Jump to content

teo2

Members
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Ουδέτερη

4 Followers

About teo2

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αιγινα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπερίζω τους αγαπητούς συναδέλφους. Μια ερώτηση για να ξεκαθαρίσω λίγο μια απορία που έχω. Όσον αφορά τις επιφάνειες των παταριών, εντός περιγράμματος σε εντός σχεδίου - οικισμού περιοχή κλπ. απ ότι ξεκαθαρίστηκε δεν υπολογίζονται στον υπολογισμό για την εξεύρεση της Κατηγορίας όπως μας γραφει ο 4495 αρ. 96 $ δ. Η ερώτηση είναι : Στον υπολογισμό για το % της υπέρβασης Δόμησης υπολογίζονται, η όχι? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
  2. (μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Φρέσκα κουλούρια Έχω διώροφη μεζονέτα. Στον Α Όροφο έχουν κατασκευάσει πατάρι που συνδέεται με τον υποκείμενο Α Όροφο.. Πάει με μειωτικό? Πατάρια υπερκείμενων του ισογείου ορόφων Προϋπόθεση: Gπ ≤ 1,15*Gυ όπου Gπ: συνολικό ίδιο βάρος παταριού και Gυ: μόνιμο φορτίο υποκείμενης πλάκας. Θα πρέπει να ελέγχεται η σύνδεση με τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτηρίου, τα οποία και θα πρέπει να ενισχύονται για ενδεχόμενες τοπικές αστοχίες. Με αυτό εδώ τι θέλει να πει ο ποιητής?
  3. Παύλο χαίρομαι που τα λέμε. Ελπίζω όλα καλά. Ναι το οικόπεδο σήμερα είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρεκκλιση με τους σημερινούς όρους δόμησης. Κάνω αναφορά στην Τεχνική Έκθεση όσον αφορά για το σημερινό εμβαδόν του οικόπεδου.Έχω νέο Τοπογραφικό και θα ανεβασω νέο και παλιό. Ευχαριστω πολυ.
  4. Το 1972 βγήκε άδεια Ισογείου και το 1976 άδεια για προσθήκη Ορόφου στη Αίγινα στην Πέρδικα. Τότε η αρτιότητα ήταν 300 μ2. Έδειξαν το οικόπεδο με εμβαδό 306 μ2 ενώ στην πράξη είναι 251 μ2. Και τις δυο άδειες τις έβγαλαν με πλαστό εμβαδό οικόπεδου. Σήμερα στον οικισμό ισχύει το ΦΕΚ 181Δ/85 και το 133Δ/87 και η αρτιότητα είναι κατά κανόνα 2.000 μ2 και τα προ 3.5.85 ως είχαν. Το ερώτημα είναι τι κάνω με αυτές τις δυο άδειες? Τις λαμβάνω υπ όψιν η πάει όλο αυθαίρετο? Ευχαριστώ
  5. Καλησπερα σε όλους. Ελπίζω να αναρτώ το ερώτημα στο σωστό κεφάλαιο. Μου έγινε μεταφορά δήλωσης 4495 για να την διορθώσω. Ο ιδιοκτήτης έχει αλλάξει σήμερα. Λογικά τις διορθώσεις θα της κάνω στην δήλωση με το όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη? Στην περιγραφή να γράψω και το όνομα του σημερινού ιδιοκτήτη? Αλλά να μην τον βάλω στους ιδιοκτήτες γιατί έτσι θα αλλάξει το όνομα στην αρχική δήλωση που έχει υποβληθεί.... Επίσης τα σχέδια που είναι λάθος θα τα διαγράψω. Θα ανεβάσω νέο Τοπογραφικό κλπ όλα τα σχέδια που απαιτούνται. Όταν θα πάει για την άδεια στην πολεοδομία έτσι θα γίνει κουβάρι όλο το θέμα.... Επίσης οι παραβάσεις στα εμβαδά, οσο και στις διαστάσεις είναι μικρότερες από 5%. Που σημαίνει ότι κάλλιστα θα μπορούσε ο προηγούμενος συνάδελφος να το είχε εντάξει στην κατηγορία 3 περίπτωση ιειε. Αντιθέτως το έχει βάλει κατηγορία 4. Παρακαλώ για τις απόψεις σας. Ευχαριστώ.
  6. Πάω για διαγραφή προστίμου. Οπότε γίνεται έλεγχος από τα παλικάρια.
  7. Ναι βέβαια εξυπακούεται αυτό. Ευχαριστώ πολύ αγαπητοί συνάδελφοι. Έγραψα αναλυτικά για την αποθήκη την νομοθεσία : "Αποθήκη στο δώμα εντός της οποίας είναι τοποθετημένο το μπόιλερ για το ζεστό νερό Εμβ. = 7.90 μ2 Υ.Δ.Β.Χ. (Αρ.96, γ Κατηγορία 3, $ ιβιβ και Άρθρο 34 Τροποποιήσεις του ν. 4495/2017 (Α΄ 167). Η υποπερίπτωση ιβιβ΄ της περίπτωσης γ΄ αντικαθίσταται ως εξής: 《βιβ αποθήκη μέγιστης επιφάνειας 15 τ.μ. και μέσου ύψους έως 2,50 μέτρα》. Ελπίζω να γίνει κατανοητό. Καλημέρα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Τελικά ανακάλυψα και μια 2η αποθήκη στο δώμα η οποία είναι κολλητά στην απόληξη του κλιμακοστάσιου και κατ' επέκταση στο ίδιο ύψος (2.00 μ.), με την απόληξη Εμβ. = 1.25 μ2. Επομένως τις κάναμε δύο τις αποθήκες στο δώμα (7.90 + 1.25) κατω από 15.00 μ2 και κάτω από 2.50 ύψους. Το πρόβλημα είναι ότι είναι δύο. Ο νομοθέτης γράφει "αποθήκη"... Την δεύτερη πως να την ρυθμίσω? Βρε πως καταντήσαμε.... Αντί να σχεδιάζουμε κτίρια..... Ευχαριστώ αγαπητοί συνάδελφοι, εύχομαι σε όλους καλό τριήμερο, Χρόνια πολλά και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά.
  8. Καλημερίζω αγαπητοί συνάδελφοι. Εχω μια αποθήκη στο δωμα Εμβ = 7.90 μ2 και Ύψους = 2.00 μ. Υπερβαίνει το επιτρεπόμενο ύψος. Η πολεοδομία δεν το δέχεται να ρυθμιστεί και μου είπε να γράψω στην τεχνική μου έκθεση ότι "Δεν ρυθμίζεται με την παρούσα δήλωση". Εννοείται ότι έχω κι άλλες παραβάσεις στη δήλωση. Πώς μπορώ να τεκμηριώσω ότι μπορεί να ρυθμιστεί? Κατηγορία 3 δεν την δέχονται γιατί υπερβαίνει το μάξιμουμ επιτρεπόμενο ύψος. Επίσης ο ιδιοκτήτης έχει κατασκευάσει μια σκάλα μέσα στο σώμα του κτηρίου που ανεβαίνει στο δωμα, έχει αφήσει άνοιγμα στην πλάκα του δωματος και έχει κατασκευάσει απόληξη Εμβ. = 6.12 μ2 και Ύψους = 2.00 μ. Υπερβαίνει κι αυτή το επιτρεπόμενο ύψος. Με αναλυτικό υπολογίζεται η συγκεκριμένη παράβαση ή με το Εμβαδόν και με υπέρβαση ύψους?
  9. Καλημέρα Παύλο Η άδεια όχι έχει κλείσει και ούτε έχει αναθεωρηθεί επ αόριστον κλπ. επομένως ορθώς δεν μπορεί να γίνει αναθεώρηση. Αλλαγή διαρρύθμισης και αλλαγή χρίσης παίζει και με Μικρή κλίμακα? Αυτό σκέφτομαι κι εγώ άλλα ποιος θα μας το ξεκαθαρίσει. Όντως είναι για ευμενέστερη χρήση. Καλό το νέο σύστημα, αλλά μέχρι να μπούμε στο πετσί του ρόλου...
  10. Καλησπέρα Παύλο Είμαι εντός οικισμού, η άδεια είναι του 2006, είναι ολοκληρωμένο και θέλω να κάνω αλλαγή διαρρύθμισης στον Α Όροφο για αλλαγή χρήσης σε κατοικία. Πήγα και επέλεξα (δυστυχώς), αναθεώρηση παλαιάς Ο.Α. και απ ότι κατάλαβα έχω κάνει λάθος ε? Μπορεί να διαγραφεί η να τροποποιηθεί η υπάρχουσα αίτηση για αλλαγή (Κατηγορία 3?) η πρέπει να την ακυρώσω και να υποβάλλω νέα ? (ΟΡΟΙ ΔΟΜΗΣΗΣ Πρόσωπο επί κοινοχρήστου χώρου άρθρο 6 του Π.Δ. της 24/31.05.85 (ΦΕΚ 181 Δ/85) ΚΑΝΟΝΑΣ: Εμβ.= 2.000 μ2 απο 13 . 3 . 1981 Κατά παρέκκλιση: Προ 13.3.1981 (ΦΕΚ 138Δ/81) 300.00 μ2 (εδώ είμαι) ->>- 25.7.1979 (ΦΕΚ 401Δ/79) 150.00 μ2 ->>- 02.7.1968 (ΦΕΚ 111Δ/68) Ως έχουν) (Το ακίνητο όπως αναλυτικά περιγράφεται στο παρόν τοπογραφικό διάγραμμα τελικού εμβαδού = 512,27 μ2 βρίσκεται εκτός ρυμοτομικού σχεδίου, εκτός Γ.Π.Σ. εντός Ζ.Ο.Ε. Κυψέλης στην Ζώνη Ζ, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση, σύμφωνα με τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις. (ΦΕΚ 1530 Δ / 1993).
  11. Καλησπέρα συνάδελφοι. Θέλω να κάνω αλλαγή χρήσης του Α Ορόφου, διωρόφου καταστήματος από κατάστημα σε κατοικία. Κατηγορία 3 είναι; Ευχαριστώ πολύ
  12. Ανεβάζω το τοπογραφικό της Ο.Α. η οποία έχει εκδοθεί βάση του ΦΕΚ 353/1977, το ΦΕΚ 394/5.4.1989 και το σημερινό ΦΕΚ 539/31.08.1989 το οποίο και ισχύει σήμερα για τον συγκεκριμένο οικισμό. Με το 539Δ/89 καθορίστηκαν στην Αίγινα οι χρήσεις γής ΕΚΤΟΣ του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου περιοχές των οικισμών κλπ. Με το 539Δ/89 ουσιαστικά καταργούνται αρκετοί οικισμοί που βρίσκονται μέσα στα όρια της ζώνης οικιστικού ελέγχου (ΖΟΕ), που καθορίστηκεμε το απο 22.6.1983 Π.Δ. (Δ΄284) καθώς και στα οικόπεδα των οικισμών των προ 1923 και τροποποιούνται οι όροι και περιορισμοί δόμησης που καθορίστηκαν με το απο 24.9.1977 Π.Δ. (Δ΄353), όπως τροποποιήθηκε με το απο 28.2.1978 Π.Δ. (Δ΄163) και καθορίζονται κατά ζώνες Α, Β, Γ και Δ. και τους εντάσσει στην ζώνη Δ΄. Μέσα σε αυτούς, αναφέρεται και ο συγκεκριμένος οικισμός, " λυμπονες - Αγία Ειρήνη" . Ουσιαστικά με το 539Δ/89 γίνεται κατάργηση των συγκεκριμένων οικισμών περνώντας τους στην Ζώνη Δ με ότι αυτή ορίζει. Ουσιαστικά το γήπεδο παραμένει άρτιο και οικοδομήσιμο αλλά σαν εκτός σχεδίου. ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ.pdf
  13. ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ Το 1989 εκδόθηκε Ο. Α. Για δυοροφη κατοικία με υπόγειο. Σήμερα μετά της ΖΟΕ που εφαρμόστηκαν ο οικισμός καταργήθηκε. Η συναδελφος μηχανικός που εχει κανει την δήλωση στον 4178 το εβαλε εντος. Εγω που αναλαμβανω την δηλωση για να την συνεχίσω διοτι ειχε πρόβλημα η συναδελφος, πιστεύω οτι πρεπει να μπει σαν εκτος. Θα ήθελα της απόψεις σας αγαπητοί συνάδελφοι. Το δηλώνω εκτός σχεδίου - οικισμού, άσχετα από το ότι το 1989 ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο το οικόπεδο? Εάν είναι εκτός θέματος της ενότητας, ζητώ συγγνώμη.
  14. Εδώ δείτε πίκρα!!! ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ: ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Ν.4495/17 ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (1/12/17|10:30) Το ΔΣ της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ, κατόπιν σχετικής συζήτησης που έγινε στο 17ο Συνέδριο της, αποφασίζει τα παρακάτω σε σχέση με τον πρόσφατο Ν.4495/17 για το Δομημένο Περιβάλλον. 1. Επισημαίνει και καταγγέλλει την απουσία οποιουδήποτε διαλόγου με την ΕΜΔΥΔΑΣ, κατά τη διάρκεια διαβούλευσης του, τη στιγμή που κλήθηκαν από το αρμόδιο Υπουργείο, να γνωμοδοτήσουν πλήθος σχετικών και άσχετων φορέων, αλλά όχι οι δημόσιοι υπάλληλοι μηχανικοί, που σε μεγάλο βαθμό θα κληθούν να τον υλοποιήσουν. Και αυτό παρά το γεγονός ότι υπήρχε δέσμευση στις 14/6/2016 σε σύσκεψη του ΥΠΕΝ με τους προϊσταμένους των ΥΔΟΜ, στον τότε ΓΓ της ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής για συμμετοχή της ΕΜΔΥΔΑΣ στις αρμόδιες επιτροπές. Δέσμευση η οποία ουδέποτε υλοποιήθηκε. 2. Εκτιμά ότι ο Νόμος 4495/17, σε συνέχεια των προηγουμένων: Επιτείνει την ιδιωτικοποίηση του αναγκαίου Δημόσιου ελέγχου στο Δομημένο Περιβάλλον και ανοίγει το δρόμο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση των Υπηρεσιών Δόμησης, παρέχοντας για παράδειγμα αποκλειστικά σε ιδιώτες μηχανικούς το δικαίωμα για διενέργεια αυτοψιών αυθαιρέτων και επικινδύνων κατασκευών Εξαιρεί τα έργα που υπάγονται στους νόμους περί «Στρατηγικών επενδύσεων» (N.3894/2010 και Ν. 3986/2011) από την προέγκριση οικοδομικής άδειας (άρθρο 35). Δημιουργεί έτσι δυο μέτρα και δυο σταθμά στην εφαρμογή των πολεοδομικών και άλλων νόμων. Εντείνει την εισπρακτική εκμετάλλευση της αυθαίρετης δόμησης που αποδεδειγμένα, όχι μόνο δεν την αντιμετωπίζει, αλλά την ενθαρρύνει και την αναπαράγει. Τα αυθαίρετα πάνω στα ρέματα θα τακτοποιηθούν και αυτά; Συνεχίζει την ισοπέδωση επαγγελματικών δικαιωμάτων, μια και στο άρθρο 38 ο έλεγχος των στοιχείων της οικοδομικής άδειας διενεργείται “από εξουσιοδοτημένους από τον Προϊστάμενο της Υ.ΔΟΜ. υπαλλήλους μηχανικούς Π.Ε. ή Τ.Ε..” Δεν έχει απολύτως καμία πρόβλεψη για τη στελέχωση των Υπηρεσιών Δόμησης και άλλων εμπλεκόμενων φορέων με το αναγκαίο προσωπικό, σύμφωνα με πρότυπο Ο.Ε.Υ. Υπηρεσίες που έχουν απαξιωθεί και στενάζουν τόσο από την έλλειψη προσωπικού, όσο και από τις παρεμβάσεις αιρετών κλπ. Μεταφέρει ευθύνες αρμοδιότητας Δημοσίου ελέγχου, στους συναδέλφους ελεύθερους επαγγελματίες μηχανικούς, με απρόβλεπτες συνέπειες ποινικοποίησης και με όρους απαξίωσης και υποτίμησης. Αυτή η ιδιωτικοποίηση σε συνδυασμό με την περιπτωσιολογική εισπρακτική λογική του νόμου, ανοίγει τον δρόμο για ατελείωτες ενδοεπαγγελματικές διενέξεις, με αποτέλεσμα την αποδιάρθρωση του επαγγελματικού και κοινωνικού ιστού των μηχανικών. Αυξάνει τη γραφειοκρατία -παρά τις περί του αντιθέτου εξαγγελίες- με την εξειδίκευση και τον κατακερματισμό του ελέγχου σε πλήθος ελεγκτικών μηχανισμών/αρχών (Τοπικό Παρατηρητήριο, Περιφερειακό Παρατηρητήριο, Διεύθυνση, Υπηρεσία Δόμησης, Επιτροπή εξέτασης προσφυγών αυθαιρέτων, επιτροπή προσβασιμότητας, ΣΥΠΟΘΑ, Εποπτικό Συνέδριο, ΠΕΣΥΠΟΘΑ, ΚΕΣΥΠΟΘΑ, κλπ.). Απαιτεί πλήθος αποφάσεων, ερμηνευτικών εγκυκλίων για να υλοποιηθεί Συνεχίζει την εκχώρηση αρμοδιοτήτων της Δημόσιας Διοίκησης (πλατφόρμες αυθαιρέτων κλπ.) σε φορείς καθ’ ύλην περιορισμένης ευθύνης (πχ Τεχνικό Επιμελητήριο). Εκχωρεί αρμοδιότητες στην Εκκλησία, μέσω της Ναοδομίας, αδυνατίζοντας τον έλεγχο στις κατασκευές της Εκκλησίας όπως έγινε και το 2014 με την φωτογραφική νομοθετική ρύθμιση του άρθρου 10 του Ν.4237/2014(ΦΕΚ 36Α/12.2.2014) με την οποία εντάχθηκαν στη ρύθμιση του Ν.4178/2013 οι 6 βίλες της Ιεράς Μονής Πεντέλης και ακυρώθηκε το πρόστιμο των 3.700.000 ευρώ που είχε επιβάλλει η αρμόδια Υ.ΔΟΜ. Φορτώνει τους πολίτες με πρόσθετα βάρη χωρίς πρακτικό αντικείμενο σε μια δύσκολη συγκυρία, μετακυλώντας τους όλο το κόστος ελέγχων, έκδοσης πιστοποιητικών, ταυτοτήτων κλπ. Ενισχύει τις ατομικές λύσεις έναντι των συλλογικών σε μια εποχή ακραίας ενεργειακής φτώχειας. Ο νόμος 4495/17 συντελεί στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του δημόσιου ελέγχου των μελετών και κατασκευών και βρίσκεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα, το οποίο ορίζει την προστασία της χωροταξίας και της πολεοδομίας ως υποχρέωση του κράτους προς τους πολίτες. Οδηγεί στην επιδείνωση ακόμα και των προβλημάτων που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζει. Εμείς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε την επαναφορά του δημόσιου ελέγχου στο δομημένο περιβάλλον, την άμεση στελέχωση των Υπηρεσιών δόμησης με το αναγκαίο προσωπικό, σύμφωνα με πρότυπο Ο.Ε.Υ., την ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα (με ψηφιοποίηση των οικοδομικών αδειών, εντάξεις αυθαιρέτων κλπ), την κωδικοποίηση και την επικαιροποίηση της πολεοδομικής νομοθεσίας. [ΠΗΓΗ: http://bit.ly/2Bpshaw]
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.