Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

gzin

Core Members
  • Περιεχόμενα

    482
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

3.452 profile views

gzin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

17

Φήμη στην κοινότητα

  1. συνάδελφε κάποιος από όλους μας μπερδεύτηκε..ή εγώ ή εσύ ή ο υπάλληλος ή όλοι μαζί είσαι εντός ή εκτός? είναι αγροτεμάχιο ή οικόπεδο? άλλο η κατοικία (κατηγορία Β του ΠΔ 118/06), άλλο το ξενοδοχείο ( κατηγορία Αα) άλλο η έγκριση εισόσου - εξόδου , άλλο η κυκλοφοριακή σύνδεση ξεκαθάρισέ μας τα
  2. Συμφωνώ με τον Stayro. το πλοιο αξίζει μονο αν βαλεις στοχο να γινεις επιθεωρητης...το πέτυχε γνωστός μου. από δομικών έργων ξεκίνησε, τα παράτησε, έβγαλε ναυτικο φυλάδιο, έφαγε 7-8 χρόνια στα φορτηγά πλοία. ελλάδα ερχόταν 15-20 μερες το χρόνο κ κοιμόταν συνέχεια από την κούραση. πηγε όμως κ στα δύσκολα ταξίδια...σομαλία κτλ, είχε κ τις ξένες γλώσσες, τωρα είναι μονιμα κύπρο σαν επιθεωρητης της εταιρειας κ μας βλέπει με τα κιαλια μισθολογικά. όπου του πει η εταιρεία πλέον πάει...αεροπλανακι κ ιαπωνία, βραζιλία οπου θες. αλλά είπαμε...δεν καθησε μουτσος στην αρχή...το ψαξε κ το ζόρισε.. το θέμα της οικογένειας σε οποιοδήποτε τομέα είναι θέμα. από εσένα εξαρτάται κ τα μυαλά σου ειδικά μετά τα 30
  3. συμφωνώ εν μέρει σε αυτό. αλλά και το Κράτος φαλημέντο δεν μπορεί να πληρώνει την κάθε "απρόβλεπτη" κατάσταση ειδικά αν πχ ο κηρυγμένος αρχαιολογικός χώρος βρίσκεται σε απόσταση 100μ..όφειλε η Υπηρεσία να το είχε "προβλέψει" εγγράφοντας στον Αρχικό προϋπολογισμό ξεχωριστό κονδύλι απολογιστικών εργασιών.Και επειδή μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου το Κράτος φαλημέντο δεν αναγνωρίζει τίποτα μετά, πρότεινα στον συνάδελφο να κάνει χίλιες ερωτήσεις αρχικά πριν αρχίζει κ πληρώνει 8ωρα τους αρχαιολόγους και αναλόγως τον κωδικό του έργου, τον προϋπολογισμό και τη χρηματοδότηση να πάρει το οκ από Τεχνικό Συμβ, ενδεχομένως Υπουργείο Εσωτερικών κτλ εννοείται έχοντας εγκεκριμένο ΑΠΕ σε πρώτη φάση
  4. Απολογιστικές εργασίες - απρόβλεπτα - επείγουσες εργασίες είναι έννοιες τόσο κοντινές και δυσδιάκριτες, αλλά και τόσο ξεχωριστές όσον αφορά τη Νομοθεσία. χρειάζεται πλήρης και σωστή αιτιολόγηση στην Αιτιολογική Εκθεση του ΑΠΕ και εννοείται δεν προβάινουμε σε καμία ενέργεια πριν την έγκρισή του. στη θέση σου θα έκανα κ μια ερώτηση τυπική - άτυπη στον Επίτροπο..το κρίσιμο ερώτημα: τα αρχαιολογικά ευρύματα ήταν κάτι που μπορούσε από πρίν να "προβλεφθεί" ?? πόσο κοντά ή πόσο μακριά βρίσκονται κηρυγμένες αρχαιολογικές ζώνες?
  5. κάνουμε την υπόθεση και λέμε ΕΣΤΩ ότι η εταιρεία που παραγγείλατε έχει στείλει σωστό μπετό. πάμε λοιπόν στα "δικά μας" Πρέπει να εξεταστεί αν το πρόβλημα είναι μεμονωμένο σε κάποιο τμήμα ή σε όλη τη σκυροδέτηση. Συχνά όταν δεν υπάρχει επαρκής πήξη σκυροδέματος έχει γίνει κάπου χονδροειδές σφάλμα...βιαστικό ξεκαλούπωμα, παραπάνω ποσότητα ρευστοποιητή, κάποιος οδηγός έχει ξαχάσει το "βανάκι" ανοιχτό (ποιά βαρέλα κ σε ποιό σημείο έριξε κτλ) κ έχει έρθει μπουρμπούλι το μπετό...μιλήστε ανοιχτά με τον μηχανικό πριν ρίξετε τα επόμενα. τα δοκίμια στις 7 ημέρες είναι μια ένδειξη αλλά όχι η μόνη
  6. κατά το λεξικό συνήθως "προσάρτηση" γίνεται με χρήση βίας..δε νομίζω να εννοεί αυτό ο μηχανικός εκτός κ αν εννοεί την "παραχώρηση χρήσης" τμήματος όμορου, όπου όμως εμπλέκεται η έννοια της "κυριότητας" - η κυριότητα παραμένει στον όμορο, αλλιώς έχουμε μεταβίβαση - και της "αρτιότητας". πέραν από πολεοδομικό θέμα (απαντήθηκε από τους συναδέλφους) είναι κ νομικό
  7. οκ. δέχομαι καλοπροαίρετα την απάντησή σου. γενικότερα, όμως ο,τιδήποτε αφορά την "ταυτότητά" μας, το πτυχίο μας, την επαγγελματική μας ενασχόληση κ γενικά κάποια "πιστοποιητικά" το να τα ανοίγουμε και να τα κλείνουμε (βλ. πχ ΜΕΕΠ, διαγραφή Βιβλίων, ΤΕΕ κτλ) θέλει σκέψη κ κυρίως επιχειρήματα σοβαρά κ όχι πρόσκαιρα..άσε που υπό ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κ διοικητικές ποινές - πρόστιμα στο θέμα μας, τώρα. Προφανώς το ΜΕΚ δεν χάνεται, εκτός κ αν έκανες κ εκεί διαγραφή.. Για την επαν(εγγραφή) στο ΜΕΕΠ απαιτείται παράβολο κ εκ νέου δικαιολογητικά. Εφόσον κάνεις αίτηση μέχρι 31.12 θα πάς με τις παλιές διατάξεις. έχω ακούσει πως θα πάρει παράταση...δεν έχει ανακοινωθεί κάτι. αλλιώς με το ΠΔ 71/2019. Εκεί θα πρέπει να δεις αν σε καλύπτεσαι από την προϋπάρχουσα εμπειρία Επίσης.Άφησες τη διαγωνιστική διαδικασία με τον ν3669/08 (χειρόγραφα) κ θα δώσεις πλέον με το ν4412/16 (ηλεκτρονικά). Πέραν των τυπικών προσόντων την ημέρα του διαγωνισμού (Θεωρώ εκ των ουκ άνευ, φορολογική - ασφαλιστική ενημερότητα - ποινικό μητρώο κτλ κτλ κτλ κτλ) , χρειάζεσαι ψηφιακή υπογραφή, γνώση του ΕΣΗΔΗΣ, γνώση των νέων Διακηρύξεων κάτι σημαντικό (κ εδώ επανέρχομαι στην αρχική μου ένσταση , όσον αφορά τη σοβαρότητα κ τον τρόπο που πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε αυτά). Ό,τι δικαιολογητικά έχεις (ενημερότητες κτλ κτλ) την ημερομηνία του διαγωνισμού, τα ίδια ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ πρέπει να καταθέσεις κ μετά από 3-4 μήνες , όταν σε καλέσουν εφόσον είσαι προσωρινός μειοδότης. Που σημαίνει πως όλο αυτό το διάστημα θα πρέπει να παραμένεις σαν επιχείρηση ενεργός κ ενήμερος σε κάθε σου δικαιολογητικό.
  8. συνάδελφε αν δεν τρολάρεις, μπορώ (μπορούμε) να απαντήσουμε σοβαρά.. και επειδή μιλάω ήδη σοβαρά αποφάσισε κ πές μας αν θές μόνο το εργάκι στις 14/12 ή ας πούμε το βλέπεις το θέμα λίγο πιο σοβαρά
  9. συνάδελφε επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Ακόμα και αν δεκτώ να γυρίσω 3 χρόνια πίσω στη συγκεκριμένη ερμηνευτική εγκύκλιο (για όσους κατανοούν τί σημαίνει νομικά το ερμηνευτική και τί ισχύ έχει) και να παρακάμψω πληθώρα αποφάσεων ΑΕΠΠ (πχ για τα ποινικά μητρώα βλ εταιρείας αε) από τότε έως σήμερα (καθώς 3 χρόνια είναι απίστευτο μεγάλο χρονικό διάστημα για νομικά ζητήματα) να σημειώσω 2 μόνο πράγματα από αυτή : 1. "....εάν στη Διακήρυξη, η οποία αποτελεί το κανονιστικό πλάισιο της διαδικασίας, δεν προβλέπεται ρητα ορισμένος χρόνος έκδοσης..." 2. Τα δικαιολογητικά εκδίδονται, κατά κανόνα, μετά την κοινοποίηση της πρόσκλησης άρα, από πουθενά δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα και οφείλουμε πρωτίστως να μελετάμε την κάθε διακήρυξη ξεχωριστά σε συνάρτηση με τη νομολογία του σήμερα
  10. Δεύτερης τάξης. αλλά επειδή τους ξέρω είναι γενικά από τους πολύ τυπικούς... όσον αφορά τα πιστοποιητικά του Πρωτοδικείου με βάση τη λογική έχεις δίκιο..κ έτσι είναι όντως. όπως και με το αντίστοιχο αποδεικτικό του Μητρώου από το Taxisnet περί ενεργούς επιχείρησης...Δυστυχώς, όμως (και ειδικά με τα πιστοποιητικά Πρωτοδικείου) αν στη Διακήρυξη υπάρχει ειδικός χρονικός προσδιορισμός δύσκολα περνάς..και μην ξεχνάς πως για τέτοιες περιπτώσεις - όπως είναι η μη απόδειξη της μη πτώχευσης την καταληκτική ημερομηνία διαγωνισμού - θεωρείται ψευδής δήλωση η ΤΕΥΔ --> κατάπτωση εγγυητικής.
  11. Πολλοί Φορείς κάνουν χρήση της υποσημείωσης που υπάρχει σε αυτό το άρθρο της Διακήρυξης (23.3.γ) και θέτουν όρο - επί ποινή αποκλεισμού- τα πιστοποιητικά να είναι το πολύ 3 μήνες πριν την καταληκτική ημερομηνία διαγωνισμού
  12. ξεκίνησα με τη φράση :"ήξεις αφίξεις"...που αναφέρεται στην ερμηνεία των Διατάξεων.. Μεγάλη και σοβαρή εταιρεία που δήλωσε στο αντίστοιχο πεδίο της ΤΕΥΔ "ΟΧΙ" αρχικά, αλλά κατόπιν ανέφερε τον αριθμό ΜΕΕΠ (τί προφανές εφόσον συμμετέχεις στη δημοπρασία..) έχει δεχτεί ένσταση και καλείται τώρα να πληρώσει παράβολο (και αν θα το κερδίσει) , ώστε να αποδείξει το προφανές..
  13. ήξεις αφήξεις...Κατευθυνήρια Οδηγία 23 (για το Μέρος ΙΙ Α): "η βεβαίωση εγγραφής στο ΜΕΕΠ, σε συνδυασμό με την ενημερότητα πτυχίου, συνιστά τον μοναδικό, επί της παρούσης, εθνικό επίσημο κατάλογο ΆΡΑ συμπληρώνουμε ΝΑΙ (έχεις δεν έχεις ενημερότητα)
  14. caSo, ίδια περίπτωση δουλέυω τώρα... Βασικά είναι 3 πράγματα...1. Πρόσωπο (50 μ στην περίπτωσή μας...) 2. Μήκος Ορατότητας (200μ...βλ. και το ΠΔ...) και το ποιό σημαντικό...3. συν πλην 100μ μήκος όπου εκεί θα διαμορφώσεις τις λωρίδες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης ΕΚΤΟΣ των ορίων του υφιστάμενου δρόμου...αν η Ε.Ο. έχει όριο απαλλοτρίωσης την έβγαλες...εμένα δεν έχει...οπότε χρειάζεται παραχώρηση με συμβολ. πράξη των όμορων ιδιοκτητών για 100μ x 5μ πλάτος μ.ο... Προσπάθησε μήπως το αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο περιμετρικά σε κάποιον αγροτικό δρόμο κα βγάλεις από εκεί είδοσο - έξοδο. αλλά ξεχνάς - κλείνεις με μόνιμο τρόπο - το πρόσωπο προς την εθνική
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.