Jump to content

enzo fox

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Ουδέτερη

About enzo fox

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Χαλκίδα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός
  1. Eυχαριστω πολυ για την απαντηση! Την καταθετω απλα στην γραμματεια του Πρωτοδικειου ή χρειαζεται καποια περαιτέρω διαδικασία; Επειδη θα παρω άδεια για να το κανω την Παρασκευη το πρωι, και στα τηλεφωνα δεν απαντανε για να με καθοδηγησουν, θελω να παω προετοιμασμενος για ό,τι μπορει να χρειαστει.
  2. καλημερα! υπαρχει προχειρο καποιο υποδειγμα για παραταση υποβολης πραγματογνωμοσυνης; Μηπως ξερεις καποιος την διαδικασια να βοηθησει λιγο;
  3. καλημερα ειναι DSG το αμαξι, αρα δεν μιλαμε για σφαλμα οδηγου
  4. Καλήμερα! Ο ενάγων ειναι ο επισπεύδων (ιδιοκτητης του VW) Ναι εχουν οριστει τεχνικοι συμβουλοι και απο τις 2 πλευρες Αστικό ειναι το δικαστηριο.
  5. Δυστυχως ο κινητηρας εχει επισκευαστει και δεθει ξανα και εχουν περασει 5 χρονια, δεν βγαζεις ακρη. Με top end rebuilt μονο αντεξε αλλα 40Κ km. Δεν ειναι κακο το σκεπτικο σου για ανοχες στα μεταλλα του στροφαλου, αλλα πιστευεις οτι θα εβγαζε τοσα χιλιομετρα με το εμβολο να "ακουμπαει" στην κεφαλη; Και για το βομβαρδισμενο τοπιο εχεις δικαιο. Εφοσον εχεις δειξει διαθεση να βοηθησεις, τα σημαδια υπερθερμανσης πως τα εξηγεις;
  6. συμφωνω απολυτα μαζι σου, ειναι σχεδον αδυνατον να απαντηθει μια τετοια ερωτηση απο ενα ατομο σε ενα τοσο στενο χρονικο περιθωριο και χωρις εργαστηριακο εξοπλισμο. εχω μονο την εμπορικη ονομασια του εμβολου (mahle evotec 2) και τον ισχυρισμο του κατασκευαστη οτι επαρκουν μεχρι 100KW/L για αυτο ψαχνω βιβλιογραφικα να δω αν υπαρχει συνδεση μεταξυ ροπης και αντοχης και οχι ιπποδυναμης και αντοχης FEA για να τρεξεις και να βγαλεις συμπερασματα και οχι σκουπιδια για κομματι χυτο με τετοια γεωμετρια κτλ κτλ , επειδη εχω κανει κατι παρεμφερες στην διπλωματικη, θεωρω οτι θες πολυ παραπανω απο 1 χρονο και να μην κανεις τιποτα αλλο
  7. καλησπερα συναδελφε! αντιγραφω απο τον διορισμο: "...καλει τον πραγματογνωμονα να αποφανθει περι της καταλληλοτητας των χρησιμοποιηθεντων εμβολων χυτου κραματος αλουμινιου στον ως ανω κινητηρα λαμβανομενων υποψη της ανθεκτικοτητας αυτων καθως και των παραμετρων λειτουργιας του ως ανω κινητηρα, καθως και να αναφερει οτιδηποτε αλλο συναφες με τα ως ανω ερωτηματα συμπερασμα εξαγει ο ιδιος. "
  8. Kαταρχας σε ευχαριστω για την προσπαθεια να βοηθησεις. Νομίζω κανεις λαθος για τα εμβολα, κοιτα τις ημερομηνιες. Οι 3 κωδικοι ειναι για: 1. αρχή παραγωγης έως 16.05.2011 2. 17.05.2011>> 09.01.2012 3. 10.01.2012>>τελος παραγωγης Μιλαμε παντα για τον CAVD. Δεν εχει σημασια σε ποιο οχημα τοποθετειται. Εννοειται αν ειναι σωστο το προγραμμα. Παντως οταν το ειδα εγω το αυτοκινητο δεν είχε τιποτα, ουτε καν φίλτρο aftermarket, ουτε τιποτα. Δεν μπορει να αποδειχθει ουτε αν ειχε ουτε αν δεν ειχε προγραμμα, ουτε να κανω προσωπικες εκτιμησεις. Δεν πρεπει να μπω σε αυτο το υποθετικο μονοπατι. Εγω πρεπει να απαντησω γιατι αστοχησε με μηχανολογικη τεκμηριωση, ουτε την VW εχω συμφερον να υπερασπιστώ, ούτε τον ιδιοκτήτη. Πληρωμη έχω κανονισει εξ ημισείας. Αυτο που με καιει ειναι να βρω βιβλιογραφια και να βγαλω ενα συμπερασμα τεκμηριωμενο
  9. Ενδιαφερουσα προσεγγιση! Πως να χτυπησει όμως το εμβολο στην κεφαλη; Διωστηρες και πίροι ήταν μια χαρα και χρησιμοποιηθηκαν ξανα. Εγώ στα σημαδια της κορωνας του εμβολου διακρινω πλαστικες παραμορφωσεις, στο χειλος μιας τουλαχιστον λακκουβας. Αρα, καποιο κομματι αποκολληθηκε κι εκανε γκελ μεταξυ κεφαλης και εμβολου. Το κομματι που αποκολληθηκε απο τα ring grooves (2η φωτο), ειναι αυτο που, κατα πασα πιθανοτητα, "επαιζε" μεταξυ κεφαλης και εμβολου και εκανε μερικα απο τα πρωτα σκαψιματα...Απο κει και περα, η επιφανεια του εμβολου εγινε τοσο χαλια που λογικα να ενισχυσε την περεταιρω αυταναφλεξη - για να καταληξει σε αυτο το χαλι Αρα κοπηκε κομματι απο το εμβολο. Το οτι κοπηκε, φαινεται απο τα σκαψιματα...Οσα εχουν υπερυψωμενα χειλη ειναι απο κρουση κι οχι απο πειρακια
  10. Καταρχάς ευχαριστω για την απαντηση και το ενδιαφέρον! Εχω ξεψαχνισει τα φορουμ, ελληνικα και διεθνη. Δεν μπορω ομως να στηριχτω σε αποψεις μη εμπεριστατωμενες. Στους περισσοτερους εγινε στα πλαισια καλης θελησης αντικατασταση κινητηρα ή γενναια έκπτωση και δεν το τραβηξαν δικαστικα 1. Τα σερβις ηταν στην ωρα τους. ειχε εξαλλου 20 χιλιαδες km μολις 2. Ειχαν βγαλει update εγκεφαλου προαιρετικο. Κυκλοφορει η φημη οτι για να μην σπανε δεν εδινε εντολη για full boost αν παταγες με χαμηλες rpm και για αυτο ο ιδιοκτητης δεν το εβαλε, στην πραξη εκοβε το αμαξι. Στην αρνηση αυτη στηριζεται η VW και λεει ειχε chip... τρεχα γυρευε. Θεωρουμε οτι δεν εχει προγραμμα. Θεωρω ότι ένα σωστο πρόγραμμα το πρωτο που κανει ειναι να κανει πιο πλουσιο το μειγμα και να ριξει τις θερμοκρασιες. Θεωρητικα θα ήταν καλυτερα σε νορμαλ πλαισια παντα Η VW εχει βγαλει 3 κωδικους για εμβολα http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/SCI/2010/651/R/1/107/107010#1 Μετα καταργησαν το μοτερ τελειως! Τα εμβολα αλλαχτηκαν με ΟΕΜ και το μοτερ ξαναεσπασε στα 60Κ (επισυναπτω φωτο). Το νεο σπασιμο δεν μας αφορα δικαστικα αλλα ήταν παλι στον κυλινδρο #1 μπεκ και μπουζι ηταν ΟΚ. Τα μπεκ ειναι υποπτα γενικα επειδη αν δεν ψεκαζουν με σωστη βενταλια δεν ψυχουν σωστα τον κυλινδρο (αμεσος ψεκασμος) Το τρελο ειναι η ζημια στα squish bands! ανεξηγητη... δυσκολο να εχεις αυταναφλεξης στο σημειο αυτο. Ψαχνω να βρω συσχετισμο θερμοκρασιας και ροπης κινητηρα, οχι ιπποδυναμης... πιστευω εκει ειναι το ζουμι. Πασχω απο βιβλιογραφια... Tα ιδια φαινομενα παρατηρουνται και στον 3κυλινδρο 1,2L Ενδεικτικα εδω: https://tinyurl.com/hmer6na
  11. Καλημέρα συνάδελφοι! Θα ήθελα την βοήθεια σας. Ορκίστηκα για πρωτη φορά πραγματογνώμονας και η υποθεση είναι λιγο περίπλοκη. Πρόκειται για αστοχία κινητήρα με 20Κ Km. Ο κινητήρας είναι ο 1,4 Twincharger (turbo-compressor) με τα 160PS Ο εναγων ιδιοκτητης του οχηματος ισχυριζεται ότι επειδη τα εμβολα ειναι χυτα δεν επαρκουν για την ιπποδυναμη Ο κατασκευαστης λεει οτι τα συγκεκριμενα ειναι επαρκη μέχρι 100KW/L (= 190PS για τα 1,4 L) To δικαστηριο με καλει να απαντησω αν ειναι σωστη η επιλογη του κατασκευαστη Καταρχάς δεν μπορω να βρω καποιο υποδειγμα πραγματογνωμοσυνης για τοσο τεχνικο θέμα. Για τροχαια βρισκω. Αν καποιος εχει κατι υποψιν η συμβουλη του θα ήταν πολυτιμη! Επι της ουσιας ειναι φανερο τι έχει γινει. Πολυ υψηλή ροπή (και οχι αναγκαστικα ιπποδυναμη), άρα πιεσεις και θερμοκρασιες. Ο κινητηρας ειναι άμεσου ψεκασμού και δουλεύει φτωχα, άρα επιδεινώνει την κατασταση. Οι βαλβίδες εισαγωγής δεν καθαρίζονται απο μείγμα και γινονται χάλια απο τα καυσαερια που βαζει μεσα το EGR. Τα καυσαέρια αυξάνουν και άλλο την θερμοκρασια στον κυλινδρο. Ο φρεσκος αερας που μπαινει λογω βρομικων βαλβιδων δεν κανει τον στροβιλισμο που πρεπει. Oλα τα σημαδια δειχνουν detonation. Μετα εχουμε αποκολληση κομματιου απο το πιστονι και τα υπολοιπα τα φανταζεστε. Εχει κανεις καποια ιδεα πως μπορω να στηριξω τον συλλογισμο αυτο με βιβλιογραφια; Εχω φαει τον κοσμο να ψαχνω χωρις αποτελεσμα! Αν καποιος εχει διαφορετικη αποψη θα χαρω να την συζητησουμε!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.