Μετάβαση στο περιεχόμενο

bhu

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Design - CNC Programing
  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bhu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Έχω κι εγω ακριβως το ίδιο πρόβλημα. Ακριβως τις ίδιες απορίες με το ίδιο αποτέλεσμα. Ρωγμή στον καθρέφτη, αντικατάσταση, και μετά απο 1,5 χρόνο πάλι τα ίδια. Λέβητας Buderus με μαντεμένιες φέτες. Θεωρώ πως η λάσπη στο κάτω μέρος του λέβητα σε συνδυασμό με εγκλωβισμένο αέρα έκαναν τοπική υπερθέρμανση και δημιούργήθηκε το crack. Ίσως και όχι. Δεν είμαι σίγουρος
  2. Ευχαριστώ. άρα σαν σκεπτικό μπορεί να σταθεί. Θα κοιτάξω το manual του λέβητα για την επιτρεπόμενη ρύθμιση και τα ξαναλέμε.
  3. Συνάδελφοι καλησπέρα σας. Δεν είμαι ειδικός στο θέμα και θα ήθελα την γνώμη σας. Σε λέβητα Buderus έχει σταθερά ρυθμισμένη θερμοκρασία εξόδου στους 700C. Τροφοδοτεί με ζεστό νερό τις κεντρικές κλιματιστικές μονάδες κτηρίου και Fan Coils. Ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος αυτός παράγει νερό 700 χειμώνα καλοκαίρι για τις ζητούμενες ανάγκες. Η ερώτησή μου είναι η εξής. Στο πλαίσιο εξοικονόμησης ενέργειας θα μπορούσα να ελέγχω την θερμοκρασία εξόδου ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος ? Στις ζεστές μέρες θα μπορούσα να καλύψω τις ανάγκες μου και με 500 ενώ στις κρύες χρειάζομαι 750. Π.χ έχω θερμοκρασία περιβάλλοντος 220 και ζητάω απ την κλιματιστική 250. Δεν χρειάζεται τόση σπατάλη ενέργειας ώστε να φτάσω τα νερά στους 700 και να καταναλωθεί στις θερμικές απώλειες. Υπάρχει κάποια συσκευή που να ρυθμίζει κάτι τέτοιο ? Να συγκρίνει εξωτερική θερμοκρασία με τη ζητούμενη και να ελέγχει το θερμοστάτη εξόδου. Π.χ εξωτερική 00 - θερμοστάτης 750. εξωτερ.200 - θερμοστάτης 500 κλιμακωτά. Επαναλαμβάνω δεν είμαι ειδικός και μπορεί να μη στέκουν αυτά.
  4. Ότι και να κάνεις, όπου κι αν τελικά απασχοληθείς, το autocad τουλάχιστον θα σου φανεί χρήσιμο πιστεύω. Μηχανικός που να μην μπορεί να αποδώσει την σκέψη του με ένα ευπρεπές σχέδιο ή μοντέλο, δεν νοείται. Στη βιομηχανία, στα κτιριακά, εξοπλισμούς, ενεργειακά, ναυτιλία, παντού θα σου χρειαστεί ένα σχέδιο για μια εγκατάσταση, ενα ανταλλακτικό, μια σήμανση ακόμη και κάποιο χωροταξικό σχέδιο. Αλλωστε είναι και ενδιαφέρον. Καθόλου βαρετό. Αν έχεις όρεξη μάθε το και δεν θα βγείς χαμένος
  5. Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου απο εδώ και ίσως φανεί χρήσιμη στο μέλλον. Ο πατέρας μου απεβίωσε πρόσφατα και μεταξύ άλλων άφησε και ένα αυτοκίνητο. Στην άδεια εγραφε παρακράτηση κυριότητας και δεν είχα ιδέα απο που το πήρε. Η διαδικασία ειναι η εξης: Ξεκινας απο τη ΔΟΥ του θανόντος παιρνοντας το πιστοποιητικό φόρου κληρονομιάς για το όχημα οπως και βεβαίωση τελών. Πρέπει να έχεις ληξιαρχική πράξη θανάτου, πλησιεστέρων συγγενών απ το δήμο και πιστοποιητικό περι μη δημοσίευσης διαθήκης απο ειρηνοδικείο (ανάλογα διευθυνση διαμονής) και πρωτοδικείο (δικαστήρια Ευελπίδων). Πηγαίνεις υπουργείο μεταφορων και κάνεις μεταβίβαση στους κληρονόμους 75€. Εδώ δεν επηρεάζει η παρακράτηση κυριότητας στην μεταβίβαση. Η νέα άδεια συνεχίζει να γράφει παρακράτηση. Στη συνέχεια ρωτας στο υπουργειο ποιός έχει την παρακράτηση (τράπεζα, έμπορος, ιδιώτης κλπ). Αν ο παρακρατητής έχει κλείσει θελει βεβαίωση απο το Εμπορικό Επιμελητήριο 50€ !!!! Αφού πάρεις την βεβαίωση ή την εξόφληση ξαναπάς στο Υπουργείο Μεταφορών για άρση παρακράτησης. Μετά το αυτοκίνητο ειναι ελεύθερο για εκ νέου μεταβίβαση ή οριστική διαγραφή ή ότι θέλεις. Για τήν εκ νέου μεταβίβαση θέλει και ΚΤΕΟ σε ισχυ. Κοπίασα πολύ για να τα μάθω αυτά και θεωρώ πως κάποιος θα γλυτώσει τρέξιμο.
  6. %O2712 ..................... Program No (DATE : Fri Jul 05 08:36:57 2013) (MACHINE : HES_32_C_AXIS) N2 (===== TOOLS IN USE ============) N4 (DESCR :T2 EXTERNAL INSERT HOLDER R 0.8mm) N6 (DESCR :T6 EXTERNAL INSERT HOLDER FINISH R0. N8 (DESCR :T7 INTERNAL INSERT R 0.4 MM) N10 (=================================) N12 E61000=-820000 .......................Program Zero Parameters N14 E61001=143000 N16 E30050=120 .......................Jaws Pressure N18 E30051=20 N20 G0 G52 X0 Z-250 ...........Machine Zero Cords N22 G92 S4000 ...........Max Spindle Speed N24 (MSDF 502172) N26 (========== TOOL CHANGE ==========) N28 ( DESC : T2 EXTERNAL INSERT HOLDER R 0.8mm) N30 (=================================) N32 T2 D2 M6 ..............Tool Change Load T2 N34 G97 S950 M04 M41 ............Spindle Speed 950 RpM CCLW N36 G0 G52 X0 Z-250 N38 G0 X129.92 Z95.016 .......Rapid Motion x...z.... N40 M7 ..........Coolant N42 (OPER NAME : ROUGH FACE 1) N44 G00 X129.92 Z95.016 N46 Z15.016 N48 G01 G95 Z5.016 F0.3 ..........Feedrate 0.3 mm per turn FEED PER Revolution N50 G96 S120 ...............Constant Spindle Speed N52 X125.92 F0.1 N54 X121.92 F0.3 N56 X45.7 F0.1 N58 Z10.016 N60 G00 Z35.016 N62 X135.7 Τα κόκκινα ειναι επεξηγήσεις των εντολών
  7. Δεν ειναι σωστο το προγραμμα. Μ5 σημαινει spindle stop. Ξεκιναει το προγραμμα με το Τ1 παιρνει 1000 στροφες (s1000 m3) και μετα σταματαει (Μ5) μετα πηγαινει (χωρις στροφες και με γρηγορη κινηση) G0 z1.000 (1 χιλιοστο πανω απ το μηδεν σου που ειναι μαλλον το τραπεζι). Δηλαδη καρφωνει μεσα στο υλικο με γρηγορη κινηση και χωρις στροφες. Οτι χειροτερο Προσεχε
  8. Τα post processors ειναι πραγματι χειροποιητα. Μερικα cam συστηματα παραγουν cl file , αλλα παραγουν aptsourse. Απο κει και περα χρειαζομαστε τα pp generators για να φτιαξουμε τον επεξεργαστη των παραπανω files. Υπαρχουν 3 μεγαλες εταιριες για post processor generator. icam,cenit και ims. Εγκυκλοπαιδικα τις αναφερω γιατι ειναι ακριβες και μας χρειαζονται για πιο πολυπλοκα πραγματα. Για τον τορνο 2ax haas ειναι πιο ευκολα τα πραγματα. Αν το pro engineer παραγει aptsourse file μπορω να σε βοηθησω. Ελπιζω να εχεις κανει ηδη τη δουλεια σου μιας και εχει περασει ενας χρονος. Συγνωμη αν δεν τηρησα τους κανονες συμμετοχης (κεφαλαια-greeklish) αλλα γραφω πρωτη φορα Ευχαριστω
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.