Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καλλικτίνος

Members
  • Περιεχόμενα

    2
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Φήμη στην κοινότητα

0 Ουδέτερη

Σχετικά Καλλικτίνος

  • Κατάταξη:
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  1. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εξακολουθώ όμως να έχω αμφιβολίες σχετικά με τη θέση του "κέντρου" αυτού του τμήματος κύκλου που αναφέρει ο Manolis gon ότι θα πρέπει να φέρω. Το κέντρο θα είναι επάνω στη διαγώνιο των δύο κάθετα τεμνώμενων δρόμων/διαδρομών για τους οποίους θέλω να σχεδιάσω τη στροφή (δηλαδή 45 μοίρες) , ή θα είναι "περασιά", δηλαδή στην επέκταση μιας νοητής κάθετης ευθείας στον άξονα του ενός από τους δύο δρόμους και συγκεκριμένα στο σημείο από όπου θα "ξεκινά" το αυτοκίνητο να στρίβει (δηλαδή 0 μοίρες); Όπως καταλαβαίνετε, μπορώ να τα σχεδιάσω και τα δύο, αλλά φαντάζομαι ότι το αυτοκίνητο θα χωράει να στρίψει σε έναν από τους δύο αυτούς κύκλους... Βασικά αυτό προσπαθώ να θυμηθώ και με την ακτίνα καμπυλότητας (Πώς βρίσκουμε το κέντρο) και δυστυχώς έχω χάσει τις σημειώσεις μου. Αν δεν καταλάβατε τι ρωτάω, πείτε μου το για να σας κάνω ένα σκαρίφημα (μιας και μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις). Ευχαριστώ και πάλι.
  2. Καλησπέρα σε όλους, Προσπαθώ να βγάλω άκρη με το σχεδιασμό διαγράμματος κίνησης (και θέσεων στάθμευσης) σε έναν υπόγειο χώρο. Σύμφωνα με τις παρ. 1 & 2 του άρθρου 2 της Απόφασης 98728/7722/93 (ΦΕΚ-167/Δ/2-3-93) εμφανίζεται ο όρος "εσωτερική ακτίνα στροφής". Οι απορίες μου σε σχέση με τον όρο αυτόν (και άρα με τον τρόπο εφαρμογής του εν λόγω άρθρου) έχουν ως εξής: 1. Τι σχέση έχει η "εσωτερική ακτίνα στροφής" με την "ακτίνα καμπυλότητας" που υπάρχει σαν όρος στην οδοποιία; 2. Ποιο είναι το κέντρο της "εσωτερικής ακτίνας στροφής"; Ευχαριστώ.
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.