Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

NEADERTAL

Core Members
  • Περιεχόμενα

    198
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

12.041 profile views

NEADERTAL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

75

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με κάποια κατασκευαστική καθυστέρηση αλλά για ..δικαστικούς λόγους. Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει κολλήσει λόγω προφυγής διαγωνιζόμενου η οποία καθυστερεί εδώ και καιρό στο ΣτΕ. Αποτέλεσμα αυτού είναι να εγκλωβιστεί χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος σε εμπορική λειτουργία και προς το παρόν αν δεν υπάρξει η απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για το πότε θα γίνει αυτό εφικτό. Επίσης και το σύστημα TETRA χρίζει εγκατάστασης ενώ δευτερεύουσας σημασίας που δεν επηρεάζει τη λειτουργία αλλά την υπηρεσία επικύρωσης εισιτηρίων είναι η ανάγκη εγκατάστασης των πυλών εισόδου/εξόδου για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων. Από τα παραπάνω συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα ήταν παρακινδυνευμένη η όποια πρόβλεψη για την λειτουργία των 3 σημαντικών νέων σταθμών του Μετρό που θα διευκόλυναν την μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά. Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας. Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
  2. Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με κάποια κατασκευαστική καθυστέρηση αλλά για ..δικαστικούς λόγους. Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει κολλήσει λόγω προφυγής διαγωνιζόμενου η οποία καθυστερεί εδώ και καιρό στο ΣτΕ. Αποτέλεσμα αυτού είναι να εγκλωβιστεί χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος σε εμπορική λειτουργία και προς το παρόν αν δεν υπάρξει η απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για το πότε θα γίνει αυτό εφικτό. Επίσης και το σύστημα TETRA χρίζει εγκατάστασης ενώ δευτερεύουσας σημασίας που δεν επηρεάζει τη λειτουργία αλλά την υπηρεσία επικύρωσης εισιτηρίων είναι η ανάγκη εγκατάστασης των πυλών εισόδου/εξόδου για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων. Από τα παραπάνω συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα ήταν παρακινδυνευμένη η όποια πρόβλεψη για την λειτουργία των 3 σημαντικών νέων σταθμών του Μετρό που θα διευκόλυναν την μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά. Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας. Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com View full είδηση
  3. Συνάδελφοι συγνώμη που επανέρχομαι, θεωρείτε δηλαδή ότι η δήλωση πρέπει να είναι χωρίς Ο.Α. και όλα τα μ2 του ακινήτου Υ.Δ και κατηγορία 5.;
  4. Σας ευχαριστώ συνάδελφοι, Πάντως είναι τραγικό να διαγράφονται έτσι οι άδειες και να χρεώνεται το ίδιο κάποιος που έκτισε το 1/3 της άδειας του σε αρτιο οικόπεδο, με κάποιον που κατασκεύασε όπου βρει χωρίς ένα έγγραφο στην πολεοδομία...
  5. Συνάδελφοι έχω μπερδευτεί με την περίπτωση που φαίνεται στο συνημμένο: Σε εκτός σχεδίου κατά παράβαση της οικοδομικής άδειας αντί για 3 κατοικίες έχει κατασκευαστεί μια(1) η οποία είναι σχετική μορφολογικά αλλά διαφέρει αρκετά στη δομή, σε διαστάσεις, στη διάταξη των εσωτερικών χώρων, βρίσκεται εκτός θέσης και μικρό τμήμα της εκτός οικοδομικής γραμμής. α) Θα το δηλώνατε με Ο.Α. στον 4495; α) θεωρείτε μπορεί να είναι Κατ.3 σύμφωνα με το αρθρο 96/ παρ. ιδιδ.. και το τμήμα που εξέρχεται των ορίων κατ. 4- Υ.Δ.; 'ιδιδ) αλλαγή θέσης του προβλεπομένου με οικοδομική άδεια κτιρίου σε άλλη θέση, εφόσον δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις, ή αλλαγή θέσης του προβλεπομένου με οικοδομική άδεια κτιρίου σε άλλη θέση λόγω κατασκευής με εσφαλμένη αναστροφή της κάτοψης σε νόμιμη θέση και με την προϋπόθεση ότι δεν μεταβάλλεται η τελική στάθμη του εδάφους...' β) Γενικά μπορούν να συντρέχουν όλες οι περιπτώσεις της παραγράφου ιδιδ ταυτόχρονα; δηλαδή άλλη θέση, αναστροφή και η υπέρβαση τετραγωνικών 5% της επόμενης παραγράφου ιειε; Είχα καταλήξει πριν τον 4495 σε κατ.4- Υ.Δ. όλο το ακίνητο με Ο.Α. Σας ευχαριστώ
  6. Συνάδερφοι παρακαλώ τη γνώμη σας για την περίπτωση στο επισυναπτόμενο σκαρίφημα: Σε εκτός σχεδίου κατά παράβαση της οικοδομικής άδειας αντί για 3 κατοικίες έχει κατασκευαστεί μια(1), η μορφή της οποίας είναι σχετική με της Ο.Α. μορφολογικά αλλά διαφέρει αρκετά στη δομή, σε διαστάσεις, στη διάταξη των εσωτερικών χώρων και βρίσκεται εκτός θέσης και μκρό τμήμα της εκτός οικοδομικής γραμμής. Ποια πιστεύετε πρέπει να είναι η προσσέγγιση; α) Με Ο.Α. ή χωρίς; β) Με χρέωση τετραγωνικών ΥΔ (για τμήμα εντός και εκτός) αντί για ΚΑΤ.3 αλλαγής θέσης; Σας ευχαριστώ
  7. ότι και να γίνει θα πρέπει να διεξαχθεί οπωσδήποτε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, γιατι αν πάει η πρόταση με αυτό το έκτρωμα που βλέπω στο φωτορεαλιστικό θα υποβαθμιστεί τόσο το δημοτικό θέατρο όσο και η αισθητική του ιστορικότερου και σημαντικότερου οικοδομικού τετραγώνου στον Πειραιά..
  8. Έχει σκοπό το michanikos.gr να κάνει κάτι γιαυτό, η θα μας αφήσετε έρμαια να διαβάζουμε τον κάθε προβληματικό;
  9. Συνάδελφοι τα φώτα σας γιατι απείχα μεγάλο διάστημα και έχασα πολλά επεισόδια.. Έχω κλειστό πάρκινγκ σε πυλωτή 40τ.μ. μετακινημένο απο την άδεια περίπου 1 μέτρο μέσα στο Δ ( πάντα εντός ο.γ και ρ.γ.). Μπορώ να την περάσω με μειωτικό; Αν ναι, τα 5 τ.μ. που εισέρχονται στο Δ δηλώνονται στο πεδίο Υ.Δ.Β.Χ. με την υπέρβαση Δ και τίποτα άλλο; Η' έχω να κάνω με κατηγορία 3; Σας επισυνάπτω σκαρίφημα Ευχαριστώ
  10. '..Στις αρχές της εβδομάδας προγραμματίζει να δώσει προς δημοσίευση στο ΦΕΚ την υπουργική απόφαση με τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης..' αλλά μέχρι τότε ας τις δώσουμε στο βήμα της κυριακής να βγάλει(ουμε) κανα έξτρα φράγκο..
  11. Ένα είναι σίγουρο, εν έτη 2015 βρισκόμαστε στη θέση να συζητάμε τα αυτονόητα επειδή σε αυτή την χώρα η ημιμάθεια και η συνομοσιωλογία βασιλεύουν. Καθόμαστε να συζητάμε με συνωμοσιολόγους την εγκυρότητα ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της επιστημονικής κοινότητας η οποία από πριν πολλά χρόνια έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου. Τώρα πραγματικά δεν υπάρχει τίποτε καινούριο να ειπωθεί παρά ότι είναι πλέον πολύ αργά, δεν προλαβαίνουμε, τέλος, χάθηκε η ευκαιρία να επανέλθουμε.. κάποιοι συνεχίζουν να εθελοτυφλούν και φαντάζονται συμφέροντα, λες και τα τεράστια συμφέροντα της BP, Shell, κλπ με τους περισσότερους πολέμους ανά τον κόσμο δεν έχουν κέρδη στην καύσιμη ύλη που προκαλεί την επιβάρυνση. Αυτοί λοιπόν που επιμένουν στις παιδαριώδεις απόψεις τους περί μη ευθύνης του ανθρώπου και μη πραγματικής αλλαγής του κλίματος έχουν πρωτίστως αυτοί ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για την κωλυσιεργία και τα αποτελέσματα της. Καλύτερα να σιγήσουν, τη συμμετοχή τους στα κοινά πραγματικά η κοινωνία θα ήταν καλύτερα αν είχε αποφύγει.
  12. Μόνο σε αυτήν εδώ την μπανανία εν έτη 2015 οι ίδιοι οι δήμοι πολεμούν κάθε ενέργεια προστασίας του φυσικού πλούτου..την πρόσφατη φωτιά σίγουρα ο στρατηγός άνεμος και οι τούρκοι, σαν δεν ντρέπεστε αλητήριοι
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.