Jump to content

kan62

Core Members
  • Content Count

    3,186
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    93

kan62 last won the day on June 15

kan62 had the most liked content!

Community Reputation

2,721 Υπεράριστη

About kan62

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μελέτες - Κατασκευές
    Αποκαταστάσεις μνημείων
  • Τοποθεσία
    Ναυπακτία
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

41,177 profile views
  1. Το συγκεκριμένο κατασκεύασμα (δημιουργία και στέγαση αυθαίρετου χώρου δώματος με σκοπό την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πανελ) ήταν προφανές για μηχανικό ότι θα είχε τη συγκεκριμένη κατάληξη. Στηριζόταν ολόκληρο σε μικρούς τοίχους ελαφράς δόμησης στην άκρη των προβόλων (εμπρός και πίσω) και μάλιστα ανυψωνόταν στο βοριά με δημιουργία παγίδας για τον άνεμο που πήγαινε κατευθείαν στον υποκείμενο χώρο. Δείτε το λίγο στο street view ... Το δυστύχημα είναι ότι το κατασκεύασμα με την πτώση του στέρησε τη ζωή δύο αθώων. Ο ιδιοκτήτης φέρει ποινικές και αστικές ευθύνες που προφανώς θα αναζητηθούν και θα ποσοτικοποιηθούν. Αν υπήρξε μηχανικός που τακτοποίησε (πράγμα που απεύχομαι) θα καθήσει και αυτός στο σκαμνί γιατί η αυθαίρετη κατασκευή βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο.
  2. Οι κόμποι είναι πλέον γνωστοί, το χτένι θα φτάσει εκεί σε 6 μήνες ... Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ : Α) 2871Β/5.7.2019 "Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων του Τμήματος Δ΄ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ του ν.4495/2017" Β) 2872Β/5.7.2019 "Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου Δηλώσεων Αυθαιρέτων, ηλεκτρονικής κλήρωσης και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 108 του ν.4495/2017" Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων.pdf Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου.pdf
  3. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2837Β/5.7.2019 το "Κανονιστικό πλαίσιο για την εκπόνηση μελετών και την εκτέλεση εργασιών σε ακίνητα μνημεία". Μια απόφαση που προέβλεπε ο ν.3028/2002 «Για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» (Α153) και ιδίως το άρθρο 40. Σχόλιο: Άργησε μόνο 17 χρόνια. Οπότε δεν έχει και σημασία πως αναφέρεται σε άρθρα του ν.4030/11 που ήδη καταργήθηκαν. Δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλο ... Κανονιστικό πλαίσιο μνημεία.pdf View full είδηση
  4. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2837Β/5.7.2019 το "Κανονιστικό πλαίσιο για την εκπόνηση μελετών και την εκτέλεση εργασιών σε ακίνητα μνημεία". Μια απόφαση που προέβλεπε ο ν.3028/2002 «Για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» (Α153) και ιδίως το άρθρο 40. Σχόλιο: Άργησε μόνο 17 χρόνια. Οπότε δεν έχει και σημασία πως αναφέρεται σε άρθρα του ν.4030/11 που ήδη καταργήθηκαν. Δεν μπορούσαν να περιμένουν άλλο ... Κανονιστικό πλαίσιο μνημεία.pdf
  5. Πάλι μπερδεύουμε την τακτοποίηση με την νομιμοποίηση. Την τακτοποιούμενη αυθαιρεσία με την νομιμότητα. Συνάδελφε Anton_civeng, χιλιάδες δηλώσεις αυθαιρέτων στη χώρα γίνονται από μηχανικούς που δεν γνωρίζουν ούτε το είδος της πλάκας της παραπάνω εικόνας. Αυτοί αποφασίζουν αν το αυθαίρετο θα υπαχθεί σε κάποια εξαίρεση ή όχι. Δεν υπογράφουν όμως τη ΜΣΕ που τυχόν απαιτείται ... Είναι στην αρμοδιότητα του δικαστή του μέλλοντος αν, όταν θα γίνει το κακό, θα ρίξει την ευθύνη στον επιλέγοντα την εξαίρεση ή στον δηλούντα ιδιοκτήτη του αυθαιρέτου. Περισσότερες πιθανότητες δίνω στο δεύτερο.
  6. Από τη σημερινή ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΝ. Έγκριση συχνών EA.pdf
  7. Καλημέρα Βασίλη. Γιατί δεν δοκιμάζουμε την έκδοση διοικητικής πράξης της παρ. 1.ι) του άρθρου 29. Ως προέγκριση μόνο ή μαζί με αυτό που χρειαζόμαστε ως εργασία πάνω σε ακίνητο του άρθρου 23 του ΝΟΚ. Η πιστοποίηση του νομίμου περιγράμματος είναι μια απλή νομιμοποίηση όπου αυτό που χρειάζεται ως "μελέτες" είναι μόνο Τοπογραφικό + ΔΚ για τον έλεγχο ΓΟΚ.
  8. Άρθρο 82 - ν.4495/17 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : α) υφίστανται πριν από τις 30.11.1955, ημερομηνία έναρξης ισχύος του από 9.8.1955 β.δ., ... δ) έχει ανασταλεί η κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15, 16, 20 και 21 του ν.1337/1983 (Α33), χωρίς όμως να έχει απορριφθεί με απόφαση του αρμόδιου, κατά περίπτωση, οργάνου η αίτηση για την εξαίρεση από την κατεδάφιση, Άρθρο 21 - ν.1337/83 - Εξαίρεση στάσιμων οικισμών Μπορεί να εξαιρεθούν από την υποβολή δηλώσεων κατά το άρθρο 15 του νόμου αυτού οι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων που έχουν κατασκευαστεί πριν από την 31.1.1983 και βρίσκονται σε οικισμούς που παρουσιάζουν στασιμότητα ανάπτυξης και οι οποίοι προσδιορίζονται με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι διατάξεις της προηγούμενης παρ. δεν εφαρμόζονται σε παραδοσιακούς οικισμούς.
  9. Είναι ευκολότερο-προτιμότερο-καλύτερο να μην εγκατασταθεί κάποια χρήση των 10 τμ Σ3, παρά να καταργηθεί η έννοια της Σ3 για τους αντισεισμικούς κανονισμούς. Νόμιμα εννοώ, γιατί παράνομα υφίσταται και ως αυθαίρετο (τακτοποιημένο ή όχι).
  10. Προφανώς. Όταν κάνεις/ελέγχεις κτήριο που θέλεις να έχει λιγότερες βλάβες στο σεισμό δεν εξαρτάται από το αν αυτοί που είναι στο ισόγειο πατάνε στο έδαφος ή μπορεί να πεταχτούν γρήγορα έξω την κρίσιμη ώρα ...
  11. Ο Toxus1 είναι ολόσωστος. O ppanag μάλλον εννοούσε το δεύτερο αντί το πρώτο ... Για την άποψη του ppanag : Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Το ένα νομιμότητα και το άλλο τακτοποίηση. Άλλες υποχρεώσεις, άλλα δικαιώματα.
  12. Μην ψάχνουμε ίση μεταχείριση μεταξύ νόμιμου και αυθαίρετου. Το λένε και οι συστάσεις πολλών επιτροπών-κανονισμών : μείωση των απαιτήσεων για αυθαίρετο μέχρι 40%. Ο νομοθέτης στο αυθαίρετο δεν έχει τα ίδια κριτήρια. Να βγαλει την "υποχρέωση" της εξασφάλισης θέλει (εξαίρεση), ώστε να μπορούν να δοθούν κάποια χρήματα και σε αυτά τα ακίνητα όταν θα συμβεί το γεγονός. Εξ' άλλου το δείχνει και με τα στραβά μάτια στις κατ.1 και 2 (για να μην πω ότι και η κατ.3 έχει θέματα) ... Όμως τα "στραβά μάτια" ισχύουν ακόμη και στα πεδία οιονεί νομιμότητας πχ. φωτοβολταϊκά στο άρθρο 30. Επομένως, κάπου βρίσκεται και ο ψύχραιμος κινέζος ...
  13. Πάντως μηχανικός είναι αυτός που απαλλάσσει (έστω και στριμωγμένα) το ίδιο κτίσμα : - για μια κατασκευή στο δώμα έως 20% (υπήρχε ως απαλλαγή και στο παράρτημα Ε του ΕΑΚ), - για ένα υπογειάκι με 75% τοιχείο (έτσι και αλλιώς δεν το έβαζε και πριν στον αντισεισμικό), - για δυό-τρεις ΗΧ (το ίδιο μόνιμο+κινητό φορτίο έχουν με αυτό της άδειας), - για ένα παταράκι του 50% ή για ότι άλλο χωράει σε μια υπέρβαση 30%,-20%-10% του φορτίου (ας είναι καλά οι συντελεστές ασφάλειας) ... και δεν είναι ψύχραιμος κινέζος ή απλός λογιστής.
  14. Τα θέματα είναι είναι δύο και εντελώς διακριτά. Το πρώτο αν μόνο για την αλλαγή της χρήσης (ή μεταβολή αν θέλετε) απαιτείται άδεια ή όχι. Υπάρχουν περιπτώσεις που απαιτείται η έκδοση άδειας και περιπτώσεις που η μεταβολή γίνεται με απλή ενημέρωση της υπάρχουσας άδειας. Το δεύτερο αν η αλλαγή χρήσης γίνεται με ταυτόχρονη εκτέλεση κάποιων εργασιών για τη μετατροπή του χώρου στη νέα χρήση. Και εδώ υπάρχει περίπτωση οι εργασίες που εκτελούνται στην μετατροπή να μην απαιτούν άδεια (του άρθρου 30). Σε κάθε περίπτωση η μη ύπαρξη εργασιών συνεπάγεται ανυπαρξία ανάγκης ελέγχου. Οι νόμοι αυτά λένε. Πολλές ΥΔΟΜ διαφωνούν. Πρόβλημά τους ...
  15. Βασίλη καλημέρα. Δεν συμφωνώ. Αυτό που λέει η ΚΥΑ είναι ακριβώς το αντίθετο. Αν δεν έχεις εργασίες δεν απαιτείται έλεγχος. Τι θα ελέγξει o ελεγκτής ;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.