Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφοι, 

ξεκίνησα να ασχολούμαι με μελέτες πυροπροστασίας και διαβάζω την ΠΔ 13/2021 και έχω 2 απορίες αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

"Αρχειοθέτηση μελετών (ενεργητικής) πυροπροστασίας  
 Στις επιχειρήσεις-εγκαταστάσεις που απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία κατά τη διαδικασία έκδοσης άδειας, έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας, και απαλλάσσονται από τη χορήγηση πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας, εξαιρουμένων των περιπτώσεων που απαλλάσσονται ρητά από την ισχύουσα νομοθεσία πυροπροστασίας (όπως υπαίθριες αποθήκες, υπαίθρια καταστήματα, κλπ.)."
 
Διαβάζω ότι σε περίπτωση που μία επιχείρηση χρειάζεται γνωστοποίηση και απαλλάσσεται από το πιστοποιητικό χρειάζεται αρχειοθέτηση. Δηλαδή πχ ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφετέρια-μηδενικής επικινδυνότητας) χρειάζεται αρχειοθέτηση μελέτης. Στην περίπτωση που εξετάζω το κτίριο είναι προ του 88 και το μελετώ με Π. Διάταξη.
 
Επίσης η 2η απορία είναι:
"Στις επιχειρήσεις - εγκαταστάσεις που ασκούνται ελεύθερα (δεν εμπίπτουν σε διαδικασία άδειας, έγκρισης ή γνωστοποίησης λειτουργίας) και εμπίπτουν στις κάτωθι χρήσεις κτιρίων και κατηγορίες κινδύνου, σύμφωνα με το Παράρτημα Δ της παρούσας: 
1.3.1. «Γραφεία» κατηγορίας κινδύνου B. "
Έχω την περίπτωση γραφείου κατηγορίας Α αλλά δεν αναφέρεται κάπου ότι κάνω αρχειοθέτηση, δεν κάνω καμία μελέτη εφόσον δεν θέλει ούτε κάποια γνωστοποίηση;
 
Ευχαριστώ πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.