Ενδεχομένως η περιγραφή μου να μην ήταν πολύ κατατοπιστική.Το 2.5 μέτρα φάρδος περίπου είναι το πλάτος της λωρίδας μεταξύ κτιρίου και Ο.Γ. και όχι της θέσης στάθμευσης. Η θέση στάθμευσης που έχει εγκριθεί έχει 2μ. φάρδος, για να αφήνει 40cm που - υποτίθεται - ότι θα επιτρέπουν στο χρήστη να εισέρχεται στο κτίριο. Επισυνάπτω το σχέδιο, για να έχετε καλύτερη εικόνα. Τα ανοίγματα δεν φαίνονται, αλλά αυτή τη στιγμή στο ισόγειο υπάρχουν 3 πόρτες για το κατάστημα και μία για το κλιμακοστάσιο.
Η δυνατότητα ελιγμών από το δρόμο, δεν νομίζω ότι είναι εφικτή. Η θέση στάθμευσης συνορεύει με το πεζοδρόμιο και όχι με το δρόμο.
Οι προδιαγραφές και ελάχιστες απαιτήσεις που ζητάω δεν είναι για το μέγεθος των θέσεων στάθμευσης που είναι παρόδιες (αυτές τις προδιαγραφές τις βρίσκει κάποιος εύκολα), αλλά για θέσεις στάθμευσης ακαλύπτου. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, σύμφωνα με το σχέδιο που επισυνάπτω, η θέση στάθμευσης πρέπει να περιλαμβάνει και τον απαραίτητο χώρο για ελιγμούς ή μπορεί ο χρήστης να παρκάρει κάνοντας ελιγμούς επί του πεζοδρομίου; Το τελευταίο μου φαίνεται αδιανόητο και επικίνδυνο. Ποια είναι η νομοθεσία που καθορίζει το συγκεκριμένο θέμα; Η πολεοδομία έδωσε καλώς την άδεια ή όχι; Και αν όχι, σε ποιο νόμο στηρίζεται αυτό;
Υ.Γ. Έχω διαβάσει τα πάντα από ΓΟΚ, ΝΟΚ, Π.Δ. και οτιδήποτε άλλο σχετικά με θέσεις στάθμευσης ιδιοκτησιών, αλλά δεν έχω βρει αυτό που με ενδιαφέρει. Παρεμπιπτόντως, η άδεια είχε εκδοθεί τέλη δεκαετίας '90
Theseis_Stathmeysis.pdf