Μετάβαση στο περιεχόμενο

Engineer

Administrators
  • Περιεχόμενα

    6.411
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

Engineer last won the day on Μάιος 23

Engineer had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

1.101 Εξαιρετική

Σχετικά Engineer

  • Κατάταξη:
    Διαχειριστής

Contact Methods

  • Website
    https://www.michanikos.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τη συντήρηση του ελληνικού τμήματος του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) αναλαμβάνει ο Διαχειριστής του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), μετά κι από την έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Η σύμβαση αφορά συγκεκριμένα στην ανάληψη από τον ΔΕΣΦΑ εργασιών συντήρησης του αγωγού, συνολικού μήκους 550 χιλιομέτρων, από τους Κήπους του Έβρου στα ελληνο-τουρκικά σύνορα, έως την Ιεροπηγή Καστοριάς στα σύνορα Ελλάδας και Αλβανίας. Η συμφωνία συντήρησης έχει διάρκεια πέντε ετών από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ. Προβλέπει επίσης την παροχή υποστήριξης από τον ΔΕΣΦΑ ήδη πριν από την έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας του. Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Σωτήριος Νίκας, τονίζει ότι "Η συμφωνία που υπογράψαμε θα οδηγήσει στην περαιτέρω αξιοποίηση του έμπειρου προσωπικού του ΔΕΣΦΑ αφενός, και τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας αφετέρου, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες". Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, σημείωσε πως η συμφωνία αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στη συνολική πρόοδο του έργου ΤΑΡ, το οποίο είναι ολοκληρωμένο κατά 82% περίπου και σηματοδοτεί ακόμη ένα βήμα προς την ολοκλήρωση και έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του αγωγού το 2020. Τα επόμενα βήματα για τον ΤΑΡ περιλαμβάνουν την κατασκευή του μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και την έναρξη λειτουργίας της υποδομής. Ο πρόεδρος του TAΡ, Walter Peeraer, ανέφερε εξάλλου ότι ο ΤΑΡ εστιάζει στην επιχειρησιακή του ετοιμότητα και την έναρξη της εμπορικής του λειτουργίας. "Με τη συμφωνία αυτή, κατέληξε, ξεκινά μία μακρόχρονη συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ, του οποίου η υποστήριξη κατά την επιχειρησιακή λειτουργία του ΤΑΡ θα είναι κομβική, ώστε ο αγωγός να μεταφέρει με ασφάλεια φυσικό αέριο στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας και διαφοροποιώντας ενεργειακούς πόρους". View full είδηση
  2. Τη συντήρηση του ελληνικού τμήματος του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) αναλαμβάνει ο Διαχειριστής του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), μετά κι από την έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Η σύμβαση αφορά συγκεκριμένα στην ανάληψη από τον ΔΕΣΦΑ εργασιών συντήρησης του αγωγού, συνολικού μήκους 550 χιλιομέτρων, από τους Κήπους του Έβρου στα ελληνο-τουρκικά σύνορα, έως την Ιεροπηγή Καστοριάς στα σύνορα Ελλάδας και Αλβανίας. Η συμφωνία συντήρησης έχει διάρκεια πέντε ετών από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ. Προβλέπει επίσης την παροχή υποστήριξης από τον ΔΕΣΦΑ ήδη πριν από την έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας του. Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Σωτήριος Νίκας, τονίζει ότι "Η συμφωνία που υπογράψαμε θα οδηγήσει στην περαιτέρω αξιοποίηση του έμπειρου προσωπικού του ΔΕΣΦΑ αφενός, και τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας αφετέρου, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες". Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, σημείωσε πως η συμφωνία αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στη συνολική πρόοδο του έργου ΤΑΡ, το οποίο είναι ολοκληρωμένο κατά 82% περίπου και σηματοδοτεί ακόμη ένα βήμα προς την ολοκλήρωση και έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του αγωγού το 2020. Τα επόμενα βήματα για τον ΤΑΡ περιλαμβάνουν την κατασκευή του μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και την έναρξη λειτουργίας της υποδομής. Ο πρόεδρος του TAΡ, Walter Peeraer, ανέφερε εξάλλου ότι ο ΤΑΡ εστιάζει στην επιχειρησιακή του ετοιμότητα και την έναρξη της εμπορικής του λειτουργίας. "Με τη συμφωνία αυτή, κατέληξε, ξεκινά μία μακρόχρονη συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ, του οποίου η υποστήριξη κατά την επιχειρησιακή λειτουργία του ΤΑΡ θα είναι κομβική, ώστε ο αγωγός να μεταφέρει με ασφάλεια φυσικό αέριο στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας και διαφοροποιώντας ενεργειακούς πόρους".
  3. Κατά τρία έτη παρατείνεται η ισχύς οικοδομικών αδειών που λήγουν ή έληξαν εντός του 2018, δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας και για λόγους ίσης μεταχείρισης με τους πολίτες των οποίων οι άδειες έληξαν από 1/3/2016 έως και 31/12/2017 και έχουν ήδη παραταθεί για αντίστοιχο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με ρύθμιση που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το οποίο αφορά ενεργειακά, χωροταξικά και πολεοδομικά θέματα. Με το ίδιο νομοσχέδιο δίδεται ετήσια (από τα 14 στα 15 έτη) παράταση της προθεσμίας αμφισβήτησης των πρώτων κτηματολογικών εγγραφών για όσες περιοχές δεν έχει ήδη λήξει η αρχική ή με οποιονδήποτε τρόπο παραταθείσα προθεσμία στις 30 Νοεμβρίου του 2018. Για τις περιοχές που η αρχική προθεσμία έληγε εντός του 2018 και παρατάθηκε με προηγούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις για εννέα συνολικά μήνες προσμετράται στο χρόνο της παράτασης και αυτό το ενιάμηνο, δηλ. η παράταση για αυτές τις περιοχές είναι στην πραγματικότητα τρίμηνη. Με τη ρύθμιση αυτή ουσιαστικά δίνεται η τελευταία ευκαιρία σε όσους ιδιοκτήτες ακινήτων δεν έχουν δηλώσει το ακίνητο τους στο Κτηματολόγιο (στις περιοχές που έχει προχωρήσει) και ως εκ τούτου αυτό έχει χαρακτηρισθεί ως «αγνώστου ιδιοκτήτη». Εφόσον συνεχίσει να έχει τον χαρακτηρισμό αυτόν θα περιέλθει στην κατοχή του δημοσίου. Με το άρθρο 11 του εν λόγω νομοσχεδίου οι άδειες επισκευής κτισμάτων σε σεισμόπληκτες και πυρόπληκτες περιοχές που δεν είχαν λήξει την 1.3.2011 παρατείνονται έως τις 31.12.2019, προκειμένου οι πληγέντες από φυσικές καταστροφές να ολοκληρώσουν χωρίς επιπλέον κόστος και διοικητική επιβάρυνση την επισκευή των κτισμάτων τους. Ακόμη, ορίζεται ότι οι υπαγωγές αυθαιρέτων που πραγματοποιήθηκαν από τις 9 έως τις 31 Οκτωβρίου 2018 δικαιούνται έκπτωσης 20%, δεδομένου ότι κατά την εκπνοή του προβλεπόμενου χρόνου παρουσιάστηκαν τεχνικές δυσλειτουργίες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υπαγωγής και δεν είχαν εκδοθεί όλες οι διοικητικές πράξεις και οι εγκύκλιοι για την εφαρμογή του νόμου για το δομημένο περιβάλλον. Επίσης, με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 1 καλύπτεται ένα νομικό κενό και θεσμοθετείται η αυτεπάγγελτη καταχώριση των εκκρεμών πράξεων στα κτηματολογικά βιβλία, σε περιπτώσεις που είχε επιβληθεί με δικαστική απόφαση αναστολή λειτουργίας ενός Κτηματολογικού Γραφείου, η οποία στη συνέχεια αίρεται. Αυτό συνέβη πρόσφατα στην κτηματογραφηθείσα περιοχή του Δήμου Διονύσου, αρμοδιότητας του Υποθηκοφυλακείου Μαραθώνα, όπου με προσωρινή διαταγή του Συμβουλίου της Επικρατείας ανεστάλη προσωρινά η τήρηση των κτηματολογικών βιβλίων, στη συνέχεια η δίκη καταργήθηκε και υπάρχουν εκατοντάδες πράξεις (αγοραπωλησίες, γονικές παροχές, αποδοχές κληρονομίας κ.α.) που, ενώ έχουν μεταγραφεί στα βιβλία του Υποθηκοφυλακείου κατά τη διάρκεια της δικαστικής αναστολής, παραμένουν χωρίς καταχώριση στα βιβλία του Κτηματολογικού Γραφείου. Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιλύεται αυτό το ζήτημα χωρίς καμία επιβάρυνση- διοικητική ή οικονομική- των πολιτών. View full είδηση
  4. Κατά τρία έτη παρατείνεται η ισχύς οικοδομικών αδειών που λήγουν ή έληξαν εντός του 2018, δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας και για λόγους ίσης μεταχείρισης με τους πολίτες των οποίων οι άδειες έληξαν από 1/3/2016 έως και 31/12/2017 και έχουν ήδη παραταθεί για αντίστοιχο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με ρύθμιση που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το οποίο αφορά ενεργειακά, χωροταξικά και πολεοδομικά θέματα. Με το ίδιο νομοσχέδιο δίδεται ετήσια (από τα 14 στα 15 έτη) παράταση της προθεσμίας αμφισβήτησης των πρώτων κτηματολογικών εγγραφών για όσες περιοχές δεν έχει ήδη λήξει η αρχική ή με οποιονδήποτε τρόπο παραταθείσα προθεσμία στις 30 Νοεμβρίου του 2018. Για τις περιοχές που η αρχική προθεσμία έληγε εντός του 2018 και παρατάθηκε με προηγούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις για εννέα συνολικά μήνες προσμετράται στο χρόνο της παράτασης και αυτό το ενιάμηνο, δηλ. η παράταση για αυτές τις περιοχές είναι στην πραγματικότητα τρίμηνη. Με τη ρύθμιση αυτή ουσιαστικά δίνεται η τελευταία ευκαιρία σε όσους ιδιοκτήτες ακινήτων δεν έχουν δηλώσει το ακίνητο τους στο Κτηματολόγιο (στις περιοχές που έχει προχωρήσει) και ως εκ τούτου αυτό έχει χαρακτηρισθεί ως «αγνώστου ιδιοκτήτη». Εφόσον συνεχίσει να έχει τον χαρακτηρισμό αυτόν θα περιέλθει στην κατοχή του δημοσίου. Με το άρθρο 11 του εν λόγω νομοσχεδίου οι άδειες επισκευής κτισμάτων σε σεισμόπληκτες και πυρόπληκτες περιοχές που δεν είχαν λήξει την 1.3.2011 παρατείνονται έως τις 31.12.2019, προκειμένου οι πληγέντες από φυσικές καταστροφές να ολοκληρώσουν χωρίς επιπλέον κόστος και διοικητική επιβάρυνση την επισκευή των κτισμάτων τους. Ακόμη, ορίζεται ότι οι υπαγωγές αυθαιρέτων που πραγματοποιήθηκαν από τις 9 έως τις 31 Οκτωβρίου 2018 δικαιούνται έκπτωσης 20%, δεδομένου ότι κατά την εκπνοή του προβλεπόμενου χρόνου παρουσιάστηκαν τεχνικές δυσλειτουργίες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υπαγωγής και δεν είχαν εκδοθεί όλες οι διοικητικές πράξεις και οι εγκύκλιοι για την εφαρμογή του νόμου για το δομημένο περιβάλλον. Επίσης, με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 1 καλύπτεται ένα νομικό κενό και θεσμοθετείται η αυτεπάγγελτη καταχώριση των εκκρεμών πράξεων στα κτηματολογικά βιβλία, σε περιπτώσεις που είχε επιβληθεί με δικαστική απόφαση αναστολή λειτουργίας ενός Κτηματολογικού Γραφείου, η οποία στη συνέχεια αίρεται. Αυτό συνέβη πρόσφατα στην κτηματογραφηθείσα περιοχή του Δήμου Διονύσου, αρμοδιότητας του Υποθηκοφυλακείου Μαραθώνα, όπου με προσωρινή διαταγή του Συμβουλίου της Επικρατείας ανεστάλη προσωρινά η τήρηση των κτηματολογικών βιβλίων, στη συνέχεια η δίκη καταργήθηκε και υπάρχουν εκατοντάδες πράξεις (αγοραπωλησίες, γονικές παροχές, αποδοχές κληρονομίας κ.α.) που, ενώ έχουν μεταγραφεί στα βιβλία του Υποθηκοφυλακείου κατά τη διάρκεια της δικαστικής αναστολής, παραμένουν χωρίς καταχώριση στα βιβλία του Κτηματολογικού Γραφείου. Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιλύεται αυτό το ζήτημα χωρίς καμία επιβάρυνση- διοικητική ή οικονομική- των πολιτών.
  5. Καθώς η συζήτηση για την ολοένα και πιο ανησυχητική κλιματική αλλαγή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, το National Geographic χαρτογράφησε τις επιπτώσεις που θα είχε το λιώσιμο των πάγων σε κάθε ήπειρο. Σε αυτή την περίπτωση το επίπεδο της θάλασσας θα ξεπερνούσε τα 66 μέτρα σε ύψος και τα νερά θα έσβηναν από τον χάρτη ολόκληρες χώρες – όπως αυτές που βρίσκονται κοντά στον Βόρειο και Νότιο Πόλο – αλλά και μεγαλουπόλεις. Στην Αμερική, πολλές πόλεις στην ανατολική ακτή όπως το Μαϊάμι, η Νέα Υόρκη και η Νέα Ορλεάνη, θα εξαφανιστούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Στην Ευρώπη, πόλεις όπως το Άμστερνταμ, οι Βρυξέλλες, η Ρίγα, το Λονδίνο και η Βενετία θα «πνιγούν», όπως και το μεγαλύτερο μέρος της Δανίας. Το ίδιο θα συμβεί και στην Ελλάδα, όπου τα περισσότερα νησιά του Αιγαίου – ειδικά οι Κυκλάδες - θα βυθιστούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Σε σύγκριση με άλλες ηπείρους, η Αφρική θα χάσει τα λιγότερα εδάφη της. Παρόλα αυτά, η Αλεξάνδρεια και το Κάιρο θα σβηστούν από τν χάρτη λόγω της ανόδου της στάθμης των υδάτων της Μεσογείου. Επίσης, η άνοδος της θερμοκρασίας και η ξηρασία θα μπορούσε να κάνει την ήπειρο ένα μέρος μη κατοικήσιμο. Στην Ασία, θα εξαφανιζόταν όλο το Μπαγκλαντές και οι ακτές της Ινδίας ενώ θα πλημμύριζε μία τεράστια έκταση στην Κίνα, η οποία σήμερα κατοικείται από 600 εκατομμύρια ανθρώπους – το Πεκίνο και η Σαγκάη «σβήνονται» από τον χάρτη. Πηγή: National Geographic Και ένα gif από το Ratpack: View full είδηση
  6. Καθώς η συζήτηση για την ολοένα και πιο ανησυχητική κλιματική αλλαγή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, το National Geographic χαρτογράφησε τις επιπτώσεις που θα είχε το λιώσιμο των πάγων σε κάθε ήπειρο. Σε αυτή την περίπτωση το επίπεδο της θάλασσας θα ξεπερνούσε τα 66 μέτρα σε ύψος και τα νερά θα έσβηναν από τον χάρτη ολόκληρες χώρες – όπως αυτές που βρίσκονται κοντά στον Βόρειο και Νότιο Πόλο – αλλά και μεγαλουπόλεις. Στην Αμερική, πολλές πόλεις στην ανατολική ακτή όπως το Μαϊάμι, η Νέα Υόρκη και η Νέα Ορλεάνη, θα εξαφανιστούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Στην Ευρώπη, πόλεις όπως το Άμστερνταμ, οι Βρυξέλλες, η Ρίγα, το Λονδίνο και η Βενετία θα «πνιγούν», όπως και το μεγαλύτερο μέρος της Δανίας. Το ίδιο θα συμβεί και στην Ελλάδα, όπου τα περισσότερα νησιά του Αιγαίου – ειδικά οι Κυκλάδες - θα βυθιστούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Σε σύγκριση με άλλες ηπείρους, η Αφρική θα χάσει τα λιγότερα εδάφη της. Παρόλα αυτά, η Αλεξάνδρεια και το Κάιρο θα σβηστούν από τν χάρτη λόγω της ανόδου της στάθμης των υδάτων της Μεσογείου. Επίσης, η άνοδος της θερμοκρασίας και η ξηρασία θα μπορούσε να κάνει την ήπειρο ένα μέρος μη κατοικήσιμο. Στην Ασία, θα εξαφανιζόταν όλο το Μπαγκλαντές και οι ακτές της Ινδίας ενώ θα πλημμύριζε μία τεράστια έκταση στην Κίνα, η οποία σήμερα κατοικείται από 600 εκατομμύρια ανθρώπους – το Πεκίνο και η Σαγκάη «σβήνονται» από τον χάρτη. Πηγή: National Geographic Και ένα gif από το Ratpack:
  7. Συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις υπαγωγής στον Ν3843/2010 (ΦΕΚ Α΄62/28.4.2010) για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού προστίμου το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ με χρήση κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή μεχρι 30 Ιουνίου 2019. Αυξάνεται το πρόστιμο για τους υπόγειους χώρους η αλλαγή χρήσης χώρων του υπογείου από βοηθητική σε κύρια, εφόσον πρόκειται για χώρο με χρήση κατοικία καθ’ υπέρβαση του συντελεστή δόμησης, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις υπογείου χώρου, από 5% σε 30% Επιπλέον χωρίς πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας, που διενεργούνται χωρίς την προηγούμενη έκδοση της προβλεπόμενης έγκρισης, όταν αυτές αφορούν εργασίες που γίνονται στο πλαίσιο του προγράμματος "εξοικονόμηση κατ οίκον ΙΙ" εφόσον εκδοθεί η συγκεκριμένη άδεια έως την 31η.1.2019 ΕΔΩ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ View full είδηση
  8. Συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις υπαγωγής στον Ν3843/2010 (ΦΕΚ Α΄62/28.4.2010) για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού προστίμου το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ με χρήση κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή μεχρι 30 Ιουνίου 2019. Αυξάνεται το πρόστιμο για τους υπόγειους χώρους η αλλαγή χρήσης χώρων του υπογείου από βοηθητική σε κύρια, εφόσον πρόκειται για χώρο με χρήση κατοικία καθ’ υπέρβαση του συντελεστή δόμησης, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις υπογείου χώρου, από 5% σε 30% Επιπλέον χωρίς πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας, που διενεργούνται χωρίς την προηγούμενη έκδοση της προβλεπόμενης έγκρισης, όταν αυτές αφορούν εργασίες που γίνονται στο πλαίσιο του προγράμματος "εξοικονόμηση κατ οίκον ΙΙ" εφόσον εκδοθεί η συγκεκριμένη άδεια έως την 31η.1.2019 ΕΔΩ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ
  9. Τέσσερις μήνες μετά την πολύνεκρη τραγωδία ξεκινούν τα έργα κατεδάφισης με τις έρευνες για τους υπαιτίους να παραμένουν άκαρπες. Η ιταλική κυβέρνηση επιχειρεί να αντλήσει πολιτικά οφέλη από τη διαχείριση του ζητήματος. Από σήμερα πέντε εταιρίες αρχίζουν να γκρεμίζουν την γέφυρα Mοράντι της Γένοβας. Συνολικά, σύμφωνα με τους μέχρι στιγμής υπολογισμούς, τα έργα θα κοστίσουν 19 εκατομμύρια ευρώ. Τέσσερις μήνες μετά από τη δραματική κατάρρευση της γέφυρας που παρέσυρε στον θάνατο 43 ανθρώπους και ανάγκασε εκατοντάδες άτομα να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, η Γένοβα προσπαθεί να κάνει μια νέα αρχή. Όσο για τις έρευνες, όπως αναφέρει ο Τύπος, κανείς από όσους ιθύνοντες έλαβαν κλήση σε απολογία, δεν θέλησε να απαντήσει στις ερωτήσεις των δικαστικών. Σύμφωνα με την κυβέρνηση της Ρώμης, η οικοδόμηση της νέας γέφυρας θα αρχίσει στο τέλος Μαρτίου και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Στοίχημα για την ιταλική κυβέρνηση Στην αρχή της ερχόμενης εβδομάδας θα ανακοινωθεί και το όνομα της εταιρίας που θα αναλάβει το όλο έργο. Σύμφωνα με ό,τι διαρρέει, είναι πολύ πιθανό να επιλεγεί όμιλος στον οποίο το ιταλικό δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών. Η ιδιωτική εταιρία αυτοκινητοδρόμων διαφώνησε με τους χειρισμούς της κυβέρνησης και αποφάσισε να προσφύγει στην δικαιοσύνη , αλλά χωρίς να ζητά τη διακοπή των έργων. Η κυβέρνηση Κόντε θεωρεί ότι η Γένοβα «θα πρέπει να γίνει σύμβολο της αναγέννησης όλης της Ιταλίας», όπως τονίζει ο υπουργός υποδομών Ντανίλο Τονινέλλι από τα Πέντε Αστέρια. Παράλληλα, πρόκειται να δοθεί αποζημίωση στις οικογένειες που ζουν κοντά στην περιοχή της γέφυρας, διότι θεωρείται βέβαιο ότι θα ταλαιπωρηθούν τους ερχόμενους μήνες από το θόρυβο των έργων. Πολλοί σχολιαστές, βέβαια, εκφράζουν αμφιβολίες για το αν η όλη προσπάθεια θα μπορέσει να ολοκληρωθεί τόσο σύντομα, δεδομένου ότι και η έγκριση των πρώτων μέτρων για την στήριξη των πληγέντων και την διαδικασία ανοικοδόμησης στην ιταλική βουλή και γερουσία έγινε «μετ’ εμποδίων». Μετά από πολλές καθυστερήσεις πρόκειται, επομένως, για στοίχημα καίριας σημασίας για την κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε. Αθανασία Συγγελλάκη, Ρώμη View full είδηση
  10. Τέσσερις μήνες μετά την πολύνεκρη τραγωδία ξεκινούν τα έργα κατεδάφισης με τις έρευνες για τους υπαιτίους να παραμένουν άκαρπες. Η ιταλική κυβέρνηση επιχειρεί να αντλήσει πολιτικά οφέλη από τη διαχείριση του ζητήματος. Από σήμερα πέντε εταιρίες αρχίζουν να γκρεμίζουν την γέφυρα Mοράντι της Γένοβας. Συνολικά, σύμφωνα με τους μέχρι στιγμής υπολογισμούς, τα έργα θα κοστίσουν 19 εκατομμύρια ευρώ. Τέσσερις μήνες μετά από τη δραματική κατάρρευση της γέφυρας που παρέσυρε στον θάνατο 43 ανθρώπους και ανάγκασε εκατοντάδες άτομα να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, η Γένοβα προσπαθεί να κάνει μια νέα αρχή. Όσο για τις έρευνες, όπως αναφέρει ο Τύπος, κανείς από όσους ιθύνοντες έλαβαν κλήση σε απολογία, δεν θέλησε να απαντήσει στις ερωτήσεις των δικαστικών. Σύμφωνα με την κυβέρνηση της Ρώμης, η οικοδόμηση της νέας γέφυρας θα αρχίσει στο τέλος Μαρτίου και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Στοίχημα για την ιταλική κυβέρνηση Στην αρχή της ερχόμενης εβδομάδας θα ανακοινωθεί και το όνομα της εταιρίας που θα αναλάβει το όλο έργο. Σύμφωνα με ό,τι διαρρέει, είναι πολύ πιθανό να επιλεγεί όμιλος στον οποίο το ιταλικό δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών. Η ιδιωτική εταιρία αυτοκινητοδρόμων διαφώνησε με τους χειρισμούς της κυβέρνησης και αποφάσισε να προσφύγει στην δικαιοσύνη , αλλά χωρίς να ζητά τη διακοπή των έργων. Η κυβέρνηση Κόντε θεωρεί ότι η Γένοβα «θα πρέπει να γίνει σύμβολο της αναγέννησης όλης της Ιταλίας», όπως τονίζει ο υπουργός υποδομών Ντανίλο Τονινέλλι από τα Πέντε Αστέρια. Παράλληλα, πρόκειται να δοθεί αποζημίωση στις οικογένειες που ζουν κοντά στην περιοχή της γέφυρας, διότι θεωρείται βέβαιο ότι θα ταλαιπωρηθούν τους ερχόμενους μήνες από το θόρυβο των έργων. Πολλοί σχολιαστές, βέβαια, εκφράζουν αμφιβολίες για το αν η όλη προσπάθεια θα μπορέσει να ολοκληρωθεί τόσο σύντομα, δεδομένου ότι και η έγκριση των πρώτων μέτρων για την στήριξη των πληγέντων και την διαδικασία ανοικοδόμησης στην ιταλική βουλή και γερουσία έγινε «μετ’ εμποδίων». Μετά από πολλές καθυστερήσεις πρόκειται, επομένως, για στοίχημα καίριας σημασίας για την κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε. Αθανασία Συγγελλάκη, Ρώμη
  11. Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES. Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους. Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed. Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf Σχετικά με τη Δράση elemed Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης. View full είδηση
  12. Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES. Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους. Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed. Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf Σχετικά με τη Δράση elemed Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.
  13. Η ημερίδα που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: «Ο ρόλος του Μηχανικού Σήμερα: νέες τεχνολογίες, καλές πρακτικές σε μεγάλα έργα» την Παρασκευή 14 ∆εκεµβρίου 2018.
  14. Η ημερίδα που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: «Ο ρόλος του Μηχανικού Σήμερα: νέες τεχνολογίες, καλές πρακτικές σε μεγάλα έργα» την Παρασκευή 14 ∆εκεµβρίου 2018. View full είδηση
  15. Τρίτος προορισμός παγκοσμίως στις κρατήσεις για υπαίθριες δραστηριότητες αναδείχθηκε η Ελλάδα στις κρατήσεις για τη θερινή περίοδο (1 Απριλίου - 31 Οκτωβρίου 2018), σύμφωνα με τα στοιχεία της εξειδικευμένης διεθνούς πλατφόρμας Adrenaline-Hunter.com. Την πρωτιά κατέχει η Γαλλία που λόγω του εύρους δραστηριοτήτων απο ορειβασία στις Άλπεις μέχρι σέρφ στον Ατλαντικό, δικαιολογημένα βρίσκεται στην πρώτη θέση. Τη δεύτερη θέση σε κρατήσεις κατέλαβε η Ισπανία ενώ η Ελλάδα με μικρή διαφορά έρχεται στην τρίτη θέση σε προτίμηση των adventure travelers. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Πορτογαλία ενώ σημαντική ήταν η άνοδος της Κροατίας στην πέμπτη θέση. Οι top προορισμοί στην Ελλάδα στις κρατήσεις για υπαίθριες δραστηριότητες: Σαντορίνη Χανιά Ηράκλειο Αθήνα Μύκονος Κεφαλονιά Πάρος Κέρκυρα Ρέθυμνο Ρόδος Κώς Άγιος Νικόλαος Κρήτη Όλυμπος Ζάκυνθος Χαλκιδική Η Σαντορίνη για άλλη μία χρονιά κρατάει τη σκυτάλη ακόμη και ανάμεσα στους adventure travelers με τις θαλάσσιες δραστηριότητες να έχουν την προτίμηση του επισκεπτών. Δραστηριότητες όπως οι καταδύσεις, oι περιηγήσεις με ιστιοπλοϊκό ή οι εκδρομές με ελικόπτερα είναι οι δημοφιλέστερες. Ακολουθούν τα Χανιά και το Ηράκλειο στη δεύτερη και τρίτη θέση, με το τουριστικό κοινό να προτιμά τις θαλάσσιες δραστηριότητες. Δραστηριότητες όπως το θαλάσσιο παραπέντε και οι περιηγήσεις με τζετ σκι βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού 20-35 ετών. Το παραπέντε επίσης στο Ηράκλειο είναι από τις δραστηριότητες που κέντρισαν το ενδιαφέρον των τουριστών φέτος και επέλεξαν να δουν το φυσικό τοπίο της Κρήτης από ψηλά. Η Αθήνα ως μεταβατικός προορισμός για τα νησιά, προσφέρει μία ποικιλία από διαφορετικές δραστηριότητες προκειμένου οι τουρίστες να δουν την πόλη με μια διαφορετική ματιά. Πρώτη δραστηριότητα σε προτίμηση είναι η ελεύθερη πτώση 1,5 ώρα βόρεια από την Αθήνα, ενώ οι ποδηλατικές εκδρομές στο Σούνιο ή στην Πάρνηθα προσφέρουν μία εναλλακτική πρόταση για όσους ενδιαφέρονται να αφήσουν το κέντρο της Αθήνας, και να απολαύσουν τη φύση και τις εξαιρετικές ποδηλατικές διαδρομές γύρω από την πρωτεύουσα. Ακολουθούν η Κεφαλονιά, Πάρος, Κέρκυρα, Ρέθυμνο με τις θαλάσσιες δραστηριότητες να προτιμούνται ενώ όσον αφορά τους ορεινούς προορισμούς ο Όλυμπος και τα Μετέωρα βρίσκονται στην προτίμηση των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα. Προφίλ των adventure travelers Οι υπαίθριες δραστηριότητες προτιμούνται απο ταξιδιώτες ηλικίας 20-35 ετών, τους επονομαζόμενους millenials. Ο μέσος όρος ηλικίας στην πλατφόρμα Adrenaline Hunter για την Ελλάδα ήταν 29 χρόνια και είναι είτε ταξιδιώτες που έκλεισαν τις διακοπές τους αυτόνομα (FIT), είτε ταξιδιώτες που ταξίδεψαν με κάποιο πακέτο. Βασικό στοιχείο όλων των adventure travelers είναι η ανάγκη για να κάνουν πράγματα που διαφέρουν ενόσω βρίσκονται στον προορισμό και να ανακαλύψουν τον προορισμό με έναν διαφορετικό τρόπο. Συνήθως οι adventure travelers κάνουν κράτηση για τις δραστηριότητες ενώ βρίσκονται ήδη στον προορισμό - δηλαδή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ο μέσος όρος κρατήσεων είναι 1-2 ημέρες πριν τη δραστηριότητα. Κρατήσεις ανά εθνικότητα Στην κορυφή των κρατήσεων βρίσκονται οι Γάλλοι οι οποίοι έχουν παράδοση σε υπαίθρια σπορ και δραστηριότητες. Ακολουθούν οι Άγγλοι με μικρή διαφορά και οι Αμερικάνοι οι οποίοι αυξήθηκαν σημαντικά κατά το 2018. Την τέταρτη θέση κατέχουν οι Γερμανοί ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκονται οι Ολλανδοί. Ακολουθούν οι Αυστραλοί, Καναδοί, Ιταλοί,Έλληνες, Ισραηλινοί, Ελβετοί και Βέλγοι. Πρόβλεψη για το 2019 Ακολουθώντας τις στατιστικές που προβλέπουν αύξηση των τουριστών στην Ελλάδα για το 2019, η ζήτηση για υπαίθριες δραστηριότητες / οutdoor activities αναμένεται να αυξηθεί κατά συνέπεια αυτού κατά το 2019. Η υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που προσφέρουν οι συνεργάτες της πλατφόρμας στην Ελλάδα αποδεικνύεται μέσα από τις κριτικές των πελατών κατά το 2018 οι οποίοι βαθμολόγησαν συγκεντρωτικά με 9,7/10 την παροχή υπηρεσιών. Αναμένουμε το 2019 να είναι μία χρονιά θετική για τον τουρισμό στην Ελλάδα που θα αναδείξει την ποιότητα των υπηρεσιών και το ασύγκριτο τουριστικό προϊόν, τονίζει ο υπεύθυνος για την ελληνική αγορά κ.Θωμάς Καραγιάννης. View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.