Μετάβαση στο περιεχόμενο

clark

Members
  • Περιεχόμενα

    1
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

clark's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Θέλω να κάνω μια απλή ερώτηση για τη συμπλήρωση των βιβλίων. Εμένα το βιβλίο έχει και σε έξοδα και στα έσοδα 5 στήλες. 1. Ημερομηνία. Συμπληρώνουμε την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού. 2. Στοιχεία παραστατικού. Συμπληρώνουμε τον αριθμό του παραστατικού. 3.εσ. Επωνυμία συμβαλλόμενου. Συμπληρώνουμε την επωνυμία του προσώπου ή της εταιρείας. 3.εξ. Αιτιολογία Δαπάνης. Εδώ συμπληρώνουμε μια περιγραφή της δαπάνης; πχ. Αναλώσιμα γραφείου; ή όπως και στα έσοδα την επωνυμία του συμβαλλόμενου; 4. Ήταν κενή στήλη και την έκανα ΦΠΑ. Εκεί καταχωρώ την αξία του ΦΠΑ της κάθε συναλλαγής. Αν αυτό είναι μηδενικό (πχ. έσοδα από ευρωπαϊκά προγράμματα) γράφω 0 ή δε γράφω τίποτα; 5.εσ. Ποσό που εισπράχθηκε. Συμπληρώνεται με ενσωματομένο το ΦΠΑ όταν υπάρχει ή μόνο το καθαρό ποσό; 5.εξ. Ποσό που δαπανήθηκε. Συμπληρώνεται με ενσωματομένο το ΦΠΑ ή μόνο το καθαρό ποσό; Όσο για το κάθε πότε αλλάζουμε σελίδα κλπ, εγώ γράφω όλες τις καταχωρήσεις τη μία κάτω από την άλλη, και θα αλλάζω σελίδα ανά χρόνο, αφού γράψω τα σύνολα του χρόνου στο κάτω μέρος της σελίδας. Ανά τρίμηνο όμως πρέπει να τραβάω γραμμή στο βιβλίο και να γράφω τα σύνολα, στη μέση της σελίδας;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.