Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

newmech

Members
  • Περιεχόμενα

    3
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

newmech's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Collaborator Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Έτσι είναι, μίλησα και με επιθεώρηση. Η εκτίμηση φυλάσσεται στην επιχείρηση και όταν γίνει έλεγχος από την επιθεώρηση, αυτή είναι στη διάθεσή της. Επιπλέον όπως μου είπαν σε έλεγχο είναι δυνατό η επιθεώρηση να ζητήσει προσθήκες στην εκτίμηση, εφόσον βέβαια κριθεί πως αυτή είναι ελλιπής...
  2. Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας! Συνεχίζω προς ολοκλήρωση της μελέτης... Αν συναντήσω κάτι νέο θα επανέλθω.
  3. Καλημέρα, Πήρα το θάρρος να γράψω, καθώς το michanikos.gr με τις αναρτήσεις του με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Μου ζητήθηκε να κάνω μια γραπτή εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου για μια μικρή επιχείρηση (<5 εργαζόμενους). Έχω μελετήσει αρκετά αυτές τις μέρες υλικό που βρήκα από ελινυαε, κεπεκ κλπ και έχω κατά το ήμισυ περίπου ολοκληρώσει τη μελέτη. Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις: 1. Έχω χωρίσει νοητά την επιχείρηση σε δύο τμήματα εκ των οποίων ένα είναι η αποθήκη και το άλλο είναι τα Γραφεία. Η επιχείρηση μεταξύ άλλων έχει μηχανοκίνητα οχήματα (δίκυκλα, αυτοκίνητα κλπ) για την οδική μεταφορά εμπορεύματος από και προς την αποθήκη. Αυτά τα οχήματα πρέπει να συμπεριληφθούν στη μελέτη στο τμήμα της Αποθήκης (πχ εξοπλισμός εργασίας) ή πρέπει να δηλώσω και ένα νέο "νοητό" τμήμα (πχ τμήμα Μεταφορών) στο οποίο να τα περιλάβω? Να σημειωθεί ότι τα οχήματα πραγματοποιούν οδικές μεταφορές και σε καμία περίπτωση δεν κινούνται ή σταθμεύουν εντός της αποθήκης. Απλά με αυτή σχετίζονται περισσότερο. 2. Πέραν της τήρησης του Κ.Ο.Κ. και της νομοθεσίας που αφορά τεχνικούς ελέγχους οχημάτων, υπάρχουν άλλοι περιορισμοί για τα οχήματα οδικών μεταφορών και κυρίως τους οδηγούς τους? (πχ εξοπλισμός οδηγών δικύκλων πέρα από το κράνος, όπως γάντια, ισοθερμικά, αδιάβροχο, κινητό τηλέφωνο κλπ). Ή μήπως αρκεί για τους οδηγούς η "τήρηση του Κ.Ο.Κ"? 3. Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εκτίμησης επαγ. κινδύνου, αρκεί η υπογραφή της από το μηχανικό και τον εργοδότη-μηχ. ασφαλείας της επιχείρησης (και επομένως η εκτίμηση απλά μένει στην επιχείρηση) ή πρέπει να δοθεί έγκριση της εκτίμησης από την επιθεώρηση? 4. Ποια πρέπει να είναι η πληρωμή του εξωτερικού μηχανικού για μια γραπτή εκτίμηση επαγγ. κινδύνου σε μικρή επιχείρηση? (ο μηχανικός ασφαλείας είναι άλλος) Ελπίζω να μη σας κούρασα! Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.