Jump to content

dpapdpap

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Recent Profile Visitors

4,923 profile views

dpapdpap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

73

Reputation

  1. Ναι, δουλεύει σε όλες τις εκδόσεις (μέχρι και 10/64). Το zip αρχείο περιέχει δύο αυτοαποσυμπιεζόμενα (.exe) αρχεία Το πρώτο (instDiat.exe) εγκαθιστά το πρόγραμμα Το δεύτερο (textDiat.exe) εγκαθιστά ένα δοκιμαστικό αρχείο (demo) ΣΗΜ. Τα antivirus ίσως δείξουν ότι τα αρχεία είναι επικίνδυνα. Μη δώσεις σημασία. Είναι απόλυτα καθαρά.
  2. Τώρα είδα την νέα ερώτησή σου και απαντώ ότι δεν είναι σωστός ο υπολογισμός σου. Η απάντηση που σου έδωσα στην αρχή είναι μεν σωστή ως προς το που εφαρμόζεται η έκπτωση αλλά δεν πήρα (αναλυτικά) υπόψη μου τον όρο "σταλίες". Η σταλία για το μηχάνημα λογίζεται σαν τμήμα του κόστους κτήσης (μείον αποσβέσεις) που μπορεί να προκύψει είτε από το τιμολόγιο αγοράς (απολογιστικά) είτε από τον ΑΤΕΟ (όχι απολογιστικά) αλλά ο χειριστής εξαρτάται από τις συνθήκες. Πχ αν ο χειριστής πληρώνεται αυτό το διάστημα (μισθολογική κατάσταση) τότε θα πρέπει να αποζημιωθεί απολογιστικά. Άρα τελικά, απολογιστικά ή μικτά) εξαρτάται από το ποια είναι ακριβώς η συμφωνία που κάνατε με την υπηρεσία.
  3. Αν κάποια δαπάνη υπολογίζεται απολογιστικά (τιμολόγια αγοράς, μισθολογικές καταστάσεις, καταστάσεις ΙΚΑ κλπ) τότε η έκπτωση του έργου εφαρμόζεται μόνο επί του οφέλους και όχι επί του κόστους. Σε κάθε άλλη περίπτωση (πχ τη δική σου) η έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνολικού κόστους (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους).
  4. Το (1) διορθώθηκε, το (2α) έγινε και το (2β) έγινε με την προσθήκη κουμπιού που εναλλάσσει την εισαγωγή αποστάσεων από άξονα σε μεταξύ και αντίστροφα ΥΓ. Την προσθήκη της δυνατότητας να εισάγει στοιχεία από TXT ή XLS δεν την πρόσθεσα για λόγους προγραμματισμού. Ο κώδικας είναι πολύ παλιός και μπάλωνε-μπάλωνε έχει γίνει κουρελού. Οπότε νέες προσθήκες σ' αυτή την έκδοση δεν είναι εύκολες (ίσως και επικίνδυνες για την λειτουργικότητα). Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω ολοκληρωτικά νέα έκδοση (4.0). Όταν έχω κάποια λειτουργική version θα την ανεβάσω
  5. Συνάδελφε, το έχω ξαναγράψει και το επαναλαμβάνω : είναι τιμή μου να μου γράφουν οι χρήστες παρατηρήσεις, συμβουλές, προτάσεις καθώς και οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική (όσο έντονη κι αν είναι). Αυτό πιστεύω ότι είναι και το πνεύμα που πρέπει να συνοδεύει οποιοδήποτε βοήθημα στους συναδέλφους. Διαφορετικά δεν θα είναι ανιδιοτελής προσφορά αλλά ..... Άρα μην "απολογείσαι" για τις προτάσεις-υποδείξεις σου. Στην ουσία τώρα. Ζητάω χρονική ανοχή λίγων ημερών (λόγω ανελαστικών υποχρεώσεών μου) για να φτιάξω την επόμενη έκδοση που θα καλύπτει και τα προβλήματα που εντόπισες αλλά και τις υποδείξεις που έκανες. Για την περίπτωση της "απόστασης μεταξύ", το καλύτερο θα ήταν να μπεί ένα checkBox που θα καθορίζει τον τρόπο εισαγωγής (βάσει συντεταγμένης X ή βάσει διαφορών μεταξύ) επειδή, όσοι δουλεύουν με κορδέλα, συνήθως μετρούν διαφορές μεταξύ σημείων. ΥΓ. και για να γελάσουμε λίγο, κάποτε πριν φτιάξω το πρόγραμμα, έδωσα οδηγίες στη σχεδιάστρια για το πώς θα φτιάξει το πινακάκι της μηκοτομής. Της είπα "στην πρώτη σειρά θα βάλεις τον α/α, στην δεύτερη το υψόμετρο, στην τρίτη την απόσταση μεταξυ και στην τέταρτη τη χιλιομετρική απόσταση κλπ". Με ρωτάει " μεταξύ ?". Ε, ναί της λέω "μεταξύ" και αστειευόμενος "με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" Όταν παρέλαβα το σχέδιο (τέλειο) και αφού τελείωσα τον έλεγχό του, τυχαία κοίταξα και τους τίτλους των σειρώ του πίνακα. Σπάνια το κοίταζα αυτό λόγω τυποποιημένης. Και τί βλέπω ! Τίτλος σειράς : "Με ταξί, με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" !! Δεν το έκανε για να με τρολάρει. Αν και εμπειρότατη σχεδιάστρια, όπως μου "εξομολογήθηκε", δεν πήγε το μυαλό της στο "μεταξύ".
  6. Λοιπόν : 1. Αποφάσισα να προσθέσω την δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων μέσω αρχείου, για να διεκολυνθούν όσοι βρίσκουν πιο εύκολο να γράφουν τα δεδομένα σε κάποια συγκεκριμένη σειρά από το να τα πληκτρολογούν μέσω του προγράμματος. Φυσικά θεωρώ ότι μέσω του προγράμματος είναι πιο εύκολη και πιο εποπτική η καταχώρηση. 2. Αφού δεν προτάθηκε κάποια άλλη μορφή γραφής των δεδομένων (ίσως κάποια από το όργανο καταγραφής), θα ακολουθήσω αυτή που χρησιμοποιώ στην εξαγωγή σε XLS με την διαφορά ότι το αρχείο θα είναι TXT και, ως διαχωριστικό στηλών θα χρησιμοποιείται ο χαρακτήρας #9 (tab) και ως διαχωριστικό γραμμών ο #13 (return/enter). Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι, το αρχείο .TXT, θα μπορεί να ανοιξει και να συμπληρωθεί/διορθωθεί και από κειμενογράφο TXT αλλά και από το excel χωρίς διαφορά. Σε λίγες μέρες, εκτός απροόπτου, θα ανεβάσω νέα έκδοση με την προσθήκη αυτή.
  7. Είναι σχετικά εύκολο να γίνει αλλά... πρέπει να συμφωνηθεί συγκεκριμένη μορφή και διάταξη των δεδομένων στο αρχείο. Για να πάρεις μια ιδέα, κάνε εξαγωγή των δεδομένων του αρχείου τεστ (στην πρώτη καρτέλα, κλικ στο εικονείδιο). Τα δεδομένα θα εξαχθούν σε αρχείο XLS. Αυτή τη μορφή μπορεί να έχει κι το αρχείο εισόδου (είτε σε XLS είτε σε TXT με διαχωριστικό tab) Πές μου τη γνώμη σου
  8. Η καθίζηση του τοίχου είναι περίπου δύο τούβλα ενώ το βέλος της πλάκας ξεπερνάει τα 5, άρα..... μάλλον φυσάει (fish eye)
  9. Ένα σημείο, που θα το τακτοποιήσω σύντομα (ελπίζω!) είναι ότι στο DXF οι διατομές σχεδιάζονται η μια δίπλα στην άλλη πράγμα που δεν είναι καλό για την εκτύπωση μέσω ACAD (προβλέπεται όμως εκτύπωση μέσω του προγράμματος). Θα προσθέσω λοιπόν δυνατότητα επιλογής "στοιβαγμένης" σχεδίασης (ανά 1-2-3 κλπ διατομές).
  10. Ανέβασα διορθωμένη έκδοση. Το πρόβλημα οφειλόταν σε κάποιο ακατάλληλο δεδομένο (απροσδιόριστος τύπος γραμμής κάποιας επιφάνειας) που το πρόγραμμα δεν είχε πρόβλεψη αντιμετώπισης.
  11. Πριν από 20 περίπου χρόνια έτυχε να ορισθώ επιβλέπων σε μια μελέτη "αξιοποίησης" κάποιων πηγών. Ο τότε νομάρχης (ο πρώτος εκλεγμένος) θέλοντας να παρουσιάσει "μεγάλα" έργα ανέθεσε σε κάποιο... γνωστό του μελετητικό γραφείο, την μελέτη που προέβλεπε, εκτός από κάποια διακοσμητικές παρεμβάσεις, την κατασκευή φράγματος. Με το που ανέλαβα την επίβλεψη, σήμανα συναγερμό και διέκοψα την μελέτη, κάτι που με έβαλε σε περιπέτειες αλλά θα το ξανάκανα. Το ότι δεν υπήρχαν αρκετά πηγαία ή επιφανειακά ύδατα για να γεμίζουν το (πανάκριβο σύμφωνα με την μελέτη) φράγμα και ο μελετητής πρότεινε την δημιουργία γεωτρήσεων που με την άντλησή τους (!!!!!!) θα γέμιζαν την τεχνητή λίμνη του φράγματος και στη συνέχεια το νερό του φράγματος θα ξανααντλούταν για να μπει στο υπάρχον κλειστό δίκτυο άρδευσης, εκτοξεύοντας στο δεκαπλάσιο την δαπάνη του κυβικού, ήταν η ... μικρότερη ηλιθιότητα. Η μεγαλύτερη, και εγκληματική, ήταν ότι το φράγμα θα γινόταν σε μια περιοχή μεγάλης σεισμικότητας και... ανάντι του χωριού και του παλιού εθνικού δρόμου! Κάτι σαν αυτό της παρούσας είδησης αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Φαντάζεστε να είχα αδιαφορήσει (για τον πόλεμο που ξεκίνησε κλπ) και να είχε κατασκευαστεί ? και σε κάποιον σεισμό να διαβάζαμε εδώ μια αντίστοιχη είδηση ? κι ακόμα χειρότερα για τα επακόλουθα ? Η είδηση μου το επανέφερε στη μνήμη και αισθάνθηκα περήφανος που στάθηκα εμπόδιο σε ένα τέτοιο "πρωτοποριακό" και "αναπτυξιακό" έργο (και τις σχετικές... μπίζνες!)
  12. Συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ, μανιώδης καπνιστής για 20 χρόνια, και τι κόλπα δεν είχα κάνει για να το κόψω. Μάταια! Ένα σάββατο, ο συνάδελφος του διπλανού γραφείου (φουγάρο κι αυτός) μου λέει : "το κόβουμε από Δευτέρα ?" Πραγματικά τη Δευτέρα, κανένας απ' τους δυο μας δεν κάπνισε. Κατά τις 10πμ όμως, ο συνάδελφος που πήγε σε ένα έργο για λίγο, γύρισε "ανανεωμένος". Είχε σπάσει τη συμφωνία! Την έσπασα κι εγώ. Μετά από κάποιο διάστημα, η ίδια πρόταση : "το κόβουμε από Δευτέρα ?" Συμφώνησα αλλά είπα "ναι βρε π.... αλλά εγώ δεν θα την χαλάσω τη συμφωνία!" Έτσι και έγινε. Αυτός το ίδιο πάλι αλλά εγώ, από πείσμα, δεν το ξανάβαλα στο στόμα το άτιμο εδώ και 30 χρόνια! Ήταν μια απλή κίνηση. Η "έλλειψη" δεν με ενόχλησε πάνω από μια-δυο ημέρες και όχι και πολύ. Είμαι σίγουρος ότι βοήθησε πολύ και το ότι μαζί με το τσιγάρο έκοψα "μαχαίρι" και τον καφέ (που και σ' αυτόν έκανα κατάχρηση). Συμπέρασμα : το μόνο αποτελεσματικό μέσο είναι η αποφασιστικότητα. Τα ημίμετρα, και τα υποκατάστατα, δεν κάνουν τίποτα.
  13. Το κτίσμα αυτό μου επανέφερε μια απορία που είχα πάντα : όμορφο είναι αυτό που αρέσει στον αρχιτέκτονα ή σε όσους το βλέπουν και προπάντων σ' αυτον που το χρησιμοποιεί ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.