Jump to content

nbr

Core Members
  • Posts

    1,650
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

nbr last won the day on August 12 2023

nbr had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Recent Profile Visitors

6,241 profile views

nbr's Achievements

Community Member

Community Member (4/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

855

Reputation

  1. ο Επαγγελματικός φορέας που εκπροσωπεί τους πτυχιούχους των ΤΕΙ ήταν και είναι το ΕΕΤΕΜ. https://www.eetem.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=22:eetem-description&catid=29&Itemid=34
  2. Είχα, πριν κάμποσα χρόνια, παρόμοια περίπτωση σε αναδασμό στα Μάλγαρα ή κάπου εκεί κοντά, τέλος πάντων. Στις περιπτώσεις λοιπόν που το αγροτεμάχιο προέρχεται από αναδασμό μέσα στον οποίο έχουμε και αρδευτικά ή στραγγιστικά κανάλια, παράλληλα σε δρόμους, αυτά πάντα έχουν και "κτηματικό αριθμό", όπως ακριβώς και το κάθε κληροτεμάχιο. Αυτό λοιπόν σημαίνει αυτόματα πως έχουν "ιδιοκτήτη" (δεν είναι δηλαδή "κοινόχρηστος" χώρος). Απλά "δίνεται", ας το πούμε έτσι, το δικαίωμα σ' αυτά τα αγροτεμάχια, να κατασκευάζουν γεφυράκι 3 μέτρων, όχι περισσότερο, για απλή πρόσβαση στο δρόμο και το αντίθετο. Αυτό, θυμάμαι, είναι το σκεφτικό που τα αγροτεμάχια αυτά, "πολεοδομικά", θεωρούνται "τυφλά"! Υ.γρ. Δεν έχω πλέον το αρχείο μου για να δω τις λεπτομέρειες αυτού του φακέλου.
  3. .... Όπα!! Ο συν.avgoust κατάφερε να γράψει την λέξη "...κατεδαφίζονται ή απομακρύνονται υποχρεωτικά.". (μακάρι να το πιστεύει και να γίνει αυτό πράξη!!!) Αν είναι να κατεδαφιστούν αυτά που πρέπει να κατεδαφιστούν θα γέμιζαν και θα γεμίσουν όοοοολες οι χαράδρες με μπάζα!!! Έτσι όμως σίγουρα θα πλημυρίζαμε αφού οι χαράδρες κουβαλάνε ..... νερό της βροχής. Άρα??? ΔΕΝ έγινε αυτό μέχρι τώρα αλλά ούτε και θα γίνει! (Εγώ θα το περιμένω. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα σε βρω για να σε κεράσω Bier (μπύρες).
  4. Egkiklios_SESSE_46 για συνεχόμενα γηπεδα_οικόπεδα.7z Όλα τα "κιτάπια" (Έτσι νομίζω. Ποιος μπορεί να είναι σίγουρος???) για το θέμα. Υ.γρ. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον αν κάποιος .... "μερακλής", σε τέτοια θέματα, θα μπορούσε να μας γράψει πόοοοοοσα στρέμματα (πολεοδομικής) νομοθεσίας & διαταγμάτων έχουμε στην Ελλάδα και πόσα υπάρχουν σε άλλες χώρες τις Ευρώπης???
  5. Προσωπικά έχω υπογράψει αρκετές μελέτες "κυκλοφοριακής σύνδεσης" σαν απλός μηχανικός (αν και είχα, απλή σύμπτωση, μελετητικό στην κατηγορία 10). Το "μελετητικό πτυχίο" χρειάζεται (νομίζω) για μελέτες που ο εργοδότης είναι το δημόσιο. Μπορούν και ο "πολιτικοί μηχανικοί". Με αυτό το σκεφτικό γιατί ο "πολιτικός μηχανικός" να μπορεί να κάνει στατική μελέτη σε έναν ιδιώτη? Όπως ανέφερε παραπάνω ο Θεοχάρης η μελέτη πρέπει να πληρεί αρκετές προδιαγραφές. Υ.γρ. Νομίζω εδώ σ' αυτή την ενότητα (σελίδα 16) έδωσα & κάποια σχέδια σε μορφή dwg.
  6. Εγώ, πολύ πιο "φρέσκος" συνταξιούχος μηχανικός και χαίρομαι πάρα πολύ που "αυτά" τα πράματα πλέον ούτε και διαγώνια τα διαβάζω ... ! Βλέπω που τα τελευταία χρόνια έχετε πολύ δουλειά για διάβασμα. Άχρηστοι νόμοι χωρίς συνέπεια και αντίκρισμα. (Κατάλαβε κανείς τι νόημα είχε εκείνος ο νόμος του Χατζηδάκη ?? Γεμάτος ατέλειες). Κουράγιο! Υγρ : Ένα φαλακρό Ανθρωπάκι!!!
  7. Ο φίλος μας γράφει: ".... Εχω μια περίπτωση ενός γηπέδου 3100τμ με πρόσωπο σε επαρχιακή οδό 13μ και βάθος 60." . Όμως 13μ* 60μ=780 μ2. Τι είναι το σωστό?? (Το 780τμ απέχει πολύ από το 3100τμ).
  8. Η διαφορά στις συντάξεις ανάμεσα του Ε.Ε. & Δ.Υ. είναι τεράστια. Και το σπουδαίο είναι πως ο Δ.Υ. δεν πλήρωσε, στην πραγματικότητα, εισφορές. Ο Ε.Επ. όταν του ερχόταν το "μπουγιουρντί" από ΤΣΜΕΔΕ είχε δεν είχε θα έπρεπε να δώσει ζεστό χρήμα στο ταμείο. Ο Δ.Υ. δεν είχε ποτέ αυτή την έννοια. Όλα πληρώνονταν από το δημόσιο, δηλ. απ' όλους μας. Αυτή την στιγμή κανείς δεν ξέρει πόσων "ταχυτήτων" συντάξεις υπάρχουν για τους μηχανικούς!!! Ξέρει? Κάθε μέρα διαβάζουμε αρθρα για αναδρομικά, για νέους υπολογισμούς συντάξεων (έπαψα να τα διαβάζω, γιατι πλέον δεν τα καταλαβαίνω !), αλλά οι μηχανικοί είναι πάντα απ' έξω. Και μας έχουν για μεγαλοσυνταξιούχους! Και καπάκι έχουμε και την "προσωπική διαφορά"! Μέχρι να μηδενιστεί αυτή θα ..... "μηδενιστεί" και ο συνταξιούχος.
  9. Το έγραψα πολλές φορές και θα το ξαναγράψω. Οι συνάδελφοι που έχουν την καλή διάθεση να απαντήσουν δεν γνωρίζουν τίποτα για το "χωράφι" για το οποίο γίνεται ο λόγος . Γι' αυτό θα ήταν καλό να δίνετε ΟΛΑ τα στοιχεία που έχετε στην διάθεσή σας. Η πρώτη λοιπόν ανάρτηση του Παύλου πήγε ..... "στράφη" λόγω της μη αναφοράς στο ΓΠΣ. Η εκτός σχεδίου δόμηση ήταν πάντα και είναι ακόμη, πολύ πιο δύσκολη υπόθεση από την δόμηση σε εντός σχεδίου. Ακόμη και από που γράφετε παίζει ρόλο. Για παράδειγμα αν γράφεις, αγαπητέ φίλε, από τον Ν. Χαλκιδικής (ισχύει και για κάποιους άλλους Νησιωτικούς νομούς) το καθεστώς, για την εκτός σχεδίου δόμηση , είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στην περίπτωσή σου δεν θα έκτιζες (για τώρα δεν ξέρω & δεν ασχολούμαι πλέον) πάνω από 100τμ (Π.Δ./ 1-7-77 (ΦΕΚ-290/Δ/1-9-77).
  10. Αυτά που γράφει ο Παύλος τα βρίσκεις εδώ: (2η σελίδα) Να έχετε πάντα σαν μπούσουλα τα "10μ." πλάτος κτίσματος! Απόσταση από δρόμο & πλαγ. αποστάσεις.doc
  11. " ......... ενα οικόπεδο 2 στρέμματα το οποιο ειναι εντος οικισμου αλλα εκτος σχεδιου" Δεν μπορεί ένα γεωτεμάχιο να είναι εντός οικισμού αλλά εκτός σχεδίου. Μπορεί όμως να είναι εντός ενός οικισμού, κάτω των 2000 κατοίκων, ο οποίος στερείται Ρυμοτομικού σχεδίου. και αυτό είναι ΕΝΤΟΣ. Εγώ αυτό, από την Θεσσαλονίκη, ΔΕΝ μπορώ να το απαντήσω. Θα περιμένεις να πάρεις απάντηση από τον ντόπιο συνάδελφο που δουλεύει και ξέρει την περιοχή.
  12. καταλαβαίνω πως και ο Δημήτρης (για φαντάσου) λίγα κατάλαβε. Αρχικά να πω πως "Προσκυρώνω" σημαίνει: Με κάποια "διοικητική" πράξη και για κάποιο λόγο, προσαρτώ τμήμα γης σε κάποιο άλλο τμήμα- δηλ. οικόπεδο. Π.χ σε μία πράξη τακτοποίησης, αν κάποιο οικόπεδο Δεν είναι οικοδομήσιμο, γίνεται κάποια προσκύρωση, αν αυτό φυσικά δυνατόν, για να καταστεί οικοδομήσιμο κλπ, κλπ. Στην δική σου περίπτωση θέλω να πιστεύω πως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά πρόκειται για καθαρά διαδοχικές αγορές, ίσως και από διαφορετικούς ιδιοκτήτες, μέχρι να προκύψει ένα άρτιο οικόπεδο? (με την διαφορά, όπως λες, δεν τα μετρούσαν καλά τα κομμάτια). Η αναφορά σου στη σύσταση "κάθετης ιδιοκτησίας" πως προκύπτει? Νομίζω πως αν ξαναδιαβάσεις, σαν ουδέτερος, αυτά που γράφεις δεν θα πολυκαταλάβεις κάποια πράγματα. Υγρ. όταν έγραφα εγώ κάποιοι πιο σβέλτοι έγραψαν νωρίτερα.
  13. Εγώ τώρα έχω μία απορία. Αφού μεταβιβάζεται αρχικά "ποσοστό" (άρα εξ' αδιαιρέτου) πως ορίζεται το τμήμα των 30τ.μ. και γίνεται η κατάτμηση?? Ποσοστό αγόρασε! Το δικό του εξ αδιαιρέτου ποσοστό μπορεί να μεταβιβάσει.
  14. Τις θέσεις τις βρίσκω..... σωστές. Πάντως ο Στασινός μου θυμίζει και λίγο τον Παναγόπουλο της ΓΕΣΕΕ (χρόνια σιωπούσε γιατί ήταν .... "μπουκωμένος". Μαθαίνω θα καθίσει στο σκαμνί). Έχουν συμβεί πράματα και θάματα στους κόλπους των μηχανικών και αυτός?? Χαμένος! Αν έπαιρνε μία άλλη θέση θα ήταν μία κόντρα θέση από αυτή των συναδέλφων του, που τώρα, μετά από χρόνια, βλέπουν πως η κίνηση της οικοδομής να παίρνει κάπως τα πάνω της. Στο βάθος βάθος σκέφτεται τις εκλογές του ΤΕΕ! Σε ένα μήνα έχουμε εκλογές (19-5-24) και πρέπει να ο "πρόεδρος" κάνει κάποια εμφάνιση με ένα καλό θέμα.
  15. Πιστεύω πως πρέπει να κάνεις ό,τι ακριβώς προτείνει πιο πάνω ο Δημήτρης με κύριο γνώμονα την "εφαρμογή των τίτλων"! Όχι όμως με αυτό το Διάγραμμα. Τα τοπογραφικά διαγράμματα "γεωμετρικών μεταβολών" πρέπει να πληρούν και κάποιες αυστηρές προδιαγραφές, πολύ περισσότερο ένα τοπογραφικό για εφαρμογή τίτλων. Αν το "σκαρίφημα που μας δίνεις παραπάνω έχει κάποια κλίμακα, τότε ο δρόμος πρέπει να έχει πλάτος γύρο στα 15μ.. (λεωφόρος). Στα απέναντι γήπεδα τι γίνεται? Δεν υπάρχει διαπλάτυνση? Δεν μας γράφεις πως προέκυψε το γήπεδο? Το πιθανότερο να μη είναι κλήρος. Πως συνεχίζει, πάνω -κάτω, ο δρόμος? Τα όριό σου πάντως είναι εκεί που θα προκύψουν από την "Εφαρμογή των τίτλων" της ευρύτερης περιοχής!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.