Jump to content

body125z

Members
  • Posts

    157
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Πληρωμές ΤΣΜΕΔΕ - ΕΤΑΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

body125z's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

26

Reputation

  1. Λοιπόν αφού εκδώσετε τα νέα πιστοποιητικά, πρέπει αυτά να περαστούν στο φλασάκι που έχετε. Προσοχή, γνωστή εταιρία διέδιδε πως πρέπει να αλλαχτούν τα φλασάκια με νέα γιατί και καλά δε πληρούσαν τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας - μπαρούφες. Μια χαρά δουλεύουν (τουλάχιστον της μάρκας που έχω εγώ). Για να περάσω τα πιστοποιητικά χρειάστηκε windows 7, έκανα downgrade στην έκδοση explorer που αναφέρεται στον ΑΠΕΔ και έπειτα με όμοιο τρόπο που έγινε και πριν 3 χρόνια περάστηκαν εκ νέου τα πιστοποιητικά. Πλέον αυτή η διαδικασία θα πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο - οπότε παλέψτε το για να μη τα σκάτε ετησίως σε ανούσια νέα φλασάκια και πέρασμα πιστοποιητικών.
  2. Ή συνάδελφε καιρός να κοστολογούμε τις υπηρεσίες μας όπως τις αρμόζει και οχι να κάνουμε τα κοροιδα και τους γαλαντόμους!
  3. Ενα κλικ είναι μηχανικέ. Γιατί μου ζητάς τόσα πολλά λεφτά.. 20 Ε είπαν η ταυτότητα στον Αυτια..
  4. ζητάς οσο εκτιμάς την εργασία σου.. το οτι το πρόγραμμα επιδοτεί ένα ποσό δε σημαίνει οτι αυτά θα ζητήσεις..
  5. κάνε στο ΕΑΠ - ωραίο πρόγραμμα με μάχιμους καθηγητές
  6. οτι συμφωνήσεις στο συμφωνητικό με τον πελάτη...
  7. καλά το τι θα γίνει με αυτές τις κοινόχρηστες βρύσες δε χρειάζεται να πούμε.. θα γίνουμε γραφικοί... ας λύσουν το πρόβλημα στα νησιά (ειδικά του Ιονίου) που όλο το χειμώνα κάνει το κατακλυσμό του ΝΩΕ και το καλοκαίρι έχουμε λειψυδρία..
  8. η polyline λογικά δε καμπυλώνεται, σωστά;
  9. Βρε τον κακό το λιγνίτη της μας κάνει... Αν βέβαια τον είχανε σε αφθονία οι εύποροι της Ευρώπης εκεί δε θα ρύπαινε...
  10. Το 3 και 4 έχει πρόσωπο στην Επαρχιακή οδό - αρά αφού έχουν τα ελάχιστα απαιτούμενα 750 τ.μ. της αρτιότητας του οικισμού είναι κατα κανόνα αρτια και οικοδομήσιμα. Ο κάθετος δρόμος - συνιστά ιδιοκτησία του αρχικού ιδιοκτήτη - αφού δεν έγινε η προβλεπόμενη παραχώρηση με συμβολ. πράξη Παραχώρηση λωρίδας δε σκέφτομαι να κάνω αφού το θέμα της αρτιότητας το λύνω με το πρόσωπο στην Επαρχιακή Οδό για τα 3 και 4. Το γήπεδο 5 σε πληροφορώ πουλήθηκε εδώ και χρόνια και έχει οικοδομηθεί .. σιγά μη κάτσει κανείς να ψάχνει σαν εμένα το χαιβανά αν η κατάτμηση εγινε ορθά ή οχι... Αύριο θα είμαι πάλι στην ΥΔΟΜ..
  11. dimitris GM & tetris ευχαριστώ για τα σχολιά σας.. γύρισα το τοπογραφικό στο σωστό προσανατολισμό και σημείωσα και τα νούμερα των τεμαχίων 😉. Πάνω κάτω το ίδιο σκεπτικό είχα και εγώ. Δηλαδή ο δρόμος (αφού δε έγινε μεταγεγραμμένη παραχώρηση ανήκει στον αρχικό ιδιοκτήτη - άσχετα αν στο συμβόλαιο της πώλησης των τεμαχίων 3 και 4 του πελάτη μου αναφέρεται ως κοινόχρηστος δρόμος). Η θεώρηση που αναφέρω στο τοπογραφικό της κατάτμησης έγινε ακριβώς για το λόγο που αναφέρει ο tetris Όσο αφορά το όριο του οικισμού ή κατάτμηση που έγινε τότε έγινε στο μεγάλο γεωτεμάχιο μέχρι του τμήματος του που ήταν εντός οικισμού και το υπόλοιπο τμήμα του μεγάλου γεωτεμαχίου που ήταν εκτός ορίων οικισμού αποτέλεσε το 5ο τμήμα Εν τέλει μιας και τα τμήματα 3 και 4 αγοράσθηκαν από το πελάτη μου με ένα συμβόλαιο και όχι με δύο διαφορετικό, ισχύει οτι η κατάτμηση για αυτά δεν συντελέστηκε ακόμη (δηλαδή το 3 και το 4 είναι ενιαία) - πάω για θεώρηση όρων δόμησης με τους σημερινούς όρους δόμησης και όσο αφορά το δρόμο αυτός θα εμφανιστεί σα μια λωρίδα ιδιοκτησίας του αρχικού ιδιοκτήτη (τουλάχιστον μέχρι να αποφασισθεί αυτή η λωρίδα να μεταγραφεί με πράξη στο δήμο).
  12. Συνάδελφοι τη βοήθεια σας: περίπτωση κατάτμησης μεγάλου γηπέδου σε 5 τμήματα κατά το έτος 1988. Τα 4 τμήματα εντός οικισμού (Ε1,Ε2,Ε3,Ε4) και το πέμπτο Ε5 εκτός οικισμού. Για να είναι άρτια και οικοδομήσιμα (κυρίως το Ε2) έπρεπε να διανοιχθεί και να παραχωρηθεί η οδός σε κοινή χρήση πλάτους 6 μέτρων (επιφάνειας 271,52 τ.μ) όπως φαίνεται στο σχέδιο. Ο δρόμος αυτός ουδέποτε παραχωρήθηκε με συμβολαιογραφική πράξη στο δήμο, ούτε κυρώθηκε στα δημόσια δίκτυα κλπ - απλά διανοίχθηκε ως χωματόδρομος και πρόσφατα τσιμεντωστρόθηκε στο πλατος των 4 μέτρων με ιδιωτική πρωτοβουλία. Το τοπογραφικό που επισυνάπτω θεωρήθηκε από το τμήμα πολεοδομίας το 1988 και έκτοτε πωλήθηκε από τον ιδιώτη 1 που τα είχε και τα πέντε, το Ε2,Ε1,Ε5 τμήμα σε τρεις ιδιώτες και το Ε3, Ε4 στον ιδιώτη 2 που ήλθε σε εμένα και πλέον ζητάει να πουλήσει το καθένα σε άλλους ιδιώτες. Ερώτηση: Αφού ο δρόμος ουδέποτε παραχωρήθηκε στο Δήμο η κατάτμηση είναι ορθή (για παράδειγμα το Ε2 οικόπεδο που έχει την αρτιότητα των 750 τ.μ. του οικισμού - ουδέποτε είχε πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο) Ερώτηση 2: Τα Ε 3 και Ε 4 θεωρούνται από το τωρινό ιδιοκτήτη ιδιώτη 2 ως μεμονωμένα (διότι στο συμβόλαιο αγοραπωλησίας ως μεμονωμένα αναφέρονται) ή θεωρούνται ακόμη και σήμερα ως ενιαία ιδιοκτησία και πρέπει να γίνει εκ νέου κατάτμηση σε αυτά σύμφωνα με τους ισχύοντες σήμερα όρους δόμησης του οικισμού; Εν τέλει ο δρόμος αν δεν είναι κοινόχρηστος σε ποιον ανήκει οεο;
  13. @Pavlos33 πολύ σωστά συνάδελφε.. και μάλιστα συζητώντας με τους ίδιους τους μελετητές και εργολάβους της Α+ κατασκευής μου ανέφεραν οτι η επένδυση αυτή στο Κτίριο είναι ανούσια από ένα σημείο και μετά μιας και ειδικά το καλοκαίρι και μόλις ανοίξουν τα παράθυρα για να έχει διαμπερή αερισμό και επαφή με το περιβάλλον - πισίνα ο θαμώνας του σπιτιού η ενεργειακή εξοικονόμηση πάει άκλαυτη (ψύξη κλπ)....
  14. Λίγο offtopic: Σε έλεγχο δόμησης που έκανα σε κτίριο με Α+ νόμιζες έμπαινες σε φρούριο.. μονώσεις θεόρατες (μέχρι και σε ξεχωριστό κτίριο τουαλέτας), κουφώματα με μικρά ανοίγματα και τζάμια τριπλά λες και ήταν η αλεξίσφαιρη λιμουζίνα του προέδρου της Αμερικής.... απορείς εν τέλει τα τόσα έξοδα που γίνονται αξίζουν για να εχεις το Α+ και το και καλά φιλικό προς το περιβάλλον...
  15. Πιστός στο ραντεβού των ενημερώσεων ο συνάδελφος.. ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εμένα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.