Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Egkatheti

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/κός Πολεοδομίας & Χωροταξίας

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

586 profile views
  • als

Egkatheti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ενδεχομένως η περιγραφή μου να μην ήταν πολύ κατατοπιστική.Το 2.5 μέτρα φάρδος περίπου είναι το πλάτος της λωρίδας μεταξύ κτιρίου και Ο.Γ. και όχι της θέσης στάθμευσης. Η θέση στάθμευσης που έχει εγκριθεί έχει 2μ. φάρδος, για να αφήνει 40cm που - υποτίθεται - ότι θα επιτρέπουν στο χρήστη να εισέρχεται στο κτίριο. Επισυνάπτω το σχέδιο, για να έχετε καλύτερη εικόνα. Τα ανοίγματα δεν φαίνονται, αλλά αυτή τη στιγμή στο ισόγειο υπάρχουν 3 πόρτες για το κατάστημα και μία για το κλιμακοστάσιο. Η δυνατότητα ελιγμών από το δρόμο, δεν νομίζω ότι είναι εφικτή. Η θέση στάθμευσης συνορεύει με το πεζοδρόμιο και όχι με το δρόμο. Οι προδιαγραφές και ελάχιστες απαιτήσεις που ζητάω δεν είναι για το μέγεθος των θέσεων στάθμευσης που είναι παρόδιες (αυτές τις προδιαγραφές τις βρίσκει κάποιος εύκολα), αλλά για θέσεις στάθμευσης ακαλύπτου. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, σύμφωνα με το σχέδιο που επισυνάπτω, η θέση στάθμευσης πρέπει να περιλαμβάνει και τον απαραίτητο χώρο για ελιγμούς ή μπορεί ο χρήστης να παρκάρει κάνοντας ελιγμούς επί του πεζοδρομίου; Το τελευταίο μου φαίνεται αδιανόητο και επικίνδυνο. Ποια είναι η νομοθεσία που καθορίζει το συγκεκριμένο θέμα; Η πολεοδομία έδωσε καλώς την άδεια ή όχι; Και αν όχι, σε ποιο νόμο στηρίζεται αυτό; Υ.Γ. Έχω διαβάσει τα πάντα από ΓΟΚ, ΝΟΚ, Π.Δ. και οτιδήποτε άλλο σχετικά με θέσεις στάθμευσης ιδιοκτησιών, αλλά δεν έχω βρει αυτό που με ενδιαφέρει. Παρεμπιπτόντως, η άδεια είχε εκδοθεί τέλη δεκαετίας '90 Theseis_Stathmeysis.pdf
  2. Γεια σε όλους! Έχω μια περίπτωση οικοδομής στο κέντρο μιας πόλης. Είναι χτισμένη 2,5m μέσα από την οικοδομική γραμμή, έχει ισόγειο κατάστημα και πόρτα που οδηγεί στο κλιμακοστάσιο - ορόφους. Μεταξύ οικοδομικής γραμμής και οδοστρώματος υπάρχει πεζοδρόμιο φάρδους 5 μέτρων περίπου. Πρόσφατα ο ιδιοκτήτης έκανε αναθεώρηση αδείας και η πολεοδομία ενέκρινε τη δημιουργία δύο θέσεων στάθμευσης στην εν λόγω λωρίδα φάρδους 2,5m. και μήκους 15, ακριβώς μπροστά από την οικοδομή και παράλληλα σε αυτήν, δηλαδή στο χώρο που σχηματίζεται μεταξύ κτιρίου και οικοδομικής γραμμής. . Όπως καταλαβαίνετε, το φάρδος της λωρίδας είναι στενό και για να μπορέσει κάποιος να παρκάρει εκεί, πρέπει να σταθμεύσει το αυτοκίνητο παράλληλα στο κτίριο, έχοντας προηγουμένως εκτελέσει ελιγμούς επί του πεζοδρομίου. Έρχομαι τώρα στις ερωτήσεις που με απασχολούν: 1) Οφείλει η πολεοδομία, κατά την έγκριση των θέσεων στάθμευσης, να ελέγξει εάν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος για ελιγμούς; Θεωρώ ότι ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι εντός του οικοπέδου και όχι πάνω στο πεζοδρόμιο, με κίνδυνο ασφαλείας για τους πεζούς. Σε ποιο νόμο καθορίζεται το ποιος πρέπει να κάνει τον έλεγχο και τι πρέπει να ελέγχει για να εγκριθεί η θέση στάθμευσης; Υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις; 2) Διαβάζω συχνά στο διαδίκτυο ότι μία θέση στάθμευσης για ΙΧΕ πρέπει να είναι τουλάχιστον 12τ.μ. και να περιλαμβάνει τον απαραίτητο χώρο για ελιγμούς. Δεν έχω βρει όμως πουθενά κάποιο νομοθέτημα που να λέει ρητά ότι στη θέση στάθμευσης πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και ο χώρος για ελιγμούς. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τέτοιο νομοθέτημα και ποιο είναι;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.