Μετάβαση στο περιεχόμενο

PeriklisK

Members
  • Περιεχόμενα

    22
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

PeriklisK's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σ ευχαριστώ για την απάντηση, Ναι είναι δηλωμένο στο κτηματολόγιο κατά τα λεγόμενα των ιδιοκτητών, όπου και έχω ζητήσει αποδεικτικό. Είναι πολύ συνεργάσιμοι σε όλα, ειδικά στην τελική τιμή και στον τρόπο αποπληρωμής. Το πρόσωπο στον επαρχιακό δρόμο είναι 79 μέτρα, είναι λοιπόν κάπως μακρόστενο με την μια πλευρά να είναι περίπου 34 μέτρα βάθους και η άλλη ~46, ενώ το πρόσωπο ακολουθεί μια ελαφρώς κοίλη διαδρομή του δρόμου, στον οποίο έχει το πρόσωπο, βάθους 31,90μ. Βρήκα ήδη τον άνθρωπο που συνέταξε το ανωτέρω τοπογραφικό και μου είπε θα ελέγξει για τυχόν αλλαγές. Προφανώς για να αναφέρει σε εκείνο το τοπογραφικό ότι με τις πολεοδομικές διατάξεις του 2002 είναι άρτιο και οικοδομήσιμο, δεν νομίζω να έχουν αλλάξει και πολλά, αλλά καλού κακού θα γίνει ό,τι πρέπει να γίνει
  2. βάλε την παροχή του ποτιστικού πριν τον γενικό. Δεν είναι απλό, αλλά αν είσαι εφευρετικός και μερακλής στα υλικά, σε γλιτώνει από πολλούς πονοκεφάλους και έχεις να ανησυχείς μόνο για την παροχή από το ρολόι, η οποία ούτως ή άλλως είναι έξω από το σπίτι. Κλασική συμβουλή, δεν χωρούν τσιγγουνιές στην ποιότητα των υλικών και του εγκαταστάτη μάστορα (ταλιμπανισμοί κτλ)..
  3. Καλησπέρα! Πρόκειται να αγοράσω αγροτεμάχιο όπου οι συνιδιοκτήτες με προμήθευσαν με συμβόλαια τα οποία ελέγχθησαν για βάρη (δεν έχουν) και με παλαιό τοπογραφικό, τμήματα του οποίου επισυνάπτω. Προσπαθώ βέβαια να βρω κάποιον μηχανικό της περιοχής να κάνει αυτή τη δουλειά, με σφραγίδες, επειδή όμως (μέχρι να βρω και να ψάξει) έχω περιέργεια, ήθελα να ρωτήσω και εδώ αν μπορείτε να δείτε ότι όντως είναι οικοδομήσιμο σήμερα (και στο μέλλον?) και εάν ναι, πόσα τετραγωνικά κτίζει. Τα συμβόλαια δεν είναι προ 77 γιατί είναι κληρονομιές. Δεν έχω δηλαδή του πατέρα τους (θα το ζητήσω εάν χρειάζεται)
  4. http://www.michanikos.gr/topic/33656-%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AE-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF%CE%B2%CE%AF%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CE%AE-%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AC%CF%86%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B5/ από ό,τι είδα, με μια γρήγορη ματιά, παλιότερα μπορούσες να συνδέσεις με τα δίκτυα, ένα οικόπεδο, άνευ αδείας, όμως το καταργήσανε... φυσικά...
  5. Καλημέρα! Έχω ένα οικόπεδο εντός οικισμού σε ορεινό χωριό (δεν έχει και καμιά ιδιαίτερη σημασία αυτό...). Θα ήθελα να το συνδέσω με το δίκτυο ύδρευσης, από τον δήμο όμως με είπαν ότι αν δεν υπάρχει άδεια οικοδομής θα πρέπει να κάνω επαγγελματικής χρήσης σύνδεση (σαν καλλιεργήσιμο χωράφι) αντί για οικιακής, στην οποία όμως το κόστος σύνδεσης αλλά και τα τιμολόγια είναι μεγαλύτερα από αυτά της οικιακής. Μήπως ξέρετε ποια είναι η οικονομικότερη και απλούστερη άδεια για να μπορέσω να κάνω οικιακή σύνδεση; Στο οικόπεδο μπορεί να βάλω ένα τροχόσπιτο ή τροχοβίλα πχ αλλά νερό χρειάζεται οπωσδήποτε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
  6. Ευχαριστώ. Ευτυχώς όλα είναι ξεκάθαρα και νόμιμα, ακόμα και αυτά που παλαιότερα θεωρούνταν αυτονόητα (πατάρι) τώρα δηλώθηκαν και νομιμοποιήθηκαν.
  7. Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι, έχει βγει η άδεια, την έχω στα χέρια μου (ΠΟΛΥ παίδεμα). Είναι από κατάστημα σε κλειστή θέση στάθμευσης, όπως είπες. Το καταστατικό που έχουν συντάξει είναι ολόκληρο βιβλίο. Προσπάθησαν να "παγιδεύσουν" τα πάντα (μάλλον εκδίκηση, γιατί όταν εχτίζονταν η πολυκατοικία, ο μηχανικός βγήκε εκτός προϋπολογισμού και αναγκάστηκε να πουλήσει τα καταστήματα αντί να τους τα δώσει, και αυτοί τώρα εχθρεύονται, τρόπον τινά, τους καταστηματάρχες). Ήδη άκουσα ορισμένες "προειδοποιήσεις" από κάποιους και θα ήθελα να δω μέχρι που μπορούν να φτάσουν. Χαίρομαι πολύ αν είναι έτσι όπως τα λες. Ελπίζω ο κόσμος να σταματήσει να είναι τόσο κακός κάποια στιγμή. Έχω έρθει αντιμέτωπος (όπως οι περισσότεροι εδώ) με υπαλλήλους που κοιτάνε να μας βγάλουνε το λάδι (πολεοδομία Αθηνών, ΙΚΑ...). Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιοι, που έχουν γνώση του αντικειμένου τους, θα έπρεπε να είναι παραδείγματα προς μίμιση και να μην αποτελούν μειοψηφία.
  8. Καλησπέρα σας. Σε καταστατικό πολυκατοικίας, αναγράφει ότι απαγορεύει τη χρήση των ισογείων καταστημάτων της ως "γκαράζ". Τώρα τι γίνεται: Η αναφορά σε αυτό γίνεται εν μέσω μιας λίστας χρήσεων, όπως, "γραφείο κηδειών", "μπαρ", "ιχθυοπωλείο" κτλ. Πιστεύω ότι ο όρος "γκαράζ", αναφέρεται σε "συνεργείο αυτοκινήτων" και όχι "χώρο στάθμευσης". Είναι ασαφές σε αυτό το σημείο. Το θέμα είναι ότι την εποχή που εσυστάθη το εν λόγω καταστατικό ('65-'68), δεν νομίζω να υπήρχαν χώροι στάθμευσης, τα αυτοκίνητα δεν ήταν και πολλά. Θα έλεγα ότι αναφέρεται σε συνεργείο. Η απορία μου είναι αν μπορούν να με δημιουργήσουν πρόβλημα οι ένοικοι (δεν είναι και πολύ φιλικοί) με αυτό. Δηλαδή έχω ήδη μετατρέψει το κατάστημα σε "χώρο στάθμευσης" ή "πάρκινγκ", χωρίς να γίνεται αναφορά κάπου στην άδειά μου, σε "γκαράζ". Τι λέτε;
  9. Δεν αξίζει να το δώσω (δεν θέλω κι όλας), είναι ένα opel speedster. Το πήρα σε απίστευτη τιμή. Για να πάρω το turbo θα πρέπει να πολλαπλασιάσω αυτή τη τιμή... Δεν πειράζει. Δίλιτρο θα γίνει λόγω μετατροπής, ο ενισχυμένος στρόφαλος που θα μπεί το κάνει δίλιτρο και είναι πολύ πιο δυνατός από τον δικό του. Επίσης αυτές οι μετατροπές ακολουθούν την πεπατημένη, έχουν γίνει εκατοντάδες φορές. Αυτοί οι ecotec μοιράζονται πάρα πολλά εξαρτήματα
  10. Αν ήταν να βάλω θα έβαζα crate engine. Αλλά μάλλον, εκ των πραγμάτων θα περιοριστώ στα 2.0 που δεν έχει και θέμα. Πάει στο καλό το σήμα. Πάντως αν έβαζα καινούργιο μοτέρ και ήταν εντάξει στις εκπομπές του (euro 4-5) λογικά θα με περνούσαν, ε; Άρα γίνεται... (ενδιαφέρονται και άλλοι...) Ευχαριστώ πολύ παιδιά! ΥΓ και πάλι συγνώμη για τα greeklish.
  11. Βασικά το μεγάλο κέρδος θα ήταν από το σήμα. Τα κυβικά δεν είναι και προσόν στην Ελλάδα. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαιτερα (για τέτοιο όχημα). Κάπου είχα διαβάσει ότι η όλη ιστορία πήγαινε κοντά στο 1000αρίκο. Μια βεβαίωση (μελέτη?) από μηχανολόγο για την μετατροπή, κτεο k.t.l. Ο κινητήρας που θέλω, φοριέται κουτί αλλα δεν νομίζω να είναι εκεί το θέμα, e...? Θα μπορούσα επίσης να υποκινήσω το αυτοκίνητο χωρίς αλλαγή μοτέρ (στρόφαλο κτλ). Πάλι θα ήθελε έγκριση τύπου? Τα greeklish απαγορεύονται στο φόρουμ. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής. Χρησιμοποίησε την "επεξεργασία" για να διορθώσεις τα μηνύματά σου. AlexisPap Τα greeklish διορθώθηκαν. Μπορείς να κάνεις τη μετατροπή ΕΔΩ ilias
  12. Καλημέρα σας. Θα ήθελα να τοποθετήσω έναν κινητήρα, μικρότερου κυβισμού στο αυτοκίνητό μου. Από 2200 σε 1800. Το αυτοκίνητο δεν έβγαινε από το εργοστάσιο έτσι (μέχρι 2000cc), άρα θα χρειαστεί μια μελέτη. Μπορείτε να με ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! (ελπίζω να μην είμαι σε λάθος θέμα...)
  13. Μπα, ας μείνουμε στους δίχρονους... +1 Κάνεις ένα κόπο να μου το εξηγήσεις; (έχω μια ιδέα, αλλά...)
  14. Έχει πέσει διάβασμα τώρα... Και κάτι για να χαιρόμαστε http://www.daihatsu.com/brand/motorshow/tokyo99/2cd/ http://www.daihatsu.com/brand/motorshow/tokyo03/engine/index.html Δεν με ενθουσιάζει όμως η χρήση βαλβίδων, όσο και να λύνει προβλήματα. Τα ίδια είναι και οι Αυτό που μου τη σπάει στα 4χρονα είναι οι βαλβίδες τους, όλο το καπάκι. Εκκεντροφόροι, ελατήρια, βλακείες... Επίσης βρήκα αυτόν τον τρομερό (στη θεωρία) υπερτροφοδότη, τύπου comprex (pressure wave supercharger).
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.