Jump to content
Προσθέστε το Michanikos.gr στις πηγές ενημέρωσης σας στο Google News! ×

GEORGE MICHEAL

Core Members
  • Posts

    1,297
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

GEORGE MICHEAL last won the day on March 14 2020

GEORGE MICHEAL had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Αθλητισμός - ποδόσφαιρο
  • Τοποθεσία
    Κάρυστος Ν Εύβοιας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Recent Profile Visitors

46,657 profile views

GEORGE MICHEAL's Achievements

Community Constructor

Community Constructor (3/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

669

Reputation

  1. Τελικά ήταν στο ρούτερ μου το πρόβλημα Δεν ξέρω τι ήταν ίσως υπερφόρτωση που εμπόδιζε μόνο το ΤΕΕ Το έκλεισα 2 φορές και την δεύτερη επανήλθε και η σελίδα του ΤΕΕ Κουφό ήταν για να χάσω χρόνο που δεν υπάρχει ούτε για ύπνο
  2. Έχει κάποιο πρόβλημα ο σέρβερ του ΤΕΕ γιατί δεν μπορώ να μπω καθόλου από εχτές?
  3. Δεν αναφέρομαι σε ένα απλό πολίτη ... καταλαβαίνω με τι έχω να κάνω αρχικά διαβάζοντας το συμβόλαιο αλλά μετά όταν είδα τι τύπος ήταν τουλάχιστον ένας από αυτούς Πριν νομίζω 5 χρόνια πούλησα το διαμέρισμα μου στην Αθήνα γιατί δεν θέλω ούτε να έρχομαι πια στην πόλη τέρας που γεννήθηκα και μεγάλωσα και ενώ είχα συμφωνίσει με έναν Αρμένιο που ζούσε στις ΗΠΑ έρχεται ένας τύπος αραβικής καταγωγής με φόρμα γύρω στα 27 , ο οποίος ειχε αγοράσει πολλά ακίνητα στη γειτονιά μου με τον Έλληνα μεσίτη και μου προσφέρει τα διπλά Αμέσως κατάλαβα ότι αυτός ο τύπος ήταν Τζιχαντιστής που πιθανά είχε κόψει κεφάλια Φυσικά δεν δέχτηκα ...όσα και να μου έδινε βρώμικα με αίμα χρήματα δεν θα έπαιρνα Τελικά πριν ένα χρόνο έμαθα από φίλο που ήξερε τον μεσίτη , γείτονα μου παλιό στην Αθήνα με γυναίκα από Καρυστο επίσης , ότι ήταν από αυτούς που έφυγαν με λεωφορεία από το ΙΣΙΣ με συμφωνία τότε .... έκανε μπάμ ΥΣ Εγώ θεωρώ το εαυτό μου εργάτη ... ξέρω σε τι τάξη ανήκω ..εργατική τάξη επομένως σαν ΕΕ όλοι είναι εργοδότες ...ειδικά όταν έχω να κάνω με εταιρίες
  4. Εγω πάντως πριν λίγα 24 ωρα επέστρεψα στην συνεργασία (με μεγάλη πίεση από τον εργοδότη) αφού με διαβεβαίωσε ότι ο επόμενος αγοραστής δεν θα είναι από Ισραήλ ... Τι να κάνω ..ειναι και ωραίος τύπος ο εργοδότης και τον συμπαθώ
  5. Εδώ και ένα χρόνο έχω σταματήσει να εκτελώ τις υπηρεσίες μου σε εταιρία που κάνει κατασκευές και πουλαει διαμερίσματα σε Ισραηλινούς Μόλις είδα το πρώτο συμβόλαιο .... με Εβραικά ονόματα - επίθετα και κάτοικους Ισραήλ ......βρήκα ευγενικά ένα λόγο και αποχώρησα ...παρότι ήταν ένας επιχειρηματίας που συμπαθώ ιδιαίτερα ...πράγμα σπάνιο σε εμένα για ανθρώπους με περισσότερο χρήμα ...που μάλιστα με πλήρωνε καλά Πριν πουλούσε σε Γερμανούς κυρίως Πάλι σε χαραξη που είχα αναλάβει διαπίστωσα Ισραηλινό αγοραστή αλλά δεν ήθελα να κρεμάσω τον φίλο εργολάβο (κολλητός μου ) ...... όταν τέλειωσα την χάραξη έγραψα πάνω στο μπετόν καθαριότητας με το σπρέι σε μια γωνία του .......Ελεύθερη Παλαιστίνη Επίσης όταν μέτραγα σε ένα φίλο ...είδα δυο τύπος (ευγενικούς δεν μπορώ να πω ) να περιφέρονται στην περιοχή και να μας προσσεγιζουν κάποια στιγμή ρωτώντας μας ...αν γνωρίζουμε τι πουλιέται στην περιοχή Μας είπαν ότι ήταν κάτοικοι Ισραήλ
  6. Τελικά αυτό ήταν το πρόβλημα και λυθηκε με την αποδοχή πρώτα των άλλων συνιδιοκτητών Ευχαριστώ πολύ ...καλή χρονιά
  7. Είναι τρεις οι ιδιοκτήτες και φυσικά δεν έχουν κάνει αποδοχή αφού ..το σύστημα δεν έχει προχωρήσει να βγάλει εντολή με πλήκτρο αποδοχης όπως έκανε σε όσα είχα κάνει μέχρι τώρα Ερχόταν και σχετικό εμαιλ σε κάθε ιδιοκτήτη Ηρθε εμαιλ που ενημερώνει μόνο για την οριστικοποίηση στους ιδιοκτήτες μέλη της οικογένειας
  8. Ούτε εδώ υπάρχει τέτοιο κουμπί κανονικά εδώ μετά την οριστικοποίηση έπρεπε να είχε κουμπί πάνω για αποδοχή από τους κύριος του έργου Τι στο καλό κάνω λάθος ?
  9. Εδώ ειναι το θέμα σε εμένα δεν έβγαλε αυτόματα ΑΜΟΕ μετά την οριστικοποίηση Που είναι το κουμπί ..στέλνω σχετικές εικόνες
  10. Υπέβαλα μια τέτοια δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα απογραφης οικοδομοτεχνικού έργου του ΕΦΚΑ πήρε πράγματι αυτόματα την ΕΕΔΜΚ πχ στα δικαιολογητικά και στο τίτλο αλλά μετα την οριστικοποίηση δεν προχωρά στην φάση της αποδοχής για να μου βγάλει τον ΑΜΟΕ και τα σχετικά για πληρωμή προκαταβολής κλπ Εχω κάνει κάτι λάθος ? Γιατί η οριστικοποίηση έχει γίνει και δεν μου βγάζει μήνυμα λάθους παρά μόνο ότι έγινε η οριστικοποιηση και με εμαιλ η ενημέρωση αυτή
  11. Κυρίως για την ανιψιά μου που θα με διαδεχτεί και είναι στο β έτος Εγώ είμαι στην τελική ευθεία για απόσυρση ... καλή επιτυχία μου λοιπόν
  12. Εγώ σε λίγα χρόνια παροπλίζομαι αλλά περιμένω την ανιψιά μου να με διαδεχτεί (είναι στο 2 έτος ) ...επομένως για αυτήν ότι κάνω εδώ και καιρό και η συμμετοχή μου σε αυτήν την κλήρωση
  13. @thief7710 Αφού δεν έχουμε κάτι άλλο αλλά και ο νόμος δεν γράφει κάτι άλλο πχ αναστολή των υπαρχόντων οριοθετήσεων αντίθετα στο άρθρο 18 γράφει αυτό που αναφέρω για την εφαρμογή του νεου νόμου κλπ , αλλά το άκουσα και σε κάποια σχετικά βίντεο με το θέμα αυτό από εκπομπές - ειδήσεις καναλιών στην τηλεόραση
  14. Νομίζω μέχρι να γίνουν τα ΤΠΣ δεν αλλάζει κάτι και πάμε με τα όρια του 85 και το ισχύον καθεστώς Αυτό έχω ακούσει αλλά και από το ξεφύλλισμα του νόμου ...αυτό κατάλαβα Αλλά ακούω επίσης ότι μέχρι το τέλος του 2025 θα είναι έτοιμα τα ΤΠΣ για τις περισσότερες περιοχές που εκπονούνται
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.