Jump to content

Didonis

Συντονιστής
  • Content Count

    6,225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

Didonis last won the day on January 25

Didonis had the most liked content!

Community Reputation

2,725 Υπεράριστη

About Didonis

  • Rank
    Συντονιστής

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Recent Profile Visitors

14,134 profile views
  1. κάνε δωράκι κάτι σαν αυτό στον από κάτω σου.... (ή και με γράσο)..... αν δεν λυθεί το πρόβλημα με αυτό (μαξ έξοδο 3-5€) να αλλάξει τα ρουλεμάν της πόρτας τους.... Αν τίποτα απ όλα αυτά .... υπομονή μέχρι να αρχίσει να ενοχλεί και τον ίδιο και σφηνώσει η πόρτα του και δεν ανοίγει πια ....
  2. Ότι έχετε προβλέψει στο γραπτό συμφωνητικό σας. Αν δεν το έχετε προβλέψει ατύχησες.... όπου πιάσει ο ένας τον άλλον .....
  3. Καθορισμός του τρόπου πιλοτικής λειτουργίας της διαδικτυακής εφαρμογής του Φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο, των όρων και των δικαιούμενων προσώπων για την άσκηση του δικαιώματος πρόσβασης και έρευνας στα κτηματολογικά στοιχεία κατά την παρ. 2 του άρθρου 21 του ν. 2664/1998. ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ – ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ Έχοντας υπόψη: τις διατάξεις: α) των παρ. 1 και 2 του άρθρου 21 του ν. 2664/1998 «Εθνικό Κτηματολόγιο και άλλες διατάξεις» (Α’ 275), β) του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102
  4. όλα είναι εφικτά αρκεί να έχεις: Το πολεοδομικό δικαίωμα Το ιδιοκτησιακό δικαίωμα (αν είσαι σε πολ/κια) Την οικονομική δυνατότητα να το πληρώσεις. Μη ρωτήσεις πόσο (χωρίς σχέδια, χωρίς γνώση της στατικής δομής του, χωρίς αποτύπωση κλπ) δεν υπάρχει καμία τιμή εκτός αν θες άρες μάρες τιμή.... Να είσαι σίγουρη όμως, ότι δεν θα είναι μερικά κατοστάρικα μόνο.
  5. Σε ιταλικές και ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές γραμμές φτάνει και ξεπερνά τα 250χλμ/ώρα.... Ελλάδα κάπου στα 200χλμ/ώρα θα είναι το μαξ ως έχουν οι γραμμές.... Αποβάθρες καιρός είναι να τις επεκτείνουν και ελπίζω τα μέτρα προστασίας για τον ιό να είναι μια παρένθεση στη ζωή μας και όχι η καθημερινότητα μας για πάντα... Περί μίζας ποτέ μη λες ποτέ.... και εξ ορισμού όλοι είναι αθώοι μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. Αυτά .... και κρίμα που δεν έχουμε πλήρη κάλυψη της Ελλάδας με γραμμές και ακόμα πιο κρίμα που φτάσαμε στο 2021 για να έχουμε τρένα που κυκλοφορούν απο τα μέσα της δ
  6. Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, ειδικά πριν δώσεις Τιμές για άδειες και εργασίες ενημερώσου με μεγάλη προσοχή τι ειδικές διαδικασίες οφείλεις να κάνεις για τον αμίαντο και το κοστολόγιο αφαίρεσης και μεταφοράς σε ειδικούς χώρους για αυτό. Επικουρικά μόνο πιστοποιημένα συνεργεία (με στολές ΝΑΣΑ πχ) έχουν δυνατότητα και δικαίωμα να το κάνουν..... Αυτά για τα επίσημα και βάση του Νόμου. Για βραδινές καταδρομικές υπηρεσίες προφανώς δεν σε αφορούν και σίγουρα δεν βάζεις την υπογραφή σου. Υ.Δ. πρόσεξα που γράφεις ότι βρίσκεται και σε παραδοσιακό οικισμό άρα έχεις και πρόσ
  7. Αν κατάλαβα καλά το κλιμακοστάσιο και ο ανελκυστήρας από την στάθμη του 1ου ορόφου και άνω είναι εσωτερικό κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας της Λειτουργικά ενιαίας μεζονέτας..... ΄Αρα εσωτερική κλίμακα .... Οπότε δες ξανά με προσοχή τι αφαιρείς ειδικά αφού ούτε καν έχει κατασκευαστεί τμήμα διαχωρισμένο για αυτά που να εμπεριέχουν πλατύσκαλα .....
  8. γράφει "αποκτούν".... Από πότε το αποκτούν? Έχουμε κάπου το λίνκ για αυτές τις υπηρεσίες??
  9. μπας και πρέπει να γράψεις το νούμερο αυτό που γράφεις ποιους συντελεστές αφορά, για να μη πρέπει να γίνει αναζήτηση στο μαντείο των Δελφών? Ειδικότητα σπουδών σου δεν ξέρουμε, τομέας επιστημονικός που αναζητάς δεν ξέρουμε κλπ κλπ κλπ .....
  10. ότι και να θεωρήσεις σχεδιαστικά όπως το βλέπω είναι σκοτάδι εκεί.... και θα θέλει μέρα νύχτα αναμμένα φώτα για να διαβάσει ένα βιβλίο....
  11. Το περίγραμμα της πυλωτής είναι περίγραμμα του κτιρίου. Οι υπόλοιπες αποστάσεις δομημένων επιφανειών τις ελέγχεις αν ορίζουν ημιυπαιθριους κλπ. Με το μάτι πρόχειρα όπως είδα ο κεντρικό χώρος (σαλόνι κουζίνα) όπως το έχεις σχεδιάσει δεν έχει επάρκεια φυσικού φωτισμού και με βάση τον κτηριοδομικό κανονισμό αλλά και με βάση την ελάχιστη φωτεινότητα που πρέπει να έχει ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του. Αν καταφέρεις να φροντίσεις η τουαλέτα να έχει και αυτή φυσικό αερισμό (τουλάχιστον) θα μετρήσει θετικά στην λειτουργία του μικρού διαμερίσματος. Τσέκαρε ξανά με προσοχή το
  12. εγώ λέω να το αναλάβεις (υπαγωγή στον 4495/17) και να λύσεις όλες τις δικές σου αμφιβολίες.
  13. bomber.... είναι επικίνδυνο και λάθος μου να σου ναι ή όχι σ αυτά που ρωτάς όπως τα ρωτάς διότι δεν έχω τα δεδομένα. Για να μπορούσα να σου πω ή να σου υπαγορεύσω στην τελική και όλη την διαδικασία υπαγωγής θα πρέπει να έχω όλα τα σχέδια αδειών αλλά και τίτλων (για να δούμε αν η σκάλα είναι κοινόχρηστη ή είναι του διαμερίσματος) τις τελικές σωστές αποτυπώσεις υφιστάμενου κτηρίου και ορίων γεωτεμαχίου και πολλές πολλές φωτογραφίες....
  14. Μη γράφεις με τόσο μεγάλα γράμματα. Είπαμε έχω στραβωμάρα αλλά όχι τόσο πολύ. Στο πως θα δηλώσεις την πλάγια απόσταση δεν κατάλαβα τι ρωτάς. Γράφεις πλάγια απόσταση από την μέτρηση που εσύ θα κάνεις ως υφιστάμενη. Όχι από ένα υποθετικό όριο οικοπέδου που δεν έχει υλοποιηθεί. Επικουρικά (πιθανά χωρίς να είμαι σίγουρος διότι δεν έχω τα δεδομένα όλα) η εξωτερική σκάλα που περιγράφεις είναι με μοναδική πρόσβαση προς το Διαμέρισμά “σου”? Αν ναι είσαι σίγουρος ότι είναι κοινόχρηστη άρα να μη σε αφορά (λέμε τώρα) αλλά να είναι αναπόσπαστο τμήμα του διαμερίσματος? Άρα θέλει πλήρε
  15. Προσωπικά εγώ θα συνιστούσα έντονα στην ιδιοκτησία να γίνει υπαγωγή πρώτα και να τακτοποιηθούν όλα αυτά που αναφέρεις και μετά την τακτοποίηση να λάβει την βεβαίωση. Για να μη χρειαστεί όποιος αναλάβει μετά την μεταβίβαση (που θα έχει λάβει συγχωροχάρτι μηχανικού) ψυχανάλυση πως να κάνει την τακτοποίηση και ταυτότητα του ακινήτου. Υ.Γ. Και η αναφορά σε Τεχνική Έκθεση αυθαιρεσιών δεν άρουν τον χαρακτήρα τους ως αυθαιρεσίες εάν είναι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.