Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

alinakis

Members
  • Περιεχόμενα

    13
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

977 profile views

alinakis's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Collaborator Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Οι νικητές ανακοινώθηκαν στη Σελίδα στο FB, Ευχαριστώ για τη συμμετοχή.
  2. Έχοντας 4 χρόνια λειτουργίας το λογισμικό Digital Engineer v4 σας κάνει δώρο 2 ετήσιες συνδρομές, πλήρως λειτουργικές. Για να λάβετε μέρος στη κλήρωση, θα πρέπει να κάνετε 1) LIKE & FOLLOW τη σελίδα μας στο FaceBook: https://www.facebook.com/bluehost.gr/ 2) Να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας: https://www.bluehost.gr/digitalengineer.php Η κλήρωση θα γίνει στις 30/04/2018 και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στη σελίδα στο FaceBook. * Το δώρο δεν είναι μεταβιβάσιμο και μπορεί μόνο να διεκδικηθεί αν έχουν εκπληρωθεί το 1 & 2.
  3. Νέα έκδοση v3.0.2 του λογισμικού digital-engineer. ​Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
  4. Με γνώμονα την ασφάλεια των δεδομένων σας, ​το digital-engineer.eu αναβαθμίστηκε σε PHP 7.1 (από 5.6) και SSL πιστοποιητικό για κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων ανάμεσα στο PC σας και το server μας.
  5. Η εφαρμογή www.Digital-Engineer.eu είναι πλέον σχεδόν 2 χρόνια εμπορικά διαθέσιμη. Αυτή τη στιγμή εξυπηρετούμε άνω των 200 μηχανικών και εταιριών. ​Μπορείτε να δείτε ένα σύντομο βίντεο από τη λειτουργεία του προγράμματος εδώ. Στην νεότερη έκδοση τα παρακάτω άλλαξαν / προστέθηκαν: https://www.digital-engineer.eu/common/changelog.php Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία.
  6. Διάβασα την πολ, τη συζήτησα και με το λογιστή που δεν την είχε υπόψη του (@#$%@#$%) και έχεις δίκιο. Παρόλα αυτά, πολλοί συνάδελφοι εδώ εκδίδουν με excel kai word τις αποδείξεις τους. Δεν έχω πρόβλημα να διορθώσω το πρόγραμμα και να δέχεται το μηχανάκι, αλλά το θέμα είναι ότι γιατί κάποιος να δώσει τόσα χρήματα για μηχανάκι, τι στιγμή που με 3 ευρώ παίρνει ένα αθεώρητο από το βιβλιοπωλείο και κάνει τη δουλειά του... και με τη δουλειά που έχουμε τώρα... ένα μπλοκ μπορεί να βγάλει παραπάνω από έτος... Τέλος πάντων... η δουλειά στην εφαρμογή έχει γίνει.. οπότε άστη εκεί και βλέπουμε πως θα μπει...
  7. Ο λογιστής μου μου επιβεβαίωσε ότι δεν χρειάζομαι κωδικό για φορολογικό μηχανισμό, στα παραστατικά που εκδίδει η εφαρμογή. Το ίδιο επιβεβαιώνει και στο φόρουμ κάποιος λογιστής, σε αυτό το thread #24 Και παραθέτω. και εδώ στο #35 και παραθέτω http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/16792 Στο δ είμαστε εμείς. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ταμειακή μηχανή. Αυτό είναι μία καλή αρχή για να τα βάλουμε όλα σε μία σειρά. Συνεχίζουμε λοιπόν να εξαιρούμαστε από αυτούς που πρέπει να έχουν ταμειακή μηχανή ή να εκδίδουν παραστατικά με φορολογικό μηχανισμό. Δεν είμαστε τέτοιοι. (όλα αυτά στην ΠΟΛ 1001/2014) Πάμε για άλλα τώρα. Με τις υφιστάμενες διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (ν. 4093/2012, υποπαράγραφος Ε1), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 51 του νόμου 4223/2013 «Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων και άλλες διατάξεις», επέρχονται σημαντικές τροποποιήσεις στην τήρηση φορολογικών βιβλίων και στοιχείων, μεταξύ των οποίων είναι: ● Η πλήρης κατάργηση της υποχρέωσης τήρησης ασφαλών πληροφοριών (πρόσθετων βιβλίων). ● Η πλήρης κατάργηση της θεώρησης βιβλίων και στοιχείων. Πηγή taxheaven Εγώ λοιπόν από όλα τα παραπάνω βγάζω το συμπέρασμα ότι η ΑΠΥ θα είναι πλέον αθεώρητες. Και για να μην πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο, θα φτιάξω ένα ωραίο excel να "τιμολογώ" ηλεκτρονικά. Ελπίζω να κάλυψα σχετικά το θέμα, και ακόμα παρακαλώ αν κάποιος έχει κάτι αντίστοιχο που να ορίζει διαφορετικά, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε
  8. Παίρνω τηλέφωνο αμέσως και ενημερώνω σχετικά μόλις έχω απάντηση.
  9. Μα το έχω ως εναλλακτική. για αυτό το λόγο το έχω στα εργαλεία, διαφορετικά, κατά την εκτύπωση του τιμολογίου, υπολογίζονται αυτά κανονικά από το ποσό που θα βάλεις ως αμοιβή. Χμ... Ο λογιστής που συνεργάστηκα για τη δημιουργία του λογιστικού τμήματος του προγράμματος, δεν με ενημέρωσε για αυτό. Μπορείς σε παρακαλώ να με κατευθύνεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα / νομοθεσία ώστε να μπορέσω να μιλήσω μαζί του και να διορθώσω το συγκεκριμένο τμήμα αν χρειάζεται? Πάντως για την ώρα, η ενημέρωση που έχω είναι ότι από 1/1/14 έγκυρο παραστατικό μπορεί να είναι ακόμα και χειρόγραφο πάνω σε χαρτοπετσέτα... Προσθήκη 1 ΕΑΦΔΣΣ είναι ο φορολογικός μηχανισμός? δεν ήμασταν ποτέ υπόχρεοι για φορολογικό μηχανισμό οι μηχανικοί. Με ολιγόλεπτη έρευνα στο ιντερνετ, βλέπω από το taxheaven ότι ακόμα και οι εταιρίες που ήταν υπόχρεες σε φορολογικό μηχανισμό από 1/1/14 δεν είναι υποχρεωτική η χρήση. Σε παρακαλώ αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω ενημέρωσε με σχετικά. Προσθήκη 2 Συμφωνώ ότι η λογική είναι λάθος, αλλά εμένα με ενδιαφέρει τι θα βάλω καθαρά στη τσέπη μου σήμερα.. όχι τι θα μου επιστρέψει η εφορία (αν...) σε 15 μήνες
  10. Καλημέρα, Ο κώδικας είναι κλειστός, και αναμένω το δικηγόρο για την κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων. Όσο αφορά την παρακράτηση στα εργαλεία, δεν σου υπολογίζει την παρακράτηση από το ποσό, αλλά την παρακράτηση για το καθαρό ποσό που θες να εισπράξεις. Για παράδειγμα, Εγώ ανεξάρτητα από το πόσο θα είναι η παρακράτηση θέλω να βάλω στην τσέπη μου καθαρά, 80,00€. Πληκτρολογώ λοιπόν 80 στο αντίστοιχο πεδίο και παίρνω το παρακάτω αποτέλεσμα. Το καθαρό ποσό που θέλετε να λάβετε είναι 80.00 € Η παρακράτηση που αντιστοιχεί στο ποσό που καταχωρίσατε είναι 20.00 € Σύνολο με παρακράτηση 100.00 € ΦΠΑ 23.00 € Ποσό στο παραστατικό 123.00 € Εισπραχθέν ποσό 103.00 € Και εξηγώ: το καθαρό ποσό που θέλω να λάβω είναι 80. συνεπώς ψάχνω ένα αριθμό όπου το 20% αυτού του αριθμού μου δίνει το 80. Αυτός ο αριθμός είναι το 100. Στο 100 πρέπει να βάλω 23% φπα. συνεπώς το ποσό γίνετε 123. Αλλά στο χέρι δεν θα λάβω την παρακράτηση. συνεπώς ενώ το ποσό που θα γράψω στο παραστατικό είναι 123, το ποσό που θα λάβω στο χέρι είναι 103. Με αυτό το εργαλείο εξασφαλίζω ότι στο χέρι θα λάβω πάντα το καθαρό ποσό που θέλω μετά την παρακράτηση, δίνοντάς μου ταυτόχρονα ότι πρέπει να συμπληρώσω πάνω στο τιμολόγιο, σε περίπτωση που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή τιμολογίων που υπάρχει στο πρόγραμμα, αλλά εμπιστεύομαι περισσότερο τα χειρόγραφα.
  11. Ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθειά σας. Αρκετά λάθη επισημάνθηκαν και διορθώθηκαν. Αυτή τη περίοδο περιμένω από το δικηγόρο να τελειώσει τη διαδικασία για τη κατοχύρωση του ονόματος και των πνευματικών δικαιωμάτων. Ο γραφίστας τελείωσε το "κουτί" της εφαρμογής και σύντομα το φυλλάδιο θα βρίσκετε σε αρκετά ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα της Αθήνας. Για εκτός Αθήνας, ψάχνω μεταπωλητές, αν γνωρίζετε κάποιον που να ενδιαφέρεται, παρακαλώ φέρτε τον σε επαφή μαζί μου, μέσω του εμαιλ μου, [email protected]. Σας παρουσιάζω και το κουτί.
  12. Το πρόγραμμα Digital Engineer είναι μια online διαδικτυακή εφαρμογή που έρχεται να καλύψει το κενό που έχουν τα προγράμματα των μηχανικών στο τομέα της αρχειοθέτησης και του πελατολογίου. Όντας ο ίδιος μηχανικός, και έχοντας ένα αρχείο 30ετίας, διαπίστωσα ότι κατανάλωνα πολύ χρόνο για να βρω σε ποιο φάκελο έχω τα σχέδια που μου ζητούσε ο πελάτης. Τα χειρόγραφα «μπλοκάκια» γρήγορα γέμιζαν μουτζούρες και το excel ήταν πολύ δύσχρηστο. Έτσι αποφάσισα στον ελεύθερο χρόνο που τώρα λόγο της κρίσης έχουμε άπλετο, να γράψω ένα πρόγραμμα που θα έκανε τη δουλειά μου ποιο εύκολη. Να σας παρουσιάσω λοιπόν το Digital Engineer. Διαθέτει Πελατολόγιο που καταχωρούμε αρκετά στοιχεία για τον πελάτη μας, ώστε να μην ψάχνουμε μετά να βρούμε τηλέφωνα, εμαιλ και ΑΦΜ. Τα στοιχεία που καταχωρούμε, στο πελατολόγιο, με ένα κλικ συνδέονται με το πρόγραμμα της Αρχειοθέτησης, οπότε μετά πατώντας πάνω στο όνομα του πελάτη μας δίνει μια λίστα με όλες της εργασίες αλλά και το φάκελο στον οποίο έχουμε αρχειοθετήσει τα σχέδιά μας και τα υπόλοιπα έγγραφα. Έχοντας καταχωρημένα τα στοιχεία του πελάτη και την εργασία, το μόνο που μας μένει είναι να καταχωρήσουμε και την αξία του εργασίας, οπότε το πρόγραμμα μας τυπώνει το αντίστοιχο Παραστατικό (ΑΠΥ/ΤΠΥ), το οποίο μετά την πρόσφατη αλλαγή της νομοθεσίας και την κατάργηση της θεώρησης από τις εφορίες, είναι νόμιμο και απλά μπορούμε να το τυπώσουμε και να το δώσουμε στον πελάτη. Φυσικά όλα τα παραστατικά που τυπώνουμε παραμένουν στη βάση δεδομένων και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ζητήσουμε επανεκτύπωση από το πρόγραμμα. Αν για κάποιο πελάτη έχουμε κόψει παραστατικό, τότε όταν τον αναζητήσουμε στη βάση, κάτω από τα στοιχεία του και τις εργασίες, θα εμφανιστούν οι αριθμοί των αντίστοιχων παραστατικών που έχουμε εκδώσει για αυτόν. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του προγράμματος είναι η άμεση ενημέρωση των πελατών, αφού ο πελάτης με το όνομά του και το ΑΦΜ του, μπορεί να διαβάσει τις σημειώσεις που έχει κάνει ο μηχανικός για κάθε εργασία του. Όλο το πρόγραμμα, έχει γίνει με βασικό σκοπό την πρόσβασή του από οποιαδήποτε συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να μπείτε και να εκτελέσετε όλες τις εργασίες ακόμα και από το κινητό σας. Τέλος, όλοι αποκτούν μια μίνι ιστοσελίδα, με λίγα λόγια για την εταιρία τους, καθώς και ένα χάρτη με την τοποθεσία του γραφείου τους. Τα στοιχεία της σελίδας αυτής αλλάζουν εύκολα μέσα από το μενού διαχείρησης. Δυστυχώς η εφαρμογή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη για εμπορική διάθεση, αλλά αυτό που ζητάω από εσάς αυτή τη στιγμή, είναι η βοήθειά σας για την απασφαλμάτωση της εφαρμογής. Όσοι θέλετε να βοηθήσετε, μπορείτε να πάτε στην κύρια σελίδα της εφαρμογής (www.digital-engineer.eu) , ώστε να ενημερωθείτε ακριβώς για τις δυνατότητές της, Για να συμμετέχετε στην απασφαλμάτωση, μπορείτε να πάτε στη σελίδα http://www.digital-engineer.eu/000000 Με Α.Μ.ΤΕΕ: 000000 και κωδικό: demo Παρακαλώ να έχετε υπόψη σας ότι η εφαρμογή demo είναι κοινή για όλους όσους θα συμμετέχουν στην απασφαλμάτωση οπότε τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε να μην είναι αληθινά! Όσοι συμμετέχετε, σας παρακαλώ ενημερώστε με στο εμαιλ [email protected]. Ενδιαφέρομαι να μάθω αν σας έβγαλε οποιοδήποτε μήνυμα λάθους, αν κάτι δεν δουλεύει όπως υα το περιμένατε. Αν κάτι είναι δύσχρηστο. Ακόμα ποιο πολύ με ενδιαφέρει να μάθω αν χρειάζεστε να ενσωματώσω παραπάνω λειτουργίες στο πρόγραμμα ώστε να το κάνω ακόμα ποιο βολικό για τα γραφεία μας. Όσοι προσφέρετε ενεργά στην απασφαλμάτωση, όταν το πρόγραμμα αρχίσει να διατίθεται εμπορικά, θα λάβετε δώρο 6 μήνες επιπλέον με την πρώτη συνδρομή σας. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθειά σας, Α. Λινάκης Πολιτικός Μηχανικός – Προγραμματιστής.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.