Jump to content

akouv

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

1 Follower

About akouv

  • Rank
    Νέο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    http://couvelas.net

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός
  1. Κανείς δεν έχει καταθέσει αυτή την τεχνική έκθεση? Να έχουμε κάποιο υπόδειγμα...
  2. Καλημέρα, Συγγνώμη αλλά αυτό δεν ήταν ανορθογραφία, ήταν δολοφονία... Υ.Γ. (έκανες και εσύ 2 λαθάκια στο σχόλιό σου..)
  3. ok, γιατί όμως ο miltos (για τις περιπτώσεις που δε θα τοποθετηθεί κλιμ) λέει να βάζουμε στη ΜΕΑ ότι θα υπάρχει κάλυψη για το 50% των φορτίων, εφόσον θα έχει ήδη γίνει πλήρης μελέτη? Γιατί δεν κάνουμε ακριβώς το ίδιο με τις περιπτώσεις που θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τη μελέτη?
  4. Το να λες "πάτε καλά ρε" δεν έχει καμία σχέση με το ότι εγώ είμαι νέος (στο χώρο των μελετών) και ρωτάω για να μάθω. Τώρα αν θεωρείς ότι αυτό προσβάλλει την 50ετή αδικία (που προφανώς έχω δει πως υπάρχει) τι να πω.. Επειδή είμαστε ενήλικες, ας αφήσουμε τους χαζούς διαξιφισμούς που δεν οδηγούν πουθενά.. Ειλικρινά δε γνωρίζω αν υπάρχει νομοθεσία που να σε υποχρεώνει να εφαρμόσεις την άδεια ως έχει. Εννοείται πως ξέρω ότι κανείς δεν το κάνει τελικά, αλλά εδώ μιλάμε για νόμους και κανονισμούς και επειδή αυτός (ΚΕΝΑΚ) είναι νέος, θεωρώ ότι πρέπει να δούμε στην αρχή τι είναι απαραίτητο και τι όχι. Και όλα αυτά τα ρωτάω για να κάνω τη δουλειά μου και να μην τρέχω ως συνήθως 10 φορές στις πολοεδομίες...
  5. qwert, καταρχήν δε μου αρέσει το ύφος σου (εκτός κι αν σου έδωσα την εντύπωση ότι είμαστε στο γήπεδο). Στο τελευταίο check-up που έκανα, όλα βγήκαν οκ, άρα ναι, καλά πάω, εγώ τουλάχιστον... Το αστείο δε είναι ότι το ερώτημά μου συμφωνεί με αυτό που λες, ότι δλδ μας αναγκάζουν να καταθέσουμε μελέτη κλιματισμού για να μπορεί να βασιστεί πάνω σε αυτήν η ΜΕΑ. Όταν λοιπόν ένας ιδοκτήτης που θέλει να είναι 100% νόμιμος και θα θέλει να εφαρμόσει 100% τη μελέτη της άδειας δε θα πρέπει να βάλει τα κλιματιστικά που θα φαίνονται στα σχέδια της άδειας? Δλδ κάνουμε πλήρη μελέτη για όλα τα κτίρια, ανεξάρτητα από το αν θα εφαρμοστεί ή όχι?
  6. Μα απαιτείται μελέτη κλιματισμού, τι θα καταθέσεις αν δεν κάνεις ούτε υπολογισμό φορτίων??
  7. Συμφωνώ εν μέρει. Διότι (στις περιπτώσεις που ο πελάτης δε θέλει κλιματισμό), οποιοσδήποτε εγκαταστάτης έχοντας τη μελέτη μπορεί να επιλέξει και κλιματιστικά (για απλές εφαρμογές, κατοικίες π.χ.). Στις μεγαλύτερες κατασκευές (κτίριο γραφείων ή άλλο αντίστοιχο) μου φαίνεται απίθανο να μη θέλει ο ιδιοκτήτης να τοποθετήσει κλιματισμό εξαρχής, άρα η μελέτη θα είναι πλήρης. Το ερώτημά μου είναι: Είναι υποχρεωτικό να δείξουμε τον τρόπο που θα κλιματίζουμε ΚΑΘΕ έργο που αναλαμβάνουμε (π.χ. κατοικία 100τ.μ. χωρίς ανάγκη ψύξης, ώστε να γίνει η ΜΕΑ ή αρκεί να κατατεθούν οι υπολογισμοί ψυκτικών φορτίων στην πολεοδομία?
  8. Αμοιβή μελέτης κλιματισμού υπάρχει μόνο (εκτός κι αν ήταν ειρωνικό το σχόλιό σου...). Εγώ καταλαβαίνω ότι βγάζεις τα φορτία σου και καταθέτεις το τεύχος υπολογισμών χωρίς σχέδια εφαρμογής (με μονάδες κλπ). Βάσει φορτίων κάνεις και τη μελέτη ΚΕΝΑΚ και είσαι οκ? Αλλιώς τι? Θα υποχρεώσεις τον ιδιοκτήτη να βάλει κλιματιστικά σε ένα σπίτι που δε θα χρειαστεί ποτέ κλιματισμό? Συμφωνείτε?
  9. Καλημέρα, Συγγνώμη αλλά τι σχέση έχει μια μελέτη ψυκτικών φορτίων με το αν τελικά θα τοποθετηθούν κλιματιστικά κλπ? Στη μελέτη βλέπεις τι απαιτείται (και άρα με τον ΚΕΝΑΚ θα γίνει και η κατάταξη του κτιρίου). Το ερώτημα νομίζω έγκειται στο αν πρέπει να γίνει πλήρης μελέτη κλιματισμού (δλδ να προδιαγράψουμε και να δείξουμε και στα σχέδια μονάδες κλπ).
  10. Καλημέρα, Μήπως έχει κανείς υπόδειγμα της τεχνικής έκθεσης που ζητάνε για την αίτηση στη ΔΕΗ? Ευχαριστώ.
  11. Καλησπέρα, έχω προς τακτοποίηση ένα χώρο στο ισόγειο που αποτελείται από 2 μέρη. Το μισό είναι κλειστός χώρος γκαράζ και το μισό πιλωτή. Πως τα τακτοποιώ? Με μια κατάθεση στην Πολεοδομία? Δείχνω απλά τις παλιές χρήσεις και τη νέα χρήση (γραφείο ή κατοικία) στο συνολικό χώρο? Αλλάζει κάτι στο πρόστιμο αν το δείξουμε ως κατοικία ή γραφείο?
  12. Ότι και να κάνει με το πρόγραμμα, ποτέ δε θα είναι σωστό για τα εξαρτήματα που έχει ο κινητήρας, καθότι είναι σχεδιασμένος για να έχει και τούρμπο: -άλλη σχέση συμπίεσης, άλλες ρυθμίσεις σε βαλβίδες, κλπ -άλλες διατομές εισαγωγής -άλλους αισθητήρες Ακόμα και να έβρισκε κάποιον να του φτιάξει το πρόγραμμα με wide-band σε όλες τις συνθήκες σε δυναμόμετρο (ρελαντί, τέρμα γκάζι κλπ) το αυτοκίνητο θα σέρνεται. Εγώ το σχολίασα γιατί συνήθως όταν μιλάει κάποιος για τέτοια πράγματα, μάλλον να γλιτώσει λεφτά θέλει και όχι να κάνει σωστή μετατροπή (που κοστίζει κιόλας)... Άρα για ντουμάνι το βλέπω...
  13. Καλημέρα, Το να καταργήσεις το τούρμπο είναι απλά αστείο. Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για να δουλεύει με υπερπίεση (σχέση συμπίεσης, όγκος εισαγωγής, ποσότητα βενζίνης, κλπ κλπ, άρα θα δουλεύει χάλια, θα καίει πολύ περισσότερο από ότι θα έπρεπε και θα καταστρέφεις και το περιβάλλον με τους ρύπους που θα βγάζει. Χρειάζεται και λίγη σκέψη (και γνώση) πριν αρχίσουμε τις πατέντες..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.