Καλησπέρα σας, Περίπτωση οικοπέδου 50 τ.μ. το οποίο είχε δοθεί με παραχωρητήριο και είναι άρτιο κατ' εξαίρεση, με κτίσμα το οποίο είχε κάνει κάλυψη νομίμως 100%.
Τώρα όταν πάει να χτίσει θα χτίσει με 70 %?
Αν ναι, μιλάμε για μη βιώσιμη λύση καθώς 0.7*50= 35 τ.μ. εκ των οποίων 10-12 είναι το κλιμ/σιο (και χωρίς να λαμβάνω υπόψη μεσοτοιχίες με γείτονες κτλ)
Σε αυτό να προσθέσω ότι λόγω ιδεατού στερεού γίνεται αδύνατη και η εξάντληση του συντελεστή δόμησης.....
Έχετε κάτι υπόψιν σας?