Jump to content

Earl

Core Members
  • Content Count

    1,048
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Earl last won the day on July 29

Earl had the most liked content!

Community Reputation

927 Εξαιρετική

About Earl

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Κιθάρα, Λογοτεχνία, Μηχανική και Γέφυρες, Χουλιαμάς
  • Τοποθεσία
    Manchester
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

6,736 profile views
  1. Καλημέρα, Έπειτα απ' όσα έχεις εδώ, δει το αντικείμενο στην Ελλάδα θα σου φανεί... κάπως διαφορετικό. Αν θέλεις να επιστρέψεις, ξέχνα αυτά που έγραψες από "Το κύριο μέρος της δουλειάς μου.... έως - Chartered Structural Engineer". Το κύριο αντικείμενο στην Ελλάδα είναι καμία ανακαίνιση, κανένα ΠΕΑ, κανένα αυθαίρετο.. Διακοπές πηγαίνεις στην Ελλάδα; Βλέπεις καινούριες κατασκευές; Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να βρεις εργασία σε κάποια μεγάλη εταιρεία. Και πάλι όμως, οι συνθήκες εργασίας θα είναι αρκετά διαφορετικές απ' ότι εδώ (πχ ωράρια / μισθός). Επίσης γράφεις πτυχιούχος μηχανικός δομικών έργων => δεν θα έχεις σαφή ΕΔ και επομένως τα στατικά που φαντάζεσαι ξέχνα τα στην Ελλάδα μιας και δεν θα έχεις δικαίωμα υπογραφής (έστω ότι υπήρχανε κιόλας). Όσο για το Chartered? minimum 3 χρόνια αναμονής στο ΣΑΕΠ για να συνεδριάσουν οι επιτροπάρες για να κοιτάξουν την αίτηση αντιστοιχίας σου μπας και καταφέρεις να γραφτείς στο TEE. Αν έχεις BEng+MSc από Βρετανία, τότε πάλι περνάς ΔΟΑΤΑΠ και δίνεις τα μαθήματα που θα σου χρεώσουν. Τι 40 ορόφους λες; Προσωπικά αν κάποτε επέστρεφα θα ασκούσα κάποιο άλλο επάγγελμα. Φιλικά.
  2. Αναμένουμε λοιπόν emails και τηλέφωνα απ' τους φιλόδοξους..
  3. Καλησπέρα. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το αντίστοιχο τμήμα του ICE (θα το βρεις στο site) και να τους ρωτήσεις. Έπειτα στέλνεις με mail την αίτηση στο ICE μαζί με τα "attributes" που ζητάει το FEANI στη φόρμα του, αφού έχεις πληρώσει τα fees. Έπειτα αυτοί στέλνουν τον φάκελό σου στο Engineering Council το οποίο και τον προωθεί στο FEANI όπου αν θυμάμαι καλά παίρνει κάποιους μήνες να εξεταστεί η αίτηση. Όταν βγει θετική απόφαση, το Engineering Council δημοσιεύει τα ονόματα στην Daily Telegraph (όπως με το Chartership). Αν κάτι λείπει ή στη χειρότερη θα ρισκάρεις να μη γίνει δεκτή η αίτηση, τότε σε ενημερώνει το ICE και σου επιστρέφει τα fees. Προσωπικά μου απάντησαν πως αν και το μεταπτυχιακό μου είναι αναγνωρισμένο από το FEANΙ (section 2 οπότε βασίστηκα εκεί), επειδή το προπτυχιακό μου από το πρώην ΤΕΙ Σερρών+ δεν είναι accredited, εμπίπτω στα "Special Cases" και θα πρέπει να συμπληρώσω 15 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Για γέλια και για κλάματα.
  4. Καλησπέρα φίλε, κατατοπιστικότατη η ανάρτησή σου. Προσωπικά ευχαριστώ μιας και δεν γνώριζα ότι υπάρχει διαφορά ή πια είναι αυτή. Αυτό μάλλον θα φαίνεται στο certificate του ICE (το δικό μου γράφει Member). Παρ' όλα αυτά, και το επάγγελμα του Chartered Civil Engineer και του Chartered Engineer είναι regulated στη Βρετανία. Και τα δύο, μεταφέρουν ΕΔ πχ στη Γερμανία ή στην Ιρλανδία. Η άποψή μου είναι πως ο σκοπός της απόκτησης αυτού του τίτλου είναι η άσκηση του επαγγέλματος σε μία συγκεκριμένη χώρα, στο ΗΒ. Καλό βράδυ. regulated profession.dib
  5. Ευχαριστώ για την απάντηση. Παρ' όλα αυτά τέτοιο τίτλο εγώ προσωπικά εγώ δεν έχω δει. Αν ενδιαφέρεσαι να το τραβήξεις, ρώτησέ τους να σε ενημερώσουν που αναγράφεται αυτός ο τίτλος τελοσπάντων. Παραπάνω έγραψα τις βαθμίδες. Άλλες δεν υπάρχουν. Καλό απόγευμα.
  6. Καλησπέρα Γιάννη. Δες εδώ. το επίσημο guidance του ICE - FAQ. Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά των μελών ως προς τον τρόπο εγγραφής τους, κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των μελών, όπως και κανένας άλλος επαγγελματικός τίτλος πέραν των γνωστών. Επίσης, τον τρόπο που γίνεται κάποιος μέλος τον γνωρίζει μόνο αυτός, το ICE, και ο Θεός για εκείνους που πιστεύουν. Το ICE δεν δέχεται ως μέλη του μόνο Civil Engineers. Δέχεται άτομα που ασκούν κάποια δραστηριότητα του Civil Engineer. Πχ, πέραν από Civil, Τοπογράφοι μπορούν να γίνουν μέλη του, Γεωλόγοι, Surveyors κτλ. Αυτοί πρώτα περνάνε academic assessment. Τσεκαρισμένο και έχω και δικό μου άνθρωπο. Δες και εσύ το FAQ. Κατά τα άλλα, Chartered = Engineering Council (καμία μα καμία σχέση με το ICE) , FICE/MICE = ICE (καμία σχέση με το Engineering Council). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Civil Engineer ο καθένας μπορεί να δηλώνει διότι το επάγγελμα δεν είναι regulated. Το επάγγελμα όμως του Chartered Engineer είναι, και αυτό δεν μπορεί να το δηλώσει κάποιος που δεν είναι. Τώρα, το σε ποιον θα συστηθεί κάποιος στο HB (σε μία χώρα που και το καλημέρα με shortcut το λένε) ως "Good afternoon είμαι ο Chartered Civil Engineer Thanasis Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννόπουλος" δεν μπορώ να το φανταστώ Κλείνοντας, έχω επισυνάψει τον τίτλο μας όταν υπογράφουμε μία μελέτη (in accordance with the requirements of DMRB BD02/12). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε θέλει να λάβει τεκμηριωμένη απάντηση => [email protected] . Την επομένη θα σας έχουν απαντήσει.
  7. Θα διαφωνήσω εδώ λίγο Τα CPD δεν έχουν να κάνουν με συγκεκριμένα έργα => Continuous Professional Development => δηλαδή αυξάνεις τις γνώσεις σου ως μηχανικός. Υπάρχει συγκεκριμένο template για να τα γράφεις (εικόνα). Τι έμαθες => Σε τι θα σου χρησιμεύσει. Αν τώρα κάνεις μία μελέτη για κάτι συγκεκριμένο, και διαβάσεις ένα βιβλίο για να εμβαθύνεις τις γνώσεις σου και να τελειώσεις τη μελέτη, προφανώς και αυτό είναι CPD. Αν πας σε μία παρουσίαση πχ για ΑΠΕ, και ας μην ασχολείσαι άμεσα με αυτό, πάλι είναι CPD, αν πας σε ένα σχολείο και τους μιλήσεις για το επάγγελμα του μηχανικού πάλι είναι CPD, όπως και αν πας σε μία έκθεση δομικών υλικών, κτλ κτλ κτλ. Αν βάλεις 150 ώρες CPD μόνο από διάβασμα, τότε είναι αρκετά πιθανόν να σου ζητήσει αποδείξεις το ICE (και καλό είναι να μη γίνονται αυτά).
  8. Καλησπέρα, Μπορεί. Δεν έχει σημασία το που βρίσκεσαι, σημασία έχει να έχεις το δικαίωμα του να μπορείς να ασκείς το επάγγελμα σε μία ευρωπαϊκή χώρα έτσι ώστε να το μεταφέρεις σε μία άλλη (EU Directive 36/2005). Τα δικαιολογητικά εξετάζονται από την επιτροπή του ICE. Αν θυμάμαι καλά μόνο ένας sponsor χρειάζεται γι αυτόν τον δρόμο, που να είναι τουλάχιστον στο level που κάνεις αίτηση για Membership. Καλό είναι να είναι εργοδότης σου. Για τους Ελ. Επ. κάπου είχα διαβάσει στο site του ICE ή σε κάποιον σχετικό οδηγό για Membership, πως μπορεί να δώσει τη συστατική μέλος του οικείου φορέα των Μηχανικών (πχ συνάδελφος) Γεια σου Γιάννη. Δεν υπάρχει καμία μεθοδολογία ή πρότυπο για το Attribute Achievement Form (AAF). Είναι στην εμπειρία του καθενός. Όπως λέω και στους δικούς μου ως Supervising Civil Engineer (SCE) για το ICE: Att 1. Υπάρχει πρόβλημα, γιατί είναι πρόβλημα; Πιθανές λύσεις; Καλύτερη λύση και γιατί; Πως θα εφαρμοστεί. Att 2. Πως εφαρμόζεται η λύση λεπτομερώς (πχ υπολογισμοί, ή κατασκευή, κτλ). Καλό είναι να αφήνετε παραγράφους. Επίσης εγώ είχα βάλει τις εικόνες μου και τα σκίτσα μου εντός των παραδειγμάτων. Δεν είχα ξεχωριστό Appendix. Φυσικά και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο έργο για να καλύψετε 9 attributes. (Αυτό θα ήταν το ιδανικότερο) Προσοχή όμως στις ώρες που θα βάλεις. Φυσικά και είναι CPD αλλά με μέτρο το συγκεκριμένο (δηλαδή χρειάζονται και σεμινάρια, παρουσιάσεις, webinars, κτλ). Νομίζω το H&S είναι 10 ώρες τον χρόνο. Τον τίτλο Chartered (νομικά κατοχυρωμένος) τον δίνει το Engineering Council και όχι το ICE. Το ICE δίνει τους τίτλους Fellow (FICE), Member (MICE), AMICE, και GMICE. To Engineering Council αναφέρει στην άδεια: "This is to certify that XXXXX in membership of the Institution of Civil Engineers has been registered by the Engineering Council and is hereby authorised to use the style or title of Chartered Engineer. " Επίσης, τον τίτλο μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις μετά από το όνομά σου. Στο βρετανικό διαβατήριο ακολουθεί και το επίθετο. Γι αυτούς που δουλεύουν εκτός ΗΒς η οδηγία είναι να τον γράφουν ως CEng MICE (UK) για να γίνεται κατανοητή η χώρα προέλευσης του τίτλου. Κατά τα άλλα, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα. Το ζουμί είναι στο CV. Ο μόνος περιορισμός που ξέρω για το EU Directive είναι το ότι δεν μπορείς να δώσεις μόνο την εξέταση στο IStructE όπως θα έκανες με mutual agreement, γιατί θα πρέπει να είχες περάσει από Professional Review.
  9. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι ξένες εταιρείες ανοίγουν γραφεία σε χώρες όπου: α) υπάρχει "κενό" στην υπάρχουσα αγορά και συνεπώς υπάρχουν ευκαιρίες για κέρδος => κατασκευή & εκμετάλλευση. β) η φορολογία και οι μισθοί των υπαλλήλων είναι πολύ μικροί. Παίρνουν μελέτες με μικρή προσφορά, και δίνουν ένα τμήμα (κυρίως σχέδια) σε αυτά τα γραφεία για να βγάλουν κέρδος. γ) οι διαδικασίες είναι απλοποιημένες. Δεν υπάρχει η γελοία γραφειοκρατία της Ελλάδας που κοστίζει πριν ξεκινήσει ο άλλος τη διαδικασία, και παίρνει χρόνο όσο: "Ένας Θεός ξέρει.." Θα πρέπει το κέρδος να είναι τεράστιο για να το ανεχτεί αυτό ένας επενδυτής. δ) δεν κοστίζουν οι εισφορές ενός εργαζομένου όσο περίπου και ο μισθός του. Πιστεύω με τη κάποια εμπειρία που έχω αποκτήσει ως μηχανικός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ότι είναι πιθανότερο στο επόμενο παγκόσμιο η εθνική Μογγολίας να βγει πρώτη, παρά να βρεθεί μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού να επενδύσει στην Ελλάδα. Βάση των παραπάνω, αυτό που έχω ως εικόνα είναι πως αν γινόταν κάτι τέτοιο, αυτές οι εταιρείες θα έπαιρναν Έλληνες μηχανικούς, θα τους είχαν στο ΙΚΑ, και θα έκαναν σχέδια και μελέτες αφού τους εκπαίδευαν μηχανικοί απ' το εξωτερικό για τις συγκεκριμένες διαδικασίες και πρότυπα. Πέραν όμως αυτού, τόσοι Έλληνες υπάρχουν στις μεγάλες εταιρείες έξω που θα μπορούσαν οι ίδιες να τους κάνουν την πρόταση να μετακομίσουν στην Ελλάδα.
  10. Καλημέρα, Στην Αγγλία ίδιες προοπτικές με τους Βρετανούς => Equality. Επίσης βαθμοί πτυχίων δεν μπαίνουν πια στα CV => Αποφυγή Discrimination Το μεταπτυχιακό "ανοίγει" ευκολότερα πόρτες μιας και δείχνει ότι ξέρεις τη χώρα και έχεις ζήσει εδώ, όπως και σου δίνει γρηγορότερα πρόσβαση στο υψηλότερο σκαλί ανάληψης επαγγελματικής ευθύνης (επαγγελματικά δικαιώματα). "Καλά" μεταπτυχιακά δεν υπάρχουν - να κάνεις αυτό που σου αρέσει. Εδώ μετράει ο ενθουσιασμός και οι στόχοι για εξέλιξη.
  11. Πόσιμ-μπολ! Εμπειρία σε 9 διαφορετικά αντικείμενα όπως πολύ καλά γνωρίζεις. Το 4ο έχει να κάνει με την ικανότητα του να ξέρεις που να σταματάει η γνώση σου έτσι ώστε να κάνεις τις ανάλογες ενέργειες και να μην κάνεις * . 🌉
  12. Νομίζω το θέμα δεν είναι οι γνώσεις στατικής ή σκυροδέματος ή κενά σε αυτή την ερώτηση. Μπορεί να απαιτείται για παράδειγμα ένας έξτρα έλεγχος (για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) που το πρόγραμμα δεν θα τον κάνει. Πχ εξέταση διάτρησης ή στρέψης τοπικά, ή έλεγχος σε κόπωση μίας συγκόλλησης, ή λάθος λεπτομέρεια όπλισης, ή ό,τι άλλο που το πρόγραμμα μπορεί να μη το κάνει αυτόματα ή σωστά (σε Ι διατομή το bw σε διατμητική αντοχή να λαμβάνεται αυτό του πέλματος...). Η ακόμα έναν έλεγχο να τον κάνει πολύ συντηρητικά και να εμφανίζεται αστοχία που στην πραγματικότητα δεν υφίσταται (σed = σRd, αστοχία ακμής σκυροδέματος ή κώνου λόγω αγκυρίων που το πρόγραμμα ελέγχει πολύ συντηρητικά σε σημείο που τα αγκύρια θα έπρεπε να... απαγορευτούν και ο BS EN1992-4 να καεί μαζί με τον καρνάβαλο ). Γενικά η απάντηση νομίζω είναι ότι ο μηχανικός που κάνει τη μελέτη θα πρέπει να έχει μία ιδέα του τι θα πρέπει επιπλέον ελέγξει (εμπειρία). Αν δεν υπάρχει συγκεκριμένη ερώτηση πως θα υπάρξει συγκεκριμένη απάντηση για το ποιες πράξεις πρέπει να γίνουν; Καλό ΣΚ σε όλους.
  13. Παίρνεις χαρτί και μολύβι και αρχίζεις να κάνεις πράξεις. Εναλλακτικά και excel. Έπειτα, τους υπολογισμούς σου τους κοτσάρεις στο τεύχος.
  14. Φιλικά, προφανώς και ΟΧΙ. Δεν θα διαβάσεις τους υπολογισμούς στο τεύχος του προγράμματος; Δεν θα επαληθεύσεις το μοντέλο; Δεν θα διασταυρώσεις τους υπολογισμούς του προγράμματος με το χέρι - τι ελέγχει; τι παραμέτρους χρησιμοποιεί; είναι βάση του κανονισμού; Πως μπορείς αλλιώς να ξέρεις ότι αυτά που σου βγάζει το πρόγραμμα είναι σωστά και να το εμπιστευθείς;; Η διαδικασία που ακολουθώ στα στατικά: FEM => επαλήθευση στο χέρι => design στο χέρι => ανεξάρτητο έλεγχο. Ως μηχανικός θα πρέπει να μπορείς αφού κάνεις τα παραπάνω, να βρεις τις τροποποιήσεις και ελέγχους που δεν κάνει το πρόγραμμα και θα πρέπει να κάνεις εσύ. Καλό είναι αφού είναι η πρώτη σου (και δεύτερη και τρίτη) να τη δει και κάποιος έμπειρος μηχανικός. Δεν είναι κακό.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.