Καλησπέρα και από εμένα συνάδελφοι!
Η δικιά μου περίπτωση είναι λίγο διαφορετική, αλλά νομίζω ότι ανήκει σε αυτό το topic.
Εγώ πήρα μία δουλειά σε ένα Δήμο με τον ΕΚΠΟΤΑ (προμήθειες ΟΤΑ). Επρόκειτο για προμήθεια- τοποθέτηση θερμ. σωμάτων και πλακιδίων σε ένα χώρο του Δήμου. Αφού εκτέλεσα το έργο και πήγα να κόψω τιμολόγιο, στο τμήμα προμηθειών δεν το έλαβαν και μου ζήτησαν τιμ. πώλησης. Αυτό όπως ξέρετε είναι ιστορία (νέο ΚΑΔ κ.λ.π)
Ο λογιστής μου, μου πρότεινε 2 λύσεις:
1) Tα Δ.Α. των εμπόρων, συνοδευόμενα από δικό μου αθεώρητο Τ.Π. (τριγωνική συναλλαγή)
2) Δικά μου Δ.Α. και κατόπιν Τιμολόγιο (που χρησιμοποιώ στα έργα).
Την 2η περίπτωση την αποκλείσανε κατευθείαν. Για την πρώτη μου είπανε ότι δεν μπορεί να πάει στον Επίτροπο, αθεώρητο Τ.Π. Θα τα επιστρέψει πίσω!
Τέλος πάντων πήγα στην Διευθύντρια και μου είπε ότι θα αποτανθεί σε μία Εταιρεία Συμβούλων για το θέμα μου.
Όσο περιμένω, μήπως κάποιος συνάδελφος ή ένας λογιστής που παρακολουθεί το topic, μπορούν να μου πουν αν είχαν παρόμοια εμπειρία και τι κάνανε?