Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

jianni

Members
  • Περιεχόμενα

    16
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jianni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα συνάδελφοι, από ότι διαβάζω όλοι εδώ μέσα υποστηρίζετε ότι σε περίπτωση παραδοσιακού οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων πάμε σε επιτροπή ούτως ή άλλως έιτε η αυθαιρεσία είναι πριν από την κύρηξη του παραδοσιακού οικισμού είτε μετά. Η παράγραφος 1 του άρθρου 116 του 4495/17 που ορίζει σε ποιές περιπτώσεις δεν χρειάζεται η επιτροπή είναι copy paste η παράγραφος 1 του άρθρου 13 του Ν.4178/13. Για αυτή την παράγραφο (του 4178/13) είχε βγει εγκύκλιος από το υπουργείο με διευκρινήσεις η οποία όριζε : Από την εγκύκλιο προέκυπτε επομένως ότι σε περιπτώσεις σε παραδοσιακό οικισμό κατω των 200 κατοίκων, που οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν γίνει πριν την δημοσίευση του ΦΕΚ, και εφόσον οι κατασκευές σύμφωνα με Τ.Ε. μηχανικού δεν αντίκειντε στους γενικούς μορφολογικούς κανόνες που τίθενται από τις ειδικές διατάξεις , η αυθαίρετη κατασκευή μπορεί να υπαχθεί στις διατάξεις του Νόμου χωρίς την διαδικασία της επιτροπής. Για ποιόν λόγο εφόσον έχουμε την ίδια ακριβώς διατύπωση θεωρείτε ότι έχει αλλάξει κάτι ως προς την ερμηνεία του άρθρου? Υπάρχει κάποια άλλη διάταξη που αλλάζει τα πράγματα και μου έχει διαφύγει? Επίσης εάν έχω καταλάβει καλά από τα δικαιολογητικά που ορίζονται στην πράγραφο 4 του άρθρου 116 του Ν4495/17 και που υποβάλλονται στην επιτροπή , δεν απαιτούνται πλέον σχέδια (κατόψεις και τομές) εκτός από το τοπογραφικό. Έχω καταλάβει σωστά?
  2. Καλημέρα σε όλους. Έχω ιδιοκτησία την οποία η μητέρα άφησε στα τέσσερα τέκνα της εξ' αδιαρέτου, στην οποία θέλω να τακτοποιήσω μια αυθαίρετη βεράντα και κάποιες άλλες αυθαιρεσίες στον περιβάλλοντα χώρο. Τα τρία από αυτά έχουν κάνει αποδοχή κληρονομιάς και έχουν το ποσοστό τους 25%. Το τέταρτο τέκνο δεν έχει κάνει αποδοχή κληρονομιάς, και γενικά αντιδρά στην τακτοποίηση. Κατ' αρχήν στους ιδιοκτήτες για το τελευταίο 25 % δηλώνω την θανούσα ή την κληρονόμο? Και απόπόσους χρειάζομαι συνένεση ώστε νε προχωρήσω στην ρύθμιση? Ευχαριστώ .
  3. Manoli gon, η περίπτωση που έχω αναφέρεται σε οικισμό προ του '23 (και μάλιστα παραδοσιακό) και όχι σε οικισμό κάτω των 2000 κατοίκων. Από την πολεοδομία όταν πήγα να εκδώσω άδεια για περίφραξη οικοπέδου που βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 μ από την ακτογραμμή, (μαλίστα το οικόπεδο είναι σε υψόμετρο περίπου 25 μ. και μετά από αυτό και προς τη θάλασσα υπάρχει ακόμα ένα κτίριο προΥφιστάμενο του 55 το οποίο έχει επισκευαστεί),αρνήθηκαν να μου εκδώσουν την άδεια (μπορεί να εκδωθεί μόνο αν γινει καθορισμός) λόγω του άρθρου 8 του 2971/01 που απαιτεί τα 100μ. από ακτογραμμή σε περίπτωση που δεν είναι καθορισμένος ο αιγιαλός. Αυτό που ψάχνω λοιπόν είναι κάποια διάταξη ωστε να αποφύγω την διαδικασία της χάραξης του αιγιαλού, καθώς μου φαίνεται λίγο παράλογο σε απόσταση 100μ. από την ακτογραμμή να μην οικοδομείται κανένα οικόπεδο αν δεν καθοριστεί ο αιγιαλός (μιλάμε για τον μισό περίπου οικισμό.) Αν υπάρχει φυσικά τέτοια διάταξη.
  4. Καλημέρα, το άρθρο 8 του Ν.2971/01 ορίζει ότι δεν επιτρέπεται καμία έκδοση οικοδομικής άδειας για οικοδομικές εργασίες σε οικόπεδο σε απόσταση μικρότερη των 100μ. από την ακτογραμμή αν δεν έχει καθοριστεί ο αιγιαλό: "Άρθρο 8 Περιπτώσεις υποχρεωτικής χάραξης αιγιαλού παραλίας 1. Με την επιφύλαξη του άρθρου 17, πριν από την έγκριση ή επέκταση του σχεδίου πόλης ή από οποιαδήποτε εκποίηση ή παραχώρηση δημόσιου κτήματος ή από την εκτέλεση λιμενικών, βιομηχανικών, τουριστικών και συγκοινωνιακών έργων ή από την έκδοση άδειας για οικοδομικές εργασίες, εφόσον οι πράξεις αυτές αναφέρονται σε ακίνητα, που απέχουν μέχρι εκατό (100) μέτρα από την ακτογραμμή, απαιτείται να γίνει, με ποινή ακυρότητας των πράξεων αυτών, ο καθορισμός του αιγιαλού και της παραλίας στην περιοχή αυτή. Το προηγούμενο εδάφιο δεν εφαρμόζεται προκειμένου για εκμισθώσεις ή παραχωρήσεις δημόσιων λιμνών και θαλασσών με σκοπό την αλιευτική εκμετάλλευση σύμφωνα με την αλιευτική νομοθεσία, εφόσον δεν κατασκευάζονται μόνιμα κτίσματα [Αρχή Τροποποίησης] ούτε σε περιπτώσεις τοποθέτησης υπογείων αγωγών ηλε­κτρικού ρεύματος ή γενικά καλωδίων – ΠΡΟΣΘ. ΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 8 ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΤΟΥ Ν. 3851/10, ΦΕΚ-85 Α/4-6-10 [Τέλος Τροποποίησης] 2. Για την έκδοση άδειας οικοδομής σε ακίνητα που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο προσδιορίζεται, με ευθύνη του μηχανικού που υπογράφει τη μελέτη της άδειας, η ακριβής θέση του αιγιαλού σε αντίγραφο του τοπογραφικού διαγράμματος, που απαραίτητα συνοδεύει την αίτηση. 3. Προκειμένου για έκδοση οικοδομικής άδειας που αφορά τουριστικά έργα ή εγκαταστάσεις, ο καθορισμός του αιγιαλού και της παραλίας γίνεται εντός εξαμήνου από την κατάθεση της αίτησης. " Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ αφού δεν αναφέρει τίποτα η διάταξη περιλαμβάνει και τα εντός οικισμού και τα εκτός οικισμού. Έχει κάποιος συνάδελφος υπ' όψιν αν ισχύει κάτι διαφορετικό για τα εντός οικισμού; Ακόμα στις οικοδομικές εργασίες που αναφέρει το άρθρο περιλαμβάνονται τόσο οι περιφράξεις όσο και οι επισκευές υφισταμένων κτιρίων; Ευχαριστώ
  5. Συνάδελφοι, έχω μια περίπτωση οικοδομικής άδειας που έχει εκδοθεί μετά το 2001 ενώ το ακίνητο βρίσκεται μέσα στην ζώνη των 100μ. από την ακτογραμμή, και δεν έχει καθοριστεί ο αιγιαλός. Ο Ν.2971/01 (περί αιγιαλού και παραλίας) ορίζει ότι απαγορεύεται μέσα στην ζώνη των 100μ , αν δεν έχει καθοριστεί ο αιγιαλός, η έκδοση οικοδομικής άδειας επί ποινή ακυρώτητας της άδειας. (συγκεκριμένα το ακίνητο βρίσκεται σε απόσταση περίπου 65μ. από την ακτογραμμή, και μέσα σε πυκνή δόμηση οικισμού, και σε υψόμετρο περίπου 40-50μ από την επιφάνεια της θάλασσας). Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος συνάδελφος αν γνωρίζει, τι γίνεται σε περίπτωση που καθοριστεί εκ των υστέρων ο αιγιαλός. Καλύπτεται σε αυτή την περίπτωση ο ιδιοκτήτης και ο μηχανικός ώστε να μην θεωρηθεί άκυρη η άδεια του και να μην θεωρηθεί αυθαίρετο το ακίνητο του; Υπάρχει καμία άλλη ιδέα ή τρόπος για να ξεμπλέξει η περίπτωση αυτή; Τονίζω ότι δεν υπάρχει καταγγελία ή κάτι σχετικό. Ευχαριστώ.
  6. Καμία Ιδέα για το πως θα τακτοποιούμε αυθαιρεσίες όπως υπόγεια, σοφίτες, εσωτερικές υποστηλώσεις, αλλαγές χρήσης κ.α. που δεν φαίνονται πουθενά από τις αεροφωτογραφίες και δεν υπάρχουν δημόσια έγγραφα; Με βάση την τελευταία απόφαση του ΣτΕ δεν παίζει η υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη πλεον, τουλάχιστον μέχρι να βγάλουν οριστικό πόρισμα. Έχει κανένας συνάδελφος καμία ιδέα για να τακτοποιηθούν περιπτώσεις όπως οι παραπάνω?
  7. Παιδιά μερικές απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή του Ν4014/11. Συγκεκριμένα: Σε περίπτωση που σε παλαιό κτίσμα (προυφιστάμενο του 1955) έχει γίνει εσωτερική υποστήλωση, το πρόστιμο για τις αυθαίρετες κατασκευές υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό; Σε περίπτωση που έχουν κατασκευαστεί σε ένα σπίτι ένας ημιυπαίθριος χώρος και δύο εξώστες των οποίων ο αναλυτικός προϋπολογισμός είναι κάτω από 5000€, θεωρούμε ότι έχουμε μια παράβαση της περίπτωσης 13 ή τρεις παραβάσεις(μια για τον ημιυπαίθριο και από μια για τα μπαλκόνια); Σε περίπτωση που έχει δημιουργηθεί σοφίτα στο κτίριο της περίπτωσης 1 (προ του 55 στο οποίο έχει γίνει εσωτερική υποστήλωση) η επιφάνεια της σοφίτας υπολογίζεται ως υπέρβαση δόμησης με βάση τον συντελεστή 0,5 για τους βοηθητικούς χώρους; (Σημειώνεται ότι στη σοφίτα έχουν δημιουργηθεί δωμάτια και δεν καλύπτονται τα ελάχιστα ύψη του κτιριοδομικού)
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.