Jump to content

Engineer

Administrators
  • Content Count

    6,764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Engineer last won the day on May 23 2018

Engineer had the most liked content!

Community Reputation

1,156 Άριστη

About Engineer

  • Rank
    Διαχειριστής

Contact Methods

  • Website
    https://www.michanikos.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια Μαρτίου 2019 για το ΕΤΕΑΕΠ. Μπορείτε να τα δείτε από εδώ: https://www.idika.org.gr/EteaepServices/Default.aspx
  2. Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια Μαρτίου 2019 για το ΕΤΕΑΕΠ. Μπορείτε να τα δείτε από εδώ: https://www.idika.org.gr/EteaepServices/Default.aspx View full είδηση
  3. Μεγάλες αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων και δη στο πώς θα εγγράφονται στο ΓΕΜΗ, φέρνει νομοσχέδιο. Όπως φέρνει και τσουχτερά πρόστιμα σε όσους δεν εγγραφούν στο μητρώο. Μεγάλες αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων και δη στο πώς θα εγγράφονται στο ΓΕΜΗ, φέρνει νομοσχέδιο. Όπως φέρνει και τσουχτερά πρόστιμα σε όσους δεν εγγραφούν στο μητρώο. Αναλυτικά, οι βασικές ανατροπές που έρχονται είναι: Περιορισμός γραφειοκρατίας Α. Η παροχή όλων των υπηρεσιών που συνδέονται με το ΓΕΜΗ συγκεντρώνεται σε ένα σημείο, στα Επιμελητήρια. Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας με την ενοποίηση της διαδικασίας ελέγχου των δημοσιευτέων πράξεων σε ένα σημείο της διοίκησης. Β. Επέκταση ηλεκτρονικοποίησης διαδικασιών. Σειρά πράξεων θα καταχωρίζεται με απλό και αυτοματοποιημένο έλεγχο πληρότητας ενώ για ορισμένες εταιρικές πράξεις θα αρκεί η με ευθύνη της εταιρείας ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων που θα δημοσιοποιούνται, χωρίς την απαίτηση για υποβολή εγγράφων. Γ. Δημιουργία Επιτροπών ΓΕΜΗ αποτελούμενων από εκπροσώπους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, δικηγόρους και υπηρεσιακούς παράγοντες για εξέταση υποθέσεων που αφορούν στην έκταση του ελέγχου και την καταχώριση πράξεων και στοιχείων στο ΓΕΜΗ ή εξέταση προσφυγών σε περίπτωση επιβολής προστίμων από τις ΥΓΕΜΗ, ούτως ώστε να επιλύονται ταχύτερα, ευχερέστερα και με ασφάλεια δικαίου σύνθετες περιπτώσεις. Δ. Θέσπιση υποχρέωσης διαλειτουργικότητας με άλλα εθνικά μητρώα, με ιδιαίτερη έμφαση στην διασύνδεση με το TAXIS, προκειμένου να απαλλαγούν οι επιχειρήσεις από την υποχρέωση υποβολής παρεμφερών δηλώσεων με τα ίδια ή παρεμφερή στοιχεία σε περισσότερες κρατικές υπηρεσίες. Ε. Καταγραφή όλων των πράξεων και στοιχείων που καταχωρίζονται στο ΓΕΜΗ, για τους κυριότερους νομικούς τύπους, καθώς και των νομικών προσώπων ή ατομικών επιχειρήσεων που πρέπει να εγγράφονται στο ΓΕΜΗ προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι υποχρεώσεις των εταιρειών. ΣΤ. Πρόβλεψη αυστηρού χρονικού πλαισίου εντός του οποίου θα πρέπει να γίνεται ο έλεγχος πληρότητας και νομιμότητας και η υλοποίηση της εμπορικής δημοσιότητας από τις Υπηρεσίες ΓΕΜΗ. Στόχος η επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών. Εποπτεία εταιρειών Α. Θεσμοθέτηση πιστοποιητικού καλής λειτουργίας για όλες τις εταιρείες (με τον ν. 4548/2018 είχε καθιερωθεί μόνο για τις Α.Ε.). Προστίθεται ένα εργαλείο διαφάνειας και αξιόπιστης ενημέρωσης όλων των ενδιαφερόμενων (συναλλασσόμενων με μια εταιρεία, δημόσιων αρχών κτλ) σχετικά με την τήρηση βασικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την εταιρική νομοθεσία. Β. Πρόβλεψη συνεπειών για υπόχρεους έγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ που δεν εκτελούν την εμπορική δημοσιότητα. Τα πρόστιμα αυστηροποιούνται, ενώ με πράξη της αρμόδιας Υπηρεσίας Γ.Ε.ΜΗ., τίθενται σε κατάσταση αναστολής καταχωρίσεων, αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν αίτησης τρίτου που έχει έννομο συμφέρον, όσες εταιρείες: α) για δύο συνεχή έτη δεν τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσίευσης πράξεων στο Γ.Ε.ΜΗ. β) δύο έτη μετά την θέση για οποιονδήποτε λόγο σε διαδικασία εκκαθάρισης δεν έχουν προβεί σε δημοσίευση ισολογισμού έναρξης εκκαθάρισης γ) έχουν αναστολή ΑΦΜ. Με αυτό τον τρόπο, δεν επιτρέπεται σε εταιρείες που δεν τηρούν βασικούς κανόνες διαφάνειας να συνεχίσουν να αναπτύσσουν δραστηριότητα με έννομες συνέπειες (και να καταχωρούν τις σχετικές πράξεις στο ΓΕΜΗ). Κατ' επέκταση, αποτρέπεται ο κίνδυνος διόγκωσης προβλημάτων που οφείλονται σε αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές. Γ. Σύσταση μητρώου πιστοποιημένων χρηστών ΓΕΜΗ και θέσπιση κανόνων οργάνωσης και λειτουργίας των Υπηρεσιών προκειμένου οι εποπτικού τύπου αρμοδιότητες να ασκούνται όσο το δυνατό πιο αποτελεσματικά View full είδηση
  4. Μεγάλες αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων και δη στο πώς θα εγγράφονται στο ΓΕΜΗ, φέρνει νομοσχέδιο. Όπως φέρνει και τσουχτερά πρόστιμα σε όσους δεν εγγραφούν στο μητρώο. Μεγάλες αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων και δη στο πώς θα εγγράφονται στο ΓΕΜΗ, φέρνει νομοσχέδιο. Όπως φέρνει και τσουχτερά πρόστιμα σε όσους δεν εγγραφούν στο μητρώο. Αναλυτικά, οι βασικές ανατροπές που έρχονται είναι: Περιορισμός γραφειοκρατίας Α. Η παροχή όλων των υπηρεσιών που συνδέονται με το ΓΕΜΗ συγκεντρώνεται σε ένα σημείο, στα Επιμελητήρια. Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας με την ενοποίηση της διαδικασίας ελέγχου των δημοσιευτέων πράξεων σε ένα σημείο της διοίκησης. Β. Επέκταση ηλεκτρονικοποίησης διαδικασιών. Σειρά πράξεων θα καταχωρίζεται με απλό και αυτοματοποιημένο έλεγχο πληρότητας ενώ για ορισμένες εταιρικές πράξεις θα αρκεί η με ευθύνη της εταιρείας ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων που θα δημοσιοποιούνται, χωρίς την απαίτηση για υποβολή εγγράφων. Γ. Δημιουργία Επιτροπών ΓΕΜΗ αποτελούμενων από εκπροσώπους του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, δικηγόρους και υπηρεσιακούς παράγοντες για εξέταση υποθέσεων που αφορούν στην έκταση του ελέγχου και την καταχώριση πράξεων και στοιχείων στο ΓΕΜΗ ή εξέταση προσφυγών σε περίπτωση επιβολής προστίμων από τις ΥΓΕΜΗ, ούτως ώστε να επιλύονται ταχύτερα, ευχερέστερα και με ασφάλεια δικαίου σύνθετες περιπτώσεις. Δ. Θέσπιση υποχρέωσης διαλειτουργικότητας με άλλα εθνικά μητρώα, με ιδιαίτερη έμφαση στην διασύνδεση με το TAXIS, προκειμένου να απαλλαγούν οι επιχειρήσεις από την υποχρέωση υποβολής παρεμφερών δηλώσεων με τα ίδια ή παρεμφερή στοιχεία σε περισσότερες κρατικές υπηρεσίες. Ε. Καταγραφή όλων των πράξεων και στοιχείων που καταχωρίζονται στο ΓΕΜΗ, για τους κυριότερους νομικούς τύπους, καθώς και των νομικών προσώπων ή ατομικών επιχειρήσεων που πρέπει να εγγράφονται στο ΓΕΜΗ προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι υποχρεώσεις των εταιρειών. ΣΤ. Πρόβλεψη αυστηρού χρονικού πλαισίου εντός του οποίου θα πρέπει να γίνεται ο έλεγχος πληρότητας και νομιμότητας και η υλοποίηση της εμπορικής δημοσιότητας από τις Υπηρεσίες ΓΕΜΗ. Στόχος η επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών. Εποπτεία εταιρειών Α. Θεσμοθέτηση πιστοποιητικού καλής λειτουργίας για όλες τις εταιρείες (με τον ν. 4548/2018 είχε καθιερωθεί μόνο για τις Α.Ε.). Προστίθεται ένα εργαλείο διαφάνειας και αξιόπιστης ενημέρωσης όλων των ενδιαφερόμενων (συναλλασσόμενων με μια εταιρεία, δημόσιων αρχών κτλ) σχετικά με την τήρηση βασικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την εταιρική νομοθεσία. Β. Πρόβλεψη συνεπειών για υπόχρεους έγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ που δεν εκτελούν την εμπορική δημοσιότητα. Τα πρόστιμα αυστηροποιούνται, ενώ με πράξη της αρμόδιας Υπηρεσίας Γ.Ε.ΜΗ., τίθενται σε κατάσταση αναστολής καταχωρίσεων, αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν αίτησης τρίτου που έχει έννομο συμφέρον, όσες εταιρείες: α) για δύο συνεχή έτη δεν τηρούν τις υποχρεώσεις δημοσίευσης πράξεων στο Γ.Ε.ΜΗ. β) δύο έτη μετά την θέση για οποιονδήποτε λόγο σε διαδικασία εκκαθάρισης δεν έχουν προβεί σε δημοσίευση ισολογισμού έναρξης εκκαθάρισης γ) έχουν αναστολή ΑΦΜ. Με αυτό τον τρόπο, δεν επιτρέπεται σε εταιρείες που δεν τηρούν βασικούς κανόνες διαφάνειας να συνεχίσουν να αναπτύσσουν δραστηριότητα με έννομες συνέπειες (και να καταχωρούν τις σχετικές πράξεις στο ΓΕΜΗ). Κατ' επέκταση, αποτρέπεται ο κίνδυνος διόγκωσης προβλημάτων που οφείλονται σε αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές. Γ. Σύσταση μητρώου πιστοποιημένων χρηστών ΓΕΜΗ και θέσπιση κανόνων οργάνωσης και λειτουργίας των Υπηρεσιών προκειμένου οι εποπτικού τύπου αρμοδιότητες να ασκούνται όσο το δυνατό πιο αποτελεσματικά
  5. Καμπάνια ενημέρωσης ξεκινά ο ΕΦΚΑ, επιδιώκοντας να περιορίσει την εισφοροδιαφυγή και να προφυλάξει μικροεπιχειρηματίες και επαγγελματίες, που βρίσκονται ξαφνικά με ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς ασφαλιστικούς φορείς, επειδή αγνοούσαν τις ισχύουσες διατάξεις. Σε εγκύκλιό του επισημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες σε επιχειρήσεις νομικής μορφής ΟΕ, ΕΕ και ΕΠΕ, ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΕΦΚΑ, για κύρια-επικουρική σύνταξη και υγεία-περίθαλψη. Η υποχρέωση υφίσταται ανεξαρτήτως του ποσοστού που κατέχουν και αν είναι ή όχι διαχειριστές της εταιρείας. Αν είναι εταίροι και διαχειριστές, ασφαλίζονται εκ παραλλήλου (διπλή ασφάλιση). Υποχρεωτική είναι επίσης η ασφάλιση για τον διαχειριστή ΙΚΕ, ενώ απαλλάσσονται οι εταίροι της ΙΚΕ που δεν ασκούν διαχείριση. Ο υπολογισμός των εισφορών Οι ασφαλιστικές εισφορές των εταίρων ΟΕ και ΕΕ υπολογίζονται βάσει των κερδών της επιχείρησης και του ποσοστού συμμετοχής τους στην εταιρεία. Για όσους συμμετέχουν σε ΕΠΕ υπολογίζονται βάσει των αναλογούντων μερισμάτων. Εάν τα ποσά των ετήσιων αναλογούντων κερδών ή μερισμάτων είναι μικρότερα από τον ετήσιο κατώτατο μισθό, εφαρμόζονται οι διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ περί μειωμένης απασχόλησης και οι ημέρες απασχόλησης προσαρμόζονται αναλόγως – όπως και οι εισφορές. Εταίροι που ασκούν παράλληλα και καθήκοντα διαχείρισης σε ΟΕ, ΕΕ ή ΕΠΕ και λαμβάνουν αμοιβή, για το ποσό τηςαμοιβής διαχειριστή καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές με βάση το άρθρο 36 παρ. 1 του Νόμου 4387/2016 περί παράλληλης ασφάλισης Εάν η αμοιβή διαχείρισης είναι χαμηλότερη του κατώτατου μισθού, για τον υπολογισμό των ημερών ασφάλισης θα έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ περί μειωμένης απασχόλησης. Οι διαχειριστές Στην εγκύκλιο του ΕΦΚΑ διευκρινίζεται επίσης ότι: • Διαχειριστής ΟΕ, ΕΕ, ή ΕΠΕ που δεν είναι εταίρος της εταιρείας, υπάγεται στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. (άρθρο 2 Α.Ν. 1846/51) • Εταίρος ΙΚΕ που ασκεί καθήκοντα διαχείρισης υπάγεται υποχρεωτικά στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΟΑΕΕ (παρ. 9 άρθρο 116 Ν. 4072/12 περ. α ́) • Διαχειριστής Ι.Κ.Ε, που δεν έχει την ιδιότητα του μέλους/εταίρου και ορίστηκε με το καταστατικό ή με απόφαση των εταίρων υπάγεται υποχρεωτικά στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΟΑΕΕ(παρ. 9 άρθρ. 116 Ν.4072/12). Εταίρος πολυπρόσωπης ΙΚΕ που έχει οριστεί ταυτόχρονα και διαχειριστής, καταβάλει εισφορές επί του εισοδήματος που προκύπτει μόνο από την άσκηση της διαχείρισης. Η υποχρέωση καταβολής εισφορών επί των αμοιβών διαχείρισης ισχύει από 1/6/2018. View full είδηση
  6. Καμπάνια ενημέρωσης ξεκινά ο ΕΦΚΑ, επιδιώκοντας να περιορίσει την εισφοροδιαφυγή και να προφυλάξει μικροεπιχειρηματίες και επαγγελματίες, που βρίσκονται ξαφνικά με ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς ασφαλιστικούς φορείς, επειδή αγνοούσαν τις ισχύουσες διατάξεις. Σε εγκύκλιό του επισημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες σε επιχειρήσεις νομικής μορφής ΟΕ, ΕΕ και ΕΠΕ, ασφαλίζονται υποχρεωτικά στον ΕΦΚΑ, για κύρια-επικουρική σύνταξη και υγεία-περίθαλψη. Η υποχρέωση υφίσταται ανεξαρτήτως του ποσοστού που κατέχουν και αν είναι ή όχι διαχειριστές της εταιρείας. Αν είναι εταίροι και διαχειριστές, ασφαλίζονται εκ παραλλήλου (διπλή ασφάλιση). Υποχρεωτική είναι επίσης η ασφάλιση για τον διαχειριστή ΙΚΕ, ενώ απαλλάσσονται οι εταίροι της ΙΚΕ που δεν ασκούν διαχείριση. Ο υπολογισμός των εισφορών Οι ασφαλιστικές εισφορές των εταίρων ΟΕ και ΕΕ υπολογίζονται βάσει των κερδών της επιχείρησης και του ποσοστού συμμετοχής τους στην εταιρεία. Για όσους συμμετέχουν σε ΕΠΕ υπολογίζονται βάσει των αναλογούντων μερισμάτων. Εάν τα ποσά των ετήσιων αναλογούντων κερδών ή μερισμάτων είναι μικρότερα από τον ετήσιο κατώτατο μισθό, εφαρμόζονται οι διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ περί μειωμένης απασχόλησης και οι ημέρες απασχόλησης προσαρμόζονται αναλόγως – όπως και οι εισφορές. Εταίροι που ασκούν παράλληλα και καθήκοντα διαχείρισης σε ΟΕ, ΕΕ ή ΕΠΕ και λαμβάνουν αμοιβή, για το ποσό τηςαμοιβής διαχειριστή καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές με βάση το άρθρο 36 παρ. 1 του Νόμου 4387/2016 περί παράλληλης ασφάλισης Εάν η αμοιβή διαχείρισης είναι χαμηλότερη του κατώτατου μισθού, για τον υπολογισμό των ημερών ασφάλισης θα έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ περί μειωμένης απασχόλησης. Οι διαχειριστές Στην εγκύκλιο του ΕΦΚΑ διευκρινίζεται επίσης ότι: • Διαχειριστής ΟΕ, ΕΕ, ή ΕΠΕ που δεν είναι εταίρος της εταιρείας, υπάγεται στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. (άρθρο 2 Α.Ν. 1846/51) • Εταίρος ΙΚΕ που ασκεί καθήκοντα διαχείρισης υπάγεται υποχρεωτικά στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΟΑΕΕ (παρ. 9 άρθρο 116 Ν. 4072/12 περ. α ́) • Διαχειριστής Ι.Κ.Ε, που δεν έχει την ιδιότητα του μέλους/εταίρου και ορίστηκε με το καταστατικό ή με απόφαση των εταίρων υπάγεται υποχρεωτικά στην ασφάλιση σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώην ΟΑΕΕ(παρ. 9 άρθρ. 116 Ν.4072/12). Εταίρος πολυπρόσωπης ΙΚΕ που έχει οριστεί ταυτόχρονα και διαχειριστής, καταβάλει εισφορές επί του εισοδήματος που προκύπτει μόνο από την άσκηση της διαχείρισης. Η υποχρέωση καταβολής εισφορών επί των αμοιβών διαχείρισης ισχύει από 1/6/2018.
  7. Στην ίδρυση Ενεργειακής Κοινότητας προχωρά ο Δήμος Κοζάνης σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΚ, τη ΔΙΑΔΥΜΑ, τον ΟΑΠΝ και την Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη. Για την εκκίνηση της Ενεργειακής Κοινότητας Κοζάνης, σύμφωνα με τη Μελέτη Βιωσιμότητας θα αναπτυχθούν αρχικά δραστηριότητες που αφορούν την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα φωτοβολταϊκό σταθμό εγκατεστημένης ισχύος 500 kWp καθώς και τη διενέργεια ενεργειακού συμψηφισμού παραγόμενης και καταναλισκόμενης ενέργειας (net-metering) από δεύτερο φωτοβολταϊκό σταθμό εγκατεστημένης ισχύος 500 kWp με στόχο την κάλυψη μέρους των ιδιοκαταναλώσεών των εταίρων της Ενεργειακής Κοινότητας. Για την επένδυση θα αξιοποιηθούν χρηματοδοτήσεις από τομεακά επιχειρησιακά προγράμματα του ΕΣΠΑ 2014 – 2020, εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και πρωτοβουλίες που χρηματοδοτούν σχετικές δραστηριότητες, όπως το Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης. «Ο Δήμος Κοζάνης, προχωρά κάνοντας ένα σημαντικό βήμα με την σύσταση της Ενεργειακής Κοινότητας Κοζάνης και αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η νομοθεσία για την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ με την μέγιστη κοινωνική ανταποδοτικότητα. Επιδίωξη μας είναι το βήμα αυτό να είναι προσεκτικό και σταθερό, προσβλέποντας, όχι στην πρόσκαιρη επικοινωνιακή εκμετάλλευση του, αλλά στην διάνοιξη ενός αναπτυξιακού μονοπατιού για την Δυτικής Μακεδονία και την βέλτιστη αξιοποίηση των δημόσιων πόρων» δήλωσε ο Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης. Τα οφέλη για τον Δήμο και τους Δημότες Τα οφέλη από τη συμμετοχή στην Ενεργειακή Κοινότητα θα είναι για τους συμμετέχοντες φορείς η μείωση των δαπανών για ηλεκτρική ενέργεια με τη διενέργεια ενεργειακού συμψηφισμού παραγόμενης και καταναλισκόμενης ενέργειας (net-metering). Επίσης μπορούν να υλοποιήσουν επενδύσεις αναβάθμισης της ενεργειακής αποδοτικότητας των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού τους με την αξιοποίησης εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων. Ο Δήμος Κοζάνης θα προβεί στον εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό μεγάλου τμήματος της παραγόμενης ενέργειας που του αναλογεί, με τις καταναλώσεις του δημοτικού φωτισμού (φωτισμός οδών και πλατειών). Σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη αντικατάσταση των υφιστάμενων λαμπτήρων στα φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης τεχνολογίας LED και την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης έντασης φωτισμού, o Δήμος Κοζάνης θα μειώσει σημαντικά τις τρέχουσες δαπάνες δημοτικού φωτισμού, και αυτό θα μπορεί να έχει ως συνέπεια τη μείωση των δημοτικών τελών φωτισμού που πληρώνουν οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις της περιοχής μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ (ή των εκάστοτε παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας) παρέχοντας έμμεση οικονομική στήριξη. Στοχεύοντας στην αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας, ο Δήμος Κοζάνης θα προβεί στον εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό τμήματος της παραγόμενης ενέργειας που του αναλογεί με νοικοκυριά που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες του πληθυσμού. Τα οφέλη για τους φορείς Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Κοζάνης (ΔΕΥΑΚ), η ΔΙΑΔΥΜΑ, ο ΟΑΠΝ και η Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη θα μειώσουν τις υφιστάμενες δαπάνες ηλεκτρικής ενέργειας με τη διενέργεια εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού της παραγόμενης ενέργειας που τους αναλογεί μειώνοντας τα λειτουργικά τους κόστη. Στη πρώτη φάση, πέραν της κύριας δραστηριότητάς της, η Ενεργειακή Κοινότητα Κοζάνης θα αναπτύξει συνεργασίες με άλλους δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης με στόχο την προώθηση της παραγωγής ενέργειας μέσω ΑΠΕ και την μεταφορά της αποκτηθείσας τεχνογνωσίας. Παράλληλα θα υλοποιεί εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα ευαισθητοποίησης των πολιτών στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας, της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της μετακίνησης με οικολογικούς τρόπους κ.λπ. Περαιτέρω στόχος του Δήμου Κοζάνης είναι η συμμετοχή φυσικών προσώπων και ιδιωτών στην Ενεργειακή Κοινότητα, να αναπτύξει δραστηριότητες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ΑΠΕ για πολίτες και επιχειρήσεις, να προχωρήσει στη δημιουργία ηλεκτρονικής ενημερωτικής πλατφόρμας για τις ΑΠΕ και την εξοικονόμηση ενέργειας, να αναπτύξει δράσεις ευαισθητοποίησης επιχειρήσεων και να επιδιώξει την υπογραφή μνημονίων συνεργασίας με μεγάλες επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα. Η Ενεργειακή Κοινότητα Κοζάνης (Ε.Κοιν.) είναι αστικός συνεταιρισμός αποκλειστικού σκοπού, ο οποίος διέπεται από τις διατάξεις του Ν. 4513/2018 και συμπληρωματικά από αυτές του Ν. 1667/1986 ως εκάστοτε ισχύουν. Έχει στόχο την προώθηση της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας (ως ορίζεται στο α. 2 § 1 του Ν. 4430/2016) και καινοτομίας στον ενεργειακό τομέα, την αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας και την προαγωγή της ενεργειακής αειφορίας, την παραγωγή, αποθήκευση, ιδιοκατανάλωση, διανομή και προμήθεια ενέργειας, καθώς και τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας στην τελική χρήση σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.
  8. Στην ίδρυση Ενεργειακής Κοινότητας προχωρά ο Δήμος Κοζάνης σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΚ, τη ΔΙΑΔΥΜΑ, τον ΟΑΠΝ και την Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη. Για την εκκίνηση της Ενεργειακής Κοινότητας Κοζάνης, σύμφωνα με τη Μελέτη Βιωσιμότητας θα αναπτυχθούν αρχικά δραστηριότητες που αφορούν την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα φωτοβολταϊκό σταθμό εγκατεστημένης ισχύος 500 kWp καθώς και τη διενέργεια ενεργειακού συμψηφισμού παραγόμενης και καταναλισκόμενης ενέργειας (net-metering) από δεύτερο φωτοβολταϊκό σταθμό εγκατεστημένης ισχύος 500 kWp με στόχο την κάλυψη μέρους των ιδιοκαταναλώσεών των εταίρων της Ενεργειακής Κοινότητας. Για την επένδυση θα αξιοποιηθούν χρηματοδοτήσεις από τομεακά επιχειρησιακά προγράμματα του ΕΣΠΑ 2014 – 2020, εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και πρωτοβουλίες που χρηματοδοτούν σχετικές δραστηριότητες, όπως το Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης. «Ο Δήμος Κοζάνης, προχωρά κάνοντας ένα σημαντικό βήμα με την σύσταση της Ενεργειακής Κοινότητας Κοζάνης και αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η νομοθεσία για την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ με την μέγιστη κοινωνική ανταποδοτικότητα. Επιδίωξη μας είναι το βήμα αυτό να είναι προσεκτικό και σταθερό, προσβλέποντας, όχι στην πρόσκαιρη επικοινωνιακή εκμετάλλευση του, αλλά στην διάνοιξη ενός αναπτυξιακού μονοπατιού για την Δυτικής Μακεδονία και την βέλτιστη αξιοποίηση των δημόσιων πόρων» δήλωσε ο Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης. Τα οφέλη για τον Δήμο και τους Δημότες Τα οφέλη από τη συμμετοχή στην Ενεργειακή Κοινότητα θα είναι για τους συμμετέχοντες φορείς η μείωση των δαπανών για ηλεκτρική ενέργεια με τη διενέργεια ενεργειακού συμψηφισμού παραγόμενης και καταναλισκόμενης ενέργειας (net-metering). Επίσης μπορούν να υλοποιήσουν επενδύσεις αναβάθμισης της ενεργειακής αποδοτικότητας των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού τους με την αξιοποίησης εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων. Ο Δήμος Κοζάνης θα προβεί στον εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό μεγάλου τμήματος της παραγόμενης ενέργειας που του αναλογεί, με τις καταναλώσεις του δημοτικού φωτισμού (φωτισμός οδών και πλατειών). Σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη αντικατάσταση των υφιστάμενων λαμπτήρων στα φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης τεχνολογίας LED και την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης έντασης φωτισμού, o Δήμος Κοζάνης θα μειώσει σημαντικά τις τρέχουσες δαπάνες δημοτικού φωτισμού, και αυτό θα μπορεί να έχει ως συνέπεια τη μείωση των δημοτικών τελών φωτισμού που πληρώνουν οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις της περιοχής μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ (ή των εκάστοτε παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας) παρέχοντας έμμεση οικονομική στήριξη. Στοχεύοντας στην αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας, ο Δήμος Κοζάνης θα προβεί στον εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό τμήματος της παραγόμενης ενέργειας που του αναλογεί με νοικοκυριά που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες του πληθυσμού. Τα οφέλη για τους φορείς Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Κοζάνης (ΔΕΥΑΚ), η ΔΙΑΔΥΜΑ, ο ΟΑΠΝ και η Κοβεντάρειος Δημοτική Βιβλιοθήκη θα μειώσουν τις υφιστάμενες δαπάνες ηλεκτρικής ενέργειας με τη διενέργεια εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού της παραγόμενης ενέργειας που τους αναλογεί μειώνοντας τα λειτουργικά τους κόστη. Στη πρώτη φάση, πέραν της κύριας δραστηριότητάς της, η Ενεργειακή Κοινότητα Κοζάνης θα αναπτύξει συνεργασίες με άλλους δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης με στόχο την προώθηση της παραγωγής ενέργειας μέσω ΑΠΕ και την μεταφορά της αποκτηθείσας τεχνογνωσίας. Παράλληλα θα υλοποιεί εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα ευαισθητοποίησης των πολιτών στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας, της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της μετακίνησης με οικολογικούς τρόπους κ.λπ. Περαιτέρω στόχος του Δήμου Κοζάνης είναι η συμμετοχή φυσικών προσώπων και ιδιωτών στην Ενεργειακή Κοινότητα, να αναπτύξει δραστηριότητες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ΑΠΕ για πολίτες και επιχειρήσεις, να προχωρήσει στη δημιουργία ηλεκτρονικής ενημερωτικής πλατφόρμας για τις ΑΠΕ και την εξοικονόμηση ενέργειας, να αναπτύξει δράσεις ευαισθητοποίησης επιχειρήσεων και να επιδιώξει την υπογραφή μνημονίων συνεργασίας με μεγάλες επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα. Η Ενεργειακή Κοινότητα Κοζάνης (Ε.Κοιν.) είναι αστικός συνεταιρισμός αποκλειστικού σκοπού, ο οποίος διέπεται από τις διατάξεις του Ν. 4513/2018 και συμπληρωματικά από αυτές του Ν. 1667/1986 ως εκάστοτε ισχύουν. Έχει στόχο την προώθηση της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας (ως ορίζεται στο α. 2 § 1 του Ν. 4430/2016) και καινοτομίας στον ενεργειακό τομέα, την αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας και την προαγωγή της ενεργειακής αειφορίας, την παραγωγή, αποθήκευση, ιδιοκατανάλωση, διανομή και προμήθεια ενέργειας, καθώς και τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας στην τελική χρήση σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο. View full είδηση
  9. Με τη νέα τροπολογία στο σχέδιο νόμου «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις.», ρυθμίζονται επιμέρους ζητήματα εφαρμογής του ν.4495/2017 για τον έλεγχο και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος και, μεταξύ άλλων, προβλέπονται τα ακόλουθα: α. Η απαιτούμενη, για την αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας, αυτοψία διενεργείται εφεξής από ελεγκτή δόμησης και όχι από τις Υπηρεσίες Δόμησης. β. Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής από τους μηχανικούς των απαραίτητων δικαιολογητικών για τις περιπτώσεις υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων στο ν.4178/2013 που δεν μεταφέρονται στο ν.4495/2017. γ. Παρατείνονται οι προθεσμίες υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων στο πληροφοριακό σύστημα και προβλέπονται μειώσεις και προσαυξήσεις του καταβαλλόμενου, υπέρ του Πράσινου Ταμείου, ενιαίου ειδικού προστίμου ως ακολούθως: Παρατείνεται έως 10-5-2019, η καταληκτική ημερομηνία υποβολής στο σύστημα αυθαιρέτων (από 8-4-2019, που ισχύει), για τη μείωση του σχετικού προστίμου κατά 10%. Παρέχεται μείωση του προστίμου κατά 20%, για τις περιπτώσεις αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενες περιοχές, όπως αυτές επανακαθορίζονται, με καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής τις 8-11- 2019. δ. Σε περίπτωση διαφωνίας με το πόρισμα του ελεγκτή δόμησης, κατά τη διαδικασία ελέγχου των δηλώσεων υπαγωγής στο ν.4495/2017, παρέχεται η δυνατότητα στον κύριο του ακινήτου να αιτηθεί, από το αρμόδιο γραφείο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), τον ορισμό διαμεσολαβητή για την εξέταση της υπόθεσης και την επίλυση της διαφωνίας. Από την εν λόγω διαδικασία διαμεσολάβησης, εξαιρούνται διαφωνίες που αφορούν την απαγόρευση υπαγωγής ακινήτων στη νομοθεσία για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης (ν.4014/2011, ν.4178/2013, ν.4495/2017 κ.λπ.). Παρέχεται η εξουσιοδότηση για τον καθορισμό, με κ.υ.α., επιμέρους ζητημάτων σχετικά με την εφαρμογή της ανωτέρω διαδικασίας καθώς και για τον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης των διαμεσολαβητών και των ελεγκτών δόμησης. ε. Καθορίζεται νέα διαδικασία για την υπαγωγή στο ν.4495/2017 αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς, τις προστατευόμενες περιοχές και σε διατηρητέα κτήρια. Μεταξύ άλλων, ανάλογα με την περιπτωσιολογία αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων, καθιερώνεται διαδικασία έγκρισης από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ή γνωμοδότησης από όργανο ή Υπηρεσία αυτού ή από επταμελή επιτροπή που συγκροτείται για τα σκοπό αυτό, μετά την αρχική ηλεκτρονική υποβολή στο σύστημα της σχετικής δήλωσης υπαγωγής. Πλήρες άρθρο: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44441?fbclid=IwAR2BWubumMaLw4HZT1MapqI5nOfJ9M2YcfP7zl5QullAUHd60TfXYRTZtPQ
  10. Με τη νέα τροπολογία στο σχέδιο νόμου «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις.», ρυθμίζονται επιμέρους ζητήματα εφαρμογής του ν.4495/2017 για τον έλεγχο και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος και, μεταξύ άλλων, προβλέπονται τα ακόλουθα: α. Η απαιτούμενη, για την αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας, αυτοψία διενεργείται εφεξής από ελεγκτή δόμησης και όχι από τις Υπηρεσίες Δόμησης. β. Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής από τους μηχανικούς των απαραίτητων δικαιολογητικών για τις περιπτώσεις υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων στο ν.4178/2013 που δεν μεταφέρονται στο ν.4495/2017. γ. Παρατείνονται οι προθεσμίες υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων στο πληροφοριακό σύστημα και προβλέπονται μειώσεις και προσαυξήσεις του καταβαλλόμενου, υπέρ του Πράσινου Ταμείου, ενιαίου ειδικού προστίμου ως ακολούθως: Παρατείνεται έως 10-5-2019, η καταληκτική ημερομηνία υποβολής στο σύστημα αυθαιρέτων (από 8-4-2019, που ισχύει), για τη μείωση του σχετικού προστίμου κατά 10%. Παρέχεται μείωση του προστίμου κατά 20%, για τις περιπτώσεις αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς και προστατευόμενες περιοχές, όπως αυτές επανακαθορίζονται, με καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής τις 8-11- 2019. δ. Σε περίπτωση διαφωνίας με το πόρισμα του ελεγκτή δόμησης, κατά τη διαδικασία ελέγχου των δηλώσεων υπαγωγής στο ν.4495/2017, παρέχεται η δυνατότητα στον κύριο του ακινήτου να αιτηθεί, από το αρμόδιο γραφείο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), τον ορισμό διαμεσολαβητή για την εξέταση της υπόθεσης και την επίλυση της διαφωνίας. Από την εν λόγω διαδικασία διαμεσολάβησης, εξαιρούνται διαφωνίες που αφορούν την απαγόρευση υπαγωγής ακινήτων στη νομοθεσία για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης (ν.4014/2011, ν.4178/2013, ν.4495/2017 κ.λπ.). Παρέχεται η εξουσιοδότηση για τον καθορισμό, με κ.υ.α., επιμέρους ζητημάτων σχετικά με την εφαρμογή της ανωτέρω διαδικασίας καθώς και για τον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης των διαμεσολαβητών και των ελεγκτών δόμησης. ε. Καθορίζεται νέα διαδικασία για την υπαγωγή στο ν.4495/2017 αυθαιρέτων σε παραδοσιακούς οικισμούς, τις προστατευόμενες περιοχές και σε διατηρητέα κτήρια. Μεταξύ άλλων, ανάλογα με την περιπτωσιολογία αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων, καθιερώνεται διαδικασία έγκρισης από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ή γνωμοδότησης από όργανο ή Υπηρεσία αυτού ή από επταμελή επιτροπή που συγκροτείται για τα σκοπό αυτό, μετά την αρχική ηλεκτρονική υποβολή στο σύστημα της σχετικής δήλωσης υπαγωγής. Πλήρες άρθρο: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44441?fbclid=IwAR2BWubumMaLw4HZT1MapqI5nOfJ9M2YcfP7zl5QullAUHd60TfXYRTZtPQ View full είδηση
  11. Το 2008 περισσότεροι από 550.000 πολίτες με ακίνητα στα όρια του Δήμου Αθηναίων υπέβαλαν δηλώσεις στο Κτηματολόγιο. Έντεκα χρόνια μετά έφτασε η στιγμή για να ελέγξουν τα στοιχεία που υπέβαλαν και αν υπάρχουν λάθη, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διορθώσεις. Από αύριο, Μεγάλη Δευτέρα, αρχίζει η προανάρτηση του Κτηματολογίου για την Αθήνα, η διαδικασία που θα διαρκέσει έως τις 24 Ιουνίου. Θα γίνει ηλεκτρονικά σε μια ειδικά πλατφόρμα στην ιστοσελίδα του Κτηματολογίου ( www.ktimatologio.gr) και οι πολίτες μπορούν χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet να αποκτήσουν πρόσβαση στα στοιχεία και να ελέγξουν την ορθότητα τους. Ήδη ανάδοχος του έργου έχει ξεκινήσει από τις αρχές της εβδομάδας να αποστείλει περίπου 25.000 e-mails την ημέρα με τα οποία ενημερώνει όσους έχουν υποβάλει δηλώσεις για την εκκίνηση της προανάρτησης. Όσοι δεν είχαν γνωστοποιήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση τους θα λάβουν SMS στο κινητό τους. Συνολικά έχουν υποβληθεί 849.734 δηλώσεις που αφορούν 726 .951 ακίνητα και περίπου 1.300.000 δικαιώματα. Όσοι συμφωνούν με τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί δεν χρειάζεται να προβούν σε κάποια άλλη ενέργεια .’Όσοι όμως διαφωνούν ή διαπιστώνουν παραλείψεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση επανεξέτασης στοιχείων, τη οποία παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα “ Δημοκρατία”. Η αίτηση υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ad@proanartisi –athina.gr είτε αυτοπροσώπως ,στο Κεντρικό Γραφείο Κτηματογράφησης της Αθήνας , στα Ολυμπιακά ακίνητα Γαλατσίου. Όπως εξήγησε ο συντονιστής του έργου και εκπρόσωπος του αναδόχου κοινοπραξίας, Γιώργος Δημητρίου, η διαδικασία είναι απλή και στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων οι ιδιοκτήτες δεν απαιτείται να μεταβούν στο Γραφείο Κτηματογράφησης αλλά μπορούν να την ολοκληρώσουν ηλεκτρονικά. Για όσους πάντως χρειαστεί να μεταβούν στο Γαλάτσι, ο ανάδοχος έχει διαμορφώσει γραφείο κτηματογράφησης σε έναν χώρο 250 τ.μ με ξεχωριστή είσοδο σε σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές, γραφείο που, σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, δύναται να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα περίπου 1.200 άτομα ημερησίως. Η διαδικασία της προανάρτησης αφορά ως επί το πλείστον όσους υπέβαλαν δηλώσεις το 2008, αποτελεί όμως ταυτόχρονα και ευκαιρία για όσους δεν υπέβαλαν να το κάνουν, πληρώνοντας το ανάλογο πρόστιμο εκπρόθεσμης δήλωσης. Επίσης κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποκτά δικαίωμα σε ακίνητο (π.χ από κληρονομιά) πρέπει να υποβάλει δήλωση στο Κτηματολόγιο, ανεξαρτήτως αν το δικαίωμα έχει ήδη δηλωθεί από τον προηγούμενο δικαιούχο. Που θα βρείτε την αίτηση επανεξέτασης Το έντυπο της αίτησης επανεξέτασης στοιχείων καθώς και κάθε άλλη πληροφορία τόσο για τη διενέργεια της προανάρτησης, όσο και για τις λοιπές διαδικασίες της κτηματογράφησης για τα ακίνητα του Δήμου Αθηναίων μπορείτε να το βρείτε στην ιστοσελίδα του αναδόχου www.ktimatologio-athina.gr, στην ιστοσελίδα της Ελληνικό Κτηματολόγιο ( www.ktimatologio.gr) καθώς και στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Σε ποιες περιπτώσεις υποβάλλεται αίτηση Η αίτηση υποβάλλεται ατελώς σε οποιαδήποτε περίπτωση ένας ιδιοκτήτης δεν συμφωνεί με κάποιο από τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Εφόσον τα έγγραφα που πιστοποιούν την αιτούμενη διόρθωση έχουν προσκομιστεί με τη δήλωση, δεν απαιτείται συνημμένο στην αίτηση έγγραφο. Αν όμως η αίτηση επανεξέτασης στοιχείων αφορά π.χ αλλαγή αστυνομικής ταυτότητας θα πρέπει μαζί με τη αίτηση επανεξέτασης στοιχείων να συνυποβληθεί και το αντίγραφο της νέας αστυνομικής ταυτότητας. Οπότε ο δικαιούχος μπορεί να σκανάρει την ταυτότητα του και μαζί με την αίτηση επανεξέτασης στοιχείων, να την αποστείλει με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ad@proanartis-athina.gr χωρίς να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Πέρα από αυτό , στη αίτηση μπορείτε να διορθώσετε τυχόν σφάλματα στο όνομα του πατέρα , στο ποσοστό συγκυριότητας της ιδιοκτησίας , στο ν αριθμό του συμβολαίου κλπ Πώς ελέγχετε να έχετε υποβάλει δήλωση Όσοι δεν θυμούνται αν έχουν υποβάλει δήλωση μπορούν να ελέγξουν με χρήση των κωδικών TAXISNET μέσω της ιστοσελίδας www.ktimatologio.gr και με την εφαρμογή “ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες –e-ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ”, αν το δικαίωμα τους επί του ακινήτου τους έχει συμπεριληφθεί στην ηλεκτρονική προανάρτηση. Σε περίπτωση που δεν βρουν στοιχεία που αφορούν το δικαίωμα τους στην ηλεκτρονική προανάρτηση, τότε μπορούν να μεταβούν στο Γραφείο Κτηματογράφησης για να ενημερωθούν. Υπάρχει περίπτωση το δικαίωμα να έχει δηλωθεί αλλά να έχει απορριφθεί, οπότε θα δουν οδηγίες για τις απαραίτητες ενέργειες. Αν δεν βρίσκετε την περιουσία σας Αν κάποιος ιδιοκτήτης, αφού εισέλθει με τους κωδικούς TAXISNET στα στοιχεία της προανάρτησης, δεν βλέπει το δικαίωμα του επί του ακινήτου του, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι: - Δεν έχει κάνει δήλωση για τα ακίνητα του στο Κτηματολόγιο. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει δήλωση είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω της ιστοσελίδας www.ktimatologio.gr και της εφαρμογής “ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες e-ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ” της Ελληνικό Κτηματολόγιο , είτε με κατάθεση της στο Γραφείο Κτηματογράφησης. -Το δηλωθέν δικαίωμα του απορρίφθηκε λόγω μη θεμελίωσης ή λόγω μη εντοπισμού. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης, προκειμένου να του δοθούν οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει. - Ενώ ενώ έχει καταθέσει δήλωση, δεν έχει καταβάλει το απαιτούμενο πάγιο τέλος. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης , προκειμένου να του δοθούν για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει, ώστε να προβεί στην άμεση ξόφληση της ανωτέρω οφειλής στις συνεργαζόμενες τράπεζες. Εφόσον εξοφληθεί η ανωτέρω οφειλή του τέλους, θα μπορέσει, με χρήση των κωδικών TAXISNET, να αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία των εμπράγματων δικαιωμάτων που τον αφορούν. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα απαιτείται είτε τηλεφωνική επικοινωνία είτε φυσική παρουσία στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Σημειώνεται ότι η κτηματολογική βάση της προανάρτησης περιλαμβάνει τα δικαιώματα που δηλώθηκαν έως τις 18 Ιανουαρίου 2019. Από την ημερομηνία αυτή και έπειτα συνεχίζεται η επεξεργαsία των νέων δηλώσεων, το αποτέλεσμα της οποίας θα φανεί σε επόμενο στάδιο, στην κτηματολογική βάση της ανάρτησης. Αυτό σημαίνει ότι όσοι υπέβαλαν δήλωση το τελευταίο τρίμηνο δεν μπορούν να τη δουν στην ηλεκτρονική προανάρτηση. Με πληροφορίες από την εφημερίδα" Δημοκρατία" View full είδηση
  12. Το 2008 περισσότεροι από 550.000 πολίτες με ακίνητα στα όρια του Δήμου Αθηναίων υπέβαλαν δηλώσεις στο Κτηματολόγιο. Έντεκα χρόνια μετά έφτασε η στιγμή για να ελέγξουν τα στοιχεία που υπέβαλαν και αν υπάρχουν λάθη, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διορθώσεις. Από αύριο, Μεγάλη Δευτέρα, αρχίζει η προανάρτηση του Κτηματολογίου για την Αθήνα, η διαδικασία που θα διαρκέσει έως τις 24 Ιουνίου. Θα γίνει ηλεκτρονικά σε μια ειδικά πλατφόρμα στην ιστοσελίδα του Κτηματολογίου ( www.ktimatologio.gr) και οι πολίτες μπορούν χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet να αποκτήσουν πρόσβαση στα στοιχεία και να ελέγξουν την ορθότητα τους. Ήδη ανάδοχος του έργου έχει ξεκινήσει από τις αρχές της εβδομάδας να αποστείλει περίπου 25.000 e-mails την ημέρα με τα οποία ενημερώνει όσους έχουν υποβάλει δηλώσεις για την εκκίνηση της προανάρτησης. Όσοι δεν είχαν γνωστοποιήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση τους θα λάβουν SMS στο κινητό τους. Συνολικά έχουν υποβληθεί 849.734 δηλώσεις που αφορούν 726 .951 ακίνητα και περίπου 1.300.000 δικαιώματα. Όσοι συμφωνούν με τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί δεν χρειάζεται να προβούν σε κάποια άλλη ενέργεια .’Όσοι όμως διαφωνούν ή διαπιστώνουν παραλείψεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση επανεξέτασης στοιχείων, τη οποία παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα “ Δημοκρατία”. Η αίτηση υποβάλλεται είτε ηλεκτρονικά με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ad@proanartisi –athina.gr είτε αυτοπροσώπως ,στο Κεντρικό Γραφείο Κτηματογράφησης της Αθήνας , στα Ολυμπιακά ακίνητα Γαλατσίου. Όπως εξήγησε ο συντονιστής του έργου και εκπρόσωπος του αναδόχου κοινοπραξίας, Γιώργος Δημητρίου, η διαδικασία είναι απλή και στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων οι ιδιοκτήτες δεν απαιτείται να μεταβούν στο Γραφείο Κτηματογράφησης αλλά μπορούν να την ολοκληρώσουν ηλεκτρονικά. Για όσους πάντως χρειαστεί να μεταβούν στο Γαλάτσι, ο ανάδοχος έχει διαμορφώσει γραφείο κτηματογράφησης σε έναν χώρο 250 τ.μ με ξεχωριστή είσοδο σε σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές, γραφείο που, σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, δύναται να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα περίπου 1.200 άτομα ημερησίως. Η διαδικασία της προανάρτησης αφορά ως επί το πλείστον όσους υπέβαλαν δηλώσεις το 2008, αποτελεί όμως ταυτόχρονα και ευκαιρία για όσους δεν υπέβαλαν να το κάνουν, πληρώνοντας το ανάλογο πρόστιμο εκπρόθεσμης δήλωσης. Επίσης κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποκτά δικαίωμα σε ακίνητο (π.χ από κληρονομιά) πρέπει να υποβάλει δήλωση στο Κτηματολόγιο, ανεξαρτήτως αν το δικαίωμα έχει ήδη δηλωθεί από τον προηγούμενο δικαιούχο. Που θα βρείτε την αίτηση επανεξέτασης Το έντυπο της αίτησης επανεξέτασης στοιχείων καθώς και κάθε άλλη πληροφορία τόσο για τη διενέργεια της προανάρτησης, όσο και για τις λοιπές διαδικασίες της κτηματογράφησης για τα ακίνητα του Δήμου Αθηναίων μπορείτε να το βρείτε στην ιστοσελίδα του αναδόχου www.ktimatologio-athina.gr, στην ιστοσελίδα της Ελληνικό Κτηματολόγιο ( www.ktimatologio.gr) καθώς και στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Σε ποιες περιπτώσεις υποβάλλεται αίτηση Η αίτηση υποβάλλεται ατελώς σε οποιαδήποτε περίπτωση ένας ιδιοκτήτης δεν συμφωνεί με κάποιο από τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Εφόσον τα έγγραφα που πιστοποιούν την αιτούμενη διόρθωση έχουν προσκομιστεί με τη δήλωση, δεν απαιτείται συνημμένο στην αίτηση έγγραφο. Αν όμως η αίτηση επανεξέτασης στοιχείων αφορά π.χ αλλαγή αστυνομικής ταυτότητας θα πρέπει μαζί με τη αίτηση επανεξέτασης στοιχείων να συνυποβληθεί και το αντίγραφο της νέας αστυνομικής ταυτότητας. Οπότε ο δικαιούχος μπορεί να σκανάρει την ταυτότητα του και μαζί με την αίτηση επανεξέτασης στοιχείων, να την αποστείλει με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ad@proanartis-athina.gr χωρίς να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Πέρα από αυτό , στη αίτηση μπορείτε να διορθώσετε τυχόν σφάλματα στο όνομα του πατέρα , στο ποσοστό συγκυριότητας της ιδιοκτησίας , στο ν αριθμό του συμβολαίου κλπ Πώς ελέγχετε να έχετε υποβάλει δήλωση Όσοι δεν θυμούνται αν έχουν υποβάλει δήλωση μπορούν να ελέγξουν με χρήση των κωδικών TAXISNET μέσω της ιστοσελίδας www.ktimatologio.gr και με την εφαρμογή “ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες –e-ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ”, αν το δικαίωμα τους επί του ακινήτου τους έχει συμπεριληφθεί στην ηλεκτρονική προανάρτηση. Σε περίπτωση που δεν βρουν στοιχεία που αφορούν το δικαίωμα τους στην ηλεκτρονική προανάρτηση, τότε μπορούν να μεταβούν στο Γραφείο Κτηματογράφησης για να ενημερωθούν. Υπάρχει περίπτωση το δικαίωμα να έχει δηλωθεί αλλά να έχει απορριφθεί, οπότε θα δουν οδηγίες για τις απαραίτητες ενέργειες. Αν δεν βρίσκετε την περιουσία σας Αν κάποιος ιδιοκτήτης, αφού εισέλθει με τους κωδικούς TAXISNET στα στοιχεία της προανάρτησης, δεν βλέπει το δικαίωμα του επί του ακινήτου του, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι: - Δεν έχει κάνει δήλωση για τα ακίνητα του στο Κτηματολόγιο. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει δήλωση είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω της ιστοσελίδας www.ktimatologio.gr και της εφαρμογής “ Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες e-ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ” της Ελληνικό Κτηματολόγιο , είτε με κατάθεση της στο Γραφείο Κτηματογράφησης. -Το δηλωθέν δικαίωμα του απορρίφθηκε λόγω μη θεμελίωσης ή λόγω μη εντοπισμού. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης, προκειμένου να του δοθούν οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει. - Ενώ ενώ έχει καταθέσει δήλωση, δεν έχει καταβάλει το απαιτούμενο πάγιο τέλος. Στην περίπτωση αυτή ο πολίτης θα πρέπει να μεταβεί στο Γραφείο Κτηματογράφησης , προκειμένου να του δοθούν για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει, ώστε να προβεί στην άμεση ξόφληση της ανωτέρω οφειλής στις συνεργαζόμενες τράπεζες. Εφόσον εξοφληθεί η ανωτέρω οφειλή του τέλους, θα μπορέσει, με χρήση των κωδικών TAXISNET, να αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία των εμπράγματων δικαιωμάτων που τον αφορούν. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις θα απαιτείται είτε τηλεφωνική επικοινωνία είτε φυσική παρουσία στο Γραφείο Κτηματογράφησης. Σημειώνεται ότι η κτηματολογική βάση της προανάρτησης περιλαμβάνει τα δικαιώματα που δηλώθηκαν έως τις 18 Ιανουαρίου 2019. Από την ημερομηνία αυτή και έπειτα συνεχίζεται η επεξεργαsία των νέων δηλώσεων, το αποτέλεσμα της οποίας θα φανεί σε επόμενο στάδιο, στην κτηματολογική βάση της ανάρτησης. Αυτό σημαίνει ότι όσοι υπέβαλαν δήλωση το τελευταίο τρίμηνο δεν μπορούν να τη δουν στην ηλεκτρονική προανάρτηση. Με πληροφορίες από την εφημερίδα" Δημοκρατία"
  13. Δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη 18 Απριλίου δύο νέες Προσκλήσεις του “Φιλόδημου ΙΙ”. Υπογραμμίζουμε ότι και για τις δύο ορίζεται ως ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτημάτων ένταξης η ημερομηνία έκδοσής τους, δηλαδή χθες. Εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της Χώρας Η Πρόσκληση VIII έχει τίτλο « Εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της Χώρας» και συνολικό προϋπολογισμό 55.000.000,00 ευρώ. Ειδικότερα αφορά τη χρηματοδότηση των Δήμων για : Α)τη σύνταξη νέων μελετών πυροπροστασίας - σχεδίων κάτοψης και τεχνικών περιγραφών μονίμων συστημάτων πυροπροστασίας, Β)την επικαιροποίηση παλαιών μελετών, Γ)τη σύνταξη και παράδοση των τευχών δημοπράτησης για την υλοποίηση των προβλεπόμενων στη μελέτη μέτρων και μέσων πυροπροστασίας, Δ)την υλοποίηση και τη συντήρηση μέτρων και μέσων εγκεκριμένης μελέτης πυροπροστασίας. Το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανά κατηγορία για κάθε σχολική μονάδα καθορίζεται ως ακολούθως: Για τις ανωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ: - νηπιαγωγεία-ολιγοθέσια δημοτικά (μονοθέσια, διθέσια, τριθέσια): 1.000 € - δημοτικά με λειτουργικότητα έως και 6/θέσιο: 1.500 € - δημοτικά με λειτουργικότητα από 7/θέσιο και άνω, γυμνάσια-λύκεια 2.000 € Για την ανωτέρω περίπτωση Δ: - νηπιαγωγεία- ολιγοθέσια δημοτικά (μονοθέσια, διθέσια, τριθέσια): 1.500 € - δημοτικά με λειτουργικότητα έως και 6/θέσιο: 2.000 € - δημοτικά με λειτουργικότητα από 7/θέσιο και άνω, γυμνάσια-λύκεια: 3.000 € Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες Η Πρόσκληση IX έχει τίτλο « Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες» και συνολικό προϋπολογισμό 35.000.000,00 ευρώ. Αφορά στη χρηματοδότηση των Δήμων που αναγράφονται στο Παράρτημα ΙΙ αυτής, για την κατασκευή ή προκατασκευή και τοποθέτηση ραμπών και χώρων υγιεινής για ΑμεΑ στις σχολικές μονάδες τους και αποσκοπεί στη βελτίωση των υποδομών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ, 7.361 σχολικές μονάδες δεν διαθέτουν ράμπα για να εισέλθει αναπηρικό αμαξίδιο και 9.917 σχολικές μονάδες δεν διαθέτουν χώρους υγιεινής για ΑμεΑ. Το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης για κάθε σχολική μονάδα (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια) των Δήμων του Παραρτήματός της,καθορίζεται σε 500 € για την κατασκευή ή προκατασκευή και τοποθέτηση ραμπών και 2.500 € για την κατασκευή χώρων υγιεινής. Ημερομηνία λήξης υποβολής αιτημάτων στις δύο Προσκλήσεις ορίστηκε η 31η Οκτωβρίου 2019.
  14. Δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη 18 Απριλίου δύο νέες Προσκλήσεις του “Φιλόδημου ΙΙ”. Υπογραμμίζουμε ότι και για τις δύο ορίζεται ως ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτημάτων ένταξης η ημερομηνία έκδοσής τους, δηλαδή χθες. Εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της Χώρας Η Πρόσκληση VIII έχει τίτλο « Εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της Χώρας» και συνολικό προϋπολογισμό 55.000.000,00 ευρώ. Ειδικότερα αφορά τη χρηματοδότηση των Δήμων για : Α)τη σύνταξη νέων μελετών πυροπροστασίας - σχεδίων κάτοψης και τεχνικών περιγραφών μονίμων συστημάτων πυροπροστασίας, Β)την επικαιροποίηση παλαιών μελετών, Γ)τη σύνταξη και παράδοση των τευχών δημοπράτησης για την υλοποίηση των προβλεπόμενων στη μελέτη μέτρων και μέσων πυροπροστασίας, Δ)την υλοποίηση και τη συντήρηση μέτρων και μέσων εγκεκριμένης μελέτης πυροπροστασίας. Το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανά κατηγορία για κάθε σχολική μονάδα καθορίζεται ως ακολούθως: Για τις ανωτέρω περιπτώσεις Α, Β, Γ: - νηπιαγωγεία-ολιγοθέσια δημοτικά (μονοθέσια, διθέσια, τριθέσια): 1.000 € - δημοτικά με λειτουργικότητα έως και 6/θέσιο: 1.500 € - δημοτικά με λειτουργικότητα από 7/θέσιο και άνω, γυμνάσια-λύκεια 2.000 € Για την ανωτέρω περίπτωση Δ: - νηπιαγωγεία- ολιγοθέσια δημοτικά (μονοθέσια, διθέσια, τριθέσια): 1.500 € - δημοτικά με λειτουργικότητα έως και 6/θέσιο: 2.000 € - δημοτικά με λειτουργικότητα από 7/θέσιο και άνω, γυμνάσια-λύκεια: 3.000 € Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες Η Πρόσκληση IX έχει τίτλο « Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες» και συνολικό προϋπολογισμό 35.000.000,00 ευρώ. Αφορά στη χρηματοδότηση των Δήμων που αναγράφονται στο Παράρτημα ΙΙ αυτής, για την κατασκευή ή προκατασκευή και τοποθέτηση ραμπών και χώρων υγιεινής για ΑμεΑ στις σχολικές μονάδες τους και αποσκοπεί στη βελτίωση των υποδομών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ, 7.361 σχολικές μονάδες δεν διαθέτουν ράμπα για να εισέλθει αναπηρικό αμαξίδιο και 9.917 σχολικές μονάδες δεν διαθέτουν χώρους υγιεινής για ΑμεΑ. Το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης για κάθε σχολική μονάδα (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια) των Δήμων του Παραρτήματός της,καθορίζεται σε 500 € για την κατασκευή ή προκατασκευή και τοποθέτηση ραμπών και 2.500 € για την κατασκευή χώρων υγιεινής. Ημερομηνία λήξης υποβολής αιτημάτων στις δύο Προσκλήσεις ορίστηκε η 31η Οκτωβρίου 2019. View full είδηση
  15. Και οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι, δηλαδή η Pearl, η Goldair και οι κοινοπραξίες Damco – Foodlink και ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed πέρασαν στη β’ φάση για το Θριάσιο ΙΙ, σύμφωνα με σχετική απόφαση του υπουργείου Μεταφορών. Κατά τη β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης, προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές. Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο. Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες). Συγκεκριμένα, το αντικείμενο της σύμβασης έχει ως εξής: 1) μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών, 2) εξυπηρέτηση Ε/Κ, 3) μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, 4) μεταφόρτωση γενικού φορτίου, 5) μεταφόρτωση οχημάτων, 6) υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου, 7) μεταφόρτωση υγρών φορτίων, συντήρηση υποδομών του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ., πέραν των σιδηροδρομικών, 9) εποπτεία Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου, 10) φύλαξη Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου. Την ευθύνη για την προετοιμασία και διεξαγωγή του διαγωνισμού έχει η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Μεταφορών. Σημειώνεται ότι το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.