Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/26/2019 in all areas

  1. 18 points

    Version 6.0.0

    10,020 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Με τις αλλαγές του ν.4585/2018 Με τις αλλαγές του ν.4546/2018 Με τις αλλαγές του ν.4513/2018 και * Με την ΥΑ Αριθ.ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–13.11.2018 "Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" * Με την ΥΑ Αριθ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461–16.10.2018 "Διαδικασία έγκρισης και απαιτούμενα δικαιολογητικά ΕΕΔΜΚ" * Με την ΥΑ Αριθ.ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983-31.7.2018 "Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών ... (ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ)" * Με την ΥΑ Αριθ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 " Εφαρμογή της παρ. η του άρθρου 99 του ν.4495/2017 ..." * Με την ΚΥΑ Αριθ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017 "Διαδικασίες ηλεκτρ. υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου …" Εναλλακτικά σε ξεχωριστά αρχεία για το νόμο (Α) και τις σχετικές με αυτόν αποφάσεις (Β) ... Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
  2. 5 points
    Παράταση ενός μήνα, έως την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019, δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη δεύτερη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων με μείωση του ειδικού προστίμου κατά 10% στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017. Η παράταση θα ενταχθεί σε σχετική νομοθετική ρύθμιση.
  3. 4 points
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ τροποποίηση (ΦΕΚ 1049Β/2019) της απόφασης διαδικασιών e-άδειας για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ αδειών ! αναθεωρήσεις.pdf
  4. 3 points

    Version

    1,767 downloads

    Οδηγός και Παραρτήματα ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΙΙ σε .doc
  5. 3 points
    είναι 1 θέση ανά 250 μ2 δόμησης για κατοικίες και 1 θέση ανά 80 μ2 δόμησης για καταστήματα
  6. 3 points
    Βρίσκεσαι σε μία περιοχή όπου έχει κυρωθεί η πολεοδομική μελέτη (άρα και το διάταγμα όρων δόμησης) και εκκρεμεί ακόμη η κύρωση της πράξης εφαρμογής ! Αυτό που γράφεις περι ...."βεβαίωση οικοδομησιμότητας" εγώ δεν το ξανάκουσα ούτε το γνωρίζω. Όταν κυρώθηκαν πολλές πολεοδομικές μελέτες και αργούσαν να κυρωθούν οι τελικές "πράξεις εφαρμογής" αυτών τω μελετών εκδόθηκαν οι εγκύκλιοι 106/1986 (για τα πυκνά στις περιοχές πρώτης κατοικίας) και μετά η εγκ. 59/1987 που αφορά τις περιοχές Β' κατοικίας. Προκειμένου να εξετασθεί η δυνατότητα χορήγησης οικοδομικής αδείας πριν την κύρωση μιας Πράξης Εφαρμογής, Κάπου, εδώ στο φόρουμ, έδωσα τι πρέπει να περιέχει ο φάκελος για να εκδοθεί μία τέτοια άδεια πριν την κύρωση! Τωρα το ερώτημά σου είναι μάλλον τι γράφεις στην Δήλωση του Ν. 651/77 σε μία τέτοια περίπτωση (όχι?). Απο την στιγμή που η περιοχή έχει ένα κυρωμένο ρυμ σχέδιο... θεωρείται πως είναι εντός σχεδίου και ένα γεωτεμάχιο, που πληρεί τους όρους δόμησης που συνοδεύουν το ρυμοτομικό σχέδιο, είναι πλέον άρτιο και θα γίνει οικοδομήσιμο αν πληρώσει τις εισφορές που θα βάλουν οι πίνακες της Π.Ε. καθώς επίσης και αν εκπληρώνει όλους τους όρους που θέτει (ανάλογα που βρίσκεται) η μία ή η άλλη εγκύκλιος . ............................ γράφεις κάπως έτσι: :...……Δηλώνω ότι το οικόπεδο με στοιχεία Α,Β.. ..Α (Ε=…. τμ της καταμέτρησης από μελέτη η αποτύπωσης. Αποτελεί Διαιρετό ή μη τμήμα του γηπέδου τάδε του αγροκτήματος τάδε (όταν ήταν εκτός σχ.) και ότι υπάγεται στις διατάξεις του Ν. 1337/83(?) διότι βρίσκεται εντός του εγκ. ρυμ. Σχεδίου της επέκτασης του δήμου …..Ο.Τ…. οικ. …. Συμφωνα με το Π.Δ. …τάδε ΦΕΚ τάδε..... και όλα τα σχετικά. Επειδή εκκρεμεί η Π.Ε. Του Ρυμ Σχ. Οφείλει εισφορά σε γη και χρήμα που θα υπολογισθεί με την περάτωση αυτής. Το οικόπεδο Είναι / δεν είναι άρτιο (βλέπεις διάταγμα Ο.Δ.) και θα είναι οικοδ. Σύμφωνα και με εγκ. 106/86 ή 56/ 87 και με την ολοκλήρωση της Π.Ε. Γράφεις αν κάποιο τμήμα αυτού ρυμοτομείται (Ερυμ.=… π.χ. από δρόμο-πλατεία) κλπ. Νομίζω χρειάζεται αντ. Αξία περιοχής και απόσταση από θάλασσα. (κάπως έτσι είναι ένας σκελετός δήλωσης). .............................. Αυτά τα ξανάγραψα...................επειδή μπορεί να είναι, έστω στο ελάχιστο, χρήσιμα σε κάποιους συναδ. ....τα ξαναγράφω!!
  7. 3 points
    Χιλιάδες δέντρα ειδικά ελιές και νερατζίες έχουν κοπεί σε αστικά συγκροτήματα σε όλες τις πόλεις τις Ελλάδα (και σίγουρα στην Αθήνα και τα πέριξ που γνωρίζω) από την δεκαετία μετα το 60 και 70 διότι έπεφταν λέει οι ελιές στα πεζοδρόμια και τους τα λέρωναν ή ενοχλούσαν το παρκάρισμα στα αμάξια…. Αποτέλεσμα τσιμέντο όλα…. Και η κολώνα της ΔΕΗ τσιμέντο όλα…. Δεν θα ήταν κακό (ειδικά αφού είσαι και μηχανικός περιβάλλοντος) να τους πείσεις να κρατήσουν το δέντρο που έκανε 70 χρόνια να φτάσει στο ύψος τους και δίνει δωρεάν και απλόχερα οξυγόνο στα παράθυρα του σπιτιού τους… Οι πλάκες πεζοδρομίου πχ και κολώνεςΔΕΗ δεν θα χρειαστούν 70 χρόνια να γίνουν…. (απλά μια άποψη και δεν υπάρχει πρέπει να κοπεί δέντρο)
  8. 3 points
    Επειδή το rollover γίνεται κάθε 10bit εβδομάδες, δηλαδή κάθε ~19,6 χρόνια, οι περισσότεροι δέκτες που κατασκευάστηκαν πριν από < 19,6 χρόνια είναι [προς το παρόν] εντάξει διότι η μέθοδος που συνήθως ακολουθείται για να εξακριβωθεί το ακριβές έτος είναι να συγκρίνουν τον αριθμό εβδομάδας που ελήφθη με έναν minimum αριθμό που [αρχικά] καταχωρείται κατά την κατασκευή του. Εξυπακούεται ότι αυτό δεν είναι απαραίτητο να έχει γίνει σωστά οπότε μπορείτε να το ψάξετε για τον εξοπλισμό σας όπως μπορεί να συμβαίνει και το αντίστροφο, πολλά ολοκληρωμένα συστήματα (όχι απλά δέκτες ως εννοούμε μόνο τη λήψη σήματος) να το ανανεώνουν σωστά μέσω ώρας internet και να είναι έτοιμα για σωστή λειτουργία μέχρι το τέλος του σύμπαντος ΥΓ. Η όλη ιστορία είναι ότι οι δορυφόροι δεν στέλνουν έτος εκπομπής αλλά μόνο αριθμό εβδομάδας με μόνο 10 bit. Κάθε 1024 βδομάδες αυτός "γεμίζει" και πάει από την αρχή (rollover).
  9. 3 points
    Σε θεραπευτήριο υπάρχουν περισσότερο κρίσιμες απαιτήσεις ύπαρξης Η/Ζ, από αυτές που αναφέρεις, όπως είναι η αδιάλειπτη λειτουργία ιατρικών μηχανημάτων, που πολλές φορές η διακοπή λειτουργίας τους, μπορεί να σημαίνει ακόμα και θάνατο. Νομοθεσία δεν γνωρίζω, όμως θεωρώ παράλογο να μην υπάρχει υποχρέωση ύπαρξης Η/Ζ. Σε κάθε περίπτωση, μιά σωστή πλήρης μελέτη πρέπει να το προβλέπει, άσχετα με τη νομοθεσία.
  10. 3 points
  11. 3 points
    Τι έχουμε ήδη εκλογές και ψηφίζουμε ?? Χαράς ΄το κουράγιο σας !!!!
  12. 3 points
    Η βεβαίωση αυτή δεν χρειάζεται. Δεν προβλέπεται από την νομοθεσία ότι η χρήση αυτής, αποτελεί κριτήριο έκπτωσης των ασφαλιστικών εισφορών. Οι ασφαλιστικές εισφορές συνιστούν δαπάνη (όπως κάθε άλλη δαπάνη). Οι σχετικές εγγραφές-καταχώρηση πλέον (από 1-1-2013) γίνεται στα βιβλία ως δαπάνη και όχι στη Δήλωση (Ε1, όπου παλαιότερα και χρειάζονταν το δικαιολογητικό της βεβαίωσης), αλλά επιπλέον έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες ως προς την (λογιστική ή/και την φορολογική) έκπτωσή τους. Η βεβαίωση (είτε του τ.ΤΣΜΕΔΕ που παρεμπιπτόντως από 1/1/2019 υπάρχει στο e-tsmede, είτε του ΕΦΚΑ, είτε του ΕΤΕΑΕΠ) που μπορεί να εκδοθεί είναι άχρηστη, το έχω γράψει αρκετές φορές. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα του ΕΦΚΑ θα είναι λάθος για την χρήση που θα γράφει (Φορολογική) όπως και αυτή του 2017. Θα προσπαθήσω να κάνω μια προσέγγιση όσο πιο αναλυτικά και κατανοητά θεωρώ ότι μπορώ να κάνω (ως μη ειδικός, μη αρμόδιος) του τρόπου αντιμετώπισης στις φορολογικές δηλώσεις του φορολογικού έτους 2018 (αυτών δηλ. που θα υποβάλλουμε) που πρέπει (κατ' εμέ) να έχουμε αναφορικά στις ασφαλιστικές εισφορές των τ.ΤΣΜΕΔΕ, ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ που αφορούν στη δήλωση του φορολογικού έτους 2018 Α) Για τον ΕΦΚΑ: Την φορολογική βάση του 2018 την έχουμε. Προκύπτει από τις ταμειακές καταβολές από 1/1/2018-31/12/2018 ανεξάρτητα ποιο έτος αφορούν, εκτός αν έχουμε εκπέσει φορολογικά, όπως τότε ίσχυε, τις ταμειακές καταβολές του Δεκ'17 και της εκκαθάρισης που αφορούσε στο 2017 που έγιναν στο 2018, οπότε τώρα δεν θα τις εκπέσουμε στην φορολογική βάση του 2018 (άσχετα με το τι θα γράφει η άχρηστη βεβαίωση εισφορών). Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι την εκκαθάριση που αφορά στο 2018 για να πάρουμε την λογιστική βάση του ΕΦΚΑ. Οπότε: Εκκρεμεί η εκκαθάριση των εισφορών του 2018 για τον ΕΦΚΑ. Την φορολογική βάση του ΕΦΚΑ για το 2018 την έχουμε, την λογιστική βάση του ΕΦΚΑ για το 2018 ΔΕΝ την έχουμε. Β) Για το ΕΤΕΑΕΠ: α) Έχει γίνει η εκκαθάριση των εισφορών του 2018 για το ΕΤΕΑΕΠ. Οπότε: Την φορολογική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 την έχουμε (είναι μηδέν), την λογιστική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι το σύνολο των δόσεων που αφορά στο 1018). β) Έχει γίνει η εκκαθάριση των εισφορών του 2017 για το ΕΤΕΑΕΠ. Λόγω του ότι τα αναδρομικά του ΕΤΕΑΕΠ του 2017 που προκύπτουν από την εκκαθάριση του 2017, εκδόθηκαν, βεβαιώθηκαν, έγιναν απαιτητά στο 2019, μετά υπογραφή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του έτους που αφορούν (2017), οπότε προσωπικά θεωρώ ότι θα εκπέσουν οι απαιτήσεις στην λογιστική βάση του 2019, και οι πληρωμές στην φορολογική βάση των ετών που θα γίνουν οι σχετικές ταμειακές καταβολές. Οπότε: Την φορολογική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 την έχουμε (είναι μηδέν), την λογιστική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι μηδέν), αφού και στις δύο περιπτώσεις αυτές αφορούν όπως αιτιολόγησα (λογιστικά και φορολογικά το 2019). Οπότε δεν μας αφορούν για τις δηλώσεις του 2018 Γ) Για τ.ΤΣΜΕΔΕ Εν μέρει ανάλογα με την παραπάνω λογική, λόγω του ότι τα αναδρομικά του τ.ΤΣΜΕΔΕ που αφορούν τα Α' και Β' εξάμηνα του 2013, εκδόθηκαν, βεβαιώθηκαν, έγιναν απαιτητά στο 2018, μετά υπογραφή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των ετών που αφορούν (2013), προσωπικά, θεωρώ ότι θα εκπέσουν οι απαιτήσεις στην λογιστική βάση του 2018, και οι πληρωμές στην φορολογική βάση του των ετών που έγιναν οι ταμειακές καταβολές (δηλ. αν κάποιος τα πλήρωσε στο 2018, στην φορολογική βάση του 2018, αν κάποιος τα άφησε και τα πλήρωσε στο 2019 τότε σε αυτή την φορολογική βάση ... στο έτος δηλαδή όπου έγιναν οι ταμειακές καταβολές). Οπότε: Την φορολογική λογιστική βάση του τ.ΤΣΜΕΔΕ για το 2018 την έχουμε (είναι οι απαιτήσεις των αναδρομικών για το έτος 2013), την λογιστική φορολογική βάση του τ.ΤΣΜΕΔΕ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι οι ταμειακές καταβολές που έγιναν εντός του 2018) Γενικό Συμπέρασμα: α) Πρέπει να συνηθίσουμε τις έννοιες φορολογική & λογιστική βάση, αφού με την καθιέρωση των ΕΛΠ έγινε υποχρεωτική (η λογιστική) και για τα απλογραφικά, όπως επίσης και την συμπλήρωση των πινάκων Ε’ και Φορολογικής Αναμόρφωσης στο Ε3 β) Η λογιστική βάση του ΕΦΚΑ για τις εισφορές του 2018 λείπει, για να συμπληρωθεί το κομμάτι του Ε3 (στον πίν. Ε οι προσωρινές διαφορές, στον πίνακα της φορολογικής αναμόρφωσης οι μόνιμες διαφορές π.χ. προσαυξήσεις, τόκοι, κλπ) που αφορά στις ασφαλιστικές εισφορές. γ) Γενικός κανόνας: -- από 1/1/2018 ότι πληρώνουμε από 1/1-31/12 (και δεν εξέπεσε φορολογικά σε προηγούμενα έτη) είναι η φορολογική βάση, -- ότι μας αναλογεί, ότι αφορά στο έτος, ότι αναλογεί στο έτος, (δηλ. οι καταβλητέες=αναλογούσες εισφορές του έτους, προκύπτουν από την εκκαθάριση) είναι η λογιστική βάση [ή αλλιώς το άθροισμα των ειδοποιητηρίων του 2018 (Ιαν-Δεκ) των πεδίων "ΣΥΝΟΛΟ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ" σύν το χρεωστικό υπόλοιπο από το ειδοποιητήριο της εκκαθάρισης (που δεν έχει γίνει ακόμη) ή μείον το πιστωτικό υπόλοιπο από το ειδοποιητήριο της εκκαθάρισης (που δεν έχει γίνει ακόμη) είναι η λογιστική βάση] -- στα βιβλία έχουμε την λογιστική βάση (στα απλογραφικά βέβαια προέχει η φορολογική βάση, η οποία σε γενικές γραμμές ταυτίζεται με την λογιστική βάση) με κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ. οι ασφαλιστικές εισφορές, κ.α. όπου πρέπει να παρακολουθούμε και τις δύο βάσεις (φορολογική, λογιστική) για να υπάρχουν τα δεδομένα όπου θα μεταφερθούν στο Ε3 δ) το Ε3 στους πίνακες Δ' και Ζ' περιέχει την λογιστική βάση, η οποία μέσω των πινάκων Ε' (=προσωρινές διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης) και Φορολογικής Αναμόρφωσης (=μόνιμες διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης), δίνει τον πίνακα ΣΤ' που έχει την φορολογική βάση (φορολογητέα κέρδη) ε) ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ: Τα παραπάνω είναι η άποψη μου όπως την έχω διαμορφώσει μελετώντας την ισχύουσα νομοθεσία που με αφορά, βέβαια μια άποψη μη ειδικού, μη αρμόδιου, όπως αρχικά έγραψα, επομένως έχει και το ανάλογο «βάρος». edit: Επειδή εντόπισα ένα λάθος, διόρθωσα με διακριτή διαγραφή το συμπέρασμα στο μέρος του τ.ΤΣΜΕΔΕ.
  13. 3 points
  14. 3 points
    θα βαλεις την "ψησταρια" με τα χρειωδη της, στο κοματι του Δημου που επιτρεπεται, και τα τραπεζακια στο τμημα του "άλλου" Δημου, που δεν επιτρεπει "ψησταριες" και θα το ονομασεις "χωρο πικ-νικ" υγ κι αν δεν προκειται για ερωτηση "λογω ημερας" τοτε σιγουρα παιρνει τον τιτλο "η ερωτηση της χρονιας" [+1 απο μενα]
  15. 3 points
    εχει εφαρμοσει κάποιος αυτο εδω? https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&amp;redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
  16. 3 points

    Version 1.0.0

    317 downloads

    Διατάξεις περί ΑμεΑ και εμποδιζομένων ατόμων, εν όψει της υποχρεωτικής προσαρμογής αρκετών κατηγοριών υφισταμένων κτιρίων μέχρι το 2020 (άρθρο 26 παρ. 4 ΝΟΚ). Το υλικό παρουσιάστηκε σε ημερίδα της ΕλΕΜ
  17. 3 points
    Αναρτήθηκε από τις ψηφιακές υπηρεσίες δημόσιας περιουσίας και εθνικών κληροδοτημάτων το ευρετήριο και ο χάρτης καθορισμένου αιγιαλού της χώρας. Πρόσβαση στην υπηρεσία Πρόσβαση στην Υπηρεσία Καθορισμένου Αιγιαλού Τα δεδομένα θα επικαιροποιούνται προοδευτικά καθώς οι Υπηρεσίες προχωρούν στον έλεγχο αυτών. Λόγω του δυναμικού τους χαρακτήρα, προσιδιάζουν σε στοιχεία πληροφοριακής φύσης του αντικειμένου και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ενώπιον δημόσιας αρχής πάρα μόνον εάν και εφόσον εκδοθούν ακριβή αντίγραφα από την αρμόδια προς τούτο υπηρεσία, κατόπιν ηλεκτρονικής ή αυτοπρόσωπης υποβολής αίτησης. Αφού εστιάσετε στην περιοχή ενδιαφέροντος, με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού μπορείτε να δείτε το σχετικό ΦΕΚ καθορισμού και το τοπωνύμιο. Δείτε περισσότερα εδώ: https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1 Η συζήτηση θα συνεχιστεί εδώ: https://www.michanikos.gr/forums/topic/55729-e-ευρετήριο-αιγιαλών/
  18. 3 points
    την οποία βέβαια μπορεί να βάλει ο τοπογράφος .... και προσοχή: στο αντίγραφο που θα κατατεθεί στο σύστημα του e-adeies δεν θα έχει ψηφιακή υπογραφή, γιατί αλλιώς θεωρείται κλειδωμένο !!! (τα κλειδωμένα δεν παίρνουν επικύρωση μετά ....) *** για την ακρίβεια το τοπογραφικό που θα υποβληθεί στο e-adeies, είναι το σκαναρισμένο τοπογραφικό που φέρει και την υπογραφή/σφραγίδα του συμβολαιογράφου και αναφέρει ότι συνοδεύει την συγκεκριμένη πράξη γκαράζ....
  19. 3 points
    Οι εκλογές έχουν νόημα μόνο σε ανεξάρτητες πολιτείες. Το ελληνικό κράτος δεν είναι μία τέτοια. Οπότε οι "εκλογές" με τις δεδομένες συνθήκες δεν είναι παρά μία "βιτρίνα" της σύγχρονης τυραννίας. Το κακό είναι ότι η ψευδάισθηση της συμμετοχής στα κοινά, δημιουργεί τύψεις στους αφελείς συμμετέχοντες.
  20. 2 points
    δεν ξερω να σου απαντήσω σε αυτό που ρωτάς, αλλά έχε υπόψη σου οτι για την έκπτωση 10% αρκεί μεχρι 8/4 να έχει γίνει η εξόφληση του παραβόλου, δεν απαιτείται να έχεις προχωρήσει σε υπαγωγή ούτε να έχει εξοφληθεί το πρόστιμο. δες άρθρο 101 και 102
  21. 2 points
    27006 Αλεξανδρούπολη 3-4cm στα Χ και 4-5cm στα Υ με Hepos. δυστυχώς τα βρήκα απο κάτι παλιές σημειώσεις και δεν έχω το αρχείο για να σου δώσω ακριβώς συντεταγμένες
  22. 2 points
    Ίσα ίσα. Ήθελα να απαντήσω, για αυτό και το έκανα. Εφόσον λοιπόν είσαι μηχανικός και παλιό μέλος του φόρουμ απ' ο,τι φαίνεται από την εγγραφή σου, θα πρέπει να γνωρίζεις και τους κανόνες εδώ. Αφενός ποσταρεις σε τοπικ ιδιωτών και αφετέρου ζητάς εκτίμηση αμοιβής, πράγμα που απαγορεύεται.
  23. 2 points
    Καλά δε μας βλέπεις ότι έχουμε ξοδέψει σελίδες σελίδων για να σου πούμε να κάνεις κάτι και συ αντί να μας ενημερώσεις κύριο μέλημα σου ειναι οι αρνητικοί ψήφοι;
  24. 2 points
    Προ ΝΟΚ ήταν επί της πραγματοποιούμενης αλλά με ΝΟΚ είναι επί της επιτρεπόμενης...
  25. 2 points

    Version

    3,819 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Our picks

    • Οι δοκιμές φόρτισης για την παράδοση της Σιδηροδρομικής Γέφυρας Εκκάρας ΣΓ26
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.

      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.

      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.

      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.

      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.

      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.

       
      • 0 replies
    • Ηλεκτρονική πολεοδομία (e-πολεοδομία) Υποχρεωτική λειτουργία από 01-01-2019
      Καθορίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για τη λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) υπό τον τίτλο Ηλεκτρονική Πολεοδομία, το οποίο αφορά στα πολεοδομικά δεδομένα της χώρας.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019 έως και την 31η Αυγούστου 2019:

      α) Δικαιώματα πιστοποιημένου χρήστη του Συστήματος, της περίπτωση (β) της παραγράφου 2 του άρθρου 8 της απόφασης, εκχωρούνται αποκλειστικά στους προϊστάμενους των αρμόδιων υπηρεσιών.
      β) Η ενημέρωση του Συστήματος, του άρθρου 5 της απόφασης, διεκπεραιώνεται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας.
      γ) Οι πράξεις που εκδίδονται έως και την 31η Δεκεμβρίου 2018 και δεν έχουν συμπεριληφθεί στην βάση δεδομένων του Συστήματος, καταχωρούνται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019, πράξεις που δε συνοδεύονται από τη βεβαίωση της παραγράφου 2 του άρθρου 5 της απόφασης δε δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

      Από την 1η Ιανουαρίου 2019 και έως την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, τα στοιχεία των μελετών του ρυθμιστικού χωρικού σχεδιασμού που περιλαμβάνουν γεωχωρικά δεδομένα υποβάλλονται σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή.

      Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, η διεκπεραίωση των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης εκτελείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Συστήματος.

      Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας των εφαρμογών των περιπτώσεων (β) και (γ) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, το στάδιο προόδου των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης και ο αρμόδιος χειριστής (φυσικό πρόσωπο) είναι ανά πάσα χρονική στιγμή διαθέσιμες μέσω της διαδικτυακής πύλης του Συστήματος προς κάθε ενδιαφερόμενο.

      Το Σύστημα τίθεται σε υποχρεωτική λειτουργία από 1 Ιανουαρίου 2019.

      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670 – ΦΕΚ Τεύχος Β 5045/13.11.2018
      Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος Ηλεκτρονική Πολεοδομία

      ΥΠΕΝ ΔΕΣΕΔΠ 73705 670 ΦΕΚ 5045-Β-13-11-2018.pdf
        • Like
      • 0 replies
    • Παράταση 6 μηνών προθεσμίας για περαίωση υπαγωγής αυθαιρέτων Ν.4178/13
      Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου του ΥΠΕΝ:

      Προς διευκόλυνση των επαγγελματικών φορέων του τεχνικού κόσμου, θα δοθεί παράταση κατά έξι μήνες της προθεσμίας, που εκπνέει στις 3 Νοεμβρίου 2018, για την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την περαίωση της υπαγωγής των αυθαιρέτων του ν.4178/2013.



       



      Η παράταση θα δοθεί με τροπολογία του άρθρου 99 του ν.4495/2017. Μέχρι την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας, η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.



       



      από το Γραφείο Τύπου



      http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5934&language=el-GR



       
        • Upvote
        • Like
      • 25 replies
    • Εξοικονόμηση ΙΙ: Διευκρινίσεις για θέματα έκδοσης πολεοδομικών αδειών και εγκρίσεων (ασυμβίβαστο επιθεωρητή και μελετητή)
      Ο Οδηγός Εφαρμογής του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ", δεν εισάγει κάποια πρόσθετη απαίτηση ή εξαίρεση στην ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία (ενδεικτικά ν. 4495/2017, ν. 4067/2012).

      Ο Οδηγός Εφαρμογής αναφέρει:

      1. "Για την έναρξη των εργασιών υλοποίησης του έργου, ο Ωφελούμενος οφείλει να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες άδειες που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις." (παράγραφος 7.1)

      2. Ο ωφελούμενος του προγράμματος υποχρεούται "Να τηρεί, καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης των παρεμβάσεων, την ισχύουσα εθνική και ενωσιακή νομοθεσία και να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες εγκρίσεις ή/και άδειες που προβλέπονται από αυτή." (παράγραφος 8.1)

      3. Παράρτημα Χ Δήλωση πιστοποίησης για την ολοκλήρωση του έργου, Λίστα δικαιολογητικών (επισυνάπτονται στο Πληροφοριακό Σύστημα):

      -  "Οικοδομική Άδεια παρεμβάσεων ή Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας για τις εργασίες που εκτελέστηκαν (όπου απαιτείται)".

      Επομένως, εάν για την εκτέλεση κάποιας εργασίας στα πλαίσια του προγράμματος "Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ", απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας / έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας (ΕΕΔΜΚ), αυτή θα πρέπει να εκδοθεί και να υποβληθεί στο πληροφοριακό σύστημα, μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων.

      Ο Δικαιούχος του προγράμματος, κατά το στάδιο ελέγχου των δικαιολογητικών και πριν την τελική εκταμίευση, θα ελέγξει για το εάν έχουν αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα οι σχετικές άδειες / εγκρίσεις.

      Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις που για την έκδοση οικοδομικής άδειας / έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας (ΕΕΔΜΚ), απαιτείται η εκπόνηση μελέτης ή επίβλεψη των αντίστοιχων εργασιών, ισχύει το ασυμβίβαστο μεταξύ των ιδιοτήτων του Ενεργειακού Επιθεωρητή και του μηχανικού που συμμετείχε στην εκπόνηση μελέτης ή την επίβλεψη των αντίστοιχων εργασιών (σχετική ανακοίνωση 11/9/2018).
      • 12 replies
    • e-ΑΔΕΙΕΣ Σύστημα Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών.
      Από Δευτέρα 15/10/2018 ξεκινά (άνευ απροόπτου) η πλήρη εφαρμογή της διαδικασίας έκδοσης Οικοδομικών Αδειών διαδικτυακά διαμέσου της πλατφόρμας του Τ.Ε.Ε.

      Αίτημα πολλών ετών των Μηχανικών. Αίτημα απεμπλοκής και μείωσης της γραφειοκρατίας.

      Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, ειδικά αυτή η αρχή ενδεχόμενα να είναι ιδιαίτερα δύσκολη διότι από την μία θα είναι οι μελετητές Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων κι από την  άλλη οι ελεγκτές των ΥΔΟΜ.

      Ο Νομοθέτης θα πρέπει να επιλύσει χιλιάδες μικρές ή και μεγάλες επικαλύψεις απαιτήσεων, διατάξεων ίσως και νόμων ώστε να μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες στην πλατφόρμα ώστε να τα προβλέπει. Διότι κακά τα ψέματα όσα και να έχει προβλέψει έως τώρα στην αρχή της στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψει εκατοντάδες ελλείψεις κενά συμπληρώσεις αναβαθμίσεις κ.λπ. που θα πρέπει να γίνουν.

       

      Ας συμβάλουμε με τις απορίες μας τα ερωτηματικά αλλά και τις πιθανές λύσεις ή συμπληρώσεις ή ερμηνείες που θα πρέπει να δοθούν σ αυτά και σε δεκάδες άλλα που θα προκύψουν. .

      Καλό ξεκίνημα σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο….

      Το χειρότερο το ζήσαμε…

      Επιδιώκουμε το καλύτερο.

       

      Εγχειρίδιο χρήσης Μηχανικών


      Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης
        • Upvote
        • Like
      • 539 replies
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.