Μετάβαση στο περιεχόμενο

tasxan206

Core Members
  • Περιεχόμενα

    1.244
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

3 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Απτσαλονίκ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

3.950 profile views

tasxan206's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

242

Φήμη στην κοινότητα

  1. Γνωρίζω τι είναι το Uw... η αιτιολογική έκθεση για το πως προκύπτει δεν καταλαβαίνω τι είναι... Και φυσικά δεν έχω καμία διάθεση να κάνω αναλυτικό υπολογισμό για κάθε κούφωμα!
  2. Αυτό το πανηγύρι που ονομάζεται ΕΑΤ και ο οποιοσδήποτε σκιτζής που αναλαμβάνει τον έλεγχο, μου ζητάνε : Για την δαπάνη 1.Γ1.ΙΙ και την δαπάνη 1Γ2.ΙΙ παρακαλούμε αναρτήστε αιτιολογική έκθεση πως προκύπτουν οι τιμές Uw. Γνωρίζετε τι είναι αυτό; Τους ζήτησα να μου εξηγήσουν, αλλά μου στέλνουν το ίδιο πράγμα. Υ.Γ. Σχετικά με τις καθυστερήσεις... μία από τις αιτήσεις μου, έχει φτάσει τους 2,5 μήνες χωρίς έλεγχο ακόμα!!
  3. Αρχείο δεν ανεβάζει ούτε σε μένα. Επίσης, μέσα από το εξοικονομώ δεν κάνει λήψη στοιχείων ΠΕΑ...
  4. Καλησπέρα, Έχετε ακούσει να έχει ολοκληρωθεί κάποιο πρόγραμμα;; Το πρώτο-πρώτο που έκλεισα πλησιάζει τους 4 μήνες, 2 μήνες για τις παρατηρήσεις και άλλοι 2 μήνες μετά τις διορθώσεις...
  5. Έχω πρόβλημα σε αίτηση που λήγει σε 3 εργάσιμες, με το παρακάτω μήνυμα: 'WS04 : Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την επικοινωνία με το ΠΣ της τράπεζας. Δεν ήταν δυνατός ο έλεγχος της ορθότητας του Λογαριασμού. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα ή επικοινωνήστε με το Help Desk.' Εννοείται έχω τσεκάρει ΙΒΑΝ, έχω δοκιμάσει άλλο ΙΒΑΝ, Το τηλέφωνό τους δε λειτουργεί, στα μηνύματα δεν απαντάνε! Γνωρίζει καποιος συνάδελφος κάτι;; edit : Για την ιστορία... το πρόβλημα ήταν ότι ο ωφελούμενος δεν ήταν συνδικαιούχος στους λογαριασμούς που προσπαθούσα να βάλω. Σχετικά με τις παρατηρήσεις, εμένα μου ήρθε το κορυφαίο πρόσφατα... Δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα οριζόμενα του κεφ. 7.1 του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος δεν αναγράφεται στο παραστατικό ΠΕΑ, συμβούλου στα στοιχεία επαγγέλματος του λήπτη αυτού η ένδειξη «ιδιώτης», παρακαλούμε όπως αναρτηθεί , Υπεύθυνη Δήλωση του ωφελούμενου (χωρίς το γνήσιο της υπογραφής), σχετικά με τα στοιχεία του επαγγέλματος αυτού.
  6. Προσπαθώ να ολοκληρώσω μία αίτηση και δε με αφήνει να περάσω τα στοιχεία του Β' ΠΕΑ. Σας εμφανίζει κι εσάς το παρακάτω στην πρώτη σελίδα; Η λήψη στοιχείων του 2ου Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης (Β’ ΠΕΑ) είναι προσωρινά ανενεργή.
  7. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κατοικία η οποία είχε ενταχθεί σε προηγούμενο κύκλο του ΕΚΟ ΙΙ, αλλά δεν προχώρησε ποτέ σε παρεμβάσεις και εκταμίευση, μπορεί να ενταχθεί στο νέο πρόγραμμα. Τι ακριβώς σημαίνει 'ενεργή' αίτηση όπως παρακάτω αναφέρετε στον οδηγό: Κατοικίες, με ενεργή αίτηση σε κάποιον από τους προηγούμενους κύκλους του Προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ» της προγραμματικής περιόδου 2014- 2020, δεν έχουν δικαίωμα υποβολής στον τρέχοντα Κύκλο.
  8. Δες αν έχεις τσεκάρει τον συμψηφισμό στα φωτοβολταϊκά. Από το πρώτο σενάριο υπολογίζεις προϋπολογισμό.
  9. Να σημειώσω ότι ο ΑΤΑΚ είναι διαφορετικός ακόμα και για δύο δικαιώματα του ίδιου ιδιοκτήτη, π.χ. 70% πλήρη και 30% ψιλή. Την πάτησα πέρσι.
  10. Επειδή από το helpdesk δεν απαντάνε... Μπορεί να εγκριθεί δαπάνη αντικατάστασης μόνο του καυστήρα; Χωρίς να είναι σύστημα λέβητα-καυστήρα;
  11. ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η δανειοδότηση με τους πόρους;;;;; Θα μας τρελάνουν! Το επιτόκιο είναι το θέμα;; Και αν επιλέξουμε 'χωρίς δάνειο', μετά δεν αλλάζει. Έτσι δεν είναι?
  12. Όλα μου τα ΠΕΑ τα είχα έτοιμα και τα έκλεισα το Σάββατο. Ψιλοάκυρο το κριτήριο της απόφασης!
  13. Να θυμίζω ότι πέρυσι το 'κλείνανε το μαγαζί' από το απόγευμα και μετά
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.