Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Leonidas Yiann

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Leonidas Yiann's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ενημερωτικά το μοντέλο στο οποίο αναφέρομαι είναι το πρώτο στον κατάλογο, το 602RF-C !!
  2. Επισύναψα 2 σελίδες με φωτογραφίες από τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο αεροσυμπιεστή..!! Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.. en-wing.pdf en-wing2.pdf
  3. Καλησπέρα παιδιά.. Έχω μία απορία και χρειάζομαι την βοήθεια σας.!! Αρχικά έχω να κάνω με έναν αεροσυμπιεστή πτερυγιοφόρο(με πτερύγια δλδ) που φοράει φορτηγό σιλό(μεταφέρει τσιμέντο-υγρά-τρόφιμα) και του οποίου τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι : 1)ΠΑΡΟΧΗ: 600m³/h στις 1250 rpm 2)ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ: 3bar 3)ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 36HP στις 1250rpm με 2bar Η απορία μου είναι η εξής: Γενικά ένα compresser που "σπρώχνει"/φυσάει αέρα ,μπορεί να μετατραπεί σε vacuum(δλδ σε υποπίεση) ώστε να ρουφάει ?? Και αν όντως μπορεί να αλλάξει φορά το compresser-δλδ αν ρουφάει- μπορεί να ρουφάει αντί αέρα,Ελαιοπυρήνα και νερό! Μιλάω συγκεκριμένα για ελαιοπυρήνα κ νερό γιατί έχουμε έναν αεροσυμπιεστή της HORI , ο οποίος με βάση τον κατασκευαστή δεν μπορεί να κάνει την παραπάνω λειτουργία,επειδή όμως σαν μηχανικοί προσπαθούμε να αποδείξουμε κάποιες φορές τα αντίθετα,και για προσωπική επιμόρφωση στο κάτω-κάτω,άνοιξα το θέμα!
  4. @engmech αυτό το excelάκι στο οποίο αναφέρεσαι και λύνει τα χέρια πού μπορώ να το βρώ?? Ενδιαφέρομαι για μελέτες σε PTO(σασμανάκια)..
  5. Σας ευχαριστώ πολύ ολόψυχα για την απάντηση σας κ την συμμετοχή σας στο θέμα που άνοιξα.. Να είστε καλά..! Η βοήθεια ήταν αρκετά κατατοπιστική!!
  6. Παιδιά έχω ένα πρόβλημα-απορία σε ένα θέμα που έχει προκύψει στην δουλειά μου(πρακτική) κ προσπαθώ να το λύσω,, Έχω λοιπόν δύο περιστρεφόμενους ενδοενωτικούς άξονες με ίδιο μήκος αλλά διαφορετικό πάχος.. Σε πάχος η διαφορά είναι σχεδόν η διπλάσια.. Ο μεν πρώτος(ο παχύς) έχει 2 ρουλεμάν(πίσω-μπρός) και παίρνει κίνηση από γρανάζι,αποδίδει 42cv Ιπποδύναμη/1000rpm. Ο δεύτερος(ο λεπτός) έχει 1 ρουλεμάν(πίσω) και αποδίδει ΚΑΙ αυτός 42cv Ιπποδύναμη/1000rpm. Πού οφείλεται αυτό;; Με πιό απλά λόγια πώς γίνεται να έχω ένα τζίπ και ένα μικρό αμάξι και σε μία ανηφόρα με την 1η ταχύτητα να αποδίδουν το ίδιο.?? Στην περίπτωση μου να σας πώ ότι δεν μιλάμε για ΙΧ αλλά για φορτηγά και ανατρεπόμενα οχήματα! ΥΣ: Συγχωρέστε με αν παραλείπω βασικές πληροφορίες αλλά είμαι νέος πολύ ακόμα Μηχανολόγος κ προσπαθώ να μάθω!! Πρόκειτε για μία απορία που ίσως χρειάζεται μελέτη, οπότε όποιος έχει όρεξη ή γνωρίζει κ θέλει να βοηθήσει τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.. Έχω επισυνάψει μία φωτό με 2 παρόμοιους άξονες. Ο αριστερός είναι ο πιό λεπτός και ο δεξιός ο παχύτερος με τα 2 ρουλεμάν κ το γρανάζι..!!
  7. Αυτό rootbreaker είναι ένα σενάριο εντελώς διαφορετικό ..Απλά αυτή την στιγμή δεν μπορώ να αφήσω την δουλειά μου την οποία μετα κόπων κ βασάνων(συνεντεύξεις επι συνεντεύξεων) βρήκα με αδιανόητη δυσκολία και να φύγω με ούτε 1 χρόνο εμπειρία,, Βασικά η ελάχιστη εμπειρία με προβληματίζει.. Όταν στο προηγούμενο μήνυμα γράφω " με το ένα πόδι Ελλάδα με το άλλο μακριά απο'δώ " δεν εννοούσα ότι θα γίνει κ αύριο.. Στο μυαλό μου αυτή την στιγμή είναι να αποκτήσω εμπειρία,να δουλέψω επιτέλους και παράλληλα να κάνω ένα Part-Time μεταπτυχιακό.. Άσε που αν το σενάριο αυτό είναι δύσκολο μία φορά,,στο εξωτερικό φαντάζομαι θα είναι 10.. Δεν είναι καθόλου κακή η ιδέα σου αλλά ακόμα δεν το 'χω για δουλειά και MSc εξωτερικό.. Και κάτι ακόμα έτσι προς ενημέρωση για κάποιους στο forum που μπορεί να ενδιαφέρονται και να ψάχνονται όπως και εγώ,όσον αφορά το MSc in Project Management στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ επειδή ήρθα σε επαφή με την υπεύθυνη γραμματεία δεν υφίσταται πλέον.. Τουλάχιστον για το έτος 2012-2013..
  8. Παιδιά καλησπέρα.. Γράφω για πρώτη φορά στο forum οπότε συγχωρέστε με αν υπάρχει ήδη αυτό το Topic σχετικά με 2 μεταπτυχιακά που διεξάγωνται στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.. Τις τελευταίες μέρες κάνω μιά έρευνα για το MSc:Construction Management σε σύμπραξη με το Kingston University απο το τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων και για το MSc:Project Management σε σύμπραξη με το City του Seattle από το τμήμα Μαθηματικών. Για να προλάβω μερικούς κάνω έρευνα γιατί θέλω να μάθω αν αξίζουν τα λεφτά τους γενικά.Θα με βοηθούσε πολύ αν κάποιοι απο το forum τα γνωρίζουν και έχουν να μου πούν κάποια πράγματα ...Βρίσκομαι στο σημείο με το ένα πόδι Ελλάδα με το άλλο μακριά από δώ..Απλά μέχρι να πάρω την τελική απόφαση χρειάζομαι κάποια συμβουλή.! Ξέρω ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι θα μου προτείνουν να ξεκουμπιστώ να φύγω αλλά είναι και ο οικονομικός παράγοντας που όπως και να το κάνουμε,κάνοντας ένα μεταπτυχιακό στην Ελλάδα γλυτώνεις πολλά έξοδα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.