Μετάβαση στο περιεχόμενο

milionislift

Members
  • Περιεχόμενα

    19
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

milionislift's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. καλημερα συναδελφοι, θα ηθελα να κανω μια διευκρινιση πανω στο θεμα. ο λογος που μας ενδιαφερει τοσο η αντοχη ειναι γιατι κατω απο το φρεατιο υπαρχει προσπελασιμος χωρος και δεν βρισκονται τα θεμελια του κτηριου. ελπιζω να βοηθησα
  2. καλησπερα..εχει γινει νεα παθητικη αλλα δεν εχει δηλωθει ο ανελκυστηρας ως πυροδιαμερισμα.. Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο profil σας. Ευχαριστώ, hkamp.
  3. καλησπεριζω την κοινοτητα. Το προτυπο για τους ανελκυστηρες αναφερει οτι σε μια συγκεκριμενη περιπτωση ο πυθμενας του φρεατος του ανελκυστηρα πρεπει να αντεχει σε φορτιο τουλαχιστον 5000Nt/m^2.Μπορει καποιος να μας πει πρακτικα ποσο πρεπει να ειναι το ελαχιστο παχος του πυθμενα για να αντεχει σε αυτο το εφαρμοζομενο φορτιο? ΥΓ:το φρεατιο ειναι απο οπλισμενο σκυροδεμα
  4. καλησπεριζω την κοινοτητα. Σε ενα ηδη υφισταμενο κτηριο στο οποιο εγινε αλλαγη χρησης και πλεον ειναι ειναι εμπορικο κεντρο χρειαζεται ο ανελκυστηρας να ειναι πυραντοχος? σε περιπτωση φωτιας πως εκκενωνεται το κτηριο περαν της εξωτερικης σκαλας? γιατι οπως καταλαβαινουμε τα ΑΜΕΑ δεν μπορουν να χρησιμοιποιησουν τη σκαλα. απο οτι γνωριζω το φρεατιο δεν εχει δηλωθει ως πυροδιαμερισμα.γνωριζει καποιος? ευχαριστω
  5. Ενημερωση προς ολους.Νεο τμημα τεχνικων ανελκυστηρων ξεκιναει αυτο το εξαμηνο στο ΙΕΚ Μεταμορφωσης. Περισσοτερες πληροφοριες στη γραμματεια του ΙΕΚ τηλ. 2102850916.
  6. θεωρω οτι μπερδευτηκε το θεμα.η νομοθεσια δεν επιβαλλει ανελκυστηρα 8 ατομων (φρεατιο 1,70 X 1,40 ) στην κατοψη του κτιριου σε κτιριο με αποσταση απο το επιπεδο του ισογειου μεχρι το επιπεδο του τελευταιου οροφου μικροτερη απο 9 μετρα..αν εχεις σκοπο να εγκαταστησεις ανελκυστηρα στο κτισμα αυτο πρεπει να φαινεται στην πολεοδομικη αδεια.υπαρχουν βεβαια παραθυρακια αλλα δεν θα στα πω εδω.οτι θες στειλε μου πμ. τωρα απαξ και εγκαταστησεις ανελκυστηρα θα ΠΡΕΠΕΙ να τον αδειοδοτησεις αν θες να εισαι 100% νομιμος.
  7. καλησπερα στην κοινοτητα...εχω ενα προβλημα για πολυ δυνατους λυτες...μεχρι στιγμης κανενας δεν μου εχει δωσει λυση... εχω εναν κινητηρα τριφασικο 6 Hp που ανεβοκατεβαζει μια πλατφορμα με τη βοηθεια ενος οδοντωτου κανονα και γραναζιων. προσφατα βαλαμε ενα inverter schneider για ομαλη εκκινηση και σταματημα.το μηχανημα ειναι ιταλικο και το inverter ηρθε απο ιταλια μαζι με το σχεδιο εγκαταστασης..ολα καλα τον πρωτο καιρο αλλα μετα απο λιγο αρχισε να εχει προβλημα..ΜΟΝΟ στην καθοδο οταν ειναι αδειο παιρνει εντολη απο τον διακοπτη αλλαγης ταχυτητας, κοβει απο μεγαλη σε μικρη και οταν παρει νεα εντολη απο τον διακοπτη στασης δεν υπακουει και πηγαινει κατω εως οτου κοψει το τερμα διαδρομης.αν εχει φορτιο μεσα (150 κιλα) σταματαει ακριβως εκει που πρεπει. εχουμε ελεγξει ολα τα καλωδια και τις συνδεσεις..ολοι οι διακοπτες λειτουργουν κανονικα και τα σηματα στο inverter πηγαινουν κανονικα.αυτο που με παρεξενευει ειναι οτι το κανει μονο αδειο..εχουμε δοκιμασει τα παντα..καναμε αυτορυθμιση παλι,μεγαλωσαμε την ραμπα της μικρης ταχυτητας..την μικρυναμε..μεγαλωσαμε την αποσταση του διακοπτη εναλλαγης ταχυτητας απο τη σταση..τιποτα...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι οταν μικρυναμε την ραμπα μικρης ταχυτητας η πλατφορμα σταματησε πριν πατηθει ο διακοπτης στασης.κανονικα επρεπε να ταξιδευει με την μικρη ταχυτητα μεχρι να βρει το διακοπτη στασης..ΜΠΟΡΕι καποιος να βοηθησει???
  8. αγαπητε αλεξη εχε υποψιν σου οτι εχουμε μονο 3 ακροδεκτες για τα τυλιγματα καθε ταχυτητας και απο μεσα απο τον κινητητρα ερχονται 2 συρματα σε καθε ακροδεκτη..εσυ αν καταλαβα καλα λες οτι τα τυλιγματα της μικρης ταχυτητας ειναι ανεξαρτητα με τα τυλιγματα της μεγαλης ταχυτητας..
  9. το ανοιγμα θελω να το γλυτωσω...το ομομετρο πως προτεινεις να το χρησιμοποιησω???εχω 6 ακροδεκτες πανω στο καπακι..3 για την μικρη και 3 για την μεγαλη...
  10. καλησπερα στο φορουμ. μετα απο ενα προβλημα στη δουλεια θελω να ρωτησω τους γνωστες..σε εναν κινητηρα 2 ταχυτητων θελω να δω αν ειναι καμμενος ο κινητηρας..εβαλα το μπιπερ στους ακροδεκτες(εξι ηταν) και χτυπουσε..παρατηρησα οτι απο τα τυλιγματα ερχονταν 2 συρματα σε καθε ακροδεκτη..μου ειπαν οτι ετσι συνδεεται αυτος ο κινητηρας και ειναι φυσιολογικο να χτυπαει το μπιπερ..καποιοι αλλοι μου ειπαν οτι πρεπει να χτυπαει το μπιπερ μονο μεταξυ των τυλιγματων της μικρης ταχυτητας,μονο μεταξυ των τυλιγματων της μεγαλης ταχυτητας,και οχι μεταξυ των τυλιγματων της μικρης και της μεγαλης ταχυτητας.αλλοι μου ειπαν να παρω ωμομετρο και να μετρησω τους ακροδεκτες..εγω ξερω οτι οταν παιρνει κληση ο ανελκυστηρας ξεκιναει και μετα απο μια στροφη τροχαλιας καει τις ασφαλειες του τριφασικου στον κεντρικο πινακα..σιγουρα γεφυρωνουν οι φασεις αλλα πως μπορουμε να σιγουρευτουμε οτι ειναι απο τον κινητηρα και οχι απο τον πινακα αυτοματισμου?????καποια ιδεα-προταση?
  11. εχω την εντυπωση οτι πρεπει να το δουμε πιο μακροσκοπικα το θεμα της εικονας.ας προσπαθησω και πειτε μου την γνωμη σας..εχουμε μια ταση εναλλασσομενη και τη συνδεουμε με το πρωτευων του variac.μεσω του ροοστατη του variac ελεγχουμε την ταση εξοδου και συνδεουμε ενα οποιοδηποτε φορτιο (εδω μια ρυθμιζομενη αντισταση).ο σκοπος ειναι με ενα μετασχηματιστη να εχουμε διαφορετικες (κατα βουληση) τασεις εξοδου.κανονικα το variac ερχεται με ενα αμπερομετρο "χτισμενο" μεσα του.επομενως το ενα αμπερομετρο μπορουμε να το καταλαβουμε.το αλλο ισως ειναι για ασφαλεια... τι λετε συναδελφοι?
  12. μηπως τελικα η διαταξη χρησιμοποιειται για να δουμε αν τελικα αυτα τα 2 καλωδια ειναι συνεχους ή εναλασσομενου ρευματος???γιαυτο δεν εχουμε καμια ενδειξη στα καλωδια...ισως ειναι ενας τροπος (παλιος) να βρισκουμε τι ρευμα εχουμε.....
  13. συμφωνω με τον προλαλησαντα αλλα τι σκοπο εξυπηρετει αυτη η εργασια???
  14. σε ενα συγγραμμα ηλεκτρολογιας...οι αυτομετασχηματιστες χρησιμοποιουνται για να εξουδετερωνουν τις διακυμανσεις στα δικτυα,για την εκκινηση ασυγχρονων κινητηρων και για την συνδεση δικτυων με διαφορετικη ταση.. ας πουμε οτι αυτο το καταλαβαινουμε...τα 2 ΑΜΠΕΡΟΜΕΤΡΑ σε σειρα τι τα χρειαζομαστε????
  15. μηπως εχει να κανει με σταθεροποιηση της τασης????το βλεπω λιγο αδυνατο να κανεις ολη αυτη τη συνδεση για να τσεκαρεις τα αμπερομετρα....μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι αυτος ισως ειναι αυτομετασχηματιστης......
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.