Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλημέρα, συμφωνώ 100% στα γραφόμενα του συναδέλφου. Όσοι έχουμε εμπλακεί με μελέτες οριοθετήσεων νομίζω συμφωνούμε στα περισσότερα. Ωστόσο ήθελα να ρωτήσω την άποψη-εμπειρία του συναδέλφου σχετικά με τις προσωρινές οριοθετήσεις στην περίπτωση που το ρέμα είναι χαρακτηρισμένο δασικό. Υπάρχουν ερμηνείες του νόμου (μετά τις τροποποιήσεις που έχουν περάσει) ότι προσωρινή οριοθέτηση επιτρέπεται μόνο σε μικρά ρέματα όταν το ρέμα είναι δασικό. Μου φαίνεται παράλογο να μην δέχονται προσωρινή σε μεγάλα ρέματα ακόμα και αν είναι αυτά δασικά αφού δεν γίνεται κάποια παρέμβαση μέσα στο ρέμα. Για περιπτώσεις με διευθετήσεις και προτάσεις έργων το καταλαβαίνω γιατι τίθεται θέμα προστασίας του περιβάλλοντος αλλα στις προσωρινές γιατι; Μήπως έχεις άποψη σε αυτό;
  3. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Ελληνική Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) η τεχνική μελέτη χαρακτηρισμού πηλών και ηφαιστειακών λίθων για ιαματική χρήση. Αντικείμενο του έργου αποτέλεσε η περιγραφή και η οριοθέτηση των χώρων αποθέσεων ιαματικών πηλών, η δημιουργία βάσης δεδομένων καθώς και η μελέτη φυσικών και χημικών ιδιοτήτων των γνωστών για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες ιαματικών πηλών ως προς την καταλληλόλητά τους για ιαματική χρήση, καθώς και νέων πηλών που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για πηλοθεραπεία σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Συγκεκριμένα αναλύθηκαν 99 περιοχές ανά την επικράτεια, ενώ τα σημεία παρατήρησης ανέρχονται σε 514. Η ανάδειξη των χώρων των ιαματικών πηλών συντελεί στην ανάπτυξη του κλάδου του ιαματικού τουρισμού και αναδεικνύει τη σημασία των ιαματικών φυσικών πόρων για τις τοπικές κοινωνίες και την εθνική οικονομία. Η Ελλάδα έχει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης και μπορεί να αποτελέσει τον «πρωταγωνιστή» στον ιαματικό τουρισμό, καθώς και στη δημιουργία μονάδων ιαματικής ιατρικής με δεδομένο το μοναδικό βιοκλίμα της και το συνδυασμό της θάλασσας με τις ιαματικές πηγές. Διαθέτει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη και καθιέρωση των Ιαματικών Φυσικών Πόρων (ΙΦΠ) λόγω της πλούσιας πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς, του ιδανικού κλίματος, της εξαιρετικής ομορφιάς φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και του εξειδικευμένου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Σημειώνεται ότι το 2025 ο ιαματικός τουρισμός αναμένεται να είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο ενώ τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς ιατρικού τουρισμού εκτιμάται μεταξύ 45,5 δισ. και 72 δισ. δολαρίων, παρουσιάζοντας ρυθμό αύξησης 15% - 25%, με περίπου 14 εκατ. διασυνοριακούς ασθενείς σε όλο τον κόσμο να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 3.800 - 6.000 δολάρια ανά ιατρική επίσκεψη, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών που σχετίζονται με ιατρικές υπηρεσίες, διασυνοριακές και τοπικές μετακινήσεις και την ενδονοσοκομειακή παραμονή. Στην Ελλάδα το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, η Αγία Τριάδα Μεσολογγίου και η λουτρο-πηλοθεραπεία των Λουτρών Κυλλήνης αποτελούν τις επίσημες ανακηρυγμένες περιοχές για πηλοθεραπεία. Αναμένεται επίσης, η κατάθεση της αίτησης αναγνώρισης του πηλού Σαγιάδας του Δήμου Φιλιατών προς το Υπουργείο Τουρισμού και την Επιτροπή Προστασίας των Ιαματικών Φυσικών Πόρων. Από την ΕΑΓΜΕ έχει ήδη παραδοθεί στο δήμο η σχετική υδρογεωλογική μελέτη αναγνώρισης του πηλού Σαγιάδας με πολύ καλές προοπτικές ανάπτυξης καλύπτοντας όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις τόσο ποιοτικά, μικροβιολογικά όσο και ποσοτικά. Η «Τελική Μελέτη Χαρακτηρισμού Πηλών και Ηφαιστειακών Λίθων για Ιαματική Χρήση» εκπονήθηκε από το επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό της ΕΑΓΜΕ, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Κων/νο Αθανασούλη του Τμήματος Γεωθερμίας και Ιαματικών Φυσικών Πόρων (ΓΕΩΘΕ), στο πλαίσιο του έργου ΟΠΥΓΕΚ «Μελέτες και έρευνες στήριξης του ενεργειακού τομέα της βιομηχανίας και της επιχειρηματικότητας», το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ε.Π.Αν.Ε.Κ. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία» του ΕΣΠΑ 2014-2020(2023).
  4. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Ελληνική Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) η τεχνική μελέτη χαρακτηρισμού πηλών και ηφαιστειακών λίθων για ιαματική χρήση. Αντικείμενο του έργου αποτέλεσε η περιγραφή και η οριοθέτηση των χώρων αποθέσεων ιαματικών πηλών, η δημιουργία βάσης δεδομένων καθώς και η μελέτη φυσικών και χημικών ιδιοτήτων των γνωστών για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες ιαματικών πηλών ως προς την καταλληλόλητά τους για ιαματική χρήση, καθώς και νέων πηλών που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για πηλοθεραπεία σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Συγκεκριμένα αναλύθηκαν 99 περιοχές ανά την επικράτεια, ενώ τα σημεία παρατήρησης ανέρχονται σε 514. Η ανάδειξη των χώρων των ιαματικών πηλών συντελεί στην ανάπτυξη του κλάδου του ιαματικού τουρισμού και αναδεικνύει τη σημασία των ιαματικών φυσικών πόρων για τις τοπικές κοινωνίες και την εθνική οικονομία. Η Ελλάδα έχει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης και μπορεί να αποτελέσει τον «πρωταγωνιστή» στον ιαματικό τουρισμό, καθώς και στη δημιουργία μονάδων ιαματικής ιατρικής με δεδομένο το μοναδικό βιοκλίμα της και το συνδυασμό της θάλασσας με τις ιαματικές πηγές. Διαθέτει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη και καθιέρωση των Ιαματικών Φυσικών Πόρων (ΙΦΠ) λόγω της πλούσιας πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς, του ιδανικού κλίματος, της εξαιρετικής ομορφιάς φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και του εξειδικευμένου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Σημειώνεται ότι το 2025 ο ιαματικός τουρισμός αναμένεται να είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο ενώ τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς ιατρικού τουρισμού εκτιμάται μεταξύ 45,5 δισ. και 72 δισ. δολαρίων, παρουσιάζοντας ρυθμό αύξησης 15% - 25%, με περίπου 14 εκατ. διασυνοριακούς ασθενείς σε όλο τον κόσμο να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 3.800 - 6.000 δολάρια ανά ιατρική επίσκεψη, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών που σχετίζονται με ιατρικές υπηρεσίες, διασυνοριακές και τοπικές μετακινήσεις και την ενδονοσοκομειακή παραμονή. Στην Ελλάδα το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, η Αγία Τριάδα Μεσολογγίου και η λουτρο-πηλοθεραπεία των Λουτρών Κυλλήνης αποτελούν τις επίσημες ανακηρυγμένες περιοχές για πηλοθεραπεία. Αναμένεται επίσης, η κατάθεση της αίτησης αναγνώρισης του πηλού Σαγιάδας του Δήμου Φιλιατών προς το Υπουργείο Τουρισμού και την Επιτροπή Προστασίας των Ιαματικών Φυσικών Πόρων. Από την ΕΑΓΜΕ έχει ήδη παραδοθεί στο δήμο η σχετική υδρογεωλογική μελέτη αναγνώρισης του πηλού Σαγιάδας με πολύ καλές προοπτικές ανάπτυξης καλύπτοντας όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις τόσο ποιοτικά, μικροβιολογικά όσο και ποσοτικά. Η «Τελική Μελέτη Χαρακτηρισμού Πηλών και Ηφαιστειακών Λίθων για Ιαματική Χρήση» εκπονήθηκε από το επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό της ΕΑΓΜΕ, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Κων/νο Αθανασούλη του Τμήματος Γεωθερμίας και Ιαματικών Φυσικών Πόρων (ΓΕΩΘΕ), στο πλαίσιο του έργου ΟΠΥΓΕΚ «Μελέτες και έρευνες στήριξης του ενεργειακού τομέα της βιομηχανίας και της επιχειρηματικότητας», το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ε.Π.Αν.Ε.Κ. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία» του ΕΣΠΑ 2014-2020(2023). View full είδηση
  5. Σήμερα
  6. @Arche τον αριθμό της δήλωσης δεν χρειάζεται να το γράψεις επειδή αναγράφεται ήδη στις πράξεις. Ο ηλεκτρονικός κωδικός καθώς και το στάδιο της δήλωσης υπαγωγής αναγράφεται στο πεδίο "πρόσθετα στοιχεία" της πράξης (βλ εγχειρίδιο). Στην τεχνική περιγραφή γράφεις περιληπτικά οτι θεωρείς απαραίτητο για την κατανόηση του καθεστώτος της ιδιοκτησίας. Δεν μπαίνεις σε πολλές λεπτομέρειες.
  7. Η Ο.Α αναφέρεις ότι είναι προ ΓΟΚ. Σε ποιας χρονολογίας κανονισμό αναφέρεσαι (1985/1973/1955;). Οι αυθαιρεσίες ποιο έτος έγιναν; Το ακίνητο έχει σύσταση; Αν δεν έχει σύσταση, υπάρχουν άλλες αυθαιρεσίες μετά το 1983 που οδηγούν σε κατηγορία 4 στο σύνολο του ακινήτου;
  8. Δημήτρη η "Νόμος" δεν υποστηρίζεται πλέον από το ΤΕΕ. Έχει αντικατασταθεί από την Qualex η όποια δε μου φάνηκε και πολύ εύχρηστη.
  9. Αυτό και έγινε... Έπειτα από συζήτηση επί του θέματος ο συνάδελφος συμφώνησε και δήλωση ολοκληρώθηκε με υπαγωγή ΠΠ και ΗΧ σε δύο διαφορετικά Φ.Κ.
  10. Σε αυτή την περίπτωση η πολεοδομία βεβαιώνει την αυθαίρετη κατασκευή, καταλογίζει πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης και μπαίνεις στην διαδικασία νομιμοποίησης, με επαναφορά της πόρτας στην αρχική της θέση από τη στιγμή βέβαια που δεν έχεις συναίνεση. Στην απλή ερώτηση σου υπάρχει μία πολύ απλή απάντηση. Από τη στιγμή που αγοράζεις ποσοστό συνιδιοκτησίας σε μία πολυκατοικία, έχεις αποδεχτεί και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον κανονισμό της πολυκατοικίας.
  11. Σε συνέχεια του “Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων” που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ μετά από ΚΥΑ των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας (19.05.2023), εκδίδεται η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος, προς εφαρμογή του, ενόψει και της νέας αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά την 1η Μαΐου του 2024. Τονίζεται ότι ο Κανονισμός αποσκοπεί στην προστασία της ζωής και της ασφάλειας των πολιτών, στην προστασία του Περιβάλλοντος, την πυροπροστασία και πυρασφάλεια των κτισμάτων που βρίσκονται εντός δασικών περιοχών ή γειτνιάζουν με αυτές, όπως και στον περιορισμό της συμβολής τους στη διάδοση της φωτιάς. Υποχρεωτικό το Έντυπο Αξιολόγησης Επικινδυνότητας – Καταχώριση σε Ειδικό Μητρώο από τους Δήμους Ο Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων, υπενθυμίζεται ότι αφορά σε ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε οικόπεδα ή γήπεδα σε δάση, δασικές και χορτολιβαδικές εκτάσεις, σε περιαστικό πράσινο, σε κηρυγµένες δασωτέες ή αναδασωτέες εκτάσεις, καθώς και εντός ακτίνας τριακοσίων (300) µέτρων από αυτές ή βρίσκονται µέσα σε πάρκα και άλση πόλεων και οικιστικών περιοχών. Για τα προαναφερόμενα ακίνητα είναι υποχρεωτική η σύνταξη Εντύπου Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Τεχνικής Έκθεσης αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα μέχρι τις 31.03.2024. Σε συνέχεια της Τεχνικής Έκθεσης οι ιδιοκτήτες των ακινήτων υποχρεούνται μέσα σε ένα μήνα, δηλαδή μέχρι τις 30.04.2024 να υποβάλουν Δήλωση Εφαρμογής των μέτρων πυρασφάλειας στην οποία θα δηλώνουν την ορθή λήψη των μέτρων που προβλέπονται στην έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα, βάσει των προβλέψεων του Κανονισμού για την προστασία του ακινήτου τους σε περίπτωση πυρκαγιάς. Επισημαίνεται ότι: Οι διατάξεις προληπτικής πυροπροστασίας του Κανονισμού εφαρμόζονται υποχρεωτικά σε όλα τα ακίνητα των προαναφερόμενων περιπτώσεων για την επικείμενη αντιπυρική περίοδο έτους 2024. Αφορούν στην πρόσβαση στο ακίνητο, στη δημιουργία ζωνών προστασίας, στην αποθήκευση υλικών, στον τακτικό καθαρισμό και στην εκπόνηση Σχεδίου Προετοιμασίας Εκκένωσης. Τα μέτρα παθητικής και ενεργητικής πυροπροστασίας που προβλέπονται στην έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα εφαρμόζονται υποχρεωτικά από 31.03.2025 για τα ακίνητα που χαρακτηρίζονται ως υψηλής και ιδιαίτερα υψηλής επικινδυνότητας και από 31.03.2026 για τα ακίνητα που χαρακτηρίζονται ως χαμηλής ή μεσαίας επικινδυνότητας. Μέχρι τη λειτουργία της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία θα καταχωρίζονται το Έντυπο Αξιολόγησης της επικινδυνότητας, η Έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα και η Δήλωση Εφαρμογής των μέτρων πυρασφάλειας του ιδιοκτήτη, τα προαναφερόμενα στοιχεία υποβάλλονται εις διπλούν σε έντυπη μορφή στον οικείο Δήμο. Οι Δήμοι παρακαλούνται: Να τα καταχωρίζουν σε Ειδικό Μητρώο, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμα στις τριμελείς επιτροπές δειγματοληπτικού ελέγχου και να είναι δυνατή η μεταφορά τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, όταν τεθεί σε λειτουργία, Να συγκροτήσουν τις Τριμελείς επιτροπές, όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό (οι οποίες απαρτίζονται από έναν δασολόγο ή γεωπόνο, έναν μηχανικό και έναν υπάλληλο του Τμήματος Πολιτικής προστασίας του Δήμου) που θα διενεργήσουν κατά την αντιπυρική περίοδο τις αυτοψίες – δειγματοληπτικούς ελέγχους, Να ενημερώσουν τους δημότες για την ισχύ του Κανονισμού και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτόν. Βάσει των αναρτημένων δασικών χαρτών προτείνεται να εντοπίσουν τις περιοχές χωρικής τους αρμοδιότητας που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού για να δοθούν ειδικότερες οδηγίες στους δημότες που διαμένουν σε κτίρια εντός αυτών. Να μεριμνήσουν, στην περίπτωση οικισμών που περικλείονται από δασική ή δασώδη έκταση για την έγκαιρη εκπόνηση Εντύπου Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Τεχνικής Έκθεσης και για τη διαμόρφωση των διαβαθμισμένων περιμετρικών ζωνών προστασίας πέριξ των ορίων του οικισμού σε συνδυασμό με τη λήψη των απαιτούμενων μέτρων, σε συνεννόηση και συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες (Τοπική Αυτοδιοίκηση, Δασική Υπηρεσία) και σε εναρμόνιση με τυχόν ισχύοντα σχέδια Πολιτικής Προστασίας για την ασφαλή εκκένωση του οικισμού σε περίπτωση έκτακτου συμβάντος. Παρακάτω η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος Εγκύκλιος ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 28909-848 Εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεω ΚΥΑ ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 55904-2019 Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf
  12. Σε συνέχεια του “Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων” που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ μετά από ΚΥΑ των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας (19.05.2023), εκδίδεται η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος, προς εφαρμογή του, ενόψει και της νέας αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά την 1η Μαΐου του 2024. Τονίζεται ότι ο Κανονισμός αποσκοπεί στην προστασία της ζωής και της ασφάλειας των πολιτών, στην προστασία του Περιβάλλοντος, την πυροπροστασία και πυρασφάλεια των κτισμάτων που βρίσκονται εντός δασικών περιοχών ή γειτνιάζουν με αυτές, όπως και στον περιορισμό της συμβολής τους στη διάδοση της φωτιάς. Υποχρεωτικό το Έντυπο Αξιολόγησης Επικινδυνότητας – Καταχώριση σε Ειδικό Μητρώο από τους Δήμους Ο Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων, υπενθυμίζεται ότι αφορά σε ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε οικόπεδα ή γήπεδα σε δάση, δασικές και χορτολιβαδικές εκτάσεις, σε περιαστικό πράσινο, σε κηρυγµένες δασωτέες ή αναδασωτέες εκτάσεις, καθώς και εντός ακτίνας τριακοσίων (300) µέτρων από αυτές ή βρίσκονται µέσα σε πάρκα και άλση πόλεων και οικιστικών περιοχών. Για τα προαναφερόμενα ακίνητα είναι υποχρεωτική η σύνταξη Εντύπου Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Τεχνικής Έκθεσης αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα μέχρι τις 31.03.2024. Σε συνέχεια της Τεχνικής Έκθεσης οι ιδιοκτήτες των ακινήτων υποχρεούνται μέσα σε ένα μήνα, δηλαδή μέχρι τις 30.04.2024 να υποβάλουν Δήλωση Εφαρμογής των μέτρων πυρασφάλειας στην οποία θα δηλώνουν την ορθή λήψη των μέτρων που προβλέπονται στην έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα, βάσει των προβλέψεων του Κανονισμού για την προστασία του ακινήτου τους σε περίπτωση πυρκαγιάς. Επισημαίνεται ότι: Οι διατάξεις προληπτικής πυροπροστασίας του Κανονισμού εφαρμόζονται υποχρεωτικά σε όλα τα ακίνητα των προαναφερόμενων περιπτώσεων για την επικείμενη αντιπυρική περίοδο έτους 2024. Αφορούν στην πρόσβαση στο ακίνητο, στη δημιουργία ζωνών προστασίας, στην αποθήκευση υλικών, στον τακτικό καθαρισμό και στην εκπόνηση Σχεδίου Προετοιμασίας Εκκένωσης. Τα μέτρα παθητικής και ενεργητικής πυροπροστασίας που προβλέπονται στην έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα εφαρμόζονται υποχρεωτικά από 31.03.2025 για τα ακίνητα που χαρακτηρίζονται ως υψηλής και ιδιαίτερα υψηλής επικινδυνότητας και από 31.03.2026 για τα ακίνητα που χαρακτηρίζονται ως χαμηλής ή μεσαίας επικινδυνότητας. Μέχρι τη λειτουργία της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία θα καταχωρίζονται το Έντυπο Αξιολόγησης της επικινδυνότητας, η Έκθεση του αρμόδιου τεχνικού επιστήμονα και η Δήλωση Εφαρμογής των μέτρων πυρασφάλειας του ιδιοκτήτη, τα προαναφερόμενα στοιχεία υποβάλλονται εις διπλούν σε έντυπη μορφή στον οικείο Δήμο. Οι Δήμοι παρακαλούνται: Να τα καταχωρίζουν σε Ειδικό Μητρώο, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμα στις τριμελείς επιτροπές δειγματοληπτικού ελέγχου και να είναι δυνατή η μεταφορά τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, όταν τεθεί σε λειτουργία, Να συγκροτήσουν τις Τριμελείς επιτροπές, όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό (οι οποίες απαρτίζονται από έναν δασολόγο ή γεωπόνο, έναν μηχανικό και έναν υπάλληλο του Τμήματος Πολιτικής προστασίας του Δήμου) που θα διενεργήσουν κατά την αντιπυρική περίοδο τις αυτοψίες – δειγματοληπτικούς ελέγχους, Να ενημερώσουν τους δημότες για την ισχύ του Κανονισμού και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτόν. Βάσει των αναρτημένων δασικών χαρτών προτείνεται να εντοπίσουν τις περιοχές χωρικής τους αρμοδιότητας που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού για να δοθούν ειδικότερες οδηγίες στους δημότες που διαμένουν σε κτίρια εντός αυτών. Να μεριμνήσουν, στην περίπτωση οικισμών που περικλείονται από δασική ή δασώδη έκταση για την έγκαιρη εκπόνηση Εντύπου Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Τεχνικής Έκθεσης και για τη διαμόρφωση των διαβαθμισμένων περιμετρικών ζωνών προστασίας πέριξ των ορίων του οικισμού σε συνδυασμό με τη λήψη των απαιτούμενων μέτρων, σε συνεννόηση και συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες (Τοπική Αυτοδιοίκηση, Δασική Υπηρεσία) και σε εναρμόνιση με τυχόν ισχύοντα σχέδια Πολιτικής Προστασίας για την ασφαλή εκκένωση του οικισμού σε περίπτωση έκτακτου συμβάντος. Παρακάτω η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος Εγκύκλιος ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 28909-848 Εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεω ΚΥΑ ΥΠΕΝ ΔΑΟΚΑ 55904-2019 Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων.pdf View full είδηση
  13. Πρόκειται να ξεκινήσουμε να λειτουργούμε ως ξένη εταιρεία για να λύσουμε αυτά τα προβλήματα σε μια χώρα που έχει σοβαρά προβλήματα άρδευσης και αποχέτευσης. Η βάση των πλημμυρών είναι το νερό που συλλέγεται στην επιφάνεια και δεν μπορεί να απορροφηθεί. Ακόμη και αν τα κύρια κανάλια κατασκευάζονται με δημόσιες δαπάνες, αυτές οι συσσωρεύσεις θα προκαλέσουν επιφανειακές ροές, εκτός εάν κατασκευαστεί υπόγειο σύστημα σωλήνων αποστράγγισης στα εσωτερικά μέρη της γης των αγροτών. Σημαντικά γεγονότα όπως η διάβρωση του εδάφους και η αλατότητα του εδάφους επηρεάζουν την απόδοση φύτευσης των αγροτών έως και 70% σε ορισμένα μέρη. Πολλοί αγρότες προσπαθούν τώρα να κερδίσουν εισόδημα εγκαθιστώντας ηλιακά πάνελ σε υγροτόπους, δηλαδή σε μέρη όπου η γεωργία θα ήταν καλύτερη, αντί για γεωργία, κάτι που στην πραγματικότητα είναι σημάδι απόγνωσης. Στην πραγματικότητα, είναι εύκολο να απαλλαγούμε από το πρόβλημα και αν γίνει σωστά με χαμηλού κόστους εργασίες και εξοπλισμό που δεν θα κοστίσει όσο περιγράφεται, το εισόδημα θα βγει από τους κάμπους της Ελλάδας και το βιοπορισμό και την ανεργία των ανθρώπων. θα μειωθεί πολύ. Κοιτάξτε τα χωράφια, υπάρχουν κανάλια αποστράγγισης, αλλά δεν μπορούσαμε να δούμε απορροφητικούς σωλήνες αποχέτευσης σε κανένα χωράφι. Με άλλα λόγια, όλα τα αιωρούμενα νερά συγκεντρώνονται ως επιφανειακά ρεύματα, μεγαλώνουν σαν χιονόμπαλες και προκαλούν συνεχώς ζημιές σε μέρη. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γίνει στις δημόσιες δαπάνες είναι ότι τα συστήματα αποχέτευσης στο χωράφι πρέπει να εκτελούνται ταυτόχρονα με τα αρδευτικά έργα. Οι αγρότες μπορούν να κατανοήσουν τα εξής: Εάν παρατηρηθεί ότι το ύψος του βαμβακιού ή του καλαμποκιού είναι μικρό σε ορισμένα σημεία και μακρύ σε ορισμένα σημεία, ή εάν ορισμένα μέρη δεν αναπτύσσονται καθόλου, θα πρέπει να ελεγχθεί η στάθμη του νερού κάτω από το έδαφος. στα εδάφη όπου γίνεται καλλιέργεια σε μέρη που έχουν υποστεί ζημιά από το νερό. Η ικανότητα αποστράγγισης των κύριων καναλιών ποικίλλει ανάλογα με τη δομή του εδάφους, ας πούμε ότι είναι 100 μέτρα κατά μέσο όρο.Τα κανάλια που περνούν πιο μακριά από αυτήν την απόσταση δεν ωφελούν καθόλου το χωράφι, αλλά το επίπεδο του νερού που θα περάσει από αυτά τα κανάλια είναι επίσης σημαντικό. Αν το κανάλι ρέει γεμάτο νερό μέχρι την επιφάνεια, δεν είναι πια κανάλι αποστράγγισης, αλλά μόνο μετατόπιση νερού. Ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να συναντηθούμε με τους αρμόδιους ανθρώπους.
  14. Χθες
  15. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Κατατοπιστικότατη απαντηση! Είμαι εντός στάσιμου οικοσμού οπότε απ οτι εχω δει έχω μέγιστο ύψος 7.50μ + 1.50 σε περίπτωση κεκλιμένης στέγης.
  16. Καλησπέρα συνάδελφοι, Σε στάσιμο οικισμό τι ισχύει για τις αποστάσεις Δ και δ? Έχω ακούσει προφορικά απο συναδελφο οτι αφήνουμε Δ=3 απο κύρια δημοτική οδό και δ=2.50μ απο τις υπολοιπες πλευρες αλλά δεν βρίσκω απο ποιο νόμο προκύπτει αυτό. Καθε βοήθεια πολύτιμη. Επίσης εχω μπερδευτει με τον Νοκ για το "πίσω" όριο του οικοπεδου. Ισχύει ή οχι στους στασιμους?
  17. Φλαρακια μου καλά, όταν επηρεάζονται και κοινόχρηστοι χώροι ΔΕΝ γίνεται μονομερή τροποποίηση της ΣΟΙ!!! Γι' αυτό φωνάζω (στα θέματα διαφορετικής διαμερισμάτωσης ορόφου) και κάποιοι λεβέντες εδώ μέσα, γιατί έτσι τους συμφέρει, διαφωνούν (και ασυστόλως με κοκκινιζουν).... Όταν αποκλειστικά και μόνο συμμετέχουν ΟΙ, τότε παρεούλα μόνοι τους (αυτοί οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες) μπορούν και κάνουν για τις ιδιοκτησίες τους και μόνο τροποποίηση της ΣΟΙ.
  18. Καλησπέρα συνάδελφοι, Σκάλες που έχουν κατασκευαστεί εντός της πρασιάς και οδηγούν από τη στάθμη του εδάφους στο υπόγειο (δεν εμφανίζονται στα σχέδια της Ο.Α.) υπολογίζονται με αναλυτικό και συμπαρασύρουν το υπόγειο στην Κατηγορία 5, εφόσον η παράβαση δεν μπορεί να ενταχθεί στην Κατ.1 ή 2; Ο.Α. προ ΓΟΚ.
  19. @ΚΑΝΑ σε ευχαριστώ για την εναλλακτική που προτείνεις. Δεν είμαι σίγουρη αν αυτό που αναφέρεις "δεν θιγονται όψεις" μπορεί να στηριχθεί, διότι αλλαγή θέσης πόρτας σημαίνει αλλαγή όψης λογικά. Θα ζητήσω ενημέρωση από την δικηγόρο μου για αυτό.
  20. Η προταση της ΠΟΜΙΔΑ ηταν η εξης, "Γι’ αυτό προτείνουμε να προστεθεί νέα παράγραφος στο άρθρο 98 του ν. 4495/2017 που να ορίζει ότι: “Ειδικώς στην περίπτωση αυθαίρετης επέκτασης αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας εις βάρος όμορης οριζοντίου ιδιοκτησίας του αυτού ή άλλου ιδιοκτήτη, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτής στον παρόντα νόμο, χωρίς την συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών όταν η αυθαίρετη επέκταση ή απομείωση της αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας υφίσταται από την ανέγερση – κατασκευή της οικοδομής. Με τον ίδιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των οριζοντίων ιδιοκτησιών που επηρεάζονται από τη διαφοροποίηση αυτή, έχουν δικαίωμα να προβούν μονομερώς σε συμβολαιογραφική πράξη τροποποίησης της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσουν τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο στην οριζόντια ιδιοκτησία τους ή να τον εξαιρέσουν από αυτήν. Στην περίπτωση αυτή, η σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών τεκμαίρεται”». Πλην στο νομο για την παρ. 9Α ωρισαν: "να προβουν απο κοινου".... σε οσους επηρεαζονται. Ηδη, και επειδη, η ανω ρυθμιση, αποτελει τροχοπεδη για χιλιαδες συμβολαια, προς διορθωση, για τον αδιαφορο ή τον "εξαφανισμενο ή αρνουμενο "ομορο", εγινε ηδη προταση απο την ΠΟΜΙΔΑ για τροποποιηση της 9Α, για να ισχυει το "μονομερώς", η οποια εχει ως εξης: "Κάθε ιδιοκτήτης ανεξάρτητου ακινήτου θα μπορεί συμβολαιογραφικά να διορθώσει μονομερώς στο ορθό την ακριβή πραγματική επιφάνεια και μορφή του ακινήτου του, διορθώνοντας το συμβόλαιο με το οποίο το απέκτησε, και Κάθε συνιδιοκτήτης οριζοντίου ιδιοκτησίας σε πολυκατοικία θα μπορεί συμβολαιογραφικά να διορθώσει μονομερώς στο ορθό την ακριβή πραγματική επιφάνεια και διαμερισμάτωση της ιδιοκτησίας του, από οποιοδήποτε λόγο και αν έχει προκύψει η διαφοροποίηση, με μονομερή τροποποίηση και της πράξης σύστασης οριζοντίου ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας, χωρίς, εννοείται, να θίγονται τα χιλιοστά επί του οικοπέδου και οι λοιπές αναλογίες, δικαιώματα και υποχρεώσεις των άλλων συνιδιοκτητών» Τελουμε...εν αναμονη ...
  21. αν είσαι σίγουρη ότι δεν θίγονται οι κοινόχρηστοι χώροι και με δεδομένο ότι δεν επηρεάζεις όψεις και κοινόκτητα, τότε ίσως μπορείς να κάνεις χρήση του άρθρο 30 β) μικρής έκτασης εσωτερικές επισκευές ή διασκευές που δεν μεταβάλλουν τη φέρουσα κατασκευή του κτιρίου και ας σε κάνουν μήνυση
  22. Έτσι τη ζήτησαν και έτσι την ενέκρινε το ΥΠΕΝ και ο σκοπός της ήταν, να μπορούν οι 2 ή οι Χ επηρεαζόμενοι συν/τες, να προβαίνουν σε μια μονομερή, αντί σε μονομερή έκαστος
  23. @Pavlos33 Αρχικά η ερώτηση ήταν τι συμβαίνει στην περίπτωση που γίνει καταγγελία από κάποιον της πολυκατοικίας μόλις ξεκινήσει η ανακαίνιση; Έπειτα η ερώτηση είναι αν υπάρχει άλλος τρόπος( χωρίς να μαζέψω τις υπογραφές δηλαδή )να ειναι νόμιμη η αλλαγή της πόρτας. Που απ' όσα έχετε γράψει καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει. Όπως καταλαβαίνετε είναι η πρώτη φορά που αγοράζω ακίνητο και δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει και αυτός είναι ο λόγος που άνοιξα αυτό το thread.
  24. Εφαρμόζεις αυτό που ορίζει ο νόμος και εξαιρείς και τον ΗΧ. Μάλλον ο συνάδελφος έχει το θέμα του με τις λοιπές πολεοδομικές παραβάσεις και θεωρεί ότι θέλει διόρθωση η υπαγωγή σου πριν την πράξη. Υπάρχει ομάδα που υποστηρίζει και αυτό ... ας όψεται το ΥΠΕΝ-ΤΕΕ.
  25. Άρα, από τα συμφραζόμενα εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι εργασίες που πρόκειται να αδειοδοτηθούν προϋποθέτουν και την έγκριση της απλής πλειοψηφίας ή της ενισχυμένης πλειοψηφίας ως ορίζεται στον κανονισμό, λόγω του ότι αυτές επηρεάζουν κοινόκτητα/κοινόχρηστα της οικοδομής. Εργασίες χωρίς άδεια προφανώς γνωρίζεις ότι είναι παράνομες και επισύρουν κυρώσεις. Υπογραφές δεν μαζεύονται χτυπώντας κουδούνια, αλλά μέσω της γενικής συνέλευσης όπως ανέφερα. Επομένως, το ερώτημα που θέτεις στο φόρουμ ποιο ακριβώς είναι;
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.