Καλησπέρα συνάδελφοι.
Έχω ένα οικόπεδο άρτιο κατά κανόνα εντός οριοθετημένου οικισμού που εφάπτεται σε 3 δρόμους.
Ο πρώτος είναι επαρχιακός και οι άλλοι 2 δημοτικοί.
Θέλα να κάνω ισόγειο κατάστημα γενικής χρήσης.
Απαιτείται έγκριση άδεις είσοδου-εξοδου για την πολεοδομία????
Καλή δύναμη!!!!!!!!
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.