Jump to content

manolios

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Ουδέτερη

3 Followers

About manolios

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Φοιτητής
  1. Καλησπέρα "challenger", Καταρχάς, είναι πολύ καλό το γεγονός ότι θέλεις να αποκτήσεις πρακτική εμπειρία πάνω στο αντικείμενό σου. Θα σου πρότεινα να μπεις στις σελίδες: Για εξωτερικό: http://www.iaeste.org/ http://targetjobs.co.uk/ Αν δεν θέλεις να φύγεις έξω, τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δεις στην περιοχή που μένεις τι γραφεία υπάρχουν. Μπές στο Ιντερνετ και ψάξε: http://www.xo.gr/dir-az/P/Politikoi-Michanikoi/ (Εσύ ψάξε για μηχανολόγους ) Μετά ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ τηλέφωνο! Πέρνα αυτοπροσώπως από εκεί να συστηθείς. Αυτά. Παρόλο που το να δουλέψεις σερβιτόρος, εποχιακός ή ντελίβερι θα είναι πολύ δυνατή εμπειρία, ωστόσο δεν είναι αυτό που ψάχνεις. Επομένως, μην δίνεις σημασία σε σχόλια που δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν. Αυτά. Καλή τύχη!
  2. Πάρα πολύ καλή απάντηση. Απλά υπερβολικό το 4000/24= 167 διότι αναφέρεται στην χείριστη των περιπτώσεων. Όπως και να έχει έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες.
  3. Αγαπητέ συνάδελφε, Με όλο τον σεβασμό θέλω να σου πω τα παρακάτω: 1) Υποστηρίζεις πως έχουν χαμηλότερα δίδακτρα. Είναι όμως ένα χρόνο ή δύο χρόνια τα δίδακτρα. Μπορείς να βγάλεις το Μεταπτυχιακό του ΕΑΠ σε 1 χρόνο? (Δεν ρωτάω αν είναι δύσκολο, ρωτάω αν είναι εφικτό θεωρητικά) 2)Γιατί θεωρείς κακό να κόβουν διπλωματούχους μηχανικούς? Προφανώς θα έχουν και κάποια άλλα κριτήρια. Και στο Imperial College ακόμα, κόψανε φοιτητές της σχολής του Ε.Μ.Π Πολιτικών Μηχανικών, για να πάρουν άτομα από πού είχαν τελειώσει Φυσικοί και Μηχανολόγοι από άλλες χώρες. Επομένως, θεωρώ απολύτως λογικό να γίνεται αυτό και το επιδοκιμάζω, άσχετα αν θα ζοριστούν πολύ για να τα βγάλουν πέρα στο μεταπτυχιακό. 3)Δεν θεωρώ ασύγκριτο πλεονέκτημα το ότι μπορείς να κάνεις από απόσταση εκπαίδευση. Το θεωρώ σημαντικό πλεονέκτημα μόνον όσον αφορά τον οικονομικό τομέα και όπως λες κι εσύ αν είσαι εργαζόμενος. 4)Το θέμα των καταλήψεων είναι πολύ ανίσχυρο επιχείρημα. Είμαι 100% κατά των καταλήψεων και κάθε μορφή κατάληψης του ιδρύματος είναι καταδικαστέα. Εντούτοις, ποτέ στην ακαδημαϊκή μου ζωή καμία κατάληψη δεν επηρέασε την εκπαίδευσή μου, την ακαδημαική πορεία μου ή τον χρόνο σπουδών μου. Κάθε εμπόδιο είναι για να το ξεπερνάς και όχι για να σκοντάφτεις και να διαμαρτύρεσαι. 5)Το αν είσαι απογοητευμένος ή όχι από την συμπεριφορά ατόμων είναι υποκειμενικό ζήτημα. Οι καθηγητές του Ε.Μ.Π. και ιδιαίτερα ο καθηγητής που αναφέρεσαι (αν το έπιασα), είναι καταπληκτικοί ως εκπαιδευτικοί και πιστεύω ότι είναι μεγάλη τιμή που κάνουν μάθημα στο Ε.Μ.Π. 6)Οι ακαδημαικές μονάδες ECTS απο τέτοια μεταπτυχιακά πρακτικά έχουν ισχύ μόνο για το δημόσιο τομέα. Αν κατευθύνεσαι προς εκεί τότε καλώς. Αν θές το μεταπτυχιακό αυτό για να πας εξωτερικό, π.χ. Αγγλία, τότε δυστυχώς δεν πρόκειται να δώσουν αξία σε ένα τέτοιο μεταπτυχιακό, ιδιαίτερα όσον αφορά την αγορά εργασίας του τομέα του Πολιτικού Μηχανικού. Δυστυχώς δεν απαντήθηκαν τα ερωτήματά μου. Σε ευχαριστώ όμως για την απάντησή σου. Φιλικά Μανωλιός.
  4. Συνάδελφοι εξαιρετικά σημαντική η δημοσίευση. Είχα δει πριν από 2 χρόνια το Ντοκιμαντέρ πωλείται ζωή του Έξαντα. Πραγματικά συγκλονιστικό και μιας και ο Συνάδελφος έκανε τον κόπο να το ανεβάσει, σας προτείνω να το δείτε. Δυστυχώς, "τα καλύτερα έρχονται" .
  5. Δεν πειράζει γιατί : 1)Μπορεί να θέλει ακόμα να εμβαθύνει. 2)Μπορεί να μην πέρασε το μάθημα και να το δίνει Σεπτέμβρη. 3)Υπάρχουν και άλλα άτομα που θα επωφεληθούν από τη δημοσίευση αυτή.
  6. Για πτυχίο από Αγγλικό πανεπιστήμιο: Προπτυχιακό: BSc ή BEng :First Class Degree: Μεγαλύτερο ή ίσο του 70% . Μεταπτυχιακό: Distinction : Μεγαλύτερο ή ίσο του 70%. Δεν μπορείς να εξισώσεις το 7.1 του Πολυτεχνείου με First Class Degree. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μη όμοια πράγματα. Πάντως να ξέρεις ότι ότι και να δηλώσεις, δεν τους ενδιαφέρει στο HR Department των εταιρειών. Ειδικά της Αγγλίας.
  7. Παιδιά πραγματικά Μπράβο και από εμένα σε όλους εσάς για την προσπάθεια αυτή στην ηλικία που βρίσκεστε ! Αλλά να κάνω μια ερώτηση: Γιατί πληρώνεται για να κάνετε ένα μεταπτυχιακό στο Ε.Α.Π. ? Με ποια λογική ας πούμε δηλώσατε και αποφασίσατε να πληρώσετε για να κάνετε ένα μεταπτυχιακό στο Ε.Α.Π.? -Για να εμβαθύνετε σε επιστημονικό αντικείμενο που σας ενδιαφέρει? Αυτό μπορείτε να το κάνετε και μόνοι σας στο σπίτι με ένα καλό βιβλίο και σωστή προσέγγιση. -Γιατί έχει καλούς καθηγητές στο Ε.Α.Π? Στο Ε.Μ.Π. αν πάτε να παρακολουθήσετε έχει τους καλύτερους καθηγητές(κάποιοι κάνουν και στο Ε.Α.Π.) σε αυτά τα μαθήματα και η παρακολούθηση είναι δωρεάν. -Το μόνο που δικαιολογώ είναι για το πιστοποιητικό, το οποίο αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά , δεν αξίζει κατ εμέ. Αυτή είναι η άποψή μου και θα χαιρόμουν αν κάποιος μπορεί να πει κάτι επ' αυτού.
  8. Τις θέλεις για να εμβαθύνεις ή τις θέλεις για να περάσεις το Μάθημα στατική 2 του ΕΜΠ? Αν τις θέλεις για να εμβαθύνεις προτείνω να πας βιβλιοθήκη του ΕΜΠ και να ρωτήσεις που έχουν βιβλία για: Στατική επίλυση υπερστατικών φορέων. Αυτό είχα κάνει εγώ στο δεύτερο έτος και είχα πέσει σε πολύ καλά εγχειρίδια. Αν τις θέλεις για να γράψεις στο μάθημα τότε θα σου πω το εξής απλό. Δεδομένου ότι γνωρίζεις Στατική 1, λύσε όλα τα παλιά θέματα με ένα βαθμό υπερστατικότητας και θα είσαι έτοιμος για το διαγώνισμα. (Δεν το συστήνω γιατί μετά απο 1 μήνα δεν θα θυμάσαι στατική, το οποίο σε καθιστά πολύ αδύναμο ως ΠΜ). Θεωρώ ότι η Στατική II(αλλά και οι Ι και ΙV) είναι το σημαντικότερο μάθημα του Πολυτεχνείου και πίστεψέ με όσα χρόνια και αν περάσουν αν χτίσεις καλό υπόβαθρο θα σου χρησιμέψει πάρα πολύ στο μέλλον , όχι μόνο ακαδημαικά αλλά και επαγγελματικά. Τα ποιοτικά διαγράμματα του Κουμούση-Σπηλιόπουλου στο διαγώνισμα είναι όλα τα λεφτά και να ξέρεις ότι σε ελάχιστα πανεπιστήμια στον κόσμο μπαίνουν τέτοια θέματα στην εξέταση. Αυτά, ελπίζω να σε βοήθησα.
  9. Πραγματικά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρείς κάτι έξω αφού το θες τόσο πολύ. Μπράβο σου που θέλεις να το παλέψεις και είναι προς τιμήν σου. Η άποψή μου είναι αν θέλεις να βάλεις λεφτά στην άκρη να μην κοιτάξεις καθόλου για Αγγλία και γενικότερα για χώρες με υψηλό κόστος ζωής. Καλή τύχη στην προσπάθειά σου.
  10. Το θέμα που θέλεις να ασχοληθείς είναι διεπιστημονικό. (multidisciplinary) Όπως σου απάντησαν και παραπάνω χρειάζεται συνεργασία μηχανολόγου-ηλεκτρολόγου-αρχιτέκτονα-και Πολιτικού Μηχανικού. Εντούτοις , αυτό που θα σου πρότεινα είναι να πας να ψάξεις και να επιδιώξεις να βρείς μελέτες απο τέτοια έργα. Μελετώντας τα σχέδια και τις τεχνικές εκθέσεις τέτοιων έργων θα αποκτήσεις τη γενική εικόνα που είναι κατά τη γνώμη μου και το σημαντικότερο γνωστικό εφόδιο. Θα ξέρεις τι σχέδια τι εργασίες και τι ειδικότητες απαιτούνται. Το έκανα αυτό στην πρακτική μου για μια άλλη κατηγορία έργων και μου έδωσε εξαιρετικές γνώσεις σχετικά με το αντικείμενο που με ενδιέφερε. Αργότερα μπορείς να δεις τις Στατικές και Αρχιτεκτονικές μελέτες με τις οποίες μπορείς και να ασχοληθείς και να εντρυφήσεις. Πάντως αν σε ενδιαφέρει ο τομέας των οικονομικών ή του management τέτοιων έργων , σίγουρα η δικιά μου συμβουλή θα σε βοηθήσει τα μέγιστα για να μπορέσεις να ξεκαθαρίσεις και να κατανοήσεις θέματα σχετικά με το χρονικό προγραμματισμό των εργασιών του έργου. Αυτά ελπίζω να σε κάλυψα.
  11. Καλησπέρα challenger, Καταρχάς συγχαρητήρια , γιατί είσαι στην καλύτερη σχολή Mechanical Engineering της Αγγλίας (και μάλλον και της Ευρώπης) αυτήν την στιγμή με βάση τις αξιολογήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από αξιόπιστους φορείς. Πίστεψέ με δεν γνωρίζω τι μαθηματικά κάνατε στο πρώτο έτος , αλλά σίγουρα θα είναι αυτά που χρειάζονται όπως ανέφερε και ο χρήστης "Τινάκι". Τώρα πρόσεξε εδώ υπάρχει το ερώτημα : Θέλεις να διαβάσεις μαθηματικά για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου ή για να έχεις ισχυρότερα εργαλεία ως μηχανικός ? Αν είναι το δεύτερο τότε το τί μαθηματικά χρειάζεσαι εξαρτάται από το τι θέλεις να κάνεις στο μέλλον και με ποιον τομέα του Mechanical Engineering θέλεις να ασχοληθείς. Παρά ταύτα θεωρώ προσωπικά απαραίτητη την γνώση σε συγκεκριμένους τομείς μαθηματικών ανεξάρτητα από το τί θα κάνεις! Εδώ θα σου παραθέσω τους βασικούς κατά τη γνώμη μου τομείς και γιατί χρειάζονται: 1) Διαφορικός Λογισμός (Calculus): Η πλήρης κατανόηση της θεωρίας του διαφορικού λογισμού θα σε βοηθήσει στην επίλυση όλων των προβλημάτων,είτε αυτά ειναι Ρευστομηχανικής, κλασσικής Μηχανικής, Στατικής , Δυναμικής , Θερμοδυναμικής e.t.c. Παράλληλα, αν ασχοληθείς με οικονομία όπως χρηματοοικονομικά θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις τεράστιο μέρος της θεωρίας που τα διέπει. Προτείνω το εξής για τα βασικά από το MIT: http://www.youtube.com/course?list=ECBE9407EA64E2C318&feature=plcp 2) Αριθμητική Ανάλυση(Numerical Analysis) :Η αριθμητική ανάλυση δίνει γρήγορα λύση σε προβλήματα όπου οι αναλυτικές προσεγγίσεις του διαφορικού λογισμού δεν μπορούν να δώσουν. Απαραίτητη εδώ είναι η γνώση προγραμματισμού σε Η/Υ ή αλλιώς στη χειρότερη περίπτωση η ικανότητα εκτέλεσης έτοιμων προγραμμάτων. Τέλος, είναι ίσως το απαραίτητο μαθηματικό εργαλείο για έναν μηχανικό, επειδή συχνά μας ενδιαφέρει η λύση με ικανοποιητική προσέγγιση παρά η ακριβής τιμή αυτής. 3) Πιθανότητες - Συνδυαστική (Probabilties-Combinatorics) :Απαραίτητη η γνώση τους για να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι των κανονισμών τις βασικές αρχές , να τα χρησιμοποιήσεις ώς εργαλεία σε κάποια έρευνα που θα κάνεις ή ακόμα και σε οποιαδήποτε επιλογή για να κρίνεις με αντικειμενικά κριτήρια αν είναι σωστή ή όχι. 4)Παραστατική και προβολική Γεωμετρία :Απαραίτητη η γνώση της για να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι με ευκολία τη γεωμετρία οποιουδήποτε σχήματος που μπορείς να συναντήσεις στο τρισδιάστατο χώρο και πως μπορείς να το επεξεργαστείς μέσα στο μυαλό σου ή στο χαρτί. Εδώ όμως είναι απαραίτητο να σου πω, ότι η αντιμετώπιση των μαθηματικών κατά την προσωπική μου άποψη θα πρέπει να είναι τέτοια που να οξύνει τον νου και να σε βοηθάει να επιλύεις τα προβλήματα σου. Αποτελεί δηλαδή εργαλείο για τον μηχανικό , παρά αυτοσκοπός όπως είναι για τον μαθηματικό. Αυτά είναι ανεξάρτητα από το αν θα κάνεις έρευνα ή όχι. Τώρα συγκεκριμένα για σένα που θέλεις να ασχοληθείς και ερευνητικά με το αντικείμενό σου θα σου πρότεινα : Γραμμική Άλγεβρα, Διαφορικές εξισώσεις , Μιγαδική Ανάλυση , Μερικές Διαφορικές εξισώσεις και διακριτά μαθηματικά. Στο MIT lectures θα βρείς πάνω σε αυτά όλα τα courses. Ελπίζω να σε βοήθησα. Εύχομαι καλή δύναμη και θα δείς ότι όλα θα βελτιωθούν στην πορεία.
  12. Πράγματι ναι, μεγάλη αδικία για τους Μηχανικούς Περιβάλλοντος. Θα ήθελα να σχολιαστεί : 1) Η αναφορά αυτή δεν είναι δεσμευτική και δεν ορίζεται από το νόμο. Μηχανικοί μπορούν να εγγραφούν και σε άλλες κατηγορίες αν αποδειγμένα έχουν σπουδές ή εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο αυτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί οποιοσδήποτε να γραφτεί οπουδήποτε στις μελέτες δημοσίων έργων? Δηλαδή με ένα μεταπτυχιακό ενός χρόνου πάνω σε κάτι αποκτάς αυτομάτα και τη δυνατότητα για εγγραφη? 'Η ... πως θα έχεις εμπειρία (στα στατικά πχ) αφού δεν έχεις καν το δικαίωμα να ασχοληθείς και να υπογράψεις!Πραγματικά μου φαίνεται οτι η παραπάνω πρόταση αντικρούεται στην λογική των εργασιακών δικαιωμάτων... 2)Ειναι δυνατον????1.Αρχιτέκτονες από τις κατηγορίες 1,2,6,7,8!!!!!,27 Οι Αρχιτέκτονες δεν έχουν γνώσεις στατικών ούτε δικαίωμα υπογραφής για παραπάνω απο 1-2 ορόφους...Πως γίνεται λοιπόν να εκπονούν ΣΤΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ?? Μήπως έχει γίνει λάθος απο αυτόν που έγγραψε το παραπάνω κείμενο...?
  13. Εδώ έχω μια φωτογραφία: http://www.michanikos.gr/attachment.php?attachmentid=4638&stc=1&d=1312283717
  14. Καλησπέρα σας , πρόσφατα σε εξοχική μου κατοικία είχα το εξής πρόβλημα: Στην πέργολα του πάνω μπαλκονιού,η οποία αποτελείται απο δύο δοκάρια, τρείς κολώνες , παρατήρησα ένα βέλος κάμψης πάνω στα δοκάρια αρκετά αισθητό και ρωγμές. Τα δοκάρια (και οι κολώνες ) βρέχονταν επι 10 ολόκληρα χρόνια , γεγονός που έκανε το ξύλο να μαλακώσει και να πέσει η αντοχή του.Παράλληλα άνοιξαν ρωγμές (λόγω της πτώσης της αντοχής του ξύλου) σε αρκετά σημεία και το ξύλο έγινε πιο ευάλωτο, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί και μικροοργανισμός ο οποίος τρέφεται με αυτό. Έχω σκοπό να αλλάξω τα δύο δοκάρια και να τοποθετήσω άλλα.Έχω μιλήσει με έναν μικροεργολάβο για να μου πει τι θα φέρει κλπ.. αλλα μου είπε τιμές που μου φάνηκαν πάρα πολύ υψηλές... Θα ήθελα σας παρακαλώ πάρα πολύ την βοήθειά σας στο εξής: 1)Πως μπορώ να βεβαιωθώ για το τι ποιότητας ξύλο θα μου φέρει?Διότι μου είπε οτι θα φέρει λέει Σουηδική ξυλεία άγνωστης αντοχής . . .Διότι θέλω να κάνω μια απλή στατική επίλυση να δω τι γίνεται με το βέλος και μετά να κάνω έλεγχο σύνδεσης. (Μπορώ εγώ μόνος μου με κάποιο να βρω ξυλεία οχι με ακριβή πιστοποίηση αλλά να ξέρω οτι ενδεχομένως να κυμένεται σε ένα εύρος αντοχών?) 2)Πως κυμαίνονται οι τιμές γενικά στην ξυλεία και πως στα υλικά των συνδέσεων της ελληνικής αγοράς? , που μπορω να βρώ περίπου τέτοιες τιμές? Συγγνώμη αν σας ζάλισα, σας ζητάω συγγνώμη... απλά επειδή προσπαθώ να κάνω οικονομία μέρες που είναι ήθελα να με βοηθήσετε με την εμπειρία σας. Ευχαριστω πάρα πολύ όλους σας.
  15. Καταρχάς, σας ευχαριστώ πραγματικά για το ενδιαφέρον που δείξατε όλοι σας. Απαντώ συνολικά σε αυτό το δύσκολο θέμα: (Το σπίτι βρίσκεται στον Ανισσαρα Χερσονήσου Ηρακλείου ).Έχει ηλεκτροδοτηθεί νόμιμα με τριφασικό ρεύμα.Υπάρχει ένα μετρητής της Δ.Ε.Η που έχει τοποθετηθεί πλάι στην πόρτα της κουζίνας(ισόγειο) στον οποίο υπάρχει γείωση ουδετέρωση το πιθανότερο.Η γείωση βρίσκεται στην διεπιφάνεια σπιτιού βεράντας.Η βεράντα αποτελείται απο ένα δάπεδο απο σκυρόδεμα.Εδώ τώρα ειναι το κρίσιμο σημείο.Η βεράντα έχει υποστεί διαφορική καθίζηση έναντι του κτιρίου μας.Εικάζω ότι αυτή η διαφορική καθίζηση( που οφείλεται στο γεγονός ότι κάτω απο το σκυρόδεμα της βεράντας έχει χώμα τοποθετημένο απο τον εργολάβο) έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην γείωσή μου. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ακόμα και όταν όλες οι συσκευές ειναι απενεργοποιημενες (πλην του πιεστικου που μεταφέρει το νερό) το ρεύμα σε 'χτυπάει' ιδίως σε μικροπληγές στα χέρια.Το έδαφος έδρασης του κτιρίου δεν είναι βραχώδες. Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, διοτι το θέμα ειναι πολύ σημαντικό.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.