Jump to content

dimitris GM

Core Members
  • Content Count

    19,504
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    271

dimitris GM last won the day on July 4

dimitris GM had the most liked content!

Community Reputation

5,913 Υπεράριστη

About dimitris GM

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Νομικός

Recent Profile Visitors

125,639 profile views
  1. αυτο ισχυει σημερα «Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ ,εφαρμόζεται συντελεστής 0,50.».
  2. Οι συμβ/φοι - μάλλον - θα προτεινουν να μην συντασεται συμβολαιο, πριν περασουν οι 60 μερες. Οχι μονον για δικη τους προστασια αλλά και των συναλλασομενων. Γι' αυτο προτειναν, αντι τις 2-3 μερες που κανει σημερα να ελεγχθει μια δηλωση ΦΜΑ, ας γινει 5 /6 /7, που ειναι στα πλαισια της κοινης λογικης....και οχι να συντασεται το συμβολαιο και μετα απο 60 μερες να "οριστικοποιειται" [με την εδω και 10ετία κριση, ούτε και "πνιγονται" δα εκεί στις ΔΟΥ απο χιλιαδες συμβολαια....] Το προφανες είναι οτι ούτε μεταγραφή θα κανουν μεσα στο διαστημα αυτων των 60 ημερων. Επομένως, όλα θα ειναι στον "αέρα"..... [Για άλλη μια φορά, κανουν λαθη, σε βαρος των αγοραπωλησιών ακινητων.]
  3. είτε βαλεις την μανα, ειτε την κορη, ειτε και τις δυο βαζεις αυτον που εχει την αποκλειστικη χρηση. Αυτο οριζει ο νομος. Ομως, Προφανως και στο Ε9 και στην υπαγωγη, δηλωνει "κυριος" ...δεν υφισταται η λεξη "χρήστης" Τυπική "κυριοτητα" δεν αποκτα, ....μεχρι να γινει τροποποιηση της συστασης και να αφαιρεσουν χιλιοστα απο μια ΟΙ υπερ της αυθαιρετης.
  4. τί "κίνηση" να γινει? Καθε ιδιοκτητης δηλωνει το δικο του οικοπεδο.... [τα αγροτεμάχια δεν εχουν ΤΑΠ]
  5. Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης κατέθεσαν από κοινού η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και η Χριστιανική Αρχαιολογική Εταιρεία. Η προσφυγή στρέφεται ενάντια στην απόφαση της υπουργού Πολιτισμού για απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιολογικών ευρημάτων του σταθμού, η οποία, όπως υποστηρίζουν οι δύο φορείς, «υποθηκεύει την ιστορία και την ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και στερεί από τη διεθνή κοινότητα έναν μοναδικό αρχαιολογικό χώρο, χωρίς να παρέχονται καν οι εγγυήσεις για την ολοκλήρωση της κατασκευής του σταθμού και ως συνέπεια για τη λειτουργία της γραμμής του Μετρό μέσα στο 2023». «Ήταν μία προδιαγεγραμμένη πορεία» είπε στο GRTimes.gr η πρόεδρος του παραρτήματος Θεσσαλονίκης της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Πάτρα Θεολογίδου. «Εμείς από το 2013, όταν είχε προκύψει το θέμα, είχαμε κινητοποιηθεί για τη διάσωσή τους. Στη συνέχεια το ζήτημα πήρε μία θετική πορεία, γι’ αυτό και ήταν στεναχώρια και έκπληξη για εμάς το ότι ανατράπηκε αυτή η πορεία. Συμμετείχαμε και στη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και δεν έχουμε πειστεί από τα επιχειρήματα. Και θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε» πρόσθεσε. Εφικτή η διατήρηση Στην κοινή τους ανακοίνωση οι δύο εταιρείες που προσέφυγαν στο ΣτΕ αναφέρουν ότι η κατασκευή του σταθμού με την κατά χώραν διατήρηση των αρχαιοτήτων είναι εφικτή τεχνικά, οικονομικά και χρονικά. «Η οριστική μελέτη για τα έργα πολιτικού μηχανικού για το τμήμα του σταθμού κάτω από τις αρχαιότητες εκπονήθηκε και παραδόθηκε στην Αττικό Μετρό το καλοκαίρι του 2019, αποδεικνύοντας το εφικτόν της κατασκευής. Οι τροποποιήσεις που έγιναν επί της μελέτης από το μελετητικό γραφείο, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Αττικό Μετρό, ουδέποτε παρελήφθησαν από αυτή. Αντίθετα, το έργο, αν και σε εξέλιξη, διακόπηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Χάθηκαν δηλαδή μέχρι σήμερα 10 ολόκληροι μήνες από την κατασκευή του έργου με την κατά χώρα διατήρηση των αρχαιοτήτων, καθώς η κατασκευή του σταθμού, κάτω από τις αρχαιότητες, θα ήταν τώρα σε εξέλιξη!» αναφέρουν χαρακτηριστικά. Η κ. Θεολογίδου υπογράμμισε ότι το κόστος της διατήρησης κατά χώραν μπορεί να είναι πιο ακριβό, αλλά το επιπλέον κόστος θα είναι μικρό σε σχέση με τα οφέλη για την πόλη σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο. Άλλωστε, όπως ανέφερε, κόστος έχει και η απομάκρυνση, η οποία έχει πολλές επισφάλειες και καθιστά αμφίβολη την κατασκευή του έργου μέχρι το 2023. Παράλληλα, ανέφερε ότι «σύμφωνα με τη διεθνή και την ελληνική νομοθεσία, είμαστε υποχρεωμένοι να τα διατηρήσουμε κατά χώραν». Μοναδικής αξίας ευρήματα Στην ανακοίνωσή τους οι δύο εταιρείες επισημαίνουν την τεράστια αρχαιολογική αξία των ευρημάτων. «Τα ευρήματα αυτά χρονολογούνται από τον 4ο μέχρι τον 9ο μ.Χ. αιώνα και αποτελούν υλικά τεκμήρια της δομής και της οργάνωσης της δεύτερης πόλης στη βυζαντινή αυτοκρατορία, της Θεσσαλονίκης, που μόνο η Κωνσταντινούπολη θα μπορούσε να ανταγωνιστεί. »Η μετατροπή του χώρου από αρχαιολογικό, με τα επάλληλα στρώματα της ιστορίας του και τα άυλα στοιχεία της ζωής των κοινωνιών που για αιώνες τα κατοίκησαν, σε απλά εκθεσιακό χώρο, θα ξεριζώσει ένα κομμάτι της πόλης και θα το μετατρέψει σε σκηνογραφική εγκατάσταση διακόσμησης των χώρων του σταθμού» σημειώνουν. «Τα ευρήματα αυτά θα μπορούσαν να είναι το μέλλον της Θεσσαλονίκης. Αν συνδεθούν με τα υπόλοιπα μνημεία της, θα μπορούσαν να "απογειώσουν" την πόλη» διευκρίνισε η κ. Θεολογίδου. Έρχονται κι άλλες προσφυγές Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, θα ακολουθήσουν προσφυγές και άλλων φορέων στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον σταθμό Βενιζέλου. Το αργότερο μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα προσφύγει η Κίνηση Πολιτών Θεσσαλονίκης για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, όπως είχε προαναγγείλει, καθώς και ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων. Πηγή: GRTimes.gr
  6. Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης κατέθεσαν από κοινού η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και η Χριστιανική Αρχαιολογική Εταιρεία. Η προσφυγή στρέφεται ενάντια στην απόφαση της υπουργού Πολιτισμού για απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιολογικών ευρημάτων του σταθμού, η οποία, όπως υποστηρίζουν οι δύο φορείς, «υποθηκεύει την ιστορία και την ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και στερεί από τη διεθνή κοινότητα έναν μοναδικό αρχαιολογικό χώρο, χωρίς να παρέχονται καν οι εγγυήσεις για την ολοκλήρωση της κατασκευής του σταθμού και ως συνέπεια για τη λειτουργία της γραμμής του Μετρό μέσα στο 2023». «Ήταν μία προδιαγεγραμμένη πορεία» είπε στο GRTimes.gr η πρόεδρος του παραρτήματος Θεσσαλονίκης της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Πάτρα Θεολογίδου. «Εμείς από το 2013, όταν είχε προκύψει το θέμα, είχαμε κινητοποιηθεί για τη διάσωσή τους. Στη συνέχεια το ζήτημα πήρε μία θετική πορεία, γι’ αυτό και ήταν στεναχώρια και έκπληξη για εμάς το ότι ανατράπηκε αυτή η πορεία. Συμμετείχαμε και στη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και δεν έχουμε πειστεί από τα επιχειρήματα. Και θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε» πρόσθεσε. Εφικτή η διατήρηση Στην κοινή τους ανακοίνωση οι δύο εταιρείες που προσέφυγαν στο ΣτΕ αναφέρουν ότι η κατασκευή του σταθμού με την κατά χώραν διατήρηση των αρχαιοτήτων είναι εφικτή τεχνικά, οικονομικά και χρονικά. «Η οριστική μελέτη για τα έργα πολιτικού μηχανικού για το τμήμα του σταθμού κάτω από τις αρχαιότητες εκπονήθηκε και παραδόθηκε στην Αττικό Μετρό το καλοκαίρι του 2019, αποδεικνύοντας το εφικτόν της κατασκευής. Οι τροποποιήσεις που έγιναν επί της μελέτης από το μελετητικό γραφείο, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Αττικό Μετρό, ουδέποτε παρελήφθησαν από αυτή. Αντίθετα, το έργο, αν και σε εξέλιξη, διακόπηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Χάθηκαν δηλαδή μέχρι σήμερα 10 ολόκληροι μήνες από την κατασκευή του έργου με την κατά χώρα διατήρηση των αρχαιοτήτων, καθώς η κατασκευή του σταθμού, κάτω από τις αρχαιότητες, θα ήταν τώρα σε εξέλιξη!» αναφέρουν χαρακτηριστικά. Η κ. Θεολογίδου υπογράμμισε ότι το κόστος της διατήρησης κατά χώραν μπορεί να είναι πιο ακριβό, αλλά το επιπλέον κόστος θα είναι μικρό σε σχέση με τα οφέλη για την πόλη σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο. Άλλωστε, όπως ανέφερε, κόστος έχει και η απομάκρυνση, η οποία έχει πολλές επισφάλειες και καθιστά αμφίβολη την κατασκευή του έργου μέχρι το 2023. Παράλληλα, ανέφερε ότι «σύμφωνα με τη διεθνή και την ελληνική νομοθεσία, είμαστε υποχρεωμένοι να τα διατηρήσουμε κατά χώραν». Μοναδικής αξίας ευρήματα Στην ανακοίνωσή τους οι δύο εταιρείες επισημαίνουν την τεράστια αρχαιολογική αξία των ευρημάτων. «Τα ευρήματα αυτά χρονολογούνται από τον 4ο μέχρι τον 9ο μ.Χ. αιώνα και αποτελούν υλικά τεκμήρια της δομής και της οργάνωσης της δεύτερης πόλης στη βυζαντινή αυτοκρατορία, της Θεσσαλονίκης, που μόνο η Κωνσταντινούπολη θα μπορούσε να ανταγωνιστεί. »Η μετατροπή του χώρου από αρχαιολογικό, με τα επάλληλα στρώματα της ιστορίας του και τα άυλα στοιχεία της ζωής των κοινωνιών που για αιώνες τα κατοίκησαν, σε απλά εκθεσιακό χώρο, θα ξεριζώσει ένα κομμάτι της πόλης και θα το μετατρέψει σε σκηνογραφική εγκατάσταση διακόσμησης των χώρων του σταθμού» σημειώνουν. «Τα ευρήματα αυτά θα μπορούσαν να είναι το μέλλον της Θεσσαλονίκης. Αν συνδεθούν με τα υπόλοιπα μνημεία της, θα μπορούσαν να "απογειώσουν" την πόλη» διευκρίνισε η κ. Θεολογίδου. Έρχονται κι άλλες προσφυγές Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, θα ακολουθήσουν προσφυγές και άλλων φορέων στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον σταθμό Βενιζέλου. Το αργότερο μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα προσφύγει η Κίνηση Πολιτών Θεσσαλονίκης για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, όπως είχε προαναγγείλει, καθώς και ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων. Πηγή: GRTimes.gr View full είδηση
  7. τοτε, μαλλον θα θελει να προσθεσει στην αντικειμενικη και τα στεγαστρα... Δεν εχω άλλη εξηγηση Αρα, ας την ρωτησεις γιατι το ζηταει.
  8. σωστα μαλλον συμφωνησαν να πληρωσει τις τακτοποιησεις ο αγοραστης και θελουν μια τιμη για να "αφαιρεθει" απο το τιμημα. Προφανως η βεβαιωση κοστους δεν ανταποκρινεται ποτε στο πραγματικο κοστος. Αν προκειται περί αυτου, θεωρω λαθος την ολη " διαδικασια" αφου πρεπει να εχει πληρωθει το 30%...
  9. αφου τακτοποιείς "ολη" την οικοδομη "με συναινέσεις" αρα μαλλον προκειται να γινει τροποποιηση της συστασης, θες μία ξεχωριστη βεβαιωση για τα κοινοχρηστα αλλά και να ειναι τακτοποιημενο το 100%.
  10. Μια χαρα ειναι η αδεια. Κατα την έκδοσή της, εδειξε τα οικοπεδα συνενωμενα σε ενα τοις πραγμασιν και εβγαλε αδεια. Αλλά, αφου δεν εχει κανει συσταση ΟΙ, δεν φαινεται στο υποθηκοφυλακειο η συνενωση τους σε "ενα" Αρα, αφου ειχε αγορασει δυο γηπεδα, οικόπεδα, τοτε σωστα στο ΕΚ τα ελαβε σαν δύο. Ως προς την διαφορά των τμ. πραγματι αυτη ειναι μεγαλη, αλλά, ισως καλυπττεται απο τη επιτρεπομενη αποκλιση 7% του κτηματολογιου ή του αρθρου 39 του ν. 4495 και παντως το εμβαδον ειναι μεγαλυτερο απο της αδειας, αρα δεν υπαρχει "παραβαση" [εχει και υπολοιπο σδ....]
  11. υποθετω, με βαση οσα λες, οτι, Υπαρχει ακαλυπτο χωρος μπροστα στα συγκροτηματα, που ειναι κοινοκτητος -λογικο- αλλα εχει διακρατηθει η χρηση "τμηματων" του ακαλύπτου υπερ καθε μιας μονοκατοικιας. Επομενως, - Και με βαση την αποκλειστικη χρηση μπορεις να πας [με το 98/8] - και με βαση την επεκταση σε τμημα που, ειναι μεν κοινόχρηστο, αλλά εσυ σημερα "ιδιοχρησιμοποιεις"- ακομα και αν δεν εχεις αποκλειστικη χρηση - με το 98/9
  12. https://www.b2green.gr/el/post/81854/agora-akinitou-sta-tyfla-prota-ypografeis-to-symvolaio-kai-60-imeres-ekkatharizetai-o-foros Πολύ σωστοι οι προβληματισμοι και οι αντιρησεις των συμβ/φων Το 2014 με εκεινη την ανοησια για τον νομο για τον φορο υπεραξιας, που αρχικα εξεδωσαν μετα ακυρωσαν και μετα ξανασυνεταξαν [για να διατηρηθει 6 μηνες...] και μετα ανεστειλαν.... ειχαν κλεισει τα συμβολαια για 5 μηνες... Σημερα, με νεες ανεφαρμοστες και εκτος πρακτικης και πραγματικοτητας και λογικής διαταξεις μπαινουν νεα εμποδια στις μεταβιβασεις.
  13. η παραταση... Ν 4700/2020: Αρθρο375 Άρθρο 375 Παράταση προθεσμιών 1. Στις παρ. 1, 2 και 4 του άρθρου 13 του ν. 4623/2019 (Α’ 134), η ημερομηνία «30.6.2020» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31.8.2021». Ειδικά για το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του π.δ. 99/2017 (Α’ 141), η προθεσμία παρατείνεται έως 31.10.2020. 2. Η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4647/2019 (Α’ 204), η οποία παρατάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 10 της από 11.3.2020 Π.Ν.Π., που κυρώθηκε με τον ν. 4682/2020 (Α’ 76), παρατείνεται από τη λήξη της, έως τις 31.8.2020. Ειδικά για τις περιπτώσεις που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), η προθεσμία παρατείνεται έως τη λήξη της προθεσμίας που προβλέπεται στη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017. Η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 222 του ν. 4555/2018 (Α’ 133) παρατείνεται από τη λήξη της έως 31.8.2020.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.