Μετάβαση στο περιεχόμενο

kan62

Core Members
  • Περιεχόμενα

    2.970
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    79

kan62 last won the day on Οκτώβριος 28

kan62 had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

2.463 Εξαιρετική

Σχετικά kan62

  • Κατάταξη:
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μελέτες - Κατασκευές
    Αποκαταστάσεις μνημείων
  • Τοποθεσία
    Ναυπακτία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

36.725 profile views
  1. Ασχέτως των υπολοίπων, μπορείς να μου πεις πως επηρεάζεται ο ΣΔ από την αλλαγή χρήσης ενός εμπορικού καταστήματος σε χώρο συνάθροισης κοινού ; (σημειώνω ότι χρήση ΚΥΕ δεν υπάρχει)
  2. Ο περιορισμός του ελεύθερου ύψους των 3 μ. στα υπόγεια, που υπήρχε στον ΓΟΚ85, δεν υπάρχει πλέον στον ΝΟΚ.
  3. Οι εργασίες του άρθρου 30 επιτρέπονται μόνο όταν δεν υπάρχει ειδική διάταξη για το κτήριο ή την περιοχή. Οπότε αν υπάρχει (έστω απαίτηση ΣΑ) τότε : - Αν ανήκει στις εργασίες της παρ.2 του άρθρου 29 για τις ΕΕΔΜΚ τότε ακολουθείται η εκεί διαδικασία (μαζί και αυτή του ελέγχου του προϋπολογισμού). - Αλλιώς θέλει κανονική άδεια της παρ.1 του ίδιου άρθρου.
  4. kan62

    Νόμος 4495/2017 V3

    Επιβεβαιώνω το φίλο Βασίλη. Δεν ξέρω, και ποτέ δεν θα μάθω, αν είναι καλό ή κακό αλλά διδάχτηκα και τη μέθοδο των επιτρεπομένων τάσεων ... Τις καλησπέρες μου.
  5. Ο συνάδελφος civilpablo αναφέρθηκε σε ιστορικό κέντρο. Αν εννοούσε ιστορικό τόπο (προστατευόμενο από τον ν.3028/02) και έκανε λάθος έχεις δίκιο. Αν όμως εννοούσε όντως ιστορικό κέντρο, τότε παραμένει στη δικαιοδοσία των ΥΠΕΝ-ΥΜΑΘ-κλπ και ακολουθεί κατευθείαν τη διαδικασία των παρ.2 και 3 του άρθρου 116. martha1, Πολλά από αυτά που λένε στα σεμινάρια είναι μόνο για τα σεμινάρια και όχι για τον πελάτη. Εκεί υπερισχύει ο νόμος ...
  6. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί ας αποχωρήσουν πλέον ησύχως από παραδοσιακούς, ιστορικούς, μνημεία και διατηρητέα. Η συντεχνία της Τόνιας δεν μας χρειάζεται. Τώρα θα κάνουν και τα στατικά μόνοι τους ... και με το νόμο. Η διεπιστημονικότητα μας μάρανε !
  7. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ 99 (ΦΕΚ 187Α/2018) Ρύθμιση του επαγγέλματος του μηχανικού με καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων για κάθε ειδικότητα. ΠΔ επαγγελματικών δικαιωμάτων.pdf View full είδηση
  8. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ 99 (ΦΕΚ 187Α/2018) Ρύθμιση του επαγγέλματος του μηχανικού με καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων για κάθε ειδικότητα. ΠΔ επαγγελματικών δικαιωμάτων.pdf
  9. platforma über alles ... Το κασελάκι με τα μεγαρόσημα που έγινε ηλεκτρονικό. Ελλάδα ατελείωτη ... Τι είπαμε ότι παίρνει το ΤΕΕ ανά τεμάχιο ;
  10. Η καθυστερημένη απόφαση (υπογραφή 19-10-2018, ΦΕΚ 23-10-2018, ΔΙΑΥΓΕΙΑ 31-10-2018) ... Νέα άποψη περί ορθής νομοθέτησης ; Ή μήπως κάποια ΥΔΟΜ είπε ότι εγώ δεν εφαρμόζω επειδή δεν έχει ακόμη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ; 75Ν04653Π8-ΗΒΟ.pdf
  11. Αυτό δεν είναι και το ποθούμενο ; Αν και βλέπω, από κάποιες τοποθετήσεις στο forum, ότι ένα σύνδρομο Στοκχόλμης υπάρχει διάχυτο στον αέρα. Βούτυρο στο ψωμί κάποιων που δεν θέλουν να προχωρήσει ...
  12. Καλημέρα σε όλους. ΠΡΟΣΟΧΗ ! 1- Η ασφάλεια σε οποιοδήποτε έργο δεν απαλλάσσει τον μηχανικό (γενικό επιβλέποντα ή επιβλέποντα έργασίας ή σκαλωσιάς) από τα σκαμνιά του δικαστηρίου στην περίπτωση ατυχήματος. Στο αστικό δικαστήριο θα κάθονται τρεις. Ο ιδιοκτήτης, ο εργολάβος και ο μηχανικός. Αν καταδικαστούν θα αποζημιώσουν ανάλογα με το κέρδος που θα είχαν από την εκτέλεση της εργασίας ή του έργου, αφού πρώτα αφαιρεθεί το ποσό που τελικά θα δώσει η ασφάλεια. Στο ποινικό ο μηχανικός θα είναι μόνος του. 2- Αυτό που θα απαλλάξει τον μηχανικό στο δικαστήριο είναι το χαρτί ανάθεσης - ανάληψης που έχουν υπογράψει και οι δύο και που γράφει ότι έναρξη ή διακοπή των εργασιών γίνεται μόνον συναινετικά και εγγράφως. Και μόνο αν το ατύχημα γίνει εκτός των χρονικών ορίων του εγγράφου. 3- Για τις υπάρχουσες ευθύνες του μηχανικού (μελέτη-επίβλεψη) κάντε μιά απλή αναζήτηση στο forum με το 286 ΠΚ (άρθρο 286 του Ποινικού Κώδικα).
  13. Αντιγράφω από την αιτιολογική του νόμου : Άρθρο 36 Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Στο άρθρο αυτό προσδιορίζονται οι κατηγορίες του τρόπου έκδοσης των οικοδομικών αδειών. Η θέσπιση αυτού του άρθρου υπαγορεύεται από την ανάγκη της επιτάχυνσης των διαδικασιών έκδοσης οικοδομικής αδείας και απλοποίησης του τρόπου έκδοσης αυτών. Ειδικότερα, η πρώτη κατηγορία του τρόπου έκδοσης αφορά τις περιπτώσεις όπου λόγω της επιφανείας, της χρήσης του κτιρίου, της περιοχής που αφορά ή της επέμβασης σε κτίρια που χρήζουν ειδικής προστασίας ή εμπίπτουν σε περιοχές προστασίας, παρίσταται επιβεβλημένος ο προληπτικός έλεγχος της πολιτείας, παραδείγματος χάριν, αν το προς ανοικοδόμηση γήπεδο ή οι εκτελούμενες εργασίες διενεργούνται σε περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές ή σε περιοχές προστασίας, όπως πλησίον ρέματος ή αιγιαλού ή σε παραδοσιακούς οικισμούς αρχαιολογικούς χώρους ή πρόκειται περί ειδικού κτιρίου άνω των χιλίων (1.000) τ.μ. ή αν οι προς έγκριση οικοδομικές εργασίες αφορούν σε περιοχές που δεν υπάρχει ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο όρων δόμησης και χρήσεων γης, όπως εγκεκριμένα σχέδια ρυμοτομικά σχέδια, ΓΠΣ και ΣΧΟΟΑΠ, κτηματολόγιο, δασικοί χάρτες, συνεπώς, δεν παρέχεται ασφάλεια κανονιστικού πλαισίου και είναι αναγκαίος ο προληπτικός έλεγχος επί του φακέλου της οικοδομικής αδείας. Στη δεύτερη κατηγορία εμπίπτουν οι περιπτώσεις που απαιτείται μεγαλύτερος χρόνος ελέγχου, λόγω του γεγονότος ότι από γενικές ή ειδικές διατάξεις προβλέπεται, πριν την έκδοση της οικοδομικής άδειας, η αυτοψία από την υπηρεσία δόμησης, όπως παραδείγματος χάριν σε οικισμούς προ του 1923 χωρίς σχέδιο, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προς ανοικοδόμηση ακίνητο, βρίσκεται εντός ή εκτός του οικισμού, καθώς επίσης και σε περιπτώσεις νομιμοποίησης κτιρίου, αφού η υπηρεσία δόμησης καλείται να προβεί σε αυτοψία επί τόπου και σε έλεγχο της δηλωθείσας ως υφισταμένης κατάστασης. Ο τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών της τρίτης κατηγορίας,αφορά εκείνες τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης, στις οποίες παρέχεται η ασφάλεια του ολοκληρωμένου πολεοδομικού και χωρικού πλαισίου ή οι προβλεπόμενες μελέτες για τις προς έγκριση οικοδομικές εργασίες, λόγω της φύσεως του έργου, δεν απαιτούν εκτεταμένο έλεγχο μελετών, ούτε παρουσιάζουν βαθμό δυσκολίας ως προς τον έλεγχό τους. Επίσης η κατηγορία αυτή εμπεριέχει τις περιπτώσεις ανοικοδόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, που δεν εμπεριέχουν σοβαρό κίνδυνο βλάβης του περιβάλλοντος ή του κοινωνικού συνόλου, αφού η ανέγερση του κτιρίου ή η αλλαγή χρήσεως ή η προσθήκη σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο κ.λπ. γίνονται με την ασφάλεια που παρέχει είτε ο ολοκληρωμένος πολεοδομικός και χωρικός σχεδιασμός, όπως εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως ή εγκεκριμένο ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ είτε η ύπαρξη του κτηματολογίου κ.λπ.. Στην περίπτωση αυτή παράλληλα προβλέπεται, μεταξύ των λοιπών στοιχείων, η υποβολή από τον μελετητή μηχανικό, έγγραφης βεβαίωσης της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ. στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στην περιοχή, καθώς και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών, συνεπώς παρέχονται οι απαραίτητες εγγυήσεις για τη δυνατότητα της έκδοσης της οικοδομικής αδείας, χωρίς τον προληπτικό έλεγχο από την Υ.ΔΟΜ.. Μετά βεβαίως την έκδοση αυτής ακολουθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος από τον ελεγκτή δόμησης όπως ορίζεται στο νόμο, καθώς και ο δειγματοληπτικός έλεγχος.
  14. Άρθρο 29 Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών 1. Οικοδομική άδεια απαιτείται για την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας δόμησης, η οποία δεν εμπίπτει στις εργασίες δόμησης μικρής κλίμακας και αφορά ιδίως : ... ι) νομιμοποίηση κάθε εκτελεσθείσας εργασίας για την οποία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας. 2. Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες : ..... ..., καθώς και για τη νομιμοποίηση οποιασδήποτε εργασίας που προϋποθέτει την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης. Όλα (α,β και γ), στην κατηγορία 2 ελέγχου αδειών, θέλουν οπωσδήποτε αυτοψία !
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.