Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

saradon

Members
  • Περιεχόμενα

    28
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Ελλαδα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

955 profile views

saradon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Εύλογο ρητορικό ερώτημα?Άραγε θα φρεζάρει?δεν τίθεται θέμα απλά στις πόσες στροφές θα αρχίσει να δίνει την "ωφέλιμη" ροπή στον άξονα της διεργασίας που θέλω....αλλά μπορέσει και ποτέ να δώσει ροπή στο εκάστοτε σύστημα άξονα.....με τι μειωτήρα στροφών?
  2. δεν κανετε καποιο βιβλιο με μηχανες εσωτερικης καυσης? εκει μεσα συνηθως θα εβλεπες αρκετο υλικο...ενα καλο βιβλιο παντως ειναι το "Μηχανες εσωτερικης καυσης"-Ν.Κυριακος του Α.Π.Θ....
  3. Συνάδελφε τι είδους συγκεντρωτικούς συλλέκτες θα χρησιμοποιήσετε? επιμήκη παραβολικά κάτοπτρα(όπου στον διαμήκη άξονά του υπάρχει δέκτης=σωλήνας με ρευστό μέσα)? θα χρειαστείς μεγάλες και πολλές παράλληλες σειρές και σε τέτοια περίπτωση θα χρειαστείς και ατμοστρόβιλο υψηλής πίεσης ατμού συνδεδεμένο με ατμοστρόβιλο χαμηλής πίεσης συνδεδεμένα με γεννήτρια, οπου θα εκτονώνεται εκεί ο ατμός μέχρι κάποια πίεση και μετά θα οδηγείται πίσω σε κάποια σειρά συλλεκτών για επαναθέρμανση......μιλάμε για ατμό τουλάχιστον 400 βαθμούς.....και δεν γλύτωσες... μετά την επαναθέρμανση του ατμού καταλήγει στον ατμοστρόβιλο χαμηλής πίεσης, οπου ξαναεκτονώνεται και εκεί και τέλος οδηγείται σε συμπυκνωτή και γίνεται νερό και πάλι πίσω στους συλλέκτες... πάντως η σύνδεση με μηχανή stirling γίνεται συνήθως σε περίπτωση μεγάλου παραβολικού κατόπτρου, όπου η θερμοκρασία τους μπορεί να φτάσει 1800βαθμους κελσίου και η stirling συνδεδεμένη με γεννήτρια τοποθετούνται στο κέντρο της εστίας του μεγάλου αυτού κατόπτρου........ υπάρχει βέβαια φτηνότερη λύση κατασκευής ενός απλού συγκεντρωτικού συλλέκτη με επίπεδα κάτοπτρα σε συγκεκριμένες διατάξεις ώστε η ακτινοβολία όπου ανακλάται από το κάλυμμα δεν πάει χαμένη στουν ουρανό, αλλά προσπίπτει σε ένα άλλον επίπεδο συλλέκτη, σύστημα βέβαια χαμηλότερης απόδοσης......
  4. Εννοειται συναδελφε CYBER, συμφωνω απολυτα με τη θεση σου...δεν πρεπει να βαζουμε την υπογραφη μας πάνω σε παρανομίες και να έχουμε προβλήματα στο μέλλον. αυτό εξάλλου πρότεινα και γω, νομιμοποίηση της στέγης και παντός χώρου του κτηρίου από Πολιτικό Μ. πριν τοποθετηθεί κάποιο ΦΒ σύστημα. μόνο που υπάρχει περίπτωση, η στέγη που έφτιαξε παράνομα εκείνος ο ιδιοκτήτης, χωρίς άδεια, να μην είναι δυνατή η έκδοση προσθήκης στέγης-άδειας αναλόγως τα όρια δόμησης της περιοχής, οπότε πρέπει να περιμένει εάν και εφόσον το κράτος θα αποφασίσει να νομιμοποιήσετε και να βγάλετε άδεια σε τέτοιες κατασκευές (εκτός επιτρεπτού όγκου), ώστε να είναι καλυμμένος ο πελάτης και εσύ.και φυσικά ο ιδιοκτήτης εφόσον τακτοποιήσει τη στέγη και βγει άδεια μετά θα προχωρήσει στη διαδικασία για να βάλει πάνελ.
  5. Γεια σας συνάδελφοι θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με την εγκατάσταση φβ φίλου στην ταράτσα του.. είναι ισόγειο(μονοκατοικία) αλλά το σπίτι δεν χρησιμοποιείται όλο το χρόνο, το χρησιμοποιεί μόνο ένα μήνα το καλοκαίρι...και με ρώτησε αν μπορούμε να βάλουμε φβ για να μην μένει ανεκμετάλλευτο...μπαίνει φβ...το θέμα είναι άλλο όμως...πες ότι σε 10 χρόνια θέλει να βγάλει άδεια και έναν όροφο από πάνω... διότι είναι μέσα στα τοπικά όρια δόμησης και ύψους... ρώτησα συνάδελφο Πολιτικό, να βγει άδεια και όντως μπορεί να βγάλει...βέβαια μπορεί να μην γίνει και ποτέ ο όροφος ειδικά στη δύσκολη εποχή που ζούμε...μπορεί να φτιάξει τώρα το φβ στο ήδη υπάρχων δώμα και στο μέλλον να γίνει μεταφορά στον από πάνω όροφο αν θέλει να κτίσει???ή βάζοντας το φβ σύστημα "χάνει" στην ουσία το κτήριο?
  6. και στις δυο περιπτώσεις συνάδελφοι(είτε άδεια δώματος και έχει στέγη, είτε άδεια στέγης, απλά δεν φτιάχτηκε ποτέ)......είναι ρίσκο τεράστιο... ειδικά αν έχεις γείτονες που "ζηλοφθονούν" επειδή θες εσύ να βάλεις φωτοβολταικό (παρόλη την τεράστια γραφειοκρατία), διότι δεν μπορείς και αλλιώς, αν πρόκειται να πηγαίνεις 2000 το δίμηνο στη ΔΕΗ...ενώ αυτοί που είναι πιο έξυπνοι(γείτονες), είτε τους έχουν πείσει μηχανικοί αμφιβόλου ποιότητος και διπλώματος, χωρίς σωστά ηλεκτρομηχανολογικά επιχειρήματα κατά των φωτοβολταικών(ίσως επειδή δεν υπογράφουν ή τις περισσότερες φορές δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα)....που το παίζουν πιο "ψαγμένοι" από εσένα...συμβαίνουν και αυτά δυστυχώς....... πάντως από τις δύο περιπτώσεις που προαναφέρατε σε καλύτερη μοίρα, πιστεύω με την ελάχιστη, τη μηδαμινή εμπειρία μου μπροστά σας, ότι είναι ο συνάδελφος που είπε ότι υπάρχει άδεια και κάτοψη στέγης, αλλά δεν φτιάχτηκε και είναι ταράτσα...οπότε πριν την τοποθέτηση του συστήματος και τον έλεγχο της ΔΕΗ(αν έρθει κανένας, αναλόγως την περιοχή- υποκατάστημα), αρχίζεις αναγκαστικά και μη από τώρα να "κεραμώνεις"... Ο άλλος έπειτα συνάδελφος που δεν έχει άδεια στέγης, αλλά έχει φτιαχτεί στέγη,(αναλόγως την περιοχή φυσικά, μήπως τα όρια δόμησης και το επιτρεπ. ύψος το υπερέβησες με τη στεγη ???γιαυτό δεν υπάρχει στέγη στο φάκελο της πολεοδομίας???(δεν μπορούσε να βγει άδεια???διότι έτσι απλά, να μην μελετήθηκε στέγη περίεργο μου φαίνεται σύμφωνα και πάλι λέω με τα δεδομένα των νησιών εδώ...δεν ξέρω εκεί τι ισχύει...αν η στέγη υπερβαίνει το ύψος(εκτός όγκου) θα περιμένεις τις νομιμοποιήσεις του Παπακωνσταντίνου, όπου μόνο έτσι να βγει άδεια στέγης....καλό κουράγιο ειλικρινά...παρόμοιες περιπτώσεις έχουμε....
  7. Επίσης μιας και πρόκειται για μηχανή Hοnda Civic...φυσικά δεν ξέρω ακριβώς τι μηχανή VTEC είναι...θα δεις τα στοιχεία του κατασκευαστή.......γενικότερα όταν μιλάμε για Γιαπωνέζο και ειδικά στα παλιά μοντέλα....η μέγιστη απόδοση του κινητήρος ίσως να επιτυγχάνεται και πολύ πάνω από τις 2500rpm, που είπε ο σεβαστός συνάδελφος...άρα το πολύ σοβαρό θέμα που έθιξε για να κάνεις τη σύνδεση με τη γεννήτριά σου δεν θα θες μόνο απλή μείωση(μειωτήρα στροφών) ...θα θες πάρα πολύ μεγάλη μείωση...
  8. καλημέρα συνάδελφοι. να σας καταθέσω τη γνώμη μου αν και νέος συνάδελφος όσο αφορά το θέμα της συμπαραγωγής...μιας και έχω ασχοληθεί σε επίπεδο master(θεωρητιικό) σε τριπαραγωγή ενέργειας και διαστασιολόγηση του συστήματος όσο αφορά την κάλυψη των θερμικών (ψυκτικών με ψύκτη απορρόφησης για το καλοκαίρι) αναγκών ξενοδοχείου....γενικότερα η συμπαραγωγή επιτυγχάνει εξοικονόμηση καυσίμου σε μεγάλα συστήματα, όπως ξενοδοχεία, συγκροτήματα πολυκατοικιών κ.τ.λ.και συμφερει γενικότερα η διαστασιολόγηση για κάλυψη θερμικών αναγκών και όχι των ηλεκτρικών...τώρα δεν έχω ασχοληθεί με την πρόσφατη ΤΟΤΕΕ για συμπαραγωγή και τι προυποθέσεις και σε τη τιμή μπορείς να πουλάς το ρεύμα στη ΔΕΗ σαν μονάδα ΑΠΕ, εκτός αν θες ιδιοκατανάλωση του παραγόμενου ρεύματος. Τώρα όσο αφορά μικρού μεγέθους κτίρια...μην ξεχνάτε ότι έχουν ήδη σχεδιαστεί Microturbine... Αν θες πάντως να χρησιμοποιήσεις τον κινητήρα που έχεις διαθέσιμο, σε καμία περίπτωση με καύσιμο τη βενζίνη...ακόμα και να είχες και πετρελαιοκινητήρα δεν θα στο συνιστούσα...γιατί δεν σκέφτεσαι τη μετατροπή του κινητήρα σου σε υγραέριο, μιας και το φυσικό αέριο θα το χτυπήσουν με επιπλέον φόρους...φυσικά θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν και η χαμηλότερη θερμογόνος δύναμη της καύσης του LPG. για αυτό θα θέλαμε όμως τη γνώμη εμπειρότερων Μηχανολόγων...
  9. συνάδελφε τι εννοείς "καθρέπτες" στην ταράτσα?ηλιακούς συλλέκτες θες να βάλεις για ζνχ? Τελοσπάντων ...χαλκοσωλήνες νερού μέσα από καμινάδα????????????????? επειδή είναι η μοναδική έξοδος????????????φαντάζομαι ξέρεις την απάντηση....δηλαδή είναι τεράστιο έργο να περάσεις εξωτερικά (και ας μην εντοιχιστούν) τις σωληνώσεις είτε με μόνωση, είτε με γυψοσανίδα, ακόμα και σκέτες? ας μιλήσουν οι εμπειρότεροι συνάδελφοι φυσικά..
  10. Αν πάντα μιλάμε για την ίδια συσκευή, στην ουσία παίζει το ρόλο του παλιού καρμπυρατέρ με την πεταλούδα,κάνει καλύτερη ανάμιξη καυσίμου-οξυγόνου,προσπαθεί δηλαδή να πλησιάσει όσο δυνατόν μια τέλεια καύση,άρα καλύτερη απόδοση...αυτό τίποτα παραπάνω....δεν γίνεται να έχει τέτοια εξοικονόμηση...τι σχέση έχει η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου αυτή είναι συγκεκριμένη, δεν αλλάζει...η θερμογόνος καυσίμου εξαρτάται μόνο από την ποιότητα του καυσίμου που βάζει στο ρεζερβουάρ του...
  11. Καλημέρα συνάδελφοι,αλίμονο να πιστέψουμε ότι ο εξοικονομητής φταίει για το κάψιμο της φλάντζας,δεν είναι δυνατόν.αυτού του είδους οι συσκευές βελτιώνουν απλά την ποιότητα της καύσης,δεν ξέρω αν μιλάμε για την ίδια ηλεκτρονική συσκευή...απότι ξέρω ρυθμίζει σε καλύτερη αναλογία καύσης την ποσότητα καυσίμου και οξυγόνου και στα αυτοκίνητα που εφαρμόζεται λειτουργούν μια χαρά...δε δημιουργεί καμία υπερπίεση στο θάλαμο...τώρα όσο αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου 40% που λένε οι κατασκευαστές είναι τεράστια για να την αποδεχτούμε...ίσως να φτάσει (που και πάλι πάρα πολύ είναι το νούμερο)σε τέτοια μεγέθη η εξοικονόμηση καυσίμου αν πρόκειται για κανένα αυτοκίνητο 15ετίας και άνω με πολύ χρήση, όπου τσιμπάει και λαδάκι μερικές φορές,σάπια πολλαπλή εξαγωγής και ολόσωμη και φυσικά πετάει άκαυστη τη βενζίνη,και έτσι με αυτή τη συσκευή ρυθμίζεται καλύτερα η καύση. Στην προκειμένη περίπτωση ίσως να φτάσει σε ένα μεγάλο νούμερο η εξοικονόμηση καυσίμου, που στην ουσία θα μειώσει την υπερκατανάλωση της άκαυστης βενζίνης και όχι τόσο πολύ την επιπλέον απόδοση του κινητήρος...
  12. Συγγνώμη παρεξηγήθηκα.Εννοώ αν βάλω πράγματι μικρότερη μηχανή π.χ. 1400cc,είναι στο περιθώριο του νόμου?όντως ισχύει αυτό το -25%?ή είναι λιγότερο το περιθώριο?αλλά εδώ θα ήθελα την εμπειρία-υπόδειξη Μηχανολόγων.Ευχαριστώ!
  13. Πολύ σωστό συνάδελφε αυτό...είδες καμιά φορά από εδώ μέσα από ιντερνετ γενικότερα,ξεχνάμε μερικά βασικά...μπράβο για την επισήμανση για αυτήν την περίπτωση!
  14. Καλησπέρα συνάδελφοι και χρόνια πολλά. Ευχαριστούμε τους παλιότερους έμπειρους συνάδελφους για την κατάθεση των απόψεών τους. Μου έτυχε παρόμοια περίπτωση πιστοποίησης μιας μεταχειρισμένης μηχανής χωρίς αριθμό πλαισίου που έβαλε ένας φίλος στο αυτοκίνητό(επιβατηγό) του και θέλουμε να τη θεωρήσουμε με λιγότερα κυβικά, ώστε να πάει στο ΥΜΕ να του βγάλουν αριθμό πλαισίου. Το περιθώριο του Νόμου που λέει +-25%(υπερκυβισμό-υποκυβισμό) ισχύει? Και αν ναι, μπορούμε να κάνουμε μια μικρή ακόμα περικοπή, διότι για μόλις 75cc εκπίπτει σε χαμηλότερη κλίμακα "¨φορολογική¨"...Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  15. Δεν γνωρίζω κάποια συγκεκριμένη νομοθεσία ή βιβλιογραφία για αυτό συνάδελφε...βέβαια υπάρχουν κάποια άρθρα από μελέτες ή βιβλία εδώ μέσα στο site σχετικά με ασφαλής φόρτωση σε οχήματα,αλλά όχι τόσο αναλυτικά για υπολογισμό δυνάμεων...πάντως είτε είναι ρυμουλκούμενο (έχει όπως καταλαβαίνεις και μπροστά άξονα), είτε είναι επικαθήμενο(όπου δεν έχει μπροστά άξονα) και δύο ή τρεις άξονες πίσω....η απόσταση του οπίσθιου προβόλου μετράται από το κέντρο των 2 ή 3 πίσω αξόνων...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.