Jump to content

georgegaleos

Core Members
  • Content Count

    5,790
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    117

georgegaleos last won the day on February 6

georgegaleos had the most liked content!

Community Reputation

3,230 Υπεράριστη

About georgegaleos

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Contact Methods

  • Website
    http://www.home-management.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Ενδιαφέροντα
    Οι φίλοι μου.
  • Τοποθεσία
    Στο βυθό κοντά στις στεριές. :)
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

8,262 profile views
  1. Σύμφωνα με το άρθρο 52, εδάφιο 2, του ΠΔ 71/20169 για την 1η τάξη θες: ή ( 1 ΜΕΓ Γ ) ή ( 2 ΜΕΚ Β ) ή ( 1 ΜΕΚ Β + 2 ΜΕΚ Α ) Θεωρώ/υποθέτω ότι έχεις κολλήσει στο αν τα ΥΥΠ συνυπολογίζονται στην κάλυψη των ελάχιστων ορίων στελέχωσης. Η απάντηση, αν υποθέτω σωστά ότι εκεί έχεις κολλήσει, υπάρχει στην Δ15, στο Τεχνικό Δελτίο Εγγραφής Αναθεώρησης ατομικών επιχειρήσεων (εταιρείες) στις τάξεις 1η & 2η. Δες παρακάτω μέρος από το Τεχνικό Δελτίο. Στο αντίστοιχο βέβαια Τεχνικό Δελτίο Εγγραφής Αναθεώρησης ατομικών επιχειρήσεων για τις ατομικές δεν το αναφέρει, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να είναι κάτι διαφορετικό. Μπορείς να επικοινωνήσεις και με την Δ15 να το επιβεβαιώσεις.
  2. Την νομική βεβαίωση για το FreePos να την "δεχθώ" λόγω της "χαλαρής" πιστοποίησης σε περίπτωση ελέγχου.... αν και εξαρχής το έβλεπα σαν ένα έντυπο που ο καθένας μπορούσε να επιδείξει σε έλεγχο ... αν και δεν νομίζω να ενδιέφερε τον έλεγχο αυτό.. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ.... Στο webpos τι να την κάνεις την νομική βεβαίωση...... Γενικότερα την να την κάνουμε την νομική βεβαίωση ... η ΑΑΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ !!!!! Όπως είπα γνώμη μου ότι δεν έχουμε πρόβλημα ... με το webpos.
  3. Τα πεδία αυτά στο Ε3 δέχονται επεξεργασία, και αυτόματα να μην συμπληρώνονται αν συμπληρωθεί από εμάς και είναι υπαρκτό τότε προχωράει η δήλωση αλλιώς (αν δεν είναι υπαρκτό) βγάζει σφάλμα και δεν προχωρά η δήλωση. Οπότε εφόσον το web pos/εικονικό pos μεσω του επαγγελματικού λογαριασμού έχει id (που έχει id) και εφόσον η σχετική νομοθεσία αποδέχεται (που αποδέχεται) ως μέσα αποδοχής καρτών την σχετική διαδικασία δεν έχουμε θέμα. Εξάλλου έχει και σχετικές οδηγίες η Viva που ανέφερα παραπάνω. Η όλη αναφορά και "ανακατοσούρα" αν θες έχει προκύψει με την υπηρεσία FreePos και μόνο με αυτή. Θεωρώ ότι δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης η υπηρεσία αυτή αφού, ένα μέρος της --αυτό των εμπόρων που θέλουν να δέχονται κάρτες--- καλύπτεται από την διαδικασία που έγραψα παραπάνω, το άλλο μέρος της ---αυτό των ιδιωτών--- καλύπτεται από την δημιουργία προσωπικού λογαριασμού viva και μένει εκτός ένα μέρος ---αυτό των ιδιωτών που θέλουν να πουλήσουν κάτι με χρέωση κάρτα του αγοραστή--- όπου δεν νομίζω να ήταν και αξιόλογος/μεγάλος πληθυσμός). Αυτή είναι η γνώμη μου.
  4. Κατ' αρχήν να επιβεβαιώσουμε ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Δεν αναφέρομαι στην διαδικασία χρέωσης κάρτας μέσω της υπηρεσίας FreePOS αλλά στην διαδικασία χρέωσης κάρτας μέσω του vivawallet επαγγελματικού λογαριασμού. Αυτή η "νομική βεβαίωση" που αναφέρεις ήταν ένα pdf ψηφιακά υπογεγραμμένο από την υπηρεσία του FreePos που σου στέλνει το οποίο έχει κάποια κενά πεδία τα οποία τα συμπληρώνεις εσύ χειρόγραφα με το ΑΦΜ και το ονομ/μο ότι δέχεσαι συναλλαγές μεσω POS ? Σωστά ? Και μάλιστα δεν ήταν υποχρεωτικό να υπάρχει υποχρεωτικά "πίσω" του επαγγελματικός λογαριασμός της viva (μπορούσε και ιδιώτης να δεχθεί πληρωμή με πιστωτική και απλά μετά να εξαργυρώσει το κουπόνι) σε αντίθεση με την διαδικασία που αναφέρω. Ποτέ δεν υπήρχε κάτι τέτοιο (νομική βεβαίωση) για διαδικασία χρέωσης κάρτας μέσω του vivawallet επαγγελματικού λογαριασμού διότι δεν έιχε νόημα. Αυτό στο freepos γίνονταν διότι η πιστοποίηση αν θυμάμαι γίνονταν κάπως διαφορετικά αρκετά πιο "χαλαρά" στο FreePos--μέσω facebook ή ενός google account--, σε αντίθεση με τον επαγγελματικό λογαριασμό της viva όπου η ταυτοποίηση γίνεται όπως σε τράπεζα (ταυτότητα, εκκαθαριστικό, έναρξη επαγγέλματος, κλπ). Τα στοιχεία μάλιστα ταυτοποιούνται με την ΑΑΔΕ και μετά αφού λάβουν το Οκ από την ΑΑΔΕ σου επιτρέπουν να δέχεσαι πληρωμές μέσω της υπηρεσία που λέω εγώ και μάλιστα υπάρχουν και προσυμπληρωμένα στο Ε3 τόσο το ΙΒΑΝ του επαγγελματικού λογαριασμού της viva όσο και του εικονικού τερματικού/virtual pos/web pos ... πες το όπως θες . Οπότε δεν έχει νόημα και η "νομική βεβαίωση". Θεωρώ ότι η διαδικασία που λέω εγώ μας καλύπτει πλήρως. Δηλαδή μέσω του vivawallet επαγγελματικού λογαριασμού ......εικονικού τερματικού/virtual pos/web pos και όχι μέσω του FreePos που έτσι κι αλλιώς καταργείται (και ανέκαθεν είχα τις αμφιβολίες μου για αυτό το FreePos.)
  5. Απευθείας μέσα από τον επαγγελματικό λογαριασμό της viva μέσω του εικονικού/virtual pos (ήτοι αν δεν θες να επιβαρυνθείς με το έξοδο της αγοράς τερματικού). Η αγορά τερματικού (ευτυχώς ακόμη) δεν είναι μονόδρομος. Το έχω αναφέρει χθες στο παρόν νήμα.
  6. Θα πρέπει να σου έχει έρθει: ή σχετική ειδοποίηση μέσω email ή κάποια ειδοποίησης στην αρχική οθόνη όταν κάνεις είσοδο στον επαγγελματικό λογαριασμό για το ποια έγγραφα θα πρέπει να ανεβάσεις και με οδηγίες για τη διαδικασία. Αν δεν έχεις δει/παρατηρήσει κάτι από τα παραπάνω (όπως εγώ τότε !!! 😀 ) κάνε τους ένα τηλέφωνο (μην μπεις στην διαδικασία να συμπληρώσεις την φόρμα της παραπομπής για να επικοινωνήσουν εκείνοι) πάρε τους εσύ τηλέφωνο πες τους το πρόβλημα ότι δηλαδή έχει απενεργοποιηθεί/δεν υπάρχει/δεν φαίνεται η αντίστοιχη επιλογή και θα σε καθοδηγήσουν σχετικά.
  7. Αν και δεν θα διαφωνήσω, (το είχα ξαναγράψει κάποια στιγμή στο παρελθόν) προσωπικά δεν θα το διακινδύνευα να μείνω δίχως κάποιου είδους pos (πόσο μάλλον από την στιγμή που πρακτικά υπάρχουν επιλογές δίχως κόστος). Αυτό διότι δεν υπάρχει εκ των προτέρων αποκλειστικά σε εμάς, μόνο συναλλαγές Β2Β. Οι ΚΑΔ μας δεν έχουν αποκλειστικά μόνο Β2Β, αφού αν θελήσουμε μπορούμε να έχουμε πελάτες ιδιώτες, δεν μας το απαγορεύουν οι ΚΑΔ μας. Αυτή η διευκρινιστική αν θυμάμαι καλά ήρθε ως επακόλουθο αντιδράσεων κάποιων ηλεκτροπαραγωγών (εταιρειών, ελ. επαγγελματιλών, ατομικών επιχειρήσεων) από φωτοβολταϊκά των οποίων οι ΚΑΔ ήταν και εξακολουθούν να είναι μέσα στους υπόχρεους διότι έλεγαν πως δεν υφίσταται υποχρέωση εγκατάστασης POS αφού και να θέλουν (σε αντίθεση με εμάς) δεν μπορούν να πωλήσουν απευθείας ηλεκτρική ενέργεια σε ιδιώτες, αφού ο μοναδικός αντισυμβαλλόμενός τους είναι η ΛΑΗΓΕ ΑΕ ή η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ και δεν μπορούν να έχουν κάποιον άλλον αντισυμβαλλόμενο πλην των δύο αυτών. Και θα ξαναγράψω ότι δεν θα διαφωνήσω με αυτό που εύστοχα αναφέρεις, απλά ... το "Φύλαγε τα ρούχα σου, να' χεις τα μισά" είναι (μάλλον) κανόνας στην χώρα μας.
  8. Δεν είμαστε. 😀 αφού η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ... ενώ οι διαρροές του έργου πριν καν το δούμε ήταν "υπαρκτότατες" παντού !!!! Προσωπικά θεωρώ όμως ότι δεν θα αλλάξει διότι θα δημιουργήσει πολύ-πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα αν αλλάξει. Εξάλλου δεν το προβλέπει κάπου το νομοσχέδιο το οποίο τροποποιεί τον ν.4387/2016, αυτός είναι ο βασικός νόμος του ασφαλιστικού ... ο νέος νόμος απλά κάνει τροποποιήσεις στον ν.4387/16 και περνά ως νόμο πλέον κάποιες αποφάσεις/εγκυκλίους που είχαν υπάρξει μετά τον ν.4387/2016. Η συζήτηση παντού αν πρόσεξες γίνεται για την επιλογή κλάσης στο ΕΦΚΑ όπου και δεν έχει αναρτήσει κάτι, και σχεδόν μηδενική --μάλλον μηδενική--- αναφορά στο ΕΤΕΑΠ και τις κλάσεις του ... αφού πρακτικά αφορά πολύ συγκεκριμένες ομάδες αυτοαπασχολούμενων... και μάλλον για αυτό δεν προκαλεί και σχετική συζήτηση ... Φαντάζεσαι να είχε αναρτήσει ειδοποιητήρια ο ΕΦΚΑ .. τι τσακωμοί θα είχαν πέσει στα κανάλια !!!!!! Το θέμα δεν είναι η προσαύξηση ... είναι μικρή ως ποσό ... [ (0,667% x οφειλή)/ μήνα ] [1] Το θέμα είναι ότι αν έστω υποθετικά ότι αφήνεις απλήρωτο το ποσό αυτό, μήπως δημιουργηθεί θέμα με την ασφαλιστική ενημερότητα και την ασφαλιστική ικανότητα ... το οποίο θέμα η πράξη έχει δείξει ότι δύσκολα επαναφέρεται ακόμη και αν φροντίσεις να επανέρθεις στην τυπικότητα (εμπρόθεσμες καταβολές) χωρίς να αφήνεις οφειλές. Αυτό πραγματικά με προβληματίζει. [1] Περίπτωση 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4152/2013
  9. @Tasos P, την καλησπέρα μου, θα ήταν χρήσιμο το σκεπτικό σου ? @Vassia_H, αρχικά καλώς ήρθες στο forum. Προσωπικά θα το κάνω την τελευταία ημέρα (για το ποσό του Ιανουαρίου '20 δηλαδή τα 68,25€) με το σκεπτικό ότι αν δεν αλλάξει ο λογαριασμός (δηλαδή το RF) απλά όταν ζητηθεί ο Ιαν '20 με το νέο ελάχιστο ποσό (68,00€) θα έχουν κατατεθεί 0,25€ περισσότερα οπότε και θα μπουν/εμφανισθούν ως πιστωτικό στην επόμενη δόση (13η) της εκκαθάρισης του 2017 (ήτοι θα απαιτηθούν για την 13η δόση του 2017 ποσό 21,49€-0,25€ = 21,24€)
  10. Τα λίγα που βρήκα (και νομίζω ότι θα τα έχεις εντοπίσει) είναι τα παρακάτω και θεωρώ ότι δεν μας καλύπτει απέναντι στην ελληνική φορολογική νομοθεσία. Αν έχεις όρεξη και διάθεση και χρόνο κάνε τους κάποιο ερώτημα και ενημέρωσε κι εμάς. 1) Κάτω-κάτω στην σελίδα τους αναφέρει "Η SumUp Payments Ltd. είναι εξουσιοδοτημένος πάροχος πληρωμών, που διέπεται από τους κανονισμούς της Αρχής Χρηματοπιστωτικής Δεοντολογίας (αρ. άδειας 900700)" Βρήκα το σχετικό ότι: "Η σχετική άδεια χoρηγείται από την Αρχή Χρηματοπιστωτικής Δεοντολογίας (Financial Conduct Authority - FCA) στο Ηνωμένο Βασίλειο με αριθμό άδειας 900700." 2) Όροι και Προϋποθέσεις με σχετικά (μάλλον) όχι καλή χρονική ενημέρωση (Τελευταία ενημέρωση: 30 Μαρτίου 2017), θεωρώ ότι οι όροι μάλλον (εφόσον αναφέρουν ημερομηνία) πρέπει να έχουν τουλάχιστον ημερομηνία εντός του τρέχοντος (άντε του προηγούμενου) έτους ακόμη και αν δεν έχουν μεταβληθεί. Πάντως δεν βρήκα κάτι/κάποια αναφορά σε νόμο για να μας καλύπτει. Βρήκα αυτό αλλά δεν μπόρεσα κι εγώ να εντοπίσω αυτό που ρωτάς. Θεωρώ ότι η ενημέρωση των πινάκων είναι αν όχι άμεση τουλάχιστον σε εύλογο χρονικό διάστημα.
  11. Είσαι σίγουρος ότι είναι είναι νομίμως αδειοδοτημένο ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 16, του ν.4021/2011 εποπτευόμενο από την Τράπεζα της Ελλάδος και καταχωρημένο στο σχετικό Μητρώο έτσι ώστε να είμαστε καλυμμένοι ως προς την σχετική υποχρέωση? Έχεις ρωτήσει σχετικά στην σελίδα τους στέλνοντας κάποιο mail ? Το ρωτάω διότι στην Τράπεζα της Ελλάδος στους σχετικούς πίνακες δεν την έχει στο αντίστοιχο Μητρώου Ιδρυμάτων Ηλεκτρονικού Χρήματος με έδρα στην Ελλάδα, όπως π.χ. έχει τις "VIVA ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ Α.Ε." και την "ΤΩΡΑ ΓΟΥΟΛΕΤ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ"
  12. Μέσα από τον επαγγελματικό vivawallet λογαριασμό μπορείς να χρεώσεις κάρτες --δες το screenshot (χωρίς την διαδικασία του freepos). Επίσης έχω αναφέρει λίγο πιο πάνω αν απενεργοποιηθεί η υπηρεσία, πως γίνεται η ενεργοποίηση [1]. Καλύπτεσαι μια χαρά απέναντι στην εφορία (μάλιστα έρχεται και προσυμπληρωμένα τα στοιχεία του εικονικού Pos και τοι ΙΒΑΝ του επαγγελματικού λογαριασμού προσυμπληρωμένα στο Ε3. Επίσης μηδενική χρήση=Μηδενικές προμήθειες. Για τις χρεώσεις δες εδώ το εδάφιο "Card Not Present Acquiring" και εδώ για το "Interchange++" Από πότε χρονικά έχεις το pos στην Πειραιώς ? Έχεις κάνει κινήσεις με αυτό ? Το τερματικό το έχεις μόνιμα συνδεδεμένο στο δίκτυο ? Του κάνεις τις αναβαθμίσεις που βγαίνουν κατά καιρούς ? Τον επαγγελματικό λογαριασμό που έχεις συνδεδεμένο το τερματικό τον "κινείς" προκειμένου να μην γίνει ανενεργός ? edit: [1] Ακόμη και με απενεργοποιημένη της επιλογή αυτή, και πάλι μπορούμε να χρεώσουμε κάρτα αλλά την διαδικασία την κάνει ο πελάτης μέσω του mail που θα του στείλουμε από την καρτέλα μας κλικάροντας ως επιλογή, δίνοντας στον πελάτη και την επιλογή για την χρέωση της κάρτας. Screenshot:
  13. Βασίλη την καλημέρα μου, Χωρίς να είμαι σίγουρος ---ας το δει καλύτερα και με κάποιον λογιστή... ή αν το δει κάποιος από την λογιστική παρέα του forum--- η τιμολόγηση έπρεπε ήδη να έχει γίνει σύμφωνα με τα όσα τότε ίσχυαν σύμφωνα με τον τότε κώδικα και τις εγκυκλίους. Ενδεικτικά στην τότε ισχύουσα Εγγ.105712/2003 αναφέρει: "[...] 2.4. Χρόνος έκδοσης φορολογικών στοιχείων Ο χρόνος έκδοσης των φορολογικών στοιχείων αξίας των τεχνικών έργων ή εγκαταστάσεων, δε συνδέεται με το χρόνο έκδοσης των δελτίων αποστολής με τα οποία διακινήθηκαν υλικά προς το έργο, αλλά με την ολοκλήρωση, παράδοση ή επιμέτρηση του έργου και συγκεκριμένα εκδίδεται: Περαιτέρω, από τον συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 3, 12, 13 και 19 του Κ.Β.Σ. προκύπτουν τα εξής: α. Απόδειξη σε εκτέλεση τεχνικού έργου ή εγκατάστασης - Κατά την παράδοση του έργου ή της εγκατάστασης και πάντως πριν από το τέλος της διαχειριστικής περιόδου για το έργο που έχει εκτελεστεί. β. Τιμολόγιο τεχνικών έργων Για τα ιδιωτικά τεχνικά έργα : - Σε ένα μήνα από την προσωρινή επιμέτρηση και εντός της ίδιας φορολογικής περιόδου (Φ.Π.Α.) που έγινε η επιμέτρηση. - Αν δεν έχει γίνει επιμέτρηση, κατά την παράδοση του έργου, άρθρο 12 § 15. - Εάν δεν παραδοθεί το έργο μέχρι το τέλος της χρήσης, τιμολογείται το τμήμα του έργου που έχει εκτελεστεί. [...]" Επίσης στον τότε ισχύοντα κώδικα στο άρθρο 6 "Τιμολόγηση Συναλλαγών", παράγρ. 14, αναφέρει: "[...] 14. Το τιμολόγιο εκδίδεται κατά την παράδοση ή την έναρξη της αποστολής των αγαθών στον παραλήπτη, κατά περίπτωση. ... Στην περίπτωση παροχής υπηρεσίας το τιμολόγιο εκδίδεται με την ολοκλήρωση της παροχής. ... Πάντως, το τιμολόγιο δεν μπορεί να εκδοθεί πέραν της διαχειριστικής περιόδου που παρασχέθηκε η υπηρεσία. ... Ειδικά σε περίπτωση παροχής σε πελάτη δικαιώματος λήψης υπηρεσιών, για συγκεκριμένο ή μη χρονικό διάστημα, έναντι προκαθορισμένης αμοιβής, ανεξάρτητα αν αυτή αφορά συγκεκριμένο ή μη πλήθος υπηρεσιών, το τιμολόγιο εκδίδεται κατά το χρόνο που η αμοιβή είναι απαιτητή και ο πελάτης αποκτά το σχετικό δικαίωμα λήψης των υπηρεσιών και πάντως μέσα στην ίδια διαχειριστική περίοδο των συμβαλλομένων. [...]" Θεωρώ/νομίζω δηλαδή ότι η εργασία (στατική μελέτη) είχε παραδοθεί τότε άρα με βάση το ότι "Ο χρόνος έκδοσης των φορολογικών στοιχείων" συνδέεται "με την ολοκλήρωση, παράδοση ή επιμέτρηση του έργου" ...."...εκδίδεται με την ολοκλήρωση της παροχής" ... και όχι μετά την ολοκλήρωση .... πόσο μάλλον μετά από τόσα χρόνια ... άρα νομίζω ότι έπρεπε να έχει τιμολογηθεί ... να έχουν αποδοθεί οι φόροι ... προκαταβλητέοι κλπ Γνώμη μου είναι να πάρει την συμβουλή από κάποιον λογιστή του χειρισμού της τιμολόγησης ... και του τρόπου που θα δηλωθεί φορολογικά το ποσό αυτό ... αν υποθέσουμε ότι τα παραπάνω που αναφέρω έχουν κάποια βάση και δεν είναι @@@@@ (πολλά ...)
  14. Το ερώτημά σας συζητιέται ήδη σε αρκετά νήματα. [Πριν ανοίξουμε καινούργιο θέμα χρησιμοποιούμε την αναζήτηση. Έτσι αποφεύγουμε να ανοίγουμε θέματα που υπάρχουν ήδη και συμβάλουμε στην μείωση της όχλησης του περιεχομένου του forum. Επιπλέον είναι πάρα πολύ πιθανό να βρούμε την απάντηση που ψάχνουμε στις ήδη υπάρχουσες συζητήσεις.] Κάνε τε έναν κόπο και ενημερωθείτε από τους Κανόνες Συμμετοχής στο forum. Τώρα αναφορικά στο ερώτημά σας έχω αναφέρει την άποψή μου εδώ. Οπότε αν υπάρχει κάποιο άλλο σχετικό ερώτημα ας τεθεί στο νήμα της παραπομπής μου. Υ.Γ. Επιπλέον αν δεν έχετε ήδη φροντίσει, θα πρέπει να δηλωθεί ο επαγγελματικός λογαριασμός και στην πλατφόρμα του Taxis και να προβείτε στις σχετικές διαδικασίες ώστε να είστε σε θέση να αποδέχεσθε πληρωμές με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες εντός μηνός από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.