Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

NIKOLAOSK

Members
  • Περιεχόμενα

    73
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

NIKOLAOSK's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Από ότι κατάλαβα και εσύ στην συζήτηση είσαι από την στιγμή που απαντάς επί του θέματος . Αλλά εάν διαφωνείς στο διάλογο προς συζήτηση με φοιτητές ψάξε να βρεις πρυτάνεις !!!
  2. Cha Θα σου απαντήσω σε όλα τα θέματα που έθεσες αν και το ξέρω ότι έχουμε βγει εκτός θέματος. 1.Δεν είμαι φιλόλογος και σου επιτρέπω να με διορθώνεις όποτε χρειαστεί. 2.Και από γενικά λύκεια υπάρχει η επιλογή όσον αφορά το μηχανογραφικό δελτίο . 3.Το εάν έχει αλλάξει κάτι στην νομοθεσία από τότε μέχρι σήμερα αυτό φαίνεται και από τις συζητήσεις πάνω στο ίδιο θέμα που έγιναν στο φόρουμ όχι μόνο σε αυτό αλλά και σε άλλα φόρουμ και από τις αντιδράσεις που είχαν πολλοί εκ των συναδέλφων σου πράγμα που μου αποδεικνύει ότι μάλλον δεν άλλαξε κάτι σοβαρά σε μεγάλο βαθμό .Αυτή την εντύπωση έχω αποκομίσει και εδώ σου επιτρέπω να με διορθώσεις αν κάνω λάθος. 4. Ο άνθρωπος ζει στην κοινωνία με βάση τους Νόμους που ισχύουν σήμερα . Αυτούς εφαρμόζει η κοινωνία . Το εάν λοιπόν οι Νόμοι είναι δίκαιοι η όχι σε αυτό όλοι μας βοηθήσαμε στο να ψηφιστούν από αυτούς που εκλέγουμε κάθε φορά στο να μας εκπροσωπήσουν στην Ελληνική Βουλή . 5.Ο όρος "επιλογή" ισχύει κάθε ημέρα σε όλους .Το κράτος σου έδωσε πολλές εναλλακτικές λύσεις για να επιλέξεις ανάλογα με την κάθε εποχή . Από την στιγμή της επιλογής σχολείου , από την στιγμή της συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου προβαίνεις άμεσα σε επιλογή .Οι παράγοντες επιλογής εδώ δεν είναι μόνο οικονομικοί , είναι ψυχολογικοί είναι και ανάλογα αν θες με τις δυνατότητες του καθενός στο ότι αυτό που θα επιλέξει εάν μπορεί να το αποφοιτήσει η όχι. Εάν λοιπόν τα κριτήρια αυτά της επιλογής δεν είναι ίδια και τα θεωρείς ότι τα γενικεύω τότε σε πληροφορώ ότι όποιον και να ρωτήσεις στην σημερινή κοινωνία θα σου πει ο καθένας το πόνο του οπότε ποτέ δεν θα βρείς ένα κοινό κριτήριο για όλους . Η αδικία της ζωής υπάρχει παντού και τα κριτήρια τις επιλογής είναι πολλά ,όμως από την στιγμή που επιλέγεις δεν μπορείς να διαμαρτύρεσαι .Είναι π.χ όπως την σημερινή κοινωνία που ενώ στις πρόσφατες εκλογές όλοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και όλοι φωνάζουν σήμερα κατά του ΠΑΣΟΚ . Μα αφού το ψήφισες γιατί τώρα αντιδράς και φωνάζεις .Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στην παιδεία από την στιγμή που κάνεις την επιλογή . Οι δικαιολογίες μετά είναι περιττές . 6.Το εάν έχω εξετάσει το πόσοι λοιπόν παίρνουν πτυχίο το έκανα προηγουμένως ίσως όμως με λάθος τρόπο .Τι εννοώ , ότι σήμερα το ποσοστό που είδη σπουδάζουν στα ΤΕΙ μαζί με τους υπόλοιπους αιώνιους φοιτητές που οι περισσότεροι εξ αυτών προέρχονται από ΕΠΑΛ + και αυτών που προέρχονται από ΙΕΚ προσεγγίζει το μέσο όρο του συνόλου των φοιτητών του ΤΕΙ ή αν θέλεις είναι ένα ποσοστό που δίνει το παρόν και αυτό φαίνεται μέσα στο ΤΕΙ. 7.Όσων αφορά τα κολέγια δεν χρειάζεται να πάρω θέση γιατί για αυτά πήρε πρόσφατα θέση το υπουργείο παιδείας και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. (το ξέρεις και εσύ πολύ καλά ότι δεν έχουν στην Ελλάδα κανένα ΕΔ τα παραρτήματα )και για τους αποφοίτους από το εξωτερικό έχω πάρει είδη θέση σε παλαιότερα μηνύματα μου και έχω ξεκαθαρίσει την θέση μου πάνω και σε αυτό το θέμα. Αυτά λοιπόν τα έχω εξετάσει προ πολλού. 8.Τέλος όσον αφορά τις επιχειρήσεις και αυτές λοιπόν λειτουργούν με πολιτική διότι οι πολιτική φέρνει το πολύ χρήμα . Αν λοιπόν με τις γνωριμίες σου καταφέρεις και πάρεις ένα μεγάλο έργο για την εταιρία που δουλεύεις και μπορέσεις να το εκπληρώσεις τότε όχι μόνο χρήματα στην εταιρία θα φέρεις αλλά θα ισχυροποιήσεις και την θέση σου μέσα στην εταιρία έναντι των άλλων συναδέλφων σου .Πρέπει καθημερινά να αποδεικνύεις την αξία σου όχι μόνο με τα έργα σου αλλά και με το πώς θα κερδίσεις τον πελάτη σου .Έργα γίνονται πολλά και καλά . Τι είναι όμως αυτό που θα κερδίσει τον πελάτη να έρθει σε εμάς ? Αυτό μόνο μέσο της πολιτικής και της διπλωματίας θα το βρεις . Τέλος έχω κάνει πολλές φορές αυτοκριτική διότι από αυτήν ξεκίνησα . Και όπως έχω πει και παλαιότερα η αυτοκριτική προηγείται της κριτικής .
  3. Το να εκφράζει κάποιος την άποψη του για την σημερινή πραγματικότητα με τον ποιο σκληρό τρόπο μεταφράζεται σε κακεντρέχια από κάποιους που αρνούνται να την δούνε . Πραγματικότητα που αφορούσε σε επίπεδο των μέχρι τώρα ισχυόντων Νόμων του Ελληνικού Κράτους . Σε θέμα νομοθετικό και όχι εργασιακό από ότι κατάλαβες και τοποθέτησες. Αν πάμε και μιλήσουμε σε θέμα πρακτικό τα γνωρίζω πολύ καλά όλα αυτά που προανέφερες φίλε μου Spgirl και δεν διαφωνώ . Οι μέχρι τώρα όμως αναφορές μου είχαν να κάνουν σε θέμα των ισχυόντων νομοθεσιών του σήμερα και όχι το τι γίνετε στην πιάτσα . Εκεί πέραν του ότι πρέπει να είσαι καλός και να ξέρεις την δουλεία δεν φτάνει αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις επιπλέον και από πολιτική . Αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο με πολλές πτυχές. Τέλος Οι παλιοί λέγανε καλύτερα να σε λένε κακό παρά χαζό.
  4. Καλημέρα σε όλους 1.Το ποσοστό όσο και να είναι σήμερα από την τεχνική εκπαίδευση αντιπροσωπεύει αυτούς που έκαναν την "επιλογή" τους και που δεν έχουν δικαίωμα να φωνάζουν σήμερα για δικαιώματα των ΤΕΙ που ήξεραν από εξαρχής ότι δεν έχουν. 2.Μιλήσατε για την οικονομική κατάσταση .Στα τελευταία χρόνια από ότι ξέρω υπήρχε και η ενισχυτική διδασκαλία στα σχολεία που γινόταν τα απογεύματα και ήταν εντελώς δωρεάν. Άρα λοιπόν το παιδί που δεν είχε την οικονομική κατάσταση σήμερα μπορούσε να παρακολουθήσει την ενισχυτική διδασκαλία και να περνούσε σε κάποιο ΑΕΙ της χώρας . Πάντοτε το κράτος έδινε λύσεις και για αυτές τις καταστάσεις . 3.Γνωρίζω πολλά παιδιά σήμερα που επέλεξαν την τεχνική εκπαίδευση όχι γιατί οι γονείς τους δεν είχαν χρήματα για φροντιστήρια αλλά γιατί γνώριζαν από εξαρχής ότι χωρίς διάβασμα θα έμπαιναν έτσι στα ΤΕΙ όπου και μπήκαν χωρίς να ζοριστούν καθόλου. Αυτοί λοιπόν σήμερα είναι μέσα σε όλους αυτούς που φωνάζουν για τα δικαιώματα και όπως βλέπεται δεν χρησιμοποίησαν τα χρήματα του μπαμπάκα τους . Γνωρίζω όμως και παιδιά που δεν είχαν όπως λέτε την οικονομική δυνατότητα και που επέλεξαν να πάνε στο γενικό λύκειο και με συστηματικό διάβασμα και την ενισχυτική διδασκαλία από το σχολείο πέρασαν σε πολύ καλές σχολές των ΑΕΙ στην Ελλάδα .Επιλογές και λύσεις βλέπεται υπήρχαν και υπάρχουν . Τέλος Υπάρχει και η κατηγορία αυτών που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα και δεν είχαν ούτε να φάνε . Σε αυτήν λοιπόν την περίπτωση είτε το παιδί έμενε ανεκπαίδευτο από το σχολείο λόγω αυτής της καταστάσεως είτε αν κατάφερνε να τελειώσει το σχολείο παρά τις όλες συγκυρίες που είχε να ήταν 1 στα χίλια που περνούσε στα ΤΕΙ και μόνο αυτό δικαιολογείται σήμερα να φωνάζει ότι δεν είχε την επιλογή . Αυτό λοιπόν το παιδί και όλα αυτά τα παιδιά σήμερα είναι οι μειοψηφία στο σύνολο των αποφοίτων των ΤΕΙ που φωνάζουν για τα δικαιώματα τους σήμερα .
  5. Το νόημα δεν είναι τόσο στο ποσοστό τους αλλά στο γεγονός ότι από την στιγμή της επιλογής του Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου (ΕΠΑΛ και ΤΕΛ) γνώριζαν ότι έχουν πρόσβαση μέσο εξετάσεων μόνο στα ΤΕΙ και όχι στα ΑΕΙ . Αυτό λοιπόν μεταφράζεται και ως επιλογή και δίνεται ως απάντηση σε όλους αυτούς που αμφισβητούν και δεν δέχονται τον όρο "επιλογή" . Τέλος μίλησα για ποσοστό των τελευταίων χρόνων και όχι για συγκεκριμένη περίοδο και έτος , σε συνδυασμό λοιπόν της άρνησης πολλών επιτυχόντων στα ΤΕΙ υποψηφίων από γενικά λύκεια στο να ξανά δώσουν εξετάσεις για να μπουν σε κάποιο ΑΕΙ + και αυτών που καταφεύγουν στο εξωτερικό καθιστά στο να συμπεραίνουμε σήμερα ότι το ποσοστό αυτό προσεγγίζει το μέσο όρο του ποσοστού των σημερινών φοιτητών των ΤΕΙ .
  6. Εάν αναφέρεσαι σε εμένα και σε περιπτώσεις εκκρεμότητας τίτλων από το ΔΟΑΤΑΠ θα σου πω το εξής . Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς στην σφραγίδα σου την ειδικότητα αυτή με το τίτλου του ΕΜΠ χωρίς να πάρεις την αναγνώριση της αντιστοιχίας του τίτλου σου από το ΔΟΑΤΑΠ με την συγκεκριμένη αντίστοιχη ειδικότητα στην Ελλάδα , δηλαδή αυτή του ΕΜΠ όπου και αναγράφεις . Αυτό είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και επικίνδυνο για σένα. Μόνο με την ΙΣΟΤΙΜΙΑ του τίτλου σου από το ΔΟΑΤΑΠ δεν μπορείς να ασκήσεις δικαιώματα μηχανικού στην Ελληνική Επικράτεια αλλά παρεμφερείς ειδικότητα που δίνει το ΤΕΕ και μόνο με την έγκριση του ΤΕΕ και χωρίς την αναγραφή συγκεκριμένου Ελληνικού Ιδρύματος .
  7. Να το έλεγε κάποιος που πέρασε από τις πανελλαδικές εξετάσεις τα τελευταία χρόνια να το δεχτώ και πάλι στο 80%. Αλλά να το λέει κάποιος που έχω την αίσθηση ότι έδωσε πριν 30 χρόνια δεν το δέχομαι . Ο λόγος είναι του ότι δεν νομίζω πως εκείνα τα χρόνια χρειαζόταν τόσο ποια φροντιστήριο!! για να περάσει κάποιος στα πανεπιστήμια λόγω του ότι ο ανταγωνισμός της βάσεως εισαγωγής δεν ήταν τόσο μεγάλος όσο σήμερα και δεν νομίζω να υπήρχε σε τόσο μεγάλο βαθμό το σημερινό φροντιστηριακό καθεστώς στην εκπαίδευση. Δεν υπάρχουν λοιπόν κοινά σημεία του τότε με του σήμερα ή αν θέλεις τα ίδια κριτήρια σύγκρισης . Το υπόλοιπο 20% προφανώς ανήκει και στην κατηγορία που ενώ οι γονείς είχαν την οικονομική δυνατότητα για να κάνει το παιδί φροντιστήριο αλλά το παιδί δεν είχε την όρεξη και δεν τα έπαιρνε τα γράμματα . Στο ίδιο ποσοστό θεωρείται και ο όρος "επιλογή" επειδή τα τελευταία χρόνια οι μισοί που πέρασαν στα ΤΕΙ προέρχονται και από τα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια όπου γνώριζαν από εξαρχής της επιλογής του σχολείου ότι δεν είχαν δικαίωμα πρόσβασης στα ΑΕΙ παρά μόνο στα ΤΕΙ της χώρας και από τότε έπαιρναν την απόφαση τους . Όταν λοιπόν και αυτοί σήμερα καταλαβαίνουν τα μειωμένα δικαιώματα που είχαν και έχουν τα ΤΕΙ επαναστατούν μαζί με τους υπολοίπους που φωνάζουν σήμερα .
  8. Άλλα λέει η θεία μου άλλα ακούν τα αυτιά μου . 1. Δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται ένα ίδρυμα της "πλάκας" ενώ είναι κτηριακά ανολοκλήρωτο . 2.Τα ΕΔ δεν γνωρίζω εάν τα έχουν πάρει ήδη για τον λόγω ότι δεν πλήρη κτηριακά προϋποθέσεις πολυτεχνείου . Αυτό επίσης δεν απαξιώνει τα τμήματα του πανεπιστημίου αυτού διότι τα αίτια προέρχονται από εξωγενής παράγοντες που ευθύνονται για την ανολοκλήρωση του ιδρύματος και όχι από εσωτερικούς του ίδιου του ιδρύματος. 3.Μπορείς να μου πεις από πότε η θέληση και ο κόπος των γονιών στο να δούνε τα παιδιά τους να σπουδάζουν πληρώνοντας τα φροντιστήρια τους χαρακτηρίζεται και μεταφράζεται ως επένδυση ? Τι είναι το ίδιο το παιδί ? που το χαρακτηρίζεις έτσι , λες και σαν να είναι κάποιο αντικείμενο π.χ φωτοβολταϊκό που θα τους φέρει κέρδη στο μέλλον ?? Ο γονιός λοιπόν θέλει να σπουδάσει το παιδί του για να το κάνει προπαντός άνθρωπο και όχι για να το εκμεταλλευτή σαν αντικείμενο στο μέλλον. Να ξέρει λοιπόν τι λέει και τι μιλάει . Τέλος Η μίζερη στάση δεν είναι αποδεκτή από κανέναν ακόμα και από τα φτωχόπαιδα όπως τα αποκαλείς ενώ ταυτόχρονα τα απαξιώνεις και αυτά μην γνωρίζοντας ότι και αυτά χαίρουν τον σεβασμό και την εκτίμηση όλων μας .
  9. Μην βάζεις μεγάλη μονάδα . Σιγά σιγά και μην προτρέχεις. Ξεκίνα αν θες τι γνώμη μου από 20άρι άντε 40άρι πάρκο και εάν δεις ότι πάει καλά επεκτείνεσαι στην συνέχεια . Το έχω πει πολλές φορές ότι τα χρήματα που παίρνουμε από την τράπεζα πρέπει να θεωρούνται από εμάς ως συμπλήρωμα στο συνολικό ποσόν μας και όχι εξ' ολοκλήρου το ποσό και κυρίως αναφέρομαι στα πάρκα των 100KW .
  10. Καλημέρα σε όλους . Η συγχώνευση έπρεπε να γίνει εδώ και πολύ καιρό για λόγους σταθεροποίησης του ΠΔΜ και την αποφυγή κλεισίματος του .Με αυτόν τον τρόπο πιστεύω πως επιχειρούν να εξασφαλίσουνε κονδύλια ώστε να γίνουν οι κτιριακές τους υποδομές και πολύ καλά κάνουν αποφεύγοντας τα σενάρια κατάργησης του ιδρύματος. Η τοπική περιοχή ποιο πολύ θέλει ένα ισχυρό ενιαίο ίδρυμα (ΑΕΙ-ΤΕΙ ) που να αποφέρει οικονομικά οφέλη και ανάπτυξη στο Νομό Κοζάνης και γενικά στην Δυτική Μακεδονία . Από αυτήν την συγχώνευση καμία πλευρά δεν βγαίνει χαμένη και πιστεύω πως κακός διαμαρτύρονται και επαναστατούν οι φοιτητές του ΤΕΙ Κοζάνης .
  11. Δεν είσαι καλά ενημερωμένος . Φέτος το Υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει από ότι γνωρίζω ότι οι μεταγραφές των φοιτητών από ένα τμήμα με χαμηλά μόρια δεν είναι εφικτή σε αντίστοιχο τμήμα με ποιο υψηλά μόρια .
  12. Ποτέ δεν έχω αλλάξει κάτι και έχω ξανά εκφραστεί έτσι . Εκφράζομαι βλέποντας τα πράγματα σφαιρικά από όλες τις μεριές ενός θέματος αντιπροσωπεύοντας όσο μπορώ το δίκαιο ασχέτως αν μερικοί δεν το βλέπουν . Η μονόπλευρη στάση που μπορεί κατά καιρούς να παίρνουν ορισμένοι είτε πρόκειται για ΑΕΙ είτε πρόκειται για ΤΕΙ είναι λάθος και δεν οδηγεί πουθενά . Η αυτοκριτική προηγείται πάντοτε της κριτικής και τα πρώτα μου μηνύματα από την αυτοκριτική ξεκίνησαν . Τέλος τα ΕΔ μόνο με υπευθυνότητα χρησιμοποιούνται διαφορετικά θα έχουμε ανεύθυνους μηχανικούς .
  13. Συμφωνώ απολύτως με τον συνάδελφο g.tzevelekos θα προσθέσω επιπλέον το ότι αν δεν ρισκάρεις στην ζωή σου ποτέ δεν πρόκειται να μάθεις τον αν θα βγεις κερδισμένος ή όχι . Θα μένεις λοιπόν με την αμφιβολία .
  14. Συμφωνώ απολύτως στα όσα λες . Αλλά το λάθος που κάνεις εσύ είναι ότι το σύστημα στην Ελλάδα είναι εκείνο που κάνει τους λεγόμενους "υπέρ-μηχανικούς" και όχι το ότι το νομίζω εγώ , ασχέτως εάν γνωρίζουν το επάγγελμα ή όχι. Δεν έχει λοιπόν καμία σημασία το τι νομίζω εγώ και ο κάθε ένας μας αλλά το τι συμβαίνει σήμερα. Εμείς έτσι το βρήκαμε το σύστημα αυτό . Αν έχεις διαβάσει τα παλαιότερα μου μηνύματα πάνω στο θέμα του "υπέρ-μηχανικού" και των ΕΔ που έχει θα καταλάβαινες ότι έχω διαχωρίσει την θέση μου πάνω σε αυτό το θέμα και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι . Το ότι κάποιοι αγωνίζονται να κρατήσουν τα ΕΔ που βρήκαν επίσης και σε αυτό το θέμα έχω διαχωρίσει την θέση μου ότι είναι θέμα που δεν με αφορά και ότι θα τους κρίνει η κοινωνία . Τέλος εγώ έχω ειδικευτεί σε συγκεκριμένο τομέα και δεν σκοπεύω να κάνω κατάχρηση των όποιον ΕΔ που μπορεί να έχω και που αυτά δεν αφορούν τον τομέα ειδίκευσης μου .
  15. Δυστυχώς η κοινωνία μας αυτό θέλει "πελατειακές σχέσεις" .Μόνο έτσι πλέον κάποιος επιβιώνει στην σημερινή Ελληνική Κοινωνία . Και με την αξία σου να πας άκρη δεν θα βρεις τα έχω περάσει και τα ξέρω πολύ καλά από το πρόσφατο παρελθόν. Θα αναγκαστείς σε αυτόν τον τρόπο να προσαρμοστείς αργά η γρήγορα διότι στην Ελλάδα είναι τρόπος επιβίωσης . Διαφορετικά πηγαίνεις σε άλλη γη σε άλλα μέρη .
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.