Jump to content

Engineer

Administrators
  • Content Count

    7,971
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Engineer last won the day on April 14

Engineer had the most liked content!

Community Reputation

1,279 Άριστη

About Engineer

  • Rank
    Διαχειριστής

Contact Methods

  • Website
    https://www.michanikos.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το αμερικανικό επενδυτικό ταμείο «Black Summit Financial Group» φέρεται έτοιμο να δηλώσει «παρών» στον επικείμενο διαγωνισμό αξιοποίησης των λιμανιών της Αλεξανδρουπολης και της Καβάλας, σύμφωνα με αμερικανικές διπλωματικές πηγές, γεγονός που υπογραμμίζει το γεωπολιτικό ενδιαφέρον των ΗΠΑ για την ευρύτερη περιοχή. Ειδικότερα για την Αλεξανδρούπολη, βασικός γνώμονας είναι -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- να μην καταλήξει το λιμάνι και τα στρατηγικής σημασίας περιουσιακά του στοιχεία «σε λάθος χέρια», ενώ αναφορικά με τη διπλή στόχευση για Αλεξανδρούπολη και Καβάλα χαρακτηριστική είναι η φράση ανώτατου Αμερικανού διπλωμάτη ότι «δεν μπορείς να μπαίνεις σ' ένα κατάστημα παπουτσιών και να αγοράζεις μόνο το αριστερό παπούτσι». Το ενδιαφέρον της Ουάσιγκτον για τον Έβρο αποτυπώνεται στη υποστήριξη των ενεργειακών έργων του FSRU, του αγωγού TAP και του υπό κατασκευή IGB, με στόχο, όπως τονίζεται, τη διαφοροποίηση των πηγών ενέργειας, ενώ στο πλαίσιο της γεωστρατηγικής ανάδειξης της περιοχής εντάσσεται και η χρήση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης για την αμερικανική συμμετοχή στο ΝΑΤΟ. Ήταν, μάλιστα, η ανέλκυση της βυθοκόρου «Όλγα», πριν από περίπου έναν χρόνο, αυτή που ουσιαστικά επέτρεψε την αναβάθμιση των χρήσεων του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και άνοιξε παράθυρο ευκαιριών για την αναβάθμιση της συνεργασίας των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και του αμερικανικού στρατού στην περιοχή, όπως είχε τονίσει χαρακτηριστικά ο διοικητής των αμερικανικών δυνάμεων στην Ευρώπη, αντιστράτηγος Κρίστοφερ Καβόλι, επισκεπτόμενος τον περασμένο Ιούλιο την ακριτική πόλη. Στο πρακτικό σκέλος, για τον διαγωνισμό της Αλεξανδρούπολης εκκρεμεί νομοθετική ρύθμιση ώστε η διαχείριση εκτάσεων της ΓΑΙΟΣΕ που βρίσκονται στο λιμάνι αυτό να μεταφερθεί στο νέο επενδυτή, ενώ στην Καβάλα η υπο-παραχώρηση αφορά τον εμπορευματικό λιμένα Φίλιππος Β' στη Νέα Καρβάλη. Και στις δύο περιπτώσεις, οι εκτιμήσεις των αρμόδιων φορέων είναι ότι η αξιοποίησή των δύο λιμανιών αφενός μεν μπορεί να εκτινάξει τα έσοδά τους, αφετέρου δε να δώσει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην περιοχή. Πάντως, όπως λένε αμερικανικές πηγές, το τρίπτυχο του αμερικανικού ενδιαφέροντος αυτή τη στιγμή, πέραν του επιτυχημένου μοντέλου της Ελευσίνας και του δίπολου Αλεξανδρούπολης- Καβάλας συμπληρώνει ο αγωγός Θεσσαλονίκης- Σκοπίων καθώς, όπως τονίζεται, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά στην ενεργειακή διαφοροποίηση όλων των χωρών της ευρύτερης περιοχής. Μάλιστα, τα τρία αυτά πρότζεκτ -σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές- προτίθεται να στηρίξει η αμερικανική κυβερνητική υπηρεσία αναπτυξιακής χρηματοδότησης DFC (Development Finance Corporation).
  2. Το αμερικανικό επενδυτικό ταμείο «Black Summit Financial Group» φέρεται έτοιμο να δηλώσει «παρών» στον επικείμενο διαγωνισμό αξιοποίησης των λιμανιών της Αλεξανδρουπολης και της Καβάλας, σύμφωνα με αμερικανικές διπλωματικές πηγές, γεγονός που υπογραμμίζει το γεωπολιτικό ενδιαφέρον των ΗΠΑ για την ευρύτερη περιοχή. Ειδικότερα για την Αλεξανδρούπολη, βασικός γνώμονας είναι -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- να μην καταλήξει το λιμάνι και τα στρατηγικής σημασίας περιουσιακά του στοιχεία «σε λάθος χέρια», ενώ αναφορικά με τη διπλή στόχευση για Αλεξανδρούπολη και Καβάλα χαρακτηριστική είναι η φράση ανώτατου Αμερικανού διπλωμάτη ότι «δεν μπορείς να μπαίνεις σ' ένα κατάστημα παπουτσιών και να αγοράζεις μόνο το αριστερό παπούτσι». Το ενδιαφέρον της Ουάσιγκτον για τον Έβρο αποτυπώνεται στη υποστήριξη των ενεργειακών έργων του FSRU, του αγωγού TAP και του υπό κατασκευή IGB, με στόχο, όπως τονίζεται, τη διαφοροποίηση των πηγών ενέργειας, ενώ στο πλαίσιο της γεωστρατηγικής ανάδειξης της περιοχής εντάσσεται και η χρήση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης για την αμερικανική συμμετοχή στο ΝΑΤΟ. Ήταν, μάλιστα, η ανέλκυση της βυθοκόρου «Όλγα», πριν από περίπου έναν χρόνο, αυτή που ουσιαστικά επέτρεψε την αναβάθμιση των χρήσεων του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και άνοιξε παράθυρο ευκαιριών για την αναβάθμιση της συνεργασίας των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και του αμερικανικού στρατού στην περιοχή, όπως είχε τονίσει χαρακτηριστικά ο διοικητής των αμερικανικών δυνάμεων στην Ευρώπη, αντιστράτηγος Κρίστοφερ Καβόλι, επισκεπτόμενος τον περασμένο Ιούλιο την ακριτική πόλη. Στο πρακτικό σκέλος, για τον διαγωνισμό της Αλεξανδρούπολης εκκρεμεί νομοθετική ρύθμιση ώστε η διαχείριση εκτάσεων της ΓΑΙΟΣΕ που βρίσκονται στο λιμάνι αυτό να μεταφερθεί στο νέο επενδυτή, ενώ στην Καβάλα η υπο-παραχώρηση αφορά τον εμπορευματικό λιμένα Φίλιππος Β' στη Νέα Καρβάλη. Και στις δύο περιπτώσεις, οι εκτιμήσεις των αρμόδιων φορέων είναι ότι η αξιοποίησή των δύο λιμανιών αφενός μεν μπορεί να εκτινάξει τα έσοδά τους, αφετέρου δε να δώσει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην περιοχή. Πάντως, όπως λένε αμερικανικές πηγές, το τρίπτυχο του αμερικανικού ενδιαφέροντος αυτή τη στιγμή, πέραν του επιτυχημένου μοντέλου της Ελευσίνας και του δίπολου Αλεξανδρούπολης- Καβάλας συμπληρώνει ο αγωγός Θεσσαλονίκης- Σκοπίων καθώς, όπως τονίζεται, αυτό θα βοηθήσει σημαντικά στην ενεργειακή διαφοροποίηση όλων των χωρών της ευρύτερης περιοχής. Μάλιστα, τα τρία αυτά πρότζεκτ -σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές- προτίθεται να στηρίξει η αμερικανική κυβερνητική υπηρεσία αναπτυξιακής χρηματοδότησης DFC (Development Finance Corporation). View full είδηση
  3. Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Δημήτρης Οικονόμου, δίνει παράταση στην προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους δήμους της χώρας για συμμετοχή στο πρόγραμμα εκπόνησης των Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ) ως τις 16 Ιουλίου 2020. Οι δήμοι θα προσδιορίσουν τη σειρά προτεραιότητας των Δημοτικών τους Ενοτήτων (ΔΕ), λαμβάνοντας υπόψιν τα αναγραφόμενα στην πρόσκληση που εστάλη στις 17 Ιουνίου 2020. Όπως είχε δηλώσει ο κ. Οικονόμου κατά την παρουσίαση του προγράμματος: «Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προχωρά άμεσα στην εφαρμογή Προγράμματος Εκπόνησης Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ) υλοποιώντας τη δέσμευσή του για την ολοκλήρωση του πολεοδομικού σχεδιασμού στη χώρα». Με το πρόγραμμα εκπόνησης ΤΠΣ, συνολικού ύψους 200 εκατ. € -που δεν προβλέπει καμία επιβάρυνση για τους Δήμους- πρόκειται να καλυφθεί μέσα στη δεκαετία το 100% των Δημοτικών Ενοτήτων της χώρας με νέο ή επικαιροποιημένο σχέδιο. Η υλοποίησή του προγράμματος θα είναι σταδιακή και θα προωθηθεί κατά φάσεις, καθεμία από τις οποίες θα περιλαμβάνει περίπου 200 μελέτες, έως ότου καλυφθούν όλες οι Δημοτικές Ενότητες της χώρας. Οι διαγωνισμοί για τις μελέτες της πρώτης φάσης αναμένεται να προκηρυχθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο καλύπτοντας περίπου το 18% της χώρας. Ανά 6μηνο θα υπάρχουν αντίστοιχες προκηρύξεις, ούτως ώστε σε λίγα χρόνια να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός σε όλους τους δήμους. View full είδηση
  4. Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Δημήτρης Οικονόμου, δίνει παράταση στην προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους δήμους της χώρας για συμμετοχή στο πρόγραμμα εκπόνησης των Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ) ως τις 16 Ιουλίου 2020. Οι δήμοι θα προσδιορίσουν τη σειρά προτεραιότητας των Δημοτικών τους Ενοτήτων (ΔΕ), λαμβάνοντας υπόψιν τα αναγραφόμενα στην πρόσκληση που εστάλη στις 17 Ιουνίου 2020. Όπως είχε δηλώσει ο κ. Οικονόμου κατά την παρουσίαση του προγράμματος: «Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προχωρά άμεσα στην εφαρμογή Προγράμματος Εκπόνησης Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ) υλοποιώντας τη δέσμευσή του για την ολοκλήρωση του πολεοδομικού σχεδιασμού στη χώρα». Με το πρόγραμμα εκπόνησης ΤΠΣ, συνολικού ύψους 200 εκατ. € -που δεν προβλέπει καμία επιβάρυνση για τους Δήμους- πρόκειται να καλυφθεί μέσα στη δεκαετία το 100% των Δημοτικών Ενοτήτων της χώρας με νέο ή επικαιροποιημένο σχέδιο. Η υλοποίησή του προγράμματος θα είναι σταδιακή και θα προωθηθεί κατά φάσεις, καθεμία από τις οποίες θα περιλαμβάνει περίπου 200 μελέτες, έως ότου καλυφθούν όλες οι Δημοτικές Ενότητες της χώρας. Οι διαγωνισμοί για τις μελέτες της πρώτης φάσης αναμένεται να προκηρυχθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο καλύπτοντας περίπου το 18% της χώρας. Ανά 6μηνο θα υπάρχουν αντίστοιχες προκηρύξεις, ούτως ώστε σε λίγα χρόνια να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός σε όλους τους δήμους.
  5. Μια βίλα λαξευμένη στις ράχες ενός μικρού φαραγγιού που καταλήγει σε -σχεδόν ιδιωτική- παραλία με γαλαζοπράσινα νερά. Όπως τονίζεται στην ιστοσελίδα instabook.gr, στην περιοχή του Αποκόρωνα στα Χανιά σχεδόν λαξευμένη στα βράχια, είναι χτισμένη από το 2016 μία από τις πιο εντυπωσιακές σε σχεδιασμό και αισθητική βίλες των Χανίων. Τοποθετημένη περίτεχνα πάνω ακριβώς από έναν απομονωμένο όρμο και από μία -σχεδόν ιδιωτική- μικρή παραλία με βότσαλα, σε ένα οικόπεδο-φιλέτο 4 στρεμμάτων, η βίλα των Χανίων διατίθεται το τελευταίο διάστημα προς πώληση από τη φημισμένη εταιρεία real estate Κτηματοεμπορική, του Γιάννη Κριαρά αντί του ποσού των 2.800.000 ευρώ. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία εξοχική κατοικία 5* (αστέρων), που προσφέρει απόλυτη ιδιωτικότητα σε ένα μοναδικό περιβάλλον απαράμιλλης ομορφιάς και σε απόσταση λίγων λεπτών από το Κόκκινο Χωριό και την Αλμυρίδα. Η βίλα της Κτηματοεμπορικής, συνολικού εμβαδού 340 τετραγωνικών, ξεχωρίζει για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, τον εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό και τη μίνιμαλ διακόσμηση της, ενώ είναι χτισμένη αριστοτεχνικά σε σε τρία επίπεδα, τέλεια τοποθετημένα σε ένα ελαφρώς επικλινές έδαφος που -εκτός των άλλων- προσφέρει μοναδική θέα προς το απέραντο γαλάζιο. Η παραθαλάσσια βίλα των Χανίων των 2.800.000 ευρώ πληροί στο απόλυτο τις προϋποθέσεις για ονειρεμένες, χαλαρές και ασφαλείς καλοκαιρινές διακοπές με τις απολαύσεις και τις υπηρεσίες ενός 5* ξενοδοχείου (και με το παραπάνω) αλλά και για όσους την επιλέξουν ως μόνιμη κατοικία στο μαγικό νησί της Κρήτης.
  6. Μια βίλα λαξευμένη στις ράχες ενός μικρού φαραγγιού που καταλήγει σε -σχεδόν ιδιωτική- παραλία με γαλαζοπράσινα νερά. Όπως τονίζεται στην ιστοσελίδα instabook.gr, στην περιοχή του Αποκόρωνα στα Χανιά σχεδόν λαξευμένη στα βράχια, είναι χτισμένη από το 2016 μία από τις πιο εντυπωσιακές σε σχεδιασμό και αισθητική βίλες των Χανίων. Τοποθετημένη περίτεχνα πάνω ακριβώς από έναν απομονωμένο όρμο και από μία -σχεδόν ιδιωτική- μικρή παραλία με βότσαλα, σε ένα οικόπεδο-φιλέτο 4 στρεμμάτων, η βίλα των Χανίων διατίθεται το τελευταίο διάστημα προς πώληση από τη φημισμένη εταιρεία real estate Κτηματοεμπορική, του Γιάννη Κριαρά αντί του ποσού των 2.800.000 ευρώ. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία εξοχική κατοικία 5* (αστέρων), που προσφέρει απόλυτη ιδιωτικότητα σε ένα μοναδικό περιβάλλον απαράμιλλης ομορφιάς και σε απόσταση λίγων λεπτών από το Κόκκινο Χωριό και την Αλμυρίδα. Η βίλα της Κτηματοεμπορικής, συνολικού εμβαδού 340 τετραγωνικών, ξεχωρίζει για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, τον εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό και τη μίνιμαλ διακόσμηση της, ενώ είναι χτισμένη αριστοτεχνικά σε σε τρία επίπεδα, τέλεια τοποθετημένα σε ένα ελαφρώς επικλινές έδαφος που -εκτός των άλλων- προσφέρει μοναδική θέα προς το απέραντο γαλάζιο. Η παραθαλάσσια βίλα των Χανίων των 2.800.000 ευρώ πληροί στο απόλυτο τις προϋποθέσεις για ονειρεμένες, χαλαρές και ασφαλείς καλοκαιρινές διακοπές με τις απολαύσεις και τις υπηρεσίες ενός 5* ξενοδοχείου (και με το παραπάνω) αλλά και για όσους την επιλέξουν ως μόνιμη κατοικία στο μαγικό νησί της Κρήτης. View full είδηση
  7. Σε συνέχεια της προαναγγελίας του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Χατζηδάκη αναφορικά με την τρίμηνη παράταση της τακτοποίησης των αυθαιρέτων με το ισχύον καθεστώς,κατατέθηκε σήμερα η σχετική τροπολογία στη Βουλή. Συγκεκριμένα, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με θέμα "Εταιρική διακυβέρνηση ανωνύμων εταιρειών, σύγχρονη αγορά κεφαλαίου, ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/828 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, μέτρα προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1131 και άλλες διατάξεις" κατατέθηκε η τροπολογία που αφορά στις "Παρατάσεις προθεσμιών τακτοποίησης αυθαιρέτων και οικοδομικών αδειών". Διαβάστε παρακάτω το επίσημο κείμενο της τροπολογίας: Παρατάσεις προθεσμιών τακτοποίησης αυθαιρέτων και οικοδομικών αδειών 1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α' 167), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «1. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις του άρθρου 96 του παρόντος νόμου που υπάγονται στις διατάξεις για την αναστολή επιβολής κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 97 του παρόντος, η αίτηση υπαγωγής μαζί με τα συνοδευτικά της στοιχεία και δικαιολογητικά μπορεί να υποβληθεί στο πληροφοριακό σύστημα μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Εντός της προθεσμίας αυτής ισχύουν οι εκπτώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 101 του παρόντος νόμου. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής και μέχρι την 31 Μαρτίου 2026 επιτρέπεται η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος νόμου μόνο για αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης των κατηγοριών 1 έως και 4 του άρθρου 9 του ν. 4178/2013 και των κατηγοριών 1 έως και 4 του άρθρου 96 του παρόντος που είναι προγενέστερες της 28 Ιουλίου 2011. Για τις υπαγωγές που θα γίνουν από την 1 Οκτωβρίου 2020 και μέχρι τις 31 Μαρτίου 2026 το ενιαίο ειδικό πρόστιμο θα καταβάλλεται προσαυξημένο κατά τα οριζόμενα στις περιπτώσεις β΄ έως στ΄ της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου. Στις περιπτώσεις αυτές, η καταχώριση της ταυτότητας του κτιρίου ή της διηρημένης ιδιοκτησίας στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 62 του παρόντος νόμου αποτελεί όρο για την επέλευση των συνεπειών της υπαγωγής.» 2. Η παράγραφος 3 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Το ενιαίο ειδικό πρόστιμο αυξάνεται: α) κατά δέκα τοις εκατό (10%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση ευρίσκεται σε περιοχές προστασίας για τις οποίες έχουν εκδοθεί και ισχύουν προεδρικά διατάγματα καθορισμού όρων δόμησης. β) κατά είκοσι τοις εκατό (20%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2020 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, γ) κατά είκοσι πέντε τοις εκατό (25%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2021 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2022, δ) κατά τριάντα τοις εκατό (30%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2022 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ε) κατά τριάντα πέντε τοις εκατό (35%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2023 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, στ) κατά σαράντα τοις εκατό (40%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2024 μέχρι τις 31 Μαρτίου 2026.»
  8. Σε συνέχεια της προαναγγελίας του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Χατζηδάκη αναφορικά με την τρίμηνη παράταση της τακτοποίησης των αυθαιρέτων με το ισχύον καθεστώς,κατατέθηκε σήμερα η σχετική τροπολογία στη Βουλή. Συγκεκριμένα, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με θέμα "Εταιρική διακυβέρνηση ανωνύμων εταιρειών, σύγχρονη αγορά κεφαλαίου, ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/828 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, μέτρα προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1131 και άλλες διατάξεις" κατατέθηκε η τροπολογία που αφορά στις "Παρατάσεις προθεσμιών τακτοποίησης αυθαιρέτων και οικοδομικών αδειών". Διαβάστε παρακάτω το επίσημο κείμενο της τροπολογίας: Παρατάσεις προθεσμιών τακτοποίησης αυθαιρέτων και οικοδομικών αδειών 1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α' 167), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «1. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις του άρθρου 96 του παρόντος νόμου που υπάγονται στις διατάξεις για την αναστολή επιβολής κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 97 του παρόντος, η αίτηση υπαγωγής μαζί με τα συνοδευτικά της στοιχεία και δικαιολογητικά μπορεί να υποβληθεί στο πληροφοριακό σύστημα μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Εντός της προθεσμίας αυτής ισχύουν οι εκπτώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 101 του παρόντος νόμου. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής και μέχρι την 31 Μαρτίου 2026 επιτρέπεται η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος νόμου μόνο για αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης των κατηγοριών 1 έως και 4 του άρθρου 9 του ν. 4178/2013 και των κατηγοριών 1 έως και 4 του άρθρου 96 του παρόντος που είναι προγενέστερες της 28 Ιουλίου 2011. Για τις υπαγωγές που θα γίνουν από την 1 Οκτωβρίου 2020 και μέχρι τις 31 Μαρτίου 2026 το ενιαίο ειδικό πρόστιμο θα καταβάλλεται προσαυξημένο κατά τα οριζόμενα στις περιπτώσεις β΄ έως στ΄ της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου. Στις περιπτώσεις αυτές, η καταχώριση της ταυτότητας του κτιρίου ή της διηρημένης ιδιοκτησίας στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 62 του παρόντος νόμου αποτελεί όρο για την επέλευση των συνεπειών της υπαγωγής.» 2. Η παράγραφος 3 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Το ενιαίο ειδικό πρόστιμο αυξάνεται: α) κατά δέκα τοις εκατό (10%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση ευρίσκεται σε περιοχές προστασίας για τις οποίες έχουν εκδοθεί και ισχύουν προεδρικά διατάγματα καθορισμού όρων δόμησης. β) κατά είκοσι τοις εκατό (20%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2020 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, γ) κατά είκοσι πέντε τοις εκατό (25%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2021 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2022, δ) κατά τριάντα τοις εκατό (30%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2022 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ε) κατά τριάντα πέντε τοις εκατό (35%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2023 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, στ) κατά σαράντα τοις εκατό (40%), αν η αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος από την 1η Οκτωβρίου 2024 μέχρι τις 31 Μαρτίου 2026.» View full είδηση
  9. Τις δυο πρώτες προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για τη χρηματοδότηση «πράσινων» δράσεων, με δικαιούχους τους λιγνιτικούς δήμους Αμυνταίου, Φλώρινας, Εορδαίας,Κοζάνης και Μεγαλόπολης ενέκρινε το ΔΣ του Πράσινου Ταμείου κατά την χθεσινή του συνεδρίαση. Η πρώτη πρόσκληση αφορά στη υποβολή Σχεδίων Δράσης για την Ενέργεια και το Κλίμα και η δεύτερη στην χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την προώθηση της κυκλικής οικονομίας, με θετικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Κυκλική Οικονομία. Οι λεπτομέρειες των προσκλήσεων καθώς και οι τεχνικοί οδηγοί υποβολής των προτάσεων βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Πράσινου Ταμείου www.prasinotameio.gr Πρόσκληση στους ιδιώτες για επενδυτικά σχέδια από την Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ Ανοιχτή πρόσκληση προς φορείς του ιδιωτικού τομέα για την υποβολή μη δεσμευτικών επενδυτικών προτάσεων και αναπτυξιακών σχεδίων που μπορεί να αξιοποιηθούν για την κατάρτιση του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΜ) των λιγνιτικών περιοχών της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης απευθύνει η Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ υπό τον κ. Κωστή Μουσουρούλη. H Συντονιστική Επιτροπή θα θέτει τις προτάσεις και τα σχέδια υπόψη της Τεχνικής Επιτροπής (ΤΕΣΔΑΜ) που θα προχωρά σε προκαταρκτική αξιολόγησή τους στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων (ωριμότητα έργου, αξιοπιστία του φορέα της επενδυτικής πρότασης, οικονομική βιωσιμότητα επένδυσης, συμβατότητα με το masterplan της Δίκαιης Μετάβασης, αναπτυξιακά οφέλη για την εκάστοτε περιοχή κλπ.). Τα αποτελέσματα θα ληφθούν υπόψη για την κατάρτιση του ΣΔΑΜ και του Επιχειρησιακού Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027. Η Τεχνική Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας είναι ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κ. Θεόδωρος Θεοδουλίδης, συμβουλεύει και υποστηρίζει την Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ σε σχέση με τα επενδυτικά σχέδια που υποβάλλονται στην τελευταία. Συνεργάζεται δε κατά περίπτωση με άλλους κρατικούς φορείς καθώς και με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι προτάσεις θα υποβάλλονται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], με την συμπλήρωση τυποποιημένου Τεχνικού Δελτίου Πρόταση το οποίο έχει αναρτηθεί μαζί με τη σχετική Πρόσκληση στην ιστοσελίδα ΣΔΑΜ (www.sdam.gr). Τα αποτελέσματα της διαδικασίας προ-αξιολόγησης θα ανακοινώνονται εμπιστευτικά στους οικονομικούς ή/και επενδυτικούς φορείς. Ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής ΣΔΑΜ κ. Κωστής Μουσουρούλης δήλωσε από την πλευρά του: «Ο μηχανισμός Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης ενεργοποιείται. Κι αυτό γίνεται στοχοθετημένα, συντεταγμένα και πάνω από όλα υπεύθυνα, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο, τρόπο και πόρο. Το πραγματοποιούμε με την προκήρυξη των δύο πρώτων Προγραμμάτων του Πράσινου Ταμείου, τα οποία εστιάζουν ειδικά στους λιγνιτικούς Δήμους της χώρας, στο πλαίσιο του υπό κατάρτιση Ειδικού Μεταβατικού Προγράμματος 2020-2023. Το πραγματοποιούμε επίσης με την ανοιχτή πρόσκληση υποβολής μη δεσμευτικών επενδυτικών προτάσεων και αναπτυξιακών σχεδίων, προκειμένου να αξιοποιηθούν τόσο για την κατάρτιση του Master Plan, όσο και για την έγκαιρη υλοποίηση του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης που αναμένεται να εγκριθεί στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027. Σε λίγες ημέρες θα ακολουθήσει και νέα πρόσκληση προς τους Φορείς του Δημόσιου Τομέα, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ. Ο στόχος της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης είναι στόχος όλων μας ανεξαιρέτως. Με βάση αυτόν λοιπόν θα πρέπει συμβάλλοντες και συμβαλλόμενοι να υπερβούμε κάθε φόβο, καχυποψία, ανασφάλεια και προκατάληψη και να εξασφαλίσουμε με ενότητα και αλληλεγγύη ια καλύτερη ζωή για τις λιγνιτικές περιοχές της χώρας, όπως το επιτάσσει η νέα εποχή».
  10. Τις δυο πρώτες προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για τη χρηματοδότηση «πράσινων» δράσεων, με δικαιούχους τους λιγνιτικούς δήμους Αμυνταίου, Φλώρινας, Εορδαίας,Κοζάνης και Μεγαλόπολης ενέκρινε το ΔΣ του Πράσινου Ταμείου κατά την χθεσινή του συνεδρίαση. Η πρώτη πρόσκληση αφορά στη υποβολή Σχεδίων Δράσης για την Ενέργεια και το Κλίμα και η δεύτερη στην χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την προώθηση της κυκλικής οικονομίας, με θετικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Κυκλική Οικονομία. Οι λεπτομέρειες των προσκλήσεων καθώς και οι τεχνικοί οδηγοί υποβολής των προτάσεων βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Πράσινου Ταμείου www.prasinotameio.gr Πρόσκληση στους ιδιώτες για επενδυτικά σχέδια από την Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ Ανοιχτή πρόσκληση προς φορείς του ιδιωτικού τομέα για την υποβολή μη δεσμευτικών επενδυτικών προτάσεων και αναπτυξιακών σχεδίων που μπορεί να αξιοποιηθούν για την κατάρτιση του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΜ) των λιγνιτικών περιοχών της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης απευθύνει η Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ υπό τον κ. Κωστή Μουσουρούλη. H Συντονιστική Επιτροπή θα θέτει τις προτάσεις και τα σχέδια υπόψη της Τεχνικής Επιτροπής (ΤΕΣΔΑΜ) που θα προχωρά σε προκαταρκτική αξιολόγησή τους στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων (ωριμότητα έργου, αξιοπιστία του φορέα της επενδυτικής πρότασης, οικονομική βιωσιμότητα επένδυσης, συμβατότητα με το masterplan της Δίκαιης Μετάβασης, αναπτυξιακά οφέλη για την εκάστοτε περιοχή κλπ.). Τα αποτελέσματα θα ληφθούν υπόψη για την κατάρτιση του ΣΔΑΜ και του Επιχειρησιακού Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027. Η Τεχνική Επιτροπή, πρόεδρος της οποίας είναι ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κ. Θεόδωρος Θεοδουλίδης, συμβουλεύει και υποστηρίζει την Συντονιστική Επιτροπή ΣΔΑΜ σε σχέση με τα επενδυτικά σχέδια που υποβάλλονται στην τελευταία. Συνεργάζεται δε κατά περίπτωση με άλλους κρατικούς φορείς καθώς και με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι προτάσεις θα υποβάλλονται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], με την συμπλήρωση τυποποιημένου Τεχνικού Δελτίου Πρόταση το οποίο έχει αναρτηθεί μαζί με τη σχετική Πρόσκληση στην ιστοσελίδα ΣΔΑΜ (www.sdam.gr). Τα αποτελέσματα της διαδικασίας προ-αξιολόγησης θα ανακοινώνονται εμπιστευτικά στους οικονομικούς ή/και επενδυτικούς φορείς. Ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής ΣΔΑΜ κ. Κωστής Μουσουρούλης δήλωσε από την πλευρά του: «Ο μηχανισμός Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης ενεργοποιείται. Κι αυτό γίνεται στοχοθετημένα, συντεταγμένα και πάνω από όλα υπεύθυνα, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο, τρόπο και πόρο. Το πραγματοποιούμε με την προκήρυξη των δύο πρώτων Προγραμμάτων του Πράσινου Ταμείου, τα οποία εστιάζουν ειδικά στους λιγνιτικούς Δήμους της χώρας, στο πλαίσιο του υπό κατάρτιση Ειδικού Μεταβατικού Προγράμματος 2020-2023. Το πραγματοποιούμε επίσης με την ανοιχτή πρόσκληση υποβολής μη δεσμευτικών επενδυτικών προτάσεων και αναπτυξιακών σχεδίων, προκειμένου να αξιοποιηθούν τόσο για την κατάρτιση του Master Plan, όσο και για την έγκαιρη υλοποίηση του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης που αναμένεται να εγκριθεί στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027. Σε λίγες ημέρες θα ακολουθήσει και νέα πρόσκληση προς τους Φορείς του Δημόσιου Τομέα, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ. Ο στόχος της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης είναι στόχος όλων μας ανεξαιρέτως. Με βάση αυτόν λοιπόν θα πρέπει συμβάλλοντες και συμβαλλόμενοι να υπερβούμε κάθε φόβο, καχυποψία, ανασφάλεια και προκατάληψη και να εξασφαλίσουμε με ενότητα και αλληλεγγύη ια καλύτερη ζωή για τις λιγνιτικές περιοχές της χώρας, όπως το επιτάσσει η νέα εποχή». View full είδηση
  11. Το νέο σχεδιασμό για τη διέλευση του σιδηρόδρομου από την πόλη της Πάτρας, καθώς και τη διασύνδεση του νέου λιμένα της πόλης με το σιδηροδρομικό δίκτυο, παρουσίασε ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ . Σημαντική αναφορά έγινε γύρω από τις αρχές σχεδίασης του νέου έργου, οι οποίες επιγραμματικά κινούνται γύρω από τους εξής άξονες: 1. Προστασία του περιβάλλοντος 2. Ελαχιστοποίηση των επεμβάσεων και της όχλησης των πολιτών 3. Δυνατότητες χρηματοδότησης και οικονομικής βιωσιμότητας του έργου 4. Εξυπηρέτηση των επιβατικών και εμπορικών αναγκών του νέου Λιμένα Πατρών 5. Ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών και πολιτών 6. Αναπτυξιακή προοπτική της ευρύτερης περιοχής 7. Σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις σιδηροδρομικών έργων και Ευρωπαϊκή διαλειτουργικότητα. Αφού αναφέρθηκε στο σημαντικό βαθμό μελετητικής ωριμότητας, ο κ. Βίνης τόνισε ότι στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι να παραδοθεί στους πολίτες της Πάτρας ένα έργο που θα απαντά στις πραγματικές ανάγκες της πόλης με όρους ρεαλιστικούς και πρακτικούς. Σε ότι αφορά στη συνολική πρόταση διέλευσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής (ΣΓ) Κορίνθου - Πάτρας και πιο συγκεκριμένα το τμήμα μήκους 10,9 χλμ, από Ρίο (Χ.Θ. 119 + 920) έως τον νέο Λιμένα Πατρών (Χ.Θ. 130 + 810), τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου έχουν ως εξής: Υπογειοποίηση της ΣΓ στον πυκνό αστικό ιστό, μέσω τεχνικού Cut & Cover, συνολικού μήκους 5,16 χλμ, που θα ξεκινά πριν την οδό Κανελλοπούλου έως μετά τη στάση του Αγίου Ανδρέα, όπου θα αναδύεται στην περιοχή της ακτής Δυμαίων και θα καταλήγει επιφανειακά στο νέο Λιμένα Πατρών. Ταύτιση της χάραξης του εν λόγω τμήματος με την υφιστάμενη μονή ΣΓ που βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία. Μετατροπή της μονής ΣΓ σε διπλή με πλήρη ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της. Διατήρηση των 8 σιδηροδρομικών στάσεων που λειτουργούν σήμερα (6 εκ των οποίων μετατρέπονται σε υπόγειες), με αντίστοιχη αναβάθμιση και εξασφάλιση της λειτουργίας του Προαστιακού Πατρών. Οι στάσεις θα έχουν ως εξής: Καστελλόκαμπου (επιφανειακή), Μποζαΐτικων (επιφανειακή), Κανελλοπούλου (μετατροπή σε υπόγεια), Αγυιών (μετατροπή σε υπόγεια), Παναχαϊκής (μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Διονυσίου (μετατροπή σε υπόγεια), Τριών Συμμάχων (πρώην Πάτρας, Παλιό Λιμάνι - μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Ανδρέα (μετατροπή σε υπόγεια, με μετεπιβίβαση από/προς την υφιστάμενη μετρική ΣΓ προς Πύργο), Κατασκευή νέας Τερματικής Στάσης Νέου Λιμένα Πατρών (επιφανειακή). Διασφάλιση της διασύνδεσης του νέου Λιμένα Πατρών με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας για επιβατική και εμπορική χρήση. Κατάργηση όλων των υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων (οδικών και πεζών) στα τμήματα επιφανειακής διέλευσης της γραμμής και αντικατάστασή τους από ανισόπεδες διαβάσεις οχημάτων και δέκα πεζογέφυρες, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα ασφάλειας των πολιτών, πεζών και οδηγών. Διατήρηση της διασύνδεσης με Πύργο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, πολλαπλά είναι τα οφέλη της προτεινόμενης λύσης. Συγκεκριμένα, με την ταύτιση της χάραξης βελτιώνονται σημαντικά οι λειτουργίες της πόλης. Επιπλέον, μέσω της υπογειοποίησης εντός του πυκνού αστικού ιστού απελευθερώνεται η πρόσβαση προς το παραλιακό μέτωπο της πόλης, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα αστικών αναπλάσεων, με χώρους αναψυχής και βιώσιμης αστικής κινητικότητας, σε μια έκταση περίπου 70 στρεμμάτων που θα δώσουν νέα πνοή στην πόλη. Τέλος, ουσιαστικό όφελος προκύπτει από την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην περιοχή όδευσης της γραμμής, καθώς και από τη μείωση των επιπέδων ρύπανσης από θόρυβο και ατμοσφαιρικούς ρύπους λόγω της υπογειοποίησης και της πλήρους ηλεκτροκίνησης. View full είδηση
  12. Το νέο σχεδιασμό για τη διέλευση του σιδηρόδρομου από την πόλη της Πάτρας, καθώς και τη διασύνδεση του νέου λιμένα της πόλης με το σιδηροδρομικό δίκτυο, παρουσίασε ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ . Σημαντική αναφορά έγινε γύρω από τις αρχές σχεδίασης του νέου έργου, οι οποίες επιγραμματικά κινούνται γύρω από τους εξής άξονες: 1. Προστασία του περιβάλλοντος 2. Ελαχιστοποίηση των επεμβάσεων και της όχλησης των πολιτών 3. Δυνατότητες χρηματοδότησης και οικονομικής βιωσιμότητας του έργου 4. Εξυπηρέτηση των επιβατικών και εμπορικών αναγκών του νέου Λιμένα Πατρών 5. Ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών και πολιτών 6. Αναπτυξιακή προοπτική της ευρύτερης περιοχής 7. Σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις σιδηροδρομικών έργων και Ευρωπαϊκή διαλειτουργικότητα. Αφού αναφέρθηκε στο σημαντικό βαθμό μελετητικής ωριμότητας, ο κ. Βίνης τόνισε ότι στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι να παραδοθεί στους πολίτες της Πάτρας ένα έργο που θα απαντά στις πραγματικές ανάγκες της πόλης με όρους ρεαλιστικούς και πρακτικούς. Σε ότι αφορά στη συνολική πρόταση διέλευσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής (ΣΓ) Κορίνθου - Πάτρας και πιο συγκεκριμένα το τμήμα μήκους 10,9 χλμ, από Ρίο (Χ.Θ. 119 + 920) έως τον νέο Λιμένα Πατρών (Χ.Θ. 130 + 810), τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου έχουν ως εξής: Υπογειοποίηση της ΣΓ στον πυκνό αστικό ιστό, μέσω τεχνικού Cut & Cover, συνολικού μήκους 5,16 χλμ, που θα ξεκινά πριν την οδό Κανελλοπούλου έως μετά τη στάση του Αγίου Ανδρέα, όπου θα αναδύεται στην περιοχή της ακτής Δυμαίων και θα καταλήγει επιφανειακά στο νέο Λιμένα Πατρών. Ταύτιση της χάραξης του εν λόγω τμήματος με την υφιστάμενη μονή ΣΓ που βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία. Μετατροπή της μονής ΣΓ σε διπλή με πλήρη ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της. Διατήρηση των 8 σιδηροδρομικών στάσεων που λειτουργούν σήμερα (6 εκ των οποίων μετατρέπονται σε υπόγειες), με αντίστοιχη αναβάθμιση και εξασφάλιση της λειτουργίας του Προαστιακού Πατρών. Οι στάσεις θα έχουν ως εξής: Καστελλόκαμπου (επιφανειακή), Μποζαΐτικων (επιφανειακή), Κανελλοπούλου (μετατροπή σε υπόγεια), Αγυιών (μετατροπή σε υπόγεια), Παναχαϊκής (μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Διονυσίου (μετατροπή σε υπόγεια), Τριών Συμμάχων (πρώην Πάτρας, Παλιό Λιμάνι - μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Ανδρέα (μετατροπή σε υπόγεια, με μετεπιβίβαση από/προς την υφιστάμενη μετρική ΣΓ προς Πύργο), Κατασκευή νέας Τερματικής Στάσης Νέου Λιμένα Πατρών (επιφανειακή). Διασφάλιση της διασύνδεσης του νέου Λιμένα Πατρών με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας για επιβατική και εμπορική χρήση. Κατάργηση όλων των υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων (οδικών και πεζών) στα τμήματα επιφανειακής διέλευσης της γραμμής και αντικατάστασή τους από ανισόπεδες διαβάσεις οχημάτων και δέκα πεζογέφυρες, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα ασφάλειας των πολιτών, πεζών και οδηγών. Διατήρηση της διασύνδεσης με Πύργο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, πολλαπλά είναι τα οφέλη της προτεινόμενης λύσης. Συγκεκριμένα, με την ταύτιση της χάραξης βελτιώνονται σημαντικά οι λειτουργίες της πόλης. Επιπλέον, μέσω της υπογειοποίησης εντός του πυκνού αστικού ιστού απελευθερώνεται η πρόσβαση προς το παραλιακό μέτωπο της πόλης, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα αστικών αναπλάσεων, με χώρους αναψυχής και βιώσιμης αστικής κινητικότητας, σε μια έκταση περίπου 70 στρεμμάτων που θα δώσουν νέα πνοή στην πόλη. Τέλος, ουσιαστικό όφελος προκύπτει από την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην περιοχή όδευσης της γραμμής, καθώς και από τη μείωση των επιπέδων ρύπανσης από θόρυβο και ατμοσφαιρικούς ρύπους λόγω της υπογειοποίησης και της πλήρους ηλεκτροκίνησης.
  13. Version 1.0.0

    40 downloads

    Απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699 που αφορά: Τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών για την προσβασιμότητα αυτών σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η απόφαση στην Διαύγεια εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/693Η4653Π8-ΜΝΙ
  14. Αναρτήθηκε προ ολίγου στην πλατφόρμα ειδοποιητηρίων του ΕΤΕΑΕΠ η δυνατότητα επιλογής Α.Κ. για τους κλάδους Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (Εφάπαξ) σε εκτέλεση της εγκυκλίου 30/2020 e-ΕΦΚΑ, με την ακόλουθη εικόνα: H δυνατότητα επιλογής αφορά όλους τους επιστήμονες. Όλοι αυτοί πλην υγειονομικών έχουν επικουρική (1η και 2η στήλη) και όλοι οι επιστήμονες και οι Δικηγόροι Αθηνών έχουν Πρόνοια Εφάπαξ (3η στήλη). Οι λοιποί δικηγόροι Θεσσαλονίκης, Πειραιά, λοιπής Ελλάδας μόνο επικουρική. Ακολουθεί ο πίνακας με τις εισφορές: Όπως διαπιστώνεται στη σχετική πλατφόρμα δυστυχώς δεν έχει επιλογή για παράλληλη ασφάλιση. Με δεδομένη τη συμμετοχή του εργοδότη στην πληρωμή των εισφορών των μισθωτών επιστημόνων, η επιλογή φρονούμε πρέπει να γίνει με δήλωση στον εργοδότη και όχι στην πλατφόρμα, από την οποία θα έπρεπε να εξαιρεθούν οι παράλληλα ασφαλισμένοι, ή κάπως αλλιώς να το δηλώνουν. Η προθεσμία επιλογής είναι μέχρι 24.7.2020 και ο ασφαλισμένος μέχρι τότε μπορεί να αλλάξει την επιλογή του. Αν δεν υπάρξει επιλογή κατατάσσεται ο ασφαλισμένος στην 1η Α.Κ. Ετοιμάζεται το ενιαίο ειδοποιητήριο (ΕΦΚΑ - ΕΤΕΑΕΠ) μπορεί και αυτό το μήνα δηλαδή του 6ου 2020, (δύσκολα, σε διαφορετική περίπτωση στου 7ου 2020). Μόλις γίνει αυτό, το ποσόν των γραμματίων προείσπραξης των δικηγόρων θα συμψηφίζεται και με τις εισφορές ΕΤΕΑΕΠ. Οι παλαιές εισφορές ΕΤΕΑΕΠ (αναδρομικά) μάλλον θα πληρώνονται στην παλαιά πλατφόρμα. Η εκκαθάριση εισφορών 2019 φαίνεται πως απομακρύνεται για Σεπτέμβριο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μη αναρτημένα ειδοποιητήρια (παράλληλης κλπ.) που θα καθυστερήσουν κι άλλο. Περισσότερες λεπτομέρειες στην εγκύκλιο 30/2020 ΕΦΚΑ View full είδηση
  15. Αναρτήθηκε προ ολίγου στην πλατφόρμα ειδοποιητηρίων του ΕΤΕΑΕΠ η δυνατότητα επιλογής Α.Κ. για τους κλάδους Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (Εφάπαξ) σε εκτέλεση της εγκυκλίου 30/2020 e-ΕΦΚΑ, με την ακόλουθη εικόνα: H δυνατότητα επιλογής αφορά όλους τους επιστήμονες. Όλοι αυτοί πλην υγειονομικών έχουν επικουρική (1η και 2η στήλη) και όλοι οι επιστήμονες και οι Δικηγόροι Αθηνών έχουν Πρόνοια Εφάπαξ (3η στήλη). Οι λοιποί δικηγόροι Θεσσαλονίκης, Πειραιά, λοιπής Ελλάδας μόνο επικουρική. Ακολουθεί ο πίνακας με τις εισφορές: Όπως διαπιστώνεται στη σχετική πλατφόρμα δυστυχώς δεν έχει επιλογή για παράλληλη ασφάλιση. Με δεδομένη τη συμμετοχή του εργοδότη στην πληρωμή των εισφορών των μισθωτών επιστημόνων, η επιλογή φρονούμε πρέπει να γίνει με δήλωση στον εργοδότη και όχι στην πλατφόρμα, από την οποία θα έπρεπε να εξαιρεθούν οι παράλληλα ασφαλισμένοι, ή κάπως αλλιώς να το δηλώνουν. Η προθεσμία επιλογής είναι μέχρι 24.7.2020 και ο ασφαλισμένος μέχρι τότε μπορεί να αλλάξει την επιλογή του. Αν δεν υπάρξει επιλογή κατατάσσεται ο ασφαλισμένος στην 1η Α.Κ. Ετοιμάζεται το ενιαίο ειδοποιητήριο (ΕΦΚΑ - ΕΤΕΑΕΠ) μπορεί και αυτό το μήνα δηλαδή του 6ου 2020, (δύσκολα, σε διαφορετική περίπτωση στου 7ου 2020). Μόλις γίνει αυτό, το ποσόν των γραμματίων προείσπραξης των δικηγόρων θα συμψηφίζεται και με τις εισφορές ΕΤΕΑΕΠ. Οι παλαιές εισφορές ΕΤΕΑΕΠ (αναδρομικά) μάλλον θα πληρώνονται στην παλαιά πλατφόρμα. Η εκκαθάριση εισφορών 2019 φαίνεται πως απομακρύνεται για Σεπτέμβριο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μη αναρτημένα ειδοποιητήρια (παράλληλης κλπ.) που θα καθυστερήσουν κι άλλο. Περισσότερες λεπτομέρειες στην εγκύκλιο 30/2020 ΕΦΚΑ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.