Jump to content

ckiriako

Core Members
  • Content Count

    2,559
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

ckiriako last won the day on May 29 2015

ckiriako had the most liked content!

Community Reputation

693 Εξαιρετική

About ckiriako

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπερα σε ολους!! Χμμμμ...... Τα τελευταια χρονια δεν ασχολουμαι με το μηχανηλικι, και ειχα αφησει το πλοτερ standby... πριν λιγο καιρο μου εβγαλε μηνυμα οτι πρεπει να αλλαξω το maintenance cartridge. Αρχες Ιουλιου? Πηζω στη δουλεια κ δεν θυμαμαι ακριβως. Ε, μεχρι να αξιωθω να το παραγγειλω, μεχρι να ερθει, μεχρι να βρω χρονο να το βαλω, ανοιγω χτες το κουτι και αντι για το mc-16 που παιρνει ο ipf605 ειχα παραγγειλει το mc-10. Ευχαριστω τον κυριο στην intersys για την καθοδογηση... οτι να ναι. Τεσπα, βλεπω το παλιο cartridge και τα σφουγγαρια δεν ηταν πνιγμενα στο μελανι. Βγαζω το τσιπακι απο το νεο cartridge κ το βαζω στο παλιο. Ξανακουμπωνω το cartridge μεσα, κ ξεκιναει το πλοτερ να κανει καθαρισμο κτλ... Μετα απο λιγακι μου πεταξε ενα error code... δεν το εχω ευκαιρο, στο νετ που το γκουγκλαρα αναφερεται ως printhead overheat, και δυστυχως αντιμετωπιζεται μονο με αλλαγη κεφαλης.. Το πλοτερ το εχω απο το 2009... Δουλεμενο πολυ λιγο, Ειχα αλλαξει 2 6αδες γνησια μελανια κ την τελευταια φορα εβαλα μια εξαδα συμβατα. Το μηχανημα θα το χρειαστω τον χειμωνα να τυπωσω περιστασιακα λιγα πραγματα σε Α1, αλλα αναρωτιεμαι αν αξιζει η αλλαγη κεφαλης... 320 απο ελλαδα, 270 απο ebay/ιαπωνια (εχουν αγριεψει στο τελωνειο αρα δν αξιζει το ρισκο) Η κεφαλη αλλαζεται σπιτι? Θελει εξειδικευμενα εργαλεια κ τετοια? Πρεπει να αλλαχτει γρηγορα για να μην δημιουργηθει προβλημα με στασιμα μελανια στα σωληνακια ή δεν ξερω τι? Τι αποψη εχετε για το προβλημα αυτο? Καποιος που επαθε τα ιδια? Αυτα για την ωρα
  2. Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω.... γνωριζε κανεις σε τι επιπεδα παιζουν χοντρικα οι αμοιβες τεχνικου διευθυνση σε ικτεο? Ή ποιο θα ηταν το ελαχιστο αποδεκτο μηνιατικο σε περιφερειακο κτεο ας πουμε, με 1 μικτη γραμμη ιχ-βαρεα κ 1 μοτο.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα βοήθεια στην επιλογή σόμπας πέλλετ. Από ότι έχω υπολογίσει χοντρικά, οι ανάγκες του χώρου μου (35m2 με μονωμένη σκεπή κτλ) καλύπτονται με σόμπα 6KW. Το θέμα είναι ότι δεν έχω καμία επαφή με αυτό το αντικείμενο... και οι καιροί είναι δύσκολοι για λάθος επιλογή. Σκοπεύω να διαθέσω το πολύ ένα χιλιάρικο. Δεν με νοιάζει το ντιζάιν της σόμπας, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι καλοφτιαγμένη, αξιόπιστη, να έχει συντελεστή απόδοσης της προκοπής... να την προγραμματίζω να ανάβει τις (λλιγες) ώρες που θα είμαι σπίτι, και επειδή ο χρόνος μου είναι πλέον δυστυχώς πολύτιμος να μην ασχολούμαι με απρόβλεπτα, βλάβες κτλ. Βλέπω στο νετ ότι υπάρχουν πολλές επιλογές. Έχετε κάποιοι προσωπική εμπειρία επί του θέματος, είτε ως χρήστες, είτε ως εγκαταστάτες/μελετητές κτλ?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  4. Χαλαρωσε ατσαλοβεργα, θα μας παθεις τιποτα
  5. Ναι αμε, οσο κ εγω μπορω να συνταξω ενα τοπογραφικο διαγραμμα
  6. ξερεις ποσα χρονια πριν λεω το ΙΔΙΟ πραγμα? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ
  7. Ελεγξε το σιφωνι στο πατωμα. Ισως να εχει φυγει η ταπα
  8. Ναι. Για να καταλαβετε για τι εφαρμογη προκειται δειτε τα επισυναπτομενα
  9. Καλησπέρα σε όλους. Ας μην ανοίγω νέο θέμα και ας γράψω εδώ την απορία μου. Αυτό το καιρό φτιάχνω ένα μηχάνημα που χρειάζομαι σε ένα project (ταινιολειαντήρα) με το σκεπτικό/ελπίδα να κάνω κάποια στιγμή το χόμπι μου επάγγελμα... Το μηχάνημα έχει μπροστά ένα μικρό ράουλο, πίσω ένα μεγάλο τύμπανο διαμέτρου περ 20cm, το οποίο τύμπανο είναι περασμένο στον άξονα ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Μία λειαντική ταινία ενώνει τα 2 ράουλα και κάνει την δουλειά που θέλουμε. Έχω τελειώσει σχεδόν όλα τα σημαντικά μέρη του μηχανήματος, και μου μένει να δω τι θα κάνω με την επιλογή κινητήρα. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα αγόραζα έναν 3φ κινητήρα 2kw, όπως φοράνε τα αντίστοιχα μηχανήματα του εμπορίου, και θα αγόραζα και ένα vfd για να ρυθμίζω στροφές ανάλογα με το τι υλικό κόβω. Στα χέρια μου έχω ένα 1φ 230v 1kw μοτερ που φοβάμαι ότι θα πέφτει λίγο, και το σκέφτομαι να κάτσω να το προσαρμόσω στο μηχάνημα... πολύς κόπος να φτιάξω βάσεις και εντατήρα, και μετά να δω ότι δεν έχει δύναμη να κάνει δουλειά... Ένας φίλος έχει ένα 3φ μοτέρ απο χαλασμένο αεροσυμπιεστή το οποίο σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω. Το θέμα είναι ότι αν το αφήσω σκέτο χωρίς ρυθμιστή στροφών, περιορίζομαι να δουλεύω μόνο σε μέρη με 3φ παροχή... επίσης αν χρειαστεί να επεξεργαστώ ανοξείδωτο ατσάλι πχ δεν θα μπορώ εύκολα, μιας και θα πρέπει να ρίχνω στροφές. Βλέπω στο εμπόριο τα 1φ σε 3φ vfd να ξεκινούν στο 200ρικο για ισχυ γυρω στα 2kw... και δεν μιλάμε για επώνυμα μηχανήματα Έχει κανείς πρακτικά υπόψη κανέναν οικονομικότερο τρόπο να κάνω την δουλειά μου, μιάς και από όλες τις δυνατότητες του vfd το μόνο που θα χρησιμοποιώ θα είναι αλλαγή συχνότητας από f ονομαστική και μέχρι και 50% το πολύ κάτω? Αν έχετε πρακτικά υπόψη τίποτα που θα μπορούσα να χρησιμοποιούσα, μπορείτε να μου στείλετε και πμ για να μην θεωρηθεί διαφήμιση. Ευχαριστώ προκαταβολικά
  10. υποψιαζομαι προβλημα θερμοκρασιων-εξαερισμου
  11. Οι γεννητριες, ειτε ειναι τυπου βαλιτσακι οπως μια 850watt που εχω, ειτε 4-5-6 kW, εχουν πανω τους καπου ενα θερμικο, το οποιο πεταγεται εξω αν απο την γεννητρια ζητηθει περισσοτερο ρευμα απο οσο μπορει να δωσει. Το θερμικο προστατευει τα τυλιγματα της γεννητριας. Αν συμβει αυτο, βγαζεις εκτος μερικα φορτια και σπρωχνεις το θερμικο μεσα, και προσεχεις να μην την υπερφορτωνεις. Το αλλο που σου ειπα σχετικα με το πως συντηρουμε βενζινοκινητηρακια ειναι πολυ σημαντικο. Αν βενζινοκινητηρακι προκειται να μεινει σε ακινησια περισσοτερο απο μηνα, πρεπει να το αφησεις να σβησει απο ελλειψη καυσιμου (κλεινεις την παροχη καυσιμου). Καλο ειναι τα ντεποζιτα αν μην μενουν μεσα με καυσιμο για πολυ καιρο, η βενζινη απορροφα υγρασια απο την ατμοσφαιρα... Για του λογου το αληθες, εχω 3 αλυσοπριονα-2 θαμνοκοπτικα-γεννητρια βαλιτσακι-γεννητρια μεγαλη και ποτε δεν εχω προβληματα. Τα αφηνω να σβησουν οταν δεν τα θελω αλλο, αδειαζω και τα ντεποζιτακια και τελος.
  12. Αφου φτιαξεις το καρμπυλατερ, ακολουθως η λυση στο προβλημα σου ειναι καθε φορα που χρησιμοποιεις την γεννητρια πρωτα να κλεινεις την παροχη βενζινης (εχει μια μικρη βανα καπου αναμεσα σε ντεποζιτο και καρμπυλατερ), και μετα να την αφηνεις να σβησει απο καυσιμο. Την επομενη φορα που θα την χρειαστεις θα σε βγαλει ασπροπροσωπο.
  13. Αγορασα νεο ρελεδακι και θερμικο (10ευρω), και το ψυγειο ξεκινησε να δουλευει κανονικα. Το προβλημα ειναι οτι δεν κοβει ο θερμοστατης, και λειτουργει συνεχεια. Θα αλλαξω και θερμοστατη και ολα οκ. Δεν καταλαβα πως λειτουργει αυτο το ρελε παντως.... βγαζει 3 επαφες, που εσωτερικα καταληγουν σε 3 ακιδες/ελασματα, στα οποια πανω ακουμπαει ενα κυκλικο δισκακι απο υλικο που δεν καταλαβα τι ειναι. Θα μπορουσε το υλικο να ειναι κατι παρομοιο με αυτο που φτιαχνουν τις ψηκτρες
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.