-
Posts
1,297 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
GEORGE MICHEAL last won the day on March 14 2020
GEORGE MICHEAL had the most liked content!
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Ενδιαφέροντα
Αθλητισμός - ποδόσφαιρο
-
Τοποθεσία
Κάρυστος Ν Εύβοιας
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός
Recent Profile Visitors
46,657 profile views
GEORGE MICHEAL's Achievements
-
Τεχνικό πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΤΕΕ
GEORGE MICHEAL replied to Engineer's topic in Ειδήσεις
Τελικά ήταν στο ρούτερ μου το πρόβλημα Δεν ξέρω τι ήταν ίσως υπερφόρτωση που εμπόδιζε μόνο το ΤΕΕ Το έκλεισα 2 φορές και την δεύτερη επανήλθε και η σελίδα του ΤΕΕ Κουφό ήταν για να χάσω χρόνο που δεν υπάρχει ούτε για ύπνο -
Τεχνικό πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΤΕΕ
GEORGE MICHEAL replied to Engineer's topic in Ειδήσεις
Έχει κάποιο πρόβλημα ο σέρβερ του ΤΕΕ γιατί δεν μπορώ να μπω καθόλου από εχτές? -
Δεν αναφέρομαι σε ένα απλό πολίτη ... καταλαβαίνω με τι έχω να κάνω αρχικά διαβάζοντας το συμβόλαιο αλλά μετά όταν είδα τι τύπος ήταν τουλάχιστον ένας από αυτούς Πριν νομίζω 5 χρόνια πούλησα το διαμέρισμα μου στην Αθήνα γιατί δεν θέλω ούτε να έρχομαι πια στην πόλη τέρας που γεννήθηκα και μεγάλωσα και ενώ είχα συμφωνίσει με έναν Αρμένιο που ζούσε στις ΗΠΑ έρχεται ένας τύπος αραβικής καταγωγής με φόρμα γύρω στα 27 , ο οποίος ειχε αγοράσει πολλά ακίνητα στη γειτονιά μου με τον Έλληνα μεσίτη και μου προσφέρει τα διπλά Αμέσως κατάλαβα ότι αυτός ο τύπος ήταν Τζιχαντιστής που πιθανά είχε κόψει κεφάλια Φυσικά δεν δέχτηκα ...όσα και να μου έδινε βρώμικα με αίμα χρήματα δεν θα έπαιρνα Τελικά πριν ένα χρόνο έμαθα από φίλο που ήξερε τον μεσίτη , γείτονα μου παλιό στην Αθήνα με γυναίκα από Καρυστο επίσης , ότι ήταν από αυτούς που έφυγαν με λεωφορεία από το ΙΣΙΣ με συμφωνία τότε .... έκανε μπάμ ΥΣ Εγώ θεωρώ το εαυτό μου εργάτη ... ξέρω σε τι τάξη ανήκω ..εργατική τάξη επομένως σαν ΕΕ όλοι είναι εργοδότες ...ειδικά όταν έχω να κάνω με εταιρίες
-
Εδώ και ένα χρόνο έχω σταματήσει να εκτελώ τις υπηρεσίες μου σε εταιρία που κάνει κατασκευές και πουλαει διαμερίσματα σε Ισραηλινούς Μόλις είδα το πρώτο συμβόλαιο .... με Εβραικά ονόματα - επίθετα και κάτοικους Ισραήλ ......βρήκα ευγενικά ένα λόγο και αποχώρησα ...παρότι ήταν ένας επιχειρηματίας που συμπαθώ ιδιαίτερα ...πράγμα σπάνιο σε εμένα για ανθρώπους με περισσότερο χρήμα ...που μάλιστα με πλήρωνε καλά Πριν πουλούσε σε Γερμανούς κυρίως Πάλι σε χαραξη που είχα αναλάβει διαπίστωσα Ισραηλινό αγοραστή αλλά δεν ήθελα να κρεμάσω τον φίλο εργολάβο (κολλητός μου ) ...... όταν τέλειωσα την χάραξη έγραψα πάνω στο μπετόν καθαριότητας με το σπρέι σε μια γωνία του .......Ελεύθερη Παλαιστίνη Επίσης όταν μέτραγα σε ένα φίλο ...είδα δυο τύπος (ευγενικούς δεν μπορώ να πω ) να περιφέρονται στην περιοχή και να μας προσσεγιζουν κάποια στιγμή ρωτώντας μας ...αν γνωρίζουμε τι πουλιέται στην περιοχή Μας είπαν ότι ήταν κάτοικοι Ισραήλ
-
Τελικά αυτό ήταν το πρόβλημα και λυθηκε με την αποδοχή πρώτα των άλλων συνιδιοκτητών Ευχαριστώ πολύ ...καλή χρονιά
- 21 replies
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Είναι τρεις οι ιδιοκτήτες και φυσικά δεν έχουν κάνει αποδοχή αφού ..το σύστημα δεν έχει προχωρήσει να βγάλει εντολή με πλήκτρο αποδοχης όπως έκανε σε όσα είχα κάνει μέχρι τώρα Ερχόταν και σχετικό εμαιλ σε κάθε ιδιοκτήτη Ηρθε εμαιλ που ενημερώνει μόνο για την οριστικοποίηση στους ιδιοκτήτες μέλη της οικογένειας
- 21 replies
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Ούτε εδώ υπάρχει τέτοιο κουμπί κανονικά εδώ μετά την οριστικοποίηση έπρεπε να είχε κουμπί πάνω για αποδοχή από τους κύριος του έργου Τι στο καλό κάνω λάθος ?
- 21 replies
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Εδώ ειναι το θέμα σε εμένα δεν έβγαλε αυτόματα ΑΜΟΕ μετά την οριστικοποίηση Που είναι το κουμπί ..στέλνω σχετικές εικόνες
- 21 replies
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Υπέβαλα μια τέτοια δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα απογραφης οικοδομοτεχνικού έργου του ΕΦΚΑ πήρε πράγματι αυτόματα την ΕΕΔΜΚ πχ στα δικαιολογητικά και στο τίτλο αλλά μετα την οριστικοποίηση δεν προχωρά στην φάση της αποδοχής για να μου βγάλει τον ΑΜΟΕ και τα σχετικά για πληρωμή προκαταβολής κλπ Εχω κάνει κάτι λάθος ? Γιατί η οριστικοποίηση έχει γίνει και δεν μου βγάζει μήνυμα λάθους παρά μόνο ότι έγινε η οριστικοποιηση και με εμαιλ η ενημέρωση αυτή
- 21 replies
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
@thief7710 Αφού δεν έχουμε κάτι άλλο αλλά και ο νόμος δεν γράφει κάτι άλλο πχ αναστολή των υπαρχόντων οριοθετήσεων αντίθετα στο άρθρο 18 γράφει αυτό που αναφέρω για την εφαρμογή του νεου νόμου κλπ , αλλά το άκουσα και σε κάποια σχετικά βίντεο με το θέμα αυτό από εκπομπές - ειδήσεις καναλιών στην τηλεόραση
