Jump to content

mkalliou

Core Members
  • Content Count

    645
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Ουδέτερη

About mkalliou

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    Μεταξύ RHO-ATH-SKG
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Συγνώμη, μιλάμε για μάθημα σχεδίου; Αν ναι, δεν έχει σημασία το τι θα βάλεις, σημασία έχει να κάνεις ένα υποτυπώδες σχέδιο κάτοψης ξυλοτύπου και να πάρεις μυρωδιά το τι σχεδιάζεις (θα το καταλάβεις βέβαια πολύ αργότερα).
  2. Οκ, ευχαριστώ. Προσπαθώ να βρω και το EN αλλά δεν το βρίσκω κάπου, ούτε καν στον ΕΛΟΤ για να το αγοράσω...
  3. Οκ, ευχαριστώ. Όντως αυτό είναι το πρότυπο. Υπάρχει και νεώτερη έκδοση απ' ό,τι είδα, η ΕΝ1008:2002.
  4. Σχετικά με το ίδιο θέμα, υπάρχουν περιοχές όπου το νερό του δικτύου δεν είναι το σύνηθες, πχ σε κάποια χωριά της Φλώρινας όπου το νερό έχει αυξημένα ποσοστά ασβεστίου και μαγνησίου (βλέπε Ξινό Νερό). Υπάρχει κάποιος περιορσμός στη χρήση του για παρασκευή σκυροδέματος ή κονιαμάτων; Εδώ είναι και μια χημική ανάλυση (3η στήλη)
  5. Θεωρητικά θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τα προγράμματ ατης αγοράς. Δεν είναι όμως σωστό γιατί αφενός γιατί ο EC6 δεν καλύπτει τέτοιου είδους τοιχοποιίες, αφετέρου γιατί όπως ανέφερε και ο AlesisPack, η συμπεριφορά δεν είναι ακριβώς αυτή της κλασικής τοιχοποιίας, αλλά μάλλον τείνει προς τα γαιώδη. Το κονίαμα που χρησιμοποιείται είναι από το ίδιο υλικό που κατασκευάζονται και τα πλιθιά. Ένα θέμα που προκύπτει είναι η τυποποίηση του παραγώμενου υλικού και της διαδικασίας παραγωγής. Ακόμα όμως και αυτό να γίνει (διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα) δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσεις να το περάσεις λόγω κανονισμού. Ο EC6 δεν προβλέπει πλιθιά επειδή ερευνητικά δεν υπάρχει επαρκής εμπειρία για να μπορεί με σιγουριά να ειπωθεί ότι συμπεριφέρεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Σε επίπεδο κανονισμών, εγώ γνωρίζω κάποιες προδιαγραφές του Mexico, που είναι και σεισμογενής χώρα. Στην Ελλάδα υπάρχουν εταιρίες που κατασκευάζουν πλιθιά, αλλά όχι με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Για την κατασκευή δε, συνεργεία δεν υπάρχουν, μπορείς να εκπαιδεύσεις εσύ αν ξέρεις τη διαδικασία επιλογής πρώτης ύλης και παραγωγής. Εμπειρία κατασκευής έχει αρχίσει να αναπτύσσεται και πέρα από το cob.γρ υπάρχει και μια ομάδα μηχανικών στα Χανιά που έχει ασχοληθεί, το ΠηλΟίκο.
  6. Αυτός ρώτησε στο ΤΕΕ, εσύ το τσέκαρες ρωτώντας επίσης; Ή θα μπορούσες να ρωτήσεις και στην επιθεώρηση εργασίας.
  7. mkalliou

    Έλικες αεροπλάνων

    Τα σημερινά ελικοφόρα (turboprop κατά το ορθότερον) της Ολυμπιακής (DH8D-Q400) έχουν 6 πτερύγια ανά έλικα, σε αντίθεση με τα παλαιότερα ATR-72 που είχαν 4. Επίσης την ώθηση δεν τη δίνει μόνο η έλικα αλλά και η ώθηση των καυσαερίων από τον κινητήρα. Στους turboprop κινητήρες συνδυάζονται ταυτόχρονα η έλικα και κινητήρας.
  8. Οι απαιτήσεις σε πυρασφάλεια αεροδρομίων και ελικοδρομίων περιγράφονται στο Doc9137-Part 1 "Rescue and Fire Fighting" του ICAO. Ψάξε στο internet, ίσως το βρεις. Αυτά ισχύουν και όχι της πυροσβεστικής. Ενδεικτικά για κατηγορία πυρασφάλειας ελικοδρομίου Η2 οι απαιτήσεις είναι: - Τριπλό αντλιτικό συγκρότημα - Υδροληψία πυρόσβεσης - Τροχήλατο συγκρότημα παραγωγής υδραφρού - Παροχή ύδατος συνδεδεμένη με δεξαμενή χωρητικότητας 1m3 νερού - Τροχήλατο πυροσβεστήρα ξηράς κόνεως 50kg. Άρα πρέπει πρώτα να δεις τι κατηγορία πυρασφάλειας πρέπει να έχεις και μετά αντίστοιχα να δεις τα μέτρα που απαιτούνται.
  9. Όσον αφοσρά στον ΚΤΣ και ΕΝ206 αυτό που διαβάζω είναι: α. στο ΠΕΤΕΠ τους αναφέρει και τους δύο και μάλιστα πρώτο τον ΚΤΣ β. σε αναζήτηση βρήκα αναφορά στο θέμα ΚΤΣ/ΕΝ206, που λέει ότι ναι μεν ο 206 είναι υποχρεωτικός για τα δημόσια έργα αλλά το εθνικό κείμενο εφαρμογής τελείωσε στις 20-05-2008 και τέθηκε σε δημόσιο διάλογο (τελείωσε; ). Θα πρέπει να μεταφραστούν (αν δεν έχει γίνει ήδη) και τέλος με υπουργική απόφαση να ισχύσει.
  10. Υπάρχει ένα πρόγραμμα που δεν κυκλοφορεί απ' ό,τι ξέρω στην Ελλάδα (μόνο με παραγγελία δηλαδή), το AutoTurn
  11. Ωραίος και συγχαρητήρια! Καλό θα είναι (αν είναι και εύκολο) να προστεθεί και 4ος μηχανικός μιας και οι βασικές κατηγορίες είναι Αρχιτέκτονας, Τοπογράφος, Πολιτικός και Μηχανολόγος/Ηλεκτρολόγος.
  12. Τα πλήρη κείμενα θα εννοεί, θα αρκεί η δημοσίευση σε ΦΕΚ η υποχρεωτική εφαρμογή όλων των σχετικών προτύπων.
  13. Για της Cubus λέει.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.