Jump to content

Dio_the_Theo

Core Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Dio_the_Theo last won the day on May 14 2015

Dio_the_Theo had the most liked content!

Community Reputation

267 Πολύ καλή

About Dio_the_Theo

  • Rank
    Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Γενικολογίες για τις μελλοντικές δράσεις και αδύναμη τεκμηρίωση χωρίς στοιχεία.
  2. Η ΑΟΖ αφορά την εκμετάλλευση φυσικών πόρων όπως φα και αλιεία και όχι όδευση αγωγών ή ηλεκτρικών καλωδίων. Το project είναι πολιτικό με ότι αυτό συνεπάγεται για τα οικονομικά του. Το κλειδί βρίσκεται στα κοιτάσματα Ιονίου και νότιας Κρήτης. Πρόσφατα έγιναν επίσημες ανακοινώσεις, αλλά η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα παραμένει τραγική όσες κυβερνήσεις κι αν αλλάξουν
  3. Χρόνια πολλά και ποτέ μην το βάζουμε κάτω! Έρχονται πονηροί καιροί.
  4. Ανεπιφύλακτα θετικό μέτρο που βάζει τέλος στις κατρουγκαλιές. Παρόλα αυτά εν έτει 2019-20 το ελληνικό κράτος αδυνατεί να διαμορφώσει μια ενιαία οικονομική και κοινωνική πολιτική. Σε 3 χρόνια θα ξανασυζητάμε τα ίδια και τα ίδια.
  5. Άρα, κλείνει το μαγαζάκι, καβατζώνουμε τα φράγκα και θετικοποιούμε τον ισολογισμό. Και τα 3.95 GW λιγνήτη με τι θα αντικατασταθούν; Με αέρα κοπανιστό;;
  6. Και ηλεκτρικά ποδήλατα, αλλά γενικότερα το πρόβλημα είναι ότι έχουμε γίνει Ινδία δηλαδή Τζιπ-μηχανάκια-ποδήλατα και πατίνια... Πολύ ωραίο έργο αλλά θα κορεστεί γρήγορα.
  7. Αν υπάρχουν και ελεύθεροι επαγγελματίες που πιστεύουν ότι θα καταργηθεί και το τέλος επιτηδεύματος, τι άλλο να πω; Ίσως μια πολύ μικρή μείωση για να έρθουν όλα ίσια βάρκα ισα νερά (δηλαδή να γίνει η ανακατανομή των φορολογικών βαρών εντός της μάζας των εε χωρίς να τα τινάξει το ταμείο και η εφορία).
  8. Σίγουρα υπήρχαν πολλοί από τα 1,4 εκ. ελευθέρων επαγγελματιών που καί το πίστευαν καί ανάλογα ψήφισαν. Τους εύχομαι να μην το έχουν μετανοιώσει. Πάντως η εικόνα που δίδεται προς τον έξω κόσμο (από Media κλπ) είναι ότι όλα επανήλθαν στην κανονικότητα!
  9. Ήτανε φυλακισμένη φαίνεται... Να δούμε με τι θα αντικατασταθεί και ο λιγνήτης.
  10. Πάντως στην πιάτσα τα παπαγαλάκια διαδίδουν ότι θα εκχωρηθεί το Ετεαεπ σε ιδιώτες.
  11. Άρα, ο Nord Stream στέλνει φ. αέριο στην Γερμανία για τις αερομεταφορές και το λιμάνι του Αμβούργου. Οκ, νομίζω ότι για μένα τελείωσε για σήμερα η συζήτηση.
  12. Δηλαδή ο Nord Stream και ο Turk Stream στέλνουν φ. αέριο στην Ασία; O East MED; Το Λεβιάθαν κατά που θα στείλει, στην Αφρική;
  13. Καλώς επενδύουν οι επενδυτές τα χρήματά τους αλλά κάθε επένδυση τελικά μετακυλίεται στον καταναλωτή ο οποίος έχει και τον τελευταίο λόγο. Πάντως το να είναι connected κανείς κάθε τρεις και λίγο για να κλείνει αυτοκίνητο, κάρτα στο κινητό, τμεδε, τράπεζα, νοίκι, παρκιν κλπ δεν ακούγεται και μεγάλη αναβάθμιση. Προτιμώ στη χειρότερη ένα ιδιόκτητο σκούτερ παρά τα παραπάνω που γράφει ο συνάδελφος. Κι αν έχεις οικογένεια όπου δεν μπορείς να προβλέψεις; Θέλω να πω ότι δεν είναι τελικά όλες οι λύσεις plug n play και η αγορά θα δώσει την απάντηση. ΥΓ: και οι πετρελαιάδες τι στο διάλο κάνουν και τρυπάνε κάθε πιθανή και απίθανη χώρα ανά τον κόσμο;;;
  14. Για την απόθεση των μπαταριών όταν ο κύκλος λειτουργίας τους ολοκληρωθεί δεν ακούσαμε κάτι. Ούτε για την πτώση της αυτονομίας που συνεπάγεται η χρήση της μπαταρίας. Τι κόστος θα έχουν η αποκατάσταση βλαβών, παιδικές ασθένειες, ασφάλιστρα κλπ. Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά θα έχουν την τύχη των diesel που υποτίθεται ότι είχαν χαμηλούς ρύπους διοξειδίου (με μια λεπτομέρεια καρκινογόνων εκπομπών λόγω οξειδίων αζώτου). Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρόλαβαν να τα λανσάρουν, όσοι είχαν τα φράγκα το πήραν, οι υπόλοιποι αναπνεύσαμε τον καρκίνο και τώρα που πέρασε η μπογιά τους κοιτάμε την επόμενη "εξωτική" τεχνολογία. Η απόδοση είναι σίγουρα το μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αλλά σε λειτουργικότητα μέχρι σήμερα δεν έχουν πείσει. Τέλος, όταν το κράτος μυριστεί πτώση στα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας πιστεύετε ότι δεν θα αρχίσει με κάποιο πράσινο ή η μη πρόσχημα τη φοροληστεία και στα ηλεκτρικά;
  15. Νομίζω ότι τελικά αυτή είναι η λύση για τον συμβατικό που κάνει χιλιόμετρα: μετατροπή σε υγραέριο. Και μια άλλη λύση για εντός δήμου διαδρομές (μανάβης, ψαράς, ψιλικά κλπ) το ηλεκτρικό ποδηλατάκι. Στο δήμο που μένω μπορεί μια επίσκεψη στο μινι μάρκετ να σε κάνει να μετανοιώσεις τη στιγμή που το αποφάσισες. Δεν βλέπω να ασχολούμαστε με το παρκάρισμα, το έχουμε λύσει;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.