Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μαρκετάκης Ιωάννης

Members
  • Περιεχόμενα

    197
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Μαρκετάκης Ιωάννης last won the day on Μάιος 2 2011

Μαρκετάκης Ιωάννης had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΒΑ Π Αθηνών
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

2.468 profile views

Μαρκετάκης Ιωάννης's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare

Recent Badges

35

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αυτό δεν είναι "καλούπι στράντζας". Αυτό είναι μπλοκ συκγράτησης στρογκυλού τεμαχίου σε τράπεζα φρέζας. Στα παλιά βιβλία του Ευγενιδίου (π.χ. Μηχανουργικές Κατεργασίες ή Κατεργασία Μηχανολογικών Υλικών) μπορεί να βρεις την ονοματολογία τέτοιων εξαρτημάτων,αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και πάλι ο μαγαζάτορας δεν θα καταλάβει (πχ τι θα καταλάβαινε κάποιος αν του έλεγες "ανασχαιτήρ ατράκτου") Πάντως αν θέλεις στείλε μου pm να σου δώσω διευθύνσεις eshops και Ελλάδας και Ευρώπης (θα σου έλεγα το πολύ γνωστό e-bay αλλά αν το υλικό έρθει από χώρα εκτός Ευρώπης έχεις πάντα την πιθανότητα να πληρώσεις πολλά λεφρά στο τελωνείο) όπου μπορείς να βρεις υλικά τέτοια για χομπίστες κυρίως, χωρίς να σε "δαγκώσουν".
  2. Γίνε πολιτικός. Βουλευτής, Ευρωβουλετής, Δήμαρχος, Νομάρχης, κτλ. Είναι το μόνο που αποδίδει σήμερα. Αν είσαι καλός στις επικύψεις που ξέρεις μπορεί να γίνεις Γενικός Γραμματέας, Υφυπουργός, Ίσως και γιατί όχι; Υπουργός. Καλύτεροι είναι οι άλλοι ή μήπως σκύβουν πιό πολύ. Έγινες μηχανικός. Τι κατάλαβες; Ψαξε να βρεις την ενθαλπία μέσα στο πορτοφόλι σου. U+PV Μόνο που ούτε U υπάρχει (τώρα πιά και τα λίγα που είχαμε ... όλοι μαζί τα φάγαμε ή μας τα έφαγαν) και όσο για το PV ... δεν κινείται τίποτα για να παράγει έργο. Άρα ξεκίνα Δώσε το παρόν σε όλα τα συμβούλια, γράψου σε όλες τις περιφεριακές, ξεκίνα αγώνα μαζικό, φώναξε σε όλες τις οργανώσεις, και δεν θα χαθείς. Και προς θεού Όχι δουλειά. Η δουλειά είναι για τους άλλους Τους μηχανικούς, τους γιατρούς τους δασκάλους τους εργάτες. Αυτούς που ξέρουν μια τέχνη, ασκούν ένα επιτήδευμα υπηρετούν μία επιστήμη. Αυτούς που με 435 Ευρώ το μήνα λύνουν την εξίσωση: Νοίκι+Δεη+ΟΤΕ+ΕΝΦΙΑ+Σούπερ Μαρκετ + ... ότι γουστάρετε = Επιβίωση με 435 Ε τον μήνα.
  3. Όχι δεν εννοώ τις αντιστάσεις πέδησης αλλά τις αντιστάσεις οι οποίες δρουν σαν "ποτενσιόμετρο" και μέσω αυτών, ελέγχονται οι στροφές του κινητήρα. Σε πολύ παλαιότερες κατασκευές, π.χ. λιμενικοί γερανοί, οι κινητήρες των βαρούλκων ή της πορείας του γερανού ήταν τύπου "squirrel cage" σύγχρονοι κινητήρες με δακτυλιοφόρους στα τυλίγματα του ρότορα και η ταχύτητά τους ελέγχονταν μέσω σειρών αντιστάσεων. Έτσι, η "πρώτη ταχύτητα" έιχε όλες τις αντιστάσεις "οπλισμένες" ενώ η "τέταρτη ταχύτητα" στην ουσία παρέκαμπτε τις αντιστάσεις. Εδώ τέτοιες διατάξεις δεν υπάρχουν. Σωστά; Το Inverter εδώ δρα με τον ίδιο τρόπο ελέγχου των στροφών όπως και στον ασύγχρονο κινητήρα δηλ μετατροπή του AC σε DC και "ψαλίδισμα" και αντιστροφή του DC έτσι ώστε να πετύχουμε ένα εναλλασόμενο με μεταβλητή συχνότητα ή γίνεται κάτι άλλο; Και κάτι άλλο. Η σχέση στροφών-ροπής για τους ΡΜ πως μεταβάλλεται; Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας
  4. Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ συνάδελφοι για την ανταπόκρισή σας στο ερώτημα. Δηλαδή, αν κατάλαβα σωστά ο νεοτερισμός στους ΡΜ η/κινητήρες είναι τα υλικά κατασκευής των μαγνητών και όχι κάποιος συνδυασμός μαγνήτη και τυλίγματος μαζί. Η μεταβολή της συχνότητας της παρεχόμενης τάσης (Inverter) έχει να κάνει επίσης με την μεταβολή των στροφών, ή υπάρχει και άλλη παράμετρος για την μεταβολή της ισχύος σε έναν τέτοι κινητήρα; Το ρωτάω αυτό διότι σε παλαιότερες κατασκευές που χρησιμοποιούσαν σύγχρονους κινητήρες (με δακτυλιοφόρους - squirrel cage ) υπήρχε κιβώτιο αντιστάσεων. Τέτοια πράγματα εδώ δεν υπάρχουν έτσι δεν είναι;
  5. Επανέρχομαι στο θέμα με κάποιες πληροφορίες που βρήκα από το διαδίκτυο: 2nd of 3 technologies: Permanent-magnet AC motorsOne proliferating option, permanent magnet ac (PMAC) motors, has functionalities that partially overlap with those of both ac induction and servomotors for larger, higher-end applications requiring precisely metered torque, speed, or positioning. In PMACs, magnets mounted on or embedded in the rotor couple with the motor's current-induced, internal magnetic fields generated by electrical input to the stator. More specifically, the rotor itself contains permanent magnets, which are either surface-mounted to the rotor lamination stack or embedded within the rotor laminations. As in common ac induction motors, electrical power is supplied through the stator windings. Permanent-magnet fields are, by definition, constant and not subject to failure, except in extreme cases of magnet abuse and demagnetization by overheating. PMAC, PM synchronous, and brushless ac are synonymous terms. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής: Οι ΡΜ ηλεκτροκινητήρες συνδύάζουν στον ρότορα ή το στάτη, μαζί με τυλίγματα και μόνιμους μαγνήτες; Αν μπορεί κανείς να μου το εξηγήσει... Και πάλι εχαριστώ.
  6. Καλησπέρα Θα παρακαλούσα τον οποιοδήποτε θα μπορούσε να μου δώσει κάποιες πληροφορίες για τους τριφασικούς ηλεκτροκινητήρες νέας γενιάς οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως "permanent magnet", έχουν πολύ μεγάλες ροπές στρέψης σε πολύ χαμηλές στροφές ( σε αρκετές περιπτώσεις μιλάμε για 'απαλοιφή' της ανάγκης χρήσης μειωτήρα αφού ο κινητήρας μπορεί και αποδίδει την ροπή του σε περιστροφές της τάξεως των 250 στροφών!) και μπορούν να κοντρολάρονται μέσω Inverter. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
  7. F=5000 kg ή 49050 Newton rpm=17 ή 17/60 = 0,23 rps ή 1,445 rad/sec Ισχύς = T x ω Εάν υποθέσουμε ότι η διάμετρος της τροχαλίας ανύψωσης είναι 0,5m τότε προκύπτει: Ισχύς = 49050 x 0,25 x 1,445 = 17719 watt ή 18kwatt Άρα ένα μοτερ 25kw @ 1450rpm Θα ήταν αρκετό.
  8. Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για να μειώσεις τον θόρυβο σε μία ΜΕΚ. Μόνο το ηχομονωτικό κουβούκλιο θα έκανε κάποια βελτίωση αλλά πρόσεχε με την "αναπνοή" της μηχανής και την απαγωγή της θερμότητας. Ένα κακοσχεδιασμένο μονωτικό κουτί θα δημιουργήσει προβλήματα όπως κακή απαγωγή θερμότητας και δυσκολία εισόδου αέρα για την καύση. Επίσης προσοχή στην εξάτμιση. Είναι αρκετά θερμή και μπορεί να βάλει ακόμα και φωτιά αν έρθει σε επαφή με κάποια αφρώδη μονωτικά υλικά. Ο μόνος πρακτικός τρόπος είναι να την απομακρύνεις πολλλλλλλλλύ μακριά για να μην την ακούς.
  9. Ναι εφ' όσον συνεργάζεται με κάποιο ανεξάρτητο τεχνικό γραφείο, αλλά την σύνταξη μπορείς να την πραγματοποιήσεις και εσύ, αρκεί να σου γνωστοποιήσει τις απαιτήσεις του ( σε πιστοποιητικά υλικών, συγκολλητών, μεθόδων συγκόλλησης, μη καταστροφικών δικιμών, κτλ, κτλ). Επίσεις μπορεί να σε καθοδηγήσει στην εφαρμογή των προτύπων. Πάντως μία πρώτη επαφή μαζί του ( με τον επιθεωρητή που ήδη συνεργάζεσαι) θα σου έλυνε αν όχι όλες, πάρα πολλές από τις απορρίες σου. Ο φορέας σε κάθε περίπτωση είναι αυτός που θα ελέγξει και θα εγκρίνει την μελέτη και τον φάκελλο. Άρα καλό είναι από πριν να ξέρεις τις απαιτήσεις του.
  10. Ακόμα και για την σύνταξη του τεχνικού φακέλλου και τον έλεγχο συμμόρφωσης που θα ακολουθήσει απευθύνσου στον φορέα πιστοποίησης. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να επιλέξεις κάποιο πρότυπο πχ τα FEM αν πρόκειται για ανυψωτικά, και να εκτελέσεις τους υπολογισμούς αντοχής. Μετά θα πρέπει να επιλέξεις υλικά, να συλλέξεις τα πιστοποιητικά τους, για τις συγκολλήσεις να σου βγάλει διαδικασίες ο μηχανικός συγκόλλησης που συνεργάζεσαι, να συλλέξεις τα πιστοποιητικά των συγκολλητών, των υλικών κ.α. να ζητήσεις επιθεώρηση των τμημάτων πριν το μοντάρισμα, κτλ κτλ. Γι αυτό θα ήταν καλύτερα να απαευθυνθείς από την πρώτη στιγμή στον φορέα για να σε καθοδηγήσει αυτός.
  11. Μήπως θα ήταν σκόπιμο να απευθυνθείς στον φορέα πιστοποίησης που σου "περνάει" επιθεώρηση τα ανυψωτικά;
  12. Το 1/8 bspt κωνικό δεν είναι "άγνωστο" σπείρωμα. Κατέβα μιά βόλτα στην "Σπύρου Πάτση" ή στην "Αγιας Άννης" στον Ρέντη, εκεί που είναι όλα τα μηχανουργεία και ρώτα τους. Δεν νομίζω ότι θα βρεις δυσκολία. bspt: British Standard Pipe Threat. Επίσης κάνε και μία διερεύνιση στο διαδίκτυο. Αν θες στείλε μου προσωπικό mail για να σου συστήσω επώνυμα μηχανουργεία.
  13. Συμφωνώ με τον συνάδελφο "FouksMechMech". Το σύγγραμμα :J.E. Shingley and C.R. Mischke, "Mechanical Engineering Design", είναι για τον μηχανολόγο το "Ιερό Ευαγγέλιο". Με έχει βοηθήσει και με βοηθάει ακόμα, μετά από είκοσι χρόνια στο κουρμπέτι.
  14. Τότε αλλάζουν πολύ τα δεδομένα. Σίγουρα δεν είναι ένα κοινότυτπο WC αλλά ένας χώρος υγειηνής με WC Ανδρών, Γυναικών και ΑΜΕΑ. Μάλλον έχεις αρκετές τροποποιήσεις να κάνεις όπως ξεχωριστές εισόδους, χωρίσματα, κτλ. Για την θέρμανση τέτοιων χώρων, ίσως μια βόλτα σε γνωστό πολυκατάστημα του Αμαρουσίου ή των Σπάτων θα σου έδινε κάποιες ιδέες. Δες εκεί τι έχουν προβλέψει για θέρμανση και αερισμό χώρου και πάρε ιδέες. Τώρα μόλις είδα ότι είσαι από την Λάρισσα οπώτε η ιδέα να επισκευτείς τέτοια πολυκαταστήματα μάλλον έχει δυσκολίες. Πάντως αν βρεθείς σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ίσως είναι καλή ιδέα να "κλέψεις" την ιδέα από έναν τέτοιο πολυχώρο.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.