Jump to content

Steelman

Core Members
  • Posts

    277
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Steelman last won the day on June 19 2020

Steelman had the most liked content!

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

1,595 profile views

Steelman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. Δεν ασχολείσαι καν με ΔΟΑΤΑΠ. Δεν σε ενδιαφέρει η ακαδημαϊκή αναγνώριση. Θα κανεις μεταφορά επαγγελματιλών δικαιωμάτων από το αντίστοιχο επιμελητήριο.
  2. Συνάδελφε, είσαι σίγουρος για την τάση εδάφους; Mιλάμε για 1,5×10^5 kN/m^2 !!!
  3. Δεν υπάρχει ελάχιστη απόσταση κοχλιών σε πέλμα υποστυλώματος. Επίσης υπάρχουν και άλλα βιβλία εκτός των Ελλήνων συναδέλφων μηχανικών (Βάγια, κ.τ.λ.).
  4. Πλαίσιο εννοείται. Αποστάσεις πλαισίων στα 5m-6m. Τεγίδες στο 1,00m-1,20m. Τις συνδέσεις πως θα τις υπολογίσεις; Ελαστικά ή σύμφωνα με τις δυσκαμψίες; Mε τις δυσκαμψίες κοιτάζεις να είσαι ανάμεσα σε αρθρωτή και άκαμπτη. Προσωπικά εγώ τις υπολογίζω ελαστικά.
  5. Αυτήν την ερώτηση μπορεί πολύ εύκολα να την απαντήσει ένας συνάδελφος Αρχιτέκτονας.
  6. Συνάδελφε, ανεξάρτητα από την γεωτεχνική μελέτη (η οποία σου δίνει το Es σε ΜΝ/m^2) θα έκανα το εξής: 1. Από την γεωτεχνική μελέτη με δεδομένο το Es. Το ks = Εs / ( fb * b ), όπου το fb είναι ο δείκτης f σε συνάρτηση με την σχέση Μήκος/πλάτος. Άρα με δεδομένο το Es μπορείς να υπολογίσεις το ks 2. Το μέσο ks (MN/m^3) υπόλογίζεται από την σχέση: ks = σ0 / s, όπου s η καθίζηση και σ0 η μέση πίεση εδάφους. Στην ουσία αν κάνεις σωστά τους υπολογισμούς οι δύο τύποι από το 1. και 2. πρέπει να σου δίνουν περίπου το ίδιο αποτέλεσμα. Αν θέλεις να δουλέψεις με τα παραπάνω μπορώ να ανεβάσω τα διαγράμματα και τους πίνακες για τις προτεινόμενες τιμες (στα γερμανικά). Επίσης προσοχή με την κοιτόστρωση γιατί ανάλογα το έδαφος έχεις και ανάλογα το πάχος μεγαλύτερες καθιζήσεις. Αρα αν έχεις πρόβλημα με την κοιτόστρωση δες την λύση με τις πεδιλοδοκούς αλλιώς κοιτάζεις και την πασσάλωση.
  7. Ότι πρότειναν οι συνάδελφοι παραπάνω. Συγκεκριμένα: Για κατηγορίες διατομών κλάσης 1 και 2 υπολογίζεις σύμφωνα με την θεωρία πλαστικών αθρθώσεων: Μ_c_Rd = M_pl = W_pl * f_y / γ_M0 Το ίδιο κάνεις και με τις υπόλοιπες κατηγόριες, δηλαδή κλάση από 1 εως 3 υπολογίζεις ελαστικά και για κατηγορία 4 με W_eff,min Στην πράξη κοιτάς να βγαίνει ο έλεγχος: σ_c_Ed = M_Ed/W < f_y/γ_M0 όπου στο W ανάλογα την κατηγορία επιλέγεις και το σωστό W. Tα παραπάνω ισχύουν για κάμψη κοιτάς πάντα να κάνεις και έλεγχο σε λυγισμό.
  8. Στις δράσεις εως και 50% διαφορά. Μεγαλή προσοχή λοιπόν, στην Γερμανία τα DIN FB έχουν καταργηθεί εδώ και χρόνια. Ισχύει μόνο ο Ευρωκώδικας με τα εθνικά προσαρτήματα.
  9. Πρόβολος 3m είναι δυνατόν και να υπολογιστεί και να κατασκευαστεί. Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. Ο συνάδελφος @nik πολύ σωστά είπε παλιότερα είχε από 2m μέχρι 2,5m και μάλιστα χωρίς δοκούς, αλλά σαν πλάκα μόνο. Στον κανονισμό EN 1992-1-1 για περισσότερες λεπτομέρειες.
  10. Tι να διαβάσω συνάδελφε ? Ελληνικές ιστορίες ? Ο ΦΕΚ ορίζει Ευρωκώδικα μαζί με τα προσαρτήματα. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας. Σου λέει δεν είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις τους παλιούς κανονισμούς. Δηλαδή με το ζόρι να ακολουθήσω τους παλιούς εν έτη 2020 ?
  11. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας. Παράρτημα 3 : Πίνακας τίτλων προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων.
  12. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας. Παράρτημα 3 : Πίνακας τίτλων προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων.
  13. Δεν ρωτάς τον ιδιοκτήτη τι θα εφαρμόσεις και τι δράσεις θα έχεις γιατί δεν ξέρει την τύφλα του. Ετοιμάζεις την μελέτη σύμφωνα με τους Ευρωκώδικες. Εγκρίνουμε την εφαρμογή και χρήση, σε όλα τα ∆ηµόσια και Ιδιωτικά έργα, των μεταφρασμένων στην Ελληνική γλώσσα κειμένων των Ευρωκωδίκων, των οποίων οι τίτλοι αναφέρονται στο προσαρτώμενο Παράρτημα 1, ως Ελληνικών Ευρωπαϊκών Προτύπων και των Εθνικών Προσαρτημάτων τους, των οποίων οι τίτλοι αναφέρονται στο προσαρτώμενο Παράρτημα 2, ως Ελληνικών Προτύπων αντίστοιχα. Τα εν λόγω πρότυπα επιτρέπεται να εφαρμόζονται ως κανονιστικά κείμενα για τον σχεδιασμό και την μελέτη νέων φερουσών κατασκευών, καθώς και για την αποτίμηση και τον ανασχεδιασμό υφισταμένων φερουσών κατασκευών. Τυχόν τροποποιήσεις, αντικαταστάσεις, προσθήκες και διορθώσεις των αναφερόμενων στην παρούσα Ευρωκωδίκων και των Εθνικών τους Προσαρτημάτων, που προκύπτουν από την έκδοση τροποποιητικών, συμπληρωματικών προτύπων ή διορθώσεων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης (CEN), ισχύουν σύμφωνα με την παρούσα μετά από επεξεργασία και υιοθέτησή τους από αρμόδια Τεχνική Επιτροπή. Αίρεται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των προϋπαρχόντων κανονιστικών κειμένων δόμησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα 3 της παρούσας.
  14. Με τη δημοσίευση του ΦΕΚ 1457Β΄ της 05-06-2014 εγκρίθηκε η εφαρμογή και η χρήση σε όλα τα ιδιωτικά και Δημόσια έργα των Ευρωκωδίκων και των Εθνικών Προσαρτημάτων τους ως Ελληνικά πλέον Πρότυπα. Αυτό επιτρέπει την εφαρμογή των Ευρωκωδίκων ως κανονιστικών κειμένων για τον σχεδιασμό και την μελέτη νέων φερουσών κατασκευών καθώς και για την αποτίμηση και ανασχεδιασμό των υφιστάμενων φερουσών κατασκευών. Επίσης, αίρειται η υποχρεωτικότητα εφαρμογής των μέχρι σήμερα ισχύοντων ΕΑΚ, ΕΚΩΣ, ΚΤΣ κ.λ.π. και πλέον ο κύριος του έργου επιλέγει το πλαίσιο των κανονισμών σχεδιασμού και μελέτης για το έργο ανάμεσα σε Ευρωκώδικα και υφιστάμενους Ελληνικούς κανονισμούς.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.