Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

giorgos1974

Members
  • Περιεχόμενα

    11
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Τοπογράφος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

giorgos1974's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. δες στο τέλος Άρθρο 159 Ν.4512/2018 (στο παραθέτω όπως ακριβώς ισχύει) Μετά το άρθρο 50 του ν. 4442/2016, προστίθενται άρθρα 50Α και 50Β ως εξής: «Άρθρο 50Α Κυκλοφοριακή σύνδεση / Είσοδος – έξοδος οχημάτων 1. Για τη λειτουργία των οικονομικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή η είσοδος - έξοδος της εγκατάστασης υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής. 2. Οι φορείς των ανωτέρω δραστηριοτήτων υποχρεούνται να τηρούν τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται στην κείμενη νομοθεσία για την οδική ασφάλεια. 3. Οι αρμόδιες αρχές για τη συντήρηση της οδού, μόλις λάβουν γνώση των στοιχείων της οικονομικής δραστηριότητας, μπορούν να προβούν σε σχετικό έλεγχο. 4. Όπου στην κείμενη νομοθεσία απαιτείται βεβαίωση της υπηρεσίας που έχει την ευθύνη για τη συντήρηση της οδού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση ή η είσοδος-έξοδος εκτελέσθηκε καλώς, προσκομίζεται εφεξής υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού. Άρθρο 50Β Τροποποίηση διατάξεων του β.δ. 465/1970 (Α΄ 150) 1. α) Η παράγραφος 2 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «2. Η Τεχνική Υπηρεσία που έχει την ευθύνη κατασκευής ή συντήρησης της οδού μπορεί να πραγματοποιεί επιτόπια εξέταση προτού διαβιβάσει τα θεωρημένα σχέδια με τις παρατηρήσεις της για έγκριση στην αρμόδια υπηρεσία, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6.». β) Η παράγραφος 5 του άρθρου 30 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «5. Η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισόδου-εξόδου οχημάτων των εγκαταστάσεων του άρθρου 24 ισχύει για τέσσερα (4) έτη και για το είδος της εγκατάστασης που αναφέρεται σε αυτήν. Κατ’ εξαίρεση η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης ή η έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων ισχύει για έξι (6) έτη για εγκαταστάσεις του άρθρου 24 που αφορούν κτίρια συνολικής επιφάνειας μεγαλύτερης των πέντε χιλιάδων (5.000) τετραγωνικών μέτρων. Αν μετά την παρέλευση των τεσσάρων (4) ετών από την έγκριση δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή της εισόδου - εξόδου οχημάτων, χορηγείται εφάπαξ παράταση για τέσσερα (4) επιπλέον έτη μετά από αίτηση που υποβάλλεται πριν από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας και εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού. Αν οι κυκλοφοριακές συνθήκες της οδού έχουν μεταβληθεί απαιτείται νέα έγκριση. Για μετατροπή του είδους της εγκατάστασης ή επέκταση αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνει την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.» 2. Το άρθρο 32 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: « Άρθρο 32 Άδεια λειτουργίας εγκαταστάσεων 1. Για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων εκτός των προβλεπομένων από άλλες διατάξεις εγκρίσεων αρμόδιων υπηρεσιών, απαιτείται υπεύθυνη δήλωση αρμόδιου μηχανικού ότι η κυκλοφοριακή σύνδεση υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια αυτής. 2. Η υπεύθυνη δήλωση της προηγούμενης παραγράφου υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία και αποτελεί προϋπόθεση για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας της εγκατάστασης. Οι αδειοδοτούσες υπηρεσίες κοινοποιούν την άδεια λειτουργίας της εγκατάστασης στην αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία, προκειμένου αυτή να λάβει γνώση για την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης.». 3. Το άρθρο 34 του β.δ. 465/1970 αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 34 Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση 1. Σε εγκαταστάσεις που λειτουργούν με εγκεκριμένη κυκλοφοριακή σύνδεση κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, επιτρέπονται νέες προσθήκες και αλλαγή της χρήσης μόνον εφόσον, κατόπιν μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων, αποδειχθεί ότι η νέα χρήση δεν επιφέρει αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. 2. Επιτρέπεται η έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων μόνον εφόσον, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του οικοπέδου της εγκατάστασης, δεν είναι εφικτή η τήρηση των προϋποθέσεων του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να υποβληθεί μελέτη από μηχανικό που τεκμηριώνει ότι η διαφοροποίηση στην κατασκευή της κυκλοφοριακής σύνδεσης εξασφαλίζει την οδική ασφάλεια, προκειμένου να εγκριθεί από την αρμόδια για τη συντήρηση της οδού υπηρεσία.»
  2. αυτό με τα 4,5 και 5,5 πρέπει να πηγάζει από τις ΟΜΟΕΕ για τις διατομές που λέει ότι 5,50μ είναι το ελάχιστο πλάτος διασταύρωσης βαρέων οχημάτων
  3. Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη νομοθεσία, θα υποβάλλεις το τοπογραφικό σου και θα σχεδιάσεις τον υποβιβασμό Αυτό βέβαια εξαρτάται και από την υπηρεσία πως το θέλουν Εξηγεί σε τους πρώτα ότι δε χρειάζεται κυκλοφοριακή σύνδεση και μετά ρώτα τι να υποβάλλεις...
  4. Αυτοί που σου το είπαν αυτό είναι "άσχετοι" Το Π.Δ.118/06 ισχύει αποκλειστικά για τις εκτός σχεδίου περιοχές (δες συνημμένη εγκύκλιο) Λογικά είσοδο-έξοδο χρειάζεσαι ή απλά υποβιβασμό στάθμης πεζοδρομίου 1.doc
  5. Η στήλη 2 δεν έχει εφαρμογή για την περίπτωση που οι συμβάλλουσα οδός είναι δημοτική ή κοινοτική (πλην των κυρίων) και: α) Εξυπηρετεί τριάντα (30) το πολύ ιδιοκτησίες μέχρι βάθους 500μ. από του σημείου τομής των αξόνων ή β) έχει πλάτος μικρότερο ή ίσο των 5,50μ. ανεξαρτή− τως του μήκους της ή των ιδιοκτησιών που εξυπηρετεί ή γ) είναι αδιέξοδος ανεξαρτήτως του μήκους και του πλάτους της ή δ) ο κυκλοφοριακός της φόρτος, όπως προκύπτει από μετρήσεις της εκάστοτε αρμόδιας Υπηρεσίας δεν υπερβαίνει τα (480) τετρακόσια ογδόντα οχήματα ανά 24ώρο. Εφ’ όσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις και δεν εφαρμόζονται οι αποστάσεις της στήλης 2, η δια− μόρφωση της κυκλοφοριακής σύνδεσης (αρχή λωρίδας επιβράδυνσης ή τέλος λωρίδας επιτάχυνσης) θα πρέπει να απέχει οχτώ (8) μέτρα από τον άξονα της συμβάλ− λουσας οδού και πάντως η απόσταση του άξονα της συμβάλλουσας οδού δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 50 μ από το άκρο της κάτω βάσης της κεντρικής νησίδας ΠΔ 118/06 ΦΕΚ 119Α/06 (σλε 1265)
  6. όχι δεν ισχύει αυτό, 600€ έχει το απεριόριστο πακέτο NRTK μπορείς με 300€ +Φπα να έχεις 120ώρες NRTK που είναι το καλύτερο προϊόν τους και υποστηρίζει beidou και Galileo. 120 ώρες φθάνουν μη σου φαίνονται καθόλου λίγες...τώρα και με μόνο GPS και Glonass είσαι μια χαρά αυτούς χρησιμοποιούσα μέχρι πρίν 4-5 μήνες και πάλι κανένα πρόβλημα, οπότε αν εκεί που κινείσαι σε καλύπτει το δίκτυο της JGC συνεχίζεις κ με αυτό
  7. Έχω το sp60 σε συνδυασμό με Smartnet πετάει, to sp80 προφανώς θα είναι τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο.... έχει πάντως μια προσφορά για το μήνα Ιούλιο το sp80
  8. κοίταξε λίγο τις εξαιρέσεις που αναφέρει το ΠΔ (πλάτος διασταυρούμενου δρόμου, αν είναι αδιέξοδος κλπ)
  9. Καλησπέρα... συνάδελφοι γνωρίζει κάποιος αν η απόσταση σε εκτός σχεδίου περιοχή κόμβου για ίδρυση πρατηρίου επί πρωτεύοντος επαρχιακού δικτύου από συμβολή με Ε.Ο μειώνεται αν η συμβολή έχει φανάρια???
  10. Καλημέρα... σκέφτομαι για αγορά ενός gps ως rover και σύνδεση αυτού σε μόνιμο δίκτυο, σκέφτομαι το spectra SP60 το έχει κανείς??? πως το βλέπεται??? σαν καλύτερο δίκτυο ποιο προτείνεται??? ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.