Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Εντός του Μαΐου πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων στον άξονα της Εγνατίας οδού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός Α.Ε. Απόστολο Αντωνούδη η σχετική σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις 2 Μαΐου και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής των σταθμών. Ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται σε 42 εκ των οποίων οι δύο, σε Σιάτιστα (Κοζάνη) και Αρδάνιο (Έβρος) είναι μετωπικοί και οι υπόλοιποι πλευρικοί. Ανάδοχος θα είναι η εταιρεία Άκτωρ η οποία εκτελεί το έργο της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη η κατασκευή των σταθμών διοδίων θα ανατεθεί στον Άκτωρα μέσω της προαίρεσης η οποία προβλέπεται στην τρέχουσα σύμβαση για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου. Ο προϋπολογισμός του έργου προβλέπεται να φτάσει περίπου στα 12 με 13 εκατ. ευρώ, μετά την προβλεπόμενη έκπτωση της τάξης του 60% περίπου. Η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων πρόκειται να ολοκληρωθεί σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο, παραμένει άγνωστο το πότε αυτά θα τεθούν σε λειτουργία. Άλλωστε υπάρχει και το προηγούμενο άλλων σταθμών, όπως για παράδειγμα αυτός ο οποίος βρίσκεται στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, στο ύψος του Ωραιοκάστρου και ο οποίος, παρότι έχει ολοκληρωθεί ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, εντούτοις δεν έχει τεθεί σε λειτουργία. Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε οι νέοι σταθμοί πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία, πριν από τις επόμενες εθνικές εκλογές, για προφανείς λόγους πολιτικού κόστους. Στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων περιλαμβάνονται και αυτοί οι οποίοι θα κατασκευαστούν στη Χαλάστρα και στα Μάλγαρα, μια διαδρομή η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από πολλούς διερχόμενους οδηγούς, ακόμη και βαρέων οχημάτων, προκειμένου να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων. Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Δέλτα καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων της περιοχής, έχουν ζητήσει, αντί της κατασκευής πλευρικών διοδίων, να μετακινηθεί ο υπάρχων σταθμός διοδίων των Μαλγάρων περίπου δύο χιλιόμετρα νοτιότερα, προκειμένου να μην υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης όπως γίνεται σήμερα, και άρα να μην χρειάζονται και τα πλευρικά διόδια. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του δήμου Δέλτα αλλά και οι φορείς της περιοχής ενδέχεται να αντιδράσουν εάν στηθούν εργοτάξια σε Χαλάστρα και Μάλγαρα γι’ αυτό δεν αποκλείεται οι εργασίες κατασκευής των πλευρικών διοδίων να ξεκινήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές προκειμένου το έργο να μην εμπλακεί στην εκλογική αντιπαράθεση.
  3. Εντός του Μαΐου πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων στον άξονα της Εγνατίας οδού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός Α.Ε. Απόστολο Αντωνούδη η σχετική σύμβαση πρόκειται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις 2 Μαΐου και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής των σταθμών. Ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται σε 42 εκ των οποίων οι δύο, σε Σιάτιστα (Κοζάνη) και Αρδάνιο (Έβρος) είναι μετωπικοί και οι υπόλοιποι πλευρικοί. Ανάδοχος θα είναι η εταιρεία Άκτωρ η οποία εκτελεί το έργο της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη η κατασκευή των σταθμών διοδίων θα ανατεθεί στον Άκτωρα μέσω της προαίρεσης η οποία προβλέπεται στην τρέχουσα σύμβαση για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου. Ο προϋπολογισμός του έργου προβλέπεται να φτάσει περίπου στα 12 με 13 εκατ. ευρώ, μετά την προβλεπόμενη έκπτωση της τάξης του 60% περίπου. Η κατασκευή των νέων σταθμών διοδίων πρόκειται να ολοκληρωθεί σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο, παραμένει άγνωστο το πότε αυτά θα τεθούν σε λειτουργία. Άλλωστε υπάρχει και το προηγούμενο άλλων σταθμών, όπως για παράδειγμα αυτός ο οποίος βρίσκεται στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, στο ύψος του Ωραιοκάστρου και ο οποίος, παρότι έχει ολοκληρωθεί ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, εντούτοις δεν έχει τεθεί σε λειτουργία. Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε οι νέοι σταθμοί πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία, πριν από τις επόμενες εθνικές εκλογές, για προφανείς λόγους πολιτικού κόστους. Στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων περιλαμβάνονται και αυτοί οι οποίοι θα κατασκευαστούν στη Χαλάστρα και στα Μάλγαρα, μια διαδρομή η οποία χρησιμοποιείται σήμερα από πολλούς διερχόμενους οδηγούς, ακόμη και βαρέων οχημάτων, προκειμένου να αποφύγουν τα διόδια των Μαλγάρων. Υπενθυμίζεται ότι ο δήμος Δέλτα καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων της περιοχής, έχουν ζητήσει, αντί της κατασκευής πλευρικών διοδίων, να μετακινηθεί ο υπάρχων σταθμός διοδίων των Μαλγάρων περίπου δύο χιλιόμετρα νοτιότερα, προκειμένου να μην υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης όπως γίνεται σήμερα, και άρα να μην χρειάζονται και τα πλευρικά διόδια. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του δήμου Δέλτα αλλά και οι φορείς της περιοχής ενδέχεται να αντιδράσουν εάν στηθούν εργοτάξια σε Χαλάστρα και Μάλγαρα γι’ αυτό δεν αποκλείεται οι εργασίες κατασκευής των πλευρικών διοδίων να ξεκινήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές προκειμένου το έργο να μην εμπλακεί στην εκλογική αντιπαράθεση. View full είδηση
  4. Today
  5. Yesterday
  6. Δεν έχω ασχοληθεί με μελέτες, όμως πληροφορήθηκα πριν μερικούς μήνες από συνάδελφο μελετητή, ότι η πυροσβεστική αδιαφορεί για την ύπαρξη Η/Ζ και απαιτεί ντηζελοαντλία στο πυροσβεστικό.
  7. Να υπολογιζεις και τον παραγοντα συντηρηση. Οι μονωσεις στην πλακα εχουν περιορισμενο χρονο ζωης (αρκετα περιορισμενο θαλεγα ) και θελουν τακτικη συντηρηση. Για μενα αξιζει να δωσεις παραπανω λεφτα στην αρχη.
  8. Το "καμία αξία" θα το άλλαζα σε "μικρή αξία" διότι μπορεί να είναι μέρος βιογραφικού.
  9. Οι ίπποι και οι φάσεις της αντλίας δεν μας ενδιαφέρουν για την επιλογή. Η επιλογή γίνεται με παροχή και μανομετρικό. Πόσα μπεκ θα ποτίζουν συγχρόνως ??? (Από αυτό βρίσκεις την παροχή) Τι πίεση θέλει το κάθε μπεκ για να έχει την μέγιστη παροχή? (3 bar?) Σε πόσα μέτρα και με τι σωλήνα τροφοδοτείται το πιό μακρυνό μπεκ? (από τις 2 τελευταίες απαντήσεις βρίσκεις το μανομετρικό) Το πιεστικό δοχείο (φούσκα) είναι πολύ μικρό (προτείνω περίπου 5 - 10% της μέγιστης ωριαίας παροχής) Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "έπεσε η απόδοση της αντλίας" ????
  10. Να απαντήσω στον εαυτο μου, και αν μπορει να πεί κάποιος αν συμφωνείτε? 1.Σε αυτο το στάδιο που ανεβάζουμε όλα τα δικαιολογητικά έχει γίνει η εγκριση δανείου,. Αρα όλα είναι <<δικαιολογητικά >> και κλικάρουμε <<Δικαιολογητικα ΕΚΟ>> για όλα ακόμα και για τίς τραπεζικες καταθέσεις 1ου, 20υ ΠΕΑ. Δεν κλικάρουμε <<Δικαιολογητικό Εγκρισης Δανείου>> σε τίποτα. 1.Τώρα την λέξη <<Λοιπα δικαιολογητικά>> την διαγράφετε και γραφετε δικη σας περιγραφη του δικαιολογητικού ή γραφετε μόνο στα σχόλα, και όλα τα αφηνετε ως <<λοιπα δικαιολογητικα>> ?
  11. Έχω αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, όχι για Σουηδία. Έκανα ιδιωτική ασφάλεια. Κόστος περί τα 100-150ευρω, αν θυμάμαι καλά. Συνιστώ να κάνεις το ίδιο στην Σουηδία. Απλά ψάξε να σιγουρευτείς τι καλύψεις χρειάζονται και πάρε τιμές μέσω internet.
  12. στο συνδεσμο ηλεκτρολογων τις περιοχης σου λεω να πας πρωτα για να παρεις καποιες πληροφοριες.
  13. Άρθρο 7 Γενικές Διατάξεις «1. Εάν ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός του ορίου οικισμού και εν μέρει εκτός αυτού, τότε στην περίπτωση που το εντός του ορίου τμήμα δεν έχει την αρτιότητα που ορίζεται με την απόφαση του Νομάρχη, θεωρείται ότι εντός του ορίου περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή. «Σε ιδιοκτησία που τμήμα της εμπίπτει εν μέρει εντός του ορίου οικισμού και εν μέρει εκτός αυτού, ο επιτρεπόμενος συντελεστής δόμησης προκύπτει για το εκτός οικισμού τμήμα βάσει των κείμενων διατάξεων για την εκτός σχεδίου δόμηση εφόσον έχει την αρτιότητα ως προς το εμβαδόν του. Στην περίπτωση αυτή η τοποθέτηση των οικοδομών μπορεί να γίνει οπουδήποτε εντός της παραπάνω ιδιοκτησίας μετά από έγκριση του αρμοδίου Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής, αρκεί τα τμήματα που τοποθετούνται στο εντός του οικισμού τμήμα να απέχουν από τα όρια της ιδιοκτησίας απόσταση, σύμφωνα με τα οριζόμενα περί αποστάσεων στο παρόν και με την προϋπόθεση ότι δεν προκαλείται υπέρβαση στο συντελεστή κάλυψης και όγκου και στο επιτρεπόμενο ύψος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, ενώ στο εκτός του οικισμού τμήμα αρκεί οι οικοδομές να απέχουν από τα όρια της ιδιοκτησίας απόσταση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις για τις τηρούμενες αποστάσεις στην εκτός σχεδίου δόμηση. Όταν το τμήμα που εμπίπτει εκτός του ορίου οικισμού δεν έχει την αρτιότητα ως προς το εμβαδόν του, δεν αντιστοιχεί σε αυτό το τμήμα συντελεστής δόμησης και η τοποθέτηση των οικοδομών μπορεί να γίνει, σύμφωνα με τα παραπάνω.»» Η παραπάνω μέσα σε « » παραγρ. 1 έχει τεθεί όπως τροποποιήθηκε με το άρθρ. 1 παραγρ. 4α του Π.Δ. της 14/23.2.1987 (ΦΕΚ 133Δ΄) ενώ τα παραπάνω μέσα σε « » εδάφια, προστέθηκαν με την παρ. 12, άρθρου 10 του Ν. 4315/24.12.2014 (ΦΕΚ 269Α΄)
  14. Καλησπέρα συνάδερφοι. Σε περίπτωση που υπάρχει πυροσβεστικό συγκρότημα μόνο με ηλεκτροκίνητες αντλίες (όχι dieselαντλία), και emergency generator σε ξενοδοχείο, υπάρχει κάποια διευκρίνηση πέραν της ΤΟΤΕΕ 2451/86 για το που ακριβώς θα συνδεθεί το παροχικό καλώδιο του πυροσβεστικού συγκροτήματος;;; Δηλαδή μπορεί να είναι στο πίνακα του μηχανοστασίου, στο γενικό πίνακα ή ακόμα και πρίν τον γενικό διακόπτη του γενικού πίνακα σε τρόπο ώστε αν θέλω να απομονώσω ηλεκτρικά το ξενοδοχείο να συνεχιστεί η αδιαλειπτη παροχή στο πυροσβεστικό από το genset; Η πυροσβεστική τι ζητάει στους ελέγχους πάνω σε αυτό το θέμα;
  15. αν δεν την πρώτα ανεβάσεις ηλεκτρονικά εδώ (...γ) τα στοιχεία της ηλεκτρονικής άδειας) ποια στοιχεία θα βάλεις?? Άρθρο 4 Διαδικασία ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 1. Κατά την ηλεκτρονική διαδικασία γνωστοποίησης εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών, ο Διαχειριστής της αίτησης εισάγει στο σύστημα: 2. α) Αίτηση - δήλωση γνωστοποίησης πρόσθετων εργασιών του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα β) υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης γ) τα στοιχεία της ηλεκτρονικής άδειας
  16. Και εγω πάντως, σαν Τοπογραφος Μηχανικός,ηλεκτρονικά υποβαλλωτο 95% των δηλώσεων.Ομολογω έχω διαβάσει ολο το θέμα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρεπει να το αποφευγουμε. Ας εξηγησει καποιος ξεκαθαρα να το ληξουμε
  17. Μήπως το οικόπεδο ρυμοτομείται από το σχέδιο πόλης και στη θέση αυτή έβαλε ο ΟΤΕ το καφάο; Έκανες τοπογραφικό; Πάντως από για αυθαιρεσίες δεν έχεις θέμα. Δίνεις κανονικά βεβαίωση αδόμητου.
  18. Καλή Ανάσταση σε όλο το forum! Έχω μία Πασχαλινή περίπτωση: Ετοιμάζομαι να εκδώσω βεβαίωση αδόμητου και διαπίστωσα ότι εντός των ορίων του οικοπέδου έχει βάλειο ο ΟΤΕ ένα ΚΑΦΑΟ (κατανεμητή). Δε βρήκα κάτι στο Ν.4495/2017. Πώς το αντιμετωίζω αυτό;
  19. Στην πράξη σου επιτρέπει να βγάλεις Β ΠΕΑ χωρίς σενάριο.
  20. Άρα, σύμφωνα με τον τίτλο, είναι στην Α. Στην ανάγκη, πάρε μια γνωμοδότηση (ερμηνεία τίτλου?) από δικηγόρο και ζήτα όρους για το ΓΠΣ της Α. Αν, και πάλι, σε παραπέμψουν στις καλένδες, υπάρχει και η νομική οδός (μήνυση από τον ιδιοκτήτη για διαφυγόντα κέρδη, κλπ).
  21. Μία λύση είναι η σύσταση δουλειών (από το Δήμο). Η άλλη λύση, είναι να γίνει απαλλοτρίωση
  22. δεν υπαρχει τετοιο θεμα Μονον η αναγνωριση οδου σαν προ 23 μπορει να ισχυσει αλλα θελει "ειδικες διαδικασιες" https://nomosphysis.org.gr/19165/ste-570-2019-anarmodios-ekdotheisa-apofasi-toy-nomarxi-kykladon-gia-tin-anagorisi-odoy-os-proyfistamenis-toy-1923-ston-adamanta-miloy/
  23. @Arche Το ίδιο πράγμα λέμε. Και εγώ παντρεμένος είμαι, αλλά από 01.01.2017 (έναρξη ισχύος του ΕΦΚΑ) απ' ό,τι φαίνεται χώρισα ή μάλλον δεν παντρεύτηκα ποτέ. Όπως και ο συνάδελφος παραπάνω, σε μια επίσκεψή μου στο ΤΜΕΔΕ για άλλο ζήτημα, τους ρώτησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
  24. Σε περιοχή Εκτός σχεδιου και εντός natura μπορούν οι ιδιοκτήτες συνεχόμενων αγροτεμαχίων να κανουν παραχώρηση σε κοινή χρήση τμήματος ( στο Δημο) ώστε αυτός να κάνει διάνοιξη δρόμου που θα φτάνει αυτος ως τη θάλασσα.Δεν θα χρειαστεί άλλες εγκρισεις;Η αρτιότητα δεν επηρεάζεται εφοσον ολα ειναι κατα παρέκκλιση αρτια λόγω natura.;
  25. δεν σε καταλαβαίνω directionless. Εγώ παντρεμένος είμαι, μήπως πρέπει να το δηλώσω???
  1. Load more activity
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.