Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. . Καλησπέρα. Απαντήθηκε πουθενά το ερώτημα "Επίσης, στο πεδίο 'έγκριση υψομέτρου' ανεβάζουμε τη βεβαίωση υψομέτρου?"
  3. Όποιος εξαιρείται να κυκλοφορεί και να παρκάρει κιόλας με την ησυχία του. Τα 150 ευρώ έγιναν ταρίφα.
  4. καλησπέρα. Μπήκα στον ΕΦΚΑ και δεν εμφανίζει πουθενά προθεσμία και ποσό για τον Απρίλιο 2020. ως 5/5 είχα πληρώσει τον Μάρτιο με -25% 165,00 € (-25%) και συγκεκριμένα 29/4 ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΙΣΦΟΡΑ Πληρωμή Μέχρι: 05/05/2020 Πληρωτέο: 220,00 € 165,00 € (-25%) Πιο κάτω με κόκκινα γράμματα γράφει οτι Οι Εισφορές μου Αναλυτικά ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ RF................................................................................. Προσοχή! Οι νέες εισφορές καταβάλλονται με νέο κωδικό εντολής πληρωμής! Δε βρέθηκαν Οικονομικές Εκκρεμότητες έως 31/12/2019. Στοιχεία ληξιπρόθεσμων οφειλών μη διαθέσιμα αυτή τη στιγμή, παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα. έχετε ιδέα αν έχουν αναρτηθεί ή πότε θα αναρτηθούν του Απριλίου και πότε θα είναι η προθεσμία για -25% πληρωμή?? ευχαριστώ! επίσης και στο ΕΤΕΑΕΠ δεν έχει βγει κάτι, και σε 2 ημέρες λήγει ο μήνας. μου εμφανίζει του Μαρτίου τις προθεσμίας και τα ποσά ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΙΣΦΟΡΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2020 Πληρωμή Μέχρι: 30/04/2020 Πληρωτέο: 68,25 € Εισφορές Μήνα 3/2020 14 2018 Πληρωμή Μέχρι: 30/04/2020 Πληρωτέο: 21,49 € Εκκαθάριση Έτους 2018 14 2017 Πληρωμή Μέχρι: 30/04/2020 Πληρωτέο: 21,49 € Εκκαθάριση Έτους 2017 Αν μέχρι αύριο το μεσημέρι δεν έχουν βγάλει ειδοποιητήρια, θεωρείτε φρόνιμο να πληρώσω τα ίδια ποσά με τους ίδιους κωδικούς και ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ (το ΕΦΚΑ με -25% δλδ 165,00 Ε) ή όχι?)
  5. Ορίστε λοιπόν, παίρνω άδεια από το μεταφορών και Σχολάρι το παραμύθι.ουτε πολεοδομία ούτε πρόστιμα ούτε τίποτα.
  6. Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα της χώρας είναι ένα “στοίχημα” που έχει βάλει η κυβέρνηση, ενώ θα μπορέσει να δώσει “ανάσα” σε αρκετούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας. Στόχος της κυβέρνησης είναι, όπως αναφέρεται στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα, μέχρι το 2030, ένα στα τρία οχήματα που κινούνται στην χώρα, να είναι ηλεκτρικά. Για να έρθει όμως η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, δεν αρκεί η θέληση. Χρειάζονται ρυθμίσεις και τομές από την μεριά της πολιτείας, προκειμένου να δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα σε πολίτες και επιχειρήσεις. Σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναμένεται να παρουσιάσει τον οδικό άξονα εισαγωγής της ηλεκτροκίνησης στη χώρα και τους κύριους άξονες του νομοσχεδίου που θα έρθει σύντομα στη Βουλή, ίσως και την επόμενη εβδομάδα. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του υπουργείου, το νομοσχέδιο θα περιέχει φορολογικά και επενδυτικά κίνητρα, τόσο για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όσο και για την δημιουργία δικτύου φόρτισης σε όλη τη χώρα. Κίνητρα αγοράς Με κίνητρα αγοράς το υπουργείο θα προσπαθήσει να ενισχύσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων. Όπως φαίνεται, η επιδότηση για την αγορά αυτοκινήτων θα είναι 5.000 ευρώ ενώ αντίστοιχα θα υπάρξουν επιδοτήσεις και για την αγορά σκούτερ και ποδηλάτων. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και ειδική μείωση στον ΦΠΑ, ενώ στο πλάνο είναι και η παροχή ειδικών κινήτρων, όπως η ελεύθερη στάθμευση, τα μειωμένα διόδια και φυσικά η ελεύθερη κίνηση στον δακτύλιο. Επενδυτικά κίνητρα Για να μπορέσει όμως κάποιος να αποκτήσει ηλεκτρικό όχημα, θα πρέπει να γνωρίζει πως υπάρχει δίκτυο φόρτισης στους δρόμους της χώρας. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έρχεται στη Βουλή, διευθετείται το θεσμικό καθεστώς για την εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε δημόσιους χώρους. Σύμφωνα με τις μελέτες του ΔΕΔΔΗΕ, έχει υπολογιστεί ότι οι δημόσιες εγκαταστάσεις ημί-ταχείας φόρτισης που θα απαιτηθούν στη χώρα κυμαίνονται ανάλογα με το βαθμό διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης από 1.078 έως 3.057 με επικρατέστερο το σενάριο των 1.448. Οι σταθμοί φόρτισης οι οποίοι έχει υπολογιστεί ότι θα πρέπει να εγκατασταθούν σε λιμάνια, δρόμους και αεροδρόμια, θα πρέπει να είναι 338, ενώ ο ελάχιστος αριθμός τους δεν θα πρέπει να είναι λιγότερος από 296. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση σκοπεύει να δώσει επενδυτικά κίνητρα και σε ξένες βιομηχανίες να έρθουν στην χώρα μας και να εγκαταστήσουν γραμμές παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, εξαρτημάτων και φορτιστών. View full είδηση
  7. Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα της χώρας είναι ένα “στοίχημα” που έχει βάλει η κυβέρνηση, ενώ θα μπορέσει να δώσει “ανάσα” σε αρκετούς παραγωγικούς κλάδους της χώρας. Στόχος της κυβέρνησης είναι, όπως αναφέρεται στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα, μέχρι το 2030, ένα στα τρία οχήματα που κινούνται στην χώρα, να είναι ηλεκτρικά. Για να έρθει όμως η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, δεν αρκεί η θέληση. Χρειάζονται ρυθμίσεις και τομές από την μεριά της πολιτείας, προκειμένου να δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα σε πολίτες και επιχειρήσεις. Σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναμένεται να παρουσιάσει τον οδικό άξονα εισαγωγής της ηλεκτροκίνησης στη χώρα και τους κύριους άξονες του νομοσχεδίου που θα έρθει σύντομα στη Βουλή, ίσως και την επόμενη εβδομάδα. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του υπουργείου, το νομοσχέδιο θα περιέχει φορολογικά και επενδυτικά κίνητρα, τόσο για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όσο και για την δημιουργία δικτύου φόρτισης σε όλη τη χώρα. Κίνητρα αγοράς Με κίνητρα αγοράς το υπουργείο θα προσπαθήσει να ενισχύσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων. Όπως φαίνεται, η επιδότηση για την αγορά αυτοκινήτων θα είναι 5.000 ευρώ ενώ αντίστοιχα θα υπάρξουν επιδοτήσεις και για την αγορά σκούτερ και ποδηλάτων. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και ειδική μείωση στον ΦΠΑ, ενώ στο πλάνο είναι και η παροχή ειδικών κινήτρων, όπως η ελεύθερη στάθμευση, τα μειωμένα διόδια και φυσικά η ελεύθερη κίνηση στον δακτύλιο. Επενδυτικά κίνητρα Για να μπορέσει όμως κάποιος να αποκτήσει ηλεκτρικό όχημα, θα πρέπει να γνωρίζει πως υπάρχει δίκτυο φόρτισης στους δρόμους της χώρας. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έρχεται στη Βουλή, διευθετείται το θεσμικό καθεστώς για την εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε δημόσιους χώρους. Σύμφωνα με τις μελέτες του ΔΕΔΔΗΕ, έχει υπολογιστεί ότι οι δημόσιες εγκαταστάσεις ημί-ταχείας φόρτισης που θα απαιτηθούν στη χώρα κυμαίνονται ανάλογα με το βαθμό διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης από 1.078 έως 3.057 με επικρατέστερο το σενάριο των 1.448. Οι σταθμοί φόρτισης οι οποίοι έχει υπολογιστεί ότι θα πρέπει να εγκατασταθούν σε λιμάνια, δρόμους και αεροδρόμια, θα πρέπει να είναι 338, ενώ ο ελάχιστος αριθμός τους δεν θα πρέπει να είναι λιγότερος από 296. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση σκοπεύει να δώσει επενδυτικά κίνητρα και σε ξένες βιομηχανίες να έρθουν στην χώρα μας και να εγκαταστήσουν γραμμές παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, εξαρτημάτων και φορτιστών.
  8. Ρε παιδιά γτ βγαίνει αυτό το άρθρο ότι υπάρχει παράταση ενώ δεν υπάρχει? έχουν δώσει επίσημα κάπου???
  9. Στο κτηματολόγιο δήλωσε η Δ/νση Δασών και έχει απορριφθεί και φαίνεται ο ιδιώτης στις αρχικές εγγραφές,πήρα και το κτηματολογικό διάγραμμα με συντεταγμένες κορυφών στη νότια πλευρά 1.5 μ. διαφορά σε σχέση με αυτό της αντίρρησης. Το ξέρω αυτό,μου ζητήθηκε τοπογραφικό για γονική παροχή.Είπα στην πελάτισα τι και πως(για την εκκρεμότητα που υπάρχει με την αντίρρηση),μίλησα και με τη συμβολαιογράφο,η οποία μου είπε δε μπορώ να σου απαντήσω αν δε δω το τοπογραφικό(μάλλον δεν κατάλαβε το πρόβλημα;) Προσανατολίζομαι να γράψω ότι δεν έχει πάρει χαρακτήρα δασική ή μη έκτασης σύμφωνα με το ΦΕΚ τάδε,γιατί εκκρεμεί αντιρρηση υπ'άριθμ. τάδε και ας τα βρει η συμβολαιογράφος μετά,το ίδιο μου είπε και η Δ/νση Δασών Ανατολικής Αττικής. Ναι μάλλον κανείς δεν προσκόμισε το έντυπο;τι να πω;
  10. Σε site γνωστης εταιριας ικριωματων αλλα και σε πολλα αλλα site εχω βρει την εξης πληροφορια: "Ενώ γενικά με τις Άδειες Μικρής Κλίμακας δεν απαιτείται επιβλέπων μηχανικός στις εργασίες, εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση η τοποθέτηση ικριωμάτων. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η σύνταξη σχεδίου Ασφάλειας και Υγείας (Σ.Α.Υ), Φακέλου Ασφάλειας και Υγείας (Φ.Α,Υ) και η επίβλεψη των εργασιών τοποθέτησης και αφαίρεσης τους από μηχανικό." απο ποιο νόμο προκύπτει ότι μονο η τοποθετηση και η αφαιρεση θελουν επιβλεψη και οχι και ολες οι εργασιες που θα γινουν ενδιαμεσα (ελαιοχρωματισμοι και μινωση ταρατσας)..? Ευχαριστω.
  11. Δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη εικασια.....ειναι γνωστο οτι πολλοι συναδελφοι εχουν καψει τα πτυχια τους και την αδεια τους και υπογραφουν τα παντα , ακομα και διοικητικες πραξεις με ζωγραφιες και αρχεια - σκουπιδια.....Το κακο ειναι οτι αυτοι καθοριζουν το οικονομικο στατους της αγορας προς το πατο φυσικα....θετοντας βεβαια σε τεραστιο κινδυνο και τον ιδιο τον ιδιοκτητη που τους προτιμανε για το οικονομικο, καθ οτι σε τετοια περιπτωση ανακαλειται η πραξη και ειναι δεδομενο μετα οτι θα προχωρησει με το αρθρο των Νεων Αυθαιρετων.
  12. σίγουρα δεν κάνεις πλάκα?? Αν δεν κάνεις και αν καταφέρεις και το βάλεις, το κάνεις κατοικία με σύνδεση ρεύμα και νερό και να κάνεις βόλτα τα Βαγόνια σου στην ταράτσα όταν έρθει ο "πολεοδόμος" ενημέρωσε απο πριν εδω και με μερικές φωτογραφίες θα έρθουμε στα Γιάννενα να κάνουμε διαδήλωση υπέρ σου...... (πολεοδομικό λόγο μπορεί να μη βρούμε αλλά όλο και κάτι θα βρούμε και θα μας έχεις μαζί σου) Υ.Γ. Αυτές τις επιστημονικές σκέψεις σου ως Μηχανολόγος τις λες και σε ιδιώτες πελάτες σου εκεί? ή με συναδέρφους του ΤΕΕ εκεί το έχετε κουβεντιάσει?? Ειλικρινά το πιο σημαντικό απ όλα σ αυτό θα ήθελα να ξέρω.
  13. Με ηλεκτρονική διαδικασία θα υποβάλλονται στο εξής οι αιτήσεις εξέτασης και τα δικαιολογητικά για την άδεια άσκησης επαγγέλματος των διπλωματούχων μηχανικών στο ΤΕΕ. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, που προωθεί με συνέπεια τον σχεδιασμό, εφαρμογή και χρήση ηλεκτρονικών διαδικασιών του δημοσίου τομέα και υποστηρίζει την Πολιτεία σε μια πλειάδα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, προσθέτει μια ακόμη νέα υπηρεσία, αυτή τη φορά προς τα υποψήφια μέλη του, τους αποφοίτους Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών που επιθυμούν να δώσουν εξετάσεις για την άδεια άσκησης επαγγέλματος και να εγγραφούν στο ΤΕΕ. Η νέα υπηρεσία αφορά περισσότερους από 3.500 νέους μηχανικούς που δίνουν εξετάσεις και εγγράφονται στο Επιμελητήριο κάθε χρόνο. Σημειώνουμε ότι ήδη – εδώ και δεκαετίες πλέον, τα μέλη του ΤΕΕ, μέσω των εφαρμογών mytee του Επιμελητηρίου των Μηχανικών και διαδικτυακών εφαρμογών φορέων της Πολιτείας, που ανέπτυξε και λειτουργεί το ΤΕΕ, εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά σε πληθώρα υποθέσεων και διαδικασιών. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε: «Οφείλαμε και στους νέους συναδέλφους μηχανικούς, όπως κάνουμε ήδη με τα μέλη του ΤΕΕ, να δίνουμε ηλεκτρονικά εργαλεία που κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά τους και τη ζωή τους. Με την ηλεκτρονική αίτηση για εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος τα υποψήφια μέλη του ΤΕΕ εξυπηρετούνται άμεσα και εξ αποστάσεως, βελτιώνεται η λειτουργία των υπηρεσιών του ΤΕΕ και μειώνεται το κόστος για όλους. Επιπλέον, οι νέοι συνάδελφοι εξοικειώνονται προκαταβολικά με το ηλεκτρονικό περιβάλλον που θα χρησιμοποιούν ως μέλη του ΤΕΕ για τις επιστημονικές και επαγγελματικές τους εργασίες. Είναι μια κίνηση με την οποία όλοι κερδίζουν. Και φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Όπως φάνηκε και με τα απολογιστικά στοιχεία από τον 1,5 χρόνο εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος e-adeies που ανακοινώσαμε χθες, όπως φαίνεται με το πληροφοριακό σύστημα των αυθαιρέτων, όπως αποδεικνύεται από μια πληθώρα εφαρμογών για λειτουργία κρίσιμων υπηρεσιών, όπως οι ελεγκτές δόμησης, οι ενεργειακές επιθεωρήσεις ή η κτηματογράφηση, οι Έλληνες μηχανικοί και το ΤΕΕ είναι στην πρωτοπορία του ψηφιακού μετασχηματισμού του δημόσιου τομέα. Τα επόμενα βήματα θα φέρουν περισσότερες και καλύτερες ψηφιακές εφαρμογές για μηχανικούς, φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες.» Τονίζεται ότι πλέον, με την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας, η υποβολή της αίτησης για συμμετοχή στις εξετάσεις καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρονικά μέσω διαδικτυακής εφαρμογής: https://web.tee.gr/exams/ Αναλυτικές πληροφορίες και οδηγίες με βίντεο μπορεί ο καθένας να βρει στην ειδική ιστοσελίδα: https://web.tee.gr/exams/manual/ Το ΤΕΕ προκήρυξε ήδη τις εξετάσεις για τη «Χορήγηση Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος στους Διπλωματούχους Μηχανικούς των Ανωτάτων Σχολών ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ και των Ισοτίμων Σχολών ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ» για την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου 2020. Τις πρώτες ώρες ενεργοποίησης της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας, πριν ακόμη την επίσημη ανακοίνωσή της, περισσότεροι από 100 νέοι μηχανικοί κατέθεσαν ήδη τη νέα ηλεκτρονική αίτηση, μέσα από την ιστοσελίδα του ΤΕΕ. Σημειώνεται ότι λόγω των εξαιρετικών συνθηκών που έχει δημιουργήσει η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, η διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων θα προσαρμοσθεί στα νέα δεδομένα, πάντα με βάση τη νομοθεσία, και αναλυτικές ανακοινώσεις για τον τρόπο εξέτασης θα γίνουν το επόμενο διάστημα, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής και την προκήρυξη των ημερομηνιών εξέτασης. View full είδηση
  14. Με ηλεκτρονική διαδικασία θα υποβάλλονται στο εξής οι αιτήσεις εξέτασης και τα δικαιολογητικά για την άδεια άσκησης επαγγέλματος των διπλωματούχων μηχανικών στο ΤΕΕ. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, που προωθεί με συνέπεια τον σχεδιασμό, εφαρμογή και χρήση ηλεκτρονικών διαδικασιών του δημοσίου τομέα και υποστηρίζει την Πολιτεία σε μια πλειάδα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, προσθέτει μια ακόμη νέα υπηρεσία, αυτή τη φορά προς τα υποψήφια μέλη του, τους αποφοίτους Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών που επιθυμούν να δώσουν εξετάσεις για την άδεια άσκησης επαγγέλματος και να εγγραφούν στο ΤΕΕ. Η νέα υπηρεσία αφορά περισσότερους από 3.500 νέους μηχανικούς που δίνουν εξετάσεις και εγγράφονται στο Επιμελητήριο κάθε χρόνο. Σημειώνουμε ότι ήδη – εδώ και δεκαετίες πλέον, τα μέλη του ΤΕΕ, μέσω των εφαρμογών mytee του Επιμελητηρίου των Μηχανικών και διαδικτυακών εφαρμογών φορέων της Πολιτείας, που ανέπτυξε και λειτουργεί το ΤΕΕ, εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά σε πληθώρα υποθέσεων και διαδικασιών. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε: «Οφείλαμε και στους νέους συναδέλφους μηχανικούς, όπως κάνουμε ήδη με τα μέλη του ΤΕΕ, να δίνουμε ηλεκτρονικά εργαλεία που κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά τους και τη ζωή τους. Με την ηλεκτρονική αίτηση για εξετάσεις άδειας άσκησης επαγγέλματος τα υποψήφια μέλη του ΤΕΕ εξυπηρετούνται άμεσα και εξ αποστάσεως, βελτιώνεται η λειτουργία των υπηρεσιών του ΤΕΕ και μειώνεται το κόστος για όλους. Επιπλέον, οι νέοι συνάδελφοι εξοικειώνονται προκαταβολικά με το ηλεκτρονικό περιβάλλον που θα χρησιμοποιούν ως μέλη του ΤΕΕ για τις επιστημονικές και επαγγελματικές τους εργασίες. Είναι μια κίνηση με την οποία όλοι κερδίζουν. Και φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Όπως φάνηκε και με τα απολογιστικά στοιχεία από τον 1,5 χρόνο εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος e-adeies που ανακοινώσαμε χθες, όπως φαίνεται με το πληροφοριακό σύστημα των αυθαιρέτων, όπως αποδεικνύεται από μια πληθώρα εφαρμογών για λειτουργία κρίσιμων υπηρεσιών, όπως οι ελεγκτές δόμησης, οι ενεργειακές επιθεωρήσεις ή η κτηματογράφηση, οι Έλληνες μηχανικοί και το ΤΕΕ είναι στην πρωτοπορία του ψηφιακού μετασχηματισμού του δημόσιου τομέα. Τα επόμενα βήματα θα φέρουν περισσότερες και καλύτερες ψηφιακές εφαρμογές για μηχανικούς, φορείς, επιχειρήσεις και πολίτες.» Τονίζεται ότι πλέον, με την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας, η υποβολή της αίτησης για συμμετοχή στις εξετάσεις καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρονικά μέσω διαδικτυακής εφαρμογής: https://web.tee.gr/exams/ Αναλυτικές πληροφορίες και οδηγίες με βίντεο μπορεί ο καθένας να βρει στην ειδική ιστοσελίδα: https://web.tee.gr/exams/manual/ Το ΤΕΕ προκήρυξε ήδη τις εξετάσεις για τη «Χορήγηση Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος στους Διπλωματούχους Μηχανικούς των Ανωτάτων Σχολών ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ και των Ισοτίμων Σχολών ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ» για την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου 2020. Τις πρώτες ώρες ενεργοποίησης της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας, πριν ακόμη την επίσημη ανακοίνωσή της, περισσότεροι από 100 νέοι μηχανικοί κατέθεσαν ήδη τη νέα ηλεκτρονική αίτηση, μέσα από την ιστοσελίδα του ΤΕΕ. Σημειώνεται ότι λόγω των εξαιρετικών συνθηκών που έχει δημιουργήσει η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, η διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων θα προσαρμοσθεί στα νέα δεδομένα, πάντα με βάση τη νομοθεσία, και αναλυτικές ανακοινώσεις για τον τρόπο εξέτασης θα γίνουν το επόμενο διάστημα, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής και την προκήρυξη των ημερομηνιών εξέτασης.
  15. Βλεπω οτι απαντατε οτι δεν συμμεριζεστε την αποψη του dimopoulg αλλα λετε οτι σε καθε περιπτωση πρεπει να απευθυνονται σε μηχανικο για τα περαιτερω....Συνεπως εγω διακρρινω δυο περιπτωσεις. 1) Οτι εχουν ηδη απευθυνθει σε μηχανικο και μπαινουν εδω να ρωτησουν για να αντιπαρατεθουν μεταξυ τους(οποιος δεν εχει συναντησει τετοιες περιπτωσεις δεν εχει γραψει χρονια στο επαγγελμα προφανως. 2) Να μην εχει απευθυνθει σε μηχανικο, οποτε το να απευθυνεται εδω μεσα που αποσκοπει? Είτε στο να του λυσουμε εμεις το προβλημα χωρις να απευθυνθει σε συναδελφο , ειτε να παει σε καποιον συναδελφο προκατειλλημενος ηδη απο αυτα που ακουσε (το πιο πιθανο ειναι να μην παρουσιασε το ζητημα στην αντικειμενικη του διασταση , αλλα απο οπτικη που τον συμφερει) και να του δημιουργησει προβλημα παλι. Μου φαινεται αδιανοητο να μπαινει ιδιωτης και να συζηταει ισοις οροις με μηχανικους νομοθεσιες τεχνικα θεματα κτλ.Το μονο που ενδιαφερει τους ιδιωτες απ οτι ξερω εγω ειναι είτε να την βγαλουν τσαμπα ειτε να πληρωσουν ελαχιστα τους επαγγελματιες που απασχολουν. Συνεπως συναδελφοι ναι σε μια κοινωνια με ενημερωμενους πολιτες , ναι στους μηχανικους τους ενημερωμενους - καταρτισμενους που και αυτοι ομως κανουν λαθη οπως ολοι οι επιστημονες, Όχι ομως σε αυτο το χαλι που ζουμε σημερα που ο καθεενας ειναισε θεση επειδη γκουγκλαρε ενα θεμα που απτεται επιστημονικου πεδιου να παρουσιαζεται ξερολας και μαλιστα περι παντος επιστητου. Προφανως και δεν εχω διαθεση να το γενικευσω , αλλα δυστυχως απανταται σε πολλους πελατες το παραπανω ζητημα και τεινει να καταντησει αηδια , εξ ου και η a priori αρνητικη μου σταση στον ανωτερω ιδιωτη. Οποιοι απο εδω εχουν καθημερινη επαφη και τριβη με το επαγγελμα μας(το ελευθερο) , νομιζω οτι ειναι σε θεση να με καταλαβουν.
  16. Today
  17. Αν βάλεις δύο βαγόνια και πάνω συνδεδεμένα με κοτσαδόρο, σε πάει Κατηγορία 3 ως συρμός και παίρνεις άδεια απ το Μεταφορών...
  18. Εγω συναδελφε δεν προτιμω κανεναν ξερολα.....απλα οταν παω στον ειδικο ακουω τι μου λεει και δεν κανω τον ξερολα.Οταν παω στον ιατρο μου φαινεται αδιανοητο να κατσω να του αντιπαρατεθω με βαση ο,τι διαβαζω στο ιντερνετ...Αλλο ο ενημερωμενος και αλλο να μπαινεις σε αλλα χωραφια και μαλιστα να συζητας μαζι τους για νομοθεσιες κτλ.....Μου φαινεται οτι δεν εχεις πετυχει πελατη <<ξερολα>> συναδελφε. Το επιεικως απαραδεκτο δεν καταλαβα....απο τη στιγμη που εχουμε να κανουμε με ενα φορουμ Michanikos.gr το οποιο πραγματευεται θεματα αντικειμενου μηχανικων και μπαινουν ιδιωτες και ρωτανε πραγματα για αδειες που ειναι τοσο πολυδιαστατα και πολυσυνθετα με αλλεπαληλες εναλλαγες νομοθεσιας, για τα οποια μετα απο πολλα χρονια δουλειας δεν ειμαστε σιγουροι σε πολλα πραγματα ακομα και μεις οι ιδιοι.
  19. Παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες, να είστε καλά.
  20. @ΑΛΕΞΗΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ Δες και αυτό ΣτΕ 1876/2016 ".....«1. Δομικό έργο: Είναι κάθε κατασκευή που προορίζεται να χρησιμοποιείται σταθερά συνδεδεμένη με το έδαφος, ως ακίνητο εδράζεται απευθείας ή διά μέσου άλλων στοιχείων σʼ αυτό, δεν έχει δυνατότητα αυτοκίνησης και δεν μπορεί να ρυμουλκηθεί με απλό και άμεσο τρόπο. Σύμφωνα με τα παραπάνω, δομικά έργα είναι π.χ. τα κτίρια, ανεξάρτητα από τα υλικά ή τον τρόπο κατασκευής τους, οι γέφυρες, οι τοίχοι αντιστήριξης, οι περιφράξεις, οι πέργκολες, οι δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων υλικών ανεξάρτητα από τον τρόπο κατασκευής τους και το σκοπό που εξυπηρετούν, οι οικίσκοι που εδράζονται στο έδαφος απευθείας ή σε τροχούς κ.λ.π.»...." ".....κατά το άρθρο 22 του ΓΟΚ 1985 κατασκευή, για την οποία απαιτείται οικοδομική άδεια, είναι κάθε κατασκευή που αποτελείται από τεχνικά έργα και εγκαταστάσεις και η οποία προορίζεται, πλην άλλων, για την παραμονή ανθρώπων ή την αποθήκευση ή την τοποθέτηση πραγμάτων....."
  21. Και τα 2. Πρόστιμο ανέγερσης τετραγωνικά x τιμή ζώνης της περιοχής και πρόστιμο διατήρησης 50% του προστίμου ανέγερσης για κάθε χρόνο μέχρι να κατεδαφιστεί. Πολύ φιλικά ένα τελευταίο πράγμα θα πω: Ου μπλέξεις!
  22. Παιδιά, τα δικαιολογητικά του 4 του 116 που λέει αποδεικτικό δικαιώματος υπαγωγής αιτούντος θέλει συμβόλαια?
  23. Σε περίπτωση διαπίστωσης αυθαίρετου τρως πρόστιμο;σε υποχρεώνουν να κατεδαφιστεί η κατασκευή; ή και τα δύο μαζί; και ποιο το ύψος του προστίμου; ευχαριστώ.
  24. Συγγνώμη , από την ταράτσα θα το κοτσάρεις να το πας βόλτα ? Αλέξη επειδή βλέπω δεν πείθεσαι από αυτά που σου λέμε , δοκίμασε τα εξής : 1. Ζήτα απο αυτόν στο Λαγκαδά να σου δώσει μια ενυπόγραφη βεβαίωση ότι δεν απαιτείται άδεια για εγκατάσταση στην ταράτσα. 2. Κάνε μια επίσκεψη στην ΥΔΟΜ της περιοχής σου και ρώτα σχετικά να δεις τι θα σου πούνε.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.