. Μπορούν να αξιολογήσουν και να αναπτύξουν την προσωπική επίδοση και της επίδοση άλλων ατόμων. • Επίπεδο 6: οι κάτοχοι Πανεπιστημιακών Διπλωμάτων. Όσοι κατατάσσονται στο Επίπεδο 6, μπορούν να διαχειριστούν σύνθετες τεχνικές ή επαγγελματικές δραστηριότητες ή σχέδια εργασίας, με ανάληψη ευθύνης για τη λήψη αποφάσεων σε απρόβλεπτα περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής. Μπορούν να αναλάβουν ευθύνες για την διαχείριση της επαγγελματικής ανάπτυξης ατόμων και ομάδων. • Επίπεδο 7 οι Διπλωματούχοι πενταετούς κύκλου σπουδών, ή όσοι προέρχονται από Πανεπιστημιακή εκπαίδευση και κατέχουν Μεταπτυχιακό τίτλο της ημεδαπής (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης κ.ά.) ή της αλλοδαπής (MSc κ.ά.). Όσοι κατατάσσονται στο Επίπεδο 7, μπορούν να διαχειριστούν και να μετασχηματίσουν περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής που είναι σύνθετα, απρόβλεπτα και απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις. Μπορούν να αναλάβουν ευθύνες για τη συνεισφορά στις επαγγελματικές γνώσεις και πρακτικές ή/και για την αξιολόγηση της στρατηγικής απόδοσης ομάδων. • Επίπεδο 8: οι Διδάκτορες ή Διπλωματούχοι Πανεπιστημιακού κύκλου σπουδών με Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών, οι οποίοι διακρίνονται στην Επιστήμη ή στο Επάγγελμα. Στο Επίπεδο 8 κατατάσσονται όσοι επιδεικνύουν ουσιαστικό κύρος, καινοτομία, αυτονομία, επιστημονική και επαγγελματική ακεραιότητα και σταθερή προσήλωση στη διαμόρφωση νέων ιδεών ή διαδικασιών στην πρωτοπορία πλαισίων εργασίας ή σπουδής, συμπεριλαμβανομένης της Έρευνας. ΙΙ Επίπεδα Τεχνικής Ευθύνης Οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί του 5ετούς κύκλου σπουδών ασκούν το Επάγγελμα στο υψηλότερο (1ο) Επίπεδο Τεχνικής Ευθύνης, όσον αφορά στη μελέτη, σχεδιασμό, έλεγχο, επίβλεψη, αποτίμηση, αξιολόγηση και ολοκληρωμένη λειτουργία, συντήρηση και διαχείριση περιβάλλοντος, έργων, συστημάτων, προϊόντων, εγκαταστάσεων, διεργασιών, δικτύων κ.ά. Οι Πτυχιούχοι ΤΕΙ, ανάλογα με το εγκεκριμένο Πρόγραμμα Σπουδών τους και την πιστοποίηση της πρακτικής τους εξάσκησης, ασκούν το Επάγγελμα στο 2ο Επίπεδο Τεχνικής Ευθύνης δηλαδή στην εφαρμογή ή μερική διαχείριση έργων, συστημάτων, εγκαταστάσεων, διεργασιών, δικτύων κ.ά. ή έχουν ακόμα και την δυνατότητα να μετάσχουν σε ομάδα μελέτης έργου. Κατ’αναλογία, τα ανωτέρω ισχύουν και για τους Γεωτεχνικούς 5ετους Κύκλου σπουδών, σε σχέση με τους αντίστοιχους Πτυχιούχους ΤΕΙ. Τέλος στο Βασικό Επίπεδο Τεχνικής Ευθύνης (Επίπεδο 3) εντάσσονται οι υπόλοιποι τεχνικοί οι οποίοι ασκούν απλές τεχνικές εφαρμογές, πάντα υπό επίβλεψη. Η Διαβάθμιση των Τεχνικών Ευθυνών είναι απαραίτητη για την συγκρότηση της τεχνικής επαγγελματικής πυραμίδας, η οποία διασφαλίζει το Δημόσιο Συμφέρον κατά την άσκηση των Τεχνικών Επαγγελμάτων. ΙΙΙ. Πρόσβαση σε επαγγελματικές δραστηριότητες βάσει Προσόντων Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων επιτρέπει την παράλληλη πρόσβαση σε επαγγελματικές δραστηριότητες διεπιστημονικού χαρακτήρα περισσότερων ειδικοτήτων, με βάση το πρόγραμμα των σπουδών τους. 2 Το μητρώο των επαγγελματικών δραστηριοτήτων θα πρέπει να προσδιορίζεται με βάσει τα σύγχρονα δεδομένα όπως αυτά έχουν προκύψει από διεθνείς οργανισμούς (ΟΟΣΑ κ.ά). IV. Η διαμόρφωση ενιαίου φορέα που θα πιστοποιεί την πρόσβαση σε επαγγελματικές δραστηριότητες βάσει προσόντων για όλα τα τεχνικά επαγγέλματα αποτελεί προϋπόθεση για την πιστοποίηση σε όλες τις βαθμίδες. Ο φορέας αυτός θα διαπιστευτεί από το ΕΣΥΔ, αφού προηγουμένως καταρτίσει κώδικες, πίνακες αντιστοιχίας, κανονιστικά πλαίσια, διαδικασίες κ.λ.π., έτσι ώστε να έχει το δικαίωμα να διατηρεί το επαγγελματικό μητρώο για όλες τις κατηγορίες των Τεχνικών, να πιστοποιεί ποιος και με ποιες προϋποθέσεις έχει δικαίωμα πρόσβασης στο επάγγελμα, να κρίνει και να αξιολογεί την επάρκεια του στον επαγγελματικό χώρο. 2. Η έκδοση αποσπασματικών Προεδρικών Διαταγμάτων, τόσο για τα Πανεπιστήμια όσο για τα Τ.Ε.Ι., δεν λύνει το πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Διπλωματούχων Μηχανικών, των Γεωτεχνικών, των Πτυχιούχων των Τ.Ε.Ι. και των αποφοίτων των άλλων βαθμίδων. Κατόπιν τούτου, καλείται το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει τις αυτόνομες διαδικασίες έγκρισης Προεδρικών Διαταγμάτων και να τις υπαγάγει στο Εθνικό Πλαίσιο. Επιπλέον, θεωρείται επικίνδυνη για το Δημόσιο Συμφέρον η απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων Μηχανικών ή Γεωτεχνικών στους Τεχνολόγους αποφοίτους ΤΕΙ, καθώς και η απόδοση του τίτλου των Μηχανικών. Η εμμονή στην θέσπιση επαγγελματικών δικαιωμάτων με ειδικά Π.Δ.* βρίσκεται σε αναντιστοιχία με την υποχρέωση της Χώρας μας να θεσπίσει Ενιαίο Πλαίσιο Προσόντων εναρμονισμένο με το Ευρωπαίκό. 3. Οι θέσεις αυτές τίθενται στην κρίση Δημόσιου Διαλόγου, όπου θεωρούμε αναγκαίο να μετάσχουν ενεργά όλοι οι ενδιαφερόμενοι. 3
  9. Λοιπόν αγαπητέ CHOUTOS καλό το πνεύμα σου και φαντάζομαι οτι τώρα θα πρέπει να σου απαντήσω σε αυτή την απορία σου. Δεν θα σου πω παρά μόνο το εξής ο πληθυντικός απευθύνεται σε πολλούς και οχι μόνο σε απόφοιτους ΤΕΙ, συνέπως αν και υποτίθεται οτι πρέπει να έχεις και ένα επίπεδο μάλλον πρέπει να το εχεις ρίξει πολύ χαμήλα. Υπομονή πρέπει να ανήκεις στην μειοψηφία των συναδέλφων σου.
  10. Κύριοι επιτέλους σταματήστε, οι εξελίξεις προχωράνε, τα πράγματα αλλάζουν, αυτοί που αντιστέκονται στις αλλαγές είναι και αυτοί που μένουν πίσω. Μην ξεχνάτε ότι αύριο μεθαύριο θα έρθουν μηχανικοί από Βουλγαρία και Ρουμανία, έχετε δουλέψει μαζί τους???? Και πράγματα έχουν γνώσεις και ξέρουν. 500euro μισθό και είναι όχι απλά υψηλόμισθοι αλλά σουπερ μηχανικοί. Όταν θα έρθουν άδω και θα παίρνουν 700 και 800 euro και θα είμαστε όλοι στην γύρα για να βγάλουμε το μεροκάματο για τα παΐδια μας, θα μου λέτε για ΤΕΙ και πολυτεχνεία??? Για επαγγελματικά δικαιώματα και κτίρια κατηγορίας Σ3???? Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, γιατί δεν μου αρέσει αυτό το μπάχαλο κάθε φορά που γίνετε.
  11. http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?cat=25 Τα προσχέδια για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ. Έχουν αναρτήθει για διαβούλευση.......... Τα είδατε...
  12. http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?cat=25 Τα προσχέδια για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ. Έχουν αναρτήθει για διαβούλευση..........
  13. Σέβομαι τον κόπο του καθενός αλλά κάποια στιγμή αυτή η διαμάχη θα πρέπει να κλείσει οριστικά. Η πολιτεία θα πρέπει να πάρει θέση/
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.