Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

john7

Members
  • Περιεχόμενα

    44
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

john7's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Εκτός απο τις οδευσεις διαφυγής θα πρεπει να δείξω κάτι άλλο στις κατοψεις;;
  2. Καλησπέρα, Κάνω μια Μελετη παθητικης πυροπροστασίας.την Μελετη(με τις οδευσεις διαφυγής κτλ κτλ) την Έχω ετοιμάσει. Θα πρεπει να δώσω στην πολεοδομία μόνο αυτη τη Μελετη η θα πρεπει να δώσω και τις κατοψεις; Στις κατοψεις θα πρεπει να φαίνεται κάτι(πχ οι οδευσεις διαφυγής; Υπάρχει κάποια Τυποποίηση στη σχεδίαση;;
  3. Μετρούσα 40 οC ακριβώς πριν τον συμπιεστη.η εξήγηση που μου δίνεις Νομίζω είναι σωστή Γιατί μετα τον εξατμιστη κουμπωνουν σε Ένα ταφ η σωλήνα του εξατμιστη και η έξοδος του bypass και απο εκει φεύγει μια σωλήνα και παει στον συμπιεστη.Εγω έβλεπα κρύα τη σωλήνα του εξατμιστη πριν το ταφ και καυτή μετα το ταφ.η διαρροή ήταν ακριβώς πανω στο ταφ. Μια ερώτηση:πως δουλεύει η ERP? έχει Ένα ελατηριο πανω.τι ρυθμιση με Αυτό;
  4. Δυστυχώς δεν μπορω να σχεδίασω τον κυκλο.θα τον περιγράψω:Έχω τον συμπιεστη,τον συμπυκνωτη(όπου με ανεμιστηρα εχω εναλλαγή θερμότητας με το περιβάλλον),την εκτονωτικη και τον εξατμιστη (όπου ψυχεται ο πεπιεσμενος αερας που Θέλω).η bypass παει απο την κατάθλιψη του συμπιεστη στην έξοδο του εξατμιστη.ουσιαστικά παρακάμπτει το κύκλωμα και παει πάλι στην αναρροφηση του συμπιεστη. Επομένως η έξοδος του εξατμιστη δεν είναι η είσοδος του συμπυκνωτη,αλλα η είσοδος του συμπιεστη
  5. Αυτή ήταν και η δική μου απορία.στην αναρροφηση έβλεπα 5 bar πιεση και θερμοκρασια 40οC.στην έξοδο του εξατμιστη όμως είχα 12oC.Κατεληξα ότι φταίει η bypass(η οποία είναι τύπου ΕPR)διότι ενωνεται μετα τον εξατμιστη. Σήμερα αποκατεστησα την διαρροή και το μηχάνημα έχεις σωστές θ λειτουργιας. Η απορία μου ήταν πως εξηγείται με διαρροή να Έχω σωστές πιέσεις και λάθος θερμοκρασίες αναρροφησης;;
  6. Δεν την Έχω.δεν μου βγάζει κανένα σφάλμα.η θερμοκρασια μετα την εκτονωτικη είναι 2 οC,όσο ακριβώς Θέλω.απλά Έχω θερμοκρασια αναρροφησης 40ο C ενώ έπρεπε να είχα 10.το κύκλωμα έχει διαρροή,αλλα Έχω σωστές πιέσεις αναρροφησης και κατάθλιψης.
  7. Με 407.Έχω μετρήσει θερμοκρασίες παντού και Έχω σωστές θερμοκρασίες Βάσει κατασκευαστη.στο μοναδικό σημειο που δεν Έχω σωστή θερμοκρασια είναι εκει που ενώνει η by pass.μετα την by pass Έχω υψηλη θερμοκρασια. Γι'αυτο κατέληξα σε αυτή.δεν γνωρίζω πως δουλεύει αυτη η by pass.Νομίζω ότι είναι θερμοστατικη. Την τελευταία φορά που έγινε επέμβαση στο μηχάνημα Ήμουν παρόν.έγινε κενό σωστά και πλήρωση φρεον με ζυγαριά.
  8. Καλησπέρα , Ως απειρία στα ψυκτικα κυκλώματα παρατήρησα κάτι παράξενο σήμερα Και δεν μπορω να το εξηγήσω. Σε Ένα αφυγραντη ενός αεροσυμπιεστης παρατήρησα υψηλή θερμοκρασια στον κομπρεσσορα .τα όρια υγρασιας ήταν σε επιτρεπτά επίπεδα.έβαλα πανω τα μανομετρα και έβλεπα πιεση χαμηλή 5 bar και πιεση υψηλη 18 bar.Βάσει κατασκευαστη ήταν Μέσα στα όρια.παρατήρησα ότι η σωλήνα της αναρροφησης έκαιγε.σταμάτησα το μηχάνημα και έβλεπα παρόμοια πιεση χαμηλή και υψηλη γύρω στα 10 bar.εμενα με οδηγούσε ότι υπήρχε πρόβλημα στη by pass βαλβιδα. Μετα απο έλεγχο όμως είδα ότι υπήρχε διαρροή στο κύκλωμα(στην αναρροφηση ,ακριβώς μετα την by pass). Μπορει να μου εξηγησει κάποιος πως Γίνεται να Έχω διαρροή και να βλέπω σωστές πιέσεις; Ο εμπειροτεχνιτης λέει ότι έχει αερα Μέσα το κύκλωμα αλλα δεν στέκει Αυτό. Πως Γίνεται να μπει αερας στο κύκλωμα Αφού η πιεση του κυκλώματος είναι μεγαλύτερη απο την ατμοσφαιρική;; Ευχαριστώ
  9. Συμπίεστης κλειστού τύπου.είχε βραχυκλωμα. Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες.
  10. Είχε βλάβη ο συμπιεστης και αντικαταστάθηκε.είχαμε εξωτερικό συνεργάτη ψυκτικο και αυτός έκανε τις επεμβάσεις στο μηχάνημα.πλέον τα άλλαξε Όλα.δεν παρακολουθουσα τις επεμβάσεις που έκανε.για οικονομικούς λόγους πλέον το ανέλαβα Εγω.στην αρχη πίστευα ότι ήταν η εκτονωτικη αλλα όπως είπα την αλλαξα και απεκατεστησα το φρεον του κυκλώματος. Δεν είναι εύκολο να απομόνωσω τον εξατμιστη.αν πρεσσαρω όλο το κύκλωμα υπάρχει πρόβλημα;θα πρεπει να αποσύνδεσω τον κομπρεσσορα;τα φίλτρα είναι καινούρια,Γι'αυτο ρωτάω αν πάθουν τπτ με το αζωτο.
  11. Βάσει κατασκευαστή Έχω χαμηλότερη θερμοκρασια 5οC ακριβώς Πριν τον εξατμιστη.Εγω Έχω χαμηλότερη θερμοκρασια -1οC μετα τον εξατμιστη!ο κυλινδρος στο πανω μέρος είναι ζεστός ενώ έπρεπε να είναι κρυος.το λέω Αυτό Γιατί Έχω άλλο Ένα ίδιο μηχάνημα και συγκρινω. Χρησιμοποιώ θερμοστατικης εκτονωτικη με εξωτερικό εξίσωση.αν θυμάμαι Καλά ο τύπος του orifice είναι Tvx 12.μπορει να κάνω και λάθος. Εννοείται πως έκανα κενό. Αν υποθέσουμε ότι η βλάβη είναι αυτή Τότε πως μπορω να την αποκαταστησω; Πρεσσαροντας με αζωτο;;και αν πρεσσαρω με αζωτο ,χρειάζονται αλλαγή τα φίλτρα αναρροφησης και εκτόνωσης μετα;
  12. Καλησπερα, στην εταιρεια που εργαζομαι εχουμε ενα μηχανημα αφυγρανσης λασπης με την βοηθεια ψυκτικου κυκλου.Το α(χανημα αποτελειται απο ενα οριζοντιο κυλινδρο οπου μεσα τοποθετειται η λασπη.Στο κατω μερος του κυλινδρου υπαρχει ενας μανδυας οπου το συμπιεσμενο φρεον θερμαινει την λασπη.Οι ατμοι οδηγουνται στο πανω μερος του κυλινδρο οπου εκει γινεται υγροποιηση των ατμων με την βοηθεια σωληνωσεων που ρεει φρεον χαμηλης πιεσεως(λογω εκτονωτικης).Ο κυλινδρος που βρισκεται η λασπη βρισκεται σε συνεχη υποπιεση -1 bar. To προβλημα μου ειναι το εξης:ενω εχω σωστη θερμοκρασια θερμανσης στον κατω μανδυα(γυρω στους 70οC) ,στ πανω μερος του κυλινδρου οπου εχω την ψυξη των ατμων δεν εχω σωστη θερμοκρασια(ουσιαστικα δεν εχω υγροποιηση ατμων).Και παρουσιαζεται το εξης παραδοξο:βασει κατασκευαστη μετα την εκτονωτικη βαλβιδα και πριν τον εξατμιστη πρεπει να εχω 5οC ,ενω μετα τον εξατμιστη θα πρεπει να εχω 10οC. Εγω εχω πριν τον εξατμιστη 5οC ,ενω μετα τον εξατμιστη εχω -1οC!!!!!!! Εχω αλλαξει εκτονωτικη βαλβιδα,εχω αποκαταστησει απολυτα το κυκλωμα του φρεον με ζυγαρια ακριβειας,εχω ελεγξει τον εξατμιστη(απο την μερια που βρισκονται οι ατμοι της λασπης) και δεν ειναι βρωμικος. Εγω καταληγω οτι το προβλημα ειναι στις σωληνωσεις εναλλαγης θερμοτητας του εξατμιστη.υπαρχει πιθανοτητα να εχουν βουλωσει και να κανουν μια επιπλεον πτωση πιεσης του φρεον???? Μηπως υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να ελεγξω? Υ.Σ:Κατα την αλλαγη του φρεον δεν εκανα πρεσσαρισμα με αζωτο.Δεν ξερω αν λεει κατι,αλλα το λεω ως πληροφορια. Δεν γνωριζω ψυκτικα,διαβαζω αρκετα αυτη τη περιοδο και προσπαθω να τα δω στη πραξη.
  13. Μιλησα με τον πολιτικο μηχανικο που εκανε την διαδικασια επεκτασης του συνεργειου στη πολεοδομια(και ειναι και παλιος στο επαγγελμα) και μου ειπε οτι μπορω να την υπογραψω και εγω ως μηχανολογος. Μπορειτε να μου πειτε λιγο τη διαδικασια γιατι δεν γνωριζω καθολου?την παθητικη την καταθετω στην πολεοδομια? και αν ναι πως παει στην πυροσβεστικη(με ποια διαδικασια)? πρεπει να καταθεσω νεα σχεδια(με οδευσεις διαφυγης μονο ή και κατι αλλο)?υπαρχει καποια τυποποιηση στα σχεδια των οδευσεων? υπαρχει καποια τεχνικη εκθεση παθητικης τυποποιημενη που μπορω να δω? ευχαριστω
  14. Καλησπέρα,Έχω ξεκινήσει διαδικασίες για άδεια ίδρυσης φανοποιειου βαφειου. Το φανοποιειο είναι υφιστάμενο και έχει άδεια ίδρυσης 1996.για το βαφειο έγινε επέκταση του στεγασμενου χώρου. Έκανα Μελετη ενεργητικής πυροπροστασίας,αλλα μου Ζήτησαν απο πυροσβεστική και παθητικη πυροπροστασια. Χρειάζεται;αν ναι που μπορω να βρω Ένα πρότυπο ; Μπορω να την υπογράψω Εγω ως μηχανολογος μηχανικός;η θέλει Πολιτικό μηχανικό;
  15. Καλησπέρα, Είχα μια πρόταση να δουλέψω σε μια εταιρεία ΕΞΥΠΠ και Έχω μερικές απορίες. Τα χρήματα σε 1η φάση είναι ικανοποιητικά,περίπου 35€ την ώρα Επειδή όμως είμαι άσχετος με το νομοθετικό πλαίσιο Θέλω να ρωτήσω το εξής Φέροντας Ένα παράδειγμα: Πάω στο εργοστάσιο που μου ανέθεσαν,κάνω έλεγχο και γράφω στο Βιβλίο -ημερολόγιο.αν τυχόν γίνει κάτι σε Ένα εργαζόμενο και Εγω δεν Έχω αναφέρει καμία προφύλαξη στο συγκεκριμένο μηχάνημα που έγινε το ατυχημα Τότε μπορεί να Έχω νομικές κυρώσεις; Μήπως το νομοθετικό πλαίσιο είναι αόριστο και στο τέλος δεν αποδεικνύεται ποτέ ότι φέρει ευθύνη ο Τ Α;μήπως το αντίθετο;; Η παραπάνω απορία μου είναι διότι θεωρώ αδύνατο να έχεις γνώση ενός εργοστασίου μετα απο 10 ώρες!
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.