Jump to content

Earl

Core Members
  • Content Count

    1,055
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Earl last won the day on July 29

Earl had the most liked content!

Community Reputation

932 Εξαιρετική

About Earl

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Κιθάρα, Λογοτεχνία, Μηχανική και Γέφυρες, Χουλιαμάς
  • Τοποθεσία
    Manchester
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

6,830 profile views
  1. Ναι, για την ώρα. Κυρίως με εμπειρία, αν και πάλι σε 3-4 χρόνια αποκτάς καλή εμπειρία εδώ στο αντικείμενο (που θα την έπαιρνες στην Ελλάδα -έτσι πως είναι τώρα τα πράγματα- πάρα πολύ δύσκολα), οπότε εξελίσσεται η καριέρα. *Για περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στο forum.
  2. Το αντίστοιχο ΤΕΕ είναι το Engineering Council και περιλαμβάνει αυτούς τους συλλόγους όπου μόνο τα τακτικά ή ομότιμα μέλη τους μπορούν να εγγραφούν σε αυτό. Για αρχή μετέφρασε πτυχίο και αναλυτική, δες το λινκ που αναφέρω όπου μέσω αυτού θα βρεις τον αντίστοιχο σύλλογο. Έπειτα μπες στο site τους και διάβασε τον τρόπο που γίνεσαι μέλος. Έπειτα το βασικότατο απ' όλα είναι να έχεις εμπειρία από τη Βρετανία. Τα ΕΔ σε αυτό το στάδιο που βρίσκεσαι θα πρέπει να είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει. Βρες εργασία, πάρε εμπειρία, και οι συνάδελφοί σου θα σε κατατοπίσουν από τη πρώτη εβδομάδα για το τι και πως.
  3. Καλημέρα, α) Πρώτα θα τοποθετούσα τα υποστυλώματα και τις δοκούς μου. Έπειτα θα παρήγαγα τους ορόφους. Εκεί που έχω τοίχωμα στο 0, θα άλλαζα τις παραμέτρους της δοκού σε τοίχωμα υπογείου. Θα παρήγαγα τη θεμελίωση (πχ εσχάρα). Θα επαλήθευα πως το FESPA αυτόματα έχει μετατρέψει τη πεδιλοδοκό κάτω από το τοίχωμα σε πεδιλοδοκός/τοίχωμα υπογείου. Θα τροποποιούσα τα ύψη όπου έπρεπε. β) Το τοίχωμα όμως θα ενώνεται με τη δοκό της ανωδομής παράλληλα σε αυτό (εφόσον υπάρχει). Το FESPA όμως δεν μπορεί να ορίσει ταυτόχρονα δοκό-τοίχωμα υπογείου (πχ πάχους 250mm) και δοκό-γενικό μέλος (πχ 350mm) γιατί θα βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Βάση του manual, οι δοκοί που περνάνε μέσα από τα τοιχώματα είναι δεσμικές, δηλαδή έχουν πολύ μεγάλη καμπτική και στρεπτική ροπή αδράνειας και χρησιμεύουν για την ακριβή προσομοίωση της σύνδεσης τοιχωμάτων ανωδομής με τις δοκούς - δεν διαστασιολογούνται. "Λογικά" η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι παρόμοια με την τοποθέτηση τοιχώματος και δεσμικής δοκού που να περνάει μέσα απ' το τοίχωμα. Όμως αυτή η δοκός θα μπορεί να έχει διαφορετικό πάχος και να επαληθευτεί η ύπαρξή της στο 3D μοντέλο. (δες το 3D μοντέλο με τα τοιχώματα στο μήνυμα παραπάνω) Επομένως, καλό θα ήταν να τοποθετήσεις ξεχωριστά το επιπλέον ίδιο βάρος της δοκού επάνω απ' το τοίχωμα αν δεν βάλεις δεσμική δοκό-γενικό μέλος. Τέλος, δες στο manual του FESPA (pdf) cl. 4.1.2.4 που περιγράφει τα τοιχώματα υπογείου. Αφού πέρασα λίγη ώρα με ένα demo που έχω, κατάλαβα πως είναι πολύ καλύτερα τώρα που χρησιμοποιώ άλλο λογισμικό και στήνω το μοντέλο μου από το 0 και έχω τον απόλυτο έλεγχο στο τι κάνω και κυρίως βλέπω όλα τα μέλη. Επίσης, στο FESPA είναι δύσκολο να διαβαστούν τα διαγράμματα και το 3D μοντέλο καλό θα ήταν να γίνει πιο εύχρηστο... Ελπίζω να βοήθησα.
  4. Καλησπέρα Δημήτρη, να είσαι καλά. Να αφήσω το κατιτίς μου και εγώ αφού την έψαξα: {Iron Bridge, Shropshire UK, 1781 AD (MDCCLXXIX ). Pedestrian bridge that spans above River Seven. Structural Form: Cast iron arch bridge. It was the first major bridge to be made of cast iron; Dimensions: Main span 30m long; Designed by: Thomas Gregory; Construction cost: £3,250 (£380,000 equivalent). Restored in 1975 and since then it's regularly maintained. Also, it's a Grade I listed structure (VIB: Very Important Bridge) }
  5. Τελευταία προσθήκη στη βιβλιοθήκη μου: Σχεδιασμός σύμμικτων γεφυρών από χάλυβα και οπλισμένο σκυρόδεμα - Βάγιας, Ηλιόπουλος, Θανόπουλος - Κλειδάριθμος, 2016 Καλύπτει ένα αρκετά ευρύ φάσμα της μελέτης (Ευρωκώδικες) όπως κατασκευή, φάσεις σκυροδέτησης, δράσεις σχεδιασμού (οχήματα - τρένα), προμελέτη, ΟΚΑ, ΟΚΛ, κόπωση, δοκοί-κιβώτια, δευτερεύοντα στοιχεία (αρμοί, εφέδρανα, διαφράγματα, κτλ). Επίσης, έχει ένα ολόκληρο παράδειγμα διαστασιολόγησης. Γενικά, έχει πολύ λεπτομέρεια και είναι πολύ καλύτερο κατά τη γνώμη μου από αυτό που ανέφερα στο προηγούμενό μου post για αντίστοιχες κατασκευές.
  6. Θεωρώ ότι τα πράγματα είναι απλά αναφορικά με τις επιλογές. Ως μηχανικός, φαντάσου ένα flow chart με τα ακόλουθα: α) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει (για το μισθό πρακτικής τι να πούμε..), ψάχνεις αλλού. Οι περισσότερες εταιρείες με κατασκευές ασχολούνται μιας και οι μελέτες δεν βγάζουν κέρδος. β) Εφ' όσον δεν βρίσκεις αλλού, μένεις εκεί και διαβάζεις κανένα βιβλίο με κατασκευαστικές λεπτομέρειες (σίγουρα σου αρέσει να μετράς σίδερα στη βροχή; ). γ) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει και δεν βρίσκεις αλλού, ψάχνεις για εργασία με σοβαρότερο μισθό σε άλλο αντικείμενο. Πχ, τουριστικά. Πολύ ευκολότερη εργασία απ' αυτή του μηχανικού, χωρίς τόσο στρες, σε κάποιο νησάκι.. χαλαρά. δ) (Εξωτερικό - έπειτα δεν θα θέλεις να δουλέψεις ξανά στην Ελλάδα στον τεχνικό κλάδο σε οτιδήποτε αντικείμενο...) *Ό,τι και να κάνεις, να έχεις απαιτήσεις σοβαρής αμοιβής. Πουλάς τον χρόνο σου, τις γνώσεις σου, την εμπειρία σου. (τα υπογραμμισμένα είναι αλληλένδετα)
  7. Θα υπολογίσεις τον δείκτη πυραντίστασης των δομικών στοιχείων. Επίσης τα δομικά στοιχεία θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένες ελάχιστες διαστάσεις βάση της έκθεσής τους σε φωτιά. Ρίξε μία ματιά στον Ευρωκώδικα (EN1992-1-2) που είναι καμιά 100ρια σελίδες μόνο για φωτιές.. Ειδάλλως γιατί R60 και όχι R120 (να τελειώσει και το παιχνίδι πρώτα συμπεριλαμβανομένου του ημιχρόνου + καθυστερήσεων).
  8. Καλημέρα, Έπειτα απ' όσα έχεις εδώ, δει το αντικείμενο στην Ελλάδα θα σου φανεί... κάπως διαφορετικό. Αν θέλεις να επιστρέψεις, ξέχνα αυτά που έγραψες από "Το κύριο μέρος της δουλειάς μου.... έως - Chartered Structural Engineer". Το κύριο αντικείμενο στην Ελλάδα είναι καμία ανακαίνιση, κανένα ΠΕΑ, κανένα αυθαίρετο.. Διακοπές πηγαίνεις στην Ελλάδα; Βλέπεις καινούριες κατασκευές; Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να βρεις εργασία σε κάποια μεγάλη εταιρεία. Και πάλι όμως, οι συνθήκες εργασίας θα είναι αρκετά διαφορετικές απ' ότι εδώ (πχ ωράρια / μισθός). Επίσης γράφεις πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων => δεν θα έχεις σαφή ΕΔ και επομένως τα στατικά που φαντάζεσαι ξέχνα τα στην Ελλάδα μιας και δεν θα έχεις δικαίωμα υπογραφής (έστω ότι υπήρχανε κιόλας). Όσο για το Chartered? minimum 3 χρόνια αναμονής στο ΣΑΕΠ για να συνεδριάσουν οι επιτροπάρες για να κοιτάξουν την αίτηση αντιστοιχίας σου μπας και καταφέρεις να γραφτείς στο TEE. Αν έχεις BEng+MSc από Βρετανία, τότε πάλι περνάς ΔΟΑΤΑΠ και δίνεις τα μαθήματα που θα σου χρεώσουν. Τι 40 ορόφους λες; Προσωπικά αν κάποτε επέστρεφα θα ασκούσα κάποιο άλλο επάγγελμα. Φιλικά.
  9. Αναμένουμε λοιπόν emails και τηλέφωνα απ' τους φιλόδοξους..
  10. Καλησπέρα. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το αντίστοιχο τμήμα του ICE (θα το βρεις στο site) και να τους ρωτήσεις. Έπειτα στέλνεις με mail την αίτηση στο ICE μαζί με τα "attributes" που ζητάει το FEANI στη φόρμα του, αφού έχεις πληρώσει τα fees. Έπειτα αυτοί στέλνουν τον φάκελό σου στο Engineering Council το οποίο και τον προωθεί στο FEANI όπου αν θυμάμαι καλά παίρνει κάποιους μήνες να εξεταστεί η αίτηση. Όταν βγει θετική απόφαση, το Engineering Council δημοσιεύει τα ονόματα στην Daily Telegraph (όπως με το Chartership). Αν κάτι λείπει ή στη χειρότερη θα ρισκάρεις να μη γίνει δεκτή η αίτηση, τότε σε ενημερώνει το ICE και σου επιστρέφει τα fees. Προσωπικά μου απάντησαν πως αν και το μεταπτυχιακό μου είναι αναγνωρισμένο από το FEANΙ (section 2 οπότε βασίστηκα εκεί), επειδή το προπτυχιακό μου από το πρώην ΤΕΙ Σερρών+ δεν είναι accredited, εμπίπτω στα "Special Cases" και θα πρέπει να συμπληρώσω 15 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Για γέλια και για κλάματα.
  11. Καλησπέρα φίλε, κατατοπιστικότατη η ανάρτησή σου. Προσωπικά ευχαριστώ μιας και δεν γνώριζα ότι υπάρχει διαφορά ή πια είναι αυτή. Αυτό μάλλον θα φαίνεται στο certificate του ICE (το δικό μου γράφει Member). Παρ' όλα αυτά, και το επάγγελμα του Chartered Civil Engineer και του Chartered Engineer είναι regulated στη Βρετανία. Και τα δύο, μεταφέρουν ΕΔ πχ στη Γερμανία ή στην Ιρλανδία. Η άποψή μου είναι πως ο σκοπός της απόκτησης αυτού του τίτλου είναι η άσκηση του επαγγέλματος σε μία συγκεκριμένη χώρα, στο ΗΒ. Καλό βράδυ. regulated profession.dib
  12. Ευχαριστώ για την απάντηση. Παρ' όλα αυτά τέτοιο τίτλο εγώ προσωπικά εγώ δεν έχω δει. Αν ενδιαφέρεσαι να το τραβήξεις, ρώτησέ τους να σε ενημερώσουν που αναγράφεται αυτός ο τίτλος τελοσπάντων. Παραπάνω έγραψα τις βαθμίδες. Άλλες δεν υπάρχουν. Καλό απόγευμα.
  13. Καλησπέρα Γιάννη. Δες εδώ. το επίσημο guidance του ICE - FAQ. Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά των μελών ως προς τον τρόπο εγγραφής τους, κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των μελών, όπως και κανένας άλλος επαγγελματικός τίτλος πέραν των γνωστών. Επίσης, τον τρόπο που γίνεται κάποιος μέλος τον γνωρίζει μόνο αυτός, το ICE, και ο Θεός για εκείνους που πιστεύουν. Το ICE δεν δέχεται ως μέλη του μόνο Civil Engineers. Δέχεται άτομα που ασκούν κάποια δραστηριότητα του Civil Engineer. Πχ, πέραν από Civil, Τοπογράφοι μπορούν να γίνουν μέλη του, Γεωλόγοι, Surveyors κτλ. Αυτοί πρώτα περνάνε academic assessment. Τσεκαρισμένο και έχω και δικό μου άνθρωπο. Δες και εσύ το FAQ. Κατά τα άλλα, Chartered = Engineering Council (καμία μα καμία σχέση με το ICE) , FICE/MICE = ICE (καμία σχέση με το Engineering Council). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Civil Engineer ο καθένας μπορεί να δηλώνει διότι το επάγγελμα δεν είναι regulated. Το επάγγελμα όμως του Chartered Engineer είναι, και αυτό δεν μπορεί να το δηλώσει κάποιος που δεν είναι. Τώρα, το σε ποιον θα συστηθεί κάποιος στο HB (σε μία χώρα που και το καλημέρα με shortcut το λένε) ως "Good afternoon είμαι ο Chartered Civil Engineer Thanasis Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννόπουλος" δεν μπορώ να το φανταστώ Κλείνοντας, έχω επισυνάψει τον τίτλο μας όταν υπογράφουμε μία μελέτη (in accordance with the requirements of DMRB BD02/12). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε θέλει να λάβει τεκμηριωμένη απάντηση => [email protected] . Την επομένη θα σας έχουν απαντήσει.
  14. Θα διαφωνήσω εδώ λίγο Τα CPD δεν έχουν να κάνουν με συγκεκριμένα έργα => Continuous Professional Development => δηλαδή αυξάνεις τις γνώσεις σου ως μηχανικός. Υπάρχει συγκεκριμένο template για να τα γράφεις (εικόνα). Τι έμαθες => Σε τι θα σου χρησιμεύσει. Αν τώρα κάνεις μία μελέτη για κάτι συγκεκριμένο, και διαβάσεις ένα βιβλίο για να εμβαθύνεις τις γνώσεις σου και να τελειώσεις τη μελέτη, προφανώς και αυτό είναι CPD. Αν πας σε μία παρουσίαση πχ για ΑΠΕ, και ας μην ασχολείσαι άμεσα με αυτό, πάλι είναι CPD, αν πας σε ένα σχολείο και τους μιλήσεις για το επάγγελμα του μηχανικού πάλι είναι CPD, όπως και αν πας σε μία έκθεση δομικών υλικών, κτλ κτλ κτλ. Αν βάλεις 150 ώρες CPD μόνο από διάβασμα, τότε είναι αρκετά πιθανόν να σου ζητήσει αποδείξεις το ICE (και καλό είναι να μη γίνονται αυτά).
  15. Καλησπέρα, Μπορεί. Δεν έχει σημασία το που βρίσκεσαι, σημασία έχει να έχεις το δικαίωμα του να μπορείς να ασκείς το επάγγελμα σε μία ευρωπαϊκή χώρα έτσι ώστε να το μεταφέρεις σε μία άλλη (EU Directive 36/2005). Τα δικαιολογητικά εξετάζονται από την επιτροπή του ICE. Αν θυμάμαι καλά μόνο ένας sponsor χρειάζεται γι αυτόν τον δρόμο, που να είναι τουλάχιστον στο level που κάνεις αίτηση για Membership. Καλό είναι να είναι εργοδότης σου. Για τους Ελ. Επ. κάπου είχα διαβάσει στο site του ICE ή σε κάποιον σχετικό οδηγό για Membership, πως μπορεί να δώσει τη συστατική μέλος του οικείου φορέα των Μηχανικών (πχ συνάδελφος) Γεια σου Γιάννη. Δεν υπάρχει καμία μεθοδολογία ή πρότυπο για το Attribute Achievement Form (AAF). Είναι στην εμπειρία του καθενός. Όπως λέω και στους δικούς μου ως Supervising Civil Engineer (SCE) για το ICE: Att 1. Υπάρχει πρόβλημα, γιατί είναι πρόβλημα; Πιθανές λύσεις; Καλύτερη λύση και γιατί; Πως θα εφαρμοστεί. Att 2. Πως εφαρμόζεται η λύση λεπτομερώς (πχ υπολογισμοί, ή κατασκευή, κτλ). Καλό είναι να αφήνετε παραγράφους. Επίσης εγώ είχα βάλει τις εικόνες μου και τα σκίτσα μου εντός των παραδειγμάτων. Δεν είχα ξεχωριστό Appendix. Φυσικά και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο έργο για να καλύψετε 9 attributes. (Αυτό θα ήταν το ιδανικότερο) Προσοχή όμως στις ώρες που θα βάλεις. Φυσικά και είναι CPD αλλά με μέτρο το συγκεκριμένο (δηλαδή χρειάζονται και σεμινάρια, παρουσιάσεις, webinars, κτλ). Νομίζω το H&S είναι 10 ώρες τον χρόνο. Τον τίτλο Chartered (νομικά κατοχυρωμένος) τον δίνει το Engineering Council και όχι το ICE. Το ICE δίνει τους τίτλους Fellow (FICE), Member (MICE), AMICE, και GMICE. To Engineering Council αναφέρει στην άδεια: "This is to certify that XXXXX in membership of the Institution of Civil Engineers has been registered by the Engineering Council and is hereby authorised to use the style or title of Chartered Engineer. " Επίσης, τον τίτλο μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις μετά από το όνομά σου. Στο βρετανικό διαβατήριο ακολουθεί και το επίθετο. Γι αυτούς που δουλεύουν εκτός ΗΒς η οδηγία είναι να τον γράφουν ως CEng MICE (UK) για να γίνεται κατανοητή η χώρα προέλευσης του τίτλου. Κατά τα άλλα, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα. Το ζουμί είναι στο CV. Ο μόνος περιορισμός που ξέρω για το EU Directive είναι το ότι δεν μπορείς να δώσεις μόνο την εξέταση στο IStructE όπως θα έκανες με mutual agreement, γιατί θα πρέπει να είχες περάσει από Professional Review.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.