Jump to content

kan62

Core Members
  • Content Count

    3,213
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    94

kan62 last won the day on August 23

kan62 had the most liked content!

Community Reputation

2,763 Υπεράριστη

About kan62

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μελέτες - Κατασκευές
    Αποκαταστάσεις μνημείων
  • Τοποθεσία
    Ναυπακτία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

42,123 profile views
  1. Δηλαδή, κατά την αρμόδια διεύθυνση ΠΕΧΩ, στην πρασιά δεν επιτρέπονται βεράντες, αρχιτεκτονικές ή λειτουργικές προεξοχές κλπ. γιατί επίσης δεν τα βλέπω στο σχετικό εδάφιο ... Οι ράμπες όμως δεν προβλέπονται ούτε στο αντίστοιχο εδάφιο που περιγράφει κατασκευές εντός Δ. Επομένως κατά την ΠΕΧΩ : μπαλκόνια μόνο σε υποχώρηση (αν δεν φτάνει το οικόπεδο βρίσκεις άλλο) και ράμπες μόνο σε προαιρετικά αφιέμενο ακάλυπτο (υπάρχουν και ελικόπτερα που μεταφέρουν και αυτοκίνητα). Είναι προφανές ότι κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος ... Επίσης είναι προφανές ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται την απουσία εσωτερικού ελέγχου των υπηρεσιών. Το κίνητρό τους αφήνεται στην κρίση σας ...
  2. Δες στο ΦΕΚ της κήρυξης αν υπάρχει η φράση 'χωρίς τις νεώτερες προσθήκες' ... Θα μπορούσες επίσης να το δεις αν είχες δει τα στοιχεία του φακέλου της υπηρεσίας κατά την κήρυξη. Μπορεί να έχει αντίγραφα και ο ιδιοκτήτης. Αλλιώς παρέχει η αρμόδια υπηρεσία ...
  3. Συνολικά αρνητική, τότε δεν υπάρχει υπαγωγή. Μερικά αρνητική είναι στις περισσότερες περιπτώσεις όπου ορίζονται εργασίες προσαρμογής.
  4. Η άποψη αυτή, που πολλές φορές εκφράζεται, είναι και η βασική αιτία που τα όποια προβλήματά τους μεγενθύνονται συνεχώς. Όπως και να τα προσεγγίζουμε, δηλ. είτε σαν μηχανικοί είτε σαν πολίτες.
  5. Κάνεις κανονικά την αίτηση υπαγωγής με το 9β. Δεν υπάρχει θέμα κάποιας επιτροπής, πηγαίνεις με κατευθείαν αίτηση στις υπηρεσίες του ΥΠΠΟ (αυτές εξετάζουν κάτω από το πλέγμα των αρμοδιοτήτων τους) : Ακολουθεί η υποβολή αιτήσεως του ενδιαφερομένου προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, που συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. Εν συνεχεία, εξετάζεται η δήλωση υπαγωγής του ενδιαφερομένου και εκδίδεται απόφαση έγκρισης ή μη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, ύστερα από αιτιολογημένη γνώμη του αρμοδίου Συμβουλίου.
  6. Μιλάμε για αυτά που διαβάσαμε στο σχόλιο του vk. Λειτουργεί από το 1962 ως ΚΥΕ και του βάζουν πρόστιμο γιατί δεν έκανε αλλαγή χρήσης σε χώρο συνάθροισης κοινού. Δηλαδή ότι νάναι .. ή μάλλον ξέρουμε τι είναι αλλά ... Πρόστιμο μπαίνει μόνο σε αυθαίρετο και μόνο αφού πρώτα η ΥΔΟΜ εξετάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το φάκελο του ακινήτου. Εξετάζεται υποχρεωτικά από το ΣΥΠΟΘΑ. Η αλλαγή χρήσης ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ έγινε αυθαιρεσία το 1986 και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ. Πολλές αλλαγές χρήσης γίνονται ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να απαιτείται άδεια. Το 1962 ότι δεν ήταν κατοικία ή ειδικό κτήριο ήταν κατάστημα. Ας θυμηθούμε τις στήλες στο δεύτερο φύλλο του αδειόφυλλου... Οι χώροι συνάθροισης κοινού χαρακτηρίζονται μετά το 1989 (Κτηριοδομικός). Μέχρι τότε έχουμε και ογκομετρικό προϋπολογισμό. Χρήσεις έχουμε από το 1987. Χώροι συνάθροισης κοινού μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, μπορεί όμως και να μην είναι απαραίτητο (κρεοπωλείο)... Δεν υπάρχει χρήση ΚΥΕ ! Για τον τρόπο που υπολογίστηκε το πρόστιμο δεν θα σχολιάσω ... απλά επιβεβαιώνει ότι από πίσω βρίσκεται καταγγελία και συνέργεια σε εκβιασμό. Τα πράγματα είναι απλά ... ΣΥΠΟΘΑ, ΣΕΔΔ, δικαστήρια και πολλή υπομονή !
  7. Δεν μπορεί να εφαρμόζεις ταυτόχρονα το 9α και το 9β. Η περίπτωσή σου ανήκει μόνο στο 9β ως μεγάλη αυθαιρεσία σε χώρο δικαιοδοσίας του υπουργού Πολιτισμού. Η γνώμη του ΥΠΕΝ παρέλκει. Υπάρχει σχετική νομολογία ...
  8. Η γνώμη μερικών δεν μας κάνει νόμο. Όποια θέση και αν έχουν στην ιεραρχία. Απλά σε κάποιες περιοχές ο ραγιαδισμός ανθεί ειδικά όπου δεν υπάρχουν διαδικασίες ελέγχου, καταλογισμός ευθυνών ή διάθεση για στοιχειώδη μελέτη. Με λίγο λίπασμα άγνοιας και μικροσυμφερόντων μπορεί να γίνει κήπος ...
  9. Το ιστορικό της υπόθεσης έχει ως εξής : Το ΥΠΠΟ όρισε με την αναοριοθέτηση του 2004 κάποιο περίγραμμα προστασίας αλλά ποτέ δεν έκατσε μαζί με το ΥΠΕΝ να ορίσουν ειδικούς όρους δόμησης μέσα σε αυτό. Ισχύει επομένως εκεί ακόμη ο ΓΟΚ/ΝΟΚ. Η προστασία ορίστηκε ως εξής : Εγκρίνουμε δυνάμει των μεταβατικών διατάξεων του ν.3028/2002 ... την αναοριοθέτηση του Αρχαιολογικού Χώρου της πόλεως των Αθηνών, εντός των ορίων του οποίου ασκείται ο υποχρεωτικός αρχαιολογικός - ανασκαφικός έλεγχος στο πλαίσιο της διαδικασίας της χορηγήσεως εγκρίσεων για την έκδοση οικοδομικών αδειών για πάσης φύσεως δημόσια, ιδιωτικά και εκκλησιαστικά έργα. Το 10ώροφο ήταν εντός του περιγράμματος αλλά κρίθηκε ότι είχε απλά την προληπτική προστασία κατά τη διάρκεια εκσκαφών (γιατί διαβάστηκε μόνο το ανασκαφικός). Πήρε τις εγκρίσεις του κτίστηκε, λειτούργησε, τελείωσε ... Το 9ώροφο που ήταν επίσης μέσα στο περίγραμμα ζήτησε πρώτα και πήρε "νόμιμη" έγκριση από το ΥΠΠΟ (αφού διαβάστηκε και το αρχαιολογικός). Όμως κάποιοι γείτονες κατέθεσαν αίτηση θεραπείας και επειδή δεν είχε υλοποιηθεί ακόμη κτήριο έδειξαν ως παράδειγμα το 10ώροφο. Τότε το ΥΠΠΟ γύρισε πίσω και, αφού είδε τι δεν είχε εξετάσει και τι είχε εγκρίνει, αποφάσισε ότι όλα έγιναν λάθος και αφού αυτοακυρώθηκε εγγράφως (για να μην πω εξευτελίστηκε) ανακάλεσε τα πάντα. Μετά ήρθε η μερική αναστολή οικοδομικών αδειών στην περιοχή. Και στις δύο περιπτώσεις στις υπηρεσίες κάποιοι δεν έκαναν τη δουλειά τους. Ως προς τη λειτουργία των οργάνων η ένδεια είναι οφθαλμοφανής ... 6Δ6Θ4653Π4-Γ3Φ.pdf 64ΨΝ4653Π4-Μ9Η.pdf ΨΖΖΤ4653Π4-Χ2Ρ.pdf
  10. Τα υφιστάμενα κτήρια πάνε πάντοτε με το άρθρο 23. Ειδικά για οποιαδήποτε έγκριση της διοίκησης που έχει αποτυπωθεί σε άδεια, δεν μπορεί να γυρίσει πίσω παρά μόνον αν αυτή ακυρωθεί. Επομένως ότι λέει η άδεια. Αν κάτι μέτραγε στα πολεοδομικά μεγέθη θα μετρήσει και τώρα εκτός αν ορίζεται το αντίθετο με νόμο (βλέπε κλιμακοστάσια σε προσθήκη με υπόλοιπο δόμησης). Συγκεκριμένα, το θέμα της λιθοδομής άλλαξε το 2004 ... Οι συντάκτες των Τ.Ο. ερμηνεύουν διατάξεις του νόμου, οπότε ταυτόχρονα εκφράζουν και το βαθμό της προσωπικής κατανόησης των θεμάτων. Όμως ο νομοθέτης κοιτάει αλλού ... ΣτΕ, Σύνταγμα κλπ.
  11. Οι ποσότητες του υπολοίπου ΣΔ στα υπάρχοντα, υπολογίζονται στο νέο ΔΚ (και τεκμηριώνεται αν το υπόλοιπο είναι μεγαλύτερο των 10 τμ) τη στιγμή που γίνεται η προσθήκη ή η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων. ΝΟΚ, άρθρο 11 : 6. Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται : ... δ. ... Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο τουλάχιστον 10 τμ. καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.07.2011.
  12. Επομένως το ερώτημα είναι : ποιά η έννοια του "προαιρετικώς αφιέμενου χώρου" στον ΓΟΚ73 ... Οι φωταγωγοί είναι προαιρετικώς αφιέμενοι χώροι στον ΓΟΚ73. Άρθρο 20, παρ.4. Οι ελάχιστες διαστάσεις του φωτισμού, που υπάρχουν στο ίδιο άρθρο, δεν καθιστούν "υποχρεωτικό" έναν "προαιρετικά" αφιέμενο χώρο. Η έννοια του "υποχρεωτικού" αναλύεται στο άρθρο 18 ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.