Jump to content

nikoscivil

Core Members
  • Content Count

    352
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

nikoscivil last won the day on November 4 2016

nikoscivil had the most liked content!

Community Reputation

170 Καλή

About nikoscivil

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Structural/Bridge Engineering
  • Τοποθεσία
    Λονδίνο
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σημαντική ιδιομορφή ως προς κατεύθυνση διέγερσης, διέγερση π.χ. βηματισμού κατά κατεύθυνση y (δεν χρειάζεται η διέγερση να είναι μόνο σεισμός δηλαδή, φτάνει να είναι ένα διάνυσμα κατεύθυνσης) είναι αυτή που ενεργοποιεί σημαντική ενεργή ιδιομορφική μάζα ως προς αυτή τη κατεύθυνση. Παράδειγμα, ας πούμε ότι έχουμε μια ορθογωνική πλάκα, την βλέπουμε σε κάτοψη και αυτή έχει τρεις βαθμούς ελευθερίας, τους εξής: κατά x, κατά y και μια στροφή φ. Επειδή έχουμε 3 β.ε., θα έχουμε και 3 ιδιομορφές. Έστω η 1η ιδιομορφή βγάζει ιδιοδιανύσματα 0 μονάδες κατά x, 1 κατά y και 0.05 μονάδα στροφή.
  2. Αν το εχω καταλαβει σωστα από την περιγραφή, η δοκος 1 ειναι μερος της μεγαλης κοκκινης εσχαρας, και για να λετε οτι εχετε αρνητικη ροπη στη συνδεση σημαινει οτι η δοκός 3 λειτουργει ως στηριζουσα και η 1 ως στηριζομενη (υποθετω οτι η δοκός 3 συνδέεται πανω στα κατακόρυφα στοιχεια-κολωνες, εξ ου και εχει μεγαλυτερη σχετικη δυσκαμψια σε σχεση με τη δοκο 1). Η θλίψη στο πέλμα δεν εχει καμια σχέση με την ανάρτηση που προσφερει η δοκός 1 στη δοκό 2. Η κεκλιμένη δοκός 2 δημιουργει εντάσεις στο κατω πέλμα της δοκού 1 που συνοψιζονται: - σε κάμψη και στα δυο ημι-πέλματα του κάτω πέλμα
  3. Καλησπέρα - είναι βατή και διαχειρίσιμη η κάτοψη, υποθέτω θα γινει από πλαίσια Ω/Σ με τοιχοποιία πλήρωσης και θόλο από Ω/Σ? Μπορείς να ξεκινήσεις από τη βασική θεωρία των τόξων σε 2-Δ, να θυμηθείς τη γραμμή ώθησης και τη μορφή της ανάλογα τη θέση των στατικών φορτίων και τη σημασια του πάχους της διατομής. Επίσης κατά την ανάλυση να θεωρήσεις τις συνθήκες στήριξης του θόλου και τη συνδεσμολογία με τα πλαίσια (αν είναι τελικα, πλαίσια) έτσι όπως θα κατασκευαστούν στην πραγματικότητα (πάκτωση, άρθρωση, ....). Ο θόλος θα μπορεί και εν τέλει να λυθεί σαν ένα απλό τόξο με τη θεώρηση μιας λωρίδ
  4. Αν ο ορθογωνικός στύλος είναι υπό γωνία σημαίνει ότι η ροπή αδράνειας της διατομής του ως προς το ορθοκανονικό σύστημα Χ και Υ των τεμνουσών (που δεν ταυτίζεται με το κύριο σύστημα της διατομής) δεν είναι η κύρια για καθε μια κατεύθυνση. Το software ανάλυσης θεωρητικά θα πρέπει να είναι σε θέση να υπολογίσει τη δυσκαμψία της υπο γωνίας κολώνας και να εξάγει τις τέμνουσες κατα Χ και Υ που αναλαμβάνει η περιστραμμένη διατομή. Οπότε έχοντας τα φορτία σου και την γυρισμένη διατομή σου (όχι πλεον ορθογωνική) μπορείς να κάνεις ανάλυση διατομή και να βρεις τροπές διαρροής κλπ...
  5. Ναι, αυτην την λεπτομέρεια την είχα δει και εγώ στο blog του The Civil Engineering Exam... Είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, αλλά μεχρι στιγμής δε το έχω συναντήσει πουθενά σαν κώλυμα, σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι που έχουν εμπειρία από άλλη ευρωπαική χώρα αρκετά χρόνια και δουλεύουν πλέον στην Αγγλία, μέσω του Directive Route γινονται chartered. Σε όλες τις εταιρίες πάντως αυτό που ζητάνε από ένα επίπεδο και μετά είναι να είσαι Chartered, το οποίο στο προσφέρει το Directive Route...
  6. Ειρησθω εν παροδω, στην Ελλάδα ναι ειναι υποχρεωτικη η εφαρμογή ως νομος του κράτους. Σε καποιες αλλες ευρωπαικες χωρες δεν ειναι ομως,οπως πχ στην Αγγλια οπου εργαζομαι, ειναι συμβουλευτικα κειμενα οι Ευρωκωδικες και δεν ειναι υποχρεωτικοι, ο μηχανικος υπογραφει βασει της δικης του κρισης κ αναλυσης της δουλειας του.
  7. Στην ροπή επαναφοράς (από το βάρος) θα χρησιμοποιούσα μικρότερο συντελεστη συμμετοχής για τα κινητά μιας και ''βοηθάει''. Ο Ευρωκώδικας δε ξέρω τι προτείνει, πάντως προσωπικά θα έλεγχα και για μια συνισταμένη του ανέμου, οπότε θα πρόσεχα το μοχλοβραχίονα του βάρους ως προς το σημείο που θα προκύψει η ανατροπή (έστω πχ. γωνία θεμελίου). Μπορεί το κλάσμα Ροπή επαναφοράς/ Ροπή Ανέμου να είναι μικρότερο από το αντίστοιχο σε κάθε διεύθυνση ξεχωριστά
  8. Τα λεγόμενα cofferdams μπορούν να προσομοιωθούν με επίπεδα πλαίσια στα αντίστοιχα ύψη της εκσκαφής όπου χρησιμοποιούνται. Υπάρχουν εταιρίες που προμηθεύουν αντίστοιχες δοκούς και συστήματα αντιστηρίξεων στην αγορά για αντίστοιχα έργα βαθέων εκσκαφών. Προσοχή χρείάζεται κατά την επίλυση του πλαισίου στις εσωτερικές αρθρώσεις και στα limitation, ανάλογα όπως τα ορίζει στο specification του ο κάθε κατασκευαστής. Η σωστή ανάλυση (που θέλω να πιστεύω ότι γίνεται στην μελετητική πράξη) προυποθέτει επισταμένη μελέτη των σχετικών δυσκαμψιών του συστήματος εδάφους-μεταλλικού πλαισίου προκε
  9. Ενώ θα έπρεπε να είναι αριστεροτίμονα? Ή το καλύτερο θα ήταν να μην υπάρχουν ατυχήματα?
  10. Αν μου επιτραπεί, να σχολιάσω κάτι που αναφέρθηκε λανθασμένα πιο πάνω σε σχέση με το ΗΒ. Υπάρχει άδεια άσκησης επαγγέλματος. Ονομάζεται chartership. Στους πολιτικούς μηχανικούς, οι άδειες είναι είτε του Civil Engineer, είτε του Structural Engineer, είτε και τα δυο μαζί αν κάποιος το αναζητά. Το πώς την παίρνεις δεν είναι σκοπός του παρόντος thread. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών στο Διαδίκτυο για όποιον ενδιαφέρεται. Να αναφέρω ότι δεν την παίρνεις όπως στην Ελλάδα (αμέσως μετά την αποφοίτηση και με μηδενικό αποδεδειγμένο επαγγελματικό record). Και οι δυο δρόμοι για να
  11. Είναι από την Βικτωριανή εποχή, συνηθίζεται πολύ εδώ στο Λονδίνο, μπορείς να το βρεις συχνά σε σταθμούς του μετρό, οι εδώ συνάδελφοί μας θα μας έλεγαν "it is actually quite popular!" Jack Arch λέγεται η τεχνική και κάποιες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ: http://wiki/auroville.org.in/wiki/Jack_Arch_roofing
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.