Jump to content

chrispan

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

4 Followers

About chrispan

  • Rank
    Νέο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    http://www.dedota.gr/

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
  1. Version 1.1

    469 downloads

    Οι παραδοσιακοί οικισμοί της Αττική σε kml. Χρήσιμο για εφαρμογή στα αυθαίρετα και στο άρθρο 10 του ΝΟΚ.
  2. 1,123 downloads

    Μετά από 15 αλλαγές πού έχουν γίνει στον 4014 προσπάθεια για κωδικοποίηση αυτού. 1. Τροποποιήσεις με Ν4030/25.11.2011 2. ΥΑ 41498/26.9.2011 ΦΕΚ 2167/Β/ 27,9,2011 3. ΦΕΚ 268/Α/31.12.2011, ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 4. Τροποποιήσεις με Ν4038/2-2-2012 5. Τροποποιήσεις με Ν4042/13.02.2012 6. Ν4051/29.02.2012 7. Ν4056/12.3.2012 8. Ν4061/22.3.2012 9. Ν4067/9.4.2012 10. ΥΑ 16943/2.4.2012 ΦΕΚ 1005/Β/3.4.2012 11. Ν4070/10.4.2012 12. Ν4071/11.4.2012 13. ΚΥΑ 30109/15.6.2012 ΦΕΚ 1911/Β/15.6.2012 14. ΚΥΑ 45605/ΦΕΚ 2622/Β/25-9-2012 15. ΦΕΚ 237/Α/5-12-2012, ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Αν έχει ξεχαστεί κάτι παρακαλώ ενημερώστε με για διόρθωση ή ενσωμάτωση.
  3. 873 downloads

    Υπολογισμός σε excel των απαιτήσεων και μεγεθών του άρθρου 10 και 25 του ΝΟΚ
  4. 1,374 downloads

    Χρήσιμο για την εφαρμογή του άρθρου 26 του ΝΟΚ. Το αρχείο αυτό είναι σε WORD (.docx) οι Οδηγίες Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Σχεδιάζοντας για Όλους» με εσωτερικές παραπομπές. 4067/2012 - ΝΟΚ Άρθρο 26 Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων 1. Στους χώρους όλων των νέων κτιρίων εκτός των κτιρίων με χρήση κατοικίας, για τα οποία η άδεια δόμησης εκδίδεται μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, επιβάλλεται να εξασφαλίζεται η οριζόντια και κατακόρυφη αυτόνομη και ασφαλής προσπέλαση από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα και η εξυπηρέτηση αυτών σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους των κτιρίων σύμφωνα με τις Οδηγίες Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Σχεδιάζοντας για Όλους», όπως αυτές τροποποιούνται και ισχύουν κάθε φορά.
  5. Version 1.1

    2,233 downloads

    Σύντομη παρουσίαση του ΝΟΚ με έμφαση στις διαφορές του με τον ΓΟΚ 2000 Σχέδια ανοικτών ημιυπαιθρίων χώρων.
  6. Αν το υπόγειο είναι όλο μέσα στο έδαφος και έχει ένα μπάνιο και μιά κουζίνα μπορεί να κάνει αλλαγή χρήσης σε κατοικία (κύρια χρήση) ; κτιριοδομικός άρθρο 2 παρ. 3 Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την παραμονή σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, ατόμων (έστω και ενός) επί δύο τουλάχιστον ώρες το 24ωρο. Για παράδειγμα στα κτίρια με χρήση κατοικίας χώροι κύριας χρήσης είναι τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης (καθιστικά, σαλόνια, τραπεζαρίες, χώροι παιχνιδιού), οι κουζίνες τα γραφεία κλπ. κτιριοδομικός άρθρο 11 παρ. 1.4 & 2 1.4. Η απαίτηση φυσικού αερισμού για τους χώρους κύριας χρήσης των κατοικιών ισχύει, έστω και αν υπάρχει εγκατάσταση τεχνητού αερισμού. 2. Οπωσδήποτε άμεσο φυσικό φωτισμό και αερισμό πρέπει να έχουν οι χώροι κύριας χρήσης των κατοικιών και τα υπνοδωμάτια των κτιρίων προσωρινής διαμονής.
  7. Σε win 7 με autocad2011 64bit δουλεύει τέλεια Μια παρατήρηση μόνο όταν κάνεις save σου βγάζει Path/File access error (Run-Time Error '75') Αυτό πρέπει να οφείλεται στο ότι η πρόσβαση για εγγραφή στο κατάλογο C:\Program Files\AutoCAD 2010\pinopl ή C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 2011\pinopl θέλει άδεια διαχειριστή. Θα πρότεινα να διορθωθεί αυτό με δυνατότητα αποθήκευσης σε άλλο κατάλογο ή με common dialog μπορείς να εμφανίσεις παράθυρο saveas με tree
  8. Σήμερα υπάρχει το Σχέδιο Νόμου μαζί με την αιτιολογική έκθεση στη βουλή __________________ http://anendoto.blogspot.com
  9. άρθρο 9 παράργαφος 4 Δεν προσμετρώνται στον σ.δ. «η) οι στεγασμένοι ανοικτοί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στο ισόγειο του κτιρίου ή στην πυλωτή καθώς και οι κλειστοί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων που κατασκευάζονται σε υπόγειους ορόφους» __________________ http://anendoto.blogspot.com
  10. Δυστυχώς είναι ένα πολύ κακογραμμένο κείμενο που σίγουρα δεν είναι σε μορφή νόμου. Διαβάζοντας το σου δημιουργούνται πάρα πολλές απορίες. πχ - Δεν νομιμοποιεί τις υπερβάσεις δόμησης, αλλά επιτρέπει με καταβολή ειδικού προστίμου πράσινης χρήσης για 40 χρόνια την διατήρηση ημιυπαίθριων χώρων, καθώς και χώρων που βρίσκονται στο υπόγειο, ισόγειο ή άλλη στάθμη του κτιρίου, οι οποίοι βρίσκονται εντός του "νόμιμου ;;; κτιριακού όγκου βάσει οικοδομικής άδειας ;;;;". Ελπίζω μέχρι την τελική του μορφή να το επεξεργαστούν περισσότερο. Κατά τα άλλα έχει κάποια καινοτόμα σημεία που είναι θετικά. - Ορίζει διαδικασία ελέγχου κατασκευής των κτιρίων - Ταυτότητα Κτιρίου. - Ορίζει Περιβαλλοντικό ισοζύγιο και αντισταθμιστικά μέτρα αποκατάστασης του περιβάλλοντος. Διορθώνει τα προβλήματα του άρθρου 40 & 41 - Καταργεί την διαστασιολόγηση των ημιυπαιθρίων χώρων. - Επιτρέπει την επέκταση υπογείων για θέσεις στάθμευση. - Επαναφέραι τα υπόγεια στο 1.50 μ. Και τέλος ευτυχώς Επαναφέρει σε ισχύ το άρθρο 4 του ν. 3212/2003 και όχι το άρθρο 5. Μήπως γνωρίζει κανείς αν όντος και ποιό κείμενο τελικά κατατέθηκε στην βουλή ; __________________ http://anendoto.blogspot.com
  11. Αυτό που γράφει στον πίνακα τη παραγράφου 2 "Δεν προσμετρούνται οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης στον συντελεστή δόμησης." πρέπει να το δούμε με την κατάργηση της αλλαγής του ΓΟΚ στο άρθρο 7 παράγραφος (1) του εδαφίου (Β) περίπτωση (η) που είχε κάνει το άρθρο 41 του Ν.3775 (ΦΕΚ. 122/21-7-2009) «η) οι υπέργειοι στεγασμένοι ανοικτοί χώροι στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στο ισόγειο του κτιρίου ή στην Πυλωτή» όσο για το "Καταργείται η βύθιση των υπογείων." πρέπει να αλλάξει το «β) εφόσον η οροφή του σε κανένα σημείο δεν υπερβαίνει τα 0,80 μ. από την οριστική στάθμη του εδάφους » της περίπτωσης (β) σε 1.50 μ. Το βασικό πρόβλημα που παρατηρώ στο Ενημερωτικό σημείωμα σχεδίου νόμου Αυθαίρετες Υπερβάσεις Δόμησης είναι αυτό που αναφέρεται στην παράγραφο 1. Βασικά σημεία νομοσχεδίου στο τελευταίο εδάφιο "Επαναφέρει σε ισχύ το άρθρο 5 του ν.3212/2003 για τις κυρώσεις σε περίπτωση κατασκευής αυθαιρεσιών στους κυρίους, εργολάβους ή μηχανικούς."
  12. Προσεγγίζουν πολιτικούς μηχανικούς με «δέλεαρ» έργο κατασκευής σπιτιών αξίας 6 εκατ. ευρώ. Τους ζητούν εγγυητική επιταγή 8-10.000 ευρώ. Μόλις τα θύματα καταθέσουν τα χρήματα, τα παίρνουν και εξαφανίζονται Αριστα οργανωμένο κύκλωμα απατεώνων εξαπατά πολιτικούς μηχανικούς της Αθήνας και τους αποσπά διάφορα ποσά, με την υπόσχεση ανάθεσης έργων στα βόρεια προάστια, ύψους εκατομμυρίων ευρώ. Οι συμμετέχοντες σε αυτό προσέγγισαν επιχειρηματίες των βορείων προαστίων και, αφού εμφανίστηκαν με ονόματα επιφανών προσώπων, ζήτησαν να τους συστήσουν πολιτικούς μηχανικούς, προκειμένου να προχωρήσουν έργο κατασκευής έξι μεζονέτων στη Δροσιά, αξίας 6.000.000 ευρώ. Μόλις οι επιχειρηματίες τούς συστήνουν κάποιο μηχανικό, επικοινωνούν μαζί του και, αφού του ζητούν από 8 έως 10 χιλιάδες ευρώ για να του δώσουν τον σχετικό φάκελο, παίρνουν τα χρήματα και εξαφανίζονται. Εως σήμερα στα δίχτυα των απατεώνων έχουν πέσει πέντε πολιτικοί μηχανικοί. Τελευταίο τους θύμα υπήρξε πολιτικός μηχανικός, φίλος γνωστού γιατρού της Κηφισιάς. Τηλεφώνημα Ενα από τα μέλη του κυκλώματος πήρε στο τηλέφωνο την προηγούμενη Τρίτη τον γιατρό και αφού του συστήθηκε (με ψεύτικο όνομα) ως φίλος μίας φίλης του καρδιολόγου, τον «παρακάλεσε» να του συστήσει πολιτικό μηχανικό εμπιστοσύνης για τις έξι μεζονέτες που θέλει να κατασκευάσει στη Δροσιά, συνολικού κόστους 6.000.000 ευρώ. Ο γιατρός, βέβαιος ότι μιλάει με φίλο της καρδιολόγου, του έδωσε το τηλέφωνο φίλου του πολιτικού μηχανικού. Ο μηχανικός τηλεφώνησε στον «επενδυτή» με τις μεζονέτες, ο οποίος του είπε ότι τη στιγμή εκείνη δεν μπορούσε να του μιλήσει, γιατί έμπαινε στο υπουργείο Οικονομικών με τον Ολι Ρεν!!! Το ίδιο βράδυ τηλεφώνησε ο ίδιος στον πολιτικό μηχανικό και έκλεισαν ραντεβού την επόμενη ημέρα, προκειμένου, όπως του είπε, να του δώσει τον φάκελο του έργου για να τον μελετήσει και να ξεκινήσουν άμεσα. Το μόνο που του ζήτησε ήταν μια εγγυητική επιταγή 8.000 ευρώ για τον φάκελο με όλα τα στοιχεία του έργου. Οντως, την επόμενη ημέρα επικοινώνησαν εκ νέου τηλεφωνικά και έκλεισαν ραντεβού στις 11 το πρωί στο Κολωνάκι. Ομως, ο «υπεύθυνος» του έργου είπε στο τηλέφωνο στον μηχανικό να μην του δώσει, τελικώς, εγγυητική επιταγή, αλλά να του καταθέσει τα 8.000 ευρώ σε έναν λογαριασμό στην Αγροτική Τράπεζα (στον οποίο θα βγει το όνομα του προέδρου της εταιρείας που θα κατασκευάσει τις μεζονέτες). Ο πολιτικός μηχανικός έβαλε τα λεφτά σε έναν λογαριασμό όπου βγήκε το όνομα Ιωάννης Γδοντάκης του Φραγκίσκου και ξεκίνησε για το ραντεβού τους στο Κολωνάκι. Ο «επενδυτής» Στον δρόμο είχε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον «επενδυτή», ο οποίος του είπε ότι θα καθυστερήσει λίγο διότι πήγε έως τα δικαστήρια για να καταθέσει μία αίτηση. Οταν, όμως, ο πολιτικός μηχανικός έφτασε στο σημείο του ραντεβού, τον περίμενε μία μεγάλη έκπληξη. Διαπίστωσε ότι η διεύθυνση (Πατριάρχου Ιωακείμ 28Α), που θα έπρεπε να είναι το γραφείο του «επενδυτή», δεν υπήρχε. Αμέσως τον κάλεσε στο κινητό τηλέφωνο, αλλά ήταν απενεργοποιημένο. Οταν πήγε στην τράπεζα για να δει τι έγιναν τα 8.000 ευρώ που είχε καταθέσει για τον φάκελο του έργου, διαπίστωσε ότι είχαν εισπραχθεί από υποκατάστημα της Αγροτικής στο Ιλιον... Σπύρος Κουντούρης Από το Έθνος του Σαββάτου 6/3/2010
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.