Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

EZOUR

Members
  • Περιεχόμενα

    57
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

File Comments δημοσιεύτηκε από EZOUR

  1. Kατεβαζω το προγραμμα και ειναι demo.Eχει συνδρομή? Μπορει να μου εξηγησει κάποιος

    Πάντως εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω.

    Είχα ανεβάσει - ή έτσι νόμιζα- τον Δεκέμβριο την έκδοση R25 ολόκληρη, πλήρη κλπ. Ούτε demo ούτε συνδρομή ούτε πληρωμή. Ελεύθερη χρήση πλήρη. Κάτι σαν χριστουγενιάτικο δώρο

    Τώρα που ξαναμπήκα στο blog και είδα την αναφορά, βλέπω ότι περέμενε σαν αρχείο η προηγούμενη demo εκδοση R24D.

    Ξανα ανεβάζω λοιπόν την πλήρη έκδοση R25, θεωρώντας ότι το λάθος οφείλεται σε εμένα.

    • Like 1
  2. Έχω μπερδευτεί. Η δημοσίευση δε μιλάει για demo. Αλλά το αρχείο αναφέρεται ως demo και κάποιες λειτουργίες δεν υπάρχουν.

    Η δημοσίευση αναφέρει:

    • " Στην έκδοση R24D που διατίθεται ελεύθερα έχουν απενεργοποιηθεί κάποιες εκτυπώσεις εντύπων. "

     

    Και έτσι είναι, δηλαδή λειτουργούν όλα, αλλά δεν τυπώνονται όλα.

  3. Εχω το excel 2010 αλλα οταν φωρτωνω το αχειο μου κανει repair και μετα δεν λειτουργει τιποτα ..μου βγαζει μονο την αρχικη σελιδα ...τι μπορει να φταιει ? εχω win8 

     

    Ειλικρινά, δεν ξέρω !

    Δεν το αναφέρει κάποιος άλλος συνάδελφος σαν πρόβλημα.

    Μήπως η έκδοση που κατέβασες κτυπάει?

    Αλλα αρχεία ανοίγει?

    Μήπως μπλοκάρει τις μακροεντολές? και πρέπει να του υποδείξεις να τις απελευθερώσει?

    Οι καρτέλλες δεν ανοίγουν με δεξί κλίκ και εμφάνιση?

    Κάνε κάποιες δοκιμές και τα ξαναλέμε

    ezour

  4. εγώ χρειάζομαι λίγη βοήθεια εδώ... πως μπορώ να τα χρησιμοποιήσω σαν hatches? δουλευω autocad 2010.. 

    πχ έχω εναν τοίχο σε ενα X σχεδιο που θέλω να τον ντυσω με τα συγκεκριμένα hatch πετρας τι κάνω?

     

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Στο 2010 δεν ξερω το μενού

    Στο 2008 σου λέω και βρές την σντιστοίχιση

     

    Πάς στο μενού express\draw\super hatche και από εκεί ακολουθείς τις οδηγίες

  5. Πολύ καλό συνάδελφε ευχαριστώ!!

    Είχα το εξής προβληματάκι . Έχω να υπολογίσω αμοιβή επίβλεψης σε κτίριο που αποτελείται από βιομηχανικό χώρο και γραφεία. Πηγαίνω στην καρτέλα "στοιχεία προυπολογισμού"- "είδος κτιρίου" και εκεί μου δίνει μόνον τρεις επιλογές που καμία δεν ταιριάζει ακριβώς με την περίπτωση μου . Επιλέγω την πλησιέστερη προς την περίπτωση μου "αμιγές κτίριο γραφείων -καταστημάτων......" καταχωρώ στον πίνακα Α2 το εμβαδόν των γραφείων και μετά στον πίνακα Γ το εμβαδόν του βιομηχανικού χώρου. Στους υπολογισμούς φαίνεται να αγνοεί τον βιομηχανικό χώρο . Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση?

    Ευχαριστώ και πάλι

    Καλή δύναμη

    Εχεις δίκιο. υπάρχει δυσλειτουργία

    Την ξεπερνάς βάζοντας για τύπο κτιρίου ... κτίριο κατοικίας ή μικτής χρήσης!

    πολύ μπέρδεμα τελικά.

    Ευχαριστώ πάντως, κανείς άλλος δεν έφτιαξε βιομηχανικό κτίριο μέχρι τώρα με το Φοραδεια

  6. φαίνεται πολύ καλό. ακόμα δεν το άνοιξα, αλλά τι γίνεται όταν έχουμε πολλά κτίρια; υπάρχει τρόπος να τα βάλουμε χωριστά και να βγάλει μετά την αμοιβή; το ΤΕΕ θέλει όλα τα εμβαδά μαζί σε κάθε κατηγορία...

    με ποιον τρόπο υπολογίζει αυτό το πρόγραμμα;

    1. Δεν υπολογίζει όμοια κτίρια

    2. Αν δεν πρόκειται για όμοια κτίρια, πού το πρόβλημα? Οι διαφοροποιήσεις στον προϋπολογισμό γίνονται ανάλογα με το μέγεθος διαμερίσματος και όχι άν κάποια είναι σε ένα κτίριο και κάποια άλλα σε άλλο.  Βέβαια εκεί θα χάσεις την "στατιστική προσέγγιση" του προϋπολογισμού αλλά μπορείς να προσθέσεις ποσότητες στον αναλυτικό μετά.

  7. Όταν δεν έχουμε ΚΕΝΑΚ και έχουμε την παλιά θερμομόνωση πώς περνάμε τα στοιχεία για να βγάλει αμοιβή;

    Στην ανάθεση Μελετών αναθέτεις την Θερμομόνωση και σβύνεις τα άλλα.

  8. Πολυ καλη δουλεια. Μπραβο ezour. Καποιες παρατηρησεις.

    1. Στην υπευθυνη δηλωση στο προς εξακολουθει να λεει Δημος αγιας παρασκευης. Καπου το παιρνει ετοιμο και ισως να μπορουσα να διαλεξω μηχανικο και να βαζει τα στοιχεια του (δευτερεουσας σημασιας)

    2. Εμεις συνηθως σε καθε πεδιο μηχνανικου μπαινουν 2 ονοματα. Οποτε θα μπορουσα να οριζω και εγω τις ειδικοτητες

    3. Στο τοπογραφικο οπ' οτι ειδα δεν μπορω να βαλω κτ. πρεπει να κανω κολαζ μετα. Ισως θα μπορουσες να ξεκλειδωσεις τις εικονες.

    4. Στην αδεια δομησης γτ βγαζει τοσο αναλυτικα? Δεν θα μπορουσε να ειναι οπως στο εντυπο "την αρχ μελετη συνεταξε", τη στατικη τη μηχανολογικη....

    Εννοώ μπαίνεις στο κελί στην καρτέλλα "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ".

  9. Πολυ καλη δουλεια. Μπραβο ezour. Καποιες παρατηρησεις.

    1. Στην υπευθυνη δηλωση στο προς εξακολουθει να λεει Δημος αγιας παρασκευης. Καπου το παιρνει ετοιμο και ισως να μπορουσα να διαλεξω μηχανικο και να βαζει τα στοιχεια του (δευτερεουσας σημασιας)

    2. Εμεις συνηθως σε καθε πεδιο μηχνανικου μπαινουν 2 ονοματα. Οποτε θα μπορουσα να οριζω και εγω τις ειδικοτητες

    3. Στο τοπογραφικο οπ' οτι ειδα δεν μπορω να βαλω κτ. πρεπει να κανω κολαζ μετα. Ισως θα μπορουσες να ξεκλειδωσεις τις εικονες.

    4. Στην αδεια δομησης γτ βγαζει τοσο αναλυτικα? Δεν θα μπορουσε να ειναι οπως στο εντυπο "την αρχ μελετη συνεταξε", τη στατικη τη μηχανολογικη....

     

    Καλημέρα.

    Ο Δήμος αλλάζει, όπως και όλο το "προς". μπαίνεις στο κελί και γράφεις ότι θέλεις.

    Στο τοπογραφικό δεν καταλαβαίνεω τί εννοείς.

    Τα άλλα για ποούς μηχανικούς κλπ, δουλεύονται

  10. εχω κατεδαφιση και τοπογραφικο με ΕΓΣΑ.

    προσπαθω να βαλω την μελετη του τοπογραφικου αλλα κ επιβλεψη για κατεδαφιση και δεν μπορω....

    το ΤΕΕ μου βγαζει νομιμη αμοιβη 726,27 για τοπογραφικο  και 84,50 για κατεδαφιση

    Καλημέρα

     

    Την κατεδάφιση την δηλώνεις στην ΑΡΧΙΚΗ σελίδα στο είδος οικοδομικού εργου. (συμπληρώνεις και τιμη ζώνης και περιφερειακή ενότητα έργου)

    Στα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ (παρά το ότι γκριζάρανε τα κελιά) εσύ εισάγεις τα στοιχεία του οικοπέδου κανονικά. Για την κατεδάφιση εισάγεις τα εμβαδά κάτω κάτω στο Δ. ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΓΗΣ.

    Στην ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΕΛΕΤΩΝ αφήνεις Μελετητες για Τοπογραφικό, επίβλεψη Αρχιτεκτονικών, μελέτη - επίβλεψη Χρονικού και υπεύθυνο μέτρων ασφαλείας.

    Στις ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ δηλώνεις ΜΕΛΕΤΗ-ΕΠΙΒΛΕΨΗ

     

    Σου βγάζει κανονικά τους υπολογισμούς και τα φορολογικά.

     

    Βέβαια σου δίνει για έντυπα αυτά της άδειας δόμησης. Δεν ξέρω άν είναι αυτά που χρειάζονται ή θέλει κάποια άλλα. Ενημέρωσέ με σε παρακαλώ για να το προσθέσω.

     

    Εχεις δίκιο όμως στο ότι δεν θα έπρεπε να γκριζάρουν τα κελιά.

    Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.

  11. Θα ηταν υπεροχο αν ανοιγε κ δουλευε....εχω το excel starter κ μου λεει οτι υπάρχουν φύλλα εργασίας με σταθεροποιημένα τμηματα τα οποία κ δεν μπορω να δω :(

    Συνάδελφοι

    Είναι σαφές ότι δεν ανοίγει με εκδόσεις παλαιότερες του excel 2010. Το γράφω στην περιγραφή, Πάνω Πάνω.

    Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί δεν προμηθεύεστε το excel 2010. Η κάποιο ποιό πρόσφατο. Φεύγει το 2013 και μπαίνει το 2014. (χρόνια σας πολλά).

     

     

    Πάντως gkosm δεν υπάρχουν σταθεροποιημένες σελίδες. Κάτι άλλο θα συμβαίνει. Αν έψαχνες λίγο τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει?

  12. Απορία:

     

    Από όσους το έχουν κατεβάσει μόνο ο ΚΑΝ62 το δούλεψε και έκανε παρατηρήσεις?

    Πρίν λίγο υπολόγιζα αμοιβές αποτύπωσης και κόστος για μία αποτύπωση για τον Ν 4178 και μου έβγαλε αρκετές μικροδιορθώσεις και βελτιώσεις. Ψιλολογίδια και τραβηγμένα είναι αλλά υπάρχουν.

    Μου είναι αδύνατο να τσεκάρω όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Για αυτό ζήτησα να το ζορίσουν όσοι μπορούν.

  13. Κατάλαβα.

    Εγώ έχω τα win XP.

    Δεν ξέρω άν υπάρχει και σε αυτά πρόβλημα. Δεν το έχω ψάξει.

    Το πρόβλημα μάλλον είναι στους τίτλους των μακροεντολών. Χοντράδα των win μάλλον.

    Ελπίζω να μήν χρειαστεί να το ξαναφτιάξω με ελληνικούς τίτλους.

    Υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που έχουν τις αμερικάνικες εκδόσεις

     

    Ερώτηση: Εχει κανείς άλλος τέτοιο πρόβλημα ή όχι?

  14. Ακυρο το προβλημα ηταν στην γλώσσα,την αλλαξα σε Ελληνικα και ολα ΟΚ

    Ευχαριστω και πάλι

     

    Ευτυχώς που δεν ανοιξα τον υπολογιστή το ΣΚ γιατί θα έψαχνα να δώ τί συμβαίνει.

    Πού κολλάει όμως η αλλαγή γλώσσας με τις μακροεντολές που ενεργοποιούνται με κουμπάκια?

    Τί εννοείς άλλαξα την γλώσσα? Πού την άλλαξες?

  15. Stefanε222

    αυτά που περιέχει η εφαρμογή "Έντυπα Άδειας Ν.4030/11 R05" περιέχονται και στην "ΦΟΡΑΔΕΙΑ" που έχεις ήδη κατεβάσει. Στην ΦΟΡΑΔΕΙΑ είναι καλύτερα επεξεργασμένα και τα έντυπα και οι μακροεντολές. Ο μόνος λόγος να μην χρησιμοποιείς την ΦΟΡΑΔΕΙΑ είναι άν δεν έχεις EXCEL 10 ή νεώτερο.

  16. Δεν βλέπω να γίνονται άλλες παρατηρήσεις συνάδελφοι.

    Ασφαλώς και δεν υπάρχει πραγματικό αντικείμενο (άδειες να εκδόσουμε).

    Αποτυπώσεις σε αυθαίρετα όμως δεν έχει?

    Εκείνες οι 15.000 νέες αιτήσεις με τον Ν4178 όλες μούφα είναι?

  17. Πολύ καλό για χρήση εκτός net ...

     

    Δύο σημεία που πρέπει να δεις :

    1. Το ΤΕΕ δε λαμβάνει υπόψη Σ.Ζ. (νομίζω εύκολα διορθώνεται),

    2. Υπέργειες αποθήκες πάνε με το συντελεστή βιοτεχνικών (μπορείς να το διευκρινίσεις),

    3. Στο ΚΕΝΑΚ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ χρειάζεται ποσοστό (για ψυκτικά φορτία).

     

    Ευχαριστούμε ...

    Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.

    Εχω προσπαθήσει να αποφύγω τα λάθη, αλλά όσο δεν μπαίνει κάτι στην δοκιμασία της χρήσης από διαφορετικούς ανθρώπους δεν φανερώνονται όλα. Νομίζω ότι έχω αποφύγει τα λάθη στις τυπικές περιπτώσεις.

    Είναι προφανές ότι θα βγούν και άλλες παρατηρήσεις. Περιμένω λοιπόν να μαζευτούν κάμποσες, μην τρελαθούμε στις επανεκδόσεις.

    Για αυτό όσοι μπορείτε ζορίστε την να τα βγάλει όλα ...

    Και βέβαια όποιος μπορεί να φτιάξει και το αρχείο xml για να συνδέεται κατ΄ευθείαν με το ΤΕΕ, καλοδεχούμενος.

     

    Το ΤΕΕ δεν λαμβάνει υπ΄όψιν αρκετά πράγματα καί στον προϋπολογισμό και στις αμοιβές.

    Εγώ προσπάθησα να είμαι σύνομος για τον έλεγχο φορολογικών ως προς τις εισφορές και κρατήσεις. Ετσι και αλλιώς το ΤΕΕ δίνει την εντολή πληρωμής και τελείωσε.

    Τις αμοιβές ΤΕΕ τις υπολογίζω μόνο για να έχουμε την εικόνα του συνολικού κόστους που θα πούμε στον πελάτη.

    • Like 1
  18. Εγώ έχω την έκδοση 2003 και προσπάθησα σε άλλον υπολογιστή να το κάνω save στην έκδοση αυτή, αλλά ατύχησα.

    Αν υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος μετατροπής συνάδελφε χωρίς να σου δημιουργήσουμε πρόβλημα, θα το χαιρόμουν πολύ.

    Το πρόβλημα συνάδελφοι είναι ότι έχει όλα τα έντυπα.

    Στις εκδόσεις excel παλαιότερες του 2010 υπάρχει ποσοτικό όριο στις διαφορετικές μορφοποιήσεις των κελιών.

    Επομένως δεν μπορούσα να έχω όλα τα έντυπα στο ίδιο αρχείο. Και εκεί άρχιζαν άλλα προβλήματα. Ποιά να βγάλεις ποιά να αφήσεις.

     

    Γιατί δεν προμηθεύεστε μία ποιό πρόσφατη έκδοση? Δεν είναι τόσο πρόβλημα.

    Αν δεν έχετε πρόγραμμα για αμοιβές, αξίζει τον κόπο η ψιλοταλαιπωρία της αναβάθμισης. Οι μέχρι τώρα beta εκδόσεις άρεσαν.

    Ας πεί και κανένας που το άνοιξε.

  19. Ευχαριστώ τον συνάδελφο salpigoal που "ζόρισε" την εφαρμογή και φάνηκαν οι αδυναμίες της.

    Φοβάμαι βέβαια ότι αυτό έγινε επειδή από τους 1024 που την έχουν κατεβάσει, μόνο αυτός προσπάθησε να την χρησιμοποιήσει σε πραγματική διαδικασία έκδοσης άδειας.

     

    Μετά τις παρατηρήσεις του, πάντως, η εφαρμογή ξαναδουλεύτηκε στην λογική της αυτόνομης εφαρμογής για συμπλήρωση εντύπων.

    Ετσι στην R05 δεν χρειάζεται ορισμός κατηγορίας μελέτης, αλλά μόνο μελετητή ανά μελέτη.

  20. Επειδή κάποιος συνάδελφος είχε πρόβλημα με την χρήση της εφαρμογής, παραθέτω την παρατήρησή του και την απάντηση, μήπως και αντιμετώπισαν και άλλοι το ίδιο.

     

    Η παρατήρηση:

    Απεστάλη 08 Μάρτιος 2013 - 00:05

     

    Δεν μου εμφανιζει τιποτα στο αντιστοιχο εντυπο κατα την προεπισκοπηση. Οτι και να βαλω. Εχω ορισει κανονικα ομαδα μηχανικων.

    Απ την αλλη οταν κλικαρω ''προτυπη μελετες'' μου εμφανιζει και στο αντιστοιχο εντυπο τα παντα κανονικα.

    Μηπως πρεπει να του βαλω συγκεκριμενες μελετες για να μου εμφανισει αποτελεσματα?

    Π.χ τοπογραφικο, αρχιτεκτονικα, παθητικη?

     

     

    και η απάντηση:

    Απεστάλη 08 Μάρτιος 2013 - 12:21

    Για να αναγραφούν οι αναθέσεις πρέπει τα στοιχεία στην κατανομή μελετών να είναι πλήρη. Δηλαδή, για να αναγραφεί η ανάθεση στα Αρχιτεκτονικά πρέπει να έχει καθοριστεί και κατηγορία μελέτης και μηχανικός.

    Αν καθορίσεις μόνο Αρχιτέκτονα, χωρίς να προσδιορίσεις την κατηγορία μελέτης ή το ανάποδο, δεν αναγράφεται τίποτα.

    Κτύπα τα "τυπικές κατηγορίες" και "τυπικοί μελετητες" να δείς την τελική εικόνα και θα το καταλάβεις.

     

    Λογικά θα έπρεπε να αναγράφονται και μόνα τους.

    Ομως αυτή η εφαρμογή είναι κομμάτι μιάς μεγαλύτερης που βγάζει και αμοιβές, φορολογικά κλπ. Σε αυτήν, η συμπλήρωση των εντύπων της πολεοδομίας έπεται του καθορισμού των αμοιβών και του συμφωνητικού με τον πελάτη, επομένως άν δεν έχεις κατηγορία, δεν έχεις αμοιβή και δεν έχεις και ανάθεση.

    Στην λογική βέβαια της απλής συμπλήρωσης εντύπων φαίνεται παράλογο.

     

    Ελπίζω να σε βοήθησα.

    αν δεν δουλέψει και πάλι, σε παρακαλώ ενημέρωσέ με.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.