Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

DELTAMARIN

Ανενεργός χρήστη
  • Περιεχόμενα

    49
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

8 Ουδέτερη

6 Ακόλουθοι

Contact Methods

  • Website
    http://www.deltamarin.com

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @ myri : O DELTAMARIN έχει 2 First Class Honours 2 ΜSc με Distinction και 2 PhD με Highest Praise δουλεύει για 1.5 εκ. ευρώ το χρόνο και έχει συμμεθέξει από πλέον ηγετική θέση έργα που μέχρι σήμερα κοστολογούνται σε 5 τρις δολλάρια and still counting. To τελευταίο το έπραξε έχοντας γυρίσει πάνω από 80 χώρες του πλανήτη και ηγούμενος χιλιάδων ανθρώπων. Κατά συνέπεια έχει μια πολύ μεγαλύτερη γνώση και εμπειρία από εσένα για θέματα ακαδημαικής κατάρτισης μηχανικών, πρακτικής τους εκπαίδευσης και εμπειρίας. Το άκρως προσβλητικό 'απλοικές δικαιολογίες' αν απευθυνόταν σε εμένα στο επιστρέφω πλήρως. Και πρέπει να κατανοήσεις ότι δεν είναι όλος ο κόσμος μόνο το ΕΜΠ ή το Ελληνικό Δημόσιο που είδες εσύ στις σπουδές και στην καριέρα σου αλλά υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος που εσύ δεν είδες ούτε θα δεις ποτέ όχι γιατί δεν μπορείς αλλά γιατί δεν θέλεις. Πιστεύω να κατάλαβεις λοιπόν ότι σε εμένα myri δεν μπορείς να μιλάς όπως θες και με στείρα επιχειρηματολογία και δήθεν σοβαρούς χαρακτηρισμούς να μου επιβάλεις γνώμες και ιδεολογίες που κατατάσονται στον ιδεολογικό χώρο της Άκρας Αριστεράς. Δικαίωμα σου να έχεις αυτές τις ιδεολογικές αντιλήψεις δεν ανέχομαι όμως να μου τις επιβάλλεις και πάνω από όλα να μου λες έτσι προκλητικά το τι σύστημα θέλω για εμένα ή τα παιδιά μου. Εφύγα 1 φορά από το φόρουμ. Αν θέλετε να φύγω και πάλι ΟΚ fine by me. Υπάρχουν όμως και αυτά τα νέα παιδιά εδώ που μόνο που έγραψα τι είμαι και τι έχω κάνει μου κατέκλυσαν το private mail box εδώ με συνχαρητήρια και ευχές. Πολλοί δε έπραξαν το ίδιο και δημόσια. Δεν απειλώ κανένα αλλά το είπα εγώ ύφος αντιπαράθεσης τέτοιο δεν δέχομαι. Και οι Συντονιστές να καταλάβετε επιτέλους ότι μπορεί στο φόρουμ να έχετε τα 5000 ποστς σας αλλά στην ζωή είναι άλλος πολύ πιο ψηλά από εσάς και πρέπει να του φέρεστε ανάλογα. Μιλάω σε εβδομαδιαία, ουτέ καν μηνιαία βάση, με κορυφαία ηγετικά στελέχη χωρών, ανώτατους στρατιωτικούς και βιομηχανικούς ηγέτες αλλά ποτέ δεν μου μιλήσαν με τον στόμφο κάποιων από εδώ και της myri ειδικότερα. Όπως είπα λοιπόν. Και θα κοιμηθώ πολύ μα πάρα πολύ ήσυχος το βράδυ: Αν myri καταλάβεις τι έκανες και τι κάνεις με την συμπεριφορά σου και χαμηλώσεις λίγο τους τόνος σου έχει καλώς. Αλλιώς αντί για απάντηση βγάλε με σαν Ανενεργό Χρήστη και Τέλος Καλό ολα Καλά. Δεν σου είπα να γίνεις Yes Woman αλλά να αφήσεις αυτό το πλέον υπεροπτικό τρόπο γραφής και σκέψης και να καταλάβεις έστω για μία στιγμή τον άλλο. Όπως είδες ο hmmypm και όχι μόνο που πέρασε στο ίδιο ίδρυμα με εσένα και όμως παραδέχεται κάποια πράγματα. Αυτό στα μάτια μου τον κατατάσει πιο ψηλά και από τον Αμερικανό Πρόεδρο Ομπάμα. Έχει ένα χάρισμα που εσύ υπολείπεσαι μακράν. Σου υπόσχομαι και εσένα και σε όλους No Hard Feelings και θα καταλάβω πλήρως. Μπορεί να μου πείτε οτιδήποτε για το ποστ αυτό αλλά το στομάχι μου που με σφάζει κάθε φορά που διαβάζω τέτοια ποστ σαν της myri και δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω εδώ. Πέστε με υπερβολικό, ρομαντικό, υπερόπτη, εγωιστή, φαντασμένο ότι θέλετε. Αυτή είναι η απόφαση μου και είναι αμετάκλητη. Ότι και αν προκύψει ευχαριστώ το φόρουμ για την φιλοξενία και εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους και όλες όπως το έκανα με μέγιστη ειλικρίνια πάντα.
  2. myri συμφωνώ μεν στα λεγόμενα σου για το σχέδιο δεν συμφωνώ δε καν μαζί σου για το γεγονός ότι ο τρόπος εισαγωγής στα πανεπιστήμια είναι αντικειμενικός. Είναι ένα σύστημα το όποιο στηρίζεται δραματικά στην στείρα αποστήθιση, και την οικονομική δυνατότητα των υποψηφίων για φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Το ότι οι εξετάσεις έχουν το στοιχείο του αδιάβλητου δεν λέει τίποτα. Αδιάβλητες έπρεπε να είναι δεν κάνουν καμμία χάρη σε κανένα για αυτό. Και λέω για τελευταία φόρα και για μένα θα είναι το τελευταίο σχόλιο για το νήμα και δεν έχω διάθεση να εξελιχθεί η συζήτηση σε οποιασδήποτε μορφής αντιπαράθεση με κανένα και καμμία ότι στην Ελλάδα πολύς κόσμος πιστεύει κάποια πράγματα για το θέμα της παιδείας στα πανεπιστήμια και πολυτεχνεία, για την πρακτική εκπαίδευση των επιστημόνων και για το πώς παίρνουμε άδειες κλπ από τα οποία κάποια είτε δεν ευσταθούν καθόλου και άλλα στο βαθμό που νομίζουν. Δεν ισχυρίστηκε κανείς ότι η Ελλάδα έχει όλα τα άσχημα και όλοι οι άλλοι όλα τα καλά αλλά σε γενικές γραμμές ναι στο εξωτερικό έχουν καταφέρει να επιλύσουν τεράστιο αριθμό ζητημάτων που εμάς μας απασχολούν χρόνια αναφορικά με αυτά τα θέματα και να επιδείξουν μια αξιόλογη βιομηχανική και παραγωγική δρστηριότητα της οποίας εμείς υπολειπόμαστε. Απλά έχω να πω ας δούμε τα θετικά τους και πώς προοδευτικά θα μπορέσουμε να εφαρμοστούν και σε εμάς. Δεν νομίζω ότι αυτό μας απαξιώνει ή μειώνει σε κανένα βαθμό. Αυτά από εμένα πλέον συναδελφικά και φιλικά προς όλους και όλες.
  3. @mechanicalengineer : Μία ενδιαφέρουσα σειρά τοποθετήσεων στις γενικές γραμμές αυτών που αναφέρθηκαν από πολλούς συναδέλφους στο νήμα αυτό. Οι δικές μου τοποθετήσεις για το εν λόγω θέμα αναπτύχθηκαν εκτενέστατα και απλά θα παραπέμψω σε κάθε ενδιαφερόμενο/η να τις διαβάσει.
  4. Well said Αλέξη και έννοια σου ξέρω τι θές να πεις no worries. Εγώ όπως βλέπεις και από το avatar μου παρόλο ότι είμαι μερικές χιλιάδες μίλια μακρύα αγαπώ και πονάω για αυτόν τον τόπο και είμαι 'έτοιμος μέσα στο cockpit' για απόγειωση των 2 λεπτών αν χρειαστεί. Με το scramble βάζω τον jet fuel starter on και φύγαμε ! Η φύση των εργασιακών και εκπαιδευτικών θεμάτων είναι τέτοια που μας κάνει να αισθανόμαστε κάποια πράγματα πιο έντονα. Και συμφωνώ απόλυτα στο να είναι κανείς συνειδητοποιήμενος και προσγειωμένος δεν το συζητάμε καν αυτό. Και σήμερα αλλά και γενικά δεν είχα από την πλευρά μου τουλάχιστον σκοπό να κάνουμε επίθεση απαξίωσης συναδέλφων με βάση τι σχολές τελιώσαμε αλλά να θίξω πολλά κακώς κείμενα και από ενδιαφέρον και αγάπη για τον τόπο μας να τα αλλάξουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται όσο το επιτρέπουν οι δυνάμεις μας φυσικά ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Όπως ανέφερα το ίδιο πράτω καθημερινά και για το εαυτό μου διαβάζω, δουλεύω και προσπαθώ να γίνω ακόμα καλύτερος.
  5. Τι να πω, στεναχωριέμαι και είδες σήμερα από το πρωί τόνους έγραψα για όλα αυτά το ζήτηματα. Pity και πάλι pity....:(
  6. Καλησπέρα και πάλι, Να σχολιάσω και εγώ γρήγορα αναφορικά με τις δημοσιεύσεις του συναδέλφου mitsos_m83. Συμφωνούμε απόλυτα ως προς το ότι πρέπει ο μηχανικός να καταλαβαίνει 'πώς δουλεύει' ένα πακέτο λογισμικού από την άποψη των εξισώσεων και μαθηματικών εννοιών που αναφέρθηκε. Και κανένας δεν νομίζω ότι θέλει τα πολυτεχνεία να γίνουν σχολές εκμάθησης για software αυτό είναι δουλειά για μετά το πολυτεχνείο. Στην Deltamarin χρησιμοποιούμε όλα τα κορυφαία εμπορικά πακέτα σε όλα τα disciplines δηλαδή ναυπηγικά μηχανολογικά ηλεκτρολογικά/ηλεκτρονικά κλπ. Και κανένας δεν θα μπορούσε να περιμένει κανείς να ξέρεις όλα αυτά τα λογισμικά όταν βγαίνεις. Είναι ανάμεσα στους πολυάριθμους λόγους που όπως ανέφερα είναι αναγκαία και η βιομηχανική εκπαίδευση μηχανικών. Το IT Skills Development είναι κάτι τρομερά σημαντικό και το βίωσα και προσωπικά για να κάνεις σοβαρή και επαγγελματική χρήση λογισμικών και όχι απλά να βγάλεις κάτι στο πόδι. Αποτελεί μέρος της πρακτικής τεχνογνωσίας που πρέπει να αποκομίσεις πριν μπορέσεις να ασκήσεις τα καθήκοντα σου εφόσον φυσικά προβλέπεται από τον εργασιακό προσανατολισμό σου σαν μηχανικός. Τώρα για την φιλοσοφία του προγράμματος σπουδών πιστεύω ότι τα ελληνικά πολυτεχνεία δεν διαφέρουν από τα άλλα πολυτεχνεία σε όλες τις γωνίες του πλανήτη. Η προαγωγή της επιστήμης και της γνώσης είναι η βασική τους αποστολή. Αλλά εξαιτίας όλου αυτού του αριθμού των παθογενειών που αναφέραμε εκτενώς σήμερα από το νήμα αυτό αλλά και γενικά αδυνατούν να ανταποκριθούν επαρκώς στις μέρες μας σε αυτήν την αποστολή τους. Όπως ανέφερα πολλάκοις σήμερα η αναθεώρηση κάποιων ξεπερασμένων πρακτικών και νοοτροπιών είναι η μόνη διέξοδος από αυτό το τέλμα.
  7. Να σου πω αμέσως Γιάννη. Δεν θα το έλεγα για πανεπιστήμια ολόκληρα αλλά για φοιτητές. Και τους βρίσκουν από την 1η κιόλας στιγμή και παίρνουν πόδι. Εδώ είναι και το σημείο διαφοράς με την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι υποκειμενικό το ζήτημα δηλαδή κάποιος είναι κακός φοιτητής ή βγαίνει κακός μηχανικός γιατί απλά δεν διαβάζει ή δεν ήθελε να πάει για παραπάνω. Στην Ελλάδα το ζήτημα είναι πιο αντικειμενικό. Όπως έγραψε και ο Αλέξης και η spgirl πιο πάνω έχουμε πρόβληματα στην ανώτατη μας εκπαίδευση διότι υπάρχει κάκιστη οργάνωση, κομματοκρατία, προγράμματα σπουδών όπως καυτηρίασα και προσωπικά που καλύπτουν πολλάπλα αντικείμενα σε πολλάπλο μορφωτικό επίπεδο, έλλειψη βιομηχανικής εκπαίδευσης μη ουσιαστικές εξετάσεις για άδεια άσκησης επαγγέλματος. Δεν ξέρω αν το κατάφερα να σου περάσω τι θέλω να πω αλλά I think you get the picture... Γενικά αυτό που έχω να πω για τους Φινλανδούς ότι ακριβώς η γεωγραφική τους θέση, θέλεις η διαβίωση εδώ στο πλέον βόρειο άκρο της Ευρώπης αλλά πάνω από όλα η οργάνωση και αυστηρές εξετάσεις και αξιολογήσεις αναχαίτιζε τους επίδοξους φοιτητές που ενδιαφέρονται για γρήγορο πτυχίο. Τέλος θα έλεγα για να κλείσω την τοποθέτηση μου στο ερώτημα σου Γιάννη ότι μπορεί να δεις κάποιο ίδρυμα να έχει καλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων από ένα άλλο αλλά όχι έκτροπα λαδώνω καθηγητές για δίπλωμα που ακούω που λένε κάποιοι και τέτοια. Ισχύει δηλαδή ότι ισχύει ακόμα και αν ήσουν Αμερική ΜΙΤ. Σε κάποιους τομείς το ίδρυμα είναι κορυφαίο σε άλλους πιο μέτριο χωρίς να είναι κακό και σε άλλους δεν έχει background γιατί απλά δεν δραστηριοποιείται στη επιστήμη αυτή. Υπό αυτή την έννοια λοιπόν θα έλεγα ότι υπάρχουν διακυμάνσεις στην Φινλανδία και σε καμμία περίπτωσε σχολές για να λέει ο κόσμος ότι σπούδασε. Σε αυτό το τελευταίο θα είμαι κατηγορηματικότατος.
  8. spgirl : Επαλαναμβάνω σαν σχόλιο για την πλέον αξιόλογη δημοσιευσή σου ότι έγραψα και πιο πάνω στον συνάδελφο μας AlexisPap. Ότι δηλαδή έκανες μια πλέον ειλικρινή και κατατοπιστική επισήμανση της κατάστασης στον χώρο των Ελληνικών Πολυτεχνείων και τι κατάρτιση τα τελευταία μπορούν να παρέξουν όσο και για τις συνθήκες σπουδών. Πιστεύω ότι καταδεικνύει και την ισχύ των δικών μου δημοσιεύσεων. Ότι δηλαδή πλέον αξιόλογο έμψυχο υλικό στα Ελληνικά Πολυτεχνεία υπάρχει απλά χρειάζεται άρδην αλλάγη νοοτροπίας για τεράστια σειρά ζητημάτων με το βασικό τρίπτυχο να είναι η φιλοσοφία και οργάνωση σπουδών, η φιλοσοφία και οργάνωση της πρακτικής βιομηχανικής εκπαίδευσης και ακόμα πιο ιδιαιτερά των συνθηκών που πραγματοποιείται η τελευταία στην Ελλάδα μιας και από ότι έγινε κοινώς αποδεκτό και σήμερα από το νήμα αυτό με το ισχυόν καθεστώς κάθε άλλο παρά ιδανικό έιναι το πλαίσιο πραγματοποίησης της και φυσικά last but not least φιλοσοφία και οργάνωση εξετάσεων άδειας άσκησης επαγγέλματος ούτως ώστε να παρέχονται ίσες ευκαιρίες σε όλους. Κλείνω επαλαναμβάνοντας και πάλι ότι είναι μέχρι ένος σημείου αναμένομενο ότι θα έχουμε κάποιας μορφής αντιπαράθεση μιας και προερεχόμαστε από τόσο διαφορετικές νοοτροπίες και σχολές αλλά στο τέλος βλέπω ότι παρόλο την όποια διαφωνία στο τέλος όλοι καταλήγουμε σε κοινά συμπέρασματα. Και αν τα νήματα αυτά είναι κάπως notorious για το επίπεδο των δημοσιεύσεων σε αυτά νομίζω ότι στο χέρι μας να το αλλάξουμε με την συμπεριφορά απέναντι στους συναδέλφους και συμπολίτες μας αλλά πάνω από όλα συνάνθρωπους μας.
  9. Barracuda κανένας δεν ισοπεδώνει κανένα και δεν είδα τίποτα. Απλά έχεις κάποιες απόψεις όπως καλή ώρα και η myri και άλλοι συνάδελφοι από Ελλάδα για πολύ μεγάλο αριθμό ζητημάτων οι οποίες νομίζεις ότι είναι απαραίτητα και οι σωστές. Εγώ απλά σου λέω ότι δες και μια αλλή άποψη και μην γράφεις έτσι πικρόχολα. Ο καθένας μας Baraccuda έχει την αξία του και κανένας δεν μπορεί να του την αφαιρέσει. Και στο ξαναλέω μπορεί να κάνω λάθος αλλά έχω περισσότερο από έντονη την αίσθηση ότι δεν είσαι ρεαλιστικά ενημερωμένος ούτε στο ελάχιστο για οτιδήποτε αφορά την Φινλανδία ή εμένα και παρόλο αυτά προβαίνεις σε σχολιασμούς. Πρακτικά δεν άκουσα από κανένα άλλο άνθρωπο τέτοια σχόλια για κλάδο όχι μόνο μηχανικών εδώ στην Φινλανδία αλλά γενικά παρά μόνο από εσένα. Αντί αυτού πολλά παιδιά της ειδικότητας σου μάλιστα όταν τους λέω ότι δουλεύω εδώ μου λένε πώς θα θέλανε να έρθουν για σπουδές και δουλειά επίσης εδώ και έχουν τελιώσει ΕΜΠ, ΑΠΘ, ΔΠΘ, Πάτρα κλπ. Είναι όλοι τόσο άσχετοι και εσύ τόσο καλά ενημερωμένος ; Think about it...
  10. myri συμφώνω με τα γραφόμενα του AlexisPap. Σιγά σιγά πιστεύω ότι ο Αλέξης εξηγεί με πολύ καλό τρόπο αυτό που λέγαμε και μάζι πιο πρίν και με εφαρμογή από την δική σας βιομηχανία και γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας.
  11. Barracuda τώρα μόλις είδα αυτό το ποστ. Πρακτικά και αν έβλεπες απαντήσεις από άλλους συναδέλφους θα έβλεπες πως πλέον φιλικά αναφέρθηκαν στην ευγένεια μου και στον επαγγελματισμό μου. Δεν μιλάω για το παρών νήμα αλλά γενικά. Αυτό προς απάντηση στην κατηγορία σου ότι είμαι ο μοναδικός διεκδικητής της αλήθειας. Όσο για το αν θα αναθεωρήσεις εσύ και όχι εγώ αυτά κατατάσουνε την συζήτηση σε επίπεδο μη αρμόζων σε μηχανικούς αλλά νέα παιδιά. Τέλος καταλαβαίνω άριστα τι θες να πεις και ακόμα περισσότερο καταλαβαίνω τις δυστυχώς κάκιστες προθέσεις σου και δεν έχω ανάγκη ούτε από αξιώματα ή τίποτα άλλο. Όσο για το τι μπορείς να κάνεις εσύ και τι ένας Φινλανδός Πολιτικός Μηχανικός άστο να το πει πρώτα και ο ίδιος το να αυτοανακυρήσεσαι Bareracuda ο καταλληλότερος και καλύτερα καταρτισμένος μηχανικός είναι εύκολο. Δες το ποστ του AlexisPap πιο πάνω ο οποίος κάνει μια πραγματικά ειλικρινή κριτική της εκπαιδευτικής του εμπειρίας από Ελλάδα από την δική σου ειδκόιτητα. Και ο άνθρωπος έκατσε και έβγαλε το καλύτερο πολυτεχνείο της χώρας. Επίσης για το επίπεδο Πολιτικών Μηχανικών στην Ελλάδα έχω live feedback από την μητέρα μου για ολόκληρες δεκαετίες άρα Barracuda σε παρακαλώ πολύ να σταματήσεις να αυτοδιαφημίζεσαι γιατί δυσφημίζεσαι. Τέλος θα σου πω ότι έχω δουλέψει σε αναρίθμητα έργα Ελλήνων Εφοπλιστών από εδώ ενώ εσύ είναι κάτι παραπάνω από πιθανό ότι δεν είχες ούτε έχεις καμμία επαφή με την Φινλανδία, τα πολυτεχνεία της και τον χώρο εργασίας της. Σε πληροφορώ ότι ξέρω τεράστιο αριθμό Φινλανδών Πολιτικών Μηχανικών που δραστηριουνται σε κορυφαία σειρά έργων στον τομέα αυτό. Και πίστεψε με ότι αν ήταν έστω και ένας παρών εδώ θα είχες αναθεωρήσει πολλές αν όχι όλες από αυτές σου τις αντιλήψεις με ήρεμο διάλογο εννόω και όχι ύβρεις ή άλλου είδους αντιπαράθεση. Άρα κατάλαβε αγαπητέ συνάδελφε Barracuda ότι εσύ θέλεις να έχεις το πάνω χέρι και το μέρισμα της αλήθειας και όχι εγώ. Πλέον Φιλικά.
  12. @cna : Best post of the day ! Για τα μαθηματικά και την φυσική και την φιλοσοφία εκμάθησης τους έγραψα πιο πριν. @AlexisPap : Φίλε Αλέξη πραγματικά μια άκρως ενημερωτική δημοσίευση εκ μέρους σου και πάνω από όλα ανθρώπινη και ειλικρινής. Να σου πω. Το τοπ ιδεατό σύστημα δεν υπάρχει ή The ideal educational systems simply does not exist που θα έλεγαν και πολύ φίλοι μου από εδώ στο εξωτερικό. Και χαίρομαι που σαν τελοιόφοιτος Ελληνικού πολυτεχνείου παραδέχεσαι τις όποιες αδυναμίες έχει. Εγώ προσωπικά όλο αυτό το ούτε λίγο ως πολύ 2μηνο σας πέρασα κάποιες ιδέες. Δεν απαξιώ ούτε κατά διάνοια την έννοια της εκπαίδευσης, σίγουρα πρέπει να περνά τρόπο σκέπτεσθαι όπως αναφέρθηκε και από την myri αλλά παράλληλα με ένα ισχυρό και σωστό υπόβαθρο σε ένα συγκεκριμένο πεδίο μηχανικού και όχι σε μια υπερπληθώρα αντικειμένων δημιουργώντας απατηλές ψευδαισθήσεις υπεροχής. Εν συνεχεία με τον ίδιο συστηματικό τρόπο πρακτική άσκηση με την επίβλεψη σωστών και σοβαρών έμπειρων συναδέλφων για να αποκτηθεί και η πρακτική τεχνογνωσία στον αντικείμενο. Τέλος επιστέγασμα όλων με ουσιαστικές και αδιάβλητες επαγγελματικές εξετάσεις για όλους που θα πιστοποιούν το δίδυμο θεωρητικών γνώσεων και πρακτικής κατάρτισης. Μετά συνεχές διάβασμα και άσκηση για διατήρηση αυτού του επαγγελματικού background. Αυτό είναι όλο. Τίποτα παράπανω. Ούτε α ρε τίνα τον Ελληνικών ΑΕΙ ή ΤΕΙ α ρε δίνα του εξωτερικού και των κολλεγίων. Αυτά από εμένα.
  13. howard_roark και myri : Σας ευχαριστώ παιδιά για τις τοποθετήσεις σας. myri άστα όταν μιλάω με την μητέρα μου μου λέει τα ίδια ακριβώς. :lol: Δηλαδή συμφωνεί με όσα λέω αλλά απλά μου λέει ότι στην Ελλάδα χωλάινει η εφαρμογή. Επιπροσθέτως myri για να απαντήσω σε αυτό που λες για την φάση νέος μηχανικός. Στο εξωτερικό δεν έρχεται πχ το ινστιτούτο ναυπηγών στην Αγγλία, στην Αμερική ή Φινλανδία να σου πει δεν είσαι καν μηχανικός. Σου λέει είσαι Engineer under Development σου δίνει αρμοδιότητες μισθό και ασφάλιση κανονικά και προχωράς. Απλά το λέω και πάλι έχεις την εικόνα της Ελλάδας και δεν έχεις τώρα δουλέψει και έξω και σου φαίνονται βουνό. Φίλτατε howard_roark σε ευχαριστώ και εσένα για τις επισημάνσεις σου. Ναι, ξέρω ότι η myri είναι αξιόλογη αν δεν το πίστευα δεν θα έδινα σημασία στα γραφόμενα της. Σαν άνθρωπος έχει τις αντιλήψεις της απλά προσπαθώ να πω σε εκείνη σε εσένα και σε όλους πώς μπορεί να δει τα πράγματα από μια άλλη οπτική γωνία. Η πρακτική για την οποία γίνεται ο λόγος δεν είναι κάποιος δαίμονας να του ρίξουμε ξόρκυ ή να τον βάλουμε σαν extra εξάμηνο να ξεμπερδεύουμε. Σκοπός της είναι να σου δώσει την δυνατότητα να εφαρμόσεις τις γνώσεις που έχεις μάθει. Αν δεν έχεις καν τις γνώσεις η οποιαδήποτε πείρα δεν μπορεί να συμπληρώσει τα κενά. Ούτε και οι γνώσεις στείρες χωρίς την τεχνογνωσία του πως να τις εφαρμόσεις έχουν ισχύ. Αυτό βλέπω όπως είπα κάθε μέρα. Χρειάζονται όλα αυτά να δουλέψουν μαζί. Αυτό λέμε και τίποτα παραπάνω. Και αυτός είναι και ο σκοπός που γράφω εδώ. Ούτε κόντρες συστημάτων ούτε τίποτα τουλάχιστον όχι από την δική μου πλευρά. Κάποιοι άλλοι συνάδελφοι δεν το βλέπουν έτσι και καταλήγουμε σε flame posts και αντιπαλότητα. Εύχομαι η ψυχραιμία να επικρατήσει
  14. Σαν απάντηση στο σχόλιο σου συνάδελφε hmmypm θα έλεγα ότι τα συναισθήματα σου με εκφράζουν και εμένα πλήρως προσωπικά. Και πολλές φορές είδα γραμμένα εδώ πράγματα που δεν μου άρεσαν καθόλου. Από την πλευρά μου θα έλεγα απλά ότι ότι έγραψα είναι αλήθεια το έζησα και εξακολουθώ να το ζω και δεν απολογούμαι στον οποιονδηποτε για αυτό. Απλά αυτές οι συζητήσεις καταλήγουν έτσι γιατί καμμιά από τις δύο πλευρές δεν θέλει να δει και να αντιληφθεί τις απόψεις της άλλης. Από την δική μου μεριά διαβάζω το Michanikos.gr πάνω από 2.5 χρόνια και έκατσα και είδα και σκέφτηκα αναφορικά με αυτά που έχουν γράψει πολλά παιδιά με σπουδές και εργασιακή εμπειρία από Ελλάδα. Πιστεύω ότι θα πρέπει κάποια στιγμή να ακουστεί και μια άλλη φωνή. Το αν θα συμφωνήσει ή διαφωνήσει κανείς με αυτά που έγραψα δικαίωμα του τουλάχιστον ας ακόυσει πρώτα τι έχουν να πουν και κάποιοι άλλοι. That's all !
  15. myri σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κοίτα έχεις λάθος σε ότι λες. Δεν μπορώ τώρα να κάτσω και να σου εξηγήσω πάλι τα ίδια από την αρχή όχι γιατί σε απαξιώνω αλλά γιατί όπως σου είπα έχεις κάποια αντίληψη για τα θέματα των πρακτικών. Άκου, και εμένα η μητέρα μου Δημόσιος Υπάλληλος είναι σαν μηχανικός, Πολιτικός στην ειδικότητα και μου έχει πει για τις συνθήκες που την οδήγησαν σε αυτήν την επιλογή. Και στο λέω και σε εσένα και στους υπόλοιπους και έτρεξα αν είδες να το θίξω ότι τώρα είδικα στην Ελλάδα με τα ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ και όλες αυτές τις μεταρρuθμίσεις που θα πάνε να περαστούν δημιουργείται ακριβώς αυτό το σκηνικό που είπες δηλαδή πολλά παιδιά θα αναγκαστούν να εργασθούν είτε κανονικά ή να κάνουν πρακτικές με δυσμενείς συνθήκες. Αυτό myri το καταντήσαμε εμείς σαν Ελλάδα που τόσα χρόνια δεν κάτσαμε να φτιάξουμε τίποτα μόνοι μας και δεν μιλάω μόνο για θέματα παιδείας και μηχανικών αλλά γενικά και τώρα μέσα σε χρόνο dt θα πρέπει να αλλάξουν τα πάντα. Έτσι και όπως βλέπετε ήδη να περνιέται από τα μέσα ενημέρωσης έχουνε να λένε για το κακό ΔΝΤ τον κακό καπιταλισμό που πάει να μας καταστρέψει κλπ. Επαλαναμβάνω και πάλι ότι το γεγονός ότι Κράτος, Εργοδότες και Εργαζόμενοι δεν είναι σε θέση στην Ελλάδα να συμπεριφέρονται ο ένας προς τον άλλο σωστά δεν σημαίνει πως κάποιες βασικές αρχές κατάρτισης και καταξίωσης επιστημόνων θα πρέπει να δαιμονοποιηθούν και να απαξιωθούν. Δεν λέμε να πας να γίνεις δούλος κανενός. Να δουλέψεις δίπλα σε ένα έμπειρο μηχανικό πρώτα λέμε για να μάθεις την δουλειά με πλήρη μισθό και ασφάλιση λέμε. Στην Ελλάδα απλά δεν θέλουν να κάνουν το τελευταίο ή σου λένε έλα τζάμπα μόνο και για αυτό η μαθητεία που λες και η κάθε μαθητεία έχει δαιμονοποιηθεί. Αρά είναι η μέθοδος που πάνε να εφαρμόσουν κάτι και όχι γενικά το γεγονός ότι πρέπει να καταρτιζόμαστε πρακτικά σαν μηχανικοί. myri θέλω να με καταλάβεις ότι δεν στο λέω υποτιμητικά αλλά έχω μια άλλη εμπειρία και σπουδές από εσένα και χωρίς το λέω και πάλι να απαξιώνω την δική σου καταξίωση πρέπει κάποια στγμή να ακούς και κάποιους άλλους συναδέλφους και να μην μετατρέπεις σε flame chatting την συζήτηση. Εγώ επειδή έχω διαβάσει τα ποστ σου 2 χρόνια τώρα αντιλαμβάνομαι σε πληροφορώ πλήρως στο σκεπτικό σου. Αλλά θα ήθελα να δεις και εσύ λίγο το δικό μου. At least give it a try. Υ.Γ: Όσο δε για την εκπομπή. Το να κάνεις όπως λές χορωδία ή άλλα μαθήματα ή δραστηριότητες myri είναι μέρος της παιδείας σου. Αν τώρα σε έλκυε περισσότερο η ελληνίδα μαθήτρια που έτρεχε σε φροντιστήρια για να παπαγαλίσει την ύλη που τις έδιναν δικαίωμα σου. Γενικά myri και πάλι στο λέω φιλικά έχεις μια αντιπάθεια και προκατάληψη στο να ακούς ότι έξω είναι πιο μπροστά σε κάποιους τομείς. Το ίδιο είπα και στον Barracuda. Στο λέω και πάλι και σε έσενα και όλους. Ελάτε πρώτα στα Nordics και μετά μπορείτε να κρίνετε.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.