Jump to content

Earl

Core Members
  • Content Count

    1,061
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Earl last won the day on July 29 2019

Earl had the most liked content!

Community Reputation

937 Εξαιρετική

About Earl

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Κιθάρα, Λογοτεχνία, Μηχανική και Γέφυρες, Χουλιαμάς
  • Τοποθεσία
    Manchester
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

7,204 profile views
  1. Μία τομή θα βοηθούσε. Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι, θεωρώ ότι οι διαδοκίδες είναι στηριγμένες στην Δ5 και στη Δ6. Άρα λογικά η Δ5 και Δ6 έχουν μεγάλο ύψος για να στηρίξουν τις διαδοκίδες). Η κάθε διαδοκίδα θα πάρει το φορτίο της επιφάνειας επιρροής που έχω σημειώσει με σπρέι (L/2+L/2). Οι διαδoκίδες μεταφέρουν τις αντιδράσεις τους ως σημειακά στις Δ5 και D6. Το συνολικό φορτίων των δοκών μεταφέρεται στα υποστυλώματα Κ. Οι Δ1, Δ2, Δ3, Δ4 θα πάρουν L/2 αφού το υπόλοιπο L/2 θα πάει στις διαδοκίδες. Τα υποστυλώματα θα πάρουν από μισό φορτίο των δοκών. (Έστω ότι δεν υπήρχαν διαδικίδες, η D6 θα παραλάμβανε w*P1/2+w*P2 ή η επιφάνεια επιρροής θα υπολογιζόταν μέσω yield line analysis το δίπλα σχήμα - Για περισσότερα αναζήτησε το "Practical Yield Line Design", Kennedy & Woodchiled, Concrete Centre, 2004)
  2. Καλησπέρα, πιθανών με πλήρη αποκάλυψη όλου του οπλισμού του δοκαριού και τοπικά της πλάκας με hydrodemolition (το μπετόν φεύγει τελείως και μένουν μόνο τα σίδερα) κάτι θα μπορούσε να γίνει.. Έπειτα τοποθέτηση νέου οπλισμού ανεστραμμένου δοκαριού, σύνδεση με υποστυλώματα μέσω αγκυρίων, και σκυροδέτηση εκ νέου.
  3. Πρόσκληση σε επιτροπές και καταλόγους και μάλιστα στη κούτρα;; Wow! Sounds lots of fun! Ερε, Τι ευκαιρίες χάνουμε.. Brain Gain, οσονούπω..
  4. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε, Συμβουλή: Πάρε τηλέφωνο τον ΔΟΑΤΑΠ, καλύτερα τώρα, παρά μετά. ☎️ ΥΓ1: ρώτησες στον ΔΟΑΤΑΠ και δεν σου είπανε; ΥΓ2: πριν καμιά 10ρια χρόνια όταν κατέθεσα δεν έβαλα σφραγίδα, καθότι δικηγόρος μετέφρασε το μεταπτυχιακό μου. Αλλά μη βασιστείς φυσικά σε αυτό.
  5. Ως ΜΜ τα ξέρεις καλύτερα, οπότε σίγουρα κάνω λάθος για τις συγκεκριμένες ειδικότητες.
  6. Δεν ξέρω για τα όρια των KW σας καθότι δεν είμαι ΗΜ. Αυτό θα στο πει η ΕΕΤΕΜ. Δεν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος οι Μηχανικοί ΤΕ. Έτσι απλά. Δεν υπάρχει, δεν υπήρχε ποτέ. Απλά γράφεσαι στην ΕΕΤΕΜ και παίρνεις ΑΜ και έπειτα ξεκινάς να εργάζεσαι είτε ως υπάλληλος, είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας αφού ανοίξεις βιβλία στην εφορία. Υπάρχουν σχετικά θέματα στο φόρουμ. Μάλιστα η ΕΕΤΕΜ αν θυμάμαι καλά δίνει και ένα χαρτί για την εφορία που γράφει ότι οι ΤΕ δεν έχουν άδεια ασκήσεως για καλό και για κακό, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί περίεργοι στις εφορίες και γενικώς...
  7. Ρώτησε στην ΕΕΤΕΜ αν σε κάνουν μέλος μόνο με την πράξη του ΔΟΑΤΑΠ ή θα πρέπει να πάρεις και την αντιστοιχία. Θα πρέπει να γίνεις μέλος της έτσι ώστε να έχεις αριθμό μητρώου και να μπορείς να υπογράφεις (πρακτικά να μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα). Έπειτα οι μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τέτοια άδεια δίνει το ΤΕΕ στα τακτικά μέλη του. Καλή αρχή φίλε, και ό,τι καλύτερο να ευχηθώ.
  8. Ναι, για την ώρα. Κυρίως με εμπειρία, αν και πάλι σε 3-4 χρόνια αποκτάς καλή εμπειρία εδώ στο αντικείμενο (που θα την έπαιρνες στην Ελλάδα -έτσι πως είναι τώρα τα πράγματα- πάρα πολύ δύσκολα), οπότε εξελίσσεται η καριέρα. *Για περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στο forum.
  9. Το αντίστοιχο ΤΕΕ είναι το Engineering Council και περιλαμβάνει αυτούς τους συλλόγους όπου μόνο τα τακτικά ή ομότιμα μέλη τους μπορούν να εγγραφούν σε αυτό. Για αρχή μετέφρασε πτυχίο και αναλυτική, δες το λινκ που αναφέρω όπου μέσω αυτού θα βρεις τον αντίστοιχο σύλλογο. Έπειτα μπες στο site τους και διάβασε τον τρόπο που γίνεσαι μέλος. Έπειτα το βασικότατο απ' όλα είναι να έχεις εμπειρία από τη Βρετανία. Τα ΕΔ σε αυτό το στάδιο που βρίσκεσαι θα πρέπει να είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει. Βρες εργασία, πάρε εμπειρία, και οι συνάδελφοί σου θα σε κατατοπίσουν από τη πρώτη εβδομάδα για το τι και πως.
  10. Καλημέρα, α) Πρώτα θα τοποθετούσα τα υποστυλώματα και τις δοκούς μου. Έπειτα θα παρήγαγα τους ορόφους. Εκεί που έχω τοίχωμα στο 0, θα άλλαζα τις παραμέτρους της δοκού σε τοίχωμα υπογείου. Θα παρήγαγα τη θεμελίωση (πχ εσχάρα). Θα επαλήθευα πως το FESPA αυτόματα έχει μετατρέψει τη πεδιλοδοκό κάτω από το τοίχωμα σε πεδιλοδοκός/τοίχωμα υπογείου. Θα τροποποιούσα τα ύψη όπου έπρεπε. β) Το τοίχωμα όμως θα ενώνεται με τη δοκό της ανωδομής παράλληλα σε αυτό (εφόσον υπάρχει). Το FESPA όμως δεν μπορεί να ορίσει ταυτόχρονα δοκό-τοίχωμα υπογείου (πχ πάχους 250mm) και δοκό-γενικό μέλος (πχ 350mm) γιατί θα βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Βάση του manual, οι δοκοί που περνάνε μέσα από τα τοιχώματα είναι δεσμικές, δηλαδή έχουν πολύ μεγάλη καμπτική και στρεπτική ροπή αδράνειας και χρησιμεύουν για την ακριβή προσομοίωση της σύνδεσης τοιχωμάτων ανωδομής με τις δοκούς - δεν διαστασιολογούνται. "Λογικά" η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι παρόμοια με την τοποθέτηση τοιχώματος και δεσμικής δοκού που να περνάει μέσα απ' το τοίχωμα. Όμως αυτή η δοκός θα μπορεί να έχει διαφορετικό πάχος και να επαληθευτεί η ύπαρξή της στο 3D μοντέλο. (δες το 3D μοντέλο με τα τοιχώματα στο μήνυμα παραπάνω) Επομένως, καλό θα ήταν να τοποθετήσεις ξεχωριστά το επιπλέον ίδιο βάρος της δοκού επάνω απ' το τοίχωμα αν δεν βάλεις δεσμική δοκό-γενικό μέλος. Τέλος, δες στο manual του FESPA (pdf) cl. 4.1.2.4 που περιγράφει τα τοιχώματα υπογείου. Αφού πέρασα λίγη ώρα με ένα demo που έχω, κατάλαβα πως είναι πολύ καλύτερα τώρα που χρησιμοποιώ άλλο λογισμικό και στήνω το μοντέλο μου από το 0 και έχω τον απόλυτο έλεγχο στο τι κάνω και κυρίως βλέπω όλα τα μέλη. Επίσης, στο FESPA είναι δύσκολο να διαβαστούν τα διαγράμματα και το 3D μοντέλο καλό θα ήταν να γίνει πιο εύχρηστο... Ελπίζω να βοήθησα.
  11. Καλησπέρα Δημήτρη, να είσαι καλά. Να αφήσω το κατιτίς μου και εγώ αφού την έψαξα: {Iron Bridge, Shropshire UK, 1781 AD (MDCCLXXIX ). Pedestrian bridge that spans above River Seven. Structural Form: Cast iron arch bridge. It was the first major bridge to be made of cast iron; Dimensions: Main span 30m long; Designed by: Thomas Gregory; Construction cost: £3,250 (£380,000 equivalent). Restored in 1975 and since then it's regularly maintained. Also, it's a Grade I listed structure (VIB: Very Important Bridge) }
  12. Τελευταία προσθήκη στη βιβλιοθήκη μου: Σχεδιασμός σύμμικτων γεφυρών από χάλυβα και οπλισμένο σκυρόδεμα - Βάγιας, Ηλιόπουλος, Θανόπουλος - Κλειδάριθμος, 2016 Καλύπτει ένα αρκετά ευρύ φάσμα της μελέτης (Ευρωκώδικες) όπως κατασκευή, φάσεις σκυροδέτησης, δράσεις σχεδιασμού (οχήματα - τρένα), προμελέτη, ΟΚΑ, ΟΚΛ, κόπωση, δοκοί-κιβώτια, δευτερεύοντα στοιχεία (αρμοί, εφέδρανα, διαφράγματα, κτλ). Επίσης, έχει ένα ολόκληρο παράδειγμα διαστασιολόγησης. Γενικά, έχει πολύ λεπτομέρεια και είναι πολύ καλύτερο κατά τη γνώμη μου από αυτό που ανέφερα στο προηγούμενό μου post για αντίστοιχες κατασκευές.
  13. Θεωρώ ότι τα πράγματα είναι απλά αναφορικά με τις επιλογές. Ως μηχανικός, φαντάσου ένα flow chart με τα ακόλουθα: α) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει (για το μισθό πρακτικής τι να πούμε..), ψάχνεις αλλού. Οι περισσότερες εταιρείες με κατασκευές ασχολούνται μιας και οι μελέτες δεν βγάζουν κέρδος. β) Εφ' όσον δεν βρίσκεις αλλού, μένεις εκεί και διαβάζεις κανένα βιβλίο με κατασκευαστικές λεπτομέρειες (σίγουρα σου αρέσει να μετράς σίδερα στη βροχή; ). γ) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει και δεν βρίσκεις αλλού, ψάχνεις για εργασία με σοβαρότερο μισθό σε άλλο αντικείμενο. Πχ, τουριστικά. Πολύ ευκολότερη εργασία απ' αυτή του μηχανικού, χωρίς τόσο στρες, σε κάποιο νησάκι.. χαλαρά. δ) (Εξωτερικό - έπειτα δεν θα θέλεις να δουλέψεις ξανά στην Ελλάδα στον τεχνικό κλάδο σε οτιδήποτε αντικείμενο...) *Ό,τι και να κάνεις, να έχεις απαιτήσεις σοβαρής αμοιβής. Πουλάς τον χρόνο σου, τις γνώσεις σου, την εμπειρία σου. (τα υπογραμμισμένα είναι αλληλένδετα)
  14. Θα υπολογίσεις τον δείκτη πυραντίστασης των δομικών στοιχείων. Επίσης τα δομικά στοιχεία θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένες ελάχιστες διαστάσεις βάση της έκθεσής τους σε φωτιά. Ρίξε μία ματιά στον Ευρωκώδικα (EN1992-1-2) που είναι καμιά 100ρια σελίδες μόνο για φωτιές.. Ειδάλλως γιατί R60 και όχι R120 (να τελειώσει και το παιχνίδι πρώτα συμπεριλαμβανομένου του ημιχρόνου + καθυστερήσεων).
  15. Καλημέρα, Έπειτα απ' όσα έχεις εδώ, δει το αντικείμενο στην Ελλάδα θα σου φανεί... κάπως διαφορετικό. Αν θέλεις να επιστρέψεις, ξέχνα αυτά που έγραψες από "Το κύριο μέρος της δουλειάς μου.... έως - Chartered Structural Engineer". Το κύριο αντικείμενο στην Ελλάδα είναι καμία ανακαίνιση, κανένα ΠΕΑ, κανένα αυθαίρετο.. Διακοπές πηγαίνεις στην Ελλάδα; Βλέπεις καινούριες κατασκευές; Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να βρεις εργασία σε κάποια μεγάλη εταιρεία. Και πάλι όμως, οι συνθήκες εργασίας θα είναι αρκετά διαφορετικές απ' ότι εδώ (πχ ωράρια / μισθός). Επίσης γράφεις πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων => δεν θα έχεις σαφή ΕΔ και επομένως τα στατικά που φαντάζεσαι ξέχνα τα στην Ελλάδα μιας και δεν θα έχεις δικαίωμα υπογραφής (έστω ότι υπήρχανε κιόλας). Όσο για το Chartered? minimum 3 χρόνια αναμονής στο ΣΑΕΠ για να συνεδριάσουν οι επιτροπάρες για να κοιτάξουν την αίτηση αντιστοιχίας σου μπας και καταφέρεις να γραφτείς στο TEE. Αν έχεις BEng+MSc από Βρετανία, τότε πάλι περνάς ΔΟΑΤΑΠ και δίνεις τα μαθήματα που θα σου χρεώσουν. Τι 40 ορόφους λες; Προσωπικά αν κάποτε επέστρεφα θα ασκούσα κάποιο άλλο επάγγελμα. Φιλικά.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.